مادرم بعد کرونا کلی عوارض درد وضعف بدن داشتن، خانم دکتر ازمایش تجویز کردن و ازمایشات قبلی مادرم رو بررسی کردن و متوجه شدن بیماری روماتیسمی مبیتلا شدن و ارجاع دادن به متخصص مربوط به روماتیسم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
تیروئید
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
دیابت - خانم دکتر وجوهی عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
عالی و صبور و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
دکتر خوبی می باشند
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
تیروئید.با حوصله هستن و وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
من دیابت بارداری داشتم پیششون رفتم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بی نظیر
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دیابت بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
عالی، واقعا خوش برخورد و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
قابل قبول بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
دیابت بارداری و قبل بارداری داشتم و در بارداری تحت نظر ایشان شدم و ایشون خیلی عالی با رفتار مناسبی که داشتند من را راهنمایی کردند
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
هیچ مشکلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
تمامی کارکنان عالی و با اخلاق. خانم دکتر وجوهی هم بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
مراجعه به دکتر وجوهی، فوق العاده عالی، هیچ دکتری اینقدر وقت نمیزاره و تشخیص خوب، برخورد خوب،
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
ازمایش دادن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بسیار عالی قند من از ۵۰۰ به ۱۳۰ رسبد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بهترین
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
مشکل ااتهاب تیروئیدداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
سلام هنوز جلسه دوم است
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
عالی هستند موقعی که نیشابور بودند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
ممنون از لطف شما
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
پدرم بسمار بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
دیابت،
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دیابت من کنترل شده است
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
پاراتیروئید داشتن مادرم .
۱۴۰۳/۰۴/۱۵
خیلی خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
با سلام دکتر خوبی هست ایشان وقت میزاره و به حرف مریض گوش میده
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
شیمی درمانی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
بسیار عالی هستند و با صبر و حوصله به حرف بیمار گوش میکنند و تشخیص عالی دارند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بله نت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
مرکز خیلی عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سوال دارم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
مطلوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خیلی حالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
از دوستان نیشابور ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
دیابت و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
بسیار با اخلاق و با حوصله و با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
دیابت بسیار عالی و پیگیر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
تشخیص عالی دکتر وجوهی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
خدمات در حد عالی، محیط زیبا و آرامش بخش، پزشکان خوب مخصوصا در درمان زخم دیابتی بی نظیرند
مشهددور میدان بیمارستان امام رضا، بین خیابان رازی و چمران، برج پزشکی سیمرغ، طبقه ششم
در این مرکز، درمان دیابت و عوارض آن، دیابت بارداری، مشاوره تغذیه برای چاقی و لاغری، افزایش رشد کودکان با کمک دستگاه بادی آنالیزر، ترمیم زخمهای دیابتی و مشاوره برای پیش گیری از ایجاد زخم با کمک دستگاه ABI و کلاسهای آموزشی تحت نظر فوق تخصص غدد انجام می گردد.ساعت فعالیت مرکز از هشت صبح تا دو بعدازظهر است ولی تلفن همراه مطب تا ساعت هشت شب برای نوبت دهی فعال می باشد.
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶سلام تازه یک جلسه پیش ایشون رفتم خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مادرم بعد کرونا کلی عوارض درد وضعف بدن داشتن، خانم دکتر ازمایش تجویز کردن و ازمایشات قبلی مادرم رو بررسی کردن و متوجه شدن بیماری روماتیسمی مبیتلا شدن و ارجاع دادن به متخصص مربوط به روماتیسم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹تیروئید
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دیابت - خانم دکتر وجوهی عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عالی و صبور و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۰۶دکتر خوبی می باشند
۱۴۰۲/۰۱/۱۰تیروئید.با حوصله هستن و وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من دیابت بارداری داشتم پیششون رفتم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بی نظیر
۱۴۰۱/۱۰/۱۰تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دیابت بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عالی، واقعا خوش برخورد و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲قابل قبول بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۶دیابت بارداری و قبل بارداری داشتم و در بارداری تحت نظر ایشان شدم و ایشون خیلی عالی با رفتار مناسبی که داشتند من را راهنمایی کردند
۱۴۰۲/۰۸/۲۵هیچ مشکلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷تمامی کارکنان عالی و با اخلاق. خانم دکتر وجوهی هم بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مراجعه به دکتر وجوهی، فوق العاده عالی، هیچ دکتری اینقدر وقت نمیزاره و تشخیص خوب، برخورد خوب،
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ازمایش دادن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی قند من از ۵۰۰ به ۱۳۰ رسبد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بهترین
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۸مشکل ااتهاب تیروئیدداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲سلام هنوز جلسه دوم است
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۳/۲۱عالی هستند موقعی که نیشابور بودند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ممنون از لطف شما
۱۴۰۳/۰۹/۱۷پدرم بسمار بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۲دیابت،
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دیابت من کنترل شده است
۱۴۰۳/۰۴/۰۲پاراتیروئید داشتن مادرم .
۱۴۰۳/۰۴/۱۵خیلی خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۱۳با سلام دکتر خوبی هست ایشان وقت میزاره و به حرف مریض گوش میده
۱۴۰۵/۰۱/۱۱کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵شیمی درمانی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بسیار عالی هستند و با صبر و حوصله به حرف بیمار گوش میکنند و تشخیص عالی دارند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بله نت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مرکز خیلی عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۲سوال دارم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵مطلوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴خیلی حالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳از دوستان نیشابور ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دیابت و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار با اخلاق و با حوصله و با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰دیابت بسیار عالی و پیگیر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۳۰تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۱تشخیص عالی دکتر وجوهی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خدمات در حد عالی، محیط زیبا و آرامش بخش، پزشکان خوب مخصوصا در درمان زخم دیابتی بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۲سلام مشکل تیروئید دارم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دکتر بسیار آرام .مهربان و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۸دیابات
۱۴۰۲/۰۳/۱۶مشاوره گرفتم از ایشون که خیلی کمک کرد
۱۴۰۳/۰۶/۱۳