بسیار حاذق
هنوز نظری ندارم
اتوایمیون
یبوست دخترم داشت دکترخیلی عالی بود
بسیار عالی
خیلی وب
بسیا دکتر خوبی می باشند
سلام د
تحت درمانیم
ممنون از دقت نظر
دکتر خوبی هستن
عالیییییی هستند
عالی بودند
عالی بود
مشکل گوارشی و هنوز نتیجه ای ندیدم
دکتر خوبی هستند
من دخترم رو چندسال پیش بردم پیش دکتر و ایشون عالی بود
پسرم مشکل گوارش داشت ۸ سال پیش ویه دوره بردم پیش ایشون ومشکلم برطرف شد خیلی عالی وخوش اخلاق وخوش برخورد بودن خدا خیرشون بده
نارسایی کبدی درحال پیگیری هستیم
تیروزینیمی
دخترمو برده بودم پیششون خیلی ازشون رلضی بودم
نارسایی کبد
خوب بوده
تجربه خوب اخلاق بد
دخترم التهاب کبد داشت اول به لطف خدا بعد هم توسط دکتر خوب شدن ممنون از ایشون
سلام دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستن پسرم رو با معاینه شکم تشخیص دادن کبد مادزادی بزرگ تر از سنش هست و با دارو خدارو شکر اوکی شد ممنونم ازشون
مشکل گوارش داشتم خوب شدم بعد از چند ماه
عالی. پسرم التحاب روده داشتن
بسیار صبور وباتجربه هستند
دخترم بیماری سیروز کبد داره در بیمارستان اکبر ایشان را دیدم
بیمار دکتر می باشم
کاملا با تجربه و دکتر قابل اعتماد هستن ایشان
عفونت روده
واقعاعالی
کبد چرب داشتم و درمان شد
دلپیچه عالیییی
نمونه بردار ی از کبد بادارو که دادند حل شد
مشکل یبوست که رفع شد
در حال درمان هستیم
دخترم یبوست داشت درمان شد
عاااالی
مشکل گوارشی
واقعا دکتر حاذقی هستند بسیار باحوصله،دانا،خیلی از ایشون راصی هستم
بیلیباچ
سلیاک ..
بسیار دکتر عالی است
عالی هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد کوهسنگی ۶ چهارراه اول سمت چپ پلاک ۲۴طبقه سوم
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۲۵هنوز نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴اتوایمیون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵یبوست دخترم داشت دکترخیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی وب
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیا دکتر خوبی می باشند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶سلام د
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰ممنون از دقت نظر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالیییییی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲مشکل گوارشی و هنوز نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۳من دخترم رو چندسال پیش بردم پیش دکتر و ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پسرم مشکل گوارش داشت ۸ سال پیش ویه دوره بردم پیش ایشون ومشکلم برطرف شد خیلی عالی وخوش اخلاق وخوش برخورد بودن خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۶/۲۳نارسایی کبدی درحال پیگیری هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تیروزینیمی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دخترمو برده بودم پیششون خیلی ازشون رلضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶نارسایی کبد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تجربه خوب اخلاق بد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دخترم التهاب کبد داشت اول به لطف خدا بعد هم توسط دکتر خوب شدن ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستن پسرم رو با معاینه شکم تشخیص دادن کبد مادزادی بزرگ تر از سنش هست و با دارو خدارو شکر اوکی شد ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل گوارش داشتم خوب شدم بعد از چند ماه
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عالی. پسرم التحاب روده داشتن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار صبور وباتجربه هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دخترم بیماری سیروز کبد داره در بیمارستان اکبر ایشان را دیدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بیمار دکتر می باشم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵کاملا با تجربه و دکتر قابل اعتماد هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عفونت روده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴واقعاعالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰کبد چرب داشتم و درمان شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دلپیچه عالیییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸نمونه بردار ی از کبد بادارو که دادند حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مشکل یبوست که رفع شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱در حال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲دخترم یبوست داشت درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عاااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸مشکل گوارشی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲واقعا دکتر حاذقی هستند بسیار باحوصله،دانا،خیلی از ایشون راصی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بیلیباچ
۱۴۰۰/۰۵/۰۵سلیاک ..
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار دکتر عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۲