مشکل ریزش مو داشتم که توی دو هفته خوب شد ممنون از دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
ریزش مو داشتم تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
خانم دکتر مهربون وفو ق العاده عالی هستش
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
مشکل پوست داشتم و رفع مشکل شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
مشاوره میخواستم وبه بهترین نحو راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
جوش های قرمز ک درمان شد و میخام لیزر هم برای صورت پیششون برم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
باسلام،اول از همه یک خانم منشی بسیار خوش برخورد وبا شخصیتی دارن،بعدش خانم دکتر هم با صبر و حوصله به سوالات بیمار پاسخ میده و متعاقبا داروی مناسب با بیماری رو تجویز میکنن،من که از روند درمانم خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
فعلا یک دوره پیششون رفتم حدود ۶۰ درصد نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
مشکل پوسته شدن مو و تا ۱ ماه اوکی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
مشکل قارچ پوستی با یک جلسه ویزیت درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
من برای مشکا قارچ ناخن شست پام به ایشون مراجعه کردم در مدت ۹ ماه تحت درمان ایشون بودند از نتیجه راضی هستم پزشک حاذق .خوش برخورد وبه بیمار احترام میزارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
مادرمو بردم پیشش مشکل پوستی داشت دارو داد مادرم کاملا خوب شد من بهش ایمان آوردم که دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
مشکلی کهیر صورت ولی ادامه ندادم
چون اول مشکل داخلی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
درود بسیار بر خانم دکتر بهناز فرجادمند ،دخترم سوگل ،از ناحیه پشت سر دچار التهاب پوستی و خارش شده بود که پس از ویزیت توسط خام دکتر و صدور دستور تجویز پماد و قطره از طرف ایشان، و با رعایت دستورات خانم دکتر ،التهاب برطرف شد، خانم دکترفرجادمند بسیار مهربان و خوش برخورد و بسیار ماهر و حاذق و فوق العاده هستند،نمره ایشان از 100،100 میباشد. با سپاس بسیار از الطاف و دستورات خانم دکترغرجادمند عزیز
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
بسیار دکتر حاذق وبا اخلاق وصبور،عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
من ویزیت اولم بود. منشی بسیار صبور و خوش اخلاق، دکتر هم تجویزاتی داشتن که حالا باید دید موثره یا نه. ولی مدت انتظار به شدت طولانی حدود ۲ ساعت واقعا دیوونه کننده است. بهتره ایشون فعالیت های زیبایی و ویزیت رو از هم جدا کنن!
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عالییییی و بینظیررررررر
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
ساعت نوبت با ساعت ویزیت خیلی فاصله داشت چون بیشتر درگیر کارهای زیبایی هستن بهتره روز ویزیت رو از روز کارهای تزریق و وزیبایی جدا کنن برلی ویزیت ۵دقیقه ای دوساعت معطل شدن بی احترامی به تایم مریضه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
مشکل ویتیلیگو دارم و از ویزیت و برخورد خوب ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
در حال درما
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
مشکل جوش
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ایی هستن تشخیصشون، فعلا تحت درمانم تا اینجای کار خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
پوستی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
آکنه داشتم و دکت
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
برای برداشتن خال ویزیت شدن خیلی دکتر کار بلدوباادب ومهربان است
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
هم مشکلی ک واسه دستم پیش اومده بودو حل کردن هم صورتم ک چندین سال جوش التهابی میزدم من ک راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
قارچ ناخن...خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
خالم و پسر خالم ویزیت شدن راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
کارش عل
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
مشکل پوستی داشتم ولی کارشون خیلی خوبه و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
مشکل قارچ باید نمونه برداری رو ببرم یا نسخه تجویز کنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
بسیاردکتر با تحربه ای هستند تشخیص درست و درمان موفق داشتم با تشخیص ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دکتر با شخصیت و با علم و دانشی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
بسیار دکتر صبور و مهربانی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
از طریق دوستان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
دو جلسه میکرنیدلینگ که تاثیرش کم بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
دکتری بسیار باحوصله و خوش برخورد و در تشخیص بسیار متبحر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خانم دکتر شما عالی هستین برای اسکارصورتم لیزر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
پسوریاریس داشتم با یه نسخه درمان کردند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی. از درمان هم بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
ریزش مو
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
دوره ی چشم بچه ی ۱۱ساله دون دون داره
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
دکتر خیلی خوبی بودن. من برای صورتم که تاول زد رفتم داروهایی که دادن زود صورتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
قارچ داشتیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
آرتریت پسرم کنترل شد،دیگه خارش نداره
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
برخورد خانم دکتر خیلی مهربانانه بود ولی برای مشکلات پوستی من با عجله و تند تند داروهایی تجویز کردن بدپن کوچکترین معاینه برای خارش پشت پلک هم بتامتازون دادن اصلا از بیماریهای احتمالی که ممکنه داشته باشم سوال نشد با توجه به اینکه مالیدن این پماد اطراف چشم میتونه خطرناک هم باشه و من مشکل شبکیه هم دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
برای جوش مراجعه کردم باداروهای ک دادن رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
خارش پوستی و خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
من مشکل پسوزیاریس دارم و تحت درمان ایشون هستم دکتری فوق العاده دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
سلام خانم دکتر عالی هم تشخیص هم اخلاق وهم صبر ووقت وحوصله وهم دوست داشتنی خوشحالم که تو رشت دکتر به این خوبی هست خدا حفظشون کنه همچنین منشی شون خانم لاهیجی هم خیلی خانم خوب وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
سلام من سومین باره پیش خانم دکتر میرم اولین نسخه ای که گرفتم بعد یه ماه نتیجه گرفتم کارشون عالیه و تجربه زیادی دارن در تشخیص بیماری خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
ریزش مو کاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
دچار مشکل پوستی شده بودم، با لکههای کهیرمانند و خارش زیاد. با تشخیص فوقالعاده دقیقشون دو سه روزه تمام اون عارضههای پوستی از بین رفتن. واقعا کارشون حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
اصلا دکتر نمیان از نزدیک پوست رو ببینن
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
من برای دو مورد پوستی پیششون رفتم عالی هستند واقعا کارشون درجه یکه و صبور ومهربان وخوش برخورد هرسوالی رو به دقت پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بهتیرسن دکتردخترمن چندسال خارش داشت بایه دوررفتن پیش این خانم دکترنتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
بیماران گرامی لطفا درباره تشخیص و درمان خانم دکتر نظر بدین نه درباره رفتار واخلاق،سپاس
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
حساسیت پوستی برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
بسیار عالی خوش اخلاق وبا دقت وبا حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
خیلی خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
بیماری پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتر بسیار مهربون وکار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
واقعا تسخ
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
فعلا تو طول درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
خانم دکتر بسیار باوقار و صبور و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
پزشکی م
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
خیلی خوش اخلاق وبا سواد هستن من یه مشکل پوستی داشتم که سه سال در گیرش بودم توسط خانم دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
هر باری که مراجعه کردم راضی بودم
هم از تشخیص هم از درمان خانم دکتر و هم از رفتار منشیشون رضایت کامل دارم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
جوش صورت و کمتر شده تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دکترخوش برخوردومهربونی هستن فعلادرحال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
لک پوست ودرحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
دکتر بسیار خوش برخورد کار بلد باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خانم دکتر خیلی مهربون و با حوصله و در آرامش مشاوره دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بیماری قارچی اگزما برداشتن خال صورت
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برای یک مشکل کوچک کلی دارو دادند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
اگزما درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
لیزر اسکار ایشون فوق العاده مهربان، خوش برخورد و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
خانم دکتر خیلی خوش برخورد کاربلد برابیمارهم خیلی وقت میزارن توضیح میدن من ک راضی بودم ازشون
دکتر خوب و با اخلاق و با تشخیص دقیق و خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دکترخوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عالی ب
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مشکل ریزش مو داشتم که توی دو هفته خوب شد ممنون از دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ریزش مو داشتم تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خانم دکتر مهربون وفو ق العاده عالی هستش
۱۴۰۵/۰۳/۲۲مشکل پوست داشتم و رفع مشکل شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶مشاوره میخواستم وبه بهترین نحو راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳جوش های قرمز ک درمان شد و میخام لیزر هم برای صورت پیششون برم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵باسلام،اول از همه یک خانم منشی بسیار خوش برخورد وبا شخصیتی دارن،بعدش خانم دکتر هم با صبر و حوصله به سوالات بیمار پاسخ میده و متعاقبا داروی مناسب با بیماری رو تجویز میکنن،من که از روند درمانم خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۴فعلا یک دوره پیششون رفتم حدود ۶۰ درصد نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶مشکل پوسته شدن مو و تا ۱ ماه اوکی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۱مشکل قارچ پوستی با یک جلسه ویزیت درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۴من برای مشکا قارچ ناخن شست پام به ایشون مراجعه کردم در مدت ۹ ماه تحت درمان ایشون بودند از نتیجه راضی هستم پزشک حاذق .خوش برخورد وبه بیمار احترام میزارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷مادرمو بردم پیشش مشکل پوستی داشت دارو داد مادرم کاملا خوب شد من بهش ایمان آوردم که دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مشکلی کهیر صورت ولی ادامه ندادم چون اول مشکل داخلی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درود بسیار بر خانم دکتر بهناز فرجادمند ،دخترم سوگل ،از ناحیه پشت سر دچار التهاب پوستی و خارش شده بود که پس از ویزیت توسط خام دکتر و صدور دستور تجویز پماد و قطره از طرف ایشان، و با رعایت دستورات خانم دکتر ،التهاب برطرف شد، خانم دکترفرجادمند بسیار مهربان و خوش برخورد و بسیار ماهر و حاذق و فوق العاده هستند،نمره ایشان از 100،100 میباشد. با سپاس بسیار از الطاف و دستورات خانم دکترغرجادمند عزیز
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار دکتر حاذق وبا اخلاق وصبور،عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱من ویزیت اولم بود. منشی بسیار صبور و خوش اخلاق، دکتر هم تجویزاتی داشتن که حالا باید دید موثره یا نه. ولی مدت انتظار به شدت طولانی حدود ۲ ساعت واقعا دیوونه کننده است. بهتره ایشون فعالیت های زیبایی و ویزیت رو از هم جدا کنن!
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالییییی و بینظیررررررر
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ساعت نوبت با ساعت ویزیت خیلی فاصله داشت چون بیشتر درگیر کارهای زیبایی هستن بهتره روز ویزیت رو از روز کارهای تزریق و وزیبایی جدا کنن برلی ویزیت ۵دقیقه ای دوساعت معطل شدن بی احترامی به تایم مریضه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹مشکل ویتیلیگو دارم و از ویزیت و برخورد خوب ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲در حال درما
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل جوش
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ایی هستن تشخیصشون، فعلا تحت درمانم تا اینجای کار خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پوستی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶آکنه داشتم و دکت
۱۴۰۴/۰۹/۱۴برای برداشتن خال ویزیت شدن خیلی دکتر کار بلدوباادب ومهربان است
۱۴۰۲/۱۰/۲۶هم مشکلی ک واسه دستم پیش اومده بودو حل کردن هم صورتم ک چندین سال جوش التهابی میزدم من ک راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵قارچ ناخن...خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خالم و پسر خالم ویزیت شدن راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱کارش عل
۱۴۰۴/۰۲/۱۸مشکل پوستی داشتم ولی کارشون خیلی خوبه و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵مشکل قارچ باید نمونه برداری رو ببرم یا نسخه تجویز کنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیاردکتر با تحربه ای هستند تشخیص درست و درمان موفق داشتم با تشخیص ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر با شخصیت و با علم و دانشی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار دکتر صبور و مهربانی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۷از طریق دوستان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دو جلسه میکرنیدلینگ که تاثیرش کم بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲دکتری بسیار باحوصله و خوش برخورد و در تشخیص بسیار متبحر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خانم دکتر شما عالی هستین برای اسکارصورتم لیزر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پسوریاریس داشتم با یه نسخه درمان کردند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۴بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی. از درمان هم بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ریزش مو
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دوره ی چشم بچه ی ۱۱ساله دون دون داره
۱۴۰۴/۰۳/۲۳فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر خیلی خوبی بودن. من برای صورتم که تاول زد رفتم داروهایی که دادن زود صورتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸قارچ داشتیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸آرتریت پسرم کنترل شد،دیگه خارش نداره
۱۴۰۳/۱۲/۲۲برخورد خانم دکتر خیلی مهربانانه بود ولی برای مشکلات پوستی من با عجله و تند تند داروهایی تجویز کردن بدپن کوچکترین معاینه برای خارش پشت پلک هم بتامتازون دادن اصلا از بیماریهای احتمالی که ممکنه داشته باشم سوال نشد با توجه به اینکه مالیدن این پماد اطراف چشم میتونه خطرناک هم باشه و من مشکل شبکیه هم دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای جوش مراجعه کردم باداروهای ک دادن رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خارش پوستی و خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من مشکل پسوزیاریس دارم و تحت درمان ایشون هستم دکتری فوق العاده دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سلام خانم دکتر عالی هم تشخیص هم اخلاق وهم صبر ووقت وحوصله وهم دوست داشتنی خوشحالم که تو رشت دکتر به این خوبی هست خدا حفظشون کنه همچنین منشی شون خانم لاهیجی هم خیلی خانم خوب وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام من سومین باره پیش خانم دکتر میرم اولین نسخه ای که گرفتم بعد یه ماه نتیجه گرفتم کارشون عالیه و تجربه زیادی دارن در تشخیص بیماری خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ریزش مو کاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دچار مشکل پوستی شده بودم، با لکههای کهیرمانند و خارش زیاد. با تشخیص فوقالعاده دقیقشون دو سه روزه تمام اون عارضههای پوستی از بین رفتن. واقعا کارشون حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵اصلا دکتر نمیان از نزدیک پوست رو ببینن
۱۴۰۴/۰۳/۳۰من برای دو مورد پوستی پیششون رفتم عالی هستند واقعا کارشون درجه یکه و صبور ومهربان وخوش برخورد هرسوالی رو به دقت پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بهتیرسن دکتردخترمن چندسال خارش داشت بایه دوررفتن پیش این خانم دکترنتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بیماران گرامی لطفا درباره تشخیص و درمان خانم دکتر نظر بدین نه درباره رفتار واخلاق،سپاس
۱۴۰۵/۰۲/۱۷حساسیت پوستی برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار عالی خوش اخلاق وبا دقت وبا حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بیماری پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر بسیار مهربون وکار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰واقعا تسخ
۱۴۰۳/۱۲/۱۵فعلا تو طول درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹خانم دکتر بسیار باوقار و صبور و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۱۲پزشکی م
۱۴۰۴/۰۳/۲۳خیلی خوش اخلاق وبا سواد هستن من یه مشکل پوستی داشتم که سه سال در گیرش بودم توسط خانم دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶هر باری که مراجعه کردم راضی بودم هم از تشخیص هم از درمان خانم دکتر و هم از رفتار منشیشون رضایت کامل دارم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱جوش صورت و کمتر شده تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکترخوش برخوردومهربونی هستن فعلادرحال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴لک پوست ودرحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰دکتر بسیار خوش برخورد کار بلد باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خانم دکتر خیلی مهربون و با حوصله و در آرامش مشاوره دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بیماری قارچی اگزما برداشتن خال صورت
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۸برای یک مشکل کوچک کلی دارو دادند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲اگزما درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۷لیزر اسکار ایشون فوق العاده مهربان، خوش برخورد و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خانم دکتر خیلی خوش برخورد کاربلد برابیمارهم خیلی وقت میزارن توضیح میدن من ک راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۱۱سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و عالی چون تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۴دخترم زگیل داشت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالییی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عالی بودن و هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۱۲فوق العاده عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶هیچ نیتجه ای نداد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل پوستی آکنه
۱۴۰۳/۰۲/۰۳قارچ ناخن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی بوز
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تازه دوره اول است
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴برداشت خال خوب بود مجدد باید مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار خوشاخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶