برخورد مناسبی داشتن و دارویی که دادن هم برای لکه های پوستیم عالی بود با اینکه قبلا یه جای دیگه رفته بودم و نتیجه نگرفته بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
خوب بود،برخوردشون خیلی متواضعانه بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
بسیار دکتر عالی هستن با این ک اولین بار بود رفتم پیششون
و از گوگل ایشون پیدا کردم با شک رفتم ک درمان میشم یا نه ولی واقعا درمان شدم باتشخیص عالی شون خیلی خیلی راضی هستم دستشون درد نکنه پیشنهاد میکنم اگ دکتر پوست میخواین حتما ایشون انتخاب کنیین
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
خانم دکتر دقیق و توانمندی هستن هر سه نفرمون راضی هستیم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
سلام من از ایشون خیلی راضیم و ایشون خانم دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستش همچنین منشی اش
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مشکل پوستی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
کاردرست
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عالی بسیار دکتر خوبی هستند و درمانشان موثر
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
عالی ترین پزشک
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار با حوصله و دقیقا سر تایم اعلامی وارد شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
پزشک فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
تشخیصشون عالیه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
تشخیص درست بیماری پوست .و خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
عالیییی بااخلاق و باتجربه
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دکتر بسییییار عاااااالی در تشخیص بیماری می باشد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
عالی لکه صورتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
توسری اولی که خدمت دکتر رفتیم بعداز معاینه پوست موهای وتشخیص های درستشون وداروهایی که تجویز کردن بعداز یک ماه نتیجه خیلی خوبی گرفتیم ودوره درمانمون رو باتوجه به چیزی ک دکتر گفتن رعایت کردیم وبرای موارد دیگه هم پیششون رفتیم وکاملا تخصص بالایی دارن وحرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
سرم بیماری پوستی داشت با کمک خانم دکتر درمان شدم خیلی خیلی عالی هست
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دکتر بسیار خوب خوش اخلاق وخودمم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
سلام برای موها خیلی کم رشت
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
جلسه اول بود خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
عالی بایه بار رفتن پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
تشخیصشون عالیه من راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
بسیار مهربان و خوش برخورد هستن فعلا در حال درمان هستم و تا نتیجه قطعی زمان لازمه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
ریزش مو
تاحد زیادی ریزش مو کم شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
اندکی خانم دکتر کم حوصله هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
در حال درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خانم دکتر خیلی باحوصله و مهربان بودند مشکل پسرم رو هم با یک ویزیت حل کردند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
مشکل پوستی داشتم و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
عالی تشخیص دزست رفتار خانم دکتر بسیار آرامش بخش
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
تحت درمانم جوش صورت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
خشکی پوست درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
دکتر با حوصله ای هستند، از رفتار خودشون و پذیرش مطبشون هم راضیم ، فعلا فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
ریزش م
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
بسیار خوش اخلاق و کار بلد،
امیدوارم همیشه همینطور بمونند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
پسوریازیس...تقریبا نود درصد بهبودی در هفته اول...
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
من قارچ و ریزش مو شدید داشتم والان خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
تشخیص و درمان عالی. اصرار به داروی گران قیمت ندارن. منصف هستن. برخوردشون هم محترمانه ست.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
برای درمان ریش سکه ای یک جلسه فعلا رفتیم عالی بوده و در عرض یک ماه محل های خالی تا ۶۰ درصد پرشده
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
دخترمو آوردم دستش زیگیل زد درمانش کردن خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
موهایم کم شده بودند. و خانم دکتر درمان کردند. واقعا راضی هستم از ایشان .
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
مامانم مشکل پوست داشت و دونه میزد و خارش شدید داشت با داروهایی که تجویز کردن زود خوب شدن و خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
من برای ریزش مو رفتم . فعلا تحت درمانم ...
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
برای مشاوره رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
دکتر بسیار حاذقی هستن، من برای جوش صورتم مراجعه کردم و نتیجه درمان ایشون عالی بود.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
همه چی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
برای ریزش موی پسرم مراجعه کردم هم نتیجه گرفتم هم ازبرخوردمهربانانه وقدرت تشخیص خانم دکتربسیارراضیم.
خیردنیاوآخرت نصیبشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خانم دکترخوب وباسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
سلام من ازکارشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
یه عارضه ی پوستی ایجاد شده بود روی بدنم دکتر یه پماد دست ساز توصیه کردن گفتن بعد دو هفته استفاده خوب میشه به یک هفته هم نکشید جواب گرفتم.
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
سوختگی بود که با نسخه درمانی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
برخورد خوب
تشخیص عالی با حوصله و دقت و صرف وقت جهت ویزیت کمترین زمان انتظار جهت ویزیت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
ریزش مو داشتم ک قطع نشد ولی جوش صورتم رو خوب کردن ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
نوزادم آکنده پوستی داشت و با تشخیص و داروهای معرفی خانم دکار کاملا درمان شد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
مشکلم رفع شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
عالی ریزش موداشتم اوکی کرد رشدکردموهام
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
دانه هایی روی صورت زده بودم که با داروی دکتر یک هفته ای درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
نظر خاصی ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
سلام پسرم رو دو جلسه بردم برای جوشهای صورتش ۷۰ درصد خوب شده ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
تشخیص خوب و درمان قطعی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی خوشبرخورد و باسوادن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
زونا حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
قارچ درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
دکترم هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
برای قارچ رفته بودم پیششون کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
خیلی با حوصله و دقت به مشکلاتم گوش دادن و نسخه تجویز کردن، همچنان تحت درمانشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نظری ندا
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
درمان کم پشتی مو
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
چنانکه سفید رنگ روی سرم بوده که دکترمعین فرزنددار وآزمایش برایم نوشتند
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
دکتر خوب و خوش اخلاق است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دومین باره مراجعه میکنم نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
زیگیل روی دستم بود درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
قارچ پو
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
من برای بیماری پوستی به خانم دکتر مراجعه کردم، از برخورد و معاینه و درمانشون کاملا راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
عالی و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
ریزش مو . خدا رو شکر کمتر شده دوره درمان رو میگذرونم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
برداشتن خال صورت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
مشکل قارچ پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
فوق العاده بودن.تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
عالی بود کار ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عالی بسیار دکتر کار بلدی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
خیلی حرفه ای و با اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عالی، در دو هفته جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
در رابطه با پوست سر و قارچ بود که عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دکتر بسیار مهربان و کاردرستی هستند هم موهام درمان شد هم پوستم داره درمان میشه واقعا تشکر
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
قاررچ پوستی درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
مشکل شوره سر داشتم درمان شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بسیار خانم دکتر مهربان دقیق کارشون بی نظیره
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
جوش صورت تازه شروع کردم برخوردشون بسیار عالی و با صبر و حوصله
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
در تشخیص بیماری پوستی بسیار دقیق هستن
و همچنین با اخلاق و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بخاطر لک صورت و قرمزی دور بینی و زیر چانه رفتمپیششون خیلی برخورد عالی داشتن هم خودشون هم منشی، دارو لازم دادن ک تا یک ماه استفاده کنم امیدوارم نتیجه خوبی بده
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
سلام با اخلاق تشخیص سریع و دارو مناسب و به اندازه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
سلام بنده دخترم رو بردم پیشه خانوم دکتر نتیجه خیلی خوب بود هم من هم دخترم راضی هستیم اخلاق خوبی هم داشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار با اخلاق و حاذق هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
برای شوره سر وجوش بچه هام مراجعه کردم طی دودوره مصرف دارو خوب شدند دست خانم دکتر دردنکنه.کارشون واخلاقشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
خوش برخورد معاینه دقیق توضیح کافی پی گیریدرمان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
قارچ پوستی بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خانم دکتر مهربون و خوش برخورد بودن و با حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن و دقیق معاینه میکنند.من بابت شوره سر و پوسته هایی که روی صورت ایجاد شده بود مراجعه کردم و در عرض یک هفته کاملا مشکلاتم برطرف شد و دو تا از عزیزانم هم بابت موارد دیگه مراجعه کرده بودن اونها هم در عرض یک هفته نتیجه عالی دیدند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
خوش اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
فعلا درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
اولین بار بود رفتم پیش ایشون با یک بار ویزیت تموم مشکل خارش سرم پوسته ریزی شوره ازبین رفت واقعا تشخیص ایشون عالی هستش من مشکلم خداروشکر برطرف شد و درمان رو دارم ادامه میدم.واقعا دست ایشان درد نکنه دکتر با اخلاق وبا تجربه هستن. ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بهترین و کار بلدترین متخصص پوست که تابحال دیدم خیلی ممنون خانم دکتر بابت درمان پسرم ⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
ازیک سال پیش برای بیماری پوستی پیش خانم دکتر رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خیلی خوب بود امیدوارم در طول درمان به نتیجه برسیم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
برای مو
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
محترم و با اخلاق و برای کک و مک صورت در مرحله درمان
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
یه جور بیماری ویروسی پوستی گرفتم که دست ها و دهانم رو درگیر کرده و طی یک بار ویزیت دستام روبه بهبودی هست ولی دهانم هنوز خوب نشده
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
فوق العادس
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بیماری قارچ پوستی داشتم پیش دکتر رفتم خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
برای جوش صورت رفتم پیشش عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
بیماری پوست روی صورت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
مشکل ریزش مو داشتم تقریبا یک ساله تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
مشکل پو
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
سلام من چند ساله ک پسوریاسیس دارم و کنترل نمیشد ولی خانوم دکتر تونستن ک بیماری من را کنترل بشه و خیلییی عالیه دکتر خیلیی خوبی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
من حساسیت پوستی داشتم ولی هنوز نتونستن درمان کنن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
لک صورت و العان بهتر شده ام
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
زگیل صورت داشتم وا دکتر مشکلم را بر طرف کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
خوبه .باحوصله هست .مشکل ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
فعلا برای دخترم یک مرحله برای جای اسکار سابسیژن ولیزر انجام دادیم یک کم بهتر شده تا مراحل بعدی ببینیم چطور میشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خوب بوده
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
ریزش و شوره
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
بسیار عالی وخوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
مشکل پوست و نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
سلام وقت بخیر. بسیار دکتر باسواد و باتجربه و عالی. تشخیص درست و درمان سریع
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
سلام. من برای جوش صورت مراجعه کردم و مفید بود.
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خیلی مهربون وبا حوصله بودن تشخیصهم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بسیار باحوصله و پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
در مورد درمان شوره سر، درمان، موفقیت آمیز بوده..با سپاس از ایشان
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
درباره ریزش موی سر بود که خیلی خیلی عالی پاسخگو بودند و خیلی بادقت و صبر و حوصله موی سرم را معاینه کردند و خیلی هم خوش اخلاق و خوش برخورد بودند
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
عالی هستن هم در خصوص مو و هم پوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چند بار اعضای خانواده پیش ایشون برای مشکلات مختلف مراجعه کردند و تشخیص ایشون عالی بود و درمان هم زود و عالی انجام شد واقعا خدا قوت الان دیگه پزشک مورد اعتماد ما هستن و ما فقط به ایشون مراجعه می کنیم
رشتگلسار, خیابان نواب صفوی, کوچه آبان, ساختمان افسون, طبقه سوم
در صورت پر بودن نوبتها, با شماره ۰۹۳۷۸۹۹۰۴۸۵ تماس بگیرید یا پیام بدهید. در عرض ۲۴ ساعت پاسخگو خواهیم بود.زمان اعلام شده، تقریبی است و به معنای زمان حضور شما در مطب می باشد.
برخورد مناسبی داشتن و دارویی که دادن هم برای لکه های پوستیم عالی بود با اینکه قبلا یه جای دیگه رفته بودم و نتیجه نگرفته بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب بود،برخوردشون خیلی متواضعانه بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار دکتر عالی هستن با این ک اولین بار بود رفتم پیششون و از گوگل ایشون پیدا کردم با شک رفتم ک درمان میشم یا نه ولی واقعا درمان شدم باتشخیص عالی شون خیلی خیلی راضی هستم دستشون درد نکنه پیشنهاد میکنم اگ دکتر پوست میخواین حتما ایشون انتخاب کنیین
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خانم دکتر دقیق و توانمندی هستن هر سه نفرمون راضی هستیم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام من از ایشون خیلی راضیم و ایشون خانم دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستش همچنین منشی اش
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشکل پوستی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲کاردرست
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی بسیار دکتر خوبی هستند و درمانشان موثر
۱۴۰۲/۱۲/۱۱عالی ترین پزشک
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۰خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار با حوصله و دقیقا سر تایم اعلامی وارد شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۵پزشک فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تشخیصشون عالیه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶تشخیص درست بیماری پوست .و خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۸عالیییی بااخلاق و باتجربه
۱۴۰۲/۱۲/۲۸عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر بسییییار عاااااالی در تشخیص بیماری می باشد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی لکه صورتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶توسری اولی که خدمت دکتر رفتیم بعداز معاینه پوست موهای وتشخیص های درستشون وداروهایی که تجویز کردن بعداز یک ماه نتیجه خیلی خوبی گرفتیم ودوره درمانمون رو باتوجه به چیزی ک دکتر گفتن رعایت کردیم وبرای موارد دیگه هم پیششون رفتیم وکاملا تخصص بالایی دارن وحرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سرم بیماری پوستی داشت با کمک خانم دکتر درمان شدم خیلی خیلی عالی هست
۱۴۰۲/۰۷/۲۵دکتر بسیار خوب خوش اخلاق وخودمم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۲سلام برای موها خیلی کم رشت
۱۴۰۲/۰۲/۰۶جلسه اول بود خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بایه بار رفتن پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۷تشخیصشون عالیه من راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار مهربان و خوش برخورد هستن فعلا در حال درمان هستم و تا نتیجه قطعی زمان لازمه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳ریزش مو تاحد زیادی ریزش مو کم شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۸اندکی خانم دکتر کم حوصله هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶در حال درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خانم دکتر خیلی باحوصله و مهربان بودند مشکل پسرم رو هم با یک ویزیت حل کردند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکل پوستی داشتم و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی تشخیص دزست رفتار خانم دکتر بسیار آرامش بخش
۱۴۰۵/۰۳/۰۶تحت درمانم جوش صورت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷خشکی پوست درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰دکتر با حوصله ای هستند، از رفتار خودشون و پذیرش مطبشون هم راضیم ، فعلا فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ریزش م
۱۴۰۱/۰۳/۳۱بسیار خوش اخلاق و کار بلد، امیدوارم همیشه همینطور بمونند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۰پسوریازیس...تقریبا نود درصد بهبودی در هفته اول...
۱۴۰۴/۱۱/۰۵من قارچ و ریزش مو شدید داشتم والان خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تشخیص و درمان عالی. اصرار به داروی گران قیمت ندارن. منصف هستن. برخوردشون هم محترمانه ست.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲برای درمان ریش سکه ای یک جلسه فعلا رفتیم عالی بوده و در عرض یک ماه محل های خالی تا ۶۰ درصد پرشده
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دخترمو آوردم دستش زیگیل زد درمانش کردن خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۲موهایم کم شده بودند. و خانم دکتر درمان کردند. واقعا راضی هستم از ایشان .
۱۴۰۳/۰۴/۰۶مامانم مشکل پوست داشت و دونه میزد و خارش شدید داشت با داروهایی که تجویز کردن زود خوب شدن و خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳من برای ریزش مو رفتم . فعلا تحت درمانم ...
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۲برای مشاوره رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر بسیار حاذقی هستن، من برای جوش صورتم مراجعه کردم و نتیجه درمان ایشون عالی بود.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰همه چی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹برای ریزش موی پسرم مراجعه کردم هم نتیجه گرفتم هم ازبرخوردمهربانانه وقدرت تشخیص خانم دکتربسیارراضیم. خیردنیاوآخرت نصیبشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خانم دکترخوب وباسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۸سلام من ازکارشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱یه عارضه ی پوستی ایجاد شده بود روی بدنم دکتر یه پماد دست ساز توصیه کردن گفتن بعد دو هفته استفاده خوب میشه به یک هفته هم نکشید جواب گرفتم.
۱۴۰۴/۰۴/۰۴سوختگی بود که با نسخه درمانی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱برخورد خوب تشخیص عالی با حوصله و دقت و صرف وقت جهت ویزیت کمترین زمان انتظار جهت ویزیت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵ریزش مو داشتم ک قطع نشد ولی جوش صورتم رو خوب کردن ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱نوزادم آکنده پوستی داشت و با تشخیص و داروهای معرفی خانم دکار کاملا درمان شد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳مشکلم رفع شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالی ریزش موداشتم اوکی کرد رشدکردموهام
۱۴۰۱/۱۲/۰۴دانه هایی روی صورت زده بودم که با داروی دکتر یک هفته ای درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲نظر خاصی ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام پسرم رو دو جلسه بردم برای جوشهای صورتش ۷۰ درصد خوب شده ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۳تشخیص خوب و درمان قطعی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی خوشبرخورد و باسوادن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷زونا حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴قارچ درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکترم هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸برای قارچ رفته بودم پیششون کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلی با حوصله و دقت به مشکلاتم گوش دادن و نسخه تجویز کردن، همچنان تحت درمانشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳نظری ندا
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲درمان کم پشتی مو
۱۴۰۴/۰۶/۰۶چنانکه سفید رنگ روی سرم بوده که دکترمعین فرزنددار وآزمایش برایم نوشتند
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر خوب و خوش اخلاق است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۳دومین باره مراجعه میکنم نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷زیگیل روی دستم بود درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰قارچ پو
۱۴۰۴/۰۱/۱۴من برای بیماری پوستی به خانم دکتر مراجعه کردم، از برخورد و معاینه و درمانشون کاملا راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۴عالی و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ریزش مو . خدا رو شکر کمتر شده دوره درمان رو میگذرونم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۳برداشتن خال صورت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳مشکل قارچ پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴فوق العاده بودن.تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی بود کار ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی بسیار دکتر کار بلدی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی حرفه ای و با اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی، در دو هفته جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰در رابطه با پوست سر و قارچ بود که عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر بسیار مهربان و کاردرستی هستند هم موهام درمان شد هم پوستم داره درمان میشه واقعا تشکر
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۸قاررچ پوستی درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مشکل شوره سر داشتم درمان شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار خانم دکتر مهربان دقیق کارشون بی نظیره
۱۴۰۴/۱۲/۰۲جوش صورت تازه شروع کردم برخوردشون بسیار عالی و با صبر و حوصله
۱۴۰۱/۰۷/۱۸در تشخیص بیماری پوستی بسیار دقیق هستن و همچنین با اخلاق و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بخاطر لک صورت و قرمزی دور بینی و زیر چانه رفتمپیششون خیلی برخورد عالی داشتن هم خودشون هم منشی، دارو لازم دادن ک تا یک ماه استفاده کنم امیدوارم نتیجه خوبی بده
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سلام با اخلاق تشخیص سریع و دارو مناسب و به اندازه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰سلام بنده دخترم رو بردم پیشه خانوم دکتر نتیجه خیلی خوب بود هم من هم دخترم راضی هستیم اخلاق خوبی هم داشتن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار با اخلاق و حاذق هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸برای شوره سر وجوش بچه هام مراجعه کردم طی دودوره مصرف دارو خوب شدند دست خانم دکتر دردنکنه.کارشون واخلاقشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوش برخورد معاینه دقیق توضیح کافی پی گیریدرمان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۲قارچ پوستی بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶خانم دکتر مهربون و خوش برخورد بودن و با حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن و دقیق معاینه میکنند.من بابت شوره سر و پوسته هایی که روی صورت ایجاد شده بود مراجعه کردم و در عرض یک هفته کاملا مشکلاتم برطرف شد و دو تا از عزیزانم هم بابت موارد دیگه مراجعه کرده بودن اونها هم در عرض یک هفته نتیجه عالی دیدند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۶خوش اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵فعلا درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۱۲اولین بار بود رفتم پیش ایشون با یک بار ویزیت تموم مشکل خارش سرم پوسته ریزی شوره ازبین رفت واقعا تشخیص ایشون عالی هستش من مشکلم خداروشکر برطرف شد و درمان رو دارم ادامه میدم.واقعا دست ایشان درد نکنه دکتر با اخلاق وبا تجربه هستن. ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بهترین و کار بلدترین متخصص پوست که تابحال دیدم خیلی ممنون خانم دکتر بابت درمان پسرم ⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۳/۱۲/۲۰ازیک سال پیش برای بیماری پوستی پیش خانم دکتر رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی خوب بود امیدوارم در طول درمان به نتیجه برسیم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱برای مو
۱۴۰۴/۰۵/۱۲محترم و با اخلاق و برای کک و مک صورت در مرحله درمان
۱۴۰۵/۰۲/۱۷یه جور بیماری ویروسی پوستی گرفتم که دست ها و دهانم رو درگیر کرده و طی یک بار ویزیت دستام روبه بهبودی هست ولی دهانم هنوز خوب نشده
۱۴۰۴/۰۱/۲۱فوق العادس
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بیماری قارچ پوستی داشتم پیش دکتر رفتم خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای جوش صورت رفتم پیشش عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بیماری پوست روی صورت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشکل ریزش مو داشتم تقریبا یک ساله تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل پو
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سلام من چند ساله ک پسوریاسیس دارم و کنترل نمیشد ولی خانوم دکتر تونستن ک بیماری من را کنترل بشه و خیلییی عالیه دکتر خیلیی خوبی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۵من حساسیت پوستی داشتم ولی هنوز نتونستن درمان کنن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸لک صورت و العان بهتر شده ام
۱۴۰۲/۱۱/۲۶زگیل صورت داشتم وا دکتر مشکلم را بر طرف کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خوبه .باحوصله هست .مشکل ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فعلا برای دخترم یک مرحله برای جای اسکار سابسیژن ولیزر انجام دادیم یک کم بهتر شده تا مراحل بعدی ببینیم چطور میشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب بوده
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ریزش و شوره
۱۴۰۴/۰۳/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بسیار عالی وخوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲مشکل پوست و نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۲سلام وقت بخیر. بسیار دکتر باسواد و باتجربه و عالی. تشخیص درست و درمان سریع
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سلام. من برای جوش صورت مراجعه کردم و مفید بود.
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی مهربون وبا حوصله بودن تشخیصهم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار باحوصله و پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷در مورد درمان شوره سر، درمان، موفقیت آمیز بوده..با سپاس از ایشان
۱۴۰۲/۰۵/۲۵درباره ریزش موی سر بود که خیلی خیلی عالی پاسخگو بودند و خیلی بادقت و صبر و حوصله موی سرم را معاینه کردند و خیلی هم خوش اخلاق و خوش برخورد بودند
۱۴۰۱/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی هستن هم در خصوص مو و هم پوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۰چند بار اعضای خانواده پیش ایشون برای مشکلات مختلف مراجعه کردند و تشخیص ایشون عالی بود و درمان هم زود و عالی انجام شد واقعا خدا قوت الان دیگه پزشک مورد اعتماد ما هستن و ما فقط به ایشون مراجعه می کنیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱دکتر بی نظیر با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۹هنوزدرمان کامل نشده
۱۴۰۲/۰۹/۱۱جوش صورت ، نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خانم دکتربسیارخوشرو ومهربونهستن.کارشونم درست.خالبرداشتمبدونهیچدردی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱ربببرررر
۱۴۰۴/۰۹/۱۸قارچ پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳