اکزمای پوستی سر داشتم و با هزینه دارویی خیلی کم در حال درمان هستش
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
زگیل تناسلی که با فریز کردن توسط ایشون برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
سالها مشگل پوستی داشتم به چند دکتر پوست مراجعه کردم ولی فقط ایشون تشخیص و درمان درست رو انجام دادند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
پو موییی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
مشکل ریز مو داشتم که با قرص های ویتامینه که تجویز کردند بهتر شد.
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بسیار عالی دقیق و با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
قارج پوستی داشتم خوب نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار دکتر با اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
مشکل اگزوما
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سلام بع مدت 3 سال صورتم جوش میزد 5 تا دکتر خوب تو رشت رفتم یا پیشنهاد کاشت ابرو دادن یا بی توجه بودن میگفتن خوب میشه . خانم دکتر با یه نسخه پوستمو صاف کردن فعلا که خوبم .
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
زگیل و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
آلرژی رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
تشخیص ودر مان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
برای ریزش مو مراجعه کردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
پوستم بسیار صاف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
مشکل پوست عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
برای لیزر خال های صورت مراجعه کرده بودم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
دکتر بسیار خوب نتیحه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
برای از بین بردن کک و مک ،کرم هوایی که دادن خیلی موثر بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بینظیر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
با سلام در چند مورد مراجعه اعضای خانواده نزد ایشون فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دکتر مج
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
ریزش مو
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
خوب بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۰
زیگل تناسلی داشتیم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
خوب بود
راضی ام
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
دچار جوش التهابی بدی روی صورتم شده بودم که ایشون با یکبار معاینه و تجویز دارو باعث شدن سریعا بهبود حاصل بشه. خیلی خوب وقت میذارن و کمک میکنن.
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۳اکزمای پوستی سر داشتم و با هزینه دارویی خیلی کم در حال درمان هستش
۱۳۹۹/۱۱/۲۶زگیل تناسلی که با فریز کردن توسط ایشون برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰سالها مشگل پوستی داشتم به چند دکتر پوست مراجعه کردم ولی فقط ایشون تشخیص و درمان درست رو انجام دادند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲پو موییی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳مشکل ریز مو داشتم که با قرص های ویتامینه که تجویز کردند بهتر شد.
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار عالی دقیق و با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰قارج پوستی داشتم خوب نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار دکتر با اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴مشکل اگزوما
۱۴۰۰/۱۰/۲۷سلام بع مدت 3 سال صورتم جوش میزد 5 تا دکتر خوب تو رشت رفتم یا پیشنهاد کاشت ابرو دادن یا بی توجه بودن میگفتن خوب میشه . خانم دکتر با یه نسخه پوستمو صاف کردن فعلا که خوبم .
۱۴۰۰/۰۵/۱۳زگیل و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴آلرژی رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۶/۱۷تشخیص ودر مان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹برای ریزش مو مراجعه کردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰پوستم بسیار صاف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱مشکل پوست عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹برای لیزر خال های صورت مراجعه کرده بودم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دکتر بسیار خوب نتیحه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷برای از بین بردن کک و مک ،کرم هوایی که دادن خیلی موثر بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بینظیر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲با سلام در چند مورد مراجعه اعضای خانواده نزد ایشون فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر مج
۱۴۰۳/۰۶/۰۶ریزش مو
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۰زیگل تناسلی داشتیم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خوب بود راضی ام
۱۳۹۷/۰۹/۰۱دچار جوش التهابی بدی روی صورتم شده بودم که ایشون با یکبار معاینه و تجویز دارو باعث شدن سریعا بهبود حاصل بشه. خیلی خوب وقت میذارن و کمک میکنن.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰تجویزشان نتیجه بخش بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۵موهای بچه ام و کارش خیلی درسته
۱۳۹۹/۱۰/۰۳