۷۰۲ نفر
دکتر عباس درجانی

دکتر عباس درجانی

متخصص پوست و مو

متخصص شماره نظام: ۳۸۰۳۵
۳۵۲ نفر

سلام جوش میزدم و ایشون منو درمان کردن کارشون عالیه

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

عالی.........بنده خواهر خانمو پیش ایشان برم درمان فوق العاده ای کردند

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

مشکل ریزش مو نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالی و بهترین

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۰/۰۵

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

اگزمای پوستی داشتم با ریزش موی شدید

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

فعلن نتیجه ای نگرفتم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

موهام خیلی کمپشت شده بود دکتر معجزه کرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

مشکل اگزما

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

مشکل اگزما، با داروهایی که دادن خیلی زود رفع شد و دیگه به سراغم نیومد

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

فعلا نتیجه ای حاص

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

بسیار تشخیص عالی دارن ، دارو های خوب و قیمت مناسب و با تاثیر بالایی میدن

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

مشکل قارچ که درمان شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

دکتر خوبی هستش

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عالی و دوست داشتنی و منصف

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

در تشخیص بیماری زونا

۱۳۹۷/۰۱/۲۹

عالیییی

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

ریزش مو و پسوریازیس

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

ریزش موبعدازکرونا،،محلول دادکمتراز 2 ماه جواب گرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

زگیل که با داروی دست ساز حل شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

رفع شوره

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

دکتر مهربون و با حوصله ای هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

برای مشکل ریزش موهام رفتم فعلا که خوب بودن

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

طبابطشان بسیار عالی ست من 30 سال ک مریضشون هستم در خصوص پوست و مو جوش بدن پسرم رو خوب کردن ب کارشون ایمان دارم درپناه خدا باشن سلامتی شون آرزومه

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

پوستی خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

مشکل پوستی خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

مشکل عفونت ناخن پا داشتم و نتیجه درمان عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

عاااالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

برای موی سر

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

سرطان bcc تحت نظر

۱۳۹۹/۰۸/۲۲

عفونت شدید,و قارچ بین انگشتان پا

۱۳۹۷/۱۲/۰۸

در دوره درمان

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

روش درمانش جواب داد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

هنوز نتیجه نگرفتم چون دوره درمان کامل نشده

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

مشکل پوستی

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

فعلا درمان نشده ام

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

لک جای جوش داشتم.یه بار ویزیت شدم دارو نوشت واسه دوماه پوستم روشنتر شده لکه هاهم کمی کمرنگتر اما هنوز خیلی مونده تا صاف شه. داروهاشم ارزون بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

کارش خوب هست و عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

ریزش مو داشتم تشخیصشون عالی بود و مشکلم بعد یک ماه کاملا برطرف شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

عالی ، از نظر طبابت و اخلاق نمونه بود.

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عالی و کار بلد

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

اگزمای پوست

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

لک های سفید در پوست که با تشخیص درست و داروی دست ساز درمانم کردن

۱۳۹۸/۰۷/۲۷

کم پشتی و خالی شدن کف سر،تحت درمانم ولی واقعا خیلی بهتر شده و حدودا 3 ماهی میگذره از استفاده داروها

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

مشکل پوستی داشتم و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

دکتر خوبی هس

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

دکتر بسیار خوبی هساتد

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

جوش صورت سریع خشک میکنن ولی لک میمونه و دکتر صادقی هستن

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اگزما و در حال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

خال گوشتی همسرم رو خیلی تمیز برداشتند

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

اگزمای پوست کف پاداشتم گاها شدیدبا3دوره ویزیت خوب نشدم همچنان درگیرم

۱۳۹۸/۰۱/۱۶

اقای دکتر کارشون عالیه

۱۳۹۸/۱۲/۲۹

مشکل پوست

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

خوب هست

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

تاحدودی راضی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

واقعا فوق العاده

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

واقعا فوق العاده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

برای ریزش مو محلولی دادن و گفتن استفاده کن و دوماه دیگه بیا،یک ماهه که استفاده میکنم و ریزش موم کمترشده

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

من بیماری پوستی گال داشتم و ایشون تنها پزشکی بودن که بیماری بنده رو تشخیص دادن

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

سالهای زیادی دکتر دخترم بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

عالی بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

تشخیص بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عالیییی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

مشکل پوست صورت.درمان شدم.یه انسان به تمام معنا هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار با تجربه هستند و درمان رو با حداقل هزینه و ارجاع انجام میدن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

بهترین دکتر استان گیلان و تشخیصش عالی

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

خووب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

چند سال پیش برای درمان اگزمای دست پیششون رفتم ودرمان شدم ۰

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

دکتر بسیار خوبی است

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

کارشون عالیه فقط نوبت دهی مخصوصا تلفنی ضعیفه

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خوب نشد

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر فوقالعاده ای هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

پزشک بسیار حاذق و حرفه ای با اخلاق بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر بسیا

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

دکتر عالیه

۱۳۹۸/۰۷/۱۰

بسیار دکتر خوبی هستن کارشون حرف نداره اگزمای پوستی داشتم که بعداز مراجعه ب اقای دکتر و مصرف کرم نتیجه خوبی گرفتم

۱۳۹۹/۰۲/۱۱

لک پوستی درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

بله عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

فعلا که هیچ.

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

اگزما مشکلم برطرف شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

اکنه شدید و لکه روی صورتم بود با کمک اقای دکتر و ویزیت عالی ایشون صورتم 99 درصد صاف شد.. عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

سلام.مشکل پوستی داشتم که خداروشکرباچنددوره ویزت بهترشدم

۱۳۹۹/۰۶/۲۸

دکتر بسیار باحوصله و حاذق.... برای مشکل ریزش مو و ابرو و مژه به ایشان مراجعه کردم و نتیجه گرفتم.

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

قارچ خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

ریزش مو در حال مداوا هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

لک پوستی حل شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

پوستی تناسلی

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

مشکل ناخن پا.خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

برخورد،تشخیص و درمانشون خوب بود،من راضی بودم

۱۳۹۸/۰۸/۰۵

برداشتن خال و بسیار راضی بودم

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

جوش صورت

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عااااااالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

زیگیلپوستی درمان شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

مشکل ریز مو داشتم و تحت درمان این دکتر هستم تازه مراحل درمانمو شروع کردم اما دوستم که همچین مشکلی داشت پیش ایشون ویزیت شد و معجزه ایی کرد ایشون برای رشد مجدد موهاش که همه شگفت زده شدن منم مراجعه کردم نزد ایشون

۱۳۹۸/۰۴/۲۶

بسیار عالی و با حوصله هستند

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

سالها پیش وقتی بیمار باردار بودم. الرژی بارداری داشتم پیش ایشون رفتم

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

حساسیت پوستی و خارش

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالی بود تجویزشون

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

چند بار برای قارچ پوستی مراجعه کردم و با تشخیص و تجویز ایشون بهبود یافتم. دکتر خوب و با حوصله ای هستن.

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بنظرم خیلی عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

بسیار بسیار بسیار دکتر خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

دکتر با تجربه و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

عااااالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

پوست خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

دکتر بسیار خوبی هستن..یه حساسیت پوستی داشتم یه بار اومدم پیش ایشون و خوب شدم...دکتر بسیار بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

صورتم جوش داشت دکتر درمان کردن

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

حساسیت پوستی داشتم که درمان شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

تشخیص بسیار درست

۱۳۹۹/۰۵/۲۷

ریزش مو تحت درمان

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

برای ریزش مو عالی بودن

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

ریزش وحجم مو کم بود الان خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

بچه بودم بیماری پوستی داشتم با یک کرم دست ساز ریشه کن کردش ایشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

مشکل دانه های ریز ب پهلو

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

با سلام

۱۳۹۸/۰۵/۰۳

خیلی با تجربه هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عالی حرف ندارن

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

مشکل اکنه پوستی داشتم داروهاش عالی بود خیلی راضی بودم ازشون

۱۳۹۹/۱۰/۱۲

زگیل رو صورتم داشتم با یه ویزیت زگیل ازبین رفت

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

یک کیست در سرم داشتم که با یک دوره از داروهای ایشان عفونت کنترل شد و در مرحله بعدی به جراح ارجاع دادند

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

متخصص کاربلد و باتجربه

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا که خیلی راضی هستم...دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

من تو 10 سالگی دچار یه مدل اگزما در پشت گردنم شدم که به چنتا دکتر مراجعه کردم و روش درمان دکتر درجانی خیلی سریع این مشکل من رو حل کرد

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بسیار دکتر با تجربه و خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

من واقعا خیلی راضی بودم پوستمخیلی جوش میزد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

بله .عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

مشکل پوشت

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

ببسیار برخورد عالی و پاسخگویی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

زن داداشم یه تکه از موهاش سکه ای ریخته بود و خوب شد دختر عموم یکی از ابروهاش کامل ریخته بود اونم خوب شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۲

عالی بود تشخیص دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

پسوریازیس و خوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

نتیجه مثبت

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

سلام صورتم ج

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستند درحال حاضر تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

تشخیص و درمان ایشون بسیار عالی و کاربردی است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

ریزش و کمپوشت بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

ریزش مو متوقف شد با داروهای آقای دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

در حال مداوا هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

جوش صورت دخترم که با سه دوره درمان خوب شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

بسیار حاذق و خوش اخلاق. پوستم کهیر میزد. داروی ساختی تجویز کردن، درمان شد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عالی.بهترین دکتری که در میشناسم

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

مشکل پوستی.نتیجه عالی

۱۳۹۹/۰۲/۱۱

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی، تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خارش پوستی داشتم، که دارو دادن رفع شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

مشکل پوست

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

دکتر بسیار توانا و با حوصله ای هستن.و کار درست.برای میخچه پیششون رفتم با چند تا پماد درمان شدم.در صورتی که قبل ایشون پیش دکتر دیگری رفتم 20جلسه فریز شدم بی نتیجه

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

ناخنم بر اثر کاشت ناخن قارچ گرفت.دکتر راحت درمانش کردن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

ریزش مو در حال درمان

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

من یک بار پیش ایشون ویزیت شدم واسه یه جوش روی دستم بود که خیلی تصویر بدی داشت انگار زخم بود اصلا فقط یکبار رفتم کاملا محو شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

مشکل پوستی وسریع خوب شدم

۱۳۹۸/۰۵/۲۹

بسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دکترفوق العاده عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خارش در مقعد؟

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

بسیار ع

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بسیار با حوصله و با تجربه هستن

۱۳۹۹/۰۴/۱۸

برا جوش صورت رفتم ولی تغییری حاصل نشد

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

آلرژی، نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

مشکل پوستیم برطرف شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

پسوریازیس داشتم و کنترل شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بیماری دهانی داشتم ک درمان شد.کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

دکتر بسیار عالی و با اخلاق.تشخیص درست.دلسوز بیمار

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

موخوره و مشکل پوستی خوب شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵

یک دوره 2 ماهه برای جوش های صورت پیش ایشون رفتم، کاملا جوش زدن متوقف شده و الان دوباره میخوام وقت بگیرم برای تثبیت دوره درمان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتر فوق العاده مهربان و عالیییی

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

من واسه ریزش شدید موهام رفته بودم بهم مواد داروهای دست ساز و اسپره داد کاملا خوبشدم خیلی راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۰۷

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

آلوپسی-درمان شد.

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خیلی خوب بودن جوشا و لکام نابود شدن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

مشکل ریزش سکه ای

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

من راضی بودم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

مشکل سلولیت

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

ریزش مو و جلوگیری از ان با دارو و اسپری درمانی مو

۱۳۹۸/۰۶/۱۳

مشکل پوستی مادرم داشت وسریع درمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

فعلا دوره اول درمانم گذروندم کمی نتیجه گرفتم

۱۳۹۸/۰۴/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

تشخیص ایشون عالی بود من با یک بار ویزیت نتیجه گرفتم پایدار و نامدار باشن انشالله

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بی نظیر

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بسیار دکتر ماهری هستن در تشخیص امراض پوستی

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

قارچ پوست درمان نشدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۰
آدرس و تلفن مطب دکتر عباس درجانی
رشتگلسار، ابتدای خیابان ۸۰
Instagram: dr.abbasdarjani
شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۰۰
یک شنبه سه شنبه پنجشنبه صبح ۱۰:۳۰ الی ۱۳
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    گلسار، ابتدای خیابان ۸۰
    Instagram: dr.abbasdarjani