واقعا خانم دکتر خوبی هستن و من به ایشون ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
مشکل تیروئید داشتم بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
سلام عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
دیابت دارم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بسیار دکتر مودب و با صبر و حوصله ای بودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
مشکل غدد هنوز درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
مشکل پرکاری تیروئید داشتم تحت درمان هستم دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیارخوب وعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
تیروئید
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
مشکل سردرد و گلودرد شدید داشتم که از یه غده منشا میگرفت
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
تیروعید کم کار داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
آرامش ایشون و ر آرامش بیمارهم میشه
وی خوش ایشون موجب
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
دیابت دارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
تیرویید،،درحال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
سلام و درود
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
دکتر خوبی هست
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
بسیارعلی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالیه .راضی هستم .
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
فشارخون بالا داشتم.مشکل از کلیه هام بوده و خانم دکتر تشخیص دادند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کانسر تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
پرکاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دیابت.....آزمایش دادن....معاینه کردن.....دارو تجویز کردن....ممنون از رفتارشون.
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بیماری تیروئیدکم کار داشتم ونتیجه گرفت
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
دکتر با حوصله وخوبیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تیروئید در حال درمان
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
دیابت، درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
پرکاری داشتم وتحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
دیابت بالا داشتم وبا تجویز انسولین کنترل شد بسیار متشکرن از خانم دکتر .
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
چکاپ کامل
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
کم کاری تیروئید دارم. دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
کم کاری تیرویئد در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
تشخیص عالی درمان عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
کارش عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
پرکاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
مشکل قند خون داشتم و الان خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کم کاری تیرویید دارم وپسرم دیابت نوع1 داره خیلی وقته پیش ایشون میریم و ویزیت میشیم وازشون راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مشکل اصلی من دیابت نوع دوم دارم و ایشان برای من بهترین پزشک و دوست بودند و من نتیجه بهبودی خودم و احساس میکنم و واقعا از ایشان تشکر فراوان میکنم انشاالله همیشه سلامت و پیروز باشند و سایه شون رو سر ما باشه
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
متعهد ودلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بسیار عالی ست
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
مادرم دیابت دارند و تحت نظرایشان میباشند
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دکتر بسیارخوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر به صبر حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
پزشک دقیق و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
پیشنهاد
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
پرکاری تیروئید تحت مراقبت و نتیجه مطلوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
باسواد وباحوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
دقت نطر دارند .
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بیماری قندنتیجه خیلی خوب بود راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
برخوردی مودبانه و مهربانانه داشتند
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بیماری قند داشتم مراجعه و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
تیرویید
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
پزشک با تجربه و دقیقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
کمکاری تیروئید. در حال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تیروئید در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دکتربسیارمهربون صبور،دیابت قندبالا اماازوقتی تحت نظردکترهستم کنترل میشه قندام،خداحفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
در کارشان بسیار تبحر دارند،صبور،دقیق و بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بله دررابطه بادیابت همسرم وخیلی مفید بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دیابت.هنوز نیاز به مشورت دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
کم کاری تیروئید. در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
هرمون راپی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
هنوز نمیتوانم نظری بدهم چون تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
تخصص و اشراف به کار ایشان ستودنی است .
تا بگی ف سریع میفرمایند . آگاهی کاربردی از تمام پوشش های و فنی پزشکی شهر برخوردارند. ، حافظه قوی و فوقالعاده قابل اعتمادند
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
بسیار با دقت و مهربان و کاردان
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
کم کاری تیروئید دارم چندین سال پیش شون میرم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
معمولی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
درد . بی نتیجه
۱۳۹۹/۰۶/۲۷
تیروئید پرکار
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
فوق العاده مهربون و کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
مشکل ت
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خیلی خوش اخلاق هستند وخوب تشخیص میدن من رازی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دکتر بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خیلی دکتر خوبی بود وکاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خانم دکتر محترم با صبر و دقت به سوالات گوش میدهند و راهنمایی عالی میکنند با تشکر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
فشار خون. خوبم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
خانم دکترخیلی مهربون و باحوصله به سوالاتمون جواب دادند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
برای دیابت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
در رابطه با کم کاری تیروئید. عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دیابت
کنترل قند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
پارا تیروئید دارم زینظرشون هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
بسیار عالی،دقیق،خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
پرکاری غده پاراتیروئید و ارجاع به جراح
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
ترنسم.نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
ویزیت کامل نشدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دیابت تحت نظر
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
هیپرتیروییدی،
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
پزشکی بسیار صبورهستند وباحوصله ودقت بیمار رو ویزیت میکنند و در تشخیص بیماری متخصص هستند.کم کاری تیرویید دارم و از نتیجه کار ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
سلام عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
باسلام،دکتری دقیق،خوش برخوردوباصبرحوصله هستن و ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
سلام من تیروئید کم کار دارم وبار دار هستم و خانم دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
دکتر خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
دکتر خوبی هستن هنوز دوره درمانم تموم نشده قطعی بگم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
تازه میخام نتیجه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
مشکل تیروید
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عالی پرکاری تیروئید داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
بیماری افت قند دردوره تکمیل درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
تیروئید کم کار. تحت نظر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
تیروئید در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بهترین
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
با احترام واقعا تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دیابت-عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عاالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
ویزیت شدم و راصی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
هیپوتیروئدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عالی
خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
مشکلات دیابت عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق هستن
و برای بیماران وقت کافی میزارن
محترمانه برخورد میکنم و اطلاعات پزشکی خود
را بروز میکنن.
من آدیسون دارم که خانم دکتر افخمی زاده با راهنمایی های دقیقشون وویزیت و تجویز دقیقشون به لطف خدا خوبم
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
عالی وبا حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
مشکل دیابت
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مشکل دیابت و خداروشکر کنترل شده
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
برداشتن غدد سینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
مادرم برای دیابت به ایشون مراجعه داشتن رضایت داشتن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مشکل پرکاری تیروئید داستم خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
دیابت بارداری فعلا درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
عالییست
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
دکتر حاذق و زبردستی هستن، برای بیمار وقت میزارن و بسیار صبور و مهربون هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
مشکل تیروئید
اون موقع بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بیماری قند ( دیابت ) نوسانات کنترل شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
دیابتخیلی تشخیص خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
تیروئید
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
برای چکاب و کنترل علائم چربی به ایشان مراجعه کرده ام و از دقت نظر و به روز بودن اطلاعات ایشان مطمن هستم. توصیه های ایشان در سلامتی بنده موثر بوده است
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
خیلی دکتر خوبی هستند به صحبت های مریضه گوش می کنند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
مشکل تیروئید. عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خیلی دکتور
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تنظیم غدد داخلی که خیلی خوب بود.
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
صبور و محترم هستن و به سوالات بیمار با صبر و حوصله پاسخ میدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
تیرویید کم کار دارم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیارعالی ودقیق
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
دیابت. به کنترل دیابت کمکم کردند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
خیلی خوب و با حوصله به حرفهای مریض گوش میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
قبلا با وجودیکه هرچه انسولین می زدم ،قندخونم همیشه بالابود،ولی از وقتی که تحت درمان خانم دکتر هستم،کنترل شده است
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
پرکاری تیروئید.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کوشینگ داشتم. خانم دکتر بسیار با حوصله وبادقت
هستن و وقت کافی برای گوش کردن به حرفهای
بیمار و ویزیت صرف میکنن. و بسیار حاذق وبا اخلاق بوده و همواره اطلاعات پزشکی خودشان را به روز
میکنن
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
دیابت ،،فعلا تحت درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
دکترخوبی هستن مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار دکتر با اطلاعات و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
من کمبودکلسیم داشتم خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالییییی
هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مشکل تیروئید داشتم و کنترل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
مشکل تیروئید داشتم اماموفق به ادامه درمان نشدم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
قاعدگی نامرتب.خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار پزشک خوب و باتجربه ای هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
کم کاری تروئید
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
اولین مراجعه بوده
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کم کاری تیروئید.نتیجه خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خیلی دکتور خوبی هستن خدا پدر مادرشو بیا مرزه ما ک راضی هستیم
دیابت.عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۳راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰تیروئید
۱۳۹۹/۰۱/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۰کم کاری تیرویید در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۱۲فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹واقعا خانم دکتر خوبی هستن و من به ایشون ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مشکل تیروئید داشتم بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰دیابت دارم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیار دکتر مودب و با صبر و حوصله ای بودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۸مشکل غدد هنوز درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مشکل پرکاری تیروئید داشتم تحت درمان هستم دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیارخوب وعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۶تیروئید
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مشکل سردرد و گلودرد شدید داشتم که از یه غده منشا میگرفت
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸تیروعید کم کار داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹آرامش ایشون و ر آرامش بیمارهم میشه وی خوش ایشون موجب
۱۳۹۸/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دیابت دارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱تیرویید،،درحال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سلام و درود
۱۴۰۱/۰۵/۲۴دکتر خوبی هست
۱۳۹۸/۰۹/۱۰بسیارعلی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عالیه .راضی هستم .
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فشارخون بالا داشتم.مشکل از کلیه هام بوده و خانم دکتر تشخیص دادند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸کانسر تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲پرکاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۰۳تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دیابت.....آزمایش دادن....معاینه کردن.....دارو تجویز کردن....ممنون از رفتارشون.
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بیماری تیروئیدکم کار داشتم ونتیجه گرفت
۱۴۰۰/۰۲/۰۳دکتر با حوصله وخوبیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تیروئید در حال درمان
۱۳۹۹/۰۵/۱۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دیابت، درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پرکاری داشتم وتحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸دیابت بالا داشتم وبا تجویز انسولین کنترل شد بسیار متشکرن از خانم دکتر .
۱۴۰۰/۰۱/۳۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۰چکاپ کامل
۱۴۰۰/۰۸/۱۶کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۸کم کاری تیروئید دارم. دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱کم کاری تیرویئد در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تشخیص عالی درمان عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴کارش عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰پرکاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۰۷مشکل قند خون داشتم و الان خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۹/۱۱/۰۷نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹کم کاری تیرویید دارم وپسرم دیابت نوع1 داره خیلی وقته پیش ایشون میریم و ویزیت میشیم وازشون راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۰۸مشکل اصلی من دیابت نوع دوم دارم و ایشان برای من بهترین پزشک و دوست بودند و من نتیجه بهبودی خودم و احساس میکنم و واقعا از ایشان تشکر فراوان میکنم انشاالله همیشه سلامت و پیروز باشند و سایه شون رو سر ما باشه
۱۳۹۹/۰۱/۲۹متعهد ودلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۸فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی ست
۱۴۰۰/۰۸/۱۶مادرم دیابت دارند و تحت نظرایشان میباشند
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر بسیارخوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر به صبر حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲پزشک دقیق و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱پیشنهاد
۱۳۹۹/۱۲/۱۳پرکاری تیروئید تحت مراقبت و نتیجه مطلوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲باسواد وباحوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دقت نطر دارند .
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بیماری قندنتیجه خیلی خوب بود راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷برخوردی مودبانه و مهربانانه داشتند
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بیماری قند داشتم مراجعه و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴تیرویید
۱۳۹۸/۱۰/۰۸پزشک با تجربه و دقیقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹کمکاری تیروئید. در حال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۴راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تیروئید در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکتربسیارمهربون صبور،دیابت قندبالا اماازوقتی تحت نظردکترهستم کنترل میشه قندام،خداحفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱در کارشان بسیار تبحر دارند،صبور،دقیق و بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بله دررابطه بادیابت همسرم وخیلی مفید بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دیابت.هنوز نیاز به مشورت دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳کم کاری تیروئید. در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۸هرمون راپی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹هنوز نمیتوانم نظری بدهم چون تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳تخصص و اشراف به کار ایشان ستودنی است . تا بگی ف سریع میفرمایند . آگاهی کاربردی از تمام پوشش های و فنی پزشکی شهر برخوردارند. ، حافظه قوی و فوقالعاده قابل اعتمادند
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بسیار با دقت و مهربان و کاردان
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵کم کاری تیروئید دارم چندین سال پیش شون میرم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲معمولی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹درد . بی نتیجه
۱۳۹۹/۰۶/۲۷تیروئید پرکار
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴فوق العاده مهربون و کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۴مشکل ت
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خیلی خوش اخلاق هستند وخوب تشخیص میدن من رازی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خیلی دکتر خوبی بود وکاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خانم دکتر محترم با صبر و دقت به سوالات گوش میدهند و راهنمایی عالی میکنند با تشکر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲فشار خون. خوبم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱خانم دکترخیلی مهربون و باحوصله به سوالاتمون جواب دادند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱برای دیابت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶در رابطه با کم کاری تیروئید. عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دیابت کنترل قند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳پارا تیروئید دارم زینظرشون هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰بسیار عالی،دقیق،خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰پرکاری غده پاراتیروئید و ارجاع به جراح
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ترنسم.نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ویزیت کامل نشدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دیابت تحت نظر
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲هیپرتیروییدی،
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴پزشکی بسیار صبورهستند وباحوصله ودقت بیمار رو ویزیت میکنند و در تشخیص بیماری متخصص هستند.کم کاری تیرویید دارم و از نتیجه کار ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰سلام عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷باسلام،دکتری دقیق،خوش برخوردوباصبرحوصله هستن و ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۵/۲۹سلام من تیروئید کم کار دارم وبار دار هستم و خانم دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دکتر خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۸دکتر خوبی هستن هنوز دوره درمانم تموم نشده قطعی بگم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸تازه میخام نتیجه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکل تیروید
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالی پرکاری تیروئید داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۷بیماری افت قند دردوره تکمیل درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲تیروئید کم کار. تحت نظر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تیروئید در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بهترین
۱۳۹۹/۰۸/۲۴با احترام واقعا تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دیابت-عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عاالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ویزیت شدم و راصی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵هیپوتیروئدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشکلات دیابت عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق هستن و برای بیماران وقت کافی میزارن محترمانه برخورد میکنم و اطلاعات پزشکی خود را بروز میکنن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۸تیروئید پرکار داشتم بعدازیه سال کاملا خوب شدم وهیچ دارویی مصرف نمیکنم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰واقعاعالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی بودند وباحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی، باحوصله
۱۴۰۰/۰۱/۲۴من آدیسون دارم که خانم دکتر افخمی زاده با راهنمایی های دقیقشون وویزیت و تجویز دقیقشون به لطف خدا خوبم
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عالی وبا حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۰مشکل دیابت
۱۴۰۱/۰۵/۱۰کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل دیابت و خداروشکر کنترل شده
۱۳۹۹/۰۹/۱۹برداشتن غدد سینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مادرم برای دیابت به ایشون مراجعه داشتن رضایت داشتن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۰مشکل پرکاری تیروئید داستم خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۲دیابت بارداری فعلا درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عالییست
۱۳۹۸/۱۱/۲۳دکتر حاذق و زبردستی هستن، برای بیمار وقت میزارن و بسیار صبور و مهربون هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰مشکل تیروئید اون موقع بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بیماری قند ( دیابت ) نوسانات کنترل شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۴دیابتخیلی تشخیص خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۱/۱۰تیروئید
۱۴۰۱/۰۶/۱۰برای چکاب و کنترل علائم چربی به ایشان مراجعه کرده ام و از دقت نظر و به روز بودن اطلاعات ایشان مطمن هستم. توصیه های ایشان در سلامتی بنده موثر بوده است
۱۴۰۰/۰۲/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خیلی دکتر خوبی هستند به صحبت های مریضه گوش می کنند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۴مشکل تیروئید. عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳خیلی دکتور
۱۳۹۹/۰۹/۰۹تنظیم غدد داخلی که خیلی خوب بود.
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰صبور و محترم هستن و به سوالات بیمار با صبر و حوصله پاسخ میدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰تیرویید کم کار دارم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیارعالی ودقیق
۱۴۰۰/۰۷/۰۹دیابت. به کنترل دیابت کمکم کردند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴خیلی خوب و با حوصله به حرفهای مریض گوش میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷قبلا با وجودیکه هرچه انسولین می زدم ،قندخونم همیشه بالابود،ولی از وقتی که تحت درمان خانم دکتر هستم،کنترل شده است
۱۴۰۰/۰۹/۰۸پرکاری تیروئید.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷کوشینگ داشتم. خانم دکتر بسیار با حوصله وبادقت هستن و وقت کافی برای گوش کردن به حرفهای بیمار و ویزیت صرف میکنن. و بسیار حاذق وبا اخلاق بوده و همواره اطلاعات پزشکی خودشان را به روز میکنن
۱۳۹۹/۰۷/۱۸دیابت ،،فعلا تحت درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵دکترخوبی هستن مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار دکتر با اطلاعات و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵من کمبودکلسیم داشتم خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالییییی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکل تیروئید داشتم و کنترل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشکل تیروئید داشتم اماموفق به ادامه درمان نشدم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰قاعدگی نامرتب.خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار پزشک خوب و باتجربه ای هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۶بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱کم کاری تروئید
۱۴۰۰/۱۱/۲۰اولین مراجعه بوده
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کم کاری تیروئید.نتیجه خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خیلی دکتور خوبی هستن خدا پدر مادرشو بیا مرزه ما ک راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳سلام تجربه خوبی داشته ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۲سلام جواب آرمایش داشتم دکترمژگان افخمی زاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۷نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی.ایشان یکی ازبهترین متخصصان غددهستند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۸پرکاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۰۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴دقت در معاینه وتشخیص خوبی دارند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱باردار و ادامه ان
۱۳۹۹/۱۰/۰۳