خوب بودن
بیماری کم کاری تیروئید داشتم،هنوز هم دارم
تیرویید
بسیار عالی
قند دارم قرص تمام کردم
عالی خیلی خوب
مشکل کوشینگ و کارشون عالی بود
غده هردوطرف گلودارم جهت عمل
دیابت وتحت کنترل
مشکل تیرویید دارم
برای قد رفت
سلام دکتر باتجربه ومتبحر دررشته خود هستند.
بدلیل هایپوتیروئیدیسم مراجعه کردم،با ارامش کامل برای ویزیت بیمارشون وقت میگذارند
ایشون واقعا دکتر خوبیه از نظر تشخیص و تجویز صحیح دارو و در کنتر تخصص تجربه هم دارند
فعلا یکبار مراجعه کردم برای تیروئید
بله .مشکل تیرویید.عالی هستن
خوب بود
عدم رضایت
بنده هنوز نتیجه ای نگرفتم
خیلی عالی
کم کاری تیروئید دارم ایشان پزشک بسیار حاذق هستند
دیابت داشتم کنترل شد
تیروئید کم کار دارم
کم کاری تیروئید دارم و تحت نظرم هستم
مشکل کم کاری تیروید داشتم و کاملا خوب شدم
مشکل دیابت
تیروئید
دکتر حاذق
تحت درمان هستم
عالی ...تیرویید
دکترخیلی خوبی هستند خیلی خوب معاینه می کنند.
کم کاری تیروئید
تئرویید داشتم درمان شدم
دکتر خوب وبا حوصلهای هستند
کم کاری تیروید
مشکل ترئید
دیابت و چربی
من از ایشان راضی هستم اززمانی بجنورد بود
خیلی خوب بود
تیروعد
برای گرگرفتگی سلام و
غده تیروعید
تحت درمانهستم
عالی هستن ایشون
بسیار عالی و باتجربه
عالی بودن
مشکل دیابت داشتم
مشکل بزرگی غدد لنفاوی که چیز خاصی نبود
ویزیت شدم خوبه
دیابت فعلا نتیجه ای حاص
تشخیص به موقع بیماری
قبلا تیرویید داشتم مشکلم حل شد
بلوغ زودرس دخترم عالی
دکتر دقیق و خوبی هستن
کم کاری
خوب بوده است
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار استقلال - نرسیده به چهار راه میلاد - جنب داروخانه دکتر عسگری
خوب بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بیماری کم کاری تیروئید داشتم،هنوز هم دارم
۱۴۰۱/۱۲/۱۹تیرویید
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۵قند دارم قرص تمام کردم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل کوشینگ و کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰غده هردوطرف گلودارم جهت عمل
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دیابت وتحت کنترل
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل تیرویید دارم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰برای قد رفت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳سلام دکتر باتجربه ومتبحر دررشته خود هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بدلیل هایپوتیروئیدیسم مراجعه کردم،با ارامش کامل برای ویزیت بیمارشون وقت میگذارند
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ایشون واقعا دکتر خوبیه از نظر تشخیص و تجویز صحیح دارو و در کنتر تخصص تجربه هم دارند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵فعلا یکبار مراجعه کردم برای تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بله .مشکل تیرویید.عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بنده هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۱۲خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۱کم کاری تیروئید دارم ایشان پزشک بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۵دیابت داشتم کنترل شد
۱۳۹۸/۱۰/۰۴تیروئید کم کار دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کم کاری تیروئید دارم و تحت نظرم هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل کم کاری تیروید داشتم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل دیابت
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تیروئید
۱۴۰۳/۰۵/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۲عالی ...تیرویید
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکترخیلی خوبی هستند خیلی خوب معاینه می کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۰۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تئرویید داشتم درمان شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر خوب وبا حوصلهای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵کم کاری تیروید
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۹مشکل ترئید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۳۰دیابت و چربی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من از ایشان راضی هستم اززمانی بجنورد بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹تیروعد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹برای گرگرفتگی سلام و
۱۳۹۹/۰۳/۱۰غده تیروعید
۱۴۰۰/۰۳/۱۱تحت درمانهستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکل دیابت داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل بزرگی غدد لنفاوی که چیز خاصی نبود
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ویزیت شدم خوبه
۱۳۹۷/۰۶/۱۷دیابت فعلا نتیجه ای حاص
۱۳۹۸/۰۷/۲۰تشخیص به موقع بیماری
۱۳۹۹/۰۷/۳۰قبلا تیرویید داشتم مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بلوغ زودرس دخترم عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۴دکتر دقیق و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷کم کاری
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۲/۱۱