این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
روبروی سه راه ادبیات.ابنسینای ۲/۳.ساختمان ۴۶.طبقه اول
مشهد روبروی سه راه ادبیات نبش ابن سینا ۲/۳ ساختمان پزشکان ۴۶ بلوک ۱ طبقه اول واحد ۲
عالی تحت نظر بودم دیابتم کنترل شده
۱۳۹۷/۰۸/۲۰مشکل قند داشتم شکر خدا با کمک خانم دکتر کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تیروئید
۱۴۰۴/۰۱/۲۵من تیروئید داشتم و وزنم کم بود عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دیابت داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸من اولین بار رفتم پیش ایشون ...وقت گذاشتن خوب راهنمایی کردن و آزمایش نوشتن ..هنوز جواب آزمایش دریافت نشده برای جلسه بعدی
۱۳۹۷/۱۰/۲۹دکتر خوب وبا تجربه ای هستم من زیر نظر ایشان بودم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۳۱من مشکل دیابت دا
۱۴۰۳/۰۳/۱۵تیرویید
۱۴۰۳/۰۱/۱۸قند خون بالا داشتم با تجویز ایشان نرمال شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸ایشان پزشک متخصص و کارآمد هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۱دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶کمکاری شدید تیرویید دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی برای دیابت مامانم رفتن جاشون خیلی خوب کنترل کردن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۱/۲۷تازه آشنا شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۲فشار خون
۱۴۰۳/۰۳/۳۱عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مامانم تحت نظر ایشون هستن و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲مشکل تیروییدداشتم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۱نوبت به سخنی گرفته میشود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیارخوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دیابت بارداری. تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷قند بالا
۱۴۰۰/۰۵/۱۴تیروید
۱۴۰۲/۰۹/۱۸قند داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶پیشنهاد میکنم برای درمان دیابت حتما مراجعه داشته باشند
۱۳۹۹/۱۰/۰۴۰۹۱۵۱۱
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۸عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ایشان بسیار خوش بر خورد وعال بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر کارشون عالی واقعا حیف از بیرجند رفتن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱باتجربه و باحوصله ومجرب
۱۳۹۷/۱۱/۳۰سلام تجربه خانم دکتر خوب وعالی بوده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸چکاپ دیابت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سلام خیلی ممنونم از خانوم دکتر عزیزاز وقتی میرم پیششون وزنم اومده پایین حالم بهتر شده انشالله همیشه تنشون سالم باشه و بتونن ب مریزا خدمات بدن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱مشکل دیابت واقع عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالیه حرف ندارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۷/۱۶خوبه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷سلام کم کاری تیروئید دارم و تحت درمان هستم .
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ادنوم هیپوفیز داشتم و تشخیص و درمان کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸تیروعید
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکترخوبی هستن پدرم مریض ایشان هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ترشح نامنظم کورتیزول
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بسیار با سوا
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تئروئیدپرکاربسیاردکترخوب وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳کارشان
۱۴۰۳/۰۳/۰۶سلام ازطریق باجناقم
۱۴۰۲/۰۱/۰۴عاااالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ریزش مو ،بهترین دکترهستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تیروئید پرکار داشتم بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر خیلی خوب مهربونیهد
۱۴۰۲/۱۱/۰۹تیرویید
۱۳۹۸/۰۳/۱۹توده در ناحیه ی تیروئید
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مادرم دیابت دارن تحت نظر ایشون بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹سلام مشکل تیرویید و قند خون بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۰۲کم کاری تیروئید در حال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۱کم کاری تیرویید داشتم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷بسیار باحوصله و بررسی مشکلات
۱۴۰۲/۰۸/۲۶خیلی عالی بود وازشون خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عالییییییییییییی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵تیروئید کم کار داشتم عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار عالیی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر بسیار خوبی هستند البته نوبت دهی ضعیف هست.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹پی گیری تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دکترفوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷کم کاری تیروئید خیلی عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۰۴دکتر بسیار خوب و توانمندی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶تیروئید زیاد پیششان نرفتم دو جلسه
۱۴۰۰/۰۲/۰۹کمکاری ترویید
۱۳۹۸/۱۰/۲۳عالی بیماری دیابت دارم ۱۰سال زیر نظرشون هستم خیلی دکتر دیگر و دقیقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱سلام من دیابت داشتم واقعا از خانوم صالحی ممنونم ک اینقدر تو کار جدی و باتجربه هست دست بوسشون هستم واقعا درکار عالی هست من از صمیم قلب راضی هستم از طبابت خانوم صالحی️️
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی بود قند و تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خانم دکتر مهربون و بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۶مهربون وخوش رفتار
۱۳۹۷/۰۶/۱۰کم کاری تیروئید دارم وتحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷دیابت کنترل شده
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ناراحتتیروییددارم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۰۲بنظرمن برای بقیه بیماران خیلی وقت میذاشتن ولی من هربار رفتم 5دقیقه بیشتر نشد من کم کاری تیروئید داشتم ولی برخوردشون خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۱۳دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۸کمکاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۵راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تیرویید
۱۴۰۳/۰۵/۰۲هرمون هیپوفیز
۱۴۰۱/۱۲/۲۶مشکل تیرویید داشتم و تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹خوش برخورد و خوش اخلاق هستن و دلسوزانه برای بیمارشون وقت میذارن.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷کمبود کلسیم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶کم کاری تیرویید عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۴بسیار ع
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار عالی وپزشک خوب
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دیابت و خوشبختانه کنترل شده
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۶/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۹خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن فعلا تحت درمان هستم کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دیابت دارم هشت سال زیر نظر بودم فعلا خوبم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر خوب و حاذقی هستن و بسیار باحوصله و دقیق در تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۰۲/۰۸عالی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۰۲دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خانم دکتر بسیار عالی هستن، با اخلاق و خوش رفتار، تشخیص درست تجویز داروی به اندزه و موثر از ویژگی های ایشون هست.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰کم کاری تیروئید ،درمان شد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵با سلام
۱۴۰۱/۰۶/۰۹خوب است
۱۳۹۷/۰۴/۳۱تحت درمان فشارخون بالاوکم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۱۲/۲۵تیروئید
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتری بسیار عالی، حرفه ای، باحوصله و خوش برخورد، تیروئید کم کار دارم تحت نظرشون هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عالی ولی خیلی بد میتونم وقت بگیرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی هس
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دیابتت
۱۴۰۱/۰۷/۱۸درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مشکل چربی و قند داشتم با مدیریت حکیمانه ایشان کنترل شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتره خیلی خیلی خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۹نظرخاصی ندارم فقط یک باررفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی دک
۱۴۰۱/۰۶/۰۳بسیار پزشک حاذق و مهربان و دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۱۱کم کاری تیروئید داشتم وکاملا از از خانم دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸دیابت. خیلی عالی بود ممنونم ازایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار دقیق و عالی. و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دیابت داشتم ، وقت میگذارند برای مریض و خوش اخلاق و با حوصله و پیگیر است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی و صبور. منشی هم بسیار محترم هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۱نتیجه رضایت بخش بوده که دوباره مراجعه کرده ام
۱۳۹۹/۱۱/۰۲تیرویئد تحت نظر خانم دکتر که بودم نرمال بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دیابت داشتم از نوع بارداری و زایمان موفق داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۵دیابت نوع دو نتیجه خوب گرفتم.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ایشون استادم بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷من پرکاری تیروئید داشتم که توسط تشخیص خانم دکتر با دارو درمان شدم بسیار با حوصله و دقیق هستن و برای بیمار وقت میذارن
۱۳۹۸/۰۷/۲۹خیلی ،خوش برخورد و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند خیلی با حوصله و ماهر
۱۴۰۱/۱۱/۲۹عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲باحوصله و با دقت
۱۳۹۹/۰۶/۲۹دیابت،کنترل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۶در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱تیرویی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تیروئید کم کار داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷پزشکی بسیار مهربان
۱۴۰۱/۰۴/۱۶در حال درمانم هنوز درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸در حال درمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۳عالی هستن و خیلی صبور
۱۴۰۱/۰۴/۰۷من که پیش چند تا دکتر دیگه رفته بودم ولی هیچ کدومشون نتونستن کاری برام بکنن. ولی پیش ایشون که اومدم کلا تیروئیدم خوب شد و از بین رفت. به نظر من که دکتر خوبیه. اگه خوب نباشه مطبش اینقدر شلوغ نیست
۱۳۹۸/۱۱/۰۹بله دیابت وتیرویید خوب شدم وهنوزهم زیرنظرهستم .دکتربسیار عالی هستند.از خ علیزاده بجستان
۱۴۰۲/۰۷/۱۱خانوادگی کم کاری تیروئید داریم و در مدت زمانی که خانم دکتر بیرجند بودند مریضشون بودم.تشخیص و درمان عااالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۵بییبسسیسی سیبقلرقب
۱۴۰۳/۱۱/۱۸من مشکل تروعید داشتم و الان خیلی بهتر شدن .ممنون از خانم صالحی
۱۳۹۷/۱۲/۱۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴لبیدنوزب
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی وبوق العاده با حوصله
۱۴۰۱/۰۷/۲۶دکتر بسیار مهربان و دلسوز دیابتم کنترل شده است
۱۴۰۱/۰۴/۲۷دیابت و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷من با مادرم اومدم و مشکل مادرم لین بود که قرص های دیابتی که مصرف میکرد باعث شده فشار خون و معده درد افزایشی باشه دکتر قرص هایی دادن که دو مشکل هم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دیابت تحت کنت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دیابت بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۰۹مشکل تیروئید وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب است
۱۴۰۱/۰۶/۲۳مشکل دیابت و فشار
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دیابت داشتم دکتر خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام من در بی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷برای جوش های صورتم رفتم پیششون خیلی جوابگرفتمفوق العادن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۵برای کوتاهی قد پس
۱۴۰۴/۰۹/۰۳سلام . ایشان در خصوص کنترل دیابت به من خیلی کمک کردن
۱۳۹۸/۱۲/۰۷خیلی دکتر عالی هست ممنون از این دکتر عزیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۹دیابت دارم یک مرتبه مراجعه کردم مراحل یعدی هنوز نتونستم نوبت بگیرم نوبت گرفتن بسیار سخته.خانم منشی هم برخورد خوبی نداشتن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲کنترل دیابت
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عالی، تیروئید
۱۴۰۲/۰۴/۱۳مشکلات تیرویید
۱۳۹۸/۰۳/۰۵قند و چ
۱۴۰۴/۰۱/۱۰من برای کنترل کم کاری تیرویید در بارداری خدمتشون رفتم صبر و حوصله خیلی خوبی داشتند و کلا عالی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۲۱عالی بسیار خوش اخلاق و متعهد و دلسوزانه عمل می کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتر فوق العاده ایی هستند. هم از نظر اخلاق و هم تخصص. من پیش هیچ دکتری نتیجه نگرفتم پیش ایشون درمان شدم. پرکاری شدید تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بسیار راضی وضعیت دیابتم بهبود یافته است
۱۳۹۹/۱۰/۱۱کارشون
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی و
۱۴۰۲/۰۶/۳۰بسیار رضایت بخش بوده است
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خوب بوده
۱۳۹۷/۰۴/۰۵خیلی خوب کم کاری تیرویید دارم خوب گوش میکنند باحوصله هستندوتحت نظر ایشان هستم ودارو مصرف میکنم
۱۳۹۸/۰۴/۰۲بسیار دکتر خوش اخلاق و رفتار صمیمانه ای با مریض دارن.من مشکل تیروئید دارم دکتر قبلی ام تشخیص گره های بدخیم داد و گفت صددرصد باید جراحی بشی ولی الان ۳ سال هست که پیش خانم دکتر صالحی میرم گفتن خوش خیم هست واصلا نیازی به جراحی ندارم. عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دیابت و کنترل بیماری با تجویز ایشان عالی بوده
۱۴۰۱/۰۶/۱۰کم کاری تیروئید.خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۶/۰۱سلام دیابت و نتایج خوبی گرفته ام
۱۴۰۳/۱۱/۲۰