دومین جلسه هست میخوام مراجعه کنم و منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
ازمایش و سونو دادند و هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
تروعید
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
خانم دکتر عالی و بسیار خوش برخورد هستند.من دیابت دارم که با تجویز ایشان مقدار انسولینم از ۱۲۰ واحد در روز به ۱۰ واحد کاهش پیدا کرده و قند خونم کاملا کنترل شده،سپاس فراوان از خانم دکتر عزیز و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
مشکل تیرویید وایشون برام آزمایش توصیه کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
پرکاری غده پاراتیروئید دارم عالی با اخلاق، انسان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکترخوبی هستن وفعلا برای من آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
بدنبود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
فعلا هیچ وانتظار ویزیت محدد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
کنترل دیابت مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
پر کاری تیرویید شدید داشتم که تحت نظر ایشان کاملا کنترل شده است.خانم دکتر بسیار باسواد ،کاربلد و محترم هستند.ایشان را به همه بیماران توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
بسیار صبور بودند و با دقت ویزیت کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
ویزیت انلاین عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
فوق العاده هستند،بسیار حاذق و متعهد،دیابت دارم و کاملا قند خون من به کمک خانم دکتر کنترل شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
مشکل تیروئید دارم هنوز در روند درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خانم دکتربسیار باصبروحوصله وقت میزارن وبیماری نادری که من داشتم تشخیص دادن واز عزریق انسولین خلاص شدم روزانه ۷۶واحد انسولین تزریق میکردم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
فردی بسیار با تجربه. و همچنین وقت بسیار زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
عالی عالی و بسیار نکته سنج هستند،
خانم دکتر را اساتید خود ایشان معرفی و توصیه کردند
مشکل غده هیپوفیز دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
قند بالا- خانم دکتر بسیار با حوصله و متعهد به کارشون هستند، در کوتاه مدت کنترل قند انجام شد و راضی هستم.
متخصص داخلی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم بالغین: تشخیص و درمان دیابت و دیابت بارداری، بیماریهای تیرویید بیماریهای هیپوفیز، اختلالات مربوط به غدد فوق کلیوی، ناباروری و تخمدان پلی کیستیک بیماریهای غدد پاراتیرویید (کلسیم) چاقی استئوپروز (پوکی استخوان)
درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۰فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۰۳کم کاری تیروئید ، چاقی، عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دومین جلسه هست میخوام مراجعه کنم و منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ازمایش و سونو دادند و هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷تروعید
۱۴۰۴/۰۷/۲۴هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خانم دکتر عالی و بسیار خوش برخورد هستند.من دیابت دارم که با تجویز ایشان مقدار انسولینم از ۱۲۰ واحد در روز به ۱۰ واحد کاهش پیدا کرده و قند خونم کاملا کنترل شده،سپاس فراوان از خانم دکتر عزیز و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۷کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل تیرویید وایشون برام آزمایش توصیه کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پرکاری غده پاراتیروئید دارم عالی با اخلاق، انسان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکترخوبی هستن وفعلا برای من آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بدنبود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا هیچ وانتظار ویزیت محدد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷کنترل دیابت مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پر کاری تیرویید شدید داشتم که تحت نظر ایشان کاملا کنترل شده است.خانم دکتر بسیار باسواد ،کاربلد و محترم هستند.ایشان را به همه بیماران توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیار صبور بودند و با دقت ویزیت کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ویزیت انلاین عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱فوق العاده هستند،بسیار حاذق و متعهد،دیابت دارم و کاملا قند خون من به کمک خانم دکتر کنترل شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۱مشکل تیروئید دارم هنوز در روند درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خانم دکتربسیار باصبروحوصله وقت میزارن وبیماری نادری که من داشتم تشخیص دادن واز عزریق انسولین خلاص شدم روزانه ۷۶واحد انسولین تزریق میکردم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فردی بسیار با تجربه. و همچنین وقت بسیار زیادی برای بیمار میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی عالی و بسیار نکته سنج هستند، خانم دکتر را اساتید خود ایشان معرفی و توصیه کردند مشکل غده هیپوفیز دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵قند بالا- خانم دکتر بسیار با حوصله و متعهد به کارشون هستند، در کوتاه مدت کنترل قند انجام شد و راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲