وای عالی عالی .فوق العاده دقیق .بهشون کاملا ایمان واعتقاد دارم .ده سال که زیر نظر این پزشک نازنین بودم عالی بود مشکل تیروید داشتم تادیر نشده تشخیص دادن وجراحی شدم.فقط بایک ویزیت متوجه دقیق بودنشون میشن. بسیار ریز بین وتشخیصاشون بسیار عالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دمتر خیلی خوب و با حوصله ای هستند و واقعا برای بیمارانشون وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
سلام من خیلی وقت هست پیش ایشون ویزیت میشدم بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
مامانم مریضشون بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
کم کاری تیرویید تحت نطر هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
کنترل موفق میزان قند خون بیمار ما
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بلوغ زودرس
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
پرکاری تیروئید را تشخیص دادند و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خیلی عالی و با حوصله و دقت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
من از پاسخگویی دکتر و منشی کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیارخوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
دیابت داشتم نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
خانم دگتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
خوب بود که
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
قند کنترل شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بیماری قندوفشار
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
قند بارداری . وخدا رو شکر بچم سالم به دنیا اومد ..
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دررابطه با دیابت مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دقت خوب در تشخیص و تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تیروئید کم کار در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کمکاری تیرویید وافت شدید فشار خون
کمکاری تیروییدم با قرص تحت کنترل است برای ک افت شدید فشار خون توصیه به تغییر سبک زندگی و کوهنوردی و باشگاه داشتند که کاااملا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دیابت و بسیار عالی و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دکتر فوق
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
در حال ویزیت هستم هنوز نتیجه خاصی نبوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالی برای دیابت رفته بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
تعریف شنیدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
واقعا دکتر خوبی هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
کم کاری تیروئید خوب بودن نتیجه گرفتم فقط وقت کم میزارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
خیلی راضیم ،بروز هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
دکتر بی نظیری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
مشکل تیروئید که برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خلاصه ومفید دکتر بسیارعالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
تیرویید کمکار واضافه وزن تیروییدم کنترل شده ویه مقدار وزنم کم شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
از دیگران تعریف شنیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بسیار تع
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
تیرویید رو به بهبود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خانم دکتر بسیار عالی هستن واینکه خیلی به مراجعینشون رسیدگی میکنن وقت میذارن وبا حوصله هستن تشکر میکنم از خانم دکترعزیز.
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
دیابت.تخت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
بسیار پزشک حاذق و مودب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار دکتر خوبی هستند و برای سلامتی و وقت بیمار احترام قائل هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
خانم دکتر دور اندیش بسیار صبور و با حوصله و با علم هستند من 10 سال هست که دیابتی هستم و زیرنظر ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
پزشک مادرم هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
تیرویید کم کار دارم و تحت کنترل میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
کم کاری تیروئید دارم که برای کنترل پیش خ دکتر مراجعه میکنم و کنترل شده است خداروشکر
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر با معلوماتی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
گواترداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بسیاربسیاردکترحاذقی هستند ومن قبلا دردرمانگاه چمران چندین مرتبه به ایشان مراجعه کردند وکاملا ازتشخیص ایشان رضایت دارم
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰وای عالی عالی .فوق العاده دقیق .بهشون کاملا ایمان واعتقاد دارم .ده سال که زیر نظر این پزشک نازنین بودم عالی بود مشکل تیروید داشتم تادیر نشده تشخیص دادن وجراحی شدم.فقط بایک ویزیت متوجه دقیق بودنشون میشن. بسیار ریز بین وتشخیصاشون بسیار عالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دمتر خیلی خوب و با حوصله ای هستند و واقعا برای بیمارانشون وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام من خیلی وقت هست پیش ایشون ویزیت میشدم بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مامانم مریضشون بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱کم کاری تیرویید تحت نطر هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰کنترل موفق میزان قند خون بیمار ما
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بلوغ زودرس
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰پرکاری تیروئید را تشخیص دادند و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خیلی عالی و با حوصله و دقت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸من از پاسخگویی دکتر و منشی کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیارخوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دیابت داشتم نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خانم دگتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب بود که
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳قند کنترل شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بیماری قندوفشار
۱۴۰۳/۱۱/۱۵قند بارداری . وخدا رو شکر بچم سالم به دنیا اومد ..
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دررابطه با دیابت مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دقت خوب در تشخیص و تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۷/۲۷تیروئید کم کار در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کمکاری تیرویید وافت شدید فشار خون کمکاری تیروییدم با قرص تحت کنترل است برای ک افت شدید فشار خون توصیه به تغییر سبک زندگی و کوهنوردی و باشگاه داشتند که کاااملا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دیابت و بسیار عالی و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر فوق
۱۴۰۳/۱۰/۲۸در حال ویزیت هستم هنوز نتیجه خاصی نبوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی برای دیابت رفته بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳تعریف شنیدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹واقعا دکتر خوبی هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۰۶/۲۴کم کاری تیروئید خوب بودن نتیجه گرفتم فقط وقت کم میزارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خیلی راضیم ،بروز هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵دکتر بی نظیری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکل تیروئید که برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خلاصه ومفید دکتر بسیارعالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱تیرویید کمکار واضافه وزن تیروییدم کنترل شده ویه مقدار وزنم کم شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶از دیگران تعریف شنیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار تع
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۰تیرویید رو به بهبود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خانم دکتر بسیار عالی هستن واینکه خیلی به مراجعینشون رسیدگی میکنن وقت میذارن وبا حوصله هستن تشکر میکنم از خانم دکترعزیز.
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دیابت.تخت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بسیار پزشک حاذق و مودب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوبی هستند و برای سلامتی و وقت بیمار احترام قائل هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خانم دکتر دور اندیش بسیار صبور و با حوصله و با علم هستند من 10 سال هست که دیابتی هستم و زیرنظر ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۸پزشک مادرم هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷تیرویید کم کار دارم و تحت کنترل میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷کم کاری تیروئید دارم که برای کنترل پیش خ دکتر مراجعه میکنم و کنترل شده است خداروشکر
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر با معلوماتی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸گواترداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیاربسیاردکترحاذقی هستند ومن قبلا دردرمانگاه چمران چندین مرتبه به ایشان مراجعه کردند وکاملا ازتشخیص ایشان رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴رضایت دارم دیابت
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸اولین بارم هست ولی اخلاق بسیارخوبی و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹