۲۰۱ نفر
دکتر مهدی توحیدی بایگی

دکتر مهدی توحیدی بایگی

فوق تخصص خون و سرطان بالغین ( انکولوژی )

فوق‌تخصص شماره نظام: ۷۷۵۲۹
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۴ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۹ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
پنج شنبه۲۸ خرداد
شنبه۳۰ خرداد
۲۶۷ نفر

با سلام مشکلم پایین بودن پلاکت بود ولی تحت درمانم واقای دکتر واقعا عالی به من کمک کردن و بسیار دقیق و خوب به صحبت ها گوش میدهند

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

در مرحله تشخیص

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

نتیجه خاصی ندیدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

پلاکت پایین ،دارم دارو مصرف میکنم جناب دکتر خیلی خوش برخورد بودن .

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

سلام آقای توحیدی من خانم صفره هستم برای انگشت پام اومدم پیشت نامه دادی رفتم پیش دکتر قره داغی به من نوبت 27 این ماه داده که پذیرشم کنه آقای توحیدی ممنون میشم شماره واتساپ تو بذار این برگه جواب برات بفرستم که به من جواب بدی جواب آزمایش چیه دکتر تا 27هم نمیگه ممنون میشم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بسیار باحوصله و حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

فعلا جلسه اول بود آزمایش فرستادن ولی در کل خوب بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

فعلا که هیچی

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

به بیماران از ساعت پنج نوبت میدن اما خودشون ساعت شش و ربع اومدن. با وجود اینکه نفر اول بودم یک ساعت و نیم منتظر بودم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

بسیار عالی و به سرفه

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

باسلام،واحترام،انسانی بسیارشریف،باتجربه،وعالی ،

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

باسلام.پزشکی بسیار با حوصله و باتجربه بودند.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

واقعا عالی هستن به حرفهای مراجعین با دقت گوش میدادن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

عالیه بهترینه

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

علت مراجعه کم خونی بود فعلا تحت آزمایش هست مریض

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عالی به خاطر مشکل انعقادی مراجه کردم و بییار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

انشالله دفعه بعد

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

سلام، دکتر توحیدی بهترین دکتر، انکولوژی شرق کشور در خراسان رضوی، مشهد

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

دکتر با اخلاق هستند و برای مریض وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بیماری خونی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

سلام مادرم مشکل کم خونی داشت فعلا تحت درمان است.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

فعلا برام نمونه مغز استخوان نوشتن

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

باسلام.بهترین دکتر هستن. چه از نظراخلاق و چه از نظر تشخیص عالیه هستن.امیدوارم خدا همیشه حافظشون باشه

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

من مشاوره داشتم جهت ادامه پروسه شیمی درمانی ایشان عالی نظر دادند ومنم با اعتماد کامل ادامه میدهم

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

دکتری صبور خوش اخلاق وبا دقت به حرفهای مریض گوش میدن ووقت میگذارن ممنون از توجهشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

دکتر بسیار خوب وعالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

اولین بار بود مراجعه داشتم بر خوردشون عالی بود و تشخیص شون ما رو از نگرانی در آورد ممنونم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

کم خونی شدید داشتم در حال بهبود هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

مشکل گلبول سفید بالا، هنوز علت تشخیص داده نشده

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

دکتر توحیدی کاملا صبور و مهربون و عالی هستن کاملا وقت میزاره برای بیماراش

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

مشکلم کم خونی بوده خدارو شکر با داروهای دکتر خیلی خوبم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

کم خونی

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

کم خونی شدید

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکتر مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

حتی نپرسیدن چه علائمی داری یه نگا به آزمایش کردن گفتن برو آزمایش دیگه بده من اگر قرار باشه ده تا آزمایش بدم دکتر عمومی هم تشخیص میده چکارمه من نپسندیدم برخورد رو انشالله جواب آزمایش رو بردم نتیجه بگیرم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

دکتری در سطح متوسط خیلی دیر به مطب می آید. از ساعت ۱۷ نوبت می دهند دکتر ساعت ۱۹ می آید یا ۱۲ نوبت می دهند ساعت ۱۴ می آید اگر دکتر دیگری نوبت دارید با این دکتر در یک روز نوبت نگیرید

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

اهن خونم خیلی بالا بود و الان درمان شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

کم خونی و بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

هنوز در حال مداوا و تشخیص

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

مشکل غلظت خون نمونه برداری شد.به آزمایشگاه فرستاده شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خوشبختانه رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

سلام من کمخونی فقر آهن داشتم فریتین ۲ و هموگلوبین ۸.۲ بود و توسط آقای دکتر توحیدی ویزیت شدم و ایشان برایم فراینجکت تزریقی دستور دادند و تزریق کردم و مجدد ۳ هفته بعد از تزریق چک مجدد و آزمایش خون باید انجام بدم. از آقای دکتر به خاطر وقت و حوصله و پیگیریشون تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

آنمی داشتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

دکتر بسیار خوب و وقت گذار با دقت به بیمار گوش میده و معاینه میکنه منشی ایشونم مثل خودشون صبور و محترمه

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

سلام دکتر بسیار خوبی هستن ب اخلاق با تجربه کم خونی شدید دارم و الان درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

پزشک خوب و معتمدی هستند،کاملا گوش میکنند به مشکل شما با آزمایش های متعدد به درمان میپردازند کاملا با توجه به روحیات شما با مهربانی تجویز انجام میدن،خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

سلام مشکل پلاکت بالا خون داشتم به لطف اقای دکتر کنترل شد بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

فعلا ازمایش نوشتند

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

کم خونی شدید داشتم خداروشکر با دارو تحت نظرم و راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

برای غده لنفاوی دست وگزگز دست وپا رفتم خدمت ایشان با آزمایش وتشخیص درست بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

من آزمایش داده بودم وکم خونی شدید نشون میداد دکتر باکمال صبروحوصله بدون هیچ آزمایش اضافی که بخوان مارو بفرستین. دارو داده توصیه های لازم رو داشتن ممنون از آقای دکتر توحیدی که درکارشون تعهدووجدان کاری دارن

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

ریه هام آب آورده بودن باکمک ایشون درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

هنوز در حال معالجه ام

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

برادرم سرطلان رکتوم داشتن .با تشخیص دکتر توحیدی در حال درمان .من امتیاز عالی میدم بابت معرفی دکتر های دوره درمان و داروهاشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

سرطان کلیه فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

کنسر لنفوم. بینهایت صبور عالی و با تجربه . من با چندین دکتر داخلی و خارجی مشکلم رو مطرح کردم همگی داروها و دوز داروها و نسخه آقای دکتر رو تایید کردند

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

سرطان لنفوم دارم و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

از جهت پذیرش در مطب سو مدیریت وجود دارد و با اینکه ساعت ۲ ظهر نوبت گرفته بودم ۶ عصر ویزیت شدم ، میشد به جای دو یا سه روز بعد ، برای یک هفته بعد نوبت میدادند اما سر ساعت یا نهایتا با انتظار کمتر دکتر را میدیدم . باتشکر

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

برای اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند و با ارامش و با حوصله بیماری رو توضیح دادند. عالی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۶

مشکلات خونی

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

توضیحات خیلی کم میدادن اگه سوال میکردی جواب میدادم وگرنه هیچی نمیگفتن

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

من کمبود یه سری ویتامین ها داشتم که هرجا میرفتم نمیتونستن تشخیص بدن که اقایه دکتر تشخیص دادن به لطف خدا خیلی خوبم

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

درحال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

بسیار با دقت گوش کردن و برای هر بیمار به اندازه ی کافی وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

پایین بودن فریتین،فعلا دارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام..آقای دکتر واقعا انسان فهمیده و دلسوزی هستن ...اما منشی شون اصلا درکی از انسانیت نداره مریض رو درک نمیکنه و اینکه مطبشون اصلا نظم نداره و همه اینا بستگی به منشی داره

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتر خوبی هستند وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

مشکل کم خونی آهن

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

نوبت دهی شوند خیلی ضعیفه

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

مشگل کم خونی شدید. فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر با اخلاق با حوصله کار بلد. خوبیش اینه ک اولا بدون تشخیص درست هیچ دارویی نمیدن بعدشم با حوصله و صبر کاملا شنونده نسبت به درد بیمار هستن تا جایی هم ک کازی از دستشون بر بیاد برا بینار انجام میدم وجدان کاری دارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

من مشکل ptt بالا دارم و هنوز در مراحل اولیه هستم ولی اخلاقشون و تعهدهشون خیلی عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

سلام کم خونی داشتم یک نوبت بیشتر نرفتم فرستادن پیش دکتر گوارش

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

بسیار عالی وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

دلسوز و

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

کم خونی و تخصص ایشان عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

بسیاردکترخوبی هستن تحت درمان میباشیم

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سلام عرض ادب بهترین دکتر متخصص خون تشکر فراوان

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

کم خونی شدید پدرم و احتمال سرطان ، هنوز در حال بررسی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

دکترباتجربه

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

نوبت دهی راحت بود. اعلام کردن که تا ۴۵ دقیقه امکان انتظار هست ولی من خیلی در مطب منتظر نشدم.خیلی صبورانه شرحال من و گوش دادن ممنون از حسن برخورد و تشخیص خوب ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

سرطان روده و در حال درمان هستم انشالا نتیجه میگیرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بیماری کم خونی وفقرآهن داشتم و درحال حاضر تحت درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

مشکل خونی

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

عالی و خیلی انرژی مثبت

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بدک نیست

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیار عالی و حرفه ای هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

فعلا ازمایش نوشتن برام

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

فعلا در حال درمان هستم در ابتدای راه میباشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

ادنو کارسینوما جراحی روده انجام شد شیمی درمانی توسط آقای دکتر.....دکتر عالی اند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

پیششون بابت مشکل پلاکت خون تشکیل پرونده دادم در زمان بندی و وقتی که دارین یه مقدار ضعف وجود خواهد داشت اما پزشک با برخوردشون و وقتی که میزارن کاملا پوشش میدن این مورد رو،سواد لازم و تشخیص صحیح رو داشتن خیلی با حوصله و بی استرس مشکلات رو باهتون درمیون میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

غلظت خون و تحت درمان هستم عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

سلام توده شکمی داشتم عمل کردم وحالاتحت درمانم آقای دکتربسیارپزشک عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

پیشنهاد میکنم در خصوص تشخیص های احتمالی شون با پزشک دیگری هم مشورت کنین.

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

سرطان کلورکتال وشیمی درمانی

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

عالی بودند .برای کم خونی وگلبولهای سفید خون مراجعه کرده بودیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

هنوزدرمان ادامه دارد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

سلام من مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن داشتم که با قدرت تشخیص سریع و صحیح دکتر با مصرف داروهای تجویز شده طی ۱۰روز اول بهبود یافتم و همچنان برای بهبودی بیشتر مصرف داروها را ادامه میدهم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

درحال درمان تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

دکتر بسیار خوب و با اخلاق به خرف مریض کاملن گوش میده و چیزی که لازم باشه به مریض رهنمای میکند

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

از طرف یک پزشک دیگر ایشان معرفی شدند به ما

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

نننننن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

غلظت خون تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

کم خونی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

عفونت خون

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

تازه با ایشون آشنا شدم وفراموش سی تی اسکن وآزمایش نوشتن

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

خوب بودن. ازمایش دادن نتیجه هم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر خیلی خوب با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عااااالیییییی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دکتر بسیار صبور وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خوب بود تقریبا خیلی گرونه

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیار عالی بود ، واسه بیمارش به اندازه کافی وقت میزاره

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

سلام دکتر عالی وحاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

لوسمی سلول مویی در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

پزشکی حاذق و توانا و بسیار با حوصله هستن و بطور کامل توضیحاتی رو درباره بیماری ارائه میدن و بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بله مریض جناب دکتر در بیمارستان هاشمی نژاد بودم

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

بسیار دکتر صبور و انسان دوستی هستند خیلی خوش برخورد هستند و کارشون در تشخیص و درمان عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

کم خونی شدید

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

دکتر بسیار عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

من dlbcl داشتم ک در حال درمانم و ازشون خیلی راضی ام برای مراقبت ها و نظارت طی درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

سلام دکتر خوبی است

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

کمخونی شدید و خداروشکر با بررسی های اقای دکتر مشکل خونی نبود .

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

دکتر توحیدی بسیار صبور و کاربلدبودن تشخیص شون عالی بود من کم خونی داشتم بهم اطمینان دادکه هیچ خطری تهدیدم نمی کنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

دکتر فوقالعاده ای هستند اما نباید وقتی که بیمار و مادر بیکار همزمان با هم حضور دارند و مشگل بیمار ارثی هست و با یه قرص معمولی حل میشع انشالله اینو به بیمار بگن و جو خانوادگی به هم بخوره همون مادر بدونه و مواظبت کنه کفایت میکنه البته این نظر بنده است ممنون از جناب دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

سلام به نظر من یکی از بهترین دکترا هستن خیلی باحوصله وبا انصاف هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

کم خونی داشتم فرستادن آزمایش در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

بسیار دکتر با حوصله ای هستن و با دقت ب بیمار گوش میکنند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی هستن ایشان

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

برای درمان کم خونی رفتم و بخاطر مشکل معده هم نمتونستم قرص آهن بخورم ایشون یک قرص دادن ک ب معده هم آسیب نرساند

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

کم خونی

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

نظری ندارم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

من یک نوبت برای درمان کم خونی پیششون رفتم ودارو دادن کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالللییییییی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

برای بار دوم نوبت می گیرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

واقعا عالی بود کاملا با صبر علم و ارامش

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عفونت خون داشتم، آزمایش مغزو استخوان گرفتن و آزمایش خون خداروشکر همه چی خوب بود بهم آسپرین دادن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸
مطب پزشکی دکتر توحیدی
مشهدمشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول
شنبه تا چهارشنبه عصر ساعت ۵ تا ۱۰ شب
روز‌های فرد صبح ساعت ۱۲ تا ۱۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    پس فردا
    ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۲ الی ۱۴از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۱ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۲ الی ۱۵
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۸ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۲ الی ۱۵
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    کسانی که دکتر مهدی توحیدی بایگی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی
    جناب آقای دکتر معین محبی عفونی جناب آقای دکتر معین محبی
    جناب آقای دکتر محمدرضا مطیع جراحی عمومی جناب آقای دکتر محمدرضا مطیع

    دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ در مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ از پزشکان شناخته‌شده در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ تخصص بیماری‌های داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان) شده‌اند و سابقه فعالیت حرفه‌ای و علمی قابل توجهی در این زمینه دارند.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌های خونی و انواع سرطان‌های بالغین، خدمات تخصصی خود را به بیماران ارائه می‌دهد. بیماران بسیاری برای پیگیری بیماری‌های خونی، مشاوره درمان سرطان و دریافت روش‌های نوین درمانی به مطب این پزشک در مشهد مراجعه می‌کنند. مطب دکتر توحیدی بایگی در خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنین مشهد و مناطق اطراف فراهم می‌کند.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی معتبر، همواره به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های خود را در اولویت قرار داده و خدمات خود را بر پایه شواهد علمی و استانداردهای روز ارائه می‌نماید. از ویژگی‌های بارز این پزشک، توجه ویژه به روند درمان بیماران، پیگیری دقیق و ارائه مشاوره‌های جامع در زمینه بیماری‌های خون و انواع سرطان بالغین است. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی، دقت در تشخیص و برخورد حرفه‌ای دکتر مهدی توحیدی بایگی ابراز رضایت کرده‌اند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری با دکتر مهدی توحیدی بایگی فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره یا پیگیری درمان‌های تخصصی خون و سرطان بالغین در مشهد، می‌توانید از خدمات این پزشک بهره‌مند شوید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    برای دریافت نوبت ویزیت دکتر مهدی توحیدی بایگی چه باید کرد؟

    شما می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به دکتر مهدی توحیدی بایگی در مشهد نوبت رزرو کنید.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

    ایشان به عنوان فوق تخصص خون و سرطان بالغین، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری‌های خونی و سرطان بزرگسالان ارائه می‌دهند.

    مطب دکتر مهدی توحیدی بایگی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر توحیدی بایگی وجود دارد؟

    بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب پزشکی دکتر توحیدی

    مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول

    مطب پزشکی دکتر توحیدی

    مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول