۵۶۲۱ نفر
دکتر محمد عباسی

دکتر محمد عباسی

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۲۷۹۳
۹۸% پیشنهاد کاربران
۲۹۱۶ نفر

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

کم کاری

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

بسیار باسواد

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

تشخیصشون عالیه من حالم بهتر شده کم کاری شدید تیروئید داشتم.

۱۳۹۹/۰۴/۲۵

اسمشونو شنیدم

۱۳۹۷/۰۵/۰۴

مشکل تیرویید

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

دررابطه با دیابت حاملگی وپروتئین بالای ادراش به آقای دکتر مراجعه کردیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

همکارم خانم جمالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

واقعا دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

کم کاری تیروییدفعلا دارو میگیرم باید برم آزمایش خون برا ی نتیجه

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

عالی،کم کاری تیرویید داشتم و تحت درمان آقای دکتر می باشم.

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

پزشک بسیار بادقت و با حوصله و دقیق هستن من خیلی ازشون راضی هستم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

مشکل قند و چربی داشتم و هزار مشکل دیگه ، ایشون عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

دیابت نوع 2 خوب بوده

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

مشکل پاین بود سطح خون

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

کم کاری تیروئید و بسیار عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

کارش خوبه

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

تیروئید

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

تیرویید

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

بیماری کم کاری تیرویید داشتم

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

تیرویید

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

تشخیص و کمک به درمان دیابت بارداری و کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

نتیجه خوبی گرفتم

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

تشخیص عالی ایشان منجر به رفع مشکلات هورمونی عوارض جانبی من بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

تیرویید. کاملا خوب شدم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

پزشک حاذقی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

پرولاکتین بالا.. درمان شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

کم کاری تیروئید دارم،جلسه اول بود رفتم،راضی هستم،دقیق همه عوارض ها رو بررسی کردن

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

قند داشتم

۱۳۹۷/۰۲/۱۶

هنوزتحت درمانم

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

سرطان سینه

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

کم کاری تیروید

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

مشکل تیروئید داشتم

۱۳۹۷/۰۳/۲۱

دیابت بارداری داشتم درست درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بیمار دیابت

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

برای دیابت و از تجویز ایشون راضیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

دکترخوب دانا

۱۳۹۷/۰۸/۲۳

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۸

کم کاری تیروئید و بیمار دائم دکتر هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

پزشک قابلی هستن

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

بسیارحاذق وزیرستان هستند خواهرم بیماری تیروئید داشت وشکر خداکلی بهبودی یافته ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

فعلادرحال درمان

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

دیابت وبهتر شدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

عالی گوارد دارم

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

پیگیر بودند

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

برای پدربزرگم رفتیم پیش دکتر کارش عالی بوده

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

این دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

نظری ندارم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

کم کاری تیرویید داشتم هنوز دارو مصرف میکنم

۱۳۹۹/۰۸/۲۳

سندرم کوشینگ

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

قابل اعتمادن

۱۳۹۸/۰۸/۰۲

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

من مشکل کم خونی و پلاکت خون پایین داشتم تحت نظر ایشان بودم ، خیلی کارشون عالیه داروهایی ک تجویز کردن رو مصرف کردم ، خداروشکر خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل دیابت و تیروئید

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

کم خونی شدیدداشتم

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

من مشکل غده تیرویید دارم و الان خیلی خوب شدم و تحت نظر ایشان هستم خیلی دکتر خوب و عالی مشهد هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

بسیار دکتر دقیق و عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

مشکل تیروئد داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

بسیار کاربلد و حازق

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

فشار خون عالی تشخیص شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بیماری کلاین فلتر

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

مشکلات هورمونی

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تشخیص گره خونی در گلو

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

بهترین پزشک فوق العاده دلسوز واقعا برای مریض وقت میگذارن و علم پزشکی بالا

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بیماری دیابت دارم و چند سالی به ایشان مراجعه میکردم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۲۵

لاغری عالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

دیابت وقند بالا

۱۳۹۹/۰۸/۲۹

مشکل هورمونی تحت نظر

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

پزشک متخصصی عالی ، آقا ، با شخصیت ، متین ، مهربان ، دقیق ، به روز ، مؤمن و معتقد و متعهد ، شخصیتی بارز و در نهایت وصف ناپذیر ، از درگاه ایزد منان برایشان سلامتی ، طول عمر با عزت عطا فرماید . من دیابت دارم و محت نظر ایشان در وضعیت بسیار مطلوب هستم . برایشان دعا میکنم

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

سرطان سینه. بعداز جراجی. شیمی درمانی مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

دختر خواهرم دیابت داره واسه اون میخوام

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

به خیلی دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۱۰/۰۵

مشکل دیابت دارم و بیش از ده سال مریض ایشان هستم .در تشخیص ، درمان ، و اخلاق عالی هستن.

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

سرطان داشتم وخدا روشکر خوبم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تحت نظرم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خوب بودنن

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

کم کاری تیرویید دارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تیرویید

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

تیروئید ئ چاقی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

از ایشان راضی بودم

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

تیروید

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

مشکل هورمونی داشتم وبایک جلسه ای که ایشون ویزیتم کردن بهترشدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

سلام من وقعا سلامتی مدیون اقای دکتر هستم تشخیا به موقع ایشان به من خیلی کمک کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

من خودم تحت نظرایشان بودم وعالی بودن وخوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالی بهترین دکتری هستن که من میشناسم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بسیار سودمند

۱۳۹۷/۰۱/۲۳

دکتر عباسی دکتر بسیار خوبی است فقط نوبت دهی سختی داره

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

هنوز ور مرحله تکمیل درمان هستم

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

تیرویید

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

مشکل تیروئید در حال پیگیری هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

قندم بالا بوده. هم اکنون کنترل خیلی بهتر شده

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

پزشک بسیارحاذقی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

تیرویید

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خیلی دکتر با اخلاق و حاذقی هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

پرکاری تیرویید داشتم و توسط دکتر عباسی معالجه شدم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

تیروئیدداشتم از زمان حاملگی تابعدش پیش شون بود کارشون عالی

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

خیلی دکتر با حوصله بودند و مفصلا مریضی بنده رو توضیح دادند ولی مطب فوق العاده شلوغ ، باید حتما 8 صبح مطب باشید وگرنه باید حداقل 5 ساعت منتظر ویزیت شدن باشید. دارویی رو هم که بمن معرفی کردند خوب بود ولی من دکتر دیگه که مراجعه کردم ایشون گفتن برای مریضی من قرص دیگه هم هست که بهتر از اونی بوده که داشتم مصرف میکردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

دکتر مومن وخوبی هستند فقط خیلی الافی داره مطبشون

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

درمان تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

پرکاریتیروئید داشتم که با یک نوبت ویزیت خوب شدم.از نظر اخلاق و کاری عاااالین

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

اخلاق ضعیف ولی در طبابت عالی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

خوب بودن

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

تیرویید و درمان شدم

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

مشکل معده

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

سلام واسه تیروید پسرم

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

من دستم ترومبوز شده بود عالی بود دکتر تشخیصش برای من

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

بسیار خوش برخورد و عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

راضیبودم

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

سلام خداقوت.مادرم تیرویید ایشون مشکل داشت و غده خیلی بزرگ شده بو وافسردگی شدید گرفته بودند خدا رو شکر با لطف خدا و زحمت آقای دکتر با دو جلسه ید درمانی غده الان تقریبا به حالت اولش برگشته و افسردگی ایشان هم خیلی درمان شده است.

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خانم بنده تومور کلیه داشتن والان دوسال و نیم که تحت نظر دکتر عباسی هستش،کارشون بسیار عالیه،خیلی مفید و مختصر بیمار رو از شرایط جسمیش اگاه میکنه و نحوه درمانشون هم حرف نداره

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

عالیییییی

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۷/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

فرزندم قدد داشت و عالی شده

۱۳۹۹/۰۶/۲۷

پلاکت خونم پایین بود ولی ایشون گفتن خوبه

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

تروئیدبارداری ،الان کم ترشد

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

بسیار عادی و متخصص

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

سلام من برای رشدقدی پسرم مراجعه کرده بودم

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

نمیتونم وقت بگیرم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

مشکل تیرویید داشتم خداروشکر بهترشدم...دکتربسیارمهربان وعالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

بسیار پزشک حاذق وحکیمی است.توانایی ایشان در تخصص ستودنی است.باید قدر وشخصیت ایشان را در استان ارج نهیم

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

مشکل تیرویید و بسیار عالی بودن دارو مصرف کردم و مجدد برا چکاب میرم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

مشکل دیابت درحال درمان

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

بسیار عالی درمان میکند فقط کافیست اطمینان داشته باشید

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

لنفوم داشتم کامل خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

کم کاری تیرویید

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

کم تیروئید

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

سلام،برای نوبت گیری با این شماره تماس بگیرید:***

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

خیلی دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

روماتیسم داشتم بهبودیافتم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

مادرم سرطان سینه داره پرتو درمانی هم کرده منتظر ازمایش

۱۳۹۸/۱۰/۲۶

تیروئید

۱۳۹۹/۰۶/۲۸

بسیارخوش برخورد

۱۳۹۸/۰۹/۲۶

پدرم عمل قلب بازانجام دادن وراضی بودن

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

دکتر بسیاز

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

بسیار دکتر حاذقی هستن و با تجربه

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

تیروئید داشتم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

️️️️️️️️

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

طبیب بسیار . حاذق

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

بسبار باتجربه وعالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

قند بالا

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

کم کاری تیروئید سلام

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

پزشک بسیار بااخلاق متعهد وباتجربه که با پاسخگویی درواتساپ وتنظیم انسولین باعث رفع مشکل ونگرانی من شده اند

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

پرکاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

باتجربه و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

التهاب شدید تیروید داشتم با دارویی ک برام تجویز کردن خوب شدم

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

سرطان سینه داشتم.باکمک آقای دکتر الان خوبم.

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۵

قندخون

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

ی بار رفتم

۱۳۹۹/۰۸/۰۹

زیر نظر ایشون هستیم جهت کنترل دیابت

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

کم کاری تئروئید

۱۳۹۹/۰۴/۲۶

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

خیلی حاذق هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دیابتی بودم رفتم جای دکتر حالم خیلی بهتر شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

خیلی دکتر کار بلدی هس خدا پشت و پناهش

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

خیلی دکتر خوبی هستندتیروئید دارم و قرص استفاده میکنم

۱۳۹۹/۰۵/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

..........

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

مشکل تیرویید

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

خیلی خیلی دکترخوبین

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

مشکل غدد هیپوفیز خدارو شکر عوارض اون برطرف شده

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

مشکل کم کاری تیرویید داشتن راضی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

کم کاری تیر

۱۳۹۸/۰۷/۱۹

عالییییییی و بساااررر بااا تجربه هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

پدرم مشکل خون داشت تحت نظر دکتر عباسی درمان شد، بسیار دکتر خوب و با تجربه ایست

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

بنا به توصیه آشنایان

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

سلام کاری تیروئید و تحت مراقبت هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کاهش پلاکت خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

عالیست

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

مشکل بالا بودن پرولاکتین و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

کم خونی فعلا نتیجهای حاصل نشده

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

مشکوک به بیماری تیروئید بودم و با راهنمایی ایشان بهبودیافتم

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

غده تیریید دارم ودیابت

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

بسیار دکتر خوبیست ومن به همه توصیه کردم

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

بیماری کبد چرب

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خیل خوب

۱۳۹۹/۰۵/۳۰

خیلی باتجربه اس عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

خوببود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

یک نوبت رفتم اخلاق خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

ازهیچ کمکی به بیماران خودکوتاهی نمکنند

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بسیار بسیار خوب

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

سرطان خون دکتر خوب عالی خداراشکر خوب شدم 7ساله

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

بیمارشون هستم برای تیروید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

بسیار پزشک دانا و خوشرویند بنده پس از دوسال درمان 2ناموفق تیروئید با اولین ویزیت درمان شدم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸

دکتر خوبی هستند فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بسیار خوب است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

پرکاری تیرویید.عمل کردم

۱۳۹۹/۰۵/۱۰

تیرویید

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

در خصوص یک نودل سرد در تیروئید به ایشان مراجعه کردم

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

کم خونی داشتم ولی حل نشده فعلا

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

سرطان معده

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

خوب بودن برای دیابت بارداری بهم رژیم دادن

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

بیمار ی کوریتزل داشتم جای دیگر رفتم متخصص تشخیص نداد دکتر عباسی در نگاه اول متوجه شدند وازمایش لازم را نوشتتد وبیماری خوب شد ودرمان شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

دیابت بارداری خیلی دکترخوبی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

مندیابتی هستم ونظرم به تجویزاقای دکترمثبت به دیگران نیزتوصیه پیش اقای دکترحتما برای معالجه تشریف ببرند

۱۳۹۹/۰۲/۱۱

خوب بود بهت

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

تیروئیدیت تشخیصشون عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عااالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

خیلی عالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

بسیار دکتربا تعهدو مهربان و دلسوز هستند

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

عالیه حرف نداره

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

مادرم مریض بود خوب شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

تیرویید

۱۳۹۸/۱۱/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

پدرم سرطان خون داره تحت نظره

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

سرطان روده

۱۴۰۰/۰۶/۰۳
آدرس و تلفن مطب دکتر محمد عباسی
مشهدبلوار دانشجو - نبش دانشجو ۲۶ - پلاک ۱

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    بلوار دانشجو - نبش دانشجو ۲۶ - پلاک ۱