۴۱۹۴ نفر
دکتر معصومه علی اکبرزاده

دکتر معصومه علی اکبرزاده

متخصص بیماریهای داخلی

گوارش ، غدد ، ریه ، کلیه

متخصص شماره نظام: ۱۰۰۷۷۷
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۸ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
۹۶% پیشنهاد کاربران
۲۱۸۷ نفر

کارشون حرف نداره من چندین ساله هر وقت مشکلی هست میام پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

عالی .

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

برا تیروئید بود خوب بودن

۱۳۹۹/۰۷/۱۷

دکتر خیلی مهربون صبور و دلسوزی با تجربه ای هستند پسرم آسم شدید داشت در یه نوبت ویزیت و دارو خیلللللی خوب شده

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

سلام خوب

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

خانم دکترخیلی خوب به حرفهای مریض گوش میدن وکارشون هم عالیه ممنون اززحماتشون

۱۳۹۹/۰۵/۲۹

خیلی غالی

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بسیاااار مهربان،باحوصله ،دقیق و حاذق هستند.با یک نسخه مشکل تیروئیدم درمان شد.ممنونم از ایشون

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

خیلی باعلم صبور و با خوصله

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

آزمایش قند خون

۱۳۹۸/۰۷/۰۱

برخورد فوق العاده صمیمی

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

من بایک نوبت وزیت بیماریم بر طرف شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

عالی. هستن

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

من تازه خدمتشون رفتم ولی خیلی خوب وباحوصله جواب منودادن.واقعاممنونشون هستم

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

عالی هستن وخیلی بیمارودرک میکنن کاملا گوش میدن به مریض

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

ناراحتی معده داشتم عالی بوده

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

مشکل پرکاری تیروئید داشتم و تا حالا دو نوبت دیگه ویزیت شدم. فعلا تحت درمان ام. دکتر با صبر و حوصله ای هستند و فکر می کنم برای شما هم راضی کنند ه باشند.

۱۳۹۸/۰۷/۱۴

تیروئید پرکار

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

خیلی خوش برخورد و سریع العمل هستند ولی نوبت دهی بسیار سخت و مشکل هست

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

شکر خدا عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

بسیار باتجربه و مهربون هستن ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

دکتر بسیار عال

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

هموروئید، عالی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

دکتر خوبیست

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

سندرم روده تحریک پذیر ،عالی هستن ایشون ،خداروشکر خوب شدم،تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

از طریق یکی از مراجعین )مشتاق( آشنا شدم ، ایشان خیلی از مراحل درمان راضی بودند

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

خیلی خوب به حرفت گوش میدن باهات همراهی میکنن و داروهاشون و نحوه برخوردشون هم عالیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

تحت درمانم

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

در حال درمان برخورد دکتر عالب

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

یک معجزه گر به تمام معناست خدابهش عمرباعزت بده

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

هنوز درمان نشدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

زخم اثنی عشرکه سریع تشخیص دادن وتحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

هنوز تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

خیللی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

دکترخوبی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

مشکل گوارشی

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

در مورد معده مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

در حال بررسی

۱۳۹۸/۰۸/۱۶

درمان التهاب معده.در حال درمان

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

دکتر بسیار باحوصله ودرمان هم عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

عالی بود خدا به عمرشان برکت بده

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

مشکل هموروئید و هنوز درمان نشده ام

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

مشکل معده داشتم برطرف شد

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

مشکل گوارشی خوب شدم

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۳۹۷/۱۲/۰۵

تشکر میکنم از خانم دکتر جلسه اول بود که به ایشان مراجعه کردم وخدارو شکر بهبودی که انتظار داشتم به دست اوردم مشکل من پر کاری تیروئید بود ورفع شده ممنون از ایشان

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

من کرونا و آسم داشتم، ایشون بینظیرن. خدا حفظشون کنه. خوش اخلاق و باسواد و ماه هستن.

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

بهتر از چند دکتری بود که رفتم

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

سلام مشکل تیروئید وخدا رو شکر بعد از چند مرحله مراجعه پیش خانم دکتر خوب شدم

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

......

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

هیروئید داشتم درمان شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

تنگی نفس

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

خانم دکتر عالی هستن هم وقت میزارن هم خوش اخلاق هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

سلام دکتر بسیار خوش برخورد و مهربونی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

دکتر با حوصله با دقت می باشند من راضی هستمشما هم توصیه می کنم مراجعه نمایید تنگی نفس داشتم سرفه زیاد

۱۳۹۸/۰۹/۰۸

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

برای پهلودرد رفتم تشخیصشون عالی بود الان برای خواهرزاده هام نوبت میگیرم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

کاملا خوب شدم خدا خیرش بده ده سال درد کشیدم با اینکه پیش دکترا دیگه هم رفتم این دکتر با یک ویزیت خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

دکتر خوبیه با یک قرص مشکلم بر طرف شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

مشکل تنگی نفس

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

دکتر خیلی خوبی هستن خوش اخلاق وخوش رفتار داروهایی که تجویز میکنن خیلی اثر گزار

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

خیلی دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عالی باحوصله

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

دکتربسیارخوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

مشکل فشار خون دارم و از طریق دکتر اکبرزاده پیگیر بیماریم هستم.

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

مشگل تنفسی مادرم ویزیت شدند و درمان شدند

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

دکتر فوق العاده واخلاق عالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۷

خیلی عالیه

۱۳۹۸/۰۴/۱۲

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

مشکل تنفسی و کاملا خوب شدم

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

کبد چرب

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

سلامورممعده.

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

خیلی عالی به صحبت ها گوش دادند و آزمایش تکمیلی دادند که انجام بدهم

۱۳۹۸/۰۷/۱۸

واقعا دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

بسیارصبوردرگوش دادن به حرفهای مریض،تشخیصشونم عالی بوده برای من

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

بد نیست

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

تنگی نفس در حال درمان بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

من و همسرم کرونا داشتیم . درمان شدیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

مشکل معده ترش کردن

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

خیلی خوب خیلی با اخلاق وبا حوصله

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

مشکل دفع اجابت مزاج داشتم کولونوسکوپی واندوسکوپی نوشتن انجام دادم هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

همسرم مشکل تنفسی داشت وبا داروهایی که خانم دکتر دادن خدارو شکر بهبود حاصل شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

مشکل تنفسی داشتم و به لطف ایشون خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

عالی و خوش برخورد

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

من برای درمان تیروئید به ایشان مراجعه کردم. پزشکی بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستند. باید برای چکاپ دوباره مراجعه کنم

۱۳۹۸/۰۴/۰۶

مشکل تنگی نفس و ریه

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

من هنوز نتیجه خاصی نگرفتم برام آزمایش نوشتن فعلا

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

ورم معده داشتم با یبار رفتن پیش خانوم دکتر مشکل معدم خوب شد خداروشکر

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

دکترخوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

دکتر عا

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

یکبار رفتیم هنوز مشخص نیست

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

چند بار مراجعه کردم دکتر بسیار خوبی هستن منشی شون هم بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

بله واقعا خوش برخورد و عاای و درجه یک هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

فعلا ه

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

سلام عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

بسیار عالی هسته

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

درد و ورم معده ، تشخیص عالی اخلاق عالی

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

بیماری دیابتم را تشخیص دادند

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

خیلی خب هستن.

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

عالی بودن خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

کرونا داشتم بهبود پیدا کردم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

آخ ک خدایا هرچیمیخوای بهت بده فوقالعاده عالی عالی عالی معرکه واقعادستشون شفا میده خداخیرت بده

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

بسیار صبور و شنونده خوبی نسبت به بیمار هستن کارشونم عالی و استاد هستن منکه راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

بسیار عالی و خوش برخورد هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۳/۰۴

عالی و بااخلاق

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

مهربان ترین و عشق ترین پزشک من به شخصه عاشقشم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

بسیار دکتر صبور و عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

جهت معالجه تیروئد کم کار .الحمداالله نتیجه خوب بود

۱۳۹۸/۰۲/۲۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

Tashkhis daghigh va behtarin noskhe daroo ke tooye kamtrin time bimarye sakht mano darman kard

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

حتما معرفی مکنم

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

دکترمهربون و کار درست

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

مدت انتظار خیلی زیاد است

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالی ،باحوصله، بادانش وباتجربه

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

بسیار دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند و پیگیر درمان بیمار

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

برای آلرژی رفتم که با یک نسخه خوب شدم

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خیای دکتر خوب وبا تجربه ای هستند من خیلی از ایشان راضی هستم وامیدوارم که دوباره به شهر ما بیایند

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

سلام ،من خیلی نگران بیماریم بودم ،ولی با آرامشی که از خانم دکتر گرفتم استرسم کمتر شد،داروهایی هم که دادن عالی بود،و خداروشکر الان بهترم

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

دکتری حاذق و ماهر هستن

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

دکتر خیلی خوبی هست با مریض برخورد خوبی دارد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

مشکل معده

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

واقعا عالی بودن مهربون ۲۰

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

بسیار با صبرو حوصله ویزیت میکنند.و معده دردم بعد اندوسکوپی و درمان دارویی خوب شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

زخم معده داشتم واقعا دکتر فهمیده هست حالم خیلی بد بود الان خیلی خوب شدم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

پزشک حاذقیه

۱۳۹۸/۰۶/۱۳

حساسیت داشتم نسخه اول خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

تشخیص خیلی خوبی دادن و من بعد از ماه ها که اذیت بودم حالم خوب شد... ممنونم از ایشون

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

برای غدد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰

ایشون واقعا بینظیر و باعلم و صبور هستن. دوران کرونا خیلی به من و مادرم کمک کردن، بعد از کرونا عوارض موند سرفه داشتم، آسمم عود کرد و ایشون با دو جلسه تشخیص درست دادن و سرفه ها قطع و حالم خوب شد. خیلی خوبن و وقت میذارن شدیدا.

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

مشکل آرتزوپاها دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خوب بسیار

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

باسلام، دکتر خیلی خوبی هستن مادرمن، دوسال تهت نظرشون خیلی حالشون خوب شده ازشون ممنونم، واقعا عالین

۱۳۹۹/۰۵/۰۳

به مدت شش ماه گلو درد داشتم بعد از معاینه دکتر اکبر زاده به مدت یک هفته خوب شپم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

کم کاری تیرویید خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

علی روبه

۱۴۰۳/۰۳/۱۴

پرکاری تیرویید

۱۴۰۳/۰۳/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

عااااالی

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

سلام بسیار دکترخوب و مهربانی هستن داروهای خیلی خوبی هم میدم مچکرم ازشون

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

اخلاق عالی ، تحت درمانم بودم خوب شده بودم

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دکتر خوش بر خورد با بیماران وباصبر وحوصله

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

یکی از خوش اخلاق ترین و صبورترین دکتری که باهاشون برخورد داشتم تو کار خودشون بهترینن ...من واسه عمل اسلیو ازمایشاتی داشتم که مدارک ازمایشم و پیش ایشون انجام دادم از جمله آندوسکوپی و...حتما پیشنهاد میکنم پیش ایشون ویزیت شین.

۱۳۹۸/۰۷/۰۲

مشکل ریوی پدر. دو هفته هست هنوز تحت نظر ایشان درمان میشه

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

خیلی دکتر خوب و

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

الی بو

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

کرونا داشتم .دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله و حاذق

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

فوق العااااده توانگر و حاذق بودن با یه نسخه شفا گرفتم

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

مشکل معده داشتم درمان شد ولی بعد 3 سال دوباره شروع شده مشکل معده داشتم و خوب شدم ولی بعد از 3 سال دوباره برگشت داشت

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

خیلی خوب وعالی بود

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۸/۱۶

در شهرستان تایباد بیمار ایشان بودم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

خوب بودن

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

سلام من دردمعده ویبوست داشتم سه نوبت اومدم پیششون آندوسکوپی ونمونه برداری کردن ولی خوب نشدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

نتیجه عالی مشکل ترویید

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

ترییدپرکارنتیجه خوب

۱۳۹۸/۰۹/۰۴

دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

واقعا استاد ماهری در فن خودشون هستن ماشالله

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی هستن

۱۳۹۸/۰۷/۲۸

خیلی عالی. صبح ها تهوع و گاهی استفراغ داشتم. رفهع شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

دکتر استاد وباتجارب عالی میباشند

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

کرونا. درمان شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

مشکل کم کاری تیی رویید داشته وحالش خوب نبود که خیلی بهتر شده ممنون از خانم دکتر کارش عالیه

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

دکترخوبی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

مریضی روده داشتن و دکتر عالی هستین

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

با درود و احترام من چندین سال هست که از،مراجعین خانم دکتر علی اکبرزاده هستم. کیفیت کار ایشان از،نظر تشخیص و کار طبابت عالی می باشد. البته معطلی در مطب جهت ویزیت معمولا وجود دارد

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

سرفه شدید داشتم که باانجام تست ریه توسط خانم دکتروتجویزداروخوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دکتر بسیار دلسوز و باتجربه ای هستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲

بهترین نتیجه راگرفتم

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

خانم دکتر خیلی با حوصله وقت واسه بیمارشون میذارن، واسه درمان آسم به ایشون مراجعه کردم و در حال درمانم و راضیم

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

مشکل گوارش و آسم رو خیلی سریع برطرف کردن خیلی دلسوز بودن و وقت میزاشتن

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

کولیت اولسروز تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

با عرض سلام من یک نسخه پیش ایشان امدم راصی بودم

۱۳۹۸/۰۲/۱۷

یک جلسه اومدم هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

برای بیماری کرونا و خیلی خوب بودند

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

خانم دکتر عالی هستن و صبور خوش اخلاق

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

تیروئید

۱۴۰۱/۰۷/۰۱

دکتور خوبی هستن وبا حوصله

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

معده درد عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

دکتر خوش اخلاق و مهربون

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

تشخیص سریع آپاندیس

۱۳۹۹/۰۲/۲۶

خیلی خوبه

۱۴۰۲/۰۵/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

مشکل یبوست

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

خیلی دکتر عالی هستند ایشون خوش اخلاق و همچی تمام

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

سلام فعلا بیمار در حال درمان می باشد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

کبدچرب دارم واحد درمان هستن بسیارخانم خوش اخلاق وصبوری هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

خیلی خوب هستند . در تایباد بودند قبلا

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

زخم اثنی عشرودرست وبه موقع تشخیص دادن وتحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالی هست

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

مشکل کبد داشتن بایک نسخه خوب شدن خداروشکر

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

خوب و کار بلد

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

دیبات خیلی خوب بودند

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

با اخلاق و مهربون

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

عاای، با یه ویزیت خوب شد امبولی ریه ام

۱۴۰۲/۰۴/۱۸

با تشکر از ایشان

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۰

بسیار خانم دکتر عالی مهربان دانا وبه حرفات گوش میده کارش عالی و البته منشی بسیار مهربان خیلی راظیم

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

در حال درمانم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

کم کاری تیرویید ، تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

دکترصبور و مهربان

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عالی بودن خانم دکتر قدران زحمتاتشونیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

سلام دکتر خیلی عالی هستش ما خانوادگی مدت 5ساله هر موقع مراجعه کردیم نتیجه مطلوبی گرفتیم

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

هنوز نتیجه

۱۳۹۹/۰۹/۲۱

درد قفسه سینه و بعد ویزیت خوب شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بدون تست کرونا درست تشخیص داد کرونا دارم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

بسیار خوش برخورد درحال درمان هستیم فعلا

۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اطلاعات تکمیلی
توضیحات:
لطفا در اخذ نوبت دقت بفرمایید. نوبت ثبت شده قابل کنسل شدن نمیباشد و فقط به روز دیگری موکول میشود.
ویزیت برای افراد بالای ۱۲ سال میباشد.
مطب خیابان احمداباد
مشهداحمدآباد. بین پرستار ۵ و ۷ . ساختمان ایران مهر.
عضو انجمن متخصصین داخلی
عضو انجمن گوارش کبد و آندوسکوپی
نوبت دهی به صورت تلفنی و اینترنتی
آندوسکوپی و گوارش، کبد چرب
غدد،(دیابت، تیروئید)
ریه و اسپیرومتری، کلیه و فشار خون
ویزیت افراد بالای ۱۲ سال
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۴:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۴:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۴
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۴:۳۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۴:۳۰
    کسانی که دکتر معصومه علی اکبرزاده را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر مهدی قاضی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) جناب آقای دکتر مهدی قاضی
    سرکار خانم دکتر مهرانگیز کابلی باغ سیاهی گوش حلق و بینی سرکار خانم دکتر مهرانگیز کابلی باغ سیاهی
    جناب آقای دکتر مسعود سجادی قلب و عروق جناب آقای دکتر مسعود سجادی
    جناب آقای دکتر عبدالرضا ملک کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر عبدالرضا ملک
    جناب آقای دکتر هادی کابلی بیهوشی و درد جناب آقای دکتر هادی کابلی
    جناب آقای حسین فزونی تغذیه جناب آقای حسین فزونی

    دکتر معصومه علی اکبرزاده متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 100777 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، بین پرستار ۵ و ۷، ساختمان ایران مهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر معصومه علی اکبرزاده، متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 100777، یکی از پزشکان شناخته‌شده در حوزه داخلی در شهر مشهد است. ایشان با مدرک تخصص بیماری‌های داخلی، خدمات متنوعی در زمینه گوارش، غدد، ریه و کلیه ارائه می‌دهند. مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده در خیابان احمدآباد مشهد، بین پرستار ۵ و ۷، ساختمان ایران مهر واقع شده است که دسترسی مناسبی برای ساکنان این منطقه فراهم می‌کند.

    دکتر معصومه علی اکبرزاده علاوه بر درمان بیماری‌های داخلی، در زمینه‌های تخصصی‌تر مانند مشکلات گوارشی (مانند کبد چرب، آندوسکوپی)، اختلالات غدد (دیابت و تیروئید)، بیماری‌های ریه (و انجام اسپیرومتری) و نیز بیماری‌های کلیوی و فشار خون فعالیت دارد. ایشان عضو انجمن متخصصین داخلی و همچنین عضو انجمن گوارش، کبد و آندوسکوپی هستند که این عضویت‌ها نشان‌دهنده به‌روز بودن دانش تخصصی و ارتباط مستمر با مجامع علمی است.

    ویزیت در مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده ویژه افراد بالای ۱۲ سال بوده و بیماران برای دریافت نوبت باید به این نکته توجه داشته باشند که پس از ثبت نوبت، امکان کنسل کردن وجود ندارد و تنها می‌توان تاریخ ویزیت را به روز دیگری موکول کرد. با فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، بیماران به راحتی می‌توانند زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.

    بیمارانی که به دکتر معصومه علی اکبرزاده مراجعه داشته‌اند، به‌ویژه از دقت در تشخیص بیماری‌ها و توجه به شرح حال بیماران رضایت داشته‌اند. این رضایت حاکی از رویکرد علمی و مسئولانه ایشان در روند درمان بیماران است. در مجموع، دکتر معصومه علی اکبرزاده به عنوان متخصص داخلی و با تجربه در درمان بیماری‌های گوارش، غدد، ریه و کلیه، گزینه‌ای معتبر برای بیماران شهر مشهد به شمار می‌آید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا برای دریافت نوبت باید حضوری به مطب مراجعه کرد؟

    خیر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر معصومه علی اکبرزاده فراهم است.

    آیا دکتر معصومه علی اکبرزاده بیماران زیر ۱۲ سال را نیز ویزیت می‌کند؟

    خیر، ویزیت در مطب فقط برای افراد بالای ۱۲ سال انجام می‌شود.

    چه بیماری‌هایی توسط دکتر علی اکبرزاده درمان می‌شود؟

    ایشان در زمینه بیماری‌های داخلی شامل گوارش، غدد، ریه و کلیه فعالیت می‌کنند.

    امکان کنسل کردن نوبت ثبت شده وجود دارد؟

    خیر، نوبت ثبت شده قابل کنسل شدن نیست و فقط می‌توان آن را به روز دیگری موکول کرد.

    آیا امکان انجام آندوسکوپی در مطب وجود دارد؟

    بله، آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی در مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده انجام می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب خیابان احمداباد

    احمدآباد. بین پرستار ۵ و ۷ . ساختمان ایران مهر.

    مطب خیابان احمداباد

    احمدآباد. بین پرستار ۵ و ۷ . ساختمان ایران مهر.