دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ در شهر مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم است.
دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ از پزشکان شناختهشده شهر مشهد است. ایشان بیش از دوازده سال سابقه طبابت دارند و بهویژه در حوزههای گوارش، کبد، تیروئید، دیابت، ریه و چکاپ بزرگسالان فعالیت میکنند. دکتر مریم نقوی فارغالتحصیل رشته تخصصی بیماریهای داخلی است و سابقه هشت سال طبابت در بیمارستان و دو سال خدمت در سانتر کرونای بیمارستان قائم را در کارنامه علمی خود دارد. هماکنون نیز به عنوان متخصص داخلی در بیمارستان امام سجاد مشهد مشغول به فعالیت هستند.
مطب دکتر مریم نقوی در شهر مشهد، خیابان کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده است. این مطب با پوشش بیمههای متنوع مانند نیروهای مسلح، بیمه سلامت، بیمه روستایی و خدمات درمانی، بیمه تکمیلی دی و بیمه جانبازی خدمات خود را به بیماران بالای دوازده سال ارائه میدهد. دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده و در کنار آن امکان نوبتدهی تلفنی نیز وجود دارد.
دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی در مشهد علاوه بر درمان بیماریهای رایج داخلی، در مدیریت بیماریهای گوارشی، کبد چرب، بیماریهای کلیوی، آسم و آلرژی، کنترل دیابت، غربالگری سرطان و درمان چاقی نیز تجربه دارد. بیماران ایشان اغلب از تشخیص دقیق، دقت در بررسی چکاپ و پیگیری روند درمان رضایت داشتهاند. با توجه به سابقه خدمت در پاندمی کرونا و حضور مستمر در بیمارستانهای معتبر، دکتر مریم نقوی از اعتماد بالایی در میان مراجعهکنندگان برخوردار است.
در مجموع، دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ و مطب فعال در مشهد، انتخاب بسیاری از بیماران این شهر برای پیگیری سلامت داخلی است.
دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی است و در درمان بیماریهای گوارش، کبد، تیروئید، دیابت، ریه، کلیه و ارائه چکاپ بزرگسالان تجربه دارد.
مطب ایشان در مشهد، کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ قرار دارد.
بله، امکان نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر مریم نقوی فعال است.
مطب دکتر نقوی بیمههای نیروهای مسلح، سلامت، روستایی، خدمات درمانی، تکمیلی دی و بیمه جانبازی را تحت پوشش قرار میدهد.
ویزیت بیماران بالای ۱۲ سال توسط دکتر مریم نقوی انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴
بسیار پر انرژی و مثبت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴هر سوالی داشتم جواب دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بسیار عالی بودن رفتار بسیار بسیار محترمانه وحرفه ایی توضیحات کامل در مورد بیماری ونحوه درمان وتسلط کامل بر دانش روز منشی با اخلاق وبسیار مهربان وراهنمایی های ارزشمند جهت جلوگیری از سردرگمی بیمار در مورد آزمایش و نحوه انجام
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دیابت دارم ، فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی وقت میزارن برای بیمار من مریض زخم دیابت شون هستم با تشکر از مسیولیت پذیر بودنشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر خـــیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹معده درد داشتم روبه به بهبودی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸نیاز به چکاپ داشتم و کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل تیروئید ، با داروها و راهنمایی های ایشان در حال درمان ، بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۱/۱۳درد معده داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پزشک بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خانم دکتر خوش برخورد ومهربون با صبر و حوصله به حرفهای مریضشون گوش میدن من مشکل معده و کم خونی داشتم شکر خدا حالم بهتره ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۹مشکل عفونت شدید خون داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲جلسه اول بود رفتم داروهاش یکم موثربود براینفخ رفتم مجدد باید برم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من با معرفی دوستم خدمت خانم دکتر رسیدم، بیان تشخیص راحت و صریح و آرامشی که دارن خیلی در درمان مؤثره، مامانم چندین متخصص گوارش رفتن برای درمان یبوست و کم خونی، اما در نهایت با ویزیت خانم دکتر نتیجه واقعی گرفتن! پدرم برای کنترل دیابت ویزیت میشن، در کل پزشک با اخلاق و از لحاظ علمی، عالی هستند. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار با حوصله ودقت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳من مشکل گوارشی داشتم و تشخیص خانم دکتر عالی بود ممنون از تایمی که میزارند
۱۴۰۴/۰۳/۰۱سلام من یه کیست لوزالمعده دارم گفتن دو سانتی هست البته خوش خیم چیکار باید کنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام من قندخون بالا بود باتجربه ومشهوره سرکار خانم خدراشکر الان بهتر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بهترین دکتر با تشخیص خوب عالی ک دارن از همه مهمتر داروهای به روز نسخه میکنن برای تیروئید کم کار خیلی عالیه خانم دکتر راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۷برای کنترل قند خون عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تیرویید داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فعلا تحت نظر ایشون هستم ولی برای بیمار وقت بسیار میذارن و کامل شرح حال میگیرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶راجب دیابت رفتم خوب بودن تا حالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۹برخورد خوب با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۵کبد چرب دارم، با تجویز ایشون خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸کلا معاینه خوب کرد ونسبت به سن وسالشون درحد دکترای قدیمی تروبا تجربه بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مشکل گوارش داشتم و هر دکتری میرفتم متوجه نبود و با تشخیص درست ایشون که مشکل از مصرف مواد غذایی خاص بوده ، درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تیرویید
۱۴۰۴/۰۸/۲۵درد معده داشتم واقعا دکتر انسانی هستن کم پیدا میشه مثل ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیارعالی هستن و کارشون بینظیره وقت کافی میذارن برای شنیدن صحبتهات دقت عمل خوبی هم دارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸ایشون با دقت به شرح حال بیمار گوش می دهند. معطلی در مطبشون نداشتم سر زمان تعیین شده ویزیت شدم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکترخوش
۱۴۰۴/۰۶/۲۰سلام واقعا دکترباصبروحوصله وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی با دقت معاینه کردن. من که هر دفعه میرم پیششون خیالم راحته. برای ریه هام میرم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بنظر من خانوم دکتر مریم نقوی عالی و خوش برخورد و به مریض خیلی خوب صحبت میکنن و توضیح میدن بینظیرن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷قند خونم بعد دوماه بدون انسولین اومد پایین
۱۴۰۴/۰۵/۰۷هنوز یک جلسه مراجعه کردم بسیار خوش برخورد بودند و گوش کردن برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار پیگیر هستن من برای تیروئید بارداری مریض شون هستم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی بودن تحت درمان هستن پدرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱درود سرکار خانم دکتر نقوی بسیار صبور با حوصله و دانش بسیار زیاد دارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برای آلرژی و تنگی تنفسی رفتم و تجویزشون بسیار خوب بود.همچنان تحت نظرشونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل کبد چرب داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر روشنفکری هستند و داروهای تجویزی ایشون کاملا بروزه.
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی خوووب
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار ارام توضیحکامل و بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی هستند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴گفتگو در مورد بیماری با دکتر مهربان خودش به تنهایی باعث بهبود روحیه و رفع نگرانی شد تشکر فراوان .
۱۴۰۴/۱۰/۰۵نمیدونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی خانم دکتر با صبر و حوصله حرفای مریض رو میشنون و داروها و ویزیتشون خیلی خوبه مریضم رو به بهبودی ...تشخیص خانم دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر معمولی بودن بیشتر شبیه پزشک عمومی بودن تا متخصص به همه میگفتن گاز شکم داره در کل تشخیصشون فقط همون گاز شکم بود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰تحت درمان عفونت معده هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر مهربون وکاربلد بسیار خوش برخورد وتشخیس به موقع
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر بسیار خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فوق العاده عالی و باتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲با سلام، دکتر حاذق و خوش برخورد هستند و با حوصله ی تمام به صحبتهای بیمار گوش داده و به طور کامل راهنمایی میکنند، ازشون متشکرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی خوب و صبور
۱۴۰۴/۰۲/۲۸معمولی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خانم دکتری مهربون بودند و با دقت عالی به حرف مریض گوش دادن و وقت گذاشتن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی خیلی عالی هستن، برای فشارخون مراجعه کردم و خداروشکر خیلی خوب کنترل شده تا الان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی با حوصله هستن تنگی نفس من خیلی بهتر شد بعد یک هفته
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بعترینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱ممنونم از تشخیص درست و رفتار خوب ایشون.. فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸برای مشکل مادرم مراجعه کردم که عالی تشخیص دادن و همراهی کردن . واقعا ازشون متشکرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام من تیروئید دارم الانم تحت درمان هستم خانم دکتر نقوی بسیار عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۳واسه درد کلیه رفتم ،بسیار خوشرو،با حوصله و حرفه ای هستن و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸غلظت خون
۱۴۰۴/۰۹/۰۸کنترل قند بالا عااالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱من تیروئید کم کار داشتم بیش ایشون رفتم بسیاردکترخوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸من مشکل معده داشتم خیلی داغون بودم طوری همش حالت تهوع داشتم بدنم به شدت ضعیف شده بود و هیچی نمیتونستم بخورم ایشون با تشخیص درست و گوش دادن به صحبتام دارو نوشتن و خداروشکر الان بهتر شدم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱من واسه خستگی و بیحالی رفتم پیششون، اونقدر صبور و مهربون گوش کردن که الان بعد از یک ماه کامل بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷برای بیمار دیابتی عالی دارو دادن و کنترل کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر خوبی هست مادرم سرش گیچ میرفت حالت تهوع داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱درود بنده علائمی داشتم که با تشخیص خانم دکتر عزیز متوجه شدم اسید معده دارم و با تجویز داروهای مربوطه و رعایت نکات غذایی الحمدلله بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۱صبور و عالی بعد دوماه قندم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر با حوصله وبا تجربه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل تنفسی داشتم و مرتب سرفه میکردم، با کمک ایشون خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار صبور و با حوصله بودن و دستشون خیلی شبکه.بعد از یک سال درد کشیدن و دکترای مختلف نسخه ایشون آب رو آتیش بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی خوب گوش کردن وتوضیح دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مشکل معده داشتم خدا را شکر با گرفتن آزمایش و تجویز دارو بهتر شدم برخورد خوب و با حوصله به حرف های مریض گوش میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر مهربان و خوبی هستند ایشون،
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای دیابت بارداری رفتم پیششون دکتر بسیار خوش اخلاق وحال بیمارشون به شدت براشون حائز اهمیته وقت کافی برای هربیمارشون میذارن من که خیلی راضی ام ازشون هنوزهم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار دکتر صبور توضیحات کامل میدن و خوش برخورد هستن الهی شکر راضی بودم عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴توانمند،به روز و اطلاعات قوی،تسلط بر حیطهی کاری
۱۴۰۴/۰۲/۳۱