۲۷۱۸ نفر
دکتر فروغ صالحی

دکتر فروغ صالحی

فوق تخصص غدد ( دیابت - تیروئید)

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۹۱۵۵۷
۹۹% پیشنهاد کاربران
۱۶۴۵ نفر

عالی تحت نظر بودم دیابتم کنترل شده

۱۳۹۷/۰۸/۲۰

مشکل قند داشتم شکر خدا با کمک خانم دکتر کنترل شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

تیروئید

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

من تیروئید داشتم و وزنم کم بود عالی بودن ایشون

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

دیابت داشتم

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

من اولین بار رفتم پیش ایشون ...وقت گذاشتن خوب راهنمایی کردن و آزمایش نوشتن ..هنوز جواب آزمایش دریافت نشده برای جلسه بعدی

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

دکتر خوب وبا تجربه ای هستم من زیر نظر ایشان بودم

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

من مشکل دیابت دا

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

تیرویید

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

قند خون بالا داشتم با تجویز ایشان نرمال شد

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

ایشان پزشک متخصص و کارآمد هستند

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

عالی بود

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

بسیارعالی

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

کمکاری شدید تیرویید دارم و تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عالی برای دیابت مامانم رفتن جاشون خیلی خوب کنترل کردن

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

دکتر عالی و کار بلد

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

تازه آشنا شدم

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

فشار خون

۱۴۰۳/۰۳/۳۱

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

مامانم تحت نظر ایشون هستن و راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

مشکل تیروییدداشتم برطرف شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

نوبت به سخنی گرفته میشود

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

بسیارخوب

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

دیابت بارداری. تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

بسیار عالی و باتجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

بسیار خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

قند بالا

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

تیروید

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

قند داشتم

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

پیشنهاد میکنم برای درمان دیابت حتما مراجعه داشته باشند

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

۰۹۱۵۱۱

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خیلی عالی و با تجربه

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

ایشان بسیار خوش بر خورد وعال بودند

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

دکتر کارشون عالی واقعا حیف از بیرجند رفتن

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

باتجربه و باحوصله ومجرب

۱۳۹۷/۱۱/۳۰

سلام تجربه خانم دکتر خوب وعالی بوده

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

چکاپ دیابت

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

سلام خیلی ممنونم از خانوم دکتر عزیزاز وقتی میرم پیششون وزنم اومده پایین حالم بهتر شده انشالله همیشه تنشون سالم باشه و بتونن ب مریزا خدمات بدن

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

مشکل دیابت واقع عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عالیه حرف ندارن خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

دکتر خوب

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

خوبه عالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

سلام کم کاری تیروئید دارم و تحت درمان هستم .

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

ادنوم هیپوفیز داشتم و تشخیص و درمان کردند

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

تیروعید

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دکترخوبی هستن پدرم مریض ایشان هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

ترشح نامنظم کورتیزول

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

بسیار با سوا

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

تئروئیدپرکاربسیاردکترخوب وخوش برخوردی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

کارشان

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

سلام ازطریق باجناقم

۱۴۰۲/۰۱/۰۴

عاااالی

۱۴۰۲/۰۹/۲۶

ریزش مو ،بهترین دکترهستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

تیروئید پرکار داشتم بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

دکتر خیلی خوب مهربونیهد

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

تیرویید

۱۳۹۸/۰۳/۱۹

توده در ناحیه ی تیروئید

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

مادرم دیابت دارن تحت نظر ایشون بودن

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

سلام مشکل تیرویید و قند خون بارداری

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

کم کاری تیروئید در حال درمان

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

کم کاری تیرویید داشتم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷

بسیار باحوصله و بررسی مشکلات

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

خیلی عالی بود وازشون خیلی خیلی راضیم

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

عالییییییییییییی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

تیروئید کم کار داشتم عالی هستن خانم دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بسیار عالیی

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

دکتر بسیار خوبی هستند البته نوبت دهی ضعیف هست.

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

پی گیری تیرویید

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

دکترفوق العاده ای هستن

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

کم کاری تیروئید خیلی عالیه

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

دکتر بسیار خوب و توانمندی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

تیروئید زیاد پیششان نرفتم دو جلسه

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

کمکاری ترویید

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

عالی بیماری دیابت دارم ۱۰سال زیر نظرشون هستم خیلی دکتر دیگر و دقیقی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۷/۲۱

سلام من دیابت داشتم واقعا از خانوم صالحی ممنونم ک اینقدر تو کار جدی و باتجربه هست دست بوسشون هستم واقعا درکار عالی هست من از صمیم قلب راضی هستم از طبابت خانوم صالحی️️

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالی بود قند و تیروئید

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خانم دکتر مهربون و بسیار عالی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

مهربون وخوش رفتار

۱۳۹۷/۰۶/۱۰

کم کاری تیروئید دارم وتحت درمانم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

دیابت کنترل شده

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

ناراحتتیروییددارم

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

بنظرمن برای بقیه بیماران خیلی وقت میذاشتن ولی من هربار رفتم 5دقیقه بیشتر نشد من کم کاری تیروئید داشتم ولی برخوردشون خوبه

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

کمکاری تیرویید

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

راضی بودم

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

فوق العاده عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

تیرویید

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

هرمون هیپوفیز

۱۴۰۱/۱۲/۲۶

مشکل تیرویید داشتم و تحت نظر هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

خوش برخورد و خوش اخلاق هستن و دلسوزانه برای بیمارشون وقت میذارن.

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

کمبود کلسیم

۱۴۰۱/۰۶/۱۶

کم کاری تیرویید عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

بسیار ع

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

بسیار عالی وپزشک خوب

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۷/۰۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

دیابت و خوشبختانه کنترل شده

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

دکتر خوبی هستش

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۹

خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن فعلا تحت درمان هستم کم کاری تیروئید

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

دیابت دارم هشت سال زیر نظر بودم فعلا خوبم

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

دکتر خوب و حاذقی هستن و بسیار باحوصله و دقیق در تشخیص بیماری

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

عالی بوده

۱۴۰۱/۰۱/۰۲

دکترخوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خوب است

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

خانم دکتر بسیار عالی هستن، با اخلاق و خوش رفتار، تشخیص درست تجویز داروی به اندزه و موثر از ویژگی های ایشون هست.

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

کم کاری تیروئید ،درمان شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۵

با سلام

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

خوب است

۱۳۹۷/۰۴/۳۱

تحت درمان فشارخون بالاوکم کاری تیروئید

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

تیروئید

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

دکتری بسیار عالی، حرفه ای، باحوصله و خوش برخورد، تیروئید کم کار دارم تحت نظرشون هستم

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

عالی ولی خیلی بد میتونم وقت بگیرم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

عالی هس

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

دیابتت

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

درحال درمان هستیم

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

مشکل چربی و قند داشتم با مدیریت حکیمانه ایشان کنترل شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

دکتره خیلی خیلی خیلی خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

نظرخاصی ندارم فقط یک باررفتم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

خیلی دک

۱۴۰۱/۰۶/۰۳

بسیار پزشک حاذق و مهربان و دلسوز

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

کم کاری تیروئید داشتم وکاملا از از خانم دکتر راضی هستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

دیابت. خیلی عالی بود ممنونم ازایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بسیار دقیق و عالی. و با حوصله هستند

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

دیابت داشتم ، وقت میگذارند برای مریض و خوش اخلاق و با حوصله و پیگیر است

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عالی و صبور. منشی هم بسیار محترم هستند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

نتیجه رضایت بخش بوده که دوباره مراجعه کرده ام

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

تیرویئد تحت نظر خانم دکتر که بودم نرمال بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

خوب بوده

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

دیابت داشتم از نوع بارداری و زایمان موفق داشتم

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

دیابت نوع دو نتیجه خوب گرفتم.

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

ایشون استادم بودن

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

من پرکاری تیروئید داشتم که توسط تشخیص خانم دکتر با دارو درمان شدم بسیار با حوصله و دقیق هستن و برای بیمار وقت میذارن

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

خیلی ،خوش برخورد و صبور

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

بسیار دکتر خوبی هستند خیلی با حوصله و ماهر

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

عالی عالی

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

باحوصله و با دقت

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

دیابت،کنترل شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

تیرویی

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

تیروئید کم کار داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

پزشکی بسیار مهربان

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

در حال درمانم هنوز درمان نشدم

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

در حال درمان

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

عالی هستن و خیلی صبور

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

من که پیش چند تا دکتر دیگه رفته بودم ولی هیچ کدومشون نتونستن کاری برام بکنن. ولی پیش ایشون که اومدم کلا تیروئیدم خوب شد و از بین رفت. به نظر من که دکتر خوبیه. اگه خوب نباشه مطبش اینقدر شلوغ نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۹

بله دیابت وتیرویید خوب شدم وهنوزهم زیرنظرهستم .دکتربسیار عالی هستند.از خ علیزاده بجستان

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

خانوادگی کم کاری تیروئید داریم و در مدت زمانی که خانم دکتر بیرجند بودند مریضشون بودم.تشخیص و درمان عااالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۵

بییبسسیسی سیبقلرقب

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

من مشکل تروعید داشتم و الان خیلی بهتر شدن .ممنون از خانم صالحی

۱۳۹۷/۱۲/۱۰

عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۸

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

لبیدنوزب

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

عالی وبوق العاده با حوصله

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

دکتر بسیار مهربان و دلسوز دیابتم کنترل شده است

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

دیابت و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

من با مادرم اومدم و مشکل مادرم لین بود که قرص های دیابتی که مصرف میکرد باعث شده فشار خون و معده درد افزایشی باشه دکتر قرص هایی دادن که دو مشکل هم برطرف شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

دیابت تحت کنت

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

دیابت بسیار دکتر خوبی هستن

۱۳۹۷/۰۴/۰۹

مشکل تیروئید وعالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خوب است

۱۴۰۱/۰۶/۲۳

مشکل دیابت و فشار

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

دیابت داشتم دکتر خوب هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

سلام من در بی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

برای جوش های صورتم رفتم پیششون خیلی جوابگرفتمفوق العادن

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

برای کوتاهی قد پس

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

سلام . ایشان در خصوص کنترل دیابت به من خیلی کمک کردن

۱۳۹۸/۱۲/۰۷

خیلی دکتر عالی هست ممنون از این دکتر عزیر

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

خوب بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹

دیابت دارم یک مرتبه مراجعه کردم مراحل یعدی هنوز نتونستم نوبت بگیرم نوبت گرفتن بسیار سخته.خانم منشی هم برخورد خوبی نداشتن

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

کنترل دیابت

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

عالی، تیروئید

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

مشکلات تیرویید

۱۳۹۸/۰۳/۰۵

قند و چ

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

من برای کنترل کم کاری تیرویید در بارداری خدمتشون رفتم صبر و حوصله خیلی خوبی داشتند و کلا عالی بودن

۱۳۹۸/۰۹/۲۱

عالی بسیار خوش اخلاق و متعهد و دلسوزانه عمل می کنند

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

دکتر فوق العاده ایی هستند. هم از نظر اخلاق و هم تخصص. من پیش هیچ دکتری نتیجه نگرفتم پیش ایشون درمان شدم. پرکاری شدید تیروئید داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

خیلی عالی

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

بسیار راضی وضعیت دیابتم بهبود یافته است

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

کارشون

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

عالی و

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

بسیار رضایت بخش بوده است

۱۴۰۱/۰۶/۳۰

خوب بوده

۱۳۹۷/۰۴/۰۵

خیلی خوب کم کاری تیرویید دارم خوب گوش میکنند باحوصله هستندوتحت نظر ایشان هستم ودارو مصرف میکنم

۱۳۹۸/۰۴/۰۲

بسیار دکتر خوش اخلاق و رفتار صمیمانه ای با مریض دارن.من مشکل تیروئید دارم دکتر قبلی ام تشخیص گره های بدخیم داد و گفت صددرصد باید جراحی بشی ولی الان ۳ سال هست که پیش خانم دکتر صالحی میرم گفتن خوش خیم هست واصلا نیازی به جراحی ندارم. عالی هستن خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

دیابت و کنترل بیماری با تجویز ایشان عالی بوده

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

کم کاری تیروئید.خوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

سلام دیابت و نتایج خوبی گرفته ام

۱۴۰۳/۱۱/۲۰
مطب دکتر صالحی
مشهدروبروی سه راه ادبیات.ابنسینای ۲/۳.ساختمان ۴۶.طبقه اول
    نقشه مطب
    مطب دکتر فروغ صالحی
    مشهدمشهد روبروی سه راه ادبیات نبش ابن سینا ۲/۳ ساختمان پزشکان ۴۶ بلوک ۱ طبقه اول واحد ۲
    مطب بعدازظهر، به جز دوشنبه و پنج شنبه.ساعت برای نوبتگیری از ۴ بعد ازظهر تا ۸.تلفنی تماس بگیرید
      کسانی که دکتر فروغ صالحی را پیشنهاد میکنند:
      جناب آقای حسین فزونی تغذیه جناب آقای حسین فزونی
      سرکار خانم دکتر شیما ابوالحسنی گلی عمومی سرکار خانم دکتر شیما ابوالحسنی گلی

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب دکتر صالحی

      روبروی سه راه ادبیات.ابنسینای ۲/۳.ساختمان ۴۶.طبقه اول

      مطب دکتر صالحی

      روبروی سه راه ادبیات.ابنسینای ۲/۳.ساختمان ۴۶.طبقه اول

      مطب دکتر فروغ صالحی

      مشهد روبروی سه راه ادبیات نبش ابن سینا ۲/۳ ساختمان پزشکان ۴۶ بلوک ۱ طبقه اول واحد ۲