این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه گلسار - ابتدای خیابان نواب - جنب آزمایشگاه نیلو - روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار - ساختمان آرتا - طبقه دوم
کارتون عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۱تشخیص و تجوسز دارو عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دکتر خوش برخوردی هستن. فعلا تحت درمان هستم و نیاز به مراجعه مجدد میباشد
۱۴۰۱/۱۲/۰۸برای لیزر رفته بودم که راضیم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مشکل حساسیت پوستی که با تجویز کرم ساختگی فقط داره کنترل میشه
۱۴۰۲/۰۵/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۷مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالیییی کارتون عالیه فقط همین
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱عالی یودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱جوش پوست
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴جوش صورت ولک
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۴جوش صورت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خانم دکتر بسیار شایسته و حرفه ای هستند بنده چندین بار بابت ناراحتی پوستی نزد ایشان رفتم و بعد از دوره درمان کاملا بهبود پیدا کردم ممنونم از ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برای موی سر
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خیلی خوب و خوش اخلاق بودند و باحوصله جواب میدادند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸خارش پا ونتیجه خوب دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالین ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۳۰عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ریزش مو
۱۴۰۱/۰۷/۱۱صورتم بعد زایمان لک افتاده بود کمرنگ شد ولی کامل از بین نرفت
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ریزش مودارم ولی قطع نشد
۱۳۹۷/۱۰/۱۵خیلی عالی ،
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بهترین دکتر خوش اخلاق ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برای جوش صورت و ملتهب بودن پوست که خوب بود التهاب پوستم از بین رفت البته دارو که تجویز کردن مرتب استفاده نکردم برای جوش نتیجه نگرفتم دوباره میخوام برم پیششون واینکه خیلی هم اخلاق خوبی دارن و وقت میذارن
۱۳۹۹/۰۲/۲۴خارش پوستی داشتم کامل برطرف شد با دارو یکبار ویزیت چند سال درگیرش بودم و قبلا دکتر رفته بودم بی نتیجه
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷پسرم مشکل پوستی داشت رفع شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خیییلیی خانوم خوب و مهربونی هستن .بهترین خانوم دکتر دنیااااا
۱۳۹۹/۱۲/۰۴جوش صورت فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ریزش مو و التهاب پوست. هر دو درمان شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۳/۰۴/۱۹موهام دچار درماتیت شدید شده بود خانم دکتر لطف کردن درمان کردن بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹دکتر خوبیه.اگزمای پوستیه پدرم با یه نسخه رفع شد.
۱۴۰۰/۰۸/۲۷فیلر لب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲قارچ شدید پوستی داشتم .خانم با دکتر با یه نسخه معالجم کردن واقعا بینظیر..موفق باشید خانم دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۶/۲۳با سلام و عرض ادب خیلی دکتر با اخلاق و خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ی ضایعه گوشتی درگردن داشتم که ایشون برداشتند و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار عالی و با تجربه و تخصص هستند با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۰من یکبار رفتم و واقعا تو مدت کم خیلی نتیجه گرفتم و بازم میخوام ادامه بدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار دکتر خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۴دکتر خوب و با تجربه
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵از بین بردن لک صورت
۱۴۰۳/۰۲/۲۵با سلام عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی عالی خوش برخورد مهربون و کار درست
۱۳۹۹/۰۳/۲۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸لیکن پلان دارم که به کمک ایشون خیلی الان خوبم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۷/۲۴اسکار صورت
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بهترین پزشک هستش
۱۳۹۹/۰۴/۰۷برای بیماری نه چندان کار لیزر بد نبود
۱۳۹۷/۰۹/۱۰فوق الع
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بهترین دکتر پوست در رشت هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳برای پوست
۱۴۰۳/۰۵/۲۲مشکلات پوست و مو ، عالی ، واقعا دکتر با اخلاق و مهربونی هستن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر خیلی خوبین
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بیماری پسورزیاریس دارم و توسط خانوم دکتر کنترل شده.و همچنین لیزر موهای زائد را هم در همین مطب انجام دادم که بسیار بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۱۴عالی بو
۱۳۹۹/۰۸/۱۴مادرم مشکل پوستی داره با بیار وزیت خیلی خوب شده دستشو وپاش ممنونم از خانم دکترعزیز
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۲برای جوش و منافذ باز صورت و بدن رفتم. فعلا یه جلسه ویزیت شدم ولی تا الان نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار صبور و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تشخیص شون خیلی عالی بود. هنوز برای درمان مراجعه نکردم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۶اگزمای پوستی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر خیلی خوبی ھستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۴برای پوست،زگیل که خداروشکر برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من بخاطر اگزمای پوست خدمتشون رفته بودم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵لکه پوست
۱۴۰۲/۰۸/۰۹مشکل شوره ی سر و اگزما با یک بار مراجعه مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بسیار با حوصله هستن و با تشخیص عالی برای ریزش مو و لک صورتم مراجعه کردم عالی بود و کامل برطرف شد کار تزریق های زیباییشون هم حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۰۶جوش پوستی خیلی زیادی داشتم ولی با یک جلسه و داروهای دوهفته همه آنها از بین رفت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۱۷خیلی خو
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷مشکل قارچ داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸همسرم رو پیش ایشون بردم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی بود، مشکلم رو حل کرد مشکل پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر بسیار خوب و با وجدانی هستن بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۰۸من مشکل جوش، داشتم بنظرم خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار خوشرو و با احترام برخورد دارند .
۱۴۰۳/۰۹/۰۶اگزمای چندین ساله داشتم که هیچ جوره درمان نمیشد. اما با یه پماد بسیار ازرون قیمت و حداقل استفاده، درمان حاصل شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷تو یک بار ویزیت تمام مشکلات پوستم حل شد.فوق العاده خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۰۱/۲۵خواهرم مشکل پوست داشت خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲پزشکی فوق العاده و با تجربه و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۷مشکل تیرگی دورچشم داشتم.عالی بود خانم دکتر بااخلاق و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۷تبخال تناسلی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۵برای جاش جوش مراجعه کرذم عالی بودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای ریزش رفتم دوباره برگشته میخوام باز برم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکترخیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۳عالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴اگزمای پوستی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دررابطه با متوقف شدن رشد موهام کمکم کردن بعد از ده سال موهام رشد خوبی داشته حداقل ۱۲ سانتی رشد داشته وادامه داره خدارو شکر
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بیماری رزهآ داشتم که با تجویز دکتر کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۵اکنه صورت داشتم بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۳مشکل قارچ پوستی داشتم که با تجویز دارو وپماد ظرف یک هفته خوب شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵بسیار دکتر خوبی است من بیماری پوست سر داشتم چند دکتر رفتم خوب نشدم ولی با چند جلسه پیش این دکتر رفتم خیلی راضیم دکتر مهربونه ممنون خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۷برا پوستم وژله لب
۱۴۰۲/۰۱/۰۶دوره بارداری بخاطر دمل های دردناک و چرکی مراجعه کردم و خیلی زود برطرف شد.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱درجه یک و دوسداشتنی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰عاااالی خیلی دکتر خوبیه ایشون تونستن تشخیص بدن که علت ریزش موی من چیه آزمایش دادم در صورتی که بقیه پزشکا از خودشون هزارجور شامپو و محلول میدادن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکتر بسیار مهربان و خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۶بسیار پزشک کار بلد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۴خیلی دکتر حاذق و توانایی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر عالی هستن و کار بلد و با اخلاق
۱۳۹۷/۰۹/۱۷مشکل خارش کف پا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۲/۰۸/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عالی هست تشخییصشوت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دستهای دخترم اگزما داشتن که بعد از معاینه توسط خانم دکتر خوب شدن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بد نیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار دکتر با اخلاق و مهربون و دلسوزی هستن بنده مشکل اگزمای پوستی دارم و تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱مشکل ریزش مو داشتم که خوشبختانه با تجویز درست دکتر برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۳۰جوش پوست صورت و بدن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلی مهربون و لارژ
۱۴۰۲/۰۴/۰۳یک قسمت قرمزی در کشاله ران داشتم که پیش چندین پزشک عمومی و متخصص رفتم ، اما یک جلسه ویزیت پیش خانم دکتر با یک دارو یک هفته بعد خوب شدم .
۱۳۹۸/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالیی بودنن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰من و همه خانواده م پیش ایشون میرم بسیار بسیار دکتر حاذقی هستن چه در زمینه زیبایی چه در زمینه درمانی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹کارشون عالیه. خال برداری و لیزر کردم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱هایفوتراپی انجام دادم راضی بودم ممنون
۱۴۰۲/۰۵/۰۵عاااااااااااااالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار عالی و با
۱۳۹۸/۱۰/۰۷سلام . بیماری پسوریازیس داشتم . ابتدا پیش دکتر گلچایی رفتم قطع امید کردم ولی پیش دکتر حسین زاده رفتم ایشون درمان کردن کاملا
۱۴۰۲/۱۰/۱۷کارشون عالیه و عاشق کارشون هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خیلی تو کار دقیق بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق و و از نظر کاری عالی، درمان بیماری من خیلی زود جواب داد و بهبود یافت
۱۳۹۸/۰۲/۲۵دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸من زگیل داشتم خانم دکتر با تجربه ای هستن کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل اگزامای پوستی داشتم و با یک نوبت مراجعه و درمان مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۰۴/۲۹زگیل در صورت و درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲من دخترم پارسال دچار حساسیت پوستی شده بود با یک بار ویزیت خوب شد هم اخلاقش خوبه و هم داروهایی که تجویز میکنه ..
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۶خیلی دکتر با اخلاق وتحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکنر بسیار باتجربه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱یک پزشک عالی با یک نوبت ویزیت مشگل پوستی مزمن چند ساله ام بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸برای اگزمای پوستی فرزندم مراجعه کردم،در حال درمان هستیم... بسیار خوش رو و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۸اگزما داشتم دوماهه ویزیت شدم راصی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱جوش صورت.فعلا در مرحله درمان هستم.ولی اخلاق دکتر بسیار عالی.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ریزش ریش سکه یی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹قبلا برای جوش صورت ویزیت شده بودم و با یک بار ویزیت صورتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی عال
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دوتاازخواهرام مشکل داشتن که واقعاازکارخانوم دکتررضایت کامل دارن
۱۳۹۸/۰۹/۱۸عالی فوق العاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۳نمیدونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر با اخلاق وکار درست
۱۴۰۳/۰۸/۱۳قارچ پوستی که در چند روز بر طرف شد فوالعاده هستن ایشون
۱۳۹۷/۰۶/۲۷دارم بهبود
۱۴۰۱/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر خوبیه و به بیمار توجه میکنه و بهت توضیح میده
۱۳۹۹/۰۷/۲۲قبل کرونا رفتم راضی بودم . مراحلم تموم نشده
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰با سلام بسیار منظم، دقیق و متخصص در تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
۱۴۰۲/۰۴/۲۷خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸سلام خانم دکتر فوق العاده عالی و کاربلد به دیگران هم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱برای جوش صورت
۱۴۰۲/۰۵/۱۸مهربان و کار ببد
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیارعالی دکتر باتجربه و خوش برخورد و کار بلد برای جای بخیه و ژل لب
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۲برای لیزر مراجعه کردم و بسیار راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۶زگیل داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم با اینکه برام فریز کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸قبلا .مراجعه داشتم.کار. وادب واخلاق شون بسیار عالی .به همه دوستان معرفی کردم.نتیجه رضایت بخش بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ریزش سکه ایی ریش بهتر شدم کامل رشد کرد الان دوباره ریزش کرده
۱۴۰۲/۰۱/۱۳برای انجام لیزر مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹برداشتن خال صورت
۱۴۰۲/۰۱/۱۹منمشکل پوستی داشتم وایشون خیلی دقیق وعالی بودن من پیش چندین متخصص رفتم ونتونستن تشخیص درست بدن وهرکدوم یه چیز میگفتن ولی خانمدکتر عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر بسیار علیی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲واقعا بااخلاقن نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۱/۳۰افتادگی اطراف چانه وخط خنده عمیق
۱۴۰۰/۱۰/۲۸پزشک بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۱