خیلی دکتر با وجدانی هستند و بسیار خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
خیلی خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
درمان پسوریازیس پدر شوهر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
اگزما.راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
نتیجه دیدم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
عالی، برخورد بسیار خوب، بررسی کامل بیماری
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
بسیار با سواد و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
بسیار خوش اخلاق و وقت میگذارن برای بیمار بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عالی پوست صورتم خوب شد خشوی و قرمزی خازش و سوزش داشت صورتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
دکتر صبور کار
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند، به تمام سوالات من پاسخ دادند و من از درمانشون هم راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
درمان قارچ، بسیار عالی و پیگیری در فضای مجازی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
سلام بسیارصبور،فهمیده، باتجربه،مهربان،خوش برخورد،
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
حساسیت پوستی.برطرف شد.راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
والله ما اولین بار رفتیم معاینه کرد دارو داد مجدد بردیم دارو نشان دادیم گفتن دوست داری این دروه تمام شد بیا دوست نداری نیا ..یجوری با نا امیدی حرف زد ...به نظرم اصلا جالب نبود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
بسیار کار بلد و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
بسیار با حوصله محترم و دقیق هستن.من خیلی راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
زیبایی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار باحوصله، دقیق، با سواد، و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
خیلی خانم دکتر با حوصله هستن و در کمال آرامش به حرفم گوش دادن و با حوصله توضیح هم دادن و به شدت مهربون و محترمن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
خیلی مهربون بودن️با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
بسیار با حوصله و با دانش و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خیلی دکتر خوش برخورد و وقت گذار و کار بلدی هستن و تو فضای مجازی هم هم پیگیر مریضشون هستن تشکر از ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
ریزش مو داشتم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
موهام به صورت سکه ای ریزش داشت پس از مراجعه به خانم دکتر مشخص شد یک نوع الوپشی گرفتم دارو دادن خوب شدم
خیلی دکتر با وجدانی هستند و بسیار خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۶درمان پسوریازیس پدر شوهر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸اگزما.راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲نتیجه دیدم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی، برخورد بسیار خوب، بررسی کامل بیماری
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار با سواد و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار خوش اخلاق و وقت میگذارن برای بیمار بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی پوست صورتم خوب شد خشوی و قرمزی خازش و سوزش داشت صورتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر صبور کار
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند، به تمام سوالات من پاسخ دادند و من از درمانشون هم راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۶درمان قارچ، بسیار عالی و پیگیری در فضای مجازی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱سلام بسیارصبور،فهمیده، باتجربه،مهربان،خوش برخورد،
۱۴۰۵/۰۳/۰۵حساسیت پوستی.برطرف شد.راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۲والله ما اولین بار رفتیم معاینه کرد دارو داد مجدد بردیم دارو نشان دادیم گفتن دوست داری این دروه تمام شد بیا دوست نداری نیا ..یجوری با نا امیدی حرف زد ...به نظرم اصلا جالب نبود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بسیار کار بلد و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۲بسیار با حوصله محترم و دقیق هستن.من خیلی راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹زیبایی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار باحوصله، دقیق، با سواد، و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۰۶خیلی خانم دکتر با حوصله هستن و در کمال آرامش به حرفم گوش دادن و با حوصله توضیح هم دادن و به شدت مهربون و محترمن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی مهربون بودن️با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار با حوصله و با دانش و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی دکتر خوش برخورد و وقت گذار و کار بلدی هستن و تو فضای مجازی هم هم پیگیر مریضشون هستن تشکر از ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ریزش مو داشتم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۳موهام به صورت سکه ای ریزش داشت پس از مراجعه به خانم دکتر مشخص شد یک نوع الوپشی گرفتم دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ایشان پزشکی باوجدان دلسوز وبااخلاق می باشد
۱۴۰۴/۰۷/۱۸