برای دریافت نوبت از دکتر عنایت اله امیدوار فوق تخصص روماتولوژی در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر عنایت اله امیدوار فوق تخصص روماتولوژی در مشهد: احمدآباد عارف ۱ پلاک ۱۱ ساختمان پزشکان کوروش طبقه ۵
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر عنایت اله امیدوار فوق تخصص روماتولوژی در مشهد حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر عنایت اله امیدوار:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد عارف ۱ پلاک ۱۱ ساختمان پزشکان کوروش طبقه ۵
خوب بودن برای مریض وقت میزارن و کامل توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱راهنمایی وتجویز دارو برا کاهش تراکم استخوان..
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ممنون از اخلاق خوب آقای دکتر و منشی خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام چندین سال تحت درمان آقای دکتر هستم واقعا از نظر اخلاق درجه یک و بینظیر .
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتره کار درست و دلسوز خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پوکی استخوان دارم که تحت درمان هستم و طبق تحقیقاتی که کردم و گفته های آقای دکتر این بیماری به طور کامل برطرف میشه و مشکل پوکی استخوان رفع میشه. من که خیلی ناامید بودم ولی آقای دکتر امیدوار برخورد خیلی خوبی دارند به حرفهای بیمار کامل گوش میدهند و راهنمایی کامل میکنند و انواع روش درمان رو توضیح میدهند و مریض رو سریع از سر باز نمیکنند خدا خیرشون بده و واقعا که فامیلشون برازندشونه.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵اخلاق بسیار خوبی دارن و کاملا برای بیمار وقت میذارن و درمورد بیماری توضیحمیدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر با تشخیص درست و برات کامل مشکلت،رو توضیح میدن علمشون به روزه و داروهای جدید میدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۷در مورد افراد سالمند حوصله و علاقه ندارن، از سر باز میکنن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۷سلام اول از نوبت دهی و زمان دقیق اینترنتی تشکر کنم دوم از تشخیص بیماری و دقت جناب آقای دکتر سوم .از مستندات و آزمایش های که دکتر برای درمان نیاز دارد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر خوبی هستند و وقت می زارن . من که چند تا دکتر رفته بودم و نتیجه خاصی نگرفته بودم ، با تشخیص و داروهای ایشون خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی پیگیر هستند،مرتب باید آزمایش داد تاروندبیماری روببینند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳ایشان پزشکی بسیار حاذق و دقیق و با حوصله هستند، از درمان بسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار حاذق و خوش اخلاق و با حوصله هستن نوبت دهی منظم ومن خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عالی هستن با دقت معاینه میکنن وخوش اخلاق اند من پیش ایشون رفتم در حال بهبود شدن هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی دکتر خوبی هستن عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱تشخیص آرتروز و تحت درمان هستم. بسیار صبور و بااخلاق هستن. با حوصله به حرف بیمار گوش میدن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰آقای دکتر امیدوار با دقت و حوصله معاینه کردند و به حرف ها هم خوب گوش میکردن جواب آزمایش رو هم اینترنتی براشون فرستادم سریع جواب دادن داروها رو یه هفته ست مصرف میکنم برای اثربخشی داروها دوماه زمان لازمه انشالله روند درمان به خوبی پیش بره
۱۴۰۴/۱۲/۰۱با سلام وادب آقای دکتر امیدوار بسیار حرفه ای، پر حوصله، وپیگیری هستند برای ایشان طول عمر همراه با تندرستی و عزت ارزومندم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹شانه یخ زده و تحت درمان هستم،بسیار پر حوصله می باشند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای روماتیسم مراجعه کردم آقای دکتر خوش اخلاق وبا دقت معاینه و ثبت میکنند وخوشبختانه به درمان جواب داده ام واز ایشان راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی دقیق و با حوصله ب حرف ها گوش میدن و همه چیز رو ثبت میکنند تا اوضاع بیمار در دسترس باشه....عالی من با دو جلسه رفتند خیلی خوب جواب گرفتم انشالله سلامت باشید
۱۴۰۴/۰۸/۱۹فعلا تحت درمان هستم و راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر امیدوار با اخلاق ترین دکتری است که من در رابطه مریضیم دیدم خیلی با حوصله تمام بیمار رو ویزیت میکنن وبا توضیحات کامل ممنونم از دکتر امیدوار
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام خیلی دکتر خوش برخورد و مهربان کامل به حرفهای مریض گوش میدم و با اولین ویزیت که رفتم واقعا مشکلم حل شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوش برخورد، با حوصله و وقت گذارند. دارو تجویز کرده اند، منتظریم ببینیم نتیجه چه خواهد بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳با سلام التهاب تاندونها ی آرنج داشتم ایشون کورتن تزریق کردن والان خوبم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰نمیدونم چرا این همه نظر گذاشتن که صبور و مهربون و باحوصله برای من انگار عجله داشت، من خودم اهل توضیح دادن زیاد نیستم اما نمیذاشت جملهم کامل بشه سریع رفت سراغ دارو
۱۴۰۵/۰۳/۰۴پزشک خوشاخلاق و صبوری هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۱رماتیسم مفصلی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار عالی. برای درد مفاصل مراجعه کردم، تشخیص آرتریت پسوریاتیک، درمان رو شروع کردیم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸باسلام دکتر امیدوار بسیار دکتر محترم و خوش برخوردی هستند تشخیص و تجویز شونم مورد تایید بنده میباشد
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بهترین دکتر روی کره خاکی دکتر امیدوار هستن بی نظیر با حوصله خوشرو مهربون
۱۴۰۵/۰۲/۲۱با سلام.بسیار خوش اخلاق و تشخیص درمان عالی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹قرص تجویز کردند با آزمایش فعلا که یک خورده بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷باسلام فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام بیماری وگنر داشتم تحت درمان آقای دکتر امید وار در بیمارستان رضوی هستم نتیجه مطلوب گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر با حوصله و دقت هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیاراخلاق حرفه ای وکارراه انداز هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ایشون برای همه وقت زیادی میگذارند و بنظرم بهترین دکتر مشهد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالی. زانو آب آورده بود خیلی مهربان با اخلاق کلی وقت گذاشتن با حوصله گوش دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من بیماری پسوریازیس دارم که با درمان دکتر الان خیلی بهترم خدا نگهدارشون باشه وافثقعا خیلی با صبر و حوصله به حرفام کوش دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تازه مراجعه کردم ولی فوق العاده خوش برخورد وبا حوصله وقت میذارند ودفت بالا دارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶الکی به بیمار دارو نمیدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر خیلی خوش برخورد و به حرفای مریض گوش میدن قشنگ
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سندرون شوگرن و درد مفاصل. بسیار دکتر مهربان وخوشرویی هستن ودر نهایت دقت وخیلی باحوصله معاینه رو انجام میدن. برای هر بیمار حداقل ١۵دقیقه وقت معاینه میذارن. خدا خیرشون بده انشاالله
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۸قبل از هرچیزی بگم دکتر خیلی خوش اخلاق خوب کاربلدهستن به همه پیشنهاد میکنم من روماتیسم مفصلی داشتم خداروشکر از دارویی که تجویز کردن بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹من تازه پیش ایشون رفتم با صبر و حوصله به حرفای مریض گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من برای آرتروز زانو ویزیت شدم، بسیار دکتر خوش رفتار و بسیار عالی در مورد مشکلم توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار عالی و با احترام
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ایشون پزشک بسیار با معلوناتی هستن در حالی که بیماری من مربوط به تخصص ایشون نبود بیماری منو تشخیص دادن و به متخصص مربوطه ارجاع دادن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تازه درمان رو شروع کردیم دکتر بسیار خوش برخورد و صبوری هستن وقت میزارن و خیلی برای مریض ارزش و احترام قائلن انشالله که نتیجه درمان هم عالی باشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵باسلام ، آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و پر حوصله هستن ، من اولین بارم بود که به ایشون مراجعه کردم ، برای پوکی استخوان ، فعلا در حال معالجه و مصرف دارو هستم ، انشاالله که نتیجه ی مطلوب رو خواهم گرفت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر بسیار با اخلاق بودن. دسترسی به مطب هم بسیار راحت بود. مشاوره ی خوبی برای بیماریم برام انجام دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار دکتر عالی تشخیص درست با صبر و حوصله ای هستن خداوند خیر بده آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۷روماتیسم در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی و صبورررر
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام من چند ساله روماتیسم دارم آقای دکتر امیدوار واقعا خوش اخلاق خوش برخورد هستند وبا حوصله جواب سوالاتم میدادن خیلی ممنون از لطفتشون اجرشون با آقا امام زمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی صبور تمام مدارک پزشکی مادرم و نگاه کردن و با صبر وحوصله توضیح دادن که بایذ چیکارکنیم واقعا ممنونم ازایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار با حوصله. تشخیص خوب وازهزینه تراشی دور هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ایشون خوش اخلاق با حوصله و دقیق هستن . من دوبار رفتم پیش آقای دکتر و نتیجه مطلوب گرفتم .
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عالی از همه نظر.....
۱۴۰۴/۰۷/۲۳درد بدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴درد مفاصل فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷با درود ایشان بسیار حاذق و خوش اخلاق و صبور هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹آرتریت روماتویید ،،،بسیار دلسوزانه وقت گذاشتن ،معاینه انجام شد ،دارو و ازمایش تجویز شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳زیاد وقت میذارن برای بیمار و حرفاشونو کامل میشنون ولی تازه مریضیمو تشخیص دادن و هنوز درمانی شروع نکردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوش برخورد، پرسنده.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتری خوش اخلاق و با دقت بالا بهترین تجویز داشتن من ایشان را به همکارهام و آشنایان پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷روماتولوژی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار خوش برخورد،مهربان وبا حوصله هستندبه تازگی ویزیت شده ام و از داروهای ایشان استفاده میکنم اما در همین چند روزه درد کمتری دارم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲علی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار خوش برخورد و دقیق در معاینه بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برخوردشان بسیار عالی،کامل گوش کردن نکاتی که پرسیدم رو جواب دادن،بسیار با حوصله و با دقت بودن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار خوش اخلاق وبا حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۲فوق العاده و عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خوب هستن به حرف ها کامل گوش دادن و ارجاع دادن به دکتر کلیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۷برا آرتریت و نقرس مراجعه کردم ازمایش دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸لوپوس دارم تحت درمانشونم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام من نوبت گرفتم ولی نرفتم نوبت دهی ایشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار دکتر دانا و فهیم بسیار دلسوز و مهربان وصبور هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام خسته نباشید نظر من درمورد اقای دکتر عالیه واقعا خوش اخلاق وباتجربه ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱صادقانه آقای دکتر رو پیشنهاد میکنم بسیار با اخلاق صبور با تجربه.برای بیمار وقت میذارن و کاملا توجیه میکنند بیمار رو .خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتر بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳آقای دکتر امیدوار بسیار صبور و با حوصله هستند و با دقت بالایی بیماران رو معالجه میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰تایم زیاد برای ویزیت مریض.ثبت شرح بیمار در موبایل که بسیار زمانبر است.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱با سلام ایشون دکتر خ خوبی هستن واقعا خوش اخلاق و باسواد و خبره در کارشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۳در حال درمان پوکی استخوان
۱۴۰۴/۰۷/۱۶باحوصله و بادقت هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار صبور وخوش اخلاق با دقت و وسواس در معاینه و تجویز دارو درحال درمان پوکی استخوان هستم. ایشون به نزدیکان معرفی کردم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من بابت خوش رویی و تخصص عالی اقای دکتر ازشون تشکر می کنم ، معاینه دقیق و گوش دادن به صحبت بیمار رو خیلی خوب بلد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵با حوصله و تشخیص عالی برخورد با مریض بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹