آزمایش فرزندم را به ایشون نشان دادم واز بابت دیابت بررسی شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دکتر کارشون واقعا بی نظیره و همینکه با آدم رودربایستی نداره و ته خط رو بهت میگه واثعا ای ول داره کارش
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
سلام مرتضاتقوی متخصص قددبسارادم خوب ودرستیه خداوند یک امرطولانی۱۵۰سالگ خدابخش بده من از وقتی رفتم پیشش قندم خیلی خوب شده این جانب حیدرعلی ملزومات
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
من از ارامشی که به مریضها میدن تقدیر میکنم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
باسلام مشکل غدد داشت تا حدودی بر طرف شد .
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر بیشتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
بیماری تیروتید
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عااالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
نوبت دهی واقعا مشکل هستش
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
دکتری بسیار حازق
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
برای درمان دبابتم مراجعه وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
قندداشتم
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
سلام
،من حدود 10 سال هست که بیمار دکتر هستم و فوق العاده راضی بودم و هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
برای دیابت ایشان مراجعه کردم بسیار دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
قند بالا
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
سلام برای تیروئید وقند.. وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
پزشکی با تجربه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
واسه دیابت پدرم مراجعه کردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
پر کاری تیروئید دارم و هنوز تحت نظرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
ی جلسه نزد دکتر رفتم مفید وموثر بود برای من
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
کم کاری تیرو
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
عالی وبادقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
تیروئید درحال حاضر دارو مصرف می کنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بیملری ریابت
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مردی بسیار با دانش مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خییلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکتر باسواد و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
درمان را ادامه ندادم ولی همون چند جلسه خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
نمیدانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
التهاب تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دیابت و خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
عالی ممنون و تشکر.
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
دیابت.. فقط یک جلسه رفتم هنوز تغییر خاصی احساس نشده
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
در مقاطعی قند کاملا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
تیرویید پرکار
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
هنوز بطور کامل بهبود نیافتیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
عالی. بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دیابت . عاااااالییییی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دکترحاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
کمکاری شدید تیروئید که تحت درمان هستم و بینهایت پزشک ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بسیار خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار عالی .
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
بیماری هورمونی و غدد داشتم تحت نظر ایشون هستم راضی ام
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دستشون عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
چاقی و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
دکتر عا
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تشخیص صحیح مشکل
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
تجربه ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
دیابت دارم تحت نظر سوم هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
حاذقترین دکتر در زمینه غدد ایشون هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۷
خوب بود و البته برای چند سال پیش بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
دکتر بسیار عالی با اخلاق ومحترم خانمم مشکلی در گلوش بود اسمشو نمیدونم ولی قرار شد نیشابور عمل کنند ولی خوشبختانه رفتیم جای دکتر با ی قرص درمان کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بسیار محترم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسیار خوش برخورد مهربون صبور و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
آکرومگالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
یک بار مراجعه کردم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
قند خوب شدم دوباره قندم بالا میزنه
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
خوبه بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر بسیار خوب و خوش برخورد و متخصصی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
من یک غده بد خیم روی تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
دکتر خوبیی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
دیابت خفیف داشتم که فعلا تحت کنترل است
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
سلام مشکل تیروئید
تحت درمان هستم. دکتر بیسار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
سلام من دیابت نوع دوم داشتم الحمدالله قندم پاینه
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
تیروئید داشتم و الحمدلله بهتر شدم.
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
خیلی دقیق و کامل
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
عالی گواتر داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
من تیروئیدم مشکل داشتن با تشخیص ایشون عمل کردم و الانم تحت نظر ایشون هستم. عالی هستن. ممنونم ازشون
۱۳۹۸/۰۶/۲۲
بسیار دقیق بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خیلی با اخلاق و صبور و عالی از نظر تشخیص
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خوب بودن، حالم خوبه خداروشکر
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۳
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
فقط ایشون تونستند در یکنسخه دوسال دیابت بنده روکنترل شده حفظ کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
تحت نظر ایشون هستم و خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
بینظیر هستند اقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کم کاری تیروئید ، کنترل شده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
دوران بارداری انسولین استفاده کردم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خیلی دکتر مجتبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
هنوز تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار مهربان و متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
درمان شدم تیرویید داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قند داشتم خیلی خووب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
راجع به بیماری من تشخیص فوق العاده ای دادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
کم کاری تیروئید در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
تیروئید هاشیموتو
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مشکل کم کاری تیروئید
امید به بیمار
۱۳۹۷/۰۵/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دکتری بسیار دانا
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
پزشک خوبی ست
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
بسیار عالی وراضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
هنوز زیر نضر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴
بلوغ زودرس
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
یکی از م
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
قند و نتیجه قابل قبول
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
عاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
التهاب تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عااالیی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
پرولاکتین کمی بالا بود بعد از آزمایشات باید هر 6 ماه چک کنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
نتیجه گرفتم
در مورد بیماری که داشتم راهنماییاشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
تیرویید تحت حاد عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
دیابت و کنترل شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
کمکاری تئروئیدداشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
با تجربه _ خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مشکل تیرویید داشتم.فعلا برای بار دوم نرفتم پیششون برای نتیجه
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تیروئید خ
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
هایپرتیروئید،درمان شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۱۲
تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
حاذق و عالی دیابت
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
کمکاریتیرئیددارموایشوندارودادن
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
عالی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دیابت حاملگی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خوبه و
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
برای مکشل تیروئید رفتم. عالی راهنمایی و درمان کردن. با حوصله هستن و خوش اخلاق. چون بیماران تیروئیدی باید تحت نظر باشن، ایشون رو خیلی توصیه میکنم، هربار با صبر و حوصله برخورد میکنن و متدهای درمانی جدید رو انجام میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
در رابطه با کنترل دیابت و تیروئید تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
بسیارپزشک خوبی هستند و بیماری قند منو کنترل کردن
۱۳۹۷/۰۷/۱۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
مشکل قند و تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
تشخیص کم کاری تیروئید من توسط دکتر تقوی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار دکتر عالی و خوبی هستند و مشکل غدد لنفاوی داشتم که با یک جلسه خداروشکر حل شد و الان یک ساله که خوب شدم الحمدالل
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دکتر ماهر وبا تجربه
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
ایشون عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مشکل تیروئید داشتم که خدارو شکر به لطف آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
فوق العاده دکتر عالی هم در رفتار و هم در معالجه بی نظیرن
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
بسیار حاذق و با تجربه هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
تقریبا خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
دکتر بسیارعالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مشکل تیرویید راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
سلام تجویز آقای دکترفوق العاده عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
خووووب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خوب بوده و
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
بسیار متبحر و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
ترعید کم کار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
همسرم دیابت دارند وازوقتی پیش ایشون میرن اوضاشون خیلی بهتره وراضی هستیم
دکتر خوبی بودند. اما الان پانصد هزار تومن ویزیت گرفتند و خود ب خود وقت را کنسل کردند. پس در نتیجه ایشان دیگه معمولی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
تروئید داشتم وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
کمکاری تیروید داشتم و بسیار عالی درمان کردند
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
به نظر من خیلی سریع بیماری رو تشخیص میدن و انرژی مثبتشون باعث بهبودی سریع بیمار میشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
من پیگیری نکردم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
سلام.پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اختلال هومونی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
یک غده تو گلو دارم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
کم کاری تیروید
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
15 سال است دیابت دارم آخرین ویزیتم اسفند 98 بود و با قرص جدیدی که تجویز کردند قدم بندرت از 150 بالا می رود و معمولا خیلی کمتر از 150 است و راضیم.
صبح ها سینوریپا 12 و نیم هزار و شب ها زیپ مت 50/1000
مصرف می کنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
کم کاری ت
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
کم کاری تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تیرویید ودیابت
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستن سالهاست توسط ایشان برای دیابت مراجعه کردیم و نتیجه گرفتیم
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیارعالی تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۴آزمایش فرزندم را به ایشون نشان دادم واز بابت دیابت بررسی شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۵دکتر کارشون واقعا بی نظیره و همینکه با آدم رودربایستی نداره و ته خط رو بهت میگه واثعا ای ول داره کارش
۱۳۹۸/۰۶/۲۳سلام مرتضاتقوی متخصص قددبسارادم خوب ودرستیه خداوند یک امرطولانی۱۵۰سالگ خدابخش بده من از وقتی رفتم پیشش قندم خیلی خوب شده این جانب حیدرعلی ملزومات
۱۴۰۱/۰۲/۰۵من از ارامشی که به مریضها میدن تقدیر میکنم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷باسلام مشکل غدد داشت تا حدودی بر طرف شد .
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر بیشتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بیماری تیروتید
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عااالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴نوبت دهی واقعا مشکل هستش
۱۴۰۱/۰۹/۰۹دکتری بسیار حازق
۱۴۰۰/۰۵/۳۱برای درمان دبابتم مراجعه وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴قندداشتم
۱۴۰۱/۱۰/۲۸سلام ،من حدود 10 سال هست که بیمار دکتر هستم و فوق العاده راضی بودم و هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵برای دیابت ایشان مراجعه کردم بسیار دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹قند بالا
۱۴۰۰/۰۴/۲۰سلام برای تیروئید وقند.. وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶پزشکی با تجربه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵واسه دیابت پدرم مراجعه کردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶پر کاری تیروئید دارم و هنوز تحت نظرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ی جلسه نزد دکتر رفتم مفید وموثر بود برای من
۱۴۰۰/۰۹/۰۸کم کاری تیرو
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عالی وبادقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۲۴کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۰۳درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۲۴تیروئید درحال حاضر دارو مصرف می کنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بیملری ریابت
۱۳۹۹/۱۰/۰۹مردی بسیار با دانش مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خییلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر باسواد و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵درمان را ادامه ندادم ولی همون چند جلسه خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷نمیدانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴التهاب تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دیابت و خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عالی ممنون و تشکر.
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دیابت.. فقط یک جلسه رفتم هنوز تغییر خاصی احساس نشده
۱۳۹۷/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴در مقاطعی قند کاملا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵تیرویید پرکار
۱۴۰۰/۱۰/۱۹هنوز بطور کامل بهبود نیافتیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عالی. بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۷دیابت . عاااااالییییی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکترحاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۲کمکاری شدید تیروئید که تحت درمان هستم و بینهایت پزشک ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۱۷فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی .
۱۴۰۱/۱۰/۱۴بیماری هورمونی و غدد داشتم تحت نظر ایشون هستم راضی ام
۱۳۹۹/۰۶/۲۴دستشون عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۹چاقی و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر عا
۱۴۰۰/۰۲/۰۳کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تشخیص صحیح مشکل
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تجربه ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۷دیابت دارم تحت نظر سوم هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴حاذقترین دکتر در زمینه غدد ایشون هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۷خوب بود و البته برای چند سال پیش بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر بسیار عالی با اخلاق ومحترم خانمم مشکلی در گلوش بود اسمشو نمیدونم ولی قرار شد نیشابور عمل کنند ولی خوشبختانه رفتیم جای دکتر با ی قرص درمان کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار محترم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار خوش برخورد مهربون صبور و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۰۹آکرومگالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸یک بار مراجعه کردم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹قند خوب شدم دوباره قندم بالا میزنه
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خوبه بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار خوب و خوش برخورد و متخصصی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۵من یک غده بد خیم روی تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۶دکتر خوبیی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۵دیابت خفیف داشتم که فعلا تحت کنترل است
۱۴۰۰/۰۵/۱۰سلام مشکل تیروئید تحت درمان هستم. دکتر بیسار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹سلام من دیابت نوع دوم داشتم الحمدالله قندم پاینه
۱۳۹۹/۰۵/۰۸بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲تیروئید داشتم و الحمدلله بهتر شدم.
۱۳۹۷/۰۸/۱۴خیلی دقیق و کامل
۱۳۹۷/۰۹/۱۰عالی گواتر داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲من تیروئیدم مشکل داشتن با تشخیص ایشون عمل کردم و الانم تحت نظر ایشون هستم. عالی هستن. ممنونم ازشون
۱۳۹۸/۰۶/۲۲بسیار دقیق بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۰۵خیلی با اخلاق و صبور و عالی از نظر تشخیص
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خوب بودن، حالم خوبه خداروشکر
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۳بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۳/۱۸فقط ایشون تونستند در یکنسخه دوسال دیابت بنده روکنترل شده حفظ کنند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲تحت نظر ایشون هستم و خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بینظیر هستند اقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴کم کاری تیروئید ، کنترل شده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دوران بارداری انسولین استفاده کردم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی دکتر مجتبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۵/۳۰هنوز تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار مهربان و متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱درمان شدم تیرویید داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹قند داشتم خیلی خووب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳راجع به بیماری من تشخیص فوق العاده ای دادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵کم کاری تیروئید در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۸تیروئید هاشیموتو
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مشکل کم کاری تیروئید امید به بیمار
۱۳۹۷/۰۵/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷دکتری بسیار دانا
۱۴۰۱/۰۶/۱۳پزشک خوبی ست
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار عالی وراضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴هنوز زیر نضر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴بلوغ زودرس
۱۳۹۹/۰۲/۲۲تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲یکی از م
۱۴۰۰/۰۲/۲۵قند و نتیجه قابل قبول
۱۴۰۱/۰۶/۱۷عاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۰۱التهاب تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۵عالی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۹عااالیی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پرولاکتین کمی بالا بود بعد از آزمایشات باید هر 6 ماه چک کنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶نتیجه گرفتم در مورد بیماری که داشتم راهنماییاشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۳تیرویید تحت حاد عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲دیابت و کنترل شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۲کمکاری تئروئیدداشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴با تجربه _ خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل تیرویید داشتم.فعلا برای بار دوم نرفتم پیششون برای نتیجه
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶تیروئید خ
۱۴۰۱/۰۴/۱۱هایپرتیروئید،درمان شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۸بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۶کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۱۲تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۲۸حاذق و عالی دیابت
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰کمکاریتیرئیددارموایشوندارودادن
۱۳۹۹/۰۱/۲۴عالی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۱۰خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دیابت حاملگی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خوبه و
۱۴۰۰/۰۵/۲۷برای مکشل تیروئید رفتم. عالی راهنمایی و درمان کردن. با حوصله هستن و خوش اخلاق. چون بیماران تیروئیدی باید تحت نظر باشن، ایشون رو خیلی توصیه میکنم، هربار با صبر و حوصله برخورد میکنن و متدهای درمانی جدید رو انجام میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲در رابطه با کنترل دیابت و تیروئید تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بسیارپزشک خوبی هستند و بیماری قند منو کنترل کردن
۱۳۹۷/۰۷/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل قند و تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۹تشخیص کم کاری تیروئید من توسط دکتر تقوی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار دکتر عالی و خوبی هستند و مشکل غدد لنفاوی داشتم که با یک جلسه خداروشکر حل شد و الان یک ساله که خوب شدم الحمدالل
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر ماهر وبا تجربه
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ایشون عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۳۱مشکل تیروئید داشتم که خدارو شکر به لطف آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱فوق العاده دکتر عالی هم در رفتار و هم در معالجه بی نظیرن
۱۳۹۹/۰۳/۲۶بسیار حاذق و با تجربه هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵تقریبا خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر بسیارعالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۹عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷مشکل تیرویید راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام تجویز آقای دکترفوق العاده عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۴خووووب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب بوده و
۱۴۰۱/۰۹/۲۷بسیار متبحر و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ترعید کم کار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۸همسرم دیابت دارند وازوقتی پیش ایشون میرن اوضاشون خیلی بهتره وراضی هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار پزشک خاذق و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر بسیار حاذقی می باشند
۱۴۰۰/۰۸/۰۵......
۱۴۰۱/۰۴/۲۹نتیجه خوب مشپکل تیرویید
۱۳۹۹/۰۳/۱۵دیابت . و الان تقریبا کنترل شده هست اگر رعایت کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل تیروئد و خیلی زود و ب طور کامل درمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶خیلیی عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۹برای تیروعید رفتم چند سال قبل
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار عا
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۰پرکاری تیرویید
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۴دکتربسار صبوروخوش اخلاق ودرکارخودش ماهر است.به بیمار اهمیت میدهدباحوصله به صحبتهای بیمارگوش میدهدوحتی راههای درمان رانیزبه بیمار میگوید
۱۴۰۱/۰۶/۲۵بسیار صبور و مهربان و کاربلد
۱۳۹۹/۰۶/۱۸تیروئید. عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴برای دخترم مراجعه کردم و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۸برای دیابت مادر
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشکل روده برداشتن پلیپ
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ققلببل فافقافقافقافقالبافلابلاغاغ
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تیروئید کم کار داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶معمولی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳کم کاری تیروئید دارم
۱۴۰۱/۰۶/۲۹دکتر خوبی بودند. اما الان پانصد هزار تومن ویزیت گرفتند و خود ب خود وقت را کنسل کردند. پس در نتیجه ایشان دیگه معمولی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹تروئید داشتم وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵کمکاری تیروید داشتم و بسیار عالی درمان کردند
۱۳۹۹/۰۶/۲۳به نظر من خیلی سریع بیماری رو تشخیص میدن و انرژی مثبتشون باعث بهبودی سریع بیمار میشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۷من پیگیری نکردم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲سلام.پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۰۷اختلال هومونی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶یک غده تو گلو دارم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳کم کاری تیروید
۱۳۹۸/۱۰/۲۵15 سال است دیابت دارم آخرین ویزیتم اسفند 98 بود و با قرص جدیدی که تجویز کردند قدم بندرت از 150 بالا می رود و معمولا خیلی کمتر از 150 است و راضیم. صبح ها سینوریپا 12 و نیم هزار و شب ها زیپ مت 50/1000 مصرف می کنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳کم کاری ت
۱۴۰۱/۰۳/۲۹کم کاری تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۱مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸تیرویید ودیابت
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستن سالهاست توسط ایشان برای دیابت مراجعه کردیم و نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳