دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ در مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ از پزشکان شناختهشده در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ تخصص بیماریهای داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماریهای خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان) شدهاند و سابقه فعالیت حرفهای و علمی قابل توجهی در این زمینه دارند.
دکتر مهدی توحیدی بایگی با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماریهای خونی و انواع سرطانهای بالغین، خدمات تخصصی خود را به بیماران ارائه میدهد. بیماران بسیاری برای پیگیری بیماریهای خونی، مشاوره درمان سرطان و دریافت روشهای نوین درمانی به مطب این پزشک در مشهد مراجعه میکنند. مطب دکتر توحیدی بایگی در خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنین مشهد و مناطق اطراف فراهم میکند.
دکتر مهدی توحیدی بایگی با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی معتبر، همواره بهروزرسانی دانش و مهارتهای خود را در اولویت قرار داده و خدمات خود را بر پایه شواهد علمی و استانداردهای روز ارائه مینماید. از ویژگیهای بارز این پزشک، توجه ویژه به روند درمان بیماران، پیگیری دقیق و ارائه مشاورههای جامع در زمینه بیماریهای خون و انواع سرطان بالغین است. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی، دقت در تشخیص و برخورد حرفهای دکتر مهدی توحیدی بایگی ابراز رضایت کردهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری با دکتر مهدی توحیدی بایگی فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره یا پیگیری درمانهای تخصصی خون و سرطان بالغین در مشهد، میتوانید از خدمات این پزشک بهرهمند شوید.
شما میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به دکتر مهدی توحیدی بایگی در مشهد نوبت رزرو کنید.
ایشان به عنوان فوق تخصص خون و سرطان بالغین، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای خونی و سرطان بزرگسالان ارائه میدهند.
مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول
با سلام مشکلم پایین بودن پلاکت بود ولی تحت درمانم واقای دکتر واقعا عالی به من کمک کردن و بسیار دقیق و خوب به صحبت ها گوش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷در مرحله تشخیص
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵نتیجه خاصی ندیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵پلاکت پایین ،دارم دارو مصرف میکنم جناب دکتر خیلی خوش برخورد بودن .
۱۴۰۳/۱۰/۳۰سلام آقای توحیدی من خانم صفره هستم برای انگشت پام اومدم پیشت نامه دادی رفتم پیش دکتر قره داغی به من نوبت 27 این ماه داده که پذیرشم کنه آقای توحیدی ممنون میشم شماره واتساپ تو بذار این برگه جواب برات بفرستم که به من جواب بدی جواب آزمایش چیه دکتر تا 27هم نمیگه ممنون میشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فعلا جلسه اول بود آزمایش فرستادن ولی در کل خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶فعلا که هیچی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲به بیماران از ساعت پنج نوبت میدن اما خودشون ساعت شش و ربع اومدن. با وجود اینکه نفر اول بودم یک ساعت و نیم منتظر بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی و به سرفه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶باسلام،واحترام،انسانی بسیارشریف،باتجربه،وعالی ،
۱۴۰۴/۱۱/۱۶باسلام.پزشکی بسیار با حوصله و باتجربه بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹واقعا عالی هستن به حرفهای مراجعین با دقت گوش میدادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالیه بهترینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱علت مراجعه کم خونی بود فعلا تحت آزمایش هست مریض
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی به خاطر مشکل انعقادی مراجه کردم و بییار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴انشالله دفعه بعد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام، دکتر توحیدی بهترین دکتر، انکولوژی شرق کشور در خراسان رضوی، مشهد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر با اخلاق هستند و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بیماری خونی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام مادرم مشکل کم خونی داشت فعلا تحت درمان است.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴فعلا برام نمونه مغز استخوان نوشتن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱باسلام.بهترین دکتر هستن. چه از نظراخلاق و چه از نظر تشخیص عالیه هستن.امیدوارم خدا همیشه حافظشون باشه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲من مشاوره داشتم جهت ادامه پروسه شیمی درمانی ایشان عالی نظر دادند ومنم با اعتماد کامل ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتری صبور خوش اخلاق وبا دقت به حرفهای مریض گوش میدن ووقت میگذارن ممنون از توجهشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۹دکتر بسیار خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷اولین بار بود مراجعه داشتم بر خوردشون عالی بود و تشخیص شون ما رو از نگرانی در آورد ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کم خونی شدید داشتم در حال بهبود هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹مشکل گلبول سفید بالا، هنوز علت تشخیص داده نشده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر توحیدی کاملا صبور و مهربون و عالی هستن کاملا وقت میزاره برای بیماراش
۱۴۰۳/۱۰/۲۶مشکلم کم خونی بوده خدارو شکر با داروهای دکتر خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳کم خونی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶کم خونی شدید
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۰۷حتی نپرسیدن چه علائمی داری یه نگا به آزمایش کردن گفتن برو آزمایش دیگه بده من اگر قرار باشه ده تا آزمایش بدم دکتر عمومی هم تشخیص میده چکارمه من نپسندیدم برخورد رو انشالله جواب آزمایش رو بردم نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتری در سطح متوسط خیلی دیر به مطب می آید. از ساعت ۱۷ نوبت می دهند دکتر ساعت ۱۹ می آید یا ۱۲ نوبت می دهند ساعت ۱۴ می آید اگر دکتر دیگری نوبت دارید با این دکتر در یک روز نوبت نگیرید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اهن خونم خیلی بالا بود و الان درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کم خونی و بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷هنوز در حال مداوا و تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۳مشکل غلظت خون نمونه برداری شد.به آزمایشگاه فرستاده شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوشبختانه رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام من کمخونی فقر آهن داشتم فریتین ۲ و هموگلوبین ۸.۲ بود و توسط آقای دکتر توحیدی ویزیت شدم و ایشان برایم فراینجکت تزریقی دستور دادند و تزریق کردم و مجدد ۳ هفته بعد از تزریق چک مجدد و آزمایش خون باید انجام بدم. از آقای دکتر به خاطر وقت و حوصله و پیگیریشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۱۴آنمی داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر بسیار خوب و وقت گذار با دقت به بیمار گوش میده و معاینه میکنه منشی ایشونم مثل خودشون صبور و محترمه
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سلام دکتر بسیار خوبی هستن ب اخلاق با تجربه کم خونی شدید دارم و الان درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶پزشک خوب و معتمدی هستند،کاملا گوش میکنند به مشکل شما با آزمایش های متعدد به درمان میپردازند کاملا با توجه به روحیات شما با مهربانی تجویز انجام میدن،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام مشکل پلاکت بالا خون داشتم به لطف اقای دکتر کنترل شد بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱فعلا ازمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱کم خونی شدید داشتم خداروشکر با دارو تحت نظرم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱برای غده لنفاوی دست وگزگز دست وپا رفتم خدمت ایشان با آزمایش وتشخیص درست بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳من آزمایش داده بودم وکم خونی شدید نشون میداد دکتر باکمال صبروحوصله بدون هیچ آزمایش اضافی که بخوان مارو بفرستین. دارو داده توصیه های لازم رو داشتن ممنون از آقای دکتر توحیدی که درکارشون تعهدووجدان کاری دارن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ریه هام آب آورده بودن باکمک ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰هنوز در حال معالجه ام
۱۴۰۳/۰۷/۳۰برادرم سرطلان رکتوم داشتن .با تشخیص دکتر توحیدی در حال درمان .من امتیاز عالی میدم بابت معرفی دکتر های دوره درمان و داروهاشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سرطان کلیه فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲کنسر لنفوم. بینهایت صبور عالی و با تجربه . من با چندین دکتر داخلی و خارجی مشکلم رو مطرح کردم همگی داروها و دوز داروها و نسخه آقای دکتر رو تایید کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲سرطان لنفوم دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴از جهت پذیرش در مطب سو مدیریت وجود دارد و با اینکه ساعت ۲ ظهر نوبت گرفته بودم ۶ عصر ویزیت شدم ، میشد به جای دو یا سه روز بعد ، برای یک هفته بعد نوبت میدادند اما سر ساعت یا نهایتا با انتظار کمتر دکتر را میدیدم . باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۲برای اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند و با ارامش و با حوصله بیماری رو توضیح دادند. عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۶مشکلات خونی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶توضیحات خیلی کم میدادن اگه سوال میکردی جواب میدادم وگرنه هیچی نمیگفتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹من کمبود یه سری ویتامین ها داشتم که هرجا میرفتم نمیتونستن تشخیص بدن که اقایه دکتر تشخیص دادن به لطف خدا خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار با دقت گوش کردن و برای هر بیمار به اندازه ی کافی وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پایین بودن فریتین،فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام..آقای دکتر واقعا انسان فهمیده و دلسوزی هستن ...اما منشی شون اصلا درکی از انسانیت نداره مریض رو درک نمیکنه و اینکه مطبشون اصلا نظم نداره و همه اینا بستگی به منشی داره
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خوبی هستند وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱مشکل کم خونی آهن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲نوبت دهی شوند خیلی ضعیفه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵مشگل کم خونی شدید. فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر با اخلاق با حوصله کار بلد. خوبیش اینه ک اولا بدون تشخیص درست هیچ دارویی نمیدن بعدشم با حوصله و صبر کاملا شنونده نسبت به درد بیمار هستن تا جایی هم ک کازی از دستشون بر بیاد برا بینار انجام میدم وجدان کاری دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من مشکل ptt بالا دارم و هنوز در مراحل اولیه هستم ولی اخلاقشون و تعهدهشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵سلام کم خونی داشتم یک نوبت بیشتر نرفتم فرستادن پیش دکتر گوارش
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۳۰دلسوز و
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کم خونی و تخصص ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیاردکترخوبی هستن تحت درمان میباشیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام عرض ادب بهترین دکتر متخصص خون تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹کم خونی شدید پدرم و احتمال سرطان ، هنوز در حال بررسی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکترباتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹نوبت دهی راحت بود. اعلام کردن که تا ۴۵ دقیقه امکان انتظار هست ولی من خیلی در مطب منتظر نشدم.خیلی صبورانه شرحال من و گوش دادن ممنون از حسن برخورد و تشخیص خوب ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سرطان روده و در حال درمان هستم انشالا نتیجه میگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بیماری کم خونی وفقرآهن داشتم و درحال حاضر تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل خونی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالی و خیلی انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بدک نیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸فعلا ازمایش نوشتن برام
۱۴۰۳/۱۱/۲۹فعلا در حال درمان هستم در ابتدای راه میباشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲ادنو کارسینوما جراحی روده انجام شد شیمی درمانی توسط آقای دکتر.....دکتر عالی اند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲پیششون بابت مشکل پلاکت خون تشکیل پرونده دادم در زمان بندی و وقتی که دارین یه مقدار ضعف وجود خواهد داشت اما پزشک با برخوردشون و وقتی که میزارن کاملا پوشش میدن این مورد رو،سواد لازم و تشخیص صحیح رو داشتن خیلی با حوصله و بی استرس مشکلات رو باهتون درمیون میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷غلظت خون و تحت درمان هستم عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سلام توده شکمی داشتم عمل کردم وحالاتحت درمانم آقای دکتربسیارپزشک عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پیشنهاد میکنم در خصوص تشخیص های احتمالی شون با پزشک دیگری هم مشورت کنین.
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سرطان کلورکتال وشیمی درمانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی بودند .برای کم خونی وگلبولهای سفید خون مراجعه کرده بودیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶هنوزدرمان ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سلام من مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن داشتم که با قدرت تشخیص سریع و صحیح دکتر با مصرف داروهای تجویز شده طی ۱۰روز اول بهبود یافتم و همچنان برای بهبودی بیشتر مصرف داروها را ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷درحال درمان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر بسیار خوب و با اخلاق به خرف مریض کاملن گوش میده و چیزی که لازم باشه به مریض رهنمای میکند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۷از طرف یک پزشک دیگر ایشان معرفی شدند به ما
۱۴۰۴/۰۵/۰۸نننننن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹غلظت خون تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲کم خونی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عفونت خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳تازه با ایشون آشنا شدم وفراموش سی تی اسکن وآزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بودن. ازمایش دادن نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر خیلی خوب با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عااااالیییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر بسیار صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود تقریبا خیلی گرونه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی بود ، واسه بیمارش به اندازه کافی وقت میزاره
۱۴۰۴/۱۲/۱۵سلام دکتر عالی وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶لوسمی سلول مویی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پزشکی حاذق و توانا و بسیار با حوصله هستن و بطور کامل توضیحاتی رو درباره بیماری ارائه میدن و بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بله مریض جناب دکتر در بیمارستان هاشمی نژاد بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹بسیار دکتر صبور و انسان دوستی هستند خیلی خوش برخورد هستند و کارشون در تشخیص و درمان عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کم خونی شدید
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من dlbcl داشتم ک در حال درمانم و ازشون خیلی راضی ام برای مراقبت ها و نظارت طی درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶سلام دکتر خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۱۲کمخونی شدید و خداروشکر با بررسی های اقای دکتر مشکل خونی نبود .
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر توحیدی بسیار صبور و کاربلدبودن تشخیص شون عالی بود من کم خونی داشتم بهم اطمینان دادکه هیچ خطری تهدیدم نمی کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر فوقالعاده ای هستند اما نباید وقتی که بیمار و مادر بیکار همزمان با هم حضور دارند و مشگل بیمار ارثی هست و با یه قرص معمولی حل میشع انشالله اینو به بیمار بگن و جو خانوادگی به هم بخوره همون مادر بدونه و مواظبت کنه کفایت میکنه البته این نظر بنده است ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴سلام به نظر من یکی از بهترین دکترا هستن خیلی باحوصله وبا انصاف هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱کم خونی داشتم فرستادن آزمایش در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار دکتر با حوصله ای هستن و با دقت ب بیمار گوش میکنند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی هستن ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برای درمان کم خونی رفتم و بخاطر مشکل معده هم نمتونستم قرص آهن بخورم ایشون یک قرص دادن ک ب معده هم آسیب نرساند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷کم خونی
۱۴۰۴/۰۸/۰۸نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹من یک نوبت برای درمان کم خونی پیششون رفتم ودارو دادن کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالللییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲برای بار دوم نوبت می گیرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳واقعا عالی بود کاملا با صبر علم و ارامش
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عفونت خون داشتم، آزمایش مغزو استخوان گرفتن و آزمایش خون خداروشکر همه چی خوب بود بهم آسپرین دادن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸