کمکاری تیرویئددارم و ۲سال زیر نظر خانم دکتربودم فوق العاده دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
کم کاری تیروئید داشتم و کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
مشکل هرمون
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
کنترل کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
دیابت بارداری. بسیار دقیق و خوش برخورد.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
مشکل دیابت تشخیص و تجویز دارو توسط خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
دکتر خوبی هستن و با صبر و حوصله از بیمار سوال میپرسن، برای کم کاری تیروئید رفتم و هنوز تحت درمانم. در کل راضی هستم فقط کاش روند نوبت گرفتن راحت تر بود.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کم کاری تیروئید دارم تحت نظر خانم دکتر هستم.وبسیار عالی از هر نظر
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
دیابتی هستم وسالهاست تحت درمان بسیار باسواد وخیلی مومن وباتقوا توصیه میکنم حتما جهت بیماریهای غدد یه ایشان مراجعه کنید
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
برای چک کردن تیروئید مراجعه کردم و مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خوب است راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
دیابت والان حال عمومی ام بهتر است
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بسیار حاذق و خوش اخلاق و با دقت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عاالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خانم دکتر بسیار خوب و باسواد هستند ولی برخورد منشی مطب اصلا خوب نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
مشکل کم کاری تیروییذ داشتم . دکتر بسیار ماهر ومهربانی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
من جهت تیروئیدم پیش ایشون رفتم خیلی با حوصله و دقت آزمایشات قدیم و جدید من رو نگاه کردن و نظرشون رو دادن، خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
بیماری دیابت داشتم که خیلی خوب معاینه میشم توسط خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
مریض تحت درمان است
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
تیروئید هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی وبرخورد
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
هنوز درحال درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
عالی.... بله
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تیرویید پرکار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
تیروئید داشتم دکتر عالی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
ایشان خیلی دقیق بیمار راویزیت میکنند
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
در خصوص دیابت مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر بسیار واردی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
هیپوتیروییدی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
خوش برخورد و متین
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستن و با حوصله زیاد به صحبت های بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خیلی خیلی کارشون عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
کم کاری تیرویید دارم تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تیروییذ
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام دکتر بسیار عالی و کار بلد هستن خیلی سریع بیمار هاشو راه میندازه
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
بیماریم دیابته تحت نظرخانم دکتر خراسانی ام
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مادرم مریض بودند،خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
از طریق خانم دکتر قرایی برای مشاوره به ایشان معرفی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
تیروئید قند وفشارخون تیروئید خوب بوده چند سال پیش الان دوباره آزمایش گفته بگیرم ببینم چرا فشار این قدر بالا پایین میره
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دیابت بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
حتما. مشکل تیروئید دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خوب عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
کمکاری تیروئد
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
دیابت بارداری
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
بهبودی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
تشخیص ایشون بسیار عالی ودقیق بود وهست
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
عالینواقعا
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
دیابت بارداری
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
کم کاری تیروئید داشتم دکتر خوبیه
فعلا داریم دارو مصرف میکنیم تا انشاالله نتیجه بگیریم
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
دکتر ب
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
نوبت دهی خیلی ضعیف واقعا منشی باید پارتی بازی بشه واقعا نوبت اینترتی هم باز نمیشه دکتر خوبه ولی نوبت پس مریض که مریضه بهم ریخته میشه تا نوبت بگیره
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
کم کاری تیروئد و تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
تیروئید
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالی
غدد دیابت
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
سلام من کم کاری تیروئید دارم خانم دکتر خیلی با صبوری وحوصله با بیمار رفتار میکنه بهترین دکتر بمنک راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
کم کاری تیروئید دارم وکلسیمم پایین بود خانوم دکتر خیلی خوب هستن دستشون سبکه عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
یکبارویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام . دیابت
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
تیروید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دیابت و درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
خوبه ولی این نوبت دهی آنلاین واقعا کار مارو خیلی سخت کرده چندروزه درگیریم همچنان موفق نشدیم نوبت بگیریم تلفن مطب رو هم اصلا پاسخ گو نیستن مگه تلفنی نوبت دادن چش بود؟
فکر ما مریضای دیابتی بیشتر باشین لطفا
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
عالی بادقت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
غدد فوق کلیوی عمل کردم و تحت نظر خانم دکتر خدا را شکر خوبم
برای کنترل دیابت و خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار پر حوصله و متین
۱۴۰۱/۰۳/۰۶کمکاری تیرویئددارم و ۲سال زیر نظر خانم دکتربودم فوق العاده دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۹کم کاری تیروئید داشتم و کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۲۹مشکل هرمون
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹کنترل کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۵/۱۱دیابت بارداری. بسیار دقیق و خوش برخورد.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷مشکل دیابت تشخیص و تجویز دارو توسط خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۰دکتر خوبی هستن و با صبر و حوصله از بیمار سوال میپرسن، برای کم کاری تیروئید رفتم و هنوز تحت درمانم. در کل راضی هستم فقط کاش روند نوبت گرفتن راحت تر بود.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳کم کاری تیروئید دارم تحت نظر خانم دکتر هستم.وبسیار عالی از هر نظر
۱۴۰۵/۰۳/۱۵دیابتی هستم وسالهاست تحت درمان بسیار باسواد وخیلی مومن وباتقوا توصیه میکنم حتما جهت بیماریهای غدد یه ایشان مراجعه کنید
۱۴۰۱/۰۸/۰۲برای چک کردن تیروئید مراجعه کردم و مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب است راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲دیابت والان حال عمومی ام بهتر است
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بسیار حاذق و خوش اخلاق و با دقت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عاالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خانم دکتر بسیار خوب و باسواد هستند ولی برخورد منشی مطب اصلا خوب نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۲مشکل کم کاری تیروییذ داشتم . دکتر بسیار ماهر ومهربانی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴من جهت تیروئیدم پیش ایشون رفتم خیلی با حوصله و دقت آزمایشات قدیم و جدید من رو نگاه کردن و نظرشون رو دادن، خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶بیماری دیابت داشتم که خیلی خوب معاینه میشم توسط خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۳مریض تحت درمان است
۱۴۰۰/۱۲/۰۹تیروئید هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی وبرخورد
۱۴۰۰/۰۸/۰۶هنوز درحال درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی.... بله
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۷تیرویید پرکار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹تیروئید داشتم دکتر عالی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ایشان خیلی دقیق بیمار راویزیت میکنند
۱۴۰۱/۰۵/۱۰در خصوص دیابت مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر بسیار واردی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵هیپوتیروییدی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خوش برخورد و متین
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیار دکتر خوبی هستن و با حوصله زیاد به صحبت های بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی خیلی کارشون عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۳۱کم کاری تیرویید دارم تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۵تیروییذ
۱۴۰۱/۰۴/۱۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام دکتر بسیار عالی و کار بلد هستن خیلی سریع بیمار هاشو راه میندازه
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بیماریم دیابته تحت نظرخانم دکتر خراسانی ام
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مادرم مریض بودند،خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵از طریق خانم دکتر قرایی برای مشاوره به ایشان معرفی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲تیروئید قند وفشارخون تیروئید خوب بوده چند سال پیش الان دوباره آزمایش گفته بگیرم ببینم چرا فشار این قدر بالا پایین میره
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دیابت بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹حتما. مشکل تیروئید دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خوب عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۱۳کمکاری تیروئد
۱۴۰۰/۱۲/۲۸خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دیابت بارداری
۱۴۰۱/۰۹/۱۸بهبودی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸تشخیص ایشون بسیار عالی ودقیق بود وهست
۱۴۰۰/۱۲/۱۹کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۹عالینواقعا
۱۴۰۱/۰۳/۰۲دیابت بارداری
۱۴۰۱/۰۷/۱۹کم کاری تیروئید داشتم دکتر خوبیه فعلا داریم دارو مصرف میکنیم تا انشاالله نتیجه بگیریم
۱۴۰۱/۰۹/۲۴دکتر ب
۱۴۰۱/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵نوبت دهی خیلی ضعیف واقعا منشی باید پارتی بازی بشه واقعا نوبت اینترتی هم باز نمیشه دکتر خوبه ولی نوبت پس مریض که مریضه بهم ریخته میشه تا نوبت بگیره
۱۴۰۰/۱۰/۲۷کم کاری تیروئد و تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹تیروئید
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی غدد دیابت
۱۴۰۱/۰۲/۱۰سلام من کم کاری تیروئید دارم خانم دکتر خیلی با صبوری وحوصله با بیمار رفتار میکنه بهترین دکتر بمنک راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۷کم کاری تیروئید دارم وکلسیمم پایین بود خانوم دکتر خیلی خوب هستن دستشون سبکه عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱یکبارویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سلام . دیابت
۱۴۰۱/۰۹/۱۵تیروید
۱۴۰۰/۰۹/۲۸تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۲۸دیابت و درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوبه ولی این نوبت دهی آنلاین واقعا کار مارو خیلی سخت کرده چندروزه درگیریم همچنان موفق نشدیم نوبت بگیریم تلفن مطب رو هم اصلا پاسخ گو نیستن مگه تلفنی نوبت دادن چش بود؟ فکر ما مریضای دیابتی بیشتر باشین لطفا
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی بادقت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴غدد فوق کلیوی عمل کردم و تحت نظر خانم دکتر خدا را شکر خوبم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بلبزابز
۱۴۰۰/۱۰/۲۰قند وچربی خون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوش برخورد وحاذقی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دیابت داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۲من کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۱۸