بسیار دکتر باشخصیتی هستن
با حوصله و صبور و خوش اخلاق
در کارشون هم استادن
من با یکبار ویزیت مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عالی هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر بسیار حاذق و محترمی هستند، من مشکل اگزما داشتم واقعا برام معجزه کردن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
اگزما پوستی...بسیار کارشون خوب بود و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
سبوره ،اگزمای پوست،با یک جلسه ویزیت و دریافت دارو فعلا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوب بود واسه کریو تراپی رفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار دکتر توانایی هستن در حرفه شون خدا خیرشون بده،خداروشکر جوش صورتم درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بیمار ایشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
پوست و عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
آقای دکتر خیلی عالی هستن خدا بهشون سلامتی بده اگر بهترین دکتر پوست و مو رشت میخوایید دکتر قرائی نژاد بدون شک عالی ترین هستن.مشکل پوست داشتم درحال درمانم عالیییییییی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
کچلی تاسی شکل که درمان شدم سه سال پیش
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
ریزش مو و تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
اگزما کاملا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
خوب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
تشخیص دقیق و درمان موثر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
ریزش مو سکه ای
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار باحوصله و کاردرست و محتاط هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
دکتر دلسوز و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
جوش صورت ،،
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
قارچ پوستی کشاله ران درحال درمان می یاشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
ازهمه نظرعالی فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
مشکل میخچه پاهای پسرم و زگیل دست خودم، عالی بود مشکل کاملا حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عالی حرف نداره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
لیزر فرگشنال انجام دادم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
برای ریزش مو رفتم برام مزو تراپی نوشتند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
برای خانمم اومدم برای ریزش مو بله خیلی کمک میکند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
یک هفته پیش مراجعه کردم برای جوش امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
از ریز
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بسیار دکتر مهربان و با دانشی هستند من 9 ساله که برای بیماریم تحت نظر ایشون هستم و خیلی راضیم ازشون و به نظرم رتبه یک بین تمام متخصصین پوست و مو شهر رشت هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
در مورد اقوام نتیجه دیدم خودم اولین بارمه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
جوش های دردناک در ناحیه کمر داشتم که آقای دکتری قرائینژاد با تجویز دارو و شوینده مناسب مشکل را برطرف کردند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بسیار با اخلاق و دانش علمی بالا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
اگزماخوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
بسیار خوش برخورد.عالی و تشخیص کاملا درست و بهبودی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
پوستم جوش داشت خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
برای درمان جوش صورت مراجعه کردم و عالی بودن خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر ف
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مشکل جوش صورت که خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دکترهوخوبی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
جوش صورت و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بیماری اگزما .....بهبودی کامل.....
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
دکتز باسوادی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
از طریق دکتر خیراب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
من مشکل اگزما پوستی داشتم خداروشکر دکتر قرائی نژاد واقعا حرفه ای هستن تو کارشون و تا حد خیلی زیادی من توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
دکتر خوب و عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
مشکل ناخون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
برای درمان اکنه هایی که روی صورتم بود بهشون مراجعه کردم و نتیجه ی بی نهایت عالیی رو گرفتم
ایشون توی کارشون بی نظیر هستن️
دیگه جوش نزدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵جوش وخیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ضایعه گوشتی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶مشگل حساسیت پوستی داشتم به لطف دکتر الان خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار دکتر باشخصیتی هستن با حوصله و صبور و خوش اخلاق در کارشون هم استادن من با یکبار ویزیت مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر بسیار حاذق و محترمی هستند، من مشکل اگزما داشتم واقعا برام معجزه کردن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶اگزما پوستی...بسیار کارشون خوب بود و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰سبوره ،اگزمای پوست،با یک جلسه ویزیت و دریافت دارو فعلا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بود واسه کریو تراپی رفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار دکتر توانایی هستن در حرفه شون خدا خیرشون بده،خداروشکر جوش صورتم درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بیمار ایشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پوست و عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵آقای دکتر خیلی عالی هستن خدا بهشون سلامتی بده اگر بهترین دکتر پوست و مو رشت میخوایید دکتر قرائی نژاد بدون شک عالی ترین هستن.مشکل پوست داشتم درحال درمانم عالیییییییی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کچلی تاسی شکل که درمان شدم سه سال پیش
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ریزش مو و تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳اگزما کاملا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷خوب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶تشخیص دقیق و درمان موثر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲ریزش مو سکه ای
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار باحوصله و کاردرست و محتاط هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر دلسوز و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۲۳جوش صورت ،،
۱۴۰۰/۰۶/۰۳قارچ پوستی کشاله ران درحال درمان می یاشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ازهمه نظرعالی فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل میخچه پاهای پسرم و زگیل دست خودم، عالی بود مشکل کاملا حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی حرف نداره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵لیزر فرگشنال انجام دادم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برای ریزش مو رفتم برام مزو تراپی نوشتند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای خانمم اومدم برای ریزش مو بله خیلی کمک میکند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱یک هفته پیش مراجعه کردم برای جوش امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱از ریز
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار دکتر مهربان و با دانشی هستند من 9 ساله که برای بیماریم تحت نظر ایشون هستم و خیلی راضیم ازشون و به نظرم رتبه یک بین تمام متخصصین پوست و مو شهر رشت هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۸در مورد اقوام نتیجه دیدم خودم اولین بارمه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۱جوش های دردناک در ناحیه کمر داشتم که آقای دکتری قرائینژاد با تجویز دارو و شوینده مناسب مشکل را برطرف کردند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار با اخلاق و دانش علمی بالا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۱اگزماخوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار خوش برخورد.عالی و تشخیص کاملا درست و بهبودی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵پوستم جوش داشت خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برای درمان جوش صورت مراجعه کردم و عالی بودن خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر ف
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل جوش صورت که خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکترهوخوبی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۰۵جوش صورت و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بیماری اگزما .....بهبودی کامل.....
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکتز باسوادی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۶از طریق دکتر خیراب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۰۷من مشکل اگزما پوستی داشتم خداروشکر دکتر قرائی نژاد واقعا حرفه ای هستن تو کارشون و تا حد خیلی زیادی من توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر خوب و عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل ناخون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵برای درمان اکنه هایی که روی صورتم بود بهشون مراجعه کردم و نتیجه ی بی نهایت عالیی رو گرفتم ایشون توی کارشون بی نظیر هستن️
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ریزش مو داشتم جلوگیری شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹اگزما.درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰مشکل بیماری صرف
۱۴۰۰/۰۱/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۸