تشخیصشون عالیه من حالم بهتر شده کم کاری شدید تیروئید داشتم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اسمشونو شنیدم
۱۳۹۷/۰۵/۰۴
مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
دررابطه با دیابت حاملگی وپروتئین بالای ادراش به آقای دکتر مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
همکارم خانم جمالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
کم کاری تیروییدفعلا دارو میگیرم باید برم آزمایش خون برا ی نتیجه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عالی،کم کاری تیرویید داشتم و تحت درمان آقای دکتر می باشم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پزشک بسیار بادقت و با حوصله و دقیق هستن من خیلی ازشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
مشکل قند و چربی داشتم و هزار مشکل دیگه ، ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
دیابت نوع 2 خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
مشکل پاین بود سطح خون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
کم کاری تیروئید و بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
کارش خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
بیماری کم کاری تیرویید داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
تیرویید
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تشخیص و کمک به درمان دیابت بارداری و کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
تشخیص عالی ایشان منجر به رفع مشکلات هورمونی عوارض جانبی من بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
تیرویید. کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
پرولاکتین بالا.. درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
کم کاری تیروئید دارم،جلسه اول بود رفتم،راضی هستم،دقیق همه عوارض ها رو بررسی کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
قند داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
هنوزتحت درمانم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
کم کاری تیروید
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
مشکل تیروئید داشتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۱
دیابت بارداری داشتم درست درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بیمار دیابت
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
برای دیابت و از تجویز ایشون راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دکترخوب دانا
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
کم کاری تیروئید و بیمار دائم دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
پزشک قابلی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بسیارحاذق وزیرستان هستند
خواهرم بیماری تیروئید داشت وشکر خداکلی بهبودی یافته ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
فعلادرحال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
دیابت وبهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی گوارد دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
پیگیر بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
برای پدربزرگم رفتیم پیش دکتر کارش عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
این دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کم کاری تیرویید داشتم هنوز دارو مصرف میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
سندرم کوشینگ
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
قابل اعتمادن
۱۳۹۸/۰۸/۰۲
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
من مشکل کم خونی و پلاکت خون پایین داشتم
تحت نظر ایشان بودم ، خیلی کارشون عالیه
داروهایی ک تجویز کردن رو مصرف کردم ، خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکل دیابت و تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
کم خونی شدیدداشتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
من مشکل غده تیرویید دارم و الان خیلی خوب شدم و تحت نظر ایشان هستم خیلی دکتر خوب و عالی مشهد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیار دکتر دقیق و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مشکل تیروئد داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار کاربلد و حازق
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
فشار خون عالی تشخیص شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بیماری کلاین فلتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
مشکلات هورمونی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تشخیص گره خونی در گلو
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بهترین پزشک فوق العاده دلسوز واقعا برای مریض وقت میگذارن و علم پزشکی بالا
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بیماری دیابت دارم و چند سالی به ایشان مراجعه میکردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
لاغری عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دیابت وقند بالا
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
مشکل هورمونی
تحت نظر
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
پزشک متخصصی عالی ، آقا ، با شخصیت ، متین ، مهربان ، دقیق ، به روز ، مؤمن و معتقد و متعهد ، شخصیتی بارز و در نهایت وصف ناپذیر ، از درگاه ایزد منان برایشان سلامتی ، طول عمر با عزت عطا فرماید .
من دیابت دارم و محت نظر ایشان در وضعیت بسیار مطلوب هستم . برایشان دعا میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
سرطان سینه. بعداز جراجی. شیمی درمانی مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دختر خواهرم دیابت داره واسه اون میخوام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
به خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
مشکل دیابت دارم و بیش از ده سال مریض ایشان هستم .در تشخیص ، درمان ، و اخلاق عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سرطان داشتم وخدا روشکر خوبم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خوب بودنن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کم کاری تیرویید دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تیروئید ئ چاقی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از ایشان راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
تیروید
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
مشکل هورمونی داشتم وبایک جلسه ای که ایشون ویزیتم کردن بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
سلام من وقعا سلامتی مدیون اقای دکتر هستم تشخیا به موقع ایشان به من خیلی کمک کرد
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
من خودم تحت نظرایشان بودم وعالی بودن وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بهترین دکتری هستن که من میشناسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
بسیار سودمند
۱۳۹۷/۰۱/۲۳
دکتر عباسی دکتر بسیار خوبی است فقط نوبت دهی سختی داره
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
هنوز ور مرحله تکمیل درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
مشکل تیروئید در حال پیگیری هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
قندم بالا بوده. هم اکنون کنترل خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
پزشک بسیارحاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
پرکاری تیرویید داشتم و توسط دکتر عباسی معالجه شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
تیروئیدداشتم از زمان حاملگی تابعدش پیش شون بود کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی دکتر با حوصله بودند و مفصلا مریضی بنده رو توضیح دادند ولی مطب فوق العاده شلوغ ، باید حتما 8 صبح مطب باشید وگرنه باید حداقل 5 ساعت منتظر ویزیت شدن باشید. دارویی رو هم که بمن معرفی کردند خوب بود ولی من دکتر دیگه که مراجعه کردم ایشون گفتن برای مریضی من قرص دیگه هم هست که بهتر از اونی بوده که داشتم مصرف میکردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دکتر مومن وخوبی هستند فقط خیلی الافی داره مطبشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
درمان تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
پرکاریتیروئید داشتم که با یک نوبت ویزیت خوب شدم.از نظر اخلاق و کاری عاااالین
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
اخلاق ضعیف ولی در طبابت عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خوب بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
تیرویید و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
مشکل معده
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سلام واسه تیروید پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
من دستم ترومبوز شده بود عالی بود دکتر تشخیصش برای من
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
راضیبودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
سلام خداقوت.مادرم تیرویید ایشون مشکل داشت و غده خیلی بزرگ شده بو وافسردگی شدید گرفته بودند خدا رو شکر با لطف خدا و زحمت آقای دکتر با دو جلسه ید درمانی غده الان تقریبا به حالت اولش برگشته و افسردگی ایشان هم خیلی درمان شده است.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خانم بنده تومور کلیه داشتن والان دوسال و نیم که تحت نظر دکتر عباسی هستش،کارشون بسیار عالیه،خیلی مفید و مختصر بیمار رو از شرایط جسمیش اگاه میکنه و نحوه درمانشون هم حرف نداره
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴کم کاری
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار باسواد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲تشخیصشون عالیه من حالم بهتر شده کم کاری شدید تیروئید داشتم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۵اسمشونو شنیدم
۱۳۹۷/۰۵/۰۴مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دررابطه با دیابت حاملگی وپروتئین بالای ادراش به آقای دکتر مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲همکارم خانم جمالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۰واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۷کم کاری تیروییدفعلا دارو میگیرم باید برم آزمایش خون برا ی نتیجه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی،کم کاری تیرویید داشتم و تحت درمان آقای دکتر می باشم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰پزشک بسیار بادقت و با حوصله و دقیق هستن من خیلی ازشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳مشکل قند و چربی داشتم و هزار مشکل دیگه ، ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دیابت نوع 2 خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۱مشکل پاین بود سطح خون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳کم کاری تیروئید و بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸کارش خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۳۰تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۹تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۲۸بیماری کم کاری تیرویید داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳تیرویید
۱۳۹۹/۰۷/۳۰تشخیص و کمک به درمان دیابت بارداری و کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۱نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴تشخیص عالی ایشان منجر به رفع مشکلات هورمونی عوارض جانبی من بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۲تیرویید. کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۱پرولاکتین بالا.. درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۲کم کاری تیروئید دارم،جلسه اول بود رفتم،راضی هستم،دقیق همه عوارض ها رو بررسی کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴قند داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۶هنوزتحت درمانم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲کم کاری تیروید
۱۳۹۹/۰۵/۱۲مشکل تیروئید داشتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۱دیابت بارداری داشتم درست درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بیمار دیابت
۱۳۹۹/۱۲/۰۹برای دیابت و از تجویز ایشون راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکترخوب دانا
۱۳۹۷/۰۸/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۸کم کاری تیروئید و بیمار دائم دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴پزشک قابلی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیارحاذق وزیرستان هستند خواهرم بیماری تیروئید داشت وشکر خداکلی بهبودی یافته ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶فعلادرحال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دیابت وبهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی گوارد دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸پیگیر بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱برای پدربزرگم رفتیم پیش دکتر کارش عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۳۱این دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۰۵نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱کم کاری تیرویید داشتم هنوز دارو مصرف میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳سندرم کوشینگ
۱۳۹۹/۱۲/۱۵قابل اعتمادن
۱۳۹۸/۰۸/۰۲فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۱من مشکل کم خونی و پلاکت خون پایین داشتم تحت نظر ایشان بودم ، خیلی کارشون عالیه داروهایی ک تجویز کردن رو مصرف کردم ، خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل دیابت و تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۲۷کم خونی شدیدداشتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳من مشکل غده تیرویید دارم و الان خیلی خوب شدم و تحت نظر ایشان هستم خیلی دکتر خوب و عالی مشهد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار دکتر دقیق و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل تیروئد داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار کاربلد و حازق
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸فشار خون عالی تشخیص شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بیماری کلاین فلتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مشکلات هورمونی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تشخیص گره خونی در گلو
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بهترین پزشک فوق العاده دلسوز واقعا برای مریض وقت میگذارن و علم پزشکی بالا
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بیماری دیابت دارم و چند سالی به ایشان مراجعه میکردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵لاغری عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دیابت وقند بالا
۱۳۹۹/۰۸/۲۹مشکل هورمونی تحت نظر
۱۳۹۹/۰۳/۲۱پزشک متخصصی عالی ، آقا ، با شخصیت ، متین ، مهربان ، دقیق ، به روز ، مؤمن و معتقد و متعهد ، شخصیتی بارز و در نهایت وصف ناپذیر ، از درگاه ایزد منان برایشان سلامتی ، طول عمر با عزت عطا فرماید . من دیابت دارم و محت نظر ایشان در وضعیت بسیار مطلوب هستم . برایشان دعا میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲سرطان سینه. بعداز جراجی. شیمی درمانی مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دختر خواهرم دیابت داره واسه اون میخوام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷به خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۵مشکل دیابت دارم و بیش از ده سال مریض ایشان هستم .در تشخیص ، درمان ، و اخلاق عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱سرطان داشتم وخدا روشکر خوبم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بودنن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷کم کاری تیرویید دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۲۴تیروئید ئ چاقی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰از ایشان راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵تیروید
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مشکل هورمونی داشتم وبایک جلسه ای که ایشون ویزیتم کردن بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹سلام من وقعا سلامتی مدیون اقای دکتر هستم تشخیا به موقع ایشان به من خیلی کمک کرد
۱۳۹۹/۱۲/۰۱من خودم تحت نظرایشان بودم وعالی بودن وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بهترین دکتری هستن که من میشناسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار سودمند
۱۳۹۷/۰۱/۲۳دکتر عباسی دکتر بسیار خوبی است فقط نوبت دهی سختی داره
۱۴۰۰/۱۲/۰۱هنوز ور مرحله تکمیل درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۳مشکل تیروئید در حال پیگیری هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴قندم بالا بوده. هم اکنون کنترل خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳پزشک بسیارحاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲پرکاری تیرویید داشتم و توسط دکتر عباسی معالجه شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳تیروئیدداشتم از زمان حاملگی تابعدش پیش شون بود کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خیلی دکتر با حوصله بودند و مفصلا مریضی بنده رو توضیح دادند ولی مطب فوق العاده شلوغ ، باید حتما 8 صبح مطب باشید وگرنه باید حداقل 5 ساعت منتظر ویزیت شدن باشید. دارویی رو هم که بمن معرفی کردند خوب بود ولی من دکتر دیگه که مراجعه کردم ایشون گفتن برای مریضی من قرص دیگه هم هست که بهتر از اونی بوده که داشتم مصرف میکردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دکتر مومن وخوبی هستند فقط خیلی الافی داره مطبشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۴درمان تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۹پرکاریتیروئید داشتم که با یک نوبت ویزیت خوب شدم.از نظر اخلاق و کاری عاااالین
۱۳۹۹/۰۸/۱۲اخلاق ضعیف ولی در طبابت عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خوب بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۰تیرویید و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹مشکل معده
۱۳۹۹/۰۵/۲۲سلام واسه تیروید پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰من دستم ترومبوز شده بود عالی بود دکتر تشخیصش برای من
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹راضیبودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴سلام خداقوت.مادرم تیرویید ایشون مشکل داشت و غده خیلی بزرگ شده بو وافسردگی شدید گرفته بودند خدا رو شکر با لطف خدا و زحمت آقای دکتر با دو جلسه ید درمانی غده الان تقریبا به حالت اولش برگشته و افسردگی ایشان هم خیلی درمان شده است.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خانم بنده تومور کلیه داشتن والان دوسال و نیم که تحت نظر دکتر عباسی هستش،کارشون بسیار عالیه،خیلی مفید و مختصر بیمار رو از شرایط جسمیش اگاه میکنه و نحوه درمانشون هم حرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالیییییی
۱۳۹۹/۰۸/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵فرزندم قدد داشت و عالی شده
۱۳۹۹/۰۶/۲۷پلاکت خونم پایین بود ولی ایشون گفتن خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱تروئیدبارداری ،الان کم ترشد
۱۳۹۹/۰۱/۳۰بسیار عادی و متخصص
۱۴۰۰/۱۰/۱۷سلام من برای رشدقدی پسرم مراجعه کرده بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴نمیتونم وقت بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴مشکل تیرویید داشتم خداروشکر بهترشدم...دکتربسیارمهربان وعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بسیار پزشک حاذق وحکیمی است.توانایی ایشان در تخصص ستودنی است.باید قدر وشخصیت ایشان را در استان ارج نهیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مشکل تیرویید و بسیار عالی بودن دارو مصرف کردم و مجدد برا چکاب میرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴مشکل دیابت درحال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بسیار عالی درمان میکند فقط کافیست اطمینان داشته باشید
۱۴۰۰/۱۱/۱۴لنفوم داشتم کامل خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۴/۳۰کم تیروئید
۱۳۹۸/۱۰/۰۸سلام،برای نوبت گیری با این شماره تماس بگیرید:***
۱۴۰۰/۰۴/۳۰خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰روماتیسم داشتم بهبودیافتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱مادرم سرطان سینه داره پرتو درمانی هم کرده منتظر ازمایش
۱۳۹۸/۱۰/۲۶تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۲۸بسیارخوش برخورد
۱۳۹۸/۰۹/۲۶پدرم عمل قلب بازانجام دادن وراضی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲دکتر بسیاز
۱۳۹۸/۱۰/۰۸بسیار دکتر حاذقی هستن و با تجربه
۱۳۹۸/۱۱/۱۲تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳️️️️️️️️
۱۴۰۰/۰۹/۲۰طبیب بسیار . حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۱۵بسبار باتجربه وعالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷قند بالا
۱۴۰۰/۰۵/۱۷کم کاری تیروئید سلام
۱۳۹۹/۱۰/۲۱پزشک بسیار بااخلاق متعهد وباتجربه که با پاسخگویی درواتساپ وتنظیم انسولین باعث رفع مشکل ونگرانی من شده اند
۱۳۹۹/۰۳/۱۲پرکاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۵نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۱التهاب شدید تیروید داشتم با دارویی ک برام تجویز کردن خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸سرطان سینه داشتم.باکمک آقای دکتر الان خوبم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۵قندخون
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ی بار رفتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹زیر نظر ایشون هستیم جهت کنترل دیابت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵کم کاری تئروئید
۱۳۹۹/۰۴/۲۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴خیلی حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دیابتی بودم رفتم جای دکتر حالم خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۰خیلی دکتر کار بلدی هس خدا پشت و پناهش
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خیلی دکتر خوبی هستندتیروئید دارم و قرص استفاده میکنم
۱۳۹۹/۰۵/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵..........
۱۳۹۹/۰۳/۲۰مشکل تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۰۸خیلی خیلی دکترخوبین
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشکل غدد هیپوفیز خدارو شکر عوارض اون برطرف شده
۱۳۹۹/۰۲/۱۶مشکل کم کاری تیرویید داشتن راضی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲کم کاری تیر
۱۳۹۸/۰۷/۱۹عالییییییی و بساااررر بااا تجربه هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۲پدرم مشکل خون داشت تحت نظر دکتر عباسی درمان شد، بسیار دکتر خوب و با تجربه ایست
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بنا به توصیه آشنایان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام کاری تیروئید و تحت مراقبت هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸کاهش پلاکت خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عالیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۶مشکل بالا بودن پرولاکتین و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کم خونی فعلا نتیجهای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکوک به بیماری تیروئید بودم و با راهنمایی ایشان بهبودیافتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱غده تیریید دارم ودیابت
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیار دکتر خوبیست ومن به همه توصیه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بیماری کبد چرب
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیل خوب
۱۳۹۹/۰۵/۳۰خیلی باتجربه اس عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوببود
۱۳۹۹/۰۳/۱۷یک نوبت رفتم اخلاق خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ازهیچ کمکی به بیماران خودکوتاهی نمکنند
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۲/۱۹سرطان خون دکتر خوب عالی خداراشکر خوب شدم 7ساله
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۹بیمارشون هستم برای تیروید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار پزشک دانا و خوشرویند بنده پس از دوسال درمان 2ناموفق تیروئید با اولین ویزیت درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸دکتر خوبی هستند فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار خوب است
۱۳۹۸/۱۱/۲۸پرکاری تیرویید.عمل کردم
۱۳۹۹/۰۵/۱۰تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴در خصوص یک نودل سرد در تیروئید به ایشان مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱کم خونی داشتم ولی حل نشده فعلا
۱۳۹۸/۰۹/۱۱سرطان معده
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بودن برای دیابت بارداری بهم رژیم دادن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بیمار ی کوریتزل داشتم جای دیگر رفتم متخصص تشخیص نداد دکتر عباسی در نگاه اول متوجه شدند وازمایش لازم را نوشتتد وبیماری خوب شد ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دیابت بارداری خیلی دکترخوبی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مندیابتی هستم ونظرم به تجویزاقای دکترمثبت به دیگران نیزتوصیه پیش اقای دکترحتما برای معالجه تشریف ببرند
۱۳۹۹/۰۲/۱۱خوب بود بهت
۱۴۰۰/۰۵/۱۱تیروئیدیت تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۶خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۰بسیار دکتربا تعهدو مهربان و دلسوز هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۷عالیه حرف نداره
۱۳۹۹/۰۹/۲۰مادرم مریض بود خوب شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶تیرویید
۱۳۹۸/۱۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶پدرم سرطان خون داره تحت نظره
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سرطان روده
۱۴۰۰/۰۶/۰۳