دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ در مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ از پزشکان شناختهشده در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ تخصص بیماریهای داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماریهای خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان) شدهاند و سابقه فعالیت حرفهای و علمی قابل توجهی در این زمینه دارند.
دکتر مهدی توحیدی بایگی با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماریهای خونی و انواع سرطانهای بالغین، خدمات تخصصی خود را به بیماران ارائه میدهد. بیماران بسیاری برای پیگیری بیماریهای خونی، مشاوره درمان سرطان و دریافت روشهای نوین درمانی به مطب این پزشک در مشهد مراجعه میکنند. مطب دکتر توحیدی بایگی در خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنین مشهد و مناطق اطراف فراهم میکند.
دکتر مهدی توحیدی بایگی با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی معتبر، همواره بهروزرسانی دانش و مهارتهای خود را در اولویت قرار داده و خدمات خود را بر پایه شواهد علمی و استانداردهای روز ارائه مینماید. از ویژگیهای بارز این پزشک، توجه ویژه به روند درمان بیماران، پیگیری دقیق و ارائه مشاورههای جامع در زمینه بیماریهای خون و انواع سرطان بالغین است. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی، دقت در تشخیص و برخورد حرفهای دکتر مهدی توحیدی بایگی ابراز رضایت کردهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری با دکتر مهدی توحیدی بایگی فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره یا پیگیری درمانهای تخصصی خون و سرطان بالغین در مشهد، میتوانید از خدمات این پزشک بهرهمند شوید.
شما میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به دکتر مهدی توحیدی بایگی در مشهد نوبت رزرو کنید.
ایشان به عنوان فوق تخصص خون و سرطان بالغین، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای خونی و سرطان بزرگسالان ارائه میدهند.
مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول
بسیار عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸غلظت خون و تحت درمان هستم عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشگل کم خونی شدید. فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر بسیار صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹کم خونی شدید داشتم در حال بهبود هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴سرطان کلیه فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲فعلا جلسه اول بود آزمایش فرستادن ولی در کل خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸پلاکت پایین ،دارم دارو مصرف میکنم جناب دکتر خیلی خوش برخورد بودن .
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر خیلی خوب با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تازه با ایشون آشنا شدم وفراموش سی تی اسکن وآزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سرطان روده و در حال درمان هستم انشالا نتیجه میگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵حتی نپرسیدن چه علائمی داری یه نگا به آزمایش کردن گفتن برو آزمایش دیگه بده من اگر قرار باشه ده تا آزمایش بدم دکتر عمومی هم تشخیص میده چکارمه من نپسندیدم برخورد رو انشالله جواب آزمایش رو بردم نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸واقعا عالی هستن به حرفهای مراجعین با دقت گوش میدادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیاردکترخوبی هستن تحت درمان میباشیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ریه هام آب آورده بودن باکمک ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰برادرم سرطلان رکتوم داشتن .با تشخیص دکتر توحیدی در حال درمان .من امتیاز عالی میدم بابت معرفی دکتر های دوره درمان و داروهاشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳کم خونی شدید داشتم خداروشکر با دارو تحت نظرم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱برای بار دوم نوبت می گیرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود تقریبا خیلی گرونه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سرطان لنفوم دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴نوبت دهی راحت بود. اعلام کردن که تا ۴۵ دقیقه امکان انتظار هست ولی من خیلی در مطب منتظر نشدم.خیلی صبورانه شرحال من و گوش دادن ممنون از حسن برخورد و تشخیص خوب ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸درحال درمان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالللییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲فعلا که هیچی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲باسلام.بهترین دکتر هستن. چه از نظراخلاق و چه از نظر تشخیص عالیه هستن.امیدوارم خدا همیشه حافظشون باشه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بسیار دکتر با حوصله ای هستن و با دقت ب بیمار گوش میکنند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام مشکل پلاکت بالا خون داشتم به لطف اقای دکتر کنترل شد بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱آنمی داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پیشنهاد میکنم در خصوص تشخیص های احتمالی شون با پزشک دیگری هم مشورت کنین.
۱۴۰۴/۰۶/۰۱به بیماران از ساعت پنج نوبت میدن اما خودشون ساعت شش و ربع اومدن. با وجود اینکه نفر اول بودم یک ساعت و نیم منتظر بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار دکتر صبور و انسان دوستی هستند خیلی خوش برخورد هستند و کارشون در تشخیص و درمان عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲هنوز در حال معالجه ام
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بیماری خونی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵انشالله دفعه بعد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶پایین بودن فریتین،فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی بودند .برای کم خونی وگلبولهای سفید خون مراجعه کرده بودیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶من مشکل ptt بالا دارم و هنوز در مراحل اولیه هستم ولی اخلاقشون و تعهدهشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پیششون بابت مشکل پلاکت خون تشکیل پرونده دادم در زمان بندی و وقتی که دارین یه مقدار ضعف وجود خواهد داشت اما پزشک با برخوردشون و وقتی که میزارن کاملا پوشش میدن این مورد رو،سواد لازم و تشخیص صحیح رو داشتن خیلی با حوصله و بی استرس مشکلات رو باهتون درمیون میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی و خیلی انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای غده لنفاوی دست وگزگز دست وپا رفتم خدمت ایشان با آزمایش وتشخیص درست بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳واقعا عالی بود کاملا با صبر علم و ارامش
۱۴۰۴/۰۲/۱۰غلظت خون تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶نننننن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۳۰سرطان کلورکتال وشیمی درمانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند و با ارامش و با حوصله بیماری رو توضیح دادند. عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتری در سطح متوسط خیلی دیر به مطب می آید. از ساعت ۱۷ نوبت می دهند دکتر ساعت ۱۹ می آید یا ۱۲ نوبت می دهند ساعت ۱۴ می آید اگر دکتر دیگری نوبت دارید با این دکتر در یک روز نوبت نگیرید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل کم خونی آهن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲نتیجه خاصی ندیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵کمخونی شدید و خداروشکر با بررسی های اقای دکتر مشکل خونی نبود .
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۷دکتر توحیدی کاملا صبور و مهربون و عالی هستن کاملا وقت میزاره برای بیماراش
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سلام دکتر بسیار خوبی هستن ب اخلاق با تجربه کم خونی شدید دارم و الان درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵کم خونی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶مشکلم کم خونی بوده خدارو شکر با داروهای دکتر خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴کم خونی و تخصص ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من یک نوبت برای درمان کم خونی پیششون رفتم ودارو دادن کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ادنو کارسینوما جراحی روده انجام شد شیمی درمانی توسط آقای دکتر.....دکتر عالی اند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲علت مراجعه کم خونی بود فعلا تحت آزمایش هست مریض
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سلام به نظر من یکی از بهترین دکترا هستن خیلی باحوصله وبا انصاف هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خوب بودن. ازمایش دادن نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عااااالیییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶هنوزدرمان ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتری صبور خوش اخلاق وبا دقت به حرفهای مریض گوش میدن ووقت میگذارن ممنون از توجهشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خوشبختانه رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیارعالی وخوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالیه بهترینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل خونی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بله مریض جناب دکتر در بیمارستان هاشمی نژاد بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹سلام من مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن داشتم که با قدرت تشخیص سریع و صحیح دکتر با مصرف داروهای تجویز شده طی ۱۰روز اول بهبود یافتم و همچنان برای بهبودی بیشتر مصرف داروها را ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر بسیار خوب و وقت گذار با دقت به بیمار گوش میده و معاینه میکنه منشی ایشونم مثل خودشون صبور و محترمه
۱۴۰۳/۱۱/۱۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۳/۱۰کم خونی شدید
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام..آقای دکتر واقعا انسان فهمیده و دلسوزی هستن ...اما منشی شون اصلا درکی از انسانیت نداره مریض رو درک نمیکنه و اینکه مطبشون اصلا نظم نداره و همه اینا بستگی به منشی داره
۱۴۰۴/۰۶/۳۰نوبت دهی شوند خیلی ضعیفه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵باسلام.پزشکی بسیار با حوصله و باتجربه بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۶اهن خونم خیلی بالا بود و الان درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من آزمایش داده بودم وکم خونی شدید نشون میداد دکتر باکمال صبروحوصله بدون هیچ آزمایش اضافی که بخوان مارو بفرستین. دارو داده توصیه های لازم رو داشتن ممنون از آقای دکتر توحیدی که درکارشون تعهدووجدان کاری دارن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سلام توده شکمی داشتم عمل کردم وحالاتحت درمانم آقای دکتربسیارپزشک عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسیار خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۷کم خونی شدید پدرم و احتمال سرطان ، هنوز در حال بررسی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲لوسمی سلول مویی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲من کمبود یه سری ویتامین ها داشتم که هرجا میرفتم نمیتونستن تشخیص بدن که اقایه دکتر تشخیص دادن به لطف خدا خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عالی به خاطر مشکل انعقادی مراجه کردم و بییار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹در مرحله تشخیص
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عفونت خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر خوبی هستند وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱پزشکی حاذق و توانا و بسیار با حوصله هستن و بطور کامل توضیحاتی رو درباره بیماری ارائه میدن و بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دلسوز و
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سلام دکتر خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سلام من کمخونی فقر آهن داشتم فریتین ۲ و هموگلوبین ۸.۲ بود و توسط آقای دکتر توحیدی ویزیت شدم و ایشان برایم فراینجکت تزریقی دستور دادند و تزریق کردم و مجدد ۳ هفته بعد از تزریق چک مجدد و آزمایش خون باید انجام بدم. از آقای دکتر به خاطر وقت و حوصله و پیگیریشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فعلا در حال درمان هستم در ابتدای راه میباشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵اولین بار بود مراجعه داشتم بر خوردشون عالی بود و تشخیص شون ما رو از نگرانی در آورد ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر با اخلاق هستند و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲برای درمان کم خونی رفتم و بخاطر مشکل معده هم نمتونستم قرص آهن بخورم ایشون یک قرص دادن ک ب معده هم آسیب نرساند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بیماری کم خونی وفقرآهن داشتم و درحال حاضر تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام کم خونی داشتم یک نوبت بیشتر نرفتم فرستادن پیش دکتر گوارش
۱۴۰۳/۱۱/۰۸از جهت پذیرش در مطب سو مدیریت وجود دارد و با اینکه ساعت ۲ ظهر نوبت گرفته بودم ۶ عصر ویزیت شدم ، میشد به جای دو یا سه روز بعد ، برای یک هفته بعد نوبت میدادند اما سر ساعت یا نهایتا با انتظار کمتر دکتر را میدیدم . باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی هستن ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱با سلام مشکلم پایین بودن پلاکت بود ولی تحت درمانم واقای دکتر واقعا عالی به من کمک کردن و بسیار دقیق و خوب به صحبت ها گوش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷سلام عرض ادب بهترین دکتر متخصص خون تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹کم خونی داشتم فرستادن آزمایش در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سلام، دکتر توحیدی بهترین دکتر، انکولوژی شرق کشور در خراسان رضوی، مشهد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲کم خونی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی و به سرفه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶فعلا برام نمونه مغز استخوان نوشتن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹کم خونی و بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷توضیحات خیلی کم میدادن اگه سوال میکردی جواب میدادم وگرنه هیچی نمیگفتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱از طرف یک پزشک دیگر ایشان معرفی شدند به ما
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکترباتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من dlbcl داشتم ک در حال درمانم و ازشون خیلی راضی ام برای مراقبت ها و نظارت طی درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر بسیار با دقتی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵مشکلات خونی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر بسیار خوب و با اخلاق به خرف مریض کاملن گوش میده و چیزی که لازم باشه به مریض رهنمای میکند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام آقای توحیدی من خانم صفره هستم برای انگشت پام اومدم پیشت نامه دادی رفتم پیش دکتر قره داغی به من نوبت 27 این ماه داده که پذیرشم کنه آقای توحیدی ممنون میشم شماره واتساپ تو بذار این برگه جواب برات بفرستم که به من جواب بدی جواب آزمایش چیه دکتر تا 27هم نمیگه ممنون میشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶فعلا ازمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار با دقت گوش کردن و برای هر بیمار به اندازه ی کافی وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸باسلام،واحترام،انسانی بسیارشریف،باتجربه،وعالی ،
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بسیار عالی بود ، واسه بیمارش به اندازه کافی وقت میزاره
۱۴۰۴/۱۲/۱۵دکتر فوقالعاده ای هستند اما نباید وقتی که بیمار و مادر بیکار همزمان با هم حضور دارند و مشگل بیمار ارثی هست و با یه قرص معمولی حل میشع انشالله اینو به بیمار بگن و جو خانوادگی به هم بخوره همون مادر بدونه و مواظبت کنه کفایت میکنه البته این نظر بنده است ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا ازمایش نوشتن برام
۱۴۰۳/۱۱/۲۹کنسر لنفوم. بینهایت صبور عالی و با تجربه . من با چندین دکتر داخلی و خارجی مشکلم رو مطرح کردم همگی داروها و دوز داروها و نسخه آقای دکتر رو تایید کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مشکل گلبول سفید بالا، هنوز علت تشخیص داده نشده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر با اخلاق با حوصله کار بلد. خوبیش اینه ک اولا بدون تشخیص درست هیچ دارویی نمیدن بعدشم با حوصله و صبر کاملا شنونده نسبت به درد بیمار هستن تا جایی هم ک کازی از دستشون بر بیاد برا بینار انجام میدم وجدان کاری دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۰۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سلام مادرم مشکل کم خونی داشت فعلا تحت درمان است.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عفونت خون داشتم، آزمایش مغزو استخوان گرفتن و آزمایش خون خداروشکر همه چی خوب بود بهم آسپرین دادن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳برای اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل غلظت خون نمونه برداری شد.به آزمایشگاه فرستاده شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳پزشک خوب و معتمدی هستند،کاملا گوش میکنند به مشکل شما با آزمایش های متعدد به درمان میپردازند کاملا با توجه به روحیات شما با مهربانی تجویز انجام میدن،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۲هنوز در حال مداوا و تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۳دکتر توحیدی بسیار صبور و کاربلدبودن تشخیص شون عالی بود من کم خونی داشتم بهم اطمینان دادکه هیچ خطری تهدیدم نمی کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰من مشاوره داشتم جهت ادامه پروسه شیمی درمانی ایشان عالی نظر دادند ومنم با اعتماد کامل ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷کم خونی شدید
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بدک نیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۶کم خونی
۱۴۰۴/۰۸/۰۸تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام دکتر عالی وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶