برای ریزش مو محلولی دادن و گفتن استفاده کن و دوماه دیگه بیا،یک ماهه که استفاده میکنم و ریزش موم کمترشده
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
من بیماری پوستی گال داشتم و ایشون تنها پزشکی بودن که بیماری بنده رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
سالهای زیادی دکتر دخترم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تشخیص بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عالیییی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
مشکل پوست صورت.درمان شدم.یه انسان به تمام معنا هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار با تجربه هستند و درمان رو با حداقل هزینه و ارجاع انجام میدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بهترین دکتر استان گیلان و تشخیصش عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خووب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
چند سال پیش برای درمان اگزمای دست پیششون رفتم ودرمان شدم ۰
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کارشون عالیه فقط نوبت دهی مخصوصا تلفنی ضعیفه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب نشد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
پزشک بسیار حاذق و حرفه ای با اخلاق بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دکتر عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
بسیار دکتر خوبی هستن کارشون حرف نداره اگزمای پوستی داشتم که بعداز مراجعه ب اقای دکتر و مصرف کرم نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
لک پوستی درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بله عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فعلا که هیچ.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
اگزما مشکلم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اکنه شدید و لکه روی صورتم بود با کمک اقای دکتر و ویزیت عالی ایشون صورتم 99 درصد صاف شد.. عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
سلام.مشکل پوستی داشتم که خداروشکرباچنددوره ویزت بهترشدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
دکتر بسیار باحوصله و حاذق.... برای مشکل ریزش مو و ابرو و مژه به ایشان مراجعه کردم و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
قارچ خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
ریزش مو در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
لک پوستی حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
پوستی تناسلی
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
مشکل ناخن پا.خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برخورد،تشخیص و درمانشون خوب بود،من راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۰۵
برداشتن خال و بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
جوش صورت
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عااااااالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
زیگیلپوستی
درمان شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
مشکل ریز مو داشتم و تحت درمان این دکتر هستم تازه مراحل درمانمو شروع کردم اما دوستم که همچین مشکلی داشت پیش ایشون ویزیت شد و معجزه ایی کرد ایشون برای رشد مجدد موهاش که همه شگفت زده شدن
منم مراجعه کردم نزد ایشون
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سالها پیش وقتی بیمار باردار بودم. الرژی بارداری داشتم پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
حساسیت پوستی و خارش
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی بود تجویزشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
چند بار برای قارچ پوستی مراجعه کردم و با تشخیص و تجویز ایشون بهبود یافتم. دکتر خوب و با حوصله ای هستن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بنظرم خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
بسیار بسیار بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
پوست خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
دکتر بسیار خوبی هستن..یه حساسیت پوستی داشتم یه بار اومدم پیش ایشون و خوب شدم...دکتر بسیار بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
صورتم جوش داشت دکتر درمان کردن
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
حساسیت پوستی داشتم که درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
تشخیص بسیار درست
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
برای ریزش مو عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ریزش وحجم مو کم بود الان خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بچه بودم بیماری پوستی داشتم با یک کرم دست ساز ریشه کن کردش ایشون
یک کیست در سرم داشتم که با یک دوره از داروهای ایشان عفونت کنترل شد و در مرحله بعدی به جراح ارجاع دادند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
متخصص کاربلد و باتجربه
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا که خیلی راضی هستم...دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
من تو 10 سالگی دچار یه مدل اگزما در پشت گردنم شدم که به چنتا دکتر مراجعه کردم و روش درمان دکتر درجانی خیلی سریع این مشکل من رو حل کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بسیار دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من واقعا خیلی راضی بودم پوستمخیلی جوش میزد
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بله .عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
مشکل پوشت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ببسیار برخورد عالی و پاسخگویی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
زن داداشم یه تکه از موهاش سکه ای ریخته بود و خوب شد دختر عموم یکی از ابروهاش کامل ریخته بود اونم خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
عالی بود تشخیص دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
پسوریازیس و خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
سلام صورتم ج
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستند درحال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
تشخیص و درمان ایشون بسیار عالی و کاربردی است
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
ریزش و کمپوشت بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
ریزش مو متوقف شد با داروهای آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
جوش صورت دخترم که با سه دوره درمان خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بسیار حاذق و خوش اخلاق. پوستم کهیر میزد. داروی ساختی تجویز کردن، درمان شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عالی.بهترین دکتری که در میشناسم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
مشکل پوستی.نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی، تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خارش پوستی داشتم، که دارو دادن رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
مشکل پوست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دکتر بسیار توانا و با حوصله ای هستن.و کار درست.برای میخچه پیششون رفتم با چند تا پماد درمان شدم.در صورتی که قبل ایشون پیش دکتر دیگری رفتم 20جلسه فریز شدم بی نتیجه
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ناخنم بر اثر کاشت ناخن قارچ گرفت.دکتر راحت درمانش کردن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
ریزش مو
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
من یک بار پیش ایشون ویزیت شدم واسه یه جوش روی دستم بود که خیلی تصویر بدی داشت انگار زخم بود اصلا فقط یکبار رفتم کاملا محو شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
مشکل پوستی وسریع خوب شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
خارش در مقعد؟
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
بسیار ع
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار با حوصله و با تجربه هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برا جوش صورت رفتم ولی تغییری حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
آلرژی، نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
مشکل پوستیم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
پسوریازیس داشتم و کنترل شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بیماری دهانی داشتم ک درمان شد.کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دکتر بسیار عالی و با اخلاق.تشخیص درست.دلسوز بیمار
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
موخوره و مشکل پوستی خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یک دوره 2 ماهه برای جوش های صورت پیش ایشون رفتم، کاملا جوش زدن متوقف شده و الان دوباره میخوام وقت بگیرم برای تثبیت دوره درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر فوق العاده مهربان و عالیییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
من واسه ریزش شدید موهام رفته بودم بهم مواد داروهای دست ساز و اسپره داد کاملا خوبشدم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
آلوپسی-درمان شد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خیلی خوب بودن جوشا و لکام نابود شدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
مشکل ریزش سکه ای
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
من راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مشکل سلولیت
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
ریزش مو و جلوگیری از ان با دارو و اسپری درمانی مو
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
مشکل پوستی مادرم داشت وسریع درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
فعلا دوره اول درمانم گذروندم کمی نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
تشخیص ایشون عالی بود من با یک بار ویزیت نتیجه گرفتم پایدار و نامدار باشن انشالله
سلام جوش میزدم و ایشون منو درمان کردن کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی.........بنده خواهر خانمو پیش ایشان برم درمان فوق العاده ای کردند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل ریزش مو نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی و بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸اگزمای پوستی داشتم با ریزش موی شدید
۱۴۰۰/۰۸/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فعلن نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷موهام خیلی کمپشت شده بود دکتر معجزه کرد
۱۳۹۹/۰۳/۲۷مشکل اگزما
۱۴۰۰/۰۲/۲۸مشکل اگزما، با داروهایی که دادن خیلی زود رفع شد و دیگه به سراغم نیومد
۱۴۰۰/۱۱/۰۸فعلا نتیجه ای حاص
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسیار تشخیص عالی دارن ، دارو های خوب و قیمت مناسب و با تاثیر بالایی میدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹مشکل قارچ که درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی و دوست داشتنی و منصف
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱در تشخیص بیماری زونا
۱۳۹۷/۰۱/۲۹عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ریزش مو و پسوریازیس
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ریزش موبعدازکرونا،،محلول دادکمتراز 2 ماه جواب گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶زگیل که با داروی دست ساز حل شد
۱۳۹۸/۰۸/۰۸عالیییییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰رفع شوره
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر مهربون و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۴برای مشکل ریزش موهام رفتم فعلا که خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۱طبابطشان بسیار عالی ست من 30 سال ک مریضشون هستم در خصوص پوست و مو جوش بدن پسرم رو خوب کردن ب کارشون ایمان دارم درپناه خدا باشن سلامتی شون آرزومه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳پوستی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل پوستی خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۲مشکل عفونت ناخن پا داشتم و نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷برای موی سر
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سرطان bcc تحت نظر
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عفونت شدید,و قارچ بین انگشتان پا
۱۳۹۷/۱۲/۰۸در دوره درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۶روش درمانش جواب داد
۱۴۰۰/۰۱/۱۰هنوز نتیجه نگرفتم چون دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مشکل پوستی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷فعلا درمان نشده ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۰لک جای جوش داشتم.یه بار ویزیت شدم دارو نوشت واسه دوماه پوستم روشنتر شده لکه هاهم کمی کمرنگتر اما هنوز خیلی مونده تا صاف شه. داروهاشم ارزون بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹کارش خوب هست و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ریزش مو داشتم تشخیصشون عالی بود و مشکلم بعد یک ماه کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی ، از نظر طبابت و اخلاق نمونه بود.
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶اگزمای پوست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹لک های سفید در پوست که با تشخیص درست و داروی دست ساز درمانم کردن
۱۳۹۸/۰۷/۲۷کم پشتی و خالی شدن کف سر،تحت درمانم ولی واقعا خیلی بهتر شده و حدودا 3 ماهی میگذره از استفاده داروها
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۵مشکل پوستی داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۶/۱۲دکتر بسیار خوبی هساتد
۱۳۹۹/۱۲/۲۱جوش صورت سریع خشک میکنن ولی لک میمونه و دکتر صادقی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۴اگزما و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خال گوشتی همسرم رو خیلی تمیز برداشتند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸اگزمای پوست کف پاداشتم گاها شدیدبا3دوره ویزیت خوب نشدم همچنان درگیرم
۱۳۹۸/۰۱/۱۶اقای دکتر کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۲/۲۹مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تاحدودی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰واقعا فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸واقعا فوق العاده است
۱۳۹۹/۱۱/۱۰برای ریزش مو محلولی دادن و گفتن استفاده کن و دوماه دیگه بیا،یک ماهه که استفاده میکنم و ریزش موم کمترشده
۱۴۰۰/۰۴/۱۸من بیماری پوستی گال داشتم و ایشون تنها پزشکی بودن که بیماری بنده رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷سالهای زیادی دکتر دخترم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۸تشخیص بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالیییی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵مشکل پوست صورت.درمان شدم.یه انسان به تمام معنا هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار با تجربه هستند و درمان رو با حداقل هزینه و ارجاع انجام میدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بهترین دکتر استان گیلان و تشخیصش عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خووب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳چند سال پیش برای درمان اگزمای دست پیششون رفتم ودرمان شدم ۰
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۷/۱۱/۱۰کارشون عالیه فقط نوبت دهی مخصوصا تلفنی ضعیفه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب نشد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶پزشک بسیار حاذق و حرفه ای با اخلاق بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن کارشون حرف نداره اگزمای پوستی داشتم که بعداز مراجعه ب اقای دکتر و مصرف کرم نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۱لک پوستی درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بله عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فعلا که هیچ.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰اگزما مشکلم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۵اکنه شدید و لکه روی صورتم بود با کمک اقای دکتر و ویزیت عالی ایشون صورتم 99 درصد صاف شد.. عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱سلام.مشکل پوستی داشتم که خداروشکرباچنددوره ویزت بهترشدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۸دکتر بسیار باحوصله و حاذق.... برای مشکل ریزش مو و ابرو و مژه به ایشان مراجعه کردم و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۹قارچ خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ریزش مو در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴لک پوستی حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸پوستی تناسلی
۱۳۹۹/۰۱/۲۵مشکل ناخن پا.خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲برخورد،تشخیص و درمانشون خوب بود،من راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۰۵برداشتن خال و بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹جوش صورت
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عااااااالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳زیگیلپوستی درمان شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۷مشکل ریز مو داشتم و تحت درمان این دکتر هستم تازه مراحل درمانمو شروع کردم اما دوستم که همچین مشکلی داشت پیش ایشون ویزیت شد و معجزه ایی کرد ایشون برای رشد مجدد موهاش که همه شگفت زده شدن منم مراجعه کردم نزد ایشون
۱۳۹۸/۰۴/۲۶بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۸سالها پیش وقتی بیمار باردار بودم. الرژی بارداری داشتم پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵حساسیت پوستی و خارش
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بود تجویزشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۹چند بار برای قارچ پوستی مراجعه کردم و با تشخیص و تجویز ایشون بهبود یافتم. دکتر خوب و با حوصله ای هستن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بنظرم خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸بسیار بسیار بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹پوست خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن..یه حساسیت پوستی داشتم یه بار اومدم پیش ایشون و خوب شدم...دکتر بسیار بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۲صورتم جوش داشت دکتر درمان کردن
۱۳۹۸/۱۱/۰۲حساسیت پوستی داشتم که درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲تشخیص بسیار درست
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای ریزش مو عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ریزش وحجم مو کم بود الان خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بچه بودم بیماری پوستی داشتم با یک کرم دست ساز ریشه کن کردش ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مشکل دانه های ریز ب پهلو
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷با سلام
۱۳۹۸/۰۵/۰۳خیلی با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشکل اکنه پوستی داشتم داروهاش عالی بود خیلی راضی بودم ازشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۲زگیل رو صورتم داشتم با یه ویزیت زگیل ازبین رفت
۱۳۹۹/۱۱/۱۱یک کیست در سرم داشتم که با یک دوره از داروهای ایشان عفونت کنترل شد و در مرحله بعدی به جراح ارجاع دادند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷متخصص کاربلد و باتجربه
۱۴۰۰/۰۲/۱۵جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا که خیلی راضی هستم...دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷من تو 10 سالگی دچار یه مدل اگزما در پشت گردنم شدم که به چنتا دکتر مراجعه کردم و روش درمان دکتر درجانی خیلی سریع این مشکل من رو حل کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵من واقعا خیلی راضی بودم پوستمخیلی جوش میزد
۱۳۹۸/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بله .عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۱مشکل پوشت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ببسیار برخورد عالی و پاسخگویی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲زن داداشم یه تکه از موهاش سکه ای ریخته بود و خوب شد دختر عموم یکی از ابروهاش کامل ریخته بود اونم خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۲عالی بود تشخیص دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۲۲پسوریازیس و خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۳نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲سلام صورتم ج
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستند درحال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱تشخیص و درمان ایشون بسیار عالی و کاربردی است
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ریزش و کمپوشت بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ریزش مو متوقف شد با داروهای آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۹در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳جوش صورت دخترم که با سه دوره درمان خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار حاذق و خوش اخلاق. پوستم کهیر میزد. داروی ساختی تجویز کردن، درمان شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی.بهترین دکتری که در میشناسم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶مشکل پوستی.نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی، تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خارش پوستی داشتم، که دارو دادن رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸مشکل پوست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر بسیار توانا و با حوصله ای هستن.و کار درست.برای میخچه پیششون رفتم با چند تا پماد درمان شدم.در صورتی که قبل ایشون پیش دکتر دیگری رفتم 20جلسه فریز شدم بی نتیجه
۱۴۰۰/۱۱/۰۷ناخنم بر اثر کاشت ناخن قارچ گرفت.دکتر راحت درمانش کردن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰ریزش مو در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۹من یک بار پیش ایشون ویزیت شدم واسه یه جوش روی دستم بود که خیلی تصویر بدی داشت انگار زخم بود اصلا فقط یکبار رفتم کاملا محو شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۹مشکل پوستی وسریع خوب شدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۹بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خارش در مقعد؟
۱۳۹۹/۰۳/۲۰بسیار ع
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار با حوصله و با تجربه هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۸برا جوش صورت رفتم ولی تغییری حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۲/۰۵آلرژی، نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳مشکل پوستیم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰پسوریازیس داشتم و کنترل شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بیماری دهانی داشتم ک درمان شد.کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر بسیار عالی و با اخلاق.تشخیص درست.دلسوز بیمار
۱۴۰۰/۰۲/۳۰موخوره و مشکل پوستی خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۰۵یک دوره 2 ماهه برای جوش های صورت پیش ایشون رفتم، کاملا جوش زدن متوقف شده و الان دوباره میخوام وقت بگیرم برای تثبیت دوره درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر فوق العاده مهربان و عالیییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵من واسه ریزش شدید موهام رفته بودم بهم مواد داروهای دست ساز و اسپره داد کاملا خوبشدم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۷دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹آلوپسی-درمان شد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی خوب بودن جوشا و لکام نابود شدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲مشکل ریزش سکه ای
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰من راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰مشکل سلولیت
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ریزش مو و جلوگیری از ان با دارو و اسپری درمانی مو
۱۳۹۸/۰۶/۱۳مشکل پوستی مادرم داشت وسریع درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فعلا دوره اول درمانم گذروندم کمی نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸تشخیص ایشون عالی بود من با یک بار ویزیت نتیجه گرفتم پایدار و نامدار باشن انشالله
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار دکتر ماهری هستن در تشخیص امراض پوستی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱قارچ پوست درمان نشدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰