من ریزش مو داشتم تازه رفتم پیشش دارم داروهارو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
تشخیص کاملا درست ....
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
بسیار با اخلاق و باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
سلام برای اسکار پوستی پیش دکتر رفتم و تحت درمانم تشخیص عالی و کاربلد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
درحال درمان ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار خوش برخورد .تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
من اگزما داشتم روی دست و دور چشم و پشت گردنم، آقای دکتر یه کرم دست ساز برای من تجویز کردن، استفاده کردم همون روزای اول خوب شدم کاملا، خدا خیرشون بده.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
قارچ پوستی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
سلام نوبت دهی عالی .تشخیص دکتر کاملا درست و نتیجه درمان هم بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
ریزش مو درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
برای ناراحتی پوستی رفته بودم براحتی ویزیت شدم برخورد بسیار خوب و با وقت گذاشتن برای معاینه بیمار ومشاوره لازم و منتظر نتیجه اثر دارو هستم . با توصیه دیگران رفته بودم و راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
برای ریزش مو درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
خوب بود و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
فعلا در مرحله درمان هستم.ولی رو به بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
با مراجعه به ایشون خیلی ریزش موهام خوب شد کاملا برطرف شد هیچ جای دیگه ای نتونست مشکل منو برطرف کنه
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
عالی بودن بسیار خوش اخلاق من برای بیماری پیسی مراجعه کردم که پماد تاکریل دادن و معطلی هم نداشتم تومطب شون
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
دکتر با اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
سلام امیر عاصمی زاده هستم هفته پیش اومده بودم برای ورم انگشتام فردا نه پس فردا جواب آزمایشم میاد میتونم همون روز بیام
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
خوب بود همه چیز خوش اخلاق بودند و بموقع ویزیت شدیم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
پسرم زگیل پوستی داشت با فریز درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
ریزش مو
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
من صورتم لکافتاد آمدم یه ضد آفتاب داد ویه کرم برای لک الان ۱۵روزه یکم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
همسرم مشکل اگزمای شدید دست داشتن پیش دوتا دکتر معروف رفتن اصلا خوب که نشدن بدترم شده بودن ولی با اولین ویزیت پیش اقای دکتر دستای همسرم روز به روز داره بهتر میشه واقعا خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
مشکل پوستی، دقیق و باحوصله معاینه شدم و مساله برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
پوست صورتم لک داشت فعلا با کرمهای ضدلک نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
برادرم مشکل پوستی داشت که با تشخیص درست ایشون و دارو درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
ریزش مو داشتم که با مراجعه و تشخیص به موقع درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
در حال بهب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
سلام خیلی دکتر با اخلاق و کار بلد هست یاشاسین
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
خوب بود نتیجه داد برای ادامه درمان دوباره مراجعه میخوام کنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
بسیار در کار خود هنرمند هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
من برای کشیدن ناخن شست پام به دکتر مراجعه کردم و واقعا از روند درمانی راضی بودم. هم برخوردشون محترمانه و آرام بود، هم همهی مراحل رو با دقت توضیح دادن. بعد از عمل هم با حوصله به سوالهام دربارهی مراقبتهای بعدی پاسخ دادن و واقعا حس کردم فقط یک ویزیت نبود، بلکه پشتیبانی و همراهی واقعی وجود داشت. از توجه و پیگیریشون ممنونم و حتما ایشون رو به دیگران هم پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
برای ریزش مومراجعه کردم هم کاروهم اخلاقشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
پوست پسرم عرق سوز شده بود پماد و کرم دادن فعلا که خوب نشده مدت زمان انتظار در مطب نسبتا زیاد بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
دکتربسیاربااخلاق ومحترم هستند وفعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
سلام بسبار مهربان و خوش برخورد و در حال حاضر در حال درمان ریزش مو هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
مشکل قارچ پوستی داشتم خدارو شکر در حال بهبود هستم وممنون از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
من دو بار که خدمت ایشون میرسم واقعا با حوصله به تمامی سوالات جواب میدن و من الان کاملا درمان شدم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
بیماری پوستی داشتم ایشون کاملا علمی مشکلم رو درمان کردند بسیار با اخلاق هم بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
در حال درمان هستم بنظرم عالی بود بیماری ما گال بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
مشکل قارچ پوستی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بخاطر مشکلات پوستی و ریزش موی شدید مراجعه کردم و با دوجلسه درمان شدم.اقای دکتر بسیار با حوصله و باسواد هستند و برخورد عالی با بیمار دارند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
تجویزشون درست بود و تا حد زیادی مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
تازه دوره درمانم رو با ایشون شروع کردم تشخیصشون که کاملا درست بود نتیجه رو دوباره اعلام میکنم و به شدت با حوصله هستن کامل گوش میدن به بیمار و خیلی کامل تر توضیح میدن ا
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
اقای دکتر بهترین و با سواد ترین هستن.من یه مشکل پوستی داشتم که با تشخیص عالیشون سریع خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
زگیل تناسلی داشتم توسط دکتر درمان شدم
خیلی مهربان و متخصص خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
مشکل ریش
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
سلام من و خونوادم ی مشکل پوستی حاد داشتیم ک با ی پماد ایشون مشکلمونو حل کردن واقعا دکتر خوبیه من ازش خیلی راضی بودم، عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
سلام دکتر خیلی خوبی هستن خوش برخورد و مهربون فعلا تو دوره درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
دکتر تشخیصشون عالیه
دوبار پسرم و پیششون بردم و از نتیجه خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
مشکل قارچ پوستی داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
مشکل ریزش مو شدید داشتم خدارو شکر برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
سلام مشکل لک بالای لب داشتم که با خارش همراه بود و هر از گاهی عود میکرد دیگه ناامید بودم دکتر رو توی همین جا پیدا کردم وقتی نظرات رو خوندم گفتم شانسمو امتحان کنم الان داشتم خودمو توی آینه میدیدم باورم نمیشه که با یه پمادی که در دسترس بود از شر این لک بعد چهار سال راحت شدم گرچه دکتر گفت بعدش بیا نمونه برداری ولی خدا و شکر توی جلسه اول خوب شد دکتر های دیگه که داشتن اون لک رو بیشتر میکردن و آخرش با لایه برداری داشت سوراخ میفتاد.سپاس فراوان.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
برای تقویت مو به ایشان مراجعه کردم که نتیجه مثبت حاصل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
در حال درمان هستم تا الان که خوب یوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
تشخیص آقای دکترعالی هست ،درماتیت سبوره پسرم درعرض ۳روز بهبودپیداکرد درحالیکه قبلا هم پیش پزشک رفته بودیم ..بسیاردقیق ،باحوصله و باتشخیص هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
زخم پوستی داشتم ، درمان شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر خوبیست مشکل پوستی داشتیم با یک پماد برطرف شد بسیار مهربان با ادب و متواضع هستند
من ریزش مو داشتم تازه رفتم پیشش دارم داروهارو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶تشخیص کاملا درست ....
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار با اخلاق و باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸سلام برای اسکار پوستی پیش دکتر رفتم و تحت درمانم تشخیص عالی و کاربلد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۵درحال درمان ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۲۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار خوش برخورد .تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹من اگزما داشتم روی دست و دور چشم و پشت گردنم، آقای دکتر یه کرم دست ساز برای من تجویز کردن، استفاده کردم همون روزای اول خوب شدم کاملا، خدا خیرشون بده.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲قارچ پوستی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱سلام نوبت دهی عالی .تشخیص دکتر کاملا درست و نتیجه درمان هم بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۴/۰۴/۰۶ریزش مو درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴برای ناراحتی پوستی رفته بودم براحتی ویزیت شدم برخورد بسیار خوب و با وقت گذاشتن برای معاینه بیمار ومشاوره لازم و منتظر نتیجه اثر دارو هستم . با توصیه دیگران رفته بودم و راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای ریزش مو درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوب بود و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲فعلا در مرحله درمان هستم.ولی رو به بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲با مراجعه به ایشون خیلی ریزش موهام خوب شد کاملا برطرف شد هیچ جای دیگه ای نتونست مشکل منو برطرف کنه
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی بودن بسیار خوش اخلاق من برای بیماری پیسی مراجعه کردم که پماد تاکریل دادن و معطلی هم نداشتم تومطب شون
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر با اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام امیر عاصمی زاده هستم هفته پیش اومده بودم برای ورم انگشتام فردا نه پس فردا جواب آزمایشم میاد میتونم همون روز بیام
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۳خوب بود همه چیز خوش اخلاق بودند و بموقع ویزیت شدیم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰پسرم زگیل پوستی داشت با فریز درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ریزش مو
۱۴۰۳/۱۲/۱۴من صورتم لکافتاد آمدم یه ضد آفتاب داد ویه کرم برای لک الان ۱۵روزه یکم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱همسرم مشکل اگزمای شدید دست داشتن پیش دوتا دکتر معروف رفتن اصلا خوب که نشدن بدترم شده بودن ولی با اولین ویزیت پیش اقای دکتر دستای همسرم روز به روز داره بهتر میشه واقعا خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مشکل پوستی، دقیق و باحوصله معاینه شدم و مساله برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴پوست صورتم لک داشت فعلا با کرمهای ضدلک نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴برادرم مشکل پوستی داشت که با تشخیص درست ایشون و دارو درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ریزش مو داشتم که با مراجعه و تشخیص به موقع درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸در حال بهب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام خیلی دکتر با اخلاق و کار بلد هست یاشاسین
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خوب بود نتیجه داد برای ادامه درمان دوباره مراجعه میخوام کنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بسیار در کار خود هنرمند هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۴من برای کشیدن ناخن شست پام به دکتر مراجعه کردم و واقعا از روند درمانی راضی بودم. هم برخوردشون محترمانه و آرام بود، هم همهی مراحل رو با دقت توضیح دادن. بعد از عمل هم با حوصله به سوالهام دربارهی مراقبتهای بعدی پاسخ دادن و واقعا حس کردم فقط یک ویزیت نبود، بلکه پشتیبانی و همراهی واقعی وجود داشت. از توجه و پیگیریشون ممنونم و حتما ایشون رو به دیگران هم پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲برای ریزش مومراجعه کردم هم کاروهم اخلاقشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸پوست پسرم عرق سوز شده بود پماد و کرم دادن فعلا که خوب نشده مدت زمان انتظار در مطب نسبتا زیاد بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتربسیاربااخلاق ومحترم هستند وفعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام بسبار مهربان و خوش برخورد و در حال حاضر در حال درمان ریزش مو هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل قارچ پوستی داشتم خدارو شکر در حال بهبود هستم وممنون از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من دو بار که خدمت ایشون میرسم واقعا با حوصله به تمامی سوالات جواب میدن و من الان کاملا درمان شدم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بیماری پوستی داشتم ایشون کاملا علمی مشکلم رو درمان کردند بسیار با اخلاق هم بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰در حال درمان هستم بنظرم عالی بود بیماری ما گال بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل قارچ پوستی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بخاطر مشکلات پوستی و ریزش موی شدید مراجعه کردم و با دوجلسه درمان شدم.اقای دکتر بسیار با حوصله و باسواد هستند و برخورد عالی با بیمار دارند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۰تجویزشون درست بود و تا حد زیادی مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تازه دوره درمانم رو با ایشون شروع کردم تشخیصشون که کاملا درست بود نتیجه رو دوباره اعلام میکنم و به شدت با حوصله هستن کامل گوش میدن به بیمار و خیلی کامل تر توضیح میدن ا
۱۴۰۴/۰۷/۰۹اقای دکتر بهترین و با سواد ترین هستن.من یه مشکل پوستی داشتم که با تشخیص عالیشون سریع خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱زگیل تناسلی داشتم توسط دکتر درمان شدم خیلی مهربان و متخصص خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳مشکل ریش
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام من و خونوادم ی مشکل پوستی حاد داشتیم ک با ی پماد ایشون مشکلمونو حل کردن واقعا دکتر خوبیه من ازش خیلی راضی بودم، عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام دکتر خیلی خوبی هستن خوش برخورد و مهربون فعلا تو دوره درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر تشخیصشون عالیه دوبار پسرم و پیششون بردم و از نتیجه خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مشکل قارچ پوستی داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل ریزش مو شدید داشتم خدارو شکر برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام مشکل لک بالای لب داشتم که با خارش همراه بود و هر از گاهی عود میکرد دیگه ناامید بودم دکتر رو توی همین جا پیدا کردم وقتی نظرات رو خوندم گفتم شانسمو امتحان کنم الان داشتم خودمو توی آینه میدیدم باورم نمیشه که با یه پمادی که در دسترس بود از شر این لک بعد چهار سال راحت شدم گرچه دکتر گفت بعدش بیا نمونه برداری ولی خدا و شکر توی جلسه اول خوب شد دکتر های دیگه که داشتن اون لک رو بیشتر میکردن و آخرش با لایه برداری داشت سوراخ میفتاد.سپاس فراوان.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای تقویت مو به ایشان مراجعه کردم که نتیجه مثبت حاصل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴در حال درمان هستم تا الان که خوب یوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تشخیص آقای دکترعالی هست ،درماتیت سبوره پسرم درعرض ۳روز بهبودپیداکرد درحالیکه قبلا هم پیش پزشک رفته بودیم ..بسیاردقیق ،باحوصله و باتشخیص هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۱زخم پوستی داشتم ، درمان شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خوبیست مشکل پوستی داشتیم با یک پماد برطرف شد بسیار مهربان با ادب و متواضع هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتور کا
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عمل بینی پیششون انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰کاردرست
۱۴۰۴/۱۱/۲۸