این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان بیمارستان امام رضا - ساختمان رازی (پارسیان) - طبقه سوم ویزیت از ۴:۳۰ عصر تا ۹ شب
امکان نوبت دهی با تلگرام ۰۹۱۳۶۵۰۸۸۰۸
میدان بیمارستان امام رضا - ساختمان رازی (پارسیان) - طبقه سوم ویزیت از ۴:۳۰ عصر تا ۹ شب
امکان نوبت دهی با تلگرام ۰۹۱۳۶۵۰۸۸۰۸
بزرگی تیرویید داشتم. با تجویز داروی ای شون بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶کمکاری تیرویید
۱۳۹۸/۱۲/۰۴دکتر حا ذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دیابت خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی و به روز هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۲تیروئید داشتم بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۸/۱۸عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر بسیار خوب وباتجربه است
۱۳۹۹/۰۵/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷تیروئید کم کار فعلا دارو مصرف میکنم وبعد دوماه ازمایش دادم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳تحت درمانم هنوز
۱۳۹۸/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۶کم کاری تیرویید داشتم بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۴دکتر حاذق هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴تیروئید
۱۳۹۸/۰۱/۲۷دکنر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰این دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵تیروید
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بله دیابت دارم تحت درمان
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب لاغری وکوتاهی قد
۱۴۰۱/۰۵/۲۹راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱کم کاری تیروئید دارم و دارو مصرف میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دیابت دارم و به طور خیلی عالی کنترل شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷پرکاری تیروئید من که خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳با سلام ایشان دکتر بسیار حاذقی میباشند وما راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ریزش مو. بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸تیروئید داشتم، نرمال شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۹دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹نظزی ندارم
۱۴۰۱/۰۸/۲۰مشکل پر کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۷/۳۰کمکاری تیرویید و قند .کنترل شده و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار عالی و باتجربه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶تیرویید پرکار دارم و تحت درمانم و حالم خیلی بهتره. دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰امروز برای دفه اول میخواهم ازمایشم را نشان دهم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دریک کلام مختصرومفید عالی بودن.دیابت مادرم رو درمان وکنترل میکنن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳خوب بود کمی بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۹کمکارتیروایدداشتم خداراشکرباهمکاری دکترخوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷در طول درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بابت قندورااضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱کم کاری تیروئید؛درحال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بچه خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر خوبی هستن ایشان یکی از خوبی ایشان اینکه در ادامه برنامه ها قبل برنامه ریزی میکنن و پیگیر هستن
۱۳۹۷/۰۱/۲۳درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ازایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خوب و ر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴شرمنده من برای بیماری از شهرستان میخوام وقت بگیرم ولی تعریف آقای دکتر رو از دوستان شنیدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷پزشک بسیار خوبی هستند.من مشگل تیروئید دارم و زیر نظر ایشون هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دیابت.تنها یک نوبت رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر عالی هستن چند نوع بیماری من رو تشخیص دادن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲کم کاری تیروئیددربارداری عالی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۷دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دیابت بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۱۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۴برای دیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۲من مشکل کم کاری تیروئید داشتم و الان خداروشکر کنترل شده..واقعا از آقای دکتر کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۲/۱۹کار دکتر بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶برای دخترم یک مراجعه داشتیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۴گواتروفعلاتحتدرمانم
۱۳۹۸/۰۷/۲۶تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۱۲سرطان تیرویید که تشخیص و درمانشون فوق العاده عالی بود و هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۴خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۶خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۱درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سلام من خانوم مشکل تیروئید داشته خیلی پر کار الان خیلی خوب شده واقعا از جناب دکتر آدینه پور تشکر میکنن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر بسیاری خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برای خواهرم برای رشدش اومدیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳تیروئید کم کار . و بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ترید داشته ام توست ایشان تهت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰من تیرویید داشتم و دوکتر واقعا خوبه
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دیابت داشتم کنترل شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۸باسلام.بنده پدرم قند دارند توسط ایشان ویزیت وکنترل میشوند .بعلاوه آقای دکتر اخلاق بسیار خوبی دارند
۱۳۹۹/۱۱/۳۰دخترم تیروئیدپرکارداشت خداروشکرخوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دیابت ،عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی خک
۱۴۰۰/۰۹/۲۶مشکل خاصی نداشتم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰من دیابت بالای 300 بود ولی با تجویز ایشون الان 150 شده
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲تیروئید
۱۳۹۹/۰۳/۱۵تیروید کم کار
۱۳۹۹/۰۴/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستن خیلی دقیق
۱۳۹۹/۰۵/۱۰در کار
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دکتر خوبی ه
۱۳۹۸/۰۹/۱۲کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی هستند. تشخیص درست ایشون باعث شد مادرم از یک غده خوش خیم رها بشن
۱۳۹۸/۰۴/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱افت قند خون داشتم دو بار رفتم پیش هنوز نتیجه نگرفتم درکل دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالی هستند،مشکل تیرویید هنوز درمان نشده ام
۱۴۰۰/۰۹/۳۰پسرم بخاطر تیرویید تحت درمان ایشون هستن. فعلا دارو. مصرف میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار عالی.فهمیده
۱۳۹۹/۱۰/۰۵دیابت داشتم که الان خیلی بهترشدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷کم کاری تیروئید وعمل داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مشکل تیروئید داشتم تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ممنونم از شون
۱۳۹۸/۱۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸بسیار پزشک صبور و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۲راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵سلام عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۲تیرویید
۱۳۹۸/۱۱/۲۳فعلا نه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶مشکلم تیروئید بود عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۴بسیار دانا ، شکیبا و متخصص هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۳دیابت خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خیلی وقت برای بیمار شان نمگزارند من هروقت ویزیت شدم 3یا4دقیقه بوده
۱۳۹۹/۰۵/۰۷قند بالا
۱۳۹۸/۰۹/۲۵تیروئید پر کار دارم درمان میشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱مشکل کم کاری تیرویید دارم تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار عالیی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۱۹نوسان قند خون که خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل هورمون و الان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۴تیروئیدی
۱۳۹۸/۱۱/۰۶دکتر قابل قبولی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تیروئید پرکار و به لطف آقای دکتر درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹فوق العاده دکتر حرفه ی و کار بلد هستند و مادرم تحت نظر ایشون برای دیابت و تیروئیدشون تحت نظر هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸تیروئید داشتم بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۷/۰۹جلسه اولی بود که اسفند 99 رفتیم خدمت ایشان ، این مرحله برای آزمایشات که ایشان نوشتن خدمتشان خواهیم رفت هنوز عملکردشان رو به عینه نفهمیدیم ولی پاسخوگیی شان عالیست
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خیلی خوب بود!برخورد هم دستیاران و هم خود آقای دکتر عالی!دقت بسیار خوب در ویزیت.خیلی با شخصیت و با حوصله بودند.زیاد هم معطل نشدم.من برای کم کاری تیروئید رفتم.
۱۳۹۷/۰۵/۱۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۰۸سلام در زمینه تخصصی خود خوب هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲پر کاری تیرویید و هنوز دارم درمان میشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴تیروئد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳سلام در حال انجام مداوا هستم ان شا الله تا بعدا مشخص شود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸تحت درمان ایشون هستم از ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دیابتم راهیچ دکتری کنترل نتوانست خانمی ایشان رابه من معرفی کرد ودیابتم دوباره کنترل است
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دیابت بارداری واسه تشخیص انسولین
۱۴۰۰/۱۰/۲۱من تیروئییدچشمی دارم الان تحت درمانم و خیلی چشام بهترشده ازآقای دکترتشکرمیکنم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۶من واسه مادرم برای دیابت به ایشان مراجعه کردم خدارو شکر که جواب گرفتم،
۱۳۹۹/۰۶/۲۵تیروئید و تحت درمان هستم.....
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بسیارعالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۶دکتر خیل
۱۴۰۰/۰۲/۱۰بلوغ زودرس برای دخترم ک باد رمان ب موقع بیماری رفع شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۵بیماری دیابت و تحت نظر هستم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲مشکل تیرویید .رضایت بخش وعالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۹کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۳/۰۸کم کاری تروید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵میخوام آزمایش کامل چکاپ
۱۴۰۲/۰۳/۰۳سلام یک بار رفتم هنوز نتیجهای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۲۰کم کاری تیروئید دارم وفعلا تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دقت نظر خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۶/۳۱تحت نظرم عالب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹با نظر آقای دکتر موفق به کنرل دیابتم شدم
۱۳۹۷/۰۴/۱۷من کم کاری تیروئید دارم و روز به روز چاق میشدم دکتر قرص دادن و خیلی خوب لاغر شدم ولی چون حامله شدم دیگه نتونستم مصرف کنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴تیروئید داشتم دارو وازمایش
۱۳۹۸/۱۰/۲۳تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دیابت عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷خیلی سریع متوجه مشکل ما شدند و قاطعانه پاسخ دادن و نسخه نوشتند
۱۳۹۷/۰۵/۲۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی دکترخوبیست
۱۳۹۸/۱۱/۲۶تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بیماری قند دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶پرولاکتین بالا،در حال درمان
۱۳۹۸/۰۶/۰۷تیروئید کم کار داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲مشکل تیروئید داشتم الان خدا رو شکر خوبم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار دکتر کاربلد و مسلط و همچنین بسیار خوش برخورد و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۲۸پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۰۶سلام دیابت نوع دو خیلی قند بالا بود اما از وقتی پیش دکتر آدینه پور رفتم قندم کنترل شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۲مشکل قد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳هنوز تازه درمان روش وعده کردیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خوب برد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پزشک خوبی هستن به صحبت های مریض گوش میدن من پدر بزرگمو برا دیابت بردم پیششون راضی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳پزشکی متعهد است
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عالی است
۱۳۹۸/۰۷/۰۶سلام بسیار دکتر خوب وباتجربه ای هستند من ازایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۶کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عااالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۲دیابت داشتیم و خیلی از کارشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۱۱مادرم دیابت دارن و تحت درمان هستن واقعا پزشک عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بسیار علمی و متخصص
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار دکتر دقیقی هستن و تشخیص عالی من که هرجا رفتم مثل ایشون نبودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تیروئید
۱۳۹۹/۱۱/۰۷تیروئید داشت پسرم الحمدالله خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۴فشار خون داشتم خیلی خوب بودند
۱۳۹۷/۱۱/۱۳بابت پر کاری تیروئید خدمتشان رفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بیماری تیروئید پر کار دارم به لطف خدا و علم آقای دکتر آدینه پور و سرکار خانم کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۰۱هنوزداروهاشومصرف نکردم که نتیجه بگیرم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲قند بالا
۱۳۹۹/۰۲/۲۴کم کاری تیروئید. خیلی قشنگ راهنمایی کردن و خوشبختانه درمان شد
۱۳۹۸/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۹کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دیابت داشتم و کنترل نبود با داروهایی که آقای دکتر دادند کنترل شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۱۰دکتر خوبه متشکرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸مشکل تیروئیدودرحال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۳۱مشکل دیابت
۱۳۹۸/۰۸/۲۱مشکل تروئید داشتم وچند وقت تحت نظر ایشان بودم دکتر خیلی خوبی هستن و اطلاعاتشون بسیار بالا میباشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶تیروئید .عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸نتیجه گرفتم ودرمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶تیرویید پرکار بعد از زایمان که با تشخیص درست آقای دکتر مشکلم کاملا و بموقع حل شد.
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی هستن دو ساله تحت درمانشونم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دیابت دارم و داروهای دکتر در وضعیت کنترل کامل هست
۱۳۹۹/۰۲/۱۲بسیار عالی.خدا پشت و پناه شون
۱۳۹۹/۱۲/۲۵