برای بلوغ زودرس دخترم مراجعه کردم ، تخت نظر ایشون هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
خوب و موثر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
فعلا در حال درمان ،رفتار عالی و بسیار صبور
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کارشون عالیه تازه تحت نظرشون بچم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
در حال درمان کم وزنی پسرم هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
بله عالی بوده
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
باید آزمایشاتش رو نشون بدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
برا رشد کم پسرم رفتم پیششون بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
دیابت داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر خوبی هستن برای رشد کودک
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
دکتر بسیار توش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
انتظاراتی که میشه از ی دکتر داشته باشی همه در ایشان هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
برای بلوغ دخترم وعالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
نوزادم تیرویید کم کار داشت برخورد خوبی داشتن راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
ساعت ویزیت با ساعت نوبت دهی به مراتب متفاوت است و وقت زیادی در مطب به انتظار میگذرد
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
بسیار عالییییییییییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
در حال درمان هیت
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
تحت درمان، کم وزنی کودکم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
عالی بودن ب
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
فوقالعاده متبحر
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
در حال بررسی آزمایشات هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
رشد کم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
خوش صحبت و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
بد نیست
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بسیار دکتر عالی هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
دکتر بسیار مهربان و با سوادی بودند و به حرف بیمار دقت میکردند
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
دردوره درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
دکتر بسیار عالی ومهربان دکتر مشکل کوتاهی قد داره بعد از مراجعه به متخصصین مختلف ایشون تشخیص دادند مشکلش چیه و الان داره درمان میشه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
مهربان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
بسیار دکتر با حوصله و مهربونی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بسیار دک
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
ما در خصوص رشد بچه هایمان پیش خان دکتر ویزیت شدیم که الحمدو لله خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
جهت درمان رشد پسرهایم مراجعه کردم و هورمون رشد تجویز شد و عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
افزایش قد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
خیلی عالی هستن ایشون بسیار خوش اخلاق وکار درست هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
بسیار پزشک باادب و باحوصله ای هستند من برای افزایش قد دخترم رفتم وفعلا براآزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
بسیار خانم دکتر مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
فقط یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
درهال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
بسیار عالی مهربان و صبور در معاینه
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
دلبرکان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
برای چکاب دخترم میرم پیش ایشون و راضی بودم ، مشکل بلوغ زودرس داشت
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خیلی عال
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
نتیجه بعدامعلوم خواهدشد
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
ایشون بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
فعلا ابتدای مراجعه است
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
بسیارخوش برخورد وعالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
در مراحل اولیه هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
برای وزن گیری دخترم بهشون مراجعه کردم. راضی هستم از ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
اخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
رشد کودک عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
بسیار دکتر با تجربه و مهربونی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
عالی،،دکتر بسیار خوش اخلاق وبا حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
مشکل افزایش قد
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
برای قد دخترم مراجعه کردم تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتری خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
هنوز یه نوبت ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
بسیار خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
پسرم برای هورمون رشد ویزیت شدند، هنوز در حال درمان هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
خیلی دکتر عالیییی تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
تحت در
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
برخورد خوب در عجبم زمان انتظار رو زدن ۱ تا ۴ ساعت دکتر کودکان
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالی ب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
دکترخوب وباصبروحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
برا بلوغ زودرس و قددخترم رفتم وفعلا ک زیرنظره
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
یکبار واسه مشکل پسرم پیش خانم دکتر رفتیم قبل از دادن داروی نابجا، چکاپ کامل فرستادن. این نتیجه مجرب بودن ایشون هست، از هر نظر فوق العاده هستن خداوند حفظش کنه آمین
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کاهش رشد
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خوش برخورد و با حوصله هستند ررای رشد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
من تازه یک جلسه با ایشون ملاقات داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
خیلی دکترخوبی وباحوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دکتر بسیار بسیار عالی و با حوصله ای هستن ومن طی چندماه واقعا نتیجه دیدم از درمانشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیار دکتر مهربان وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فعلا که تازه دخترم ویزیت شده تا نتیجه زمان میبره
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
کمبود رشد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
خانم دکتر خیلی باتجربه و مهربان بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
بسیار دکتر مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
بلوغ زودرس در مرحله ی درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
دکترخوبید هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
رشد قدی فرزندم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
هنوز یکجلسه رفتم
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
خیلی خانم دکتر عالی وبا حوصله وصبوری هستن.دخترم تیروئید کم کار داره وبرای بلوغش الان دوساله زیر نظر خانم دکتره
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
عالی باتجربه فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
سلام کم کاری تیروئید داشتم الان کنترل هستش
دکتر عالی هستن و واقعا وقت میزارن برای مراجعه کنندگانشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
برای رشد فرزندم رفتم .. با دقت هستن و برای مریض شون وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
برای رشد قدی پسرم مراجعه کردم تحت درمان هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
دیابت،راضی هستم ۵ ساله پسرم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
جلسه اول بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
نوزادیک ماهه تیروئیدکم کار که خانوم دکترگفتن چیزجدی نیست وایشون مهربان وباتجربه وخیلی قشنگ توضیح میدن شرح بیماری وگوش میدن به حرف ادم ووقت میزارن.ازشون مچکرم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
مشکل وزن گیری
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
برای رشد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
جدیدا به ایشان مراجعه کنم و روند درمان به تازگی شروع شده است. ولی بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
بسیار حاذق میباشند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
فعلا تحت درمان هست دخترم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خیلی مهربون بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
پزشک بسیار حاذقی میباشند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
واسه تغذیه و رشد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
فعلا جلسه اول رفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
عالی بود..
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
نتیجه نگرقتم هنوز
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
قد رشدی کودک
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بلوغ زودرس
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
تازه یه نوبت رفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
خانم خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بلوغ زودرس.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
برای قد دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
دکتر بسیار عالی بررسی میکنن و خیلی با آرامش با مشکلات برخورد میکنن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
خیلی خوش برخورد هستند . هنوز دخترم در حال درمان است
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
برای رشددخترم آزمایش نوشت
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
قد ،تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
برای قد پسرم مراجعه کردم و تحت در مان هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
مشکل رشد کودک خنتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
بلوغ زود رس داشت دخترم خدارو شکر کنترل داره میشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
پزشک خوبی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
یک جلسه پیش ایشان رفتم خوش برخورد و صبور بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
خیلی ماهر و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
دخترم مشکل بلوغ زودرس داره و تحت درمان هست بسیار خوش برخورد و مهربان هستند من خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
پسرم دیابت داره تحت نظر ایشون هستیم واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تیروئد
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
دکتر خوش برخورد و کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
برای قد دخترم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
در روند درمان هستیم
برخورد دکتر عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
بسیار پزشک فهمیده وصبور.خیلی با دقت معاینه میکنن.منکه خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بلوغ زود راس
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
ایشون بسیار دکتر عالی خوش برخورد هستن و بسیار برای بیماروقت میذارن من برای بچم خیلی عالی نتیجه گرفتم .
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بله قد و. وزن. هنوز برام آزمایش نوشته اند
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
با حوصله بیمار را ویزیت میکنن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خانم دکتر بسیار عالی هستن..خوش برخورد و باحوصله. من برای رشد قد دخترم رفتم که تحتنظر هستن. نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
پزشکی دانا، دلسوز، باتجربه و بسیار مهربان هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بسیار تشخیص درست دادند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
در حال درمان طرح رشد دخترم هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
برای پسرم ر
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
رشد بچ
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
با سلام. من برای بلوغ دخترم پیش خانم دکتر رفتم و فعلا خدا رو شکر راضی ام.
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
راضی بودم بسیار بادقت و خوب معاینه می کنن و درمان رو توضیح میدن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
پزشک بسیار خوش برخورد،با حوصله هستن
چندبار برای رشد قد دخترم به ایشون مراجعه کردم وهنوز ادامه داره
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
کم کاری تیروعید
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
فعلا در شروع درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
هنوز ی جلسه رفتم و منتظر نتیجه ام
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
جهت قد
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
باحوصله مهربان با دقت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
واسه بلوغ زودرس پسرم رفتم خانم دکتر خیلی با حوصله و خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیااااار عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالی باتجربه فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
برا دخترم جلوگیری از بلوغ زود رس مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
دیابت ، خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
مشکل بلوغ زودرس تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
رشد قد
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
تغذیه کودکان خوب بوده ...هنوز اول درمانی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
دکتر بسیار عالی ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دکتر خیلی خوبی هستن وبسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
برای بررسی رشد فرزندم مراجعه کردم .که دکتر گفتند رشد شدمناسب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
چکاب بلوغ دخترم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
بسیار دکترخوبی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند.به علت رشد کم فرزندم مراجعه کردم،چون یک بار مراجعه کردم و هنوز نتیجه نگرفتم نمره کاملی نمیدهم
دکتر سمیه هاشمیان فوق تخصص غدد و متابولیسم و رشد و متخصص کودکان ونوجوانان هستند و در زمینه های ذیل به فعالیت مشغول هستند: کنترل و ارزیابی رشد و تکامل و درمان کوتاهی قد درمان اختلالات بلوغ بلوغ زودرس و اختلالات هورمونی درمان. اموزش و کنترل دیابت مشاوره تغذیه ای و بهبود رشد درمان اختلالات تیروییدی و سایر اختلالات غدد
بسیار حاذق
۱۴۰۲/۰۴/۱۸برای بلوغ زودرس دخترم مراجعه کردم ، تخت نظر ایشون هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴خوب و موثر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱فعلا در حال درمان ،رفتار عالی و بسیار صبور
۱۴۰۲/۰۸/۱۶کارشون عالیه تازه تحت نظرشون بچم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶در حال درمان کم وزنی پسرم هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بله عالی بوده
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸باید آزمایشاتش رو نشون بدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷برا رشد کم پسرم رفتم پیششون بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۶/۱۵دیابت داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خوبی هستن برای رشد کودک
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بسیار توش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۸/۰۲انتظاراتی که میشه از ی دکتر داشته باشی همه در ایشان هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۹برای بلوغ دخترم وعالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲نوزادم تیرویید کم کار داشت برخورد خوبی داشتن راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ساعت ویزیت با ساعت نوبت دهی به مراتب متفاوت است و وقت زیادی در مطب به انتظار میگذرد
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار عالییییییییییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳در حال درمان هیت
۱۴۰۱/۱۱/۰۲تحت درمان، کم وزنی کودکم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی بودن ب
۱۴۰۳/۰۷/۱۸فوقالعاده متبحر
۱۴۰۳/۰۶/۰۵در حال بررسی آزمایشات هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۳رشد کم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوش صحبت و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۰۹بد نیست
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیار دکتر عالی هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دکتر بسیار مهربان و با سوادی بودند و به حرف بیمار دقت میکردند
۱۴۰۳/۰۶/۳۱دردوره درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۱۷دکتر بسیار عالی ومهربان دکتر مشکل کوتاهی قد داره بعد از مراجعه به متخصصین مختلف ایشون تشخیص دادند مشکلش چیه و الان داره درمان میشه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مهربان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵بسیار دکتر با حوصله و مهربونی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیار دک
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ما در خصوص رشد بچه هایمان پیش خان دکتر ویزیت شدیم که الحمدو لله خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳جهت درمان رشد پسرهایم مراجعه کردم و هورمون رشد تجویز شد و عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۵افزایش قد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی عالی هستن ایشون بسیار خوش اخلاق وکار درست هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بسیار پزشک باادب و باحوصله ای هستند من برای افزایش قد دخترم رفتم وفعلا براآزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار خانم دکتر مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۲تحت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۱۴فقط یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲درهال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار عالی مهربان و صبور در معاینه
۱۴۰۱/۰۸/۱۷دلبرکان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۵/۰۱برای چکاب دخترم میرم پیش ایشون و راضی بودم ، مشکل بلوغ زودرس داشت
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خیلی عال
۱۴۰۱/۰۷/۱۷نتیجه بعدامعلوم خواهدشد
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ایشون بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا ابتدای مراجعه است
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۳بسیارخوش برخورد وعالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶در مراحل اولیه هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳برای وزن گیری دخترم بهشون مراجعه کردم. راضی هستم از ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸اخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵رشد کودک عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار دکتر با تجربه و مهربونی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عالی،،دکتر بسیار خوش اخلاق وبا حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۰۷مشکل افزایش قد
۱۴۰۲/۱۲/۰۹برای قد دخترم مراجعه کردم تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتری خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴هنوز یه نوبت ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۴بسیار خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۴/۰۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پسرم برای هورمون رشد ویزیت شدند، هنوز در حال درمان هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸خیلی دکتر عالیییی تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴تحت در
۱۴۰۰/۰۵/۱۰برخورد خوب در عجبم زمان انتظار رو زدن ۱ تا ۴ ساعت دکتر کودکان
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷عالی ب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴دکترخوب وباصبروحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵برا بلوغ زودرس و قددخترم رفتم وفعلا ک زیرنظره
۱۴۰۰/۰۹/۲۵یکبار واسه مشکل پسرم پیش خانم دکتر رفتیم قبل از دادن داروی نابجا، چکاپ کامل فرستادن. این نتیجه مجرب بودن ایشون هست، از هر نظر فوق العاده هستن خداوند حفظش کنه آمین
۱۴۰۰/۱۰/۲۰کاهش رشد
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خوش برخورد و با حوصله هستند ررای رشد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۶من تازه یک جلسه با ایشون ملاقات داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۳خیلی دکترخوبی وباحوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر بسیار بسیار عالی و با حوصله ای هستن ومن طی چندماه واقعا نتیجه دیدم از درمانشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار دکتر مهربان وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱فعلا که تازه دخترم ویزیت شده تا نتیجه زمان میبره
۱۴۰۰/۰۶/۱۱کمبود رشد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خانم دکتر خیلی باتجربه و مهربان بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار دکتر مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۱۵بلوغ زودرس در مرحله ی درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکترخوبید هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰رشد قدی فرزندم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶هنوز یکجلسه رفتم
۱۴۰۱/۰۸/۲۰خیلی خانم دکتر عالی وبا حوصله وصبوری هستن.دخترم تیروئید کم کار داره وبرای بلوغش الان دوساله زیر نظر خانم دکتره
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عالی باتجربه فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سلام کم کاری تیروئید داشتم الان کنترل هستش دکتر عالی هستن و واقعا وقت میزارن برای مراجعه کنندگانشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۰برای رشد فرزندم رفتم .. با دقت هستن و برای مریض شون وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶برای رشد قدی پسرم مراجعه کردم تحت درمان هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۴در حال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۱۸دیابت،راضی هستم ۵ ساله پسرم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳جلسه اول بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸نوزادیک ماهه تیروئیدکم کار که خانوم دکترگفتن چیزجدی نیست وایشون مهربان وباتجربه وخیلی قشنگ توضیح میدن شرح بیماری وگوش میدن به حرف ادم ووقت میزارن.ازشون مچکرم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰مشکل وزن گیری
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای رشد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱جدیدا به ایشان مراجعه کنم و روند درمان به تازگی شروع شده است. ولی بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار حاذق میباشند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱فعلا تحت درمان هست دخترم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خیلی مهربون بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۹پزشک بسیار حاذقی میباشند و برای بیمار بسیار وقت میگذارند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷واسه تغذیه و رشد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷فعلا جلسه اول رفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عالی بود..
۱۴۰۱/۰۸/۰۱نتیجه نگرقتم هنوز
۱۴۰۳/۰۷/۳۰قد رشدی کودک
۱۴۰۱/۰۹/۰۲نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بلوغ زودرس
۱۴۰۰/۱۱/۰۴درحال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۱۲تازه یه نوبت رفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خانم خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بلوغ زودرس.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱برای قد دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر بسیار عالی بررسی میکنن و خیلی با آرامش با مشکلات برخورد میکنن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی خوش برخورد هستند . هنوز دخترم در حال درمان است
۱۴۰۰/۰۲/۰۸برای رشددخترم آزمایش نوشت
۱۴۰۱/۰۴/۲۵قد ،تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای قد پسرم مراجعه کردم و تحت در مان هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹مشکل رشد کودک خنتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۰بلوغ زود رس داشت دخترم خدارو شکر کنترل داره میشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۴پزشک خوبی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲یک جلسه پیش ایشان رفتم خوش برخورد و صبور بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خیلی ماهر و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دخترم مشکل بلوغ زودرس داره و تحت درمان هست بسیار خوش برخورد و مهربان هستند من خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پسرم دیابت داره تحت نظر ایشون هستیم واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵تیروئد
۱۴۰۱/۰۶/۰۵دکتر خوش برخورد و کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۳۰برای قد دخترم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹در روند درمان هستیم برخورد دکتر عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار پزشک فهمیده وصبور.خیلی با دقت معاینه میکنن.منکه خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بلوغ زود راس
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ایشون بسیار دکتر عالی خوش برخورد هستن و بسیار برای بیماروقت میذارن من برای بچم خیلی عالی نتیجه گرفتم .
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بله قد و. وزن. هنوز برام آزمایش نوشته اند
۱۴۰۱/۰۳/۱۰رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶با حوصله بیمار را ویزیت میکنن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹خانم دکتر بسیار عالی هستن..خوش برخورد و باحوصله. من برای رشد قد دخترم رفتم که تحتنظر هستن. نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱پزشکی دانا، دلسوز، باتجربه و بسیار مهربان هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بسیار تشخیص درست دادند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷در حال درمان طرح رشد دخترم هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹برای پسرم ر
۱۴۰۴/۰۹/۰۹رشد بچ
۱۴۰۳/۰۲/۰۹با سلام. من برای بلوغ دخترم پیش خانم دکتر رفتم و فعلا خدا رو شکر راضی ام.
۱۴۰۱/۰۹/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱راضی بودم بسیار بادقت و خوب معاینه می کنن و درمان رو توضیح میدن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳پزشک بسیار خوش برخورد،با حوصله هستن چندبار برای رشد قد دخترم به ایشون مراجعه کردم وهنوز ادامه داره
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۱۲کم کاری تیروعید
۱۴۰۲/۰۹/۱۶فعلا در شروع درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴هنوز ی جلسه رفتم و منتظر نتیجه ام
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱جهت قد
۱۴۰۲/۱۲/۱۳باحوصله مهربان با دقت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶واسه بلوغ زودرس پسرم رفتم خانم دکتر خیلی با حوصله و خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیااااار عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی باتجربه فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۷برا دخترم جلوگیری از بلوغ زود رس مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۰دیابت ، خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل بلوغ زودرس تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷رشد قد
۱۴۰۳/۰۲/۰۴تغذیه کودکان خوب بوده ...هنوز اول درمانی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹دکتر بسیار عالی ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن وبسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۰۷برای بررسی رشد فرزندم مراجعه کردم .که دکتر گفتند رشد شدمناسب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷چکاب بلوغ دخترم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بسیار دکترخوبی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند.به علت رشد کم فرزندم مراجعه کردم،چون یک بار مراجعه کردم و هنوز نتیجه نگرفتم نمره کاملی نمیدهم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عالی و
۱۴۰۳/۰۴/۱۴ویزیت با حوصله در یک مراجعه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹برای رشد بچه ها مراجعه کردم عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۳برای بلوغ دخترم بسیار دکتر فهمیده و دانایی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۱مراجعه ی اولم بوده فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲