دکتر معصومه علی اکبرزاده متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 100777 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، بین پرستار ۵ و ۷، ساختمان ایران مهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر معصومه علی اکبرزاده، متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 100777، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه داخلی در شهر مشهد است. ایشان با مدرک تخصص بیماریهای داخلی، خدمات متنوعی در زمینه گوارش، غدد، ریه و کلیه ارائه میدهند. مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده در خیابان احمدآباد مشهد، بین پرستار ۵ و ۷، ساختمان ایران مهر واقع شده است که دسترسی مناسبی برای ساکنان این منطقه فراهم میکند.
دکتر معصومه علی اکبرزاده علاوه بر درمان بیماریهای داخلی، در زمینههای تخصصیتر مانند مشکلات گوارشی (مانند کبد چرب، آندوسکوپی)، اختلالات غدد (دیابت و تیروئید)، بیماریهای ریه (و انجام اسپیرومتری) و نیز بیماریهای کلیوی و فشار خون فعالیت دارد. ایشان عضو انجمن متخصصین داخلی و همچنین عضو انجمن گوارش، کبد و آندوسکوپی هستند که این عضویتها نشاندهنده بهروز بودن دانش تخصصی و ارتباط مستمر با مجامع علمی است.
ویزیت در مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده ویژه افراد بالای ۱۲ سال بوده و بیماران برای دریافت نوبت باید به این نکته توجه داشته باشند که پس از ثبت نوبت، امکان کنسل کردن وجود ندارد و تنها میتوان تاریخ ویزیت را به روز دیگری موکول کرد. با فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، بیماران به راحتی میتوانند زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.
بیمارانی که به دکتر معصومه علی اکبرزاده مراجعه داشتهاند، بهویژه از دقت در تشخیص بیماریها و توجه به شرح حال بیماران رضایت داشتهاند. این رضایت حاکی از رویکرد علمی و مسئولانه ایشان در روند درمان بیماران است. در مجموع، دکتر معصومه علی اکبرزاده به عنوان متخصص داخلی و با تجربه در درمان بیماریهای گوارش، غدد، ریه و کلیه، گزینهای معتبر برای بیماران شهر مشهد به شمار میآید.
خیر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر معصومه علی اکبرزاده فراهم است.
خیر، ویزیت در مطب فقط برای افراد بالای ۱۲ سال انجام میشود.
ایشان در زمینه بیماریهای داخلی شامل گوارش، غدد، ریه و کلیه فعالیت میکنند.
خیر، نوبت ثبت شده قابل کنسل شدن نیست و فقط میتوان آن را به روز دیگری موکول کرد.
بله، آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی در مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد. بین پرستار ۵ و ۷ . ساختمان ایران مهر.
کارشون حرف نداره من چندین ساله هر وقت مشکلی هست میام پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی .
۱۴۰۱/۰۱/۱۴برا تیروئید بود خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۷دکتر خیلی مهربون صبور و دلسوزی با تجربه ای هستند پسرم آسم شدید داشت در یه نوبت ویزیت و دارو خیلللللی خوب شده
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خانم دکترخیلی خوب به حرفهای مریض گوش میدن وکارشون هم عالیه ممنون اززحماتشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۹خیلی غالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیاااار مهربان،باحوصله ،دقیق و حاذق هستند.با یک نسخه مشکل تیروئیدم درمان شد.ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خیلی باعلم صبور و با خوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۰آزمایش قند خون
۱۳۹۸/۰۷/۰۱برخورد فوق العاده صمیمی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲من بایک نوبت وزیت بیماریم بر طرف شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی. هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۷من تازه خدمتشون رفتم ولی خیلی خوب وباحوصله جواب منودادن.واقعاممنونشون هستم
۱۳۹۸/۱۲/۲۰عالی هستن وخیلی بیمارودرک میکنن کاملا گوش میدن به مریض
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ناراحتی معده داشتم عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۷مشکل پرکاری تیروئید داشتم و تا حالا دو نوبت دیگه ویزیت شدم. فعلا تحت درمان ام. دکتر با صبر و حوصله ای هستند و فکر می کنم برای شما هم راضی کنند ه باشند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۴تیروئید پرکار
۱۴۰۱/۱۲/۱۵خیلی خوش برخورد و سریع العمل هستند ولی نوبت دهی بسیار سخت و مشکل هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷شکر خدا عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار باتجربه و مهربون هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر بسیار عال
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰هموروئید، عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۳دکتر خوبیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۸سندرم روده تحریک پذیر ،عالی هستن ایشون ،خداروشکر خوب شدم،تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴از طریق یکی از مراجعین )مشتاق( آشنا شدم ، ایشان خیلی از مراحل درمان راضی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۶تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوب به حرفت گوش میدن باهات همراهی میکنن و داروهاشون و نحوه برخوردشون هم عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۲/۱۰در حال درمان برخورد دکتر عالب
۱۴۰۳/۱۱/۲۷یک معجزه گر به تمام معناست خدابهش عمرباعزت بده
۱۴۰۱/۰۹/۱۲هنوز درمان نشدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸زخم اثنی عشرکه سریع تشخیص دادن وتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خیللی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۷دکترخوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل گوارشی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰در مورد معده مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۳در حال بررسی
۱۳۹۸/۰۸/۱۶درمان التهاب معده.در حال درمان
۱۳۹۸/۰۸/۰۸دکتر بسیار باحوصله ودرمان هم عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عالی بود خدا به عمرشان برکت بده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷مشکل هموروئید و هنوز درمان نشده ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۹مشکل معده داشتم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۷مشکل گوارشی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۵تشکر میکنم از خانم دکتر جلسه اول بود که به ایشان مراجعه کردم وخدارو شکر بهبودی که انتظار داشتم به دست اوردم مشکل من پر کاری تیروئید بود ورفع شده ممنون از ایشان
۱۳۹۹/۰۲/۲۹من کرونا و آسم داشتم، ایشون بینظیرن. خدا حفظشون کنه. خوش اخلاق و باسواد و ماه هستن.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱بهتر از چند دکتری بود که رفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶سلام مشکل تیروئید وخدا رو شکر بعد از چند مرحله مراجعه پیش خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱......
۱۳۹۸/۱۱/۲۸هیروئید داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۷تنگی نفس
۱۴۰۲/۰۴/۰۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خانم دکتر عالی هستن هم وقت میزارن هم خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵سلام دکتر بسیار خوش برخورد و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر با حوصله با دقت می باشند من راضی هستمشما هم توصیه می کنم مراجعه نمایید تنگی نفس داشتم سرفه زیاد
۱۳۹۸/۰۹/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برای پهلودرد رفتم تشخیصشون عالی بود الان برای خواهرزاده هام نوبت میگیرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کاملا خوب شدم خدا خیرش بده ده سال درد کشیدم با اینکه پیش دکترا دیگه هم رفتم این دکتر با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر خوبیه با یک قرص مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹مشکل تنگی نفس
۱۳۹۹/۰۹/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن خوش اخلاق وخوش رفتار داروهایی که تجویز میکنن خیلی اثر گزار
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی باحوصله
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۰دکتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل فشار خون دارم و از طریق دکتر اکبرزاده پیگیر بیماریم هستم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵مشگل تنفسی مادرم ویزیت شدند و درمان شدند
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکتر فوق العاده واخلاق عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷خیلی عالیه
۱۳۹۸/۰۴/۱۲عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷مشکل تنفسی و کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵کبد چرب
۱۴۰۰/۰۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلامورممعده.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی عالی به صحبت ها گوش دادند و آزمایش تکمیلی دادند که انجام بدهم
۱۳۹۸/۰۷/۱۸واقعا دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیارصبوردرگوش دادن به حرفهای مریض،تشخیصشونم عالی بوده برای من
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بد نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹تنگی نفس در حال درمان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵من و همسرم کرونا داشتیم . درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل معده ترش کردن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خیلی خوب خیلی با اخلاق وبا حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مشکل دفع اجابت مزاج داشتم کولونوسکوپی واندوسکوپی نوشتن انجام دادم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷همسرم مشکل تنفسی داشت وبا داروهایی که خانم دکتر دادن خدارو شکر بهبود حاصل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹مشکل تنفسی داشتم و به لطف ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عالی و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۰۶من برای درمان تیروئید به ایشان مراجعه کردم. پزشکی بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستند. باید برای چکاپ دوباره مراجعه کنم
۱۳۹۸/۰۴/۰۶مشکل تنگی نفس و ریه
۱۴۰۴/۰۲/۰۴من هنوز نتیجه خاصی نگرفتم برام آزمایش نوشتن فعلا
۱۳۹۹/۰۳/۰۸راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ورم معده داشتم با یبار رفتن پیش خانوم دکتر مشکل معدم خوب شد خداروشکر
۱۴۰۱/۱۱/۰۷دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دکتر عا
۱۴۰۲/۱۰/۱۲یکبار رفتیم هنوز مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۱چند بار مراجعه کردم دکتر بسیار خوبی هستن منشی شون هم بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بله واقعا خوش برخورد و عاای و درجه یک هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۹فعلا ه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱سلام عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار عالی هسته
۱۴۰۰/۰۲/۱۸درد و ورم معده ، تشخیص عالی اخلاق عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بیماری دیابتم را تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۹/۲۲خیلی خب هستن.
۱۴۰۲/۰۲/۲۲عالی بودن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۱۲کرونا داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۱آخ ک خدایا هرچیمیخوای بهت بده فوقالعاده عالی عالی عالی معرکه واقعادستشون شفا میده خداخیرت بده
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بسیار صبور و شنونده خوبی نسبت به بیمار هستن کارشونم عالی و استاد هستن منکه راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مهربان ترین و عشق ترین پزشک من به شخصه عاشقشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار دکتر صبور و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴جهت معالجه تیروئد کم کار .الحمداالله نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶Tashkhis daghigh va behtarin noskhe daroo ke tooye kamtrin time bimarye sakht mano darman kard
۱۴۰۵/۰۳/۰۸حتما معرفی مکنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکترمهربون و کار درست
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مدت انتظار خیلی زیاد است
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی ،باحوصله، بادانش وباتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند و پیگیر درمان بیمار
۱۳۹۹/۰۶/۱۰برای آلرژی رفتم که با یک نسخه خوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیای دکتر خوب وبا تجربه ای هستند من خیلی از ایشان راضی هستم وامیدوارم که دوباره به شهر ما بیایند
۱۳۹۸/۱۰/۲۱سلام ،من خیلی نگران بیماریم بودم ،ولی با آرامشی که از خانم دکتر گرفتم استرسم کمتر شد،داروهایی هم که دادن عالی بود،و خداروشکر الان بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتری حاذق و ماهر هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶دکتر خیلی خوبی هست با مریض برخورد خوبی دارد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸مشکل معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۰واقعا عالی بودن مهربون ۲۰
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار با صبرو حوصله ویزیت میکنند.و معده دردم بعد اندوسکوپی و درمان دارویی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷زخم معده داشتم واقعا دکتر فهمیده هست حالم خیلی بد بود الان خیلی خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴پزشک حاذقیه
۱۳۹۸/۰۶/۱۳حساسیت داشتم نسخه اول خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳تشخیص خیلی خوبی دادن و من بعد از ماه ها که اذیت بودم حالم خوب شد... ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۶برای غدد
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ایشون واقعا بینظیر و باعلم و صبور هستن. دوران کرونا خیلی به من و مادرم کمک کردن، بعد از کرونا عوارض موند سرفه داشتم، آسمم عود کرد و ایشون با دو جلسه تشخیص درست دادن و سرفه ها قطع و حالم خوب شد. خیلی خوبن و وقت میذارن شدیدا.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸مشکل آرتزوپاها دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب بسیار
۱۴۰۲/۱۰/۱۶باسلام، دکتر خیلی خوبی هستن مادرمن، دوسال تهت نظرشون خیلی حالشون خوب شده ازشون ممنونم، واقعا عالین
۱۳۹۹/۰۵/۰۳به مدت شش ماه گلو درد داشتم بعد از معاینه دکتر اکبر زاده به مدت یک هفته خوب شپم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲کم کاری تیرویید خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲علی روبه
۱۴۰۳/۰۳/۱۴پرکاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عااااالی
۱۳۹۹/۰۱/۳۰سلام بسیار دکترخوب و مهربانی هستن داروهای خیلی خوبی هم میدم مچکرم ازشون
۱۳۹۹/۰۴/۲۲اخلاق عالی ، تحت درمانم بودم خوب شده بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر خوش بر خورد با بیماران وباصبر وحوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۹یکی از خوش اخلاق ترین و صبورترین دکتری که باهاشون برخورد داشتم تو کار خودشون بهترینن ...من واسه عمل اسلیو ازمایشاتی داشتم که مدارک ازمایشم و پیش ایشون انجام دادم از جمله آندوسکوپی و...حتما پیشنهاد میکنم پیش ایشون ویزیت شین.
۱۳۹۸/۰۷/۰۲مشکل ریوی پدر. دو هفته هست هنوز تحت نظر ایشان درمان میشه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی دکتر خوب و
۱۴۰۳/۰۸/۰۵الی بو
۱۴۰۲/۰۸/۰۷کرونا داشتم .دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۶فوق العااااده توانگر و حاذق بودن با یه نسخه شفا گرفتم
۱۳۹۸/۱۲/۱۷مشکل معده داشتم درمان شد ولی بعد 3 سال دوباره شروع شده مشکل معده داشتم و خوب شدم ولی بعد از 3 سال دوباره برگشت داشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خیلی خوب وعالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۶در شهرستان تایباد بیمار ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بودن
۱۳۹۹/۰۲/۳۰سلام من دردمعده ویبوست داشتم سه نوبت اومدم پیششون آندوسکوپی ونمونه برداری کردن ولی خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲نتیجه عالی مشکل ترویید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ترییدپرکارنتیجه خوب
۱۳۹۸/۰۹/۰۴دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۱واقعا استاد ماهری در فن خودشون هستن ماشالله
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸خیلی عالی. صبح ها تهوع و گاهی استفراغ داشتم. رفهع شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر استاد وباتجارب عالی میباشند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵کرونا. درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل کم کاری تیی رویید داشته وحالش خوب نبود که خیلی بهتر شده ممنون از خانم دکتر کارش عالیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸مریضی روده داشتن و دکتر عالی هستین
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۳با درود و احترام من چندین سال هست که از،مراجعین خانم دکتر علی اکبرزاده هستم. کیفیت کار ایشان از،نظر تشخیص و کار طبابت عالی می باشد. البته معطلی در مطب جهت ویزیت معمولا وجود دارد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سرفه شدید داشتم که باانجام تست ریه توسط خانم دکتروتجویزداروخوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر بسیار دلسوز و باتجربه ای هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۲بهترین نتیجه راگرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خانم دکتر خیلی با حوصله وقت واسه بیمارشون میذارن، واسه درمان آسم به ایشون مراجعه کردم و در حال درمانم و راضیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱مشکل گوارش و آسم رو خیلی سریع برطرف کردن خیلی دلسوز بودن و وقت میزاشتن
۱۴۰۱/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کولیت اولسروز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۰۷با عرض سلام من یک نسخه پیش ایشان امدم راصی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷یک جلسه اومدم هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰برای بیماری کرونا و خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۰۲/۲۲خانم دکتر عالی هستن و صبور خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۱۶تیروئید
۱۴۰۱/۰۷/۰۱دکتور خوبی هستن وبا حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۲۰معده درد عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۱/۰۵/۱۰تشخیص سریع آپاندیس
۱۳۹۹/۰۲/۲۶خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۵/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۱مشکل یبوست
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی دکتر عالی هستند ایشون خوش اخلاق و همچی تمام
۱۴۰۰/۰۷/۰۶سلام فعلا بیمار در حال درمان می باشد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱کبدچرب دارم واحد درمان هستن بسیارخانم خوش اخلاق وصبوری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی خوب هستند . در تایباد بودند قبلا
۱۴۰۰/۰۵/۲۴زخم اثنی عشرودرست وبه موقع تشخیص دادن وتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی هست
۱۳۹۹/۰۴/۰۲مشکل کبد داشتن بایک نسخه خوب شدن خداروشکر
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دیبات خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸با اخلاق و مهربون
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عاای، با یه ویزیت خوب شد امبولی ریه ام
۱۴۰۲/۰۴/۱۸با تشکر از ایشان
۱۳۹۹/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰بسیار خانم دکتر عالی مهربان دانا وبه حرفات گوش میده کارش عالی و البته منشی بسیار مهربان خیلی راظیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱کم کاری تیرویید ، تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکترصبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی بودن خانم دکتر قدران زحمتاتشونیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰سلام دکتر خیلی عالی هستش ما خانوادگی مدت 5ساله هر موقع مراجعه کردیم نتیجه مطلوبی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز نتیجه
۱۳۹۹/۰۹/۲۱درد قفسه سینه و بعد ویزیت خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بدون تست کرونا درست تشخیص داد کرونا دارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار خوش برخورد درحال درمان هستیم فعلا
۱۳۹۸/۰۷/۱۳