خیلی دکتر خوبی هستند وبرخورد خیلی خوبی هم با مریض هم با همراهی دارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
آقای دکتر فرهادی فر بسیار پزشک حاذق و انسان شریفی هستن برخورد با بیماران با نهایت تواضع و احترام و صبر و حوصله است الهی همیشه تنشون سلامت و خداوند بزرگ نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
دیابت با تجویز دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
پزشک بسیارخوب،بااخلاق وکاربلد،حدوددوساله که تحت نظرش هستم،عاقبت بخیری ایشان راآرزومندم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
دکتر بسیار دانایی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
در خصوص قلب ..یزیتکردن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
آقای دکتر فرهادی فر بسیار پزشک حاذق و انسان شریفی هستن برخورد با بیماران با نهایت تواضع و احترام و صبر و حوصله است الهی همیشه تنشون سلامت و خداوند بزرگ نگهدارشون باشه
خیلی با حوصله.مودب و خوش برخورد و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی دکتر خوبی هستند وبرخورد خیلی خوبی هم با مریض هم با همراهی دارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵آقای دکتر فرهادی فر بسیار پزشک حاذق و انسان شریفی هستن برخورد با بیماران با نهایت تواضع و احترام و صبر و حوصله است الهی همیشه تنشون سلامت و خداوند بزرگ نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دیابت با تجویز دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۳پزشک بسیارخوب،بااخلاق وکاربلد،حدوددوساله که تحت نظرش هستم،عاقبت بخیری ایشان راآرزومندم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳دکتر بسیار دانایی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸در خصوص قلب ..یزیتکردن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰آقای دکتر فرهادی فر بسیار پزشک حاذق و انسان شریفی هستن برخورد با بیماران با نهایت تواضع و احترام و صبر و حوصله است الهی همیشه تنشون سلامت و خداوند بزرگ نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷