۵۷۶ نفر
دکتر رباب بیگم ابوترابی

دکتر رباب بیگم ابوترابی

فوق تخصص غدد و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۲۲۹۸۴
۱۹۲ نفر

مشکل معده واقعا فوقالعاده است.نتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۰۱/۲۱

عالی ده سال هس مریض ایشون هستیم وخیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

خیلی خوب

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

عالی بودن خانم دکتر

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

اطلاعات رو از مریض داشتیم که بهبود یافته

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

خوب بود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

دیابت نوع دو. بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۵/۰۵

سندرم ترنر

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

گواتر عمل شدم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

عالییع هست و نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

تیروئیدداشتم نتیجه حاصل کردم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲

ماهر در تخصص

۱۳۹۷/۰۸/۱۴

کم کاری تیروئید دیابت

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

تشخیص غده در مغز

۱۳۹۷/۰۶/۰۲

مشکل موهای زاید داشتم با درمان ایشان خیلی بهتر شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۷

فقط یک بار پیش ایشان ویزیت شده ام. هنوز نتیجه ای در کار نیست

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

خیلی عالی برای قد پسرم

۱۳۹۷/۱۰/۰۱

فقط بگم عالیییی

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۶/۱۰

بسیار عالی بیماری کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

استاد بنده بودن

۱۳۹۸/۰۸/۱۹

بسیار عالی هستند.من پرکاری تیروئید داشتم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

برای پرکاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

دیابت عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

بسیار عالی هستند

۱۳۹۷/۱۰/۲۸

سلام من به وسیله دوستم که ناراحتی تیروئید داشت بیمار خانم دکتر هستند خیلی ازشون تعریف میکنند ،میگن خیلی باحوصله هستند به بیمار خیلی روحیه میده، تو کارشون خیلی خیلی وارد هستند ،الان حال دوستم خیلی خوب شده ،من هنوز این هفته میخوام پیش خانم دکتر برم چون نتیجه خوب شدن دوستم رو دیدم.باسپاس

۱۳۹۷/۰۶/۰۳

بیماری هورمونی

۱۳۹۸/۰۸/۲۵

دیابت .تشخیص درست از وضعیت بیمار وتجویز درست درجهت بهبود بیمار

۱۳۹۸/۰۸/۲۰

خیلی دکترخوبی هستم ایشون کم کاری تیروییدمنوکنترل کردن

۱۳۹۸/۰۶/۱۲

تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

سلام من تعریف ایشان را زیاد شنیدم از دکتر عباسی و خزایی هیچ نتیجه ای نگرفتم بعد از تحقیقات فراوان این خانم دکتر رو به من معرفی کردن امیدوارم به نتبجه دلخواهم برسم.

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

تیرویید کم کار داشتم خوب شدم الن بعد بیست سال میخوام پیشش ویزیت بشم.

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

نوبت چجوری بگیرم راحم دوره نمیشه حضوری برم

۱۳۹۸/۰۵/۰۱

بسیار متبحر و پزشک حاذقی هستند

۱۳۹۷/۰۲/۱۷

خیلی دکتر صبور و خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

عاااااااالی

۱۳۹۷/۱۱/۱۱

دکتر باحوصله هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

فعلا هیچ کاری نکردم

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

تیروئید داشتم تحت نظرشان الان خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

گواتر..بیست سال پیش

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

خوبه واقعا

۱۳۹۷/۰۸/۲۰

بسیار خانم دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

مشکل تیروئید

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند واقعا بنده از ایشان راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

شنیدم خیلی باتجربه و خبره هستن در درمان.

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

کم کاری تیروئید

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

پدرم دیابت دارند / تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۲/۲۹

کارشون خوبه

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

بیماری من توسط ایشون شناسایی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

تیرویید کم کار

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تیزوید

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

کم کاری تیروئید دربارداری

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

دکتر بسیار با حوصله ای هستند . من قبلا پیش دکتر دیگه ای می رفتم ولی جالب نبود. بعد یک دکتر دیگر ایشان را به من معرفی کرد و از سال 95 تحت درمان ایشان هستم و راضیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

ترویید کم کار

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

برا قندم رفتم خوب بود.

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

یکبار رفته ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

نرسیدن به بلوغ

۱۳۹۹/۰۵/۲۳

خانم دکتر عالیه

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

بسیار علی و با دقت نظر

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

هنوز نتیجه ای نگرفتم پرکاری تیروییددارم

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

عاااالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

دکتر خوبیه اخلاق و رفتار خداوند بهشون یه عمر با لذت عطا فرماید

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

بیمار بییت سال پیش هستم

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

ناباروری داشتم چهارساله تحت درمان دکتر هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

تیروئید

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

خیلی عالی

۱۳۹۷/۱۱/۰۶

فوق العاده

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

عالییه فقط یکم بیشتر با بیمار حرف بزنه و درددل کنه

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

در راب

۱۳۹۸/۰۵/۱۲

مشکلم از لحاظغدد بیضی بود خیلی خوبشد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

دکتر خوبی است

۱۳۹۷/۱۲/۱۸

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

خانم دکتر خیلی واسه مریضاشون وقت میذارن

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

خوب بودن تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

عالی بود

۱۳۹۸/۰۵/۱۰

بسیاردکترمجربی هستند

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

متخسس غدد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

سلام مشکل تیروئید درمان خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

پر کاری غده تروئید داشتم ایشان با دارو درمان رفع نمودن

۱۳۹۷/۰۵/۰۸

مشکل تیروئید . نتیجه بخش بوده است .

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

دیابت داشتم تحت درمان دارویی قرارگرفتم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

عالیییی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خیلی خوبه

۱۳۹۸/۱۲/۰۷

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

خوب است

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

از طریق دوستان معرفی شده ام

۱۳۹۷/۰۲/۰۸

قند بسیار خوب تشخیص دادند وزیر نظر ایشان قندم ثبات پیدا کرده است

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

پرولاکتین بالایی داشتم کارایشون عاااااااالیییییییی

۱۳۹۸/۰۷/۰۶

مشکل قندی داشتم قبلا ایشان بنده رو تجویز کردند

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۹/۱۵
بیمارستان
مشهدنبش خیابان پرستار بیمارستان قائم - مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم
سه شنبه‌ها صبح
    آدرس و تلفن مطب دکتر رباب بیگم ابوترابی
    مشهدخیابان احمداباد- عارف ۲ پلاک ۳۰ / ۱ - طبقه ۲
    روز‌های زوج از ساعت ۱۷:۰۰

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      بیمارستان

      نبش خیابان پرستار بیمارستان قائم - مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم

      مطب

      خیابان احمداباد- عارف ۲ پلاک ۳۰ / ۱ - طبقه ۲