من راضی بودم
دکتر خوبی است
مشکل پوستی داشتم خیلی عالی با یه بار ویزیت مشکلم بر طرف شد
پوستم لک داشت خوب شد
فوقالعاده هستند
عالی هستن
خیلی خوبن بسیار حاذقن
زیگیل و. کاملا درمان شود
برای لک صورت مراجعه کردم فعلا در حال درمانم و تست دکتر با اخااقی هستن ایشون
شوره سر .
تشخیص عالی
اگزما پوستی , تحت نظر
عالی بود
مشکل پوستی
عالی بو
جوش صورت
شلی پوست صورت بود بعد درمان خیلی بهتر شد
برای جوش
مشکل پسوریازیس.هنوز حل نشده
جهت مراقبت پوستی مراجعه کردم.وراضی بودم
ریزش مو داشتم کارشون عالیه
بسیار تشخیص عالی و رضایت کامل داشتم از ایشون
مشکل اگزمای دست داشتم که خداروشکر برطرف شد
کمک زیا
فوق العاده هستن ایشون
اگزما و بهبودی با ویزیت خانم دکتر
عالی بودن
لیزر انجام دادم و عالی بود
جوش صورت کارشون عالیه
دکتر خوبی هستند نتیجه خوب بود
چندین بار
برای لک حاملگی پیش ایشون اومده بودم خوب بودکارشون
لیزر موهای زائد انجام دادم و کاملا راضی بودم
راضی بودم
جوش صورت-کار و تشخیص شون عالی هست
اگزما پوست و جوش صورت . در کمترین زمان مشکل برطرف شد .
لکه پوست صورت
بیماری پوستی که خداروشکر با کمک خانم دکتر خوب شد
دکتر خیلی خوبیه ، بهبودی
سلام دکتر فوق العاده
در رابطه با بیماری اگزما مادرم تشخیص عالی
من لک داشتم وپوستم بسیار صاف ویکدست شد
از قبل بیمار ایشان بودیم
درماتیت دست داشتم که با کرم و پماد ساختنی که معرفی کردند بهبود پیدا کردم
جوش شدید که تبدیل به کیست شده بودن و دکتر علیزاده با تجویز راویان به کل باعث بهبود جوش هام شدن
پسرم یک لکی روی زانو داشت وخارش داشت به کمک خانم دکتر برطرف شد.
دکتر بسیار خوبی هستن
عدم رضایت
من پشت پاهام دچار اگزما شده بود، با یکبار مراجعه و تجویز خانم دکتر با کرم دست ساز خوب شدم
سلام ایشان بسیار با دقت به مشکلات بیمار توجه می کنند و برای درمان بیمار بهترین گزینه را در نظر می گیرند
بسیار عالی
مشکل زیگیل تناسلی.کاملا درمان شدم
تجربه بسیار عالی بود برای جوش های صورتم قرص رواکوتان دادن و طی چند ماه خوب شدم
بخاطر پوست صورت
برای برداشتن خال مراجعه کرده بودم و کاملا راضی بودم.
مشکل پوست داشتم یه چند درصد کار انجام شد.که راضیم.
خوب بود
موقت خوب شدم
سوختگی پوست صورت- بهبود یافت
مشکل خارش واژن
کیست چربی زیر چشم
من جوش پوستی داشتم برطرف شد
اگزما .عالی
خیلی سال پیش توسط ایشان ویزیت شدم و نتیجه خوب گرفتم
پمفیگوس درحال درمان
برای جوشهای صورت مراجعه کردم و کاملا صورتم خوب شد
جوش صورت خوب بود از تشخیصی که دادن راضی بودبودم
علیییییییییییب
مشکل پوستی بوده تا حدودی درمان شد اما نه کامل
کارشون عالیه فقط می تونم همینو بگم
لیزر موفق برای موهای زائد. و درمان عرق دست و پا
بسیار دکتر خوبی هستن
خال روی بینی داشتم ک برداشتن بدون هیچ مشکلی
بسیار خوب
بله عالی بودن
مشکل پوستی در ناحیه زانو و پشت گردن و روی پا داشتم که با پماد دستسازی که واسم تجویز کردن خیلی زود نتیجه گرفتم. بسیار عالی هستن خانم دکتر
فوق العاده ان
ایشون عالی هستن
عالی.ایشون فوق العاده هستن
برطرف شدن جوش شانه
درمانشان فوق العادست
برای چروک ریز دور چشم.خیلی عالی
واسه لکه های پوستی خدمتشون رفته بودم
خوب بودن نوبت مجدد می خوتم
خوببود
رضایت داشتم
سلام معلوم نیست
کارشون عالی بود
مشکل ریزش مو سکه ی و حساسیت پوستی روی صورت داشتم دارم کم کم خوب میشم پیشنهادمیکنم دکتر فوقالعاده ی
از کارشون را
تشخیص و درمان عالی
اگزما وتشخیصشون عالی
لکه پوستی از استرس بود
اگزما دست خوب شد
اگزما داشتم و با کمک ایشون یه مدت خوب شد (طبیعتا مطبشون خیلی شلوغه)
لیزر موی زائد خوب جواب گرفتم خیلی دقیق هستن
موهای زائد
لک های پوستیم بهتر شد
رفتم دکتر نتیجهی نگرفتم
اگزما و بهبودی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
گلسار - کوچه ۸۷
من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۷/۲۳مشکل پوستی داشتم خیلی عالی با یه بار ویزیت مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰پوستم لک داشت خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۷فوقالعاده هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خیلی خوبن بسیار حاذقن
۱۳۹۷/۰۸/۰۴زیگیل و. کاملا درمان شود
۱۴۰۰/۱۲/۲۳برای لک صورت مراجعه کردم فعلا در حال درمانم و تست دکتر با اخااقی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۲شوره سر .
۱۴۰۰/۰۹/۰۸تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲اگزما پوستی , تحت نظر
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۸مشکل پوستی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹عالی بو
۱۴۰۰/۰۱/۰۸جوش صورت
۱۳۹۹/۱۱/۲۲شلی پوست صورت بود بعد درمان خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۵برای جوش
۱۴۰۰/۰۴/۰۴مشکل پسوریازیس.هنوز حل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۰۷جهت مراقبت پوستی مراجعه کردم.وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ریزش مو داشتم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار تشخیص عالی و رضایت کامل داشتم از ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۱مشکل اگزمای دست داشتم که خداروشکر برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰کمک زیا
۱۴۰۰/۰۸/۱۹فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۰اگزما و بهبودی با ویزیت خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳لیزر انجام دادم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۷جوش صورت کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر خوبی هستند نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲چندین بار
۱۳۹۹/۰۹/۰۵برای لک حاملگی پیش ایشون اومده بودم خوب بودکارشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۱لیزر موهای زائد انجام دادم و کاملا راضی بودم
۱۳۹۷/۰۴/۰۵راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳جوش صورت-کار و تشخیص شون عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹اگزما پوست و جوش صورت . در کمترین زمان مشکل برطرف شد .
۱۳۹۹/۱۲/۰۶لکه پوست صورت
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بیماری پوستی که خداروشکر با کمک خانم دکتر خوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸دکتر خیلی خوبیه ، بهبودی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹سلام دکتر فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰در رابطه با بیماری اگزما مادرم تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹من لک داشتم وپوستم بسیار صاف ویکدست شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۸از قبل بیمار ایشان بودیم
۱۳۹۷/۰۶/۱۱درماتیت دست داشتم که با کرم و پماد ساختنی که معرفی کردند بهبود پیدا کردم
۱۳۹۷/۰۵/۲۹جوش شدید که تبدیل به کیست شده بودن و دکتر علیزاده با تجویز راویان به کل باعث بهبود جوش هام شدن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷پسرم یک لکی روی زانو داشت وخارش داشت به کمک خانم دکتر برطرف شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲من پشت پاهام دچار اگزما شده بود، با یکبار مراجعه و تجویز خانم دکتر با کرم دست ساز خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲سلام ایشان بسیار با دقت به مشکلات بیمار توجه می کنند و برای درمان بیمار بهترین گزینه را در نظر می گیرند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مشکل زیگیل تناسلی.کاملا درمان شدم
۱۳۹۷/۰۳/۰۹تجربه بسیار عالی بود برای جوش های صورتم قرص رواکوتان دادن و طی چند ماه خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بخاطر پوست صورت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای برداشتن خال مراجعه کرده بودم و کاملا راضی بودم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹مشکل پوست داشتم یه چند درصد کار انجام شد.که راضیم.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰موقت خوب شدم
۱۳۹۷/۰۳/۲۱سوختگی پوست صورت- بهبود یافت
۱۳۹۷/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکل خارش واژن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳کیست چربی زیر چشم
۱۳۹۷/۰۶/۲۲من جوش پوستی داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷اگزما .عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی سال پیش توسط ایشان ویزیت شدم و نتیجه خوب گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۴پمفیگوس درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۷برای جوشهای صورت مراجعه کردم و کاملا صورتم خوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۹جوش صورت خوب بود از تشخیصی که دادن راضی بودبودم
۱۳۹۷/۱۰/۰۱علیییییییییییب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مشکل پوستی بوده تا حدودی درمان شد اما نه کامل
۱۴۰۰/۰۶/۳۱کارشون عالیه فقط می تونم همینو بگم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸لیزر موفق برای موهای زائد. و درمان عرق دست و پا
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خال روی بینی داشتم ک برداشتن بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بله عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳مشکل پوستی در ناحیه زانو و پشت گردن و روی پا داشتم که با پماد دستسازی که واسم تجویز کردن خیلی زود نتیجه گرفتم. بسیار عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۵فوق العاده ان
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ایشون عالی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۰۱عالی.ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱برطرف شدن جوش شانه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱درمانشان فوق العادست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷برای چروک ریز دور چشم.خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵واسه لکه های پوستی خدمتشون رفته بودم
۱۳۹۷/۰۵/۲۱خوب بودن نوبت مجدد می خوتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوببود
۱۳۹۷/۱۰/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۳رضایت داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷سلام معلوم نیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۱کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰جوش صورت
۱۳۹۸/۰۲/۲۶مشکل ریزش مو سکه ی و حساسیت پوستی روی صورت داشتم دارم کم کم خوب میشم پیشنهادمیکنم دکتر فوقالعاده ی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰از کارشون را
۱۴۰۰/۰۴/۲۲تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶اگزما وتشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱لکه پوستی از استرس بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲اگزما دست خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۶اگزما داشتم و با کمک ایشون یه مدت خوب شد (طبیعتا مطبشون خیلی شلوغه)
۱۳۹۹/۰۳/۱۸لیزر موی زائد خوب جواب گرفتم خیلی دقیق هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹موهای زائد
۱۴۰۰/۰۹/۱۱لک های پوستیم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶رفتم دکتر نتیجهی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹اگزما و بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶