دکتر خیلی با تجربه ود کارشون دقت زیاد باحوصله به صحبتهای مریض گوش میدن من مشکل داشتم رفتم خیلی بهتر شدم خدارو شگر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
خانوم دکتر خیلی با اخلاق .صبور و با تجربه بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
بدون معطلی ویزیت انجام شد
در چند باری که برای ویزیت به ایشان مراجعه کردم با دقت شرح حال رو گوش دادند و مسیر درمان مشخصی رو دنبال کرند با توضیحات کامل
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
راضی هستم ازکارشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
سلام ممنون از فم وشکیبای خانم دکتور خیلی عالی بود متشکرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خیلی خانم دکتر مهربون باشخصیت و صبوری هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
خیلی عالی
وقت می گذارن با دقت بررسی می کنند
بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
تجربهی خیلی خوبی داشتم. همهچیز دقیق، سریع و کاملا حرفهای انجام شد. خانم دکتر محترمانه و با صبر پاسخگو سوالاتم بودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
سلام خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بسیار خوش برخورد و درمان بسیار مناسب تجویز کردند قند خونم با دارو کاملا کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
دکتر خوب وقت شناس
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالی ...
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
با حوصله و دقیق به مشکلاتم گوش دادن و برای هر کدوم با دقت راه حل ارائه دادن یکی از مشکلاتم که مدت ها باهاش دست و پنجه نرم میکردم و به خاطرش به پزشکان دیگه هم مراجعه کرده بودم با یک نسخه ایشون کاملا حل شد ، خدا بهشون عمر با عزت بده دعاگو هستم
دکتر خیلی با تجربه ود کارشون دقت زیاد باحوصله به صحبتهای مریض گوش میدن من مشکل داشتم رفتم خیلی بهتر شدم خدارو شگر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خانوم دکتر خیلی با اخلاق .صبور و با تجربه بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بدون معطلی ویزیت انجام شد در چند باری که برای ویزیت به ایشان مراجعه کردم با دقت شرح حال رو گوش دادند و مسیر درمان مشخصی رو دنبال کرند با توضیحات کامل
۱۴۰۵/۰۳/۱۰راضی هستم ازکارشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سلام ممنون از فم وشکیبای خانم دکتور خیلی عالی بود متشکرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خانم دکتر مهربون باشخصیت و صبوری هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی عالی وقت می گذارن با دقت بررسی می کنند بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰تجربهی خیلی خوبی داشتم. همهچیز دقیق، سریع و کاملا حرفهای انجام شد. خانم دکتر محترمانه و با صبر پاسخگو سوالاتم بودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سلام خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار خوش برخورد و درمان بسیار مناسب تجویز کردند قند خونم با دارو کاملا کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خوب وقت شناس
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی ...
۱۴۰۵/۰۲/۱۰با حوصله و دقیق به مشکلاتم گوش دادن و برای هر کدوم با دقت راه حل ارائه دادن یکی از مشکلاتم که مدت ها باهاش دست و پنجه نرم میکردم و به خاطرش به پزشکان دیگه هم مراجعه کرده بودم با یک نسخه ایشون کاملا حل شد ، خدا بهشون عمر با عزت بده دعاگو هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳نظری ندترم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲