۵۲۹ نفر
دکتر تکتم کاملیان

دکتر تکتم کاملیان

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۰۲۰۵۳
۳۹۸ نفر

عالی و دقیق

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

تیرویید

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

دکتر بسیار عالی هستن واسه بیماراشون ارزش قائلن وقت میزارن و اینکه تمام نکات رو به بیمار تذکر میدن .

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

تیرویید

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

مشکلات هورمونی داشتم وبا مراجعه به ایشان کاملا خوب شدم.دکتر عالی بینظیر خوش اخلاق تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

مهربان و با حوصله هستن.در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۲/۲۶

دکتر خوبین عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

دکترخوبی

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

تیروئید مامان

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

دکتر مهربان و خوبی هستن ،فعلآ تحت نظر ایشان هستم،

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

خوب بودند

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خوب و عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

هنوز در آغاز درمانم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

تیروئید

۱۴۰۲/۰۴/۲۲

سلام دکتری با اخلاق و با حوصله و درمان درست و رضایت کامل از خانم دکتردارم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

پزشک بسیار بادانش و باتجربه ای هستند دیابت من بعداز ۱۰ سال ، با تجویز ایشان وطی ۲ماه کنترل شد و در حد نرمال وطبیعی پائین آمد . با آرزوی سلامتی و موفقیت های روزافزون برای ایشان .

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

بسیار عالی و با حوصله و با سواد

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

سلام وخداقوت، دکتر حاذق، صبور، خوش اخلاق، توضیحات کامل هم میدهند،،ضمنا منشی دقیق وبرنامه ریز خوبی دارند،صبوروخوش برخورد،

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

دیابت کنترل شده است

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

دکتر بسیار خوب ، صبور ، باتجربه

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

دوبار رفتیم و هز دوبار قرص باید عوض میشد

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خانم دکتر حاذق وکار بلد

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

تیروید

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

تیروید

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

تیروئید تحت کنترل

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

فعلا تحت درمانیم

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

فعلا تحت درمانم جواب آزمایش ها ببرم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

فعلا ن

۱۴۰۱/۰۲/۰۹

بسیار م

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

بلههالی

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

بسیار دکتر عالی ومهربون

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

سلام عرض ادب خیلی عالی ورفتار خوب وباتجربه ایی هستند وتشخیص خوبی دارند اززحمات خانم دکتر محترم وخانم منشی محترم کمال تشکروسپاس رادارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

باسلام دکتر واقعا تشخیصش خیلی عالیه فقط برای خانم دکتر دعا میکنم

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

بهترین دکتر غدد هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

خانم دکتر بسیار دانش بالایی دارند. برخورد منشی بسیار محترمانه و با تعداد بسیار زیاد مراجعه کنندگان بسیار عالی بیماران را با رعایت احترام و دلسوزی مدیریت می کنند. احسنت

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

دیابت در

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

با سلام یک دفعه مراجعه بسیار با حوصله ودقیق

۱۴۰۱/۱۱/۱۵

خوب است

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

بیای علی

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

برای تنظیم و کنترل قند که داروهام عوض کردن کارشون فوقالعاده عالیه

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خلیی خوب

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

دکتربسیارخوبی است

۱۴۰۲/۰۶/۱۳

من یک جلسه ویزیت شدم که آزمایش برام نوشتن تا نتیجه مشخص بشه

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

دکتر خوبی هستند ولی منشی مطب دارای روابط عمومی ضعیف هستند و اینکه در مرحله ای که بنده مراجعه داشتم از دستگاه کارت خوان هزینه ویزیت را واریز کردم

۱۴۰۲/۰۶/۰۱

بسیار مهربان با حوصله و با تجربه بودند

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

خوش اخلاق و متخصص

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

دقیق و خوب

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

فعلا ازمایش خون وچکاپ کامل نوشتن تا ببینم چی میشه

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

در کارشون واقعا عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

با سلام و خدا قوت من بیماری تیروئید و کم خونی دارم و تحت نظر خانم دکتر هستم. بسیار با حوصله و دقت معاینه انجام میگیره و منشی هم خانمی بسیار با اخلاق و مهربان هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکترخوبی

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

دیابت داشتن

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

تازه رفتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

عالی****

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

تنظیم بی نظمی هورمونی دقت وتشخیص درست وداروهای مناسب

۱۴۰۱/۰۵/۲۰

دکتر خیلی خوبی هستن وخیلی با حوصله اما برای ازمایش نوشتن ویزیت باید دادوهمینطور دیدن نتیجه ازمایش

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

درود.. تا اینجا که راضی هستیم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بسیار دکتر خوب ودانایی هستن واقعابرای مریضاشون وقت میزارن من برای دیابت بهشون مراجعه کردم و خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

یک مرتبه مراجعه داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

بسیاردکترخوب حاذق کاربلد وخوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

بسیار دکتر باتجربه عالی چند سال برای دیابت تحت نطر هستم کنترل شده

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

سلام ایشون خیلی دکتر با تجربه وعالی هستند ما از خانم دکتر راضی هستیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

پزشک حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

من برای عمل بای پس رفتم که نامه بگیرم

۱۴۰۱/۰۳/۱۲

تازه با ایشون اشنا شدم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

درحال پیگیری درمان هستم

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

مشکل دیابت و پادرد شدید داشتم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

دکتر بسیار مهربان و بسیار بسیار باتجربه من با 1 سال زیر نظر این دکتر عزیز قندم خیلی پایین اومده و کنترل کردن

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

تیروئید داره مامانم

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

دوماه تحت نظر ایشان دارو مصرف کردم. تا الان راضی بودم. البته دوره درمان جدیدم را باید شروع کنم

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

بسیار عالی خدا خیرتون بده ممنونم ازشون

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر خوبی هستن ولی برای هر آزمایش نشون دادن ویزیت مجدد میگیرن و منشی رفتار ضعیفی دارن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

تیروئید، مرحله آزمایش

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

تیروئید کم کار تازه شروع به درمان کردم. با حوصله و خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

یک نوبت رفتم جواب آزمایش میخام ببرم

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

دکتر عال

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

دکتر بسیارعالی وباتجربه

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

قندبالا

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

دکتر خوبی هستت

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

در خصوص کنترل قند مادر بود که کاملا قند کنترل شده الحمدالله

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

من التهاب تیرویید داشتم خانم دکتر کارش عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

بسیار درجه یک و عالی

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

ایشان در تخصص خود متبحر هستند.

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

نزدیک به 4 سال هست که بابت دیابت تحت نظر خانم دکتر هستم؛ دیابتم کاملا تحت کنترل هست؛ خانم دکتر بسیار دقیق و منظم و خیلی با وجدان کاری بسیاربالا هستن؛ خیلی با حوصله و کامل برای مریض وقت میزارن و همه چی و بررسی میکنند؛ خانم منشی هم بسیار مدیریت عالی و دلسوزانه ای روی مریض ها و نوبت ها دارن و در کل از کل مجموعه بسیار راضی هستم؛ پایدار باشید

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

مثل همیشه عالی و درجه یک

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

در حال درمانم

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

تعادل هورمون ها بهم خورده و پریودم خیلی نامنظمه و جوش خیلی زیاد دارم سه ماه داروهای تنظیمی خوردم هنوز نتیجه نداده و مجدد میخوام ویزیت بشم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

درود.. بسیار دکتر عالی

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

به نام خدا بابت دیابت نوع ۲ تحت در مان هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

دکتر خوب و با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

خوب ان

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

مشکل تیروئید داشتم وخیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

سلام واقعا خانم دکتر برای بیمار وقت می ذارند بااخلاق ومتعهد وبرخورد عالی دارند

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

بهترین هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بسیار عالی هستند ایشان...

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

برای دیابت مراجعه کردیم بسیار عالی هستن تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

تحت درمان هستم دقت وتوجه ویژه ایشان

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

برای دیابت تحت درمانم نکته قابل توجه این که خانم دکتر وقت میزارن و شرح حال مریض رو پایش میکنند

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

در حال درمانم

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بسیار متخصص وخون سرد

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

عالیول قول

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

سلام وقت بخیر مادرم ۵سالی میشه تحت نظر دکتر هست،دیابت داره و خداروشکر الان حالش خیلی خوبه.

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

خیلی صبور و با حوصله

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بی نظیر بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

بدون اینکه به حرفهای مریض گوش بده شروع به نوشتن دارو میکنه من تیروئیدکم کارداشتم به من داروداده پرکارشده ،انداخت گردن آزمایشگاه ،گفت آزمایشت اشتباهه، بهم گفت دارونخورتا دوماه بعدبروآزمایش بعدازدوماه مجددتیروئیدم خیلی کم کارترازقبل شد منم به یک پزشک دیگه مراجعه کردم درضمن منشی دکترهم خودشوازیک پزشک بالاترمیدونه وباغروربامریض صحبت میکنه

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

خوب و عالی

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

رولسویلوو

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

خانم دکتر و خانم منشی بسیار کاربلد و خوش اخلاق هستن️

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

بسیار بسیار بسیار دکتر دانشمندی هستند خدا حفظ کند ایشان را منشی بسیار دلسوز و منظبطی دارند که بسیار عالی بیماران را راهنمایی می کنند.

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

تیروئید کم کار

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

دیابت دارم درحال درمانم

۱۴۰۱/۱۰/۲۲

بسیار خانم دکتر مهربان و توانمندی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

سلام واقعا پر حوصله با ادب و با علم تمام سبزواری ها ازشون راضی بودند ما که پرسیدیم برای مامانم رفتیم پیششون حداقل یک ربع تا بیت دقیقه تمام درد های مامانو گوش دادند درست و علمی نسخه نوشتند منشیشون حتی تلفنی نقص بسمه تکمیلی مارو برطرف کردند در کل عالی هستند امیدوارم پر روزی باشند و پایدار

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

با نسخه اول به نتایج خوبی رسیدیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

درود عالی و بسیار با حوصله

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

بسیار با

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

عااالی

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

هنوز در ابتدای درمانم.

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

تروئید کم کار کنترول شد با کمک خانم دکتر عزیز

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

باسلام و احترام من کم کاری تیروئید دارم و زیر نظر ایشون هستم و از کارشون رضایت کامل دارم حق ویزیت خانم دکتر به نسبت تخصصی که دارند کاملا منصفانه هست و راضی هستم خدا بهشون خیر بده.

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

کنترل دیابت

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

من اولین باربود پیش ایشون اومدم خوب درمورد بیماری توضیح دادن و همچنین استفاده از دارو ها

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر بسی

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

برای مشکل تیرویید کم کار

۱۴۰۱/۰۵/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

بسیار عالی بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

فوق العاده

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

بله نتیجه خوب بود

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

عالی هستن ایشون

۱۴۰۱/۰۴/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

عااالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

با سلام و احترام. علی رغم اینکه تجربه برای پزشکان موهبت بالایی است ولی داشتن علم روز و متدهای جدید درمان هم خیلی تاثیرگذار است که بیشتر بین دکترهای جوان دیده می شود. ایشان علاوه بر علم روز کم کم با توجه به ویزیت بیماران بسیار به تجربه های گرانبها نیز نائل شده اند. ضمن اینکه برای بیمار وقت میگذارد و صحبتها را میشنود به شدت برای درمان توصیه می شود.

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

ایشان دکتر بسیار حاذقی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خیلی خوب بود عالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

بیماری دیابت داشتم

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

خارش بدن یا کهیر داشتم دارو تجویز کردن خوب نشدم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بسیاربادقت وباسواد در رشته خود هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

تیروئید کم کار داشتم دارو دادند و الان باید آزمایش را بررسی کنند

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عالیه عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

مشکل درد در ناحیه شکم وسردردهای پی در پی.نتیجه دیابت وچربی خون وداروهای ایشان ومشورت با دکتر زنان فعلا قند خون نرمال هست

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

دقیقا مشکل بنده تشخیص درستی داد بااینکه قبلا دکترا زیادی رفته بودم بازم مشکل داشتم ولی ایشان برای اولین تجویز کاملا درستی انجام دادند بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

دیابت دارم نتیجه خوب بوده

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

یک سال و ٣ ماهه تحت درمان وضعیت هورمون هام هستم نظر خاصی ندارم چون همچنان اتفاق خاصی نیوفتاده! همش هی ازمایش میدم و باز دارو میخورم و دوباره بازم برگشته! فعلا که من درمان نشدم پرولاکتینم ده واحد بالا رفته بود فقد از حد نرمال!

۱۴۰۲/۰۲/۰۱

سلام. ضمن سپاس. رعایت نوبت دهی خوب نیست. چه خوب است که در یک محیط علمی مثل مطب خانم دکتر تایم دقیق رعایت شود.و رعایت این کار خیلی ساده است.

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

دیابت نوع ۲ تحت درمان . کنترل شده و کارشون عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

بسیار باحوصله و خوش برخورد و علمشون بروز هست

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

مشکل کم کاری تیروعیدم داشتم و باردار شدم و خطرناک بود مه باکمک دکتر عزیزم حل شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

بسیار خوب و دقیق معاینه می کنند

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

فعلا دومین ویزیت هستش تا ببینم چه می شود

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

ترویید

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

دیابت. یک بار مراجعه کردم.دوز دارو رو عوض کر ند و فعلا دارم استفاده میکنم

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

خوب وباتجربه

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

فوق العاده

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

واقعا دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

منشی بدرفتار و بی اعصاب

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۶/۲۳

تازه تحت نظرهستم برای کم کاری تیروئیدخوش برخوردوصبور

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

سلام برام ازمایش ام ار ای نوشتن

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

قند بارداری و کم کاری تیرویید داشتم

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

سلام نوبتی که از سایت گرفته میشه وقتی سر ساعت اونجا هستی ولی باز هم یک تا دو ساعت باید منتظر بمانی اگر سایت نوبت میده باید سر ساعت یا نیم ساعت ویزیت انجام بشه ولی این طور نیست

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

هنوز در ابتدای معالجه ام

۱۴۰۱/۱۰/۰۸

ااااا کککک

۱۴۰۲/۰۵/۰۹

ااتقتقدفددقوصننغنویوی

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

بار اولمه

۱۴۰۱/۰۲/۱۱

کم کاری تیروئید در حال درمان بحمدالله رو بهبودم

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

با سلام. من دو سالی هست که تحت درمان خانم دکتر کاملیان هستم. تشخیص بیماری و تجویز دارویی ایشون بسیار دقیق است و خدا رو شکر الان با مصرف داروهای تجویزی ایشون قند خون و فشار خون و چربی خون در حالت نرمال قرار دارد.

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

دکتر خوب و باتجربه ی هستند،مامانم دیابت دارن،حدود۷ساله خدمت ایشون ویزیت میشن

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

نظری ندارم

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

دیابت عالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

با سلام پزشکی دلسوز و کاربلد و صبور هستند برای پرکاری تیروییدم به ایشان مراجعه کردم و با حذاقت و دانش ستودنی ایشان در مدت کواهی عوارض بیماری با داوروهای تجویز شده توسط ایشان به میزان زیادی بر طرف گردید البته هنوز در طول دوره ی درمان هستم و ان شا الله نتیجه ی نهایی هم عالی و منجر به بهبودی کامل این جانب خواهد بود و برای این پزشک دانشمند مهربان و دلسوز از خداوند متعال توفیقات افزون تر مسالت دارم

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

بسیار باحوصله و حاذق هستند خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر عالی ، مطب فوق العاده و منشی عالی و با حوصله و با دقت سوال ها رو جواب میدن و به دکتر منتقل می کنند. من ۳ سال زیر نظر خانم دکتر هستم و خیلی خداروشکر حالم خوبه

۱۴۰۵/۰۱/۲۳

هنوز مشخص نشده

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

خیلی دکترصبوروباتجربه ای هستندوباحوصله به صحبتهای بیماراهمیت میدن من برای کم کاری تیروئیدتحت درمانم وبانظرایشون خیلی خوب تحت درمان هستم ودرضمن منشی ایشون هم کمال تشکررادارم چون واقعابابیماران همکاری میکنند️

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

باحوصله خوش اخلاق

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

سلام من سه ساله تحت درمان خانم دکتر هستم و خدا را شکر نتیجه عالی گرفتم از ایشان و منشی مهربانشان تشکر میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

خیلی عالی خانم دکتر تشخیص میدن بسیار نمونه هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

پزشک بسیار با حوصله وبا دقتی هستند وبرای هر بیمار به اندازه کافی وقت میگذارندچندین نوبت برای تیرویید به مطب ایشان مراجعه کرده ام و بسیار راضی هستم فقط مدت انتظار در مطب ایشان حدود دوساعت است

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

من دیابت داشتم و هنوز اول راهم

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

درمان رو تازه شروع کردم

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

استادم هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

بیماری دیابت دارم

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

کم کاری تیروئید و تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

ویزیت شان خیلی گرونه

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

نظری ندارم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

پزشک عالی و با مهارت

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیار توانمند و خوش برخورد و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

خیلی خو

۱۴۰۲/۰۲/۰۳

تشخیص سرطان تیروئید

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

هنوز ک هیچی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

مثل همیشه عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

تیرویید

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۳۰

من اولین ویزیت که رفتم خیلی خوب با بیمار صحبت می کنند و با حوصله وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

خیلی باخلاق عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عالییی

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

پزشک با سواد که بسیار با حوصله و با دقت به صحبتهای بیمار گوش میدن و برای بیمار وقت میزان.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دیابت بارداری

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

در روند درمان دیابت بارداری هستم

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

عالی عالی عالی ، با حوصله ، خوش اخلاق ، صبووور ، علم به روز ، باسواااد ، خدا بهتون خیر بده خانم دکتر مهربون

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

دکتر خوب و باتجربه و با حوصله ای هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

تیروئید داشتم

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

دیابت بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

دیابت عالی

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

خوب عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

فعلا یه جلسه رفتم

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

منشی خانوم دکتر واقعا انسان شریف و با حوصله ومهربان هستن کاش همه دکترها مثل منشی خانوم دکتر داشتن امیدوارم همیشه لبخند برلبانت باشه

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

کم کاری تیرویید

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

بسیاردکترصبور وکاردرستی هستن گرفتگی درگلووکم کاری تیرویید

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

غده هیپوفیز

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

کم کاری تیروئید تحت درمان

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

تجویزشان خوب بود، راضی هستم فقط کاش داروها و تعداد دفعات آزمایشها را کمتر کنند

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

فعلل هیچی

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

ترویید

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

سلام بسیار عالی و خوب

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

بسیار عالی و دقیق

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

دکتر خوبی هستن نتیجه گرفتیم ازشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

اینکه برای نوشتن ازمایش و یا دیدن نتیحه ازمایش ویزیت دوباره میگیرند جالب نیست بقیه دکترها اینکار و نمیکنند.

۱۴۰۲/۰۱/۲۹
اطلاعات تکمیلی
***بیمار گرامی نوبت اختصاص داده شده به شما تقریبی است وزمان انتظار از ۱۵ دقیقه تا یک ونیم ساعت متغیر است درصورتی که انتظار تارسیدن نوبت برای شما مقدور نیست لطفا نوبت گیری نفرمایید.***** پذیرش صرفا جهت بیماران بالای ۱۷ سال انجام می شود از پذیرش اطفال معذوریم***
*لطفا در انتخاب ساعت و روز مراجعه دقت لازم را بفرمایید و جهت هر بیمار فقط یک نوبت دریافت نمایید درصورت رزرو بیش از یک نوبت نوبت شما کلا ابطال خواهد شد*
*درصورت ایجاد توده در هرناحیه ای از بدن لطفا به جراح مراجعه نمایید*
فقط ویزیت افراد بالای 17 سال
مشهدپنجراه سناباد به سمت بلوار مجد کنار دفتر هواپیمایی تابان روبروی ایوان فرش ساختمان نوید طبقه دوم
  • مطب در روز ۱ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲ تیر تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
امروز
۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۹ الی ۱۴
سقف نوبت دهی پر شده است
فردا
۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۹ الی ۱۴
سقف نوبت دهی پر شده است
پس فردا
۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
سقف نوبت دهی پر شده است
۵ روز دیگر
۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
۶ روز دیگر
۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۴
کسانی که دکتر تکتم کاملیان را پیشنهاد میکنند:
جناب آقای دکتر علیرضا اکرمی نژاد روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر علیرضا اکرمی نژاد
سرکار خانم دکتر زینب معمارزاده پوست و مو سرکار خانم دکتر زینب معمارزاده
جناب آقای امیر نصرتی تغذیه جناب آقای امیر نصرتی
سرکار خانم دکتر بیتا ابراهیم زاده روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر بیتا ابراهیم زاده
جناب آقای حسین فزونی تغذیه جناب آقای حسین فزونی
سرکار خانم دکتر سحر عابدی مغز و اعصاب سرکار خانم دکتر سحر عابدی

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
فقط ویزیت افراد بالای 17 سال

پنجراه سناباد به سمت بلوار مجد کنار دفتر هواپیمایی تابان روبروی ایوان فرش ساختمان نوید طبقه دوم

فقط ویزیت افراد بالای 17 سال

پنجراه سناباد به سمت بلوار مجد کنار دفتر هواپیمایی تابان روبروی ایوان فرش ساختمان نوید طبقه دوم