دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ در شهر مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم است.
دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ از پزشکان شناختهشده شهر مشهد است. ایشان بیش از دوازده سال سابقه طبابت دارند و بهویژه در حوزههای گوارش، کبد، تیروئید، دیابت، ریه و چکاپ بزرگسالان فعالیت میکنند. دکتر مریم نقوی فارغالتحصیل رشته تخصصی بیماریهای داخلی است و سابقه هشت سال طبابت در بیمارستان و دو سال خدمت در سانتر کرونای بیمارستان قائم را در کارنامه علمی خود دارد. هماکنون نیز به عنوان متخصص داخلی در بیمارستان امام سجاد مشهد مشغول به فعالیت هستند.
مطب دکتر مریم نقوی در شهر مشهد، خیابان کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ واقع شده است. این مطب با پوشش بیمههای متنوع مانند نیروهای مسلح، بیمه سلامت، بیمه روستایی و خدمات درمانی، بیمه تکمیلی دی و بیمه جانبازی خدمات خود را به بیماران بالای دوازده سال ارائه میدهد. دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده و در کنار آن امکان نوبتدهی تلفنی نیز وجود دارد.
دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی در مشهد علاوه بر درمان بیماریهای رایج داخلی، در مدیریت بیماریهای گوارشی، کبد چرب، بیماریهای کلیوی، آسم و آلرژی، کنترل دیابت، غربالگری سرطان و درمان چاقی نیز تجربه دارد. بیماران ایشان اغلب از تشخیص دقیق، دقت در بررسی چکاپ و پیگیری روند درمان رضایت داشتهاند. با توجه به سابقه خدمت در پاندمی کرونا و حضور مستمر در بیمارستانهای معتبر، دکتر مریم نقوی از اعتماد بالایی در میان مراجعهکنندگان برخوردار است.
در مجموع، دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۵۴۹ و مطب فعال در مشهد، انتخاب بسیاری از بیماران این شهر برای پیگیری سلامت داخلی است.
دکتر مریم نقوی متخصص بیماریهای داخلی است و در درمان بیماریهای گوارش، کبد، تیروئید، دیابت، ریه، کلیه و ارائه چکاپ بزرگسالان تجربه دارد.
مطب ایشان در مشهد، کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴ قرار دارد.
بله، امکان نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر مریم نقوی فعال است.
مطب دکتر نقوی بیمههای نیروهای مسلح، سلامت، روستایی، خدمات درمانی، تکمیلی دی و بیمه جانبازی را تحت پوشش قرار میدهد.
ویزیت بیماران بالای ۱۲ سال توسط دکتر مریم نقوی انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کوهسنگی ۸، بعد از چهارراه اول، ساختمان سینا، طبقه اول، واحد ۴
دکتر مهربان و خوبی هستند ایشون،
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای مشکل مادرم مراجعه کردم که عالی تشخیص دادن و همراهی کردن . واقعا ازشون متشکرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹فعلا تحت نظر ایشون هستم ولی برای بیمار وقت بسیار میذارن و کامل شرح حال میگیرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل گوارش داشتم و هر دکتری میرفتم متوجه نبود و با تشخیص درست ایشون که مشکل از مصرف مواد غذایی خاص بوده ، درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲درد معده داشتم واقعا دکتر انسانی هستن کم پیدا میشه مثل ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی هستند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر بسیار خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲ممنونم از تشخیص درست و رفتار خوب ایشون.. فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸برای آلرژی و تنگی تنفسی رفتم و تجویزشون بسیار خوب بود.همچنان تحت نظرشونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱جلسه اول بود رفتم داروهاش یکم موثربود براینفخ رفتم مجدد باید برم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹هنوز یک جلسه مراجعه کردم بسیار خوش برخورد بودند و گوش کردن برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام من یه کیست لوزالمعده دارم گفتن دو سانتی هست البته خوش خیم چیکار باید کنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار پر انرژی و مثبت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کلا معاینه خوب کرد ونسبت به سن وسالشون درحد دکترای قدیمی تروبا تجربه بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲با سلام، دکتر حاذق و خوش برخورد هستند و با حوصله ی تمام به صحبتهای بیمار گوش داده و به طور کامل راهنمایی میکنند، ازشون متشکرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵کنترل قند بالا عااالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶راجب دیابت رفتم خوب بودن تا حالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۲قند خونم بعد دوماه بدون انسولین اومد پایین
۱۴۰۴/۰۵/۰۷تحت درمانم، دیابت و تیرویید دارم، قندم بعد از ۲ هفته کنترل شد، تیریید هم منتظرم بعد از یک ماه مجدد ازمایش بدم.
۱۴۰۵/۰۳/۳۰درد معده داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام واقعا دکترباصبروحوصله وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار صبور و با حوصله بودن و دستشون خیلی شبکه.بعد از یک سال درد کشیدن و دکترای مختلف نسخه ایشون آب رو آتیش بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من مشکل معده داشتم خیلی داغون بودم طوری همش حالت تهوع داشتم بدنم به شدت ضعیف شده بود و هیچی نمیتونستم بخورم ایشون با تشخیص درست و گوش دادن به صحبتام دارو نوشتن و خداروشکر الان بهتر شدم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تیرویید
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکترخوش
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر با حوصله وبا تجربه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸هر سوالی داشتم جواب دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸معمولی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶صبور و عالی بعد دوماه قندم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکل عفونت شدید خون داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای دیابت بارداری رفتم پیششون دکتر بسیار خوش اخلاق وحال بیمارشون به شدت براشون حائز اهمیته وقت کافی برای هربیمارشون میذارن من که خیلی راضی ام ازشون هنوزهم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰درود بنده علائمی داشتم که با تشخیص خانم دکتر عزیز متوجه شدم اسید معده دارم و با تجویز داروهای مربوطه و رعایت نکات غذایی الحمدلله بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر مهربون وکاربلد بسیار خوش برخورد وتشخیس به موقع
۱۴۰۴/۰۵/۲۵من با معرفی دوستم خدمت خانم دکتر رسیدم، بیان تشخیص راحت و صریح و آرامشی که دارن خیلی در درمان مؤثره، مامانم چندین متخصص گوارش رفتن برای درمان یبوست و کم خونی، اما در نهایت با ویزیت خانم دکتر نتیجه واقعی گرفتن! پدرم برای کنترل دیابت ویزیت میشن، در کل پزشک با اخلاق و از لحاظ علمی، عالی هستند. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی بودن تحت درمان هستن پدرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر روشنفکری هستند و داروهای تجویزی ایشون کاملا بروزه.
۱۴۰۴/۰۲/۲۸مشکل تنفسی داشتم و مرتب سرفه میکردم، با کمک ایشون خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲واسه درد کلیه رفتم ،بسیار خوشرو،با حوصله و حرفه ای هستن و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲برای کنترل قند خون عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام من قندخون بالا بود باتجربه ومشهوره سرکار خانم خدراشکر الان بهتر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱سلام من تیروئید دارم الانم تحت درمان هستم خانم دکتر نقوی بسیار عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خیلی وقت میزارن برای بیمار من مریض زخم دیابت شون هستم با تشکر از مسیولیت پذیر بودنشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دیابت دارم ، فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی با حوصله هستن تنگی نفس من خیلی بهتر شد بعد یک هفته
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار عالی بودن رفتار بسیار بسیار محترمانه وحرفه ایی توضیحات کامل در مورد بیماری ونحوه درمان وتسلط کامل بر دانش روز منشی با اخلاق وبسیار مهربان وراهنمایی های ارزشمند جهت جلوگیری از سردرگمی بیمار در مورد آزمایش و نحوه انجام
۱۴۰۵/۰۳/۰۶درود سرکار خانم دکتر نقوی بسیار صبور با حوصله و دانش بسیار زیاد دارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من تیروئید کم کار داشتم بیش ایشون رفتم بسیاردکترخوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر خوبی هست مادرم سرش گیچ میرفت حالت تهوع داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خـــیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بعترینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی خوب گوش کردن وتوضیح دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خانم دکتری مهربون بودند و با دقت عالی به حرف مریض گوش دادن و وقت گذاشتن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰گفتگو در مورد بیماری با دکتر مهربان خودش به تنهایی باعث بهبود روحیه و رفع نگرانی شد تشکر فراوان .
۱۴۰۴/۱۰/۰۵تحت درمان عفونت معده هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خیلی خوووب
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار دکتر صبور توضیحات کامل میدن و خوش برخورد هستن الهی شکر راضی بودم عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴مشکل معده داشتم خدا را شکر با گرفتن آزمایش و تجویز دارو بهتر شدم برخورد خوب و با حوصله به حرف های مریض گوش میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰نمیدونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تیرویید داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من مشکل گوارشی داشتم و تشخیص خانم دکتر عالی بود ممنون از تایمی که میزارند
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار پیگیر هستن من برای تیروئید بارداری مریض شون هستم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۴مشکل کبد چرب داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار ارام توضیحکامل و بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خیلی خیلی عالی هستن، برای فشارخون مراجعه کردم و خداروشکر خیلی خوب کنترل شده تا الان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷برخورد خوب با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۵معده درد داشتم روبه به بهبودی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فوق العاده عالی و باتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲غلظت خون
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بنظر من خانوم دکتر مریم نقوی عالی و خوش برخورد و به مریض خیلی خوب صحبت میکنن و توضیح میدن بینظیرن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷پزشک بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۷ممنون بابت همه چیز خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ایشون با دقت به شرح حال بیمار گوش می دهند. معطلی در مطبشون نداشتم سر زمان تعیین شده ویزیت شدم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیارعالی هستن و کارشون بینظیره وقت کافی میذارن برای شنیدن صحبتهات دقت عمل خوبی هم دارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خانم دکتر خوش برخورد ومهربون با صبر و حوصله به حرفهای مریضشون گوش میدن من مشکل معده و کم خونی داشتم شکر خدا حالم بهتره ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱توانمند،به روز و اطلاعات قوی،تسلط بر حیطهی کاری
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خیلی خانم دکتر با صبر و حوصله حرفای مریض رو میشنون و داروها و ویزیتشون خیلی خوبه مریضم رو به بهبودی ...تشخیص خانم دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برای بیمار دیابتی عالی دارو دادن و کنترل کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی خوب و صبور
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱کبد چرب دارم، با تجویز ایشون خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بهترین دکتر با تشخیص خوب عالی ک دارن از همه مهمتر داروهای به روز نسخه میکنن برای تیروئید کم کار خیلی عالیه خانم دکتر راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۷بسیار با حوصله ودقت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳من واسه خستگی و بیحالی رفتم پیششون، اونقدر صبور و مهربون گوش کردن که الان بعد از یک ماه کامل بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار خوش برخورد و بادقت و حوصله شرح حال گرفتن و داروی موثر تجویز ودرمان شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر معمولی بودن بیشتر شبیه پزشک عمومی بودن تا متخصص به همه میگفتن گاز شکم داره در کل تشخیصشون فقط همون گاز شکم بود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی با دقت معاینه کردن. من که هر دفعه میرم پیششون خیالم راحته. برای ریه هام میرم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مشکل تیروئید ، با داروها و راهنمایی های ایشان در حال درمان ، بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۱/۱۳