دکتر طاهره فخاریان فوق تخصص گوارش و کبد و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 85672 در مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان واقع در سه راه جم، خیابان چمران، نبش پاسداران ۸، پلاک ۱۲۸ طبقه ۴ فراهم است.
دکتر طاهره فخاریان، فوق تخصص گوارش و کبد و متخصص داخلی، یکی از چهرههای شناختهشده در حوزه طب گوارش در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی 85672 و سابقه بیش از یک دهه فعالیت حرفهای، توانستهاند به عنوان پزشک نمونه استان در سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی مورد تقدیر قرار گیرند. مطب دکتر طاهره فخاریان در شهر مشهد، سه راه جم، خیابان چمران، نبش پاسداران ۸، پلاک ۱۲۸ طبقه چهارم واقع شده و پذیرای بیماران مبتلا به بیماریهای گوارشی و کبدی میباشد.
دکتر طاهره فخاریان دارای مدرک فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان و تخصص بیماریهای داخلی هستند. ایشان رتبه دوم آزمون فوق تخصصی گوارش و کبد را کسب کرده و همچنین از برگزیدگان بورد فوق تخصصی این رشته بودهاند. سابقه ۱۴ سال تدریس در دانشگاه علوم پزشکی و چاپ مقالات متعدد در نشریات علمی معتبر، اعتبار علمی و آموزشی ویژهای به دکتر فخاریان بخشیده است. سخنرانیهای متعدد در کنفرانسها و رسانههای ارتباط جمعی نیز گویای جایگاه ایشان در جامعه پزشکی مشهد است.
بیماران دکتر طاهره فخاریان از تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و پیگیری مستمر ایشان رضایت بالایی دارند. همچنین، تجربه بیماران حاکی از مسئولیتپذیری و صبر بالای ایشان در مواجهه با مشکلات پیچیده گوارشی است. بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر فخاریان را به دیگران توصیه کردهاند و تعداد بالای نظرات مثبت نشاندهنده اعتماد بیماران به ایشان است.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر طاهره فخاریان در مشهد فراهم است. با توجه به تخصص و تجربه گسترده دکتر طاهره فخاریان در درمان بیماریهای گوارش و کبد، بیماران این شهر و استانهای همجوار میتوانند با اطمینان برای مشاوره و درمان به ایشان مراجعه کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد، سه راه جم، خیابان چمران، نبش پاسداران ۸, پلاک ۱۲۸ طبقه ۳
مشکل گوارشی که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۸معده درد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیار خوش برخورد.مشکل بواسیر ولی هنوز درمانم شروع نشده
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی پزشک باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای مریضی مادرم مراجعه داشتم با توصیه های خانم دکتر الان شرایط مناسبی دارند تجویز دارو درست تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۱/۲۹چکار کامل
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خیلی دکتر کم صحبتی بود و توضیحات یا پیشنهاداتی به مریض نمیدادند ولی مطب تمیز خلوت و خوبی داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوب هستند نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تحت نظر هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عفونت معده . درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۱مشکل معده
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکترخوبیه بهترشدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲کبد چرب گرید سه ...فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۸باتشکر از خانم دکتر وبه خصوص منشی های خوش اخلاق خیلی خیلی عالی ممنون از کادر محترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸امتیاز عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵التهاب روده داشتم بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸گوارش و معده.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیاردکترخوبی است
۱۴۰۳/۰۲/۰۸هنوز تازه شروع به درمان کرده ام
۱۴۰۰/۰۷/۲۲مشکل کبد نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل اسید معده داشتم که برطرف شد تا حدودی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ورم کبد درمان شدم الان بیماری ام تشدید شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۳بسیار مهربون و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰درد ناحیه شکم داشتم داروهای که خانم دکتر تجویز کردند باداروهای دکتر دیگه یکی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰اسید بالای معده فعلا بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عفونت معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکترخوب وعالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹به بیمارانکمک میکند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیاردکتر عالی وباتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵هنوز به این مرحله نرسیدم که در خصوص ایشون اظهار نظر کنم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عفونت معده .
۱۴۰۳/۰۶/۱۰درد معده
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۶درحال پیگیری مراحل اولیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴مشکل گوارشی داشتم وفعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مشکلات شدید معده و گوارش داشتم که با دست توانایی ایشان درمان شدم و ایشان را به بسیاری از بیماران هم نوع خودم معرفی نمودم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سندرو روده تخریک پذیر داشتم با دارو تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سلام التهاب کیسه صفرا و بانظر خانم دکتر عالی جواب داد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سلام ورم معده داشتم آندوسکوپی شدم و دارو تجویز شد بهترم خوش اخلاق و مودب و در کارشون متخصص هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹اندوسکپی انجام داده ام عفونت معده داشته ام تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴قبل از عمل بای پس تحت درمان بودم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل کبد کارشونخوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴آره خوبن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱زیاد سوال جواب نمیکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸درحال درمان هستن مادرم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲من دارومصرف می کنم وبسیار راضی هستم از ویزیت خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دیورتیکولیت
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دردهای شدید در زمان غذا خوردن و دو ساعت بعد غذا ،تشخیص سریع و درست و شروع درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عفونت معده داشته ام هنوز تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار مجرب و دقیق....تشکر
۱۴۰۲/۰۷/۰۸تشخیص درست ودقیق زخم روده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام دکتر خوبی هستند هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خانم دکتر فخاریان بسیار متبحر ، خوش برخورد و صبور هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر خوب و باوقارومتشخصی هستن،هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی بود من جواب گرفتم بابت معدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب بوده است
۱۴۰۲/۰۶/۱۶خانم دکترطاهره فخاریان بسیارخانم فهمیده ومهربانی هستند من مشکل معده داشتم داروتجویزکردن والان خداروشکربهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۷سلام عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار خونسرد و مهربان، محیط مطب عالی و تمیز
۱۴۰۴/۰۶/۰۶باسلام برای تشخیص زیاد وقت نمیذارن زود میگن کولونوسکوپی چون......
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶درد معده وبواسیر داشتم پیش خانم دکتر معالجه شدم خانم دکتر خیلی خوش برخورد ومحجبه بودند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰برای کبدم مراجعه کردم وخوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۰دکتر بسیار خب وحاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من عفونت معده داشتم و دارو استفاده کردم الان بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶مشکل معده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۳مشکل گوارشی داشتم ودرمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ورم معده.درمان ادامه دارد.
۱۴۰۲/۱۰/۰۴مشکل معده و بهبود یافتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲فعلا ازمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۳درد شدید معده داشتم که با مراجعه به خانم دکتر و تجویز دارو و رژیم غذایی که ایشان توصیه کردند خوشبختانه درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۲۷من برای چکاپ پیش ایشون هردوسال میرفتم وقبلاعمل روده بزرگ انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیاردکترمجرب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۳مشکل گوارشی ..ایشان زیاد صحبت نکردند و علت رو به بیمار توضیح نمی دهند راهکار هم نمی دهند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خونریزی معده داشتم ومعالجه شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸پزشک خوبی اسن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳مشکل کبد هنوز دردوران درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹نتیجه خوبی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹هموروئید
۱۴۰۱/۰۵/۱۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸فعلا فقط یک نوبت رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴معده درد داشتم و دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴در نوشتن آزمایش دقت نکرده بودند کا باعث سر در نمی ما شده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۲خیلی دقیق و علمی هست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۷در حال درمان با حوصله و انرژی زیاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳مشکل کبد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار خوش برخورد وکاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عفونت معده داشتم قرص هام تموم شد باز اومدم برای معالجه
۱۴۰۴/۰۶/۰۷باسلام من مشکل عفونت معده وزخم معده دارم یکبارپیش ایشون رفتم وتحت درمانم دکتر بسیارخوش برخورد وخوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خوب وعالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳سلام ورم معده ولی هنوز خوب نشدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱برای باراول مراجعه داشتیم. رفتارمنشی وپرسنلش خیلی بود دکترهم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷سوزش معده داشتم طی چندجلسه درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱درد معده شدید
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۵سلام دکتری بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل عفونت معده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خیلی دکتر حاذقی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۰۲سوزش و درد معده داشتم درمان شدم...ممنون از خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۰۸هموروئید
۱۴۰۱/۰۵/۱۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پزشک بسیار حاذق ،خوش برخورد کاربلد،مشکل معده و...داشتم دارو تجویز کردن الحمدلله رو به بهبودی هستم. سپاس
۱۴۰۴/۰۵/۲۲فعلا تحت نظر پزشکم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عفونت معده داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲نرفتم پیسشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل گوارشی که مرتفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۰1111112
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۳تا جایی که من
۱۴۰۲/۱۲/۰۳در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن یبار رفتم پیششون فعلا ک نتیجه دیدم و تحت درمانم و منشی شون هم خیلی با اخلاق و با حوصله ج ادم میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۶مشکلکوارشیداشتمتحتدرمانهستمازدرمانفعلیهمراضیهستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۰عالی بود معده دردو ترش داشتم الان تحت درمانم ودارم از زندگیم لذت میبرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳مشکل معده،تا حدودی حل شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی.بهبود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عفونت معده
۱۴۰۰/۰۷/۲۸مشکلات گوارشی وکارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹برای مادرم رفتیم فعلا دارو مصرف میکنه تا دو ماه دیگه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۵با تجربه
۱۴۰۱/۰۴/۱۳مطب تمیز و برخورد منشی مناسب بود دقیقا سر تایمی که نوبت گرفتیم نوبت مون شد و معطلی اضافه نداشتیم خود خانم دکتر هم خانم خوبی بود فقط با سوال پرسیدن بیمار زود ناراحت میشه و حوصله کامل و با حوصله توضیح دادن رو نداشت و حقیقتا نظرات ایشان منو قانع نکرد و جای دکتر دیگه ای هم برای اطمینان بیشتر رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی وباتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عفونت معده فعلا نتیجه خاصی ندیدم ولی یکم بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام من چند سال پیش توسط ایشان ویزیت شدم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکل گوارش داشتم ودر حال درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳سلام برای درد دل رفتیم در حال درمان هستش
۱۴۰۰/۱۰/۰۱مشکل عفونت معده دارم آندوسکوپی کردم در چند نوبت به من دارو تجویز کردند ولی هنوز بیماریم خوب نشده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶سلام من مدتی از معده نا راحت بو دم با یک وزیت دردم رفع شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۵من مشکل درد معده داشتم بعد از اندوسکوپی گفتن عفونت معده شما داره یه دوره دارو مصرف کردم خوب شدم پس از دوسال دوباره همون دردهای که قبلا داشتم شروع شده.
۱۴۰۰/۰۷/۰۲آنداسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عفونت شدید معده. مشکلم برطرف شده درحال حاضر
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خیلی با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بهبود یافتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹مادرم و همسرم مشکل درد معده داشتن که با تشخیص درست و عالی خانم دکتر در حال درمان هستن علاوه بر خود خانم دکتر که رفتارشون عالی بود منشی و بقیه تیم شون هم عالی بودن الهی که خیر ببین
۱۴۰۴/۰۹/۰۴برای معده
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۸خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱سیروز لیست پیوند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶الااتتت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰هنوز تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خون ریزی از مقعد داشتم به خانم دکترمراجعه کردم کولونسکپی انجام دادن ومعالجه شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷مادرم سرطان معده داشت خدارا شکر که الان خیلی خوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۴درحال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۷عالی خانم دکتر صبور و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸زخم معده و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹معده عالب
۱۳۹۹/۱۱/۱۳برای کبد مراجعه کردم ودرمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰درد معده و شکم داشتم خدا را شکر با درمان خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۳یبوست داشتم وبه خانم دکتر مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۷/۱۰در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بودکارشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۳انسداد صفرا خواهرم درحدبسیار وخیم بود خانم نجاتش داد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خانم دکتر حاذق مهربان متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عفونت معده داشتم برای مریضشان وقت نمیزارند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸هنوز مراجعه دومم هیت
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فعلا در حال درمان هستم ول برخورد خانم دکتر خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ورم معده تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۵سلام پزشکی متخصص توانمندودرخوزه تخصص می باشد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خوب بود دارو ها تاثیر بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۴مشکل معده داشتم اندوسکوپی شدم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر بی نظیری بودن خوش اخلاق بودن در حرفه و تخصصشون مهار بودند سپاس فراوان از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۰کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی عالی ویزیت میکنن
۱۳۹۹/۱۲/۰۱سوزش معده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲اسهال مزمن تشخیص درست بود و مشغول درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷در حال بررسی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن معایناتشون دقیقه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پزشک بسیار خوشبرخورد و باتجربهای بودند.منشیها عالی و امکانات مطب هم عالی.فعلا در حال درمان هستم انشاالله که خوب شوم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹سلام وقت بخیر بهترین ومهربون تریم ازهمه مهمتر چه دست سبک خوبی دارن بقران داشتم از درد میموردم بابک بار رفتن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عفونت معده داشتم با دو دوره درمان خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹ناراحتی و عفونت معده
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عفونت روده
۱۴۰۳/۰۸/۰۷درمانم کامل نشده ولی تشخیصشون درست بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸درمان را. تازه شروع کرده ام
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی وکار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای کلونوسکوپی مراجعه کردیم هنوز نتیجه. رو نبردیم تا ببینیم مشکل کامل حل شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۴هنوز فقط آزماایش و سنو گرفتم تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۰سلام. مشکل زخم دوازدهه و عفونت شدید معده داشتم. با داروهای خوبی که خانم دکتر تجویز کردن، الحمدالله خیلی بهترم. بسیار دکتر خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷با دیدار اول خوب نشد
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عفونت معده . درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۸باسلام کبد چرب داشتم فعلا دارو دادند برای مصرف دوماه ودر حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر بییار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشکل سندرم روده تحریک پذیر
۱۴۰۱/۰۵/۰۳سلام. من آندوسکوپی انجام دادم بسیار دکتر خوش اخلاق کادر و منشی خوش اخلاق و صبوری دارند خیلی با دقت و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی خوب هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۳پزشک خوبی هستند وتشخیص شون خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷سلیاک تشخیص عالی دادن و الان خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴هنوز آزمایش دادم دوباره میخوام برم نشونشون بدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۳مادرمو مداوا کردن و عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۹خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۲از نظر نوبت دهی بسیار عالی هستن ..اخلاق و رفتار خانم منشی و خانم دکتر بسیار عالی ...بنده برای مشکلات معده به ایشان مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستم ...
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مشگل معده خیلی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۰۶مادر شوهرم مشکل بواسیر داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عفونت معده تشخیص دادن عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹التهاب معده و در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۰مشکل معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴سلام .عفونت معده داشتم وخدارو شکر تحت درمان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳از حسن برخورد و عملکرد ایشان بسیار راضی هستم. پزشک متبحر و باتجربه ای هستند... مشکل تنگ شدن روده بزرگ بعد از عمل در مشهد را داشتم که بدون عمل باز مورد را برطرف نمودند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوبی هستند وقت میگذارند
۱۴۰۲/۰۸/۱۵بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بهترین دکتر هستین
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۳گوارش جلسه دوم میخوام برم پیششون
۱۴۰۴/۰۵/۲۶