۸۸۶ نفر
دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

متخصص پوست مو و زیبایی

متخصص شماره نظام: ۱۱۲۴۳۲
۳۱۵ نفر

کارتون عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

تشخیص و تجوسز دارو عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

بسیار دکتر خوش برخوردی هستن. فعلا تحت درمان هستم و نیاز به مراجعه مجدد میباشد

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

برای لیزر رفته بودم که راضیم

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

مشکل حساسیت پوستی که با تجویز کرم ساختگی فقط داره کنترل میشه

۱۴۰۲/۰۵/۱۲

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

مشکل پوست

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عالیییی کارتون عالیه فقط همین

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

عالی یودن

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

جوش پوست

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

جوش صورت ولک

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

جوش صورت

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خانم دکتر بسیار شایسته و حرفه ای هستند بنده چندین بار بابت ناراحتی پوستی نزد ایشان رفتم و بعد از دوره درمان کاملا بهبود پیدا کردم ممنونم از ایشان

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

برای موی سر

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خیلی خوب و خوش اخلاق بودند و باحوصله جواب میدادند.

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

خارش پا ونتیجه خوب دارم

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

عالین ایشون

۱۳۹۹/۰۸/۳۰

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

ریزش مو

۱۴۰۱/۰۷/۱۱

صورتم بعد زایمان لک افتاده بود کمرنگ شد ولی کامل از بین نرفت

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

ریزش مودارم ولی قطع نشد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵

خیلی عالی ،

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

بهترین دکتر خوش اخلاق ترین دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

برای جوش صورت و ملتهب بودن پوست که خوب بود التهاب پوستم از بین رفت البته دارو که تجویز کردن مرتب استفاده نکردم برای جوش نتیجه نگرفتم دوباره میخوام برم پیششون واینکه خیلی هم اخلاق خوبی دارن و وقت میذارن

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

خارش پوستی داشتم کامل برطرف شد با دارو یکبار ویزیت چند سال درگیرش بودم و قبلا دکتر رفته بودم بی نتیجه

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

پسرم مشکل پوستی داشت رفع شد

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

خیییلیی خانوم خوب و مهربونی هستن .بهترین خانوم دکتر دنیااااا

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

جوش صورت فعلا تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

ریزش مو و التهاب پوست. هر دو درمان شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

دکتر با حوصله و خوش برخورد هستن.

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

موهام دچار درماتیت شدید شده بود خانم دکتر لطف کردن درمان کردن بسیار راضی بودم

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

دکتر خوبیه.اگزمای پوستیه پدرم با یه نسخه رفع شد.

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

فیلر لب عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

قارچ شدید پوستی داشتم .خانم با دکتر با یه نسخه معالجم کردن واقعا بینظیر..موفق باشید خانم دکتر عزیز

۱۴۰۱/۰۶/۲۳

با سلام و عرض ادب خیلی دکتر با اخلاق و خوب و با تجربه هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

ی ضایعه گوشتی درگردن داشتم که ایشون برداشتند و خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

بسیار عالی و با تجربه و تخصص هستند با حوصله و دقیق

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

من یکبار رفتم و واقعا تو مدت کم خیلی نتیجه گرفتم و بازم میخوام ادامه بدم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

بسیار دکتر خوب

۱۳۹۸/۰۴/۲۴

دکتر خوب و با تجربه

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

از بین بردن لک صورت

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

با سلام عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عالی عالی خوش برخورد مهربون و کار درست

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

لیکن پلان دارم که به کمک ایشون خیلی الان خوبم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

دکتر خوبیه

۱۳۹۷/۰۷/۲۴

اسکار صورت

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

بهترین پزشک هستش

۱۳۹۹/۰۴/۰۷

برای بیماری نه چندان کار لیزر بد نبود

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

فوق الع

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بهترین دکتر پوست در رشت هستن

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

برای پوست

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

مشکلات پوست و مو ، عالی ، واقعا دکتر با اخلاق و مهربونی هستن خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

دکتر خیلی خوبین

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

بیماری پسورزیاریس دارم و توسط خانوم دکتر کنترل شده.و همچنین لیزر موهای زائد را هم در همین مطب انجام دادم که بسیار بسیار راضی هستم

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

عالی بو

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

مادرم مشکل پوستی داره با بیار وزیت خیلی خوب شده دستشو وپاش ممنونم از خانم دکترعزیز

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

برای جوش و منافذ باز صورت و بدن رفتم. فعلا یه جلسه ویزیت شدم ولی تا الان نتیجه عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

بسیار صبور و خوش برخورد و حرفه ای

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

تشخیص شون خیلی عالی بود. هنوز برای درمان مراجعه نکردم.

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

اگزمای پوستی

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

دکتر خیلی خوبی ھستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

برای پوست،زگیل که خداروشکر برطرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

من بخاطر اگزمای پوست خدمتشون رفته بودم راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

لکه پوست

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

مشکل شوره ی سر و اگزما با یک بار مراجعه مشکلم حل شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

بسیار با حوصله هستن و با تشخیص عالی برای ریزش مو و لک صورتم مراجعه کردم عالی بود و کامل برطرف شد کار تزریق های زیباییشون هم حرف نداره

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

جوش پوستی خیلی زیادی داشتم ولی با یک جلسه و داروهای دوهفته همه آنها از بین رفت

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷

خیلی خو

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

مشکل قارچ داشتم و خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

همسرم رو پیش ایشون بردم عالی بودند

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالی بود، مشکلم رو حل کرد مشکل پوستی

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

دکتر بسیار خوب و با وجدانی هستن بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی مهربان

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

من مشکل جوش، داشتم بنظرم خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

بسیار خوشرو و با احترام برخورد دارند .

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

اگزمای چندین ساله داشتم که هیچ جوره درمان نمیشد. اما با یه پماد بسیار ازرون قیمت و حداقل استفاده، درمان حاصل شد

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

تو یک بار ویزیت تمام مشکلات پوستم حل شد.فوق العاده خوش اخلاق هستن

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

خواهرم مشکل پوست داشت خیلی عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

پزشکی فوق العاده و با تجربه و خوش اخلاق هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۷

مشکل تیرگی دورچشم داشتم.عالی بود خانم دکتر بااخلاق و حرفه ای هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

تبخال تناسلی

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

برای جاش جوش مراجعه کرذم عالی بودند

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

برای ریزش رفتم دوباره برگشته میخوام باز برم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

دکترخیلی خوبی هستن

۱۳۹۸/۱۲/۰۳

عالییییی

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

اگزمای پوستی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دررابطه با متوقف شدن رشد موهام کمکم کردن بعد از ده سال موهام رشد خوبی داشته حداقل ۱۲ سانتی رشد داشته وادامه داره خدارو شکر

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

بیماری رزهآ داشتم که با تجویز دکتر کاملا برطرف شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

اکنه صورت داشتم بهتر شدم

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

مشکل قارچ پوستی داشتم که با تجویز دارو وپماد ظرف یک هفته خوب شدم

۱۴۰۱/۱۲/۰۵

بسیار دکتر خوبی است من بیماری پوست سر داشتم چند دکتر رفتم خوب نشدم ولی با چند جلسه پیش این دکتر رفتم خیلی راضیم دکتر مهربونه ممنون خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

برا پوستم وژله لب

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

دوره بارداری بخاطر دمل های دردناک و چرکی مراجعه کردم و خیلی زود برطرف شد.

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

درجه یک و دوسداشتنی

۱۴۰۲/۰۵/۳۰

عاااالی خیلی دکتر خوبیه ایشون تونستن تشخیص بدن که علت ریزش موی من چیه آزمایش دادم در صورتی که بقیه پزشکا از خودشون هزارجور شامپو و محلول میدادن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

دکتر بسیار مهربان و خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

بسیار پزشک کار بلد و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

خیلی دکتر حاذق و توانایی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

دکتر عالی هستن و کار بلد و با اخلاق

۱۳۹۷/۰۹/۱۷

مشکل خارش کف پا

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

دکتر با اخلاق و با حوصله

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۱۴

عالی هست تشخییصشوت

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دستهای دخترم اگزما داشتن که بعد از معاینه توسط خانم دکتر خوب شدن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بد نیست

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار دکتر با اخلاق و مهربون و دلسوزی هستن بنده مشکل اگزمای پوستی دارم و تحت درمان ایشون هستم

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

مشکل ریزش مو داشتم که خوشبختانه با تجویز درست دکتر برطرف شد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

جوش پوست صورت و بدن

۱۳۹۷/۱۱/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

خیلی مهربون و لارژ

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

یک قسمت قرمزی در کشاله ران داشتم که پیش چندین پزشک عمومی و متخصص رفتم ، اما یک جلسه ویزیت پیش خانم دکتر با یک دارو یک هفته بعد خوب شدم .

۱۳۹۸/۰۸/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عالیی بودنن

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

من و همه خانواده م پیش ایشون میرم بسیار بسیار دکتر حاذقی هستن چه در زمینه زیبایی چه در زمینه درمانی

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

کارشون عالیه. خال برداری و لیزر کردم

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

هایفوتراپی انجام دادم راضی بودم ممنون

۱۴۰۲/۰۵/۰۵

عاااااااااااااالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

بسیار عالی و با

۱۳۹۸/۱۰/۰۷

سلام . بیماری پسوریازیس داشتم . ابتدا پیش دکتر گلچایی رفتم قطع امید کردم ولی پیش دکتر حسین زاده رفتم ایشون درمان کردن کاملا

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کارشون عالیه و عاشق کارشون هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خیلی تو کار دقیق بودند

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

دکتر بسیار خوش اخلاق و و از نظر کاری عالی، درمان بیماری من خیلی زود جواب داد و بهبود یافت

۱۳۹۸/۰۲/۲۵

دکتر خوبی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

من زگیل داشتم خانم دکتر با تجربه ای هستن کارشون عالی بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

مشکل اگزامای پوستی داشتم و با یک نوبت مراجعه و درمان مشکلم حل شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹

زگیل در صورت و درمان شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

من دخترم پارسال دچار حساسیت پوستی شده بود با یک بار ویزیت خوب شد هم اخلاقش خوبه و هم داروهایی که تجویز میکنه ..

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

خیلی دکتر با اخلاق وتحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دکنر بسیار باتجربه

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

یک پزشک عالی با یک نوبت ویزیت مشگل پوستی مزمن چند ساله ام بهبود پیدا کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

برای اگزمای پوستی فرزندم مراجعه کردم،در حال درمان هستیم... بسیار خوش رو و با حوصله هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

اگزما داشتم دوماهه ویزیت شدم راصی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

جوش صورت.فعلا در مرحله درمان هستم.ولی اخلاق دکتر بسیار عالی.

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

ریزش ریش سکه یی

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

قبلا برای جوش صورت ویزیت شده بودم و با یک بار ویزیت صورتم خوب شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عالی عال

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

دوتاازخواهرام مشکل داشتن که واقعاازکارخانوم دکتررضایت کامل دارن

۱۳۹۸/۰۹/۱۸

عالی فوق العاده

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

نمیدونم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دکتر با اخلاق وکار درست

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

قارچ پوستی که در چند روز بر طرف شد فوالعاده هستن ایشون

۱۳۹۷/۰۶/۲۷

دارم بهبود

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

دکتر خوبیه و به بیمار توجه میکنه و بهت توضیح میده

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

قبل کرونا رفتم راضی بودم . مراحلم تموم نشده

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

با سلام بسیار منظم، دقیق و متخصص در تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

خوب بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

سلام خانم دکتر فوق العاده عالی و کاربلد به دیگران هم پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

برای جوش صورت

۱۴۰۲/۰۵/۱۸

مهربان و کار ببد

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بسیارعالی دکتر باتجربه و خوش برخورد و کار بلد برای جای بخیه و ژل لب

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

دکتر عالی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

برای لیزر مراجعه کردم و بسیار راضی بودم.

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

زگیل داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم با اینکه برام فریز کردن

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

دکتر فوق العاده هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

قبلا .مراجعه داشتم.کار. وادب واخلاق شون بسیار عالی .به همه دوستان معرفی کردم.نتیجه رضایت بخش بوده

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

ریزش سکه ایی ریش بهتر شدم کامل رشد کرد الان دوباره ریزش کرده

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

برای انجام لیزر مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

برداشتن خال صورت

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

منمشکل پوستی داشتم وایشون خیلی دقیق وعالی بودن من پیش چندین متخصص رفتم ونتونستن تشخیص درست بدن وهرکدوم یه چیز میگفتن ولی خانمدکتر عالی بودن

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

دکتر بسیار علیی

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

واقعا بااخلاقن نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

افتادگی اطراف چانه وخط خنده عمیق

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

پزشک بسیار خوب و با اخلاق

۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آدرس و تلفن مطب دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی
رشتچهارراه گلسار - ابتدای خیابان نواب - جنب آزمایشگاه نیلو - روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار - ساختمان آرتا - طبقه دوم
ساعت ۱۶ الی ۲۱
    نقشه مطب
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر وحید دوستی عمومی جناب آقای دکتر وحید دوستی
    اینستاگرام دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    چهارراه گلسار - ابتدای خیابان نواب - جنب آزمایشگاه نیلو - روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار - ساختمان آرتا - طبقه دوم

    مطب

    چهارراه گلسار - ابتدای خیابان نواب - جنب آزمایشگاه نیلو - روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار - ساختمان آرتا - طبقه دوم