دکتر الناز صمدی صوفی متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 146849 در شهر مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در مشهد، بلوار فردوسی، بین خیابان ثمانه و مهدی، ساختمان پزشکان فردوسی واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر الناز صمدی صوفی یکی از پزشکان متخصص داخلی با تجربه در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 146849 شناخته میشود. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای داخلی بوده و با توجه به سوابق کاری متنوع، در زمینههای مختلفی از جمله مدیریت کلینیکهای داخلی و دیابت، بخش دیالیز و درمان بیماریهای عفونی فعالیت داشتهاند. دکتر الناز صمدی صوفی مسئول فنی کلینیک داخلی فردیس در حال حاضر بوده و پیشتر به مدت دو سال مسئول کلینیک دیابت و سه سال متخصص بخش دیالیز بودهاند. همچنین سابقه ریاست بیمارستان شهرستان فریمان به مدت سه سال و مسئولیت درمان کرونا و آنفلوانزا در دوره پاندمی کرونا در فریمان از دیگر نکات برجسته رزومه ایشان است.
تخصص اصلی دکتر الناز صمدی صوفی در بیماریهای داخلی است و در زمینههای غدد، گوارش، ریه، روماتولوژی و کلیه نیز مهارت دارند. مطب دکتر الناز صمدی صوفی در شهر مشهد، بلوار فردوسی، بین خیابان ثمانه و مهدی، پلاک 185، طبقه همکف داروخانه دکتر اسماعیل زاده، ساختمان پزشکان فردوسی واقع شده است. این موقعیت مکانی مناسب، مراجعه بیماران از مناطق مختلف مشهد را تسهیل میکند.
بررسی نظرات بیماران نشان میدهد که دکتر الناز صمدی صوفی بهدلیل تشخیص دقیق، پیگیری درمان و برخورد حرفهای مورد رضایت مراجعین قرار گرفتهاند. بیماران از توضیحات کامل و توجه به جزئیات سلامتی خود رضایت بالایی ابراز داشتهاند که این موضوع اعتماد به تخصص و روش درمانی ایشان را افزایش داده است. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند که نشانه میزان بالای رضایت از خدمات پزشکی دکتر الناز صمدی صوفی است.
نوبتدهی اینترنتی برای ویزیت دکتر الناز صمدی صوفی فعال بوده و بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به راحتی نوبت دریافت کنند. دکتر الناز صمدی صوفی با تخصص داخلی و سابقه مدیریتی و درمانی گسترده در مشهد، یکی از گزینههای معتبر برای بیماران داخلی محسوب میشود.
ایشان متخصص بیماریهای داخلی هستند و در زمینه غدد، گوارش، کلیه، ریه و روماتولوژی نیز فعالیت میکنند.
مطب ایشان در مشهد، بلوار فردوسی، بین خیابان ثمانه و مهدی، ساختمان پزشکان فردوسی قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
شماره نظام پزشکی ایشان 146849 است.
بیماریهای داخلی شامل دیابت، فشار خون، تیروئید، گوارش، کلیه، ریه و روماتیسم توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار فردوسی. بین خیابان ثمانه و مهدی. پلاک ۱۸۵.طبقه همکف داروخانه دکتر اسماعیل زاده. ساختمان پزشکان فردوسی
سلام خشکی در حلق راه هوایی. وتعریق شبانه. کمی عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۵/۰۲کمبود اهن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خیلی عالی خانم دکتر الناز صمدی صوفی یک دکتر باحوصله خوش اخلاق من واقعا ازایشون رضا یت کامل دارم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر با دقت و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱معدم درد میکرد.خیلی سریع حالم خوب شد.دکتر با حوصله و با محبتی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مشکل کلیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶هنوز ادامه دارد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر بسیار متین و باخونسردی درمورد مریضی صحبت میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل تنفسی مراجعه اولم بوده ازمایش نوشتن که باید مراجعه کنم برای متیجه ازمایشها
۱۴۰۴/۰۷/۰۱سلام خیلی دکتر خوب وخوش برخوردی هستن درموردمریضی هنوز کذنتیجه ای حاصل نشد تاداروهامو مصرف کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خیلی خوش برخورد وخوش اخلاق وحاذق بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار با حوصله وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی عالی و صبور و پیگیر وهنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالی هستن،صبور مهربان، با علم و اطلاعات بالا، من دوبار پیششون ویزیت شدم و خیلی راضی بودم انشالله سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دخترم معده درد شدید داشت به لطف خانم دکتر الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دیابت و چربی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲با سلام من برای بار اول خدمتشون رسیدم خیلی با اخلاق ورفتار خیلی عالی داشتن عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴واسه چکاپکامل رفتم وقت میذاره خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مشکل سرفه شدید پسرم تحت درمان هست . .دکتر بسیار دقیق و خوش برخورد .هستن...از زحمتاشون بینهایت متشکرم .
۱۴۰۴/۰۴/۲۲سرماخوردگی و سرفه
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار باحوصله و با دقت به حرف بیمار گوش میکنند و بیمار را ویزیت میکنند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالییییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶@@سلام وقتتون بخیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر بسیار باحوصله و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۴آزمایش برام نوشتن باید آزمایش رو نشوم بدم ولی دکتر باشخصیت بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار با دقت شرح حال گرفتن و با توجه و دقت خاص دارو تجویز میکنن. آزمایشات رو با دقت میخونن و نظر میدن. سالها از درد شکمی رنج میبرم، با تشخیص ایشون تحت درمان معده قرار گرفتم و در مدت کمی که داروی تجویزی خانم دکتر رو استفاده کردم رو به بهبود هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار با دقت و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱درمان سرفههای شدید خاتم دکتر بسیار دلسوز و حاذق هستن و تشخیص درست میدن قبلا هم سرفههای دخترم رو درمان کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام خانم دکتر یکی از بهترینها هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هست و همچنین با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من که تازه پیش ایشون رفتم واسه درمانم هنوز هیچی مشخص نیست ولی ازلحاظ برخورد بسیار خانم محترمی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام... خانم دکتر دخترم 12 سالش هست گلودرد داره میتونم قرص مترونیدازول 500 بهش بدم؟ با تشکر...
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی دکتر مجرب و با دانش بالا یکی از بهترین دکتر های مشهد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار دکتر باحوصله و صبور کاملا به همه صحبت های مریض گوش میدن و راهنمایی لازم رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳با سلام یک خانم دکتر بسیار مهربان ودلسوز وکاردان هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷با سلام و ادب من برای اولین بار بود خدمت ایشون میرسیدم اما از برخورد و تجربه و حوصله و تخصص ایشون واقعا لذت بردم .خدا حفظتون کنه بسیار با حوصله و دقیق به مطالب بنده گوش دادند و با حوصله حتی برای چند بار با مهربانی منو راهنمایی کردند .
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دنگ دنگ
۱۴۰۳/۰۵/۲۴ورم پا
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر خوب و با حوصله ای هستند و خوب به شرح حال شما گوش و راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶فشار خون بالا خوش برخورد ، با حوصله ، در نظر داشتن تمام احتمالات علت بیماری با توجه به سوابق بیمار ، حاذق ، پروسه درمان اصولی ...
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مامانم خیلی سرفه میکرد تحت نظر خانم دکتر واقعا ۳روزه خوب شدن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۸باسلام من مشکل تنفسی داشتم و با یه جلسه حضور به مطب خانم دکتر خداروشکر رفع شد اخلاق خانم دکتر و منشی شونم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۲خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار با حوصله و ماهر در تخصص
۱۴۰۳/۱۲/۲۸تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام بسیار دکتر خوش برخورد ، سروقت ویزیت شدم ... یه جورایی شک کردم اینجا ایرانه .
۱۴۰۴/۰۲/۳۱چربی و قند خون. در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام بسیار مہربان صبور من برای بار اول رفتم و راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تیروئید و کامل درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فوقالعاده باسواد وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام بسیار صبور وآرام به سوالات پاسخ دادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸با سلام ایشان دکتر خانوادگی ما هستند و خیلی با حوصله و برخورد خوب تمام مشکلات را بررسی و اعلام نظر و تجویز دقیقی دارند و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را در خصوص بهبودی کامل بیمار به عمل می آورند. اگر دنبال دکتری مهربان و دلسوز و با سابقه و حاذق میگردید، ایشان بهترین پزشک هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۵سلام خیلی عالی بودن خدا خیرشون بده من حالم خیلی بد بود خداروشکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲زود به
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خانم دکتر صمدی بسیار مهربون، با اطلاعات علمی زیاد، خوش برخورد و پیگیر بیماران هستند. واقعا از زحماتشون بسیار متشکرم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۲سلام وقت میزارن و تجویز میکنن تازه دارم دارو میخورم تا الان خوب بوده خداروشکر ، الکی دارو نمیدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷باسلام،تشخیصشون خوب بود ولی نمدونم مریض ما چرا تاالان اصلا خوب نشدن،شاید از عوامل محیطی و...باشه،نمدونم دیگه،باتشکر
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سواد پزشکی و برخوردشون عالی بود️
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سلام و عرض ادب بسیار از خانم دکتر صمدی راضی و دکتر حاذق و باتجربه ای هستن.مشکل گوارش داشتم و خداروشکر با بررسی و چکاپ به موقع خانم دکتر تونستن مشکلم رو درمان کنن خیلی تو کارشون دقیق و نکته بین طوری که برای بیمارشون وقت میزارن و با حوصله معاینه میکنن و مثل دکترای دیگه عجله ای نیستن که کارشون رو زود تموم و بررسی الکی کنن.از منشی خانم صمدی هم بسیار راضی هستم و هرزمان نیاز به راهنمایی و سوالی داشته باشم خانم دکتر دریغ نمیکنن.
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹کارشون عالیع
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی مهر
۱۴۰۴/۰۳/۰۷میخوام جواب آزمایش رو نشون بدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳سرکارخانم الناز صمدی صوفی مهارتشان خیلی عالی است
۱۴۰۴/۱۰/۱۰برای تنگی نفس رفتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲ایشون دکتر حاذقی هستند وبرای بیمار خود وقت میگذارندوباحوصله بابیمار خود صحبت میکنند و تشخیصشان درست ودقیق است و پیگیر هستند ومن از ایشون کمال تشکر رادارم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۸بسیارعالی خوش برخورد وقت میزاره برا مریض چکاپ کامل میکند خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸من برای بی حالی به دکتر مراجعه کردم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیارصبور وحاذق هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار دکتر حاذق ...خوش برخورد.ودانایی هستند ایشون...و توضیحات کاملی رو به بیمار ارائه میدن و این خیلی مهم و عالی هست که پزشک با بیمار به راحتی صحبت کنه و به بیمار آگاهی بدن که چطور بوجود اومده و چطور درمان میشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سرفه شدید و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵خانم دکتر بسیار خوش روو خوش اخلاق و مهربان و در تشخیص بیماریها بسیار مهارت دارن ....کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲شروع درمانم هست
۱۴۰۴/۰۱/۰۷خوباست
۱۴۰۴/۰۲/۱۴من مشکل معده و کم خونی داشتم خانم دکتر خیلی با صبر و حوصله ویزیت کردن و به سوال هام با صبر و حوصله جواب دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی با
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام. بسیار دکترحاذقی هستند. خوشرو خوش برخورد.فقط داروهای که تجویز میکنن از دسته داروهای گران هست که برای بعضیها تهیه آش سخته
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سلاااام بهترین دکتر بوده ک تاحالا رفتممم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار پزشک توانمندی هست
۱۴۰۳/۰۴/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی هم عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۳با حوصله و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار مهربان و صبور و با مهارت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸همه چیز بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دخترم یکماهه سرفه میکرد دوسه بار بردمش دکتر خوب نشد پیش خانم دکتر رفتیم خیلی باحوصله معاینه کردن وقشنگ بهت توضیح میده.الان داروهاشو مصرف میکنه خیلی بهترشده.دکتر بااخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی مهربان با حوصله به شرح حال مریض گوش میدن ویرایش بیمار وقت میزارن،انشالله که همیشه موفق و پیروز باشن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷باسلام خیلی دکتر مهربون وخوبی بودن بی نهایت .به بنده هم لطف خیلی بزرگی کردن با وجود اینکه کارت بانکیمون فراموش کرده بودم وشناخت از من نداشتن بهم اعتماد کردن گفتن خونه رسیدید واریز کنید که هیچ دکتری تا بحال به مثل ایشون ندیده بودم.این لطفشون هرگز فراموش نمیشه.انشاالله در سایه امام زمان عاقبت بخیر بشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱سلام من هنوز داروها تمام نشده که خوب شدم یانه ولی درکل خانم خوش برخورد خوبی هست وزیتشان خوب بود و
۱۴۰۳/۱۱/۰۷من اولین بار بود که مطب خانم دکتر رفتم . بسیار خوش برخورد هستند و با حوصله به توضیحات بیمار گوش می کنند و خودشون هم توضیحاتی به بیمار ارائه می دهند
۱۴۰۴/۰۱/۰۵یبوست فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام من جهت سرفه های مکرر شبانه مراجعه کردم تشخیص وطبابت ایشان بسیار خوب بود خیلی با حوصله وصبوری برای بیمار وقت میگذارند وبا حوصله ودقت معاینه میکنند. خیلی عالی بودند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱مشکل خاصی نداشتم پیشش رفتم سبک شدم مریض از تنم خارج شد دوستش دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴کمر درد بودم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۰مشکل عفونت روده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای. درد معده. مراجعه. کردیم پیش خانم دکتر. واقعا خیلی دکتر خوبی هستن وقت گذاشتن با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خانم دکتر مهربان عالی و متخصص در درمان بیماری هستن خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲درد معده،با تجویز دارو توسط ایشان برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲مشکل گوارشی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲مشکل معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۶فوقالعاده عالی و تجربه خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی دقیق با احساس مسئولیت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی عالی عالی بسیار با شخصیت هرچی بگم کم گفتم تشخیص بسیار دقیق فقط در یک جلسه بدون حضور دوباره از طریق پیام رسان آزمایش فرستادم ایشون هم دوباره کامل توضیح دادن و همراه دارو کد هم فرستادن خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر خوبی هستن ولی برای جواب آزمایش دوباره ویزیت دریافت میکنند جال بود برام تا حالا ندیده بودم برای جواب آزمایش هم دکتر ویزیت دریافت کنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۵آنفولانزا
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار متین ، متعهد و کار بلد ، خدا سلامتی عطا کند به ایشان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر خیلی خوبی هست بادقت به حرفات گوش میکنه از نظر تجربیاتش هم عالی هس تحت درمان هستم و فعلا که خوبم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل معده
۱۴۰۴/۰۲/۳۱نه خوب و نه بد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹