۱۰۴۱ نفر
دکتر مژگان افخمی زاده

دکتر مژگان افخمی زاده

فوق تخصص غدد

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۵۲۳۹
۹۸% پیشنهاد کاربران
۷۹۴ نفر

دیابت.عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

راضی بودم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

تیروئید

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

خوب بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۰

کم کاری تیرویید در حال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

خوب است

۱۴۰۰/۰۱/۱۲

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

واقعا خانم دکتر خوبی هستن و من به ایشون ایمان دارم

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

مشکل تیروئید داشتم بهتر شدم خداروشکر

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

سلام عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

دیابت دارم

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

بسیار دکتر مودب و با صبر و حوصله ای بودند

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

مشکل غدد هنوز درحال درمانم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

مشکل پرکاری تیروئید داشتم تحت درمان هستم دکتر عالی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

بسیارخوب وعالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

تیروئید

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

مشکل سردرد و گلودرد شدید داشتم که از یه غده منشا میگرفت

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

عاااالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

تیروعید کم کار داشتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

آرامش ایشون و ر آرامش بیمارهم میشه وی خوش ایشون موجب

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

عالی بودند

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

دیابت دارم

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

تیرویید،،درحال درمان

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

دکتر عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

سلام و درود

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

دکتر خوبی هست

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

بسیارعلی

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

عالیه .راضی هستم .

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فشارخون بالا داشتم.مشکل از کلیه هام بوده و خانم دکتر تشخیص دادند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

کانسر تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

پرکاری تیروئید

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

دیابت.....آزمایش دادن....معاینه کردن.....دارو تجویز کردن....ممنون از رفتارشون.

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

بیماری تیروئیدکم کار داشتم ونتیجه گرفت

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

دکتر با حوصله وخوبیست

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تیروئید در حال درمان

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

دیابت، درحال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

پرکاری داشتم وتحت درمان هستم.

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

دیابت بالا داشتم وبا تجویز انسولین کنترل شد بسیار متشکرن از خانم دکتر .

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

چکاپ کامل

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

کم کاری تیروئید دارم. دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

کم کاری تیرویئد در حال درمان

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

تشخیص عالی درمان عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

عالی هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

کارش عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

پرکاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

مشکل قند خون داشتم و الان خیلی بهتر شده ام

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

نتیجه گرفتم

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

کم کاری تیرویید دارم وپسرم دیابت نوع1 داره خیلی وقته پیش ایشون میریم و ویزیت میشیم وازشون راضی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

مشکل اصلی من دیابت نوع دوم دارم و ایشان برای من بهترین پزشک و دوست بودند و من نتیجه بهبودی خودم و احساس میکنم و واقعا از ایشان تشکر فراوان میکنم انشاالله همیشه سلامت و پیروز باشند و سایه شون رو سر ما باشه

۱۳۹۹/۰۱/۲۹

متعهد ودلسوز

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

فعلا هیچ

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بسیار عالی ست

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

مادرم دیابت دارند و تحت نظرایشان میباشند

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

دکتر بسیارخوب هستند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

دکتر به صبر حوصله ای هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

پزشک دقیق و با تجربه ای هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

پیشنهاد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

پرکاری تیروئید تحت مراقبت و نتیجه مطلوب

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

باسواد وباحوصله

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

دقت نطر دارند .

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بیماری قندنتیجه خیلی خوب بود راضی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

برخوردی مودبانه و مهربانانه داشتند

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

بیماری قند داشتم مراجعه و نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

تیرویید

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

پزشک با تجربه و دقیقی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

کمکاری تیروئید. در حال درمان

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

تیروئید در حال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

دکتربسیارمهربون صبور،دیابت قندبالا اماازوقتی تحت نظردکترهستم کنترل میشه قندام،خداحفظشون کنه

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

در کارشان بسیار تبحر دارند،صبور،دقیق و بسیار مهربان

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

خوب بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بله دررابطه بادیابت همسرم وخیلی مفید بودند

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

دیابت.هنوز نیاز به مشورت دارم

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

مشکل تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

راضی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

کم کاری تیروئید. در حال درمان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

هرمون راپی

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

هنوز نمیتوانم نظری بدهم چون تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

تخصص و اشراف به کار ایشان ستودنی است . تا بگی ف سریع میفرمایند . آگاهی کاربردی از تمام پوشش های و فنی پزشکی شهر برخوردارند. ، حافظه قوی و فوقالعاده قابل اعتمادند

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

بسیار با دقت و مهربان و کاردان

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

کم کاری تیروئید دارم چندین سال پیش شون میرم و راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

معمولی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

درد . بی نتیجه

۱۳۹۹/۰۶/۲۷

تیروئید پرکار

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

فوق العاده مهربون و کار درست

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

در حال درمان

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

مشکل ت

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

خیلی خوش اخلاق هستند وخوب تشخیص میدن من رازی بودم

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

دکتر بسیار مهربان

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

خیلی دکتر خوبی بود وکاملا راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خانم دکتر محترم با صبر و دقت به سوالات گوش میدهند و راهنمایی عالی میکنند با تشکر

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

فشار خون. خوبم

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

خانم دکترخیلی مهربون و باحوصله به سوالاتمون جواب دادند

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

برای دیابت

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

در رابطه با کم کاری تیروئید. عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دیابت کنترل قند

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

پارا تیروئید دارم زینظرشون هستم

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

بسیار عالی،دقیق،خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

پرکاری غده پاراتیروئید و ارجاع به جراح

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

ترنسم.نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

بسیار کاربلد

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

ویزیت کامل نشدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

دیابت تحت نظر

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

هیپرتیروییدی،

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

پزشکی بسیار صبورهستند وباحوصله ودقت بیمار رو ویزیت میکنند و در تشخیص بیماری متخصص هستند.کم کاری تیرویید دارم و از نتیجه کار ایشان راضی هستم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

سلام عالی عالی

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

باسلام،دکتری دقیق،خوش برخوردوباصبرحوصله هستن و ممنونم از خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

سلام من تیروئید کم کار دارم وبار دار هستم و خانم دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

دکتر خیلی خوب هستند

۱۳۹۹/۰۴/۰۸

دکتر خوبی هستن هنوز دوره درمانم تموم نشده قطعی بگم

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

تازه میخام نتیجه

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مشکل تیروید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

عالی پرکاری تیروئید داشتم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

عالی هستند ایشون

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

بیماری افت قند دردوره تکمیل درمان هستیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

تیروئید کم کار. تحت نظر

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

تیروئید در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

بهترین

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

با احترام واقعا تشخیص عالی دارن

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

دیابت-عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عاالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

ویزیت شدم و راصی بودم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

هیپوتیروئدی

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عالی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

مشکلات دیابت عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق هستن و برای بیماران وقت کافی میزارن محترمانه برخورد میکنم و اطلاعات پزشکی خود را بروز میکنن.

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

تیروئید پرکار داشتم بعدازیه سال کاملا خوب شدم وهیچ دارویی مصرف نمیکنم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

واقعاعالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عالی بودند وباحوصله

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عالی، باحوصله

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

من آدیسون دارم که خانم دکتر افخمی زاده با راهنمایی های دقیقشون وویزیت و تجویز دقیقشون به لطف خدا خوبم

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

عالی وبا حوصله

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

مشکل دیابت

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

مشکل دیابت و خداروشکر کنترل شده

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

برداشتن غدد سینه

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خیلی عالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

مادرم برای دیابت به ایشون مراجعه داشتن رضایت داشتن

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

مشکل پرکاری تیروئید داستم خیلی خوب شدم

۱۴۰۱/۰۱/۰۲

دیابت بارداری فعلا درحال درمانم

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

عالییست

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

دکتر حاذق و زبردستی هستن، برای بیمار وقت میزارن و بسیار صبور و مهربون هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

مشکل تیروئید اون موقع بهتر شدم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

حاذق و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

بیماری قند ( دیابت ) نوسانات کنترل شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

دیابتخیلی تشخیص خوبه

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

عالی و باحوصله

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

تیروئید

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

برای چکاب و کنترل علائم چربی به ایشان مراجعه کرده ام و از دقت نظر و به روز بودن اطلاعات ایشان مطمن هستم. توصیه های ایشان در سلامتی بنده موثر بوده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

خیلی دکتر خوبی هستند به صحبت های مریضه گوش می کنند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

مشکل تیروئید. عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۳

خیلی دکتور

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

تنظیم غدد داخلی که خیلی خوب بود.

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

بسیار حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

صبور و محترم هستن و به سوالات بیمار با صبر و حوصله پاسخ میدن

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

تیرویید کم کار دارم و تحت درمانم

۱۳۹۹/۰۸/۳۰

بسیار عالی و کار بلد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بسیارعالی ودقیق

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

دیابت. به کنترل دیابت کمکم کردند

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

خیلی خوب و با حوصله به حرفهای مریض گوش میکنن

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

قبلا با وجودیکه هرچه انسولین می زدم ،قندخونم همیشه بالابود،ولی از وقتی که تحت درمان خانم دکتر هستم،کنترل شده است

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

پرکاری تیروئید.

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

کوشینگ داشتم. خانم دکتر بسیار با حوصله وبادقت هستن و وقت کافی برای گوش کردن به حرفهای بیمار و ویزیت صرف میکنن. و بسیار حاذق وبا اخلاق بوده و همواره اطلاعات پزشکی خودشان را به روز میکنن

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

دیابت ،،فعلا تحت درمان میباشم

۱۳۹۹/۰۷/۰۵

دکترخوبی هستن مشکل کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بسیار دکتر با اطلاعات و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

من کمبودکلسیم داشتم خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

عالییییی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

مشکل تیروئید داشتم و کنترل شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

مشکل تیروئید داشتم اماموفق به ادامه درمان نشدم

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

قاعدگی نامرتب.خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

بسیار پزشک خوب و باتجربه ای هستند

۱۳۹۸/۰۸/۱۶

بسیار خوب

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

کم کاری تروئید

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

اولین مراجعه بوده

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

کم کاری تیروئید.نتیجه خوب بوده

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

خیلی دکتور خوبی هستن خدا پدر مادرشو بیا مرزه ما ک راضی هستیم

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

سلام تجربه خوبی داشته ام

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عالی است

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

سلام جواب آرمایش داشتم دکترمژگان افخمی زاده

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

عالی.ایشان یکی ازبهترین متخصصان غددهستند.

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

پرکاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

دقت در معاینه وتشخیص خوبی دارند.

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

باردار و ادامه ان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳
آدرس و تلفن مطب دکتر مژگان افخمی زاده
مشهدخیابان ابن سینا، ابن سینا ۷ ساختمان سینا
تماس فقط روزهای زوج ساعت ۴ تا ۷ عصر
روز‌های زوج ۳:۳۰ الی ۷ عصر
ساعت پاسخگویی تلفنی روز‌های زوج ۴ تا ۷
    کسانی که دکتر مژگان افخمی زاده را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر حسن بادپر ژنتیک و پزشکی هسته ای جناب آقای دکتر حسن بادپر
    جناب آقای دکتر مهدی مهدی نژادکاشانی قلب و عروق جناب آقای دکتر مهدی مهدی نژادکاشانی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان ابن سینا، ابن سینا ۷ ساختمان سینا
    تماس فقط روزهای زوج ساعت ۴ تا ۷ عصر