۲۰۱ نفر
دکتر مهدی توحیدی بایگی

دکتر مهدی توحیدی بایگی

فوق تخصص خون و سرطان بالغین ( انکولوژی )

فوق‌تخصص شماره نظام: ۷۷۵۲۹
سه شنبه۰۲ تیر
امروز
شنبه۰۶ تیر
۴ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۵ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۶ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۷ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۸ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۹ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
۲۶۹ نفر

بسیار عالی و حرفه ای هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

غلظت خون و تحت درمان هستم عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

مشگل کم خونی شدید. فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر بسیار صبور وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

کم خونی شدید داشتم در حال بهبود هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

سرطان کلیه فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

فعلا جلسه اول بود آزمایش فرستادن ولی در کل خوب بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

پلاکت پایین ،دارم دارو مصرف میکنم جناب دکتر خیلی خوش برخورد بودن .

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

دکتر خیلی خوب با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

تازه با ایشون آشنا شدم وفراموش سی تی اسکن وآزمایش نوشتن

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سرطان روده و در حال درمان هستم انشالا نتیجه میگیرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

حتی نپرسیدن چه علائمی داری یه نگا به آزمایش کردن گفتن برو آزمایش دیگه بده من اگر قرار باشه ده تا آزمایش بدم دکتر عمومی هم تشخیص میده چکارمه من نپسندیدم برخورد رو انشالله جواب آزمایش رو بردم نتیجه بگیرم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

واقعا عالی هستن به حرفهای مراجعین با دقت گوش میدادن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیاردکترخوبی هستن تحت درمان میباشیم

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

ریه هام آب آورده بودن باکمک ایشون درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

برادرم سرطلان رکتوم داشتن .با تشخیص دکتر توحیدی در حال درمان .من امتیاز عالی میدم بابت معرفی دکتر های دوره درمان و داروهاشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

کم خونی شدید داشتم خداروشکر با دارو تحت نظرم و راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

برای بار دوم نوبت می گیرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خوب بود تقریبا خیلی گرونه

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

سرطان لنفوم دارم و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

نوبت دهی راحت بود. اعلام کردن که تا ۴۵ دقیقه امکان انتظار هست ولی من خیلی در مطب منتظر نشدم.خیلی صبورانه شرحال من و گوش دادن ممنون از حسن برخورد و تشخیص خوب ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

درحال درمان تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عالللییییییی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

فعلا که هیچی

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

باسلام.بهترین دکتر هستن. چه از نظراخلاق و چه از نظر تشخیص عالیه هستن.امیدوارم خدا همیشه حافظشون باشه

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

بسیار دکتر با حوصله ای هستن و با دقت ب بیمار گوش میکنند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

سلام مشکل پلاکت بالا خون داشتم به لطف اقای دکتر کنترل شد بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

آنمی داشتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

پیشنهاد میکنم در خصوص تشخیص های احتمالی شون با پزشک دیگری هم مشورت کنین.

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

به بیماران از ساعت پنج نوبت میدن اما خودشون ساعت شش و ربع اومدن. با وجود اینکه نفر اول بودم یک ساعت و نیم منتظر بودم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

بسیار دکتر صبور و انسان دوستی هستند خیلی خوش برخورد هستند و کارشون در تشخیص و درمان عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

هنوز در حال معالجه ام

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بیماری خونی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

انشالله دفعه بعد

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

پایین بودن فریتین،فعلا دارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عالی بودند .برای کم خونی وگلبولهای سفید خون مراجعه کرده بودیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

من مشکل ptt بالا دارم و هنوز در مراحل اولیه هستم ولی اخلاقشون و تعهدهشون خیلی عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

درحال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

پیششون بابت مشکل پلاکت خون تشکیل پرونده دادم در زمان بندی و وقتی که دارین یه مقدار ضعف وجود خواهد داشت اما پزشک با برخوردشون و وقتی که میزارن کاملا پوشش میدن این مورد رو،سواد لازم و تشخیص صحیح رو داشتن خیلی با حوصله و بی استرس مشکلات رو باهتون درمیون میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

عالی و خیلی انرژی مثبت

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

برای غده لنفاوی دست وگزگز دست وپا رفتم خدمت ایشان با آزمایش وتشخیص درست بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

واقعا عالی بود کاملا با صبر علم و ارامش

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

غلظت خون تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

نننننن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار عالی وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

سرطان کلورکتال وشیمی درمانی

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند و با ارامش و با حوصله بیماری رو توضیح دادند. عالی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتری در سطح متوسط خیلی دیر به مطب می آید. از ساعت ۱۷ نوبت می دهند دکتر ساعت ۱۹ می آید یا ۱۲ نوبت می دهند ساعت ۱۴ می آید اگر دکتر دیگری نوبت دارید با این دکتر در یک روز نوبت نگیرید

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

مشکل کم خونی آهن

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

نتیجه خاصی ندیدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

کمخونی شدید و خداروشکر با بررسی های اقای دکتر مشکل خونی نبود .

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

دکتر توحیدی کاملا صبور و مهربون و عالی هستن کاملا وقت میزاره برای بیماراش

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

سلام دکتر بسیار خوبی هستن ب اخلاق با تجربه کم خونی شدید دارم و الان درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

کم خونی

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

مشکلم کم خونی بوده خدارو شکر با داروهای دکتر خیلی خوبم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

کم خونی و تخصص ایشان عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

من یک نوبت برای درمان کم خونی پیششون رفتم ودارو دادن کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

ادنو کارسینوما جراحی روده انجام شد شیمی درمانی توسط آقای دکتر.....دکتر عالی اند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

علت مراجعه کم خونی بود فعلا تحت آزمایش هست مریض

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سلام به نظر من یکی از بهترین دکترا هستن خیلی باحوصله وبا انصاف هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

خوب بودن. ازمایش دادن نتیجه هم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عااااالیییییی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

هنوزدرمان ادامه دارد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

دکتری صبور خوش اخلاق وبا دقت به حرفهای مریض گوش میدن ووقت میگذارن ممنون از توجهشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

خوشبختانه رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بسیارعالی وخوش برخورد

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عالیه بهترینه

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

مشکل خونی

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

بله مریض جناب دکتر در بیمارستان هاشمی نژاد بودم

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

سلام من مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن داشتم که با قدرت تشخیص سریع و صحیح دکتر با مصرف داروهای تجویز شده طی ۱۰روز اول بهبود یافتم و همچنان برای بهبودی بیشتر مصرف داروها را ادامه میدهم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر بسیار خوب و وقت گذار با دقت به بیمار گوش میده و معاینه میکنه منشی ایشونم مثل خودشون صبور و محترمه

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

کم خونی شدید

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

سلام..آقای دکتر واقعا انسان فهمیده و دلسوزی هستن ...اما منشی شون اصلا درکی از انسانیت نداره مریض رو درک نمیکنه و اینکه مطبشون اصلا نظم نداره و همه اینا بستگی به منشی داره

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

نوبت دهی شوند خیلی ضعیفه

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

باسلام.پزشکی بسیار با حوصله و باتجربه بودند.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۶

اهن خونم خیلی بالا بود و الان درمان شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

من آزمایش داده بودم وکم خونی شدید نشون میداد دکتر باکمال صبروحوصله بدون هیچ آزمایش اضافی که بخوان مارو بفرستین. دارو داده توصیه های لازم رو داشتن ممنون از آقای دکتر توحیدی که درکارشون تعهدووجدان کاری دارن

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

سلام توده شکمی داشتم عمل کردم وحالاتحت درمانم آقای دکتربسیارپزشک عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر بسیار خوب وعالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

کم خونی شدید پدرم و احتمال سرطان ، هنوز در حال بررسی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

لوسمی سلول مویی در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

من کمبود یه سری ویتامین ها داشتم که هرجا میرفتم نمیتونستن تشخیص بدن که اقایه دکتر تشخیص دادن به لطف خدا خیلی خوبم

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

عالی به خاطر مشکل انعقادی مراجه کردم و بییار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بسیار باحوصله و حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

در مرحله تشخیص

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

عفونت خون

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دکتر خوبی هستند وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

پزشکی حاذق و توانا و بسیار با حوصله هستن و بطور کامل توضیحاتی رو درباره بیماری ارائه میدن و بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دلسوز و

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

سلام دکتر خوبی است

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

سلام من کمخونی فقر آهن داشتم فریتین ۲ و هموگلوبین ۸.۲ بود و توسط آقای دکتر توحیدی ویزیت شدم و ایشان برایم فراینجکت تزریقی دستور دادند و تزریق کردم و مجدد ۳ هفته بعد از تزریق چک مجدد و آزمایش خون باید انجام بدم. از آقای دکتر به خاطر وقت و حوصله و پیگیریشون تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

فعلا در حال درمان هستم در ابتدای راه میباشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

اولین بار بود مراجعه داشتم بر خوردشون عالی بود و تشخیص شون ما رو از نگرانی در آورد ممنونم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

دکتر با اخلاق هستند و برای مریض وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

برای درمان کم خونی رفتم و بخاطر مشکل معده هم نمتونستم قرص آهن بخورم ایشون یک قرص دادن ک ب معده هم آسیب نرساند

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بیماری کم خونی وفقرآهن داشتم و درحال حاضر تحت درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

سلام کم خونی داشتم یک نوبت بیشتر نرفتم فرستادن پیش دکتر گوارش

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

از جهت پذیرش در مطب سو مدیریت وجود دارد و با اینکه ساعت ۲ ظهر نوبت گرفته بودم ۶ عصر ویزیت شدم ، میشد به جای دو یا سه روز بعد ، برای یک هفته بعد نوبت میدادند اما سر ساعت یا نهایتا با انتظار کمتر دکتر را میدیدم . باتشکر

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

عالی هستن ایشان

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

با سلام مشکلم پایین بودن پلاکت بود ولی تحت درمانم واقای دکتر واقعا عالی به من کمک کردن و بسیار دقیق و خوب به صحبت ها گوش میدهند

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

سلام عرض ادب بهترین دکتر متخصص خون تشکر فراوان

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

کم خونی داشتم فرستادن آزمایش در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

سلام، دکتر توحیدی بهترین دکتر، انکولوژی شرق کشور در خراسان رضوی، مشهد

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

کم خونی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دکتر بسیار عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار عالی و به سرفه

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

فعلا برام نمونه مغز استخوان نوشتن

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

کم خونی و بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

توضیحات خیلی کم میدادن اگه سوال میکردی جواب میدادم وگرنه هیچی نمیگفتن

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

از طرف یک پزشک دیگر ایشان معرفی شدند به ما

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

دکترباتجربه

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

من dlbcl داشتم ک در حال درمانم و ازشون خیلی راضی ام برای مراقبت ها و نظارت طی درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

دکتر بسیار با دقتی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

مشکلات خونی

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

دکتر بسیار خوب و با اخلاق به خرف مریض کاملن گوش میده و چیزی که لازم باشه به مریض رهنمای میکند

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

سلام آقای توحیدی من خانم صفره هستم برای انگشت پام اومدم پیشت نامه دادی رفتم پیش دکتر قره داغی به من نوبت 27 این ماه داده که پذیرشم کنه آقای توحیدی ممنون میشم شماره واتساپ تو بذار این برگه جواب برات بفرستم که به من جواب بدی جواب آزمایش چیه دکتر تا 27هم نمیگه ممنون میشم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

فعلا ازمایش نوشتند

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار با دقت گوش کردن و برای هر بیمار به اندازه ی کافی وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

باسلام،واحترام،انسانی بسیارشریف،باتجربه،وعالی ،

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

بسیار عالی بود ، واسه بیمارش به اندازه کافی وقت میزاره

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

دکتر فوقالعاده ای هستند اما نباید وقتی که بیمار و مادر بیکار همزمان با هم حضور دارند و مشگل بیمار ارثی هست و با یه قرص معمولی حل میشع انشالله اینو به بیمار بگن و جو خانوادگی به هم بخوره همون مادر بدونه و مواظبت کنه کفایت میکنه البته این نظر بنده است ممنون از جناب دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

فعلا ازمایش نوشتن برام

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

کنسر لنفوم. بینهایت صبور عالی و با تجربه . من با چندین دکتر داخلی و خارجی مشکلم رو مطرح کردم همگی داروها و دوز داروها و نسخه آقای دکتر رو تایید کردند

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

مشکل گلبول سفید بالا، هنوز علت تشخیص داده نشده

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

دکتر با اخلاق با حوصله کار بلد. خوبیش اینه ک اولا بدون تشخیص درست هیچ دارویی نمیدن بعدشم با حوصله و صبر کاملا شنونده نسبت به درد بیمار هستن تا جایی هم ک کازی از دستشون بر بیاد برا بینار انجام میدم وجدان کاری دارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

سلام مادرم مشکل کم خونی داشت فعلا تحت درمان است.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عفونت خون داشتم، آزمایش مغزو استخوان گرفتن و آزمایش خون خداروشکر همه چی خوب بود بهم آسپرین دادن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

برای اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

مشکل غلظت خون نمونه برداری شد.به آزمایشگاه فرستاده شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

پزشک خوب و معتمدی هستند،کاملا گوش میکنند به مشکل شما با آزمایش های متعدد به درمان میپردازند کاملا با توجه به روحیات شما با مهربانی تجویز انجام میدن،خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

هنوز در حال مداوا و تشخیص

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

دکتر توحیدی بسیار صبور و کاربلدبودن تشخیص شون عالی بود من کم خونی داشتم بهم اطمینان دادکه هیچ خطری تهدیدم نمی کنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

من مشاوره داشتم جهت ادامه پروسه شیمی درمانی ایشان عالی نظر دادند ومنم با اعتماد کامل ادامه میدهم

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

کم خونی شدید

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

بدک نیست

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

کم خونی

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

سلام دکتر عالی وحاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۶
مطب پزشکی دکتر توحیدی
مشهدمشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول
شنبه تا چهارشنبه عصر ساعت ۵ تا ۱۰ شب
روز‌های فرد صبح ساعت ۱۲ تا ۱۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲ تیر (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۴ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۶ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۸ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۲ الی ۱۵
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    کسانی که دکتر مهدی توحیدی بایگی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی
    جناب آقای دکتر معین محبی عفونی جناب آقای دکتر معین محبی
    جناب آقای دکتر محمدرضا مطیع جراحی عمومی جناب آقای دکتر محمدرضا مطیع

    دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ در مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ از پزشکان شناخته‌شده در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ تخصص بیماری‌های داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان) شده‌اند و سابقه فعالیت حرفه‌ای و علمی قابل توجهی در این زمینه دارند.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌های خونی و انواع سرطان‌های بالغین، خدمات تخصصی خود را به بیماران ارائه می‌دهد. بیماران بسیاری برای پیگیری بیماری‌های خونی، مشاوره درمان سرطان و دریافت روش‌های نوین درمانی به مطب این پزشک در مشهد مراجعه می‌کنند. مطب دکتر توحیدی بایگی در خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنین مشهد و مناطق اطراف فراهم می‌کند.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی معتبر، همواره به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های خود را در اولویت قرار داده و خدمات خود را بر پایه شواهد علمی و استانداردهای روز ارائه می‌نماید. از ویژگی‌های بارز این پزشک، توجه ویژه به روند درمان بیماران، پیگیری دقیق و ارائه مشاوره‌های جامع در زمینه بیماری‌های خون و انواع سرطان بالغین است. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی، دقت در تشخیص و برخورد حرفه‌ای دکتر مهدی توحیدی بایگی ابراز رضایت کرده‌اند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری با دکتر مهدی توحیدی بایگی فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره یا پیگیری درمان‌های تخصصی خون و سرطان بالغین در مشهد، می‌توانید از خدمات این پزشک بهره‌مند شوید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    برای دریافت نوبت ویزیت دکتر مهدی توحیدی بایگی چه باید کرد؟

    شما می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به دکتر مهدی توحیدی بایگی در مشهد نوبت رزرو کنید.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

    ایشان به عنوان فوق تخصص خون و سرطان بالغین، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری‌های خونی و سرطان بزرگسالان ارائه می‌دهند.

    مطب دکتر مهدی توحیدی بایگی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر توحیدی بایگی وجود دارد؟

    بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب پزشکی دکتر توحیدی

    مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول

    مطب پزشکی دکتر توحیدی

    مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول