عالی عالی خوش برخورد و تشخیص درست و درمان عالی ما که راضی بودیم هم خودم هم پسرم رفتیم پیش ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
زگیل تناسلی کاملا راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
سلام بسیار باحوصله و بادقت هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دکتر بسیار بسیار عالی هستن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
کاش اعلام میشد که تو کلینیک ویزیت انجام میشه، این ندونستن باعث گمراهی مریض میشه!!
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
بسیار دکتر باشخصیت و در کار خودش حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
لک های پوستی که لیزر شده و نیاز به بازدید مجدد دارد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
علیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
پوست خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
سلام بیات هستم. یک سال پیش برا برداشتن دو مورد خال در گردن مراجعه کردم و هردو سرتانی بودن .جراحی کردن وخداراشکر دیگه عود نکردن.درصورتی که قبلا توسط یک دکتر خیلی معروف رشت جراحی شده بودم ولی بعد از شش ماه عود کرد.درباره دکتر خدا ویسی هرچی بگم کمه .محارت .چیره دست.باشهامت با مرام .ویه کرد کرمانشاهی باحاله توصیه میکنم یک بار امتهان کنید
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
مشکل جوش پشت کمر داشتن ک درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
عالی هستند همیشه درمان هاشون نتیجه بخشه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
مشکل جوش با اینکه کلا یک جلسه فعلا رفتم دیگه جوش جدید نمیزنم و پوستم داره صاف میشه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
صورتم مشکل داشت دکتر کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
دکترجوان و خوش اخلاق و با دقت هستند .بیماری زونا گرفتم با داروهای تجویزشده در حال بهبودی هستم .درمان این بیماری طول می کشه .تقریبا خوب شدم فقط آثار بیماری مونده که کم کم در حال از بین رفتن هست و به توصیه ایشون باید صبور باشم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالیه حرف نداره.
از هر نظر تمام و کمال همه چیز تخصص اخلاق و....
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
تشخیص خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
فوالقادبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
عالی واقعا در کارشون حرفه ای و بسیار خوش اخلاق هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
سلام مادرم پیش ایشان رفتن ونتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
فعلا در
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
برای ریزش مو مراجعه کردم تازه درمانم شروع شده قبلا پیش دکترهای زیادی رفتم ونتیجه نگرفتم اما احساس میکنم علم این دکتر خیلی بالاتر بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
فعلا نتیجه ای نداد۶
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
دکتر باتجربه بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق می باشند و
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
برای درمان ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
سلام برخورد آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و بااحترام بود .
وقت کافی و راهنمایی لازم رو با حوصله در اختیار مریض گذاشتن امیدوارم که همواره پاینده و سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
بسیار عالی بودن تشخیص و تجویز بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
زگیل تناسلی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
اگزمای پوستی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
فقط میشناسم ایشون رو تا حالا کاری انجام ندادم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
مشکلات التهاب پوست ،جوش های درد ناک ،تیرگی موست صورت تنظیم نبودن هورمون ها دکتر عالی و کارشون حرفه ای و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
عشققق عشققق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
دکتر عالی هستند
فقط باید زیر نظر شون باشم تا درمان بشم چون تازه درمان رو شروع کردم
عالی بود واقعا نتیجه گرفتم دکتر خوش اخلاق و مودب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بهبودی حاصل شد الحمدلله
۱۴۰۳/۰۹/۰۲دکتر بسیار با حوصله و با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۰چندبار دیگر مراجعه. نیاز است
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عالی و درجه ی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲در حال در
۱۴۰۳/۱۰/۲۹قارچ و اگزما
۱۴۰۳/۱۱/۲۷قارچ پوستی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بیماری پسو
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مشکل جوش صورت برای دخترم فوقالعاده عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی عالی خوش برخورد و تشخیص درست و درمان عالی ما که راضی بودیم هم خودم هم پسرم رفتیم پیش ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵زگیل تناسلی کاملا راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷سلام بسیار باحوصله و بادقت هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر بسیار بسیار عالی هستن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶کاش اعلام میشد که تو کلینیک ویزیت انجام میشه، این ندونستن باعث گمراهی مریض میشه!!
۱۴۰۵/۰۲/۰۵سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار دکتر باشخصیت و در کار خودش حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳لک های پوستی که لیزر شده و نیاز به بازدید مجدد دارد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱علیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پوست خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام بیات هستم. یک سال پیش برا برداشتن دو مورد خال در گردن مراجعه کردم و هردو سرتانی بودن .جراحی کردن وخداراشکر دیگه عود نکردن.درصورتی که قبلا توسط یک دکتر خیلی معروف رشت جراحی شده بودم ولی بعد از شش ماه عود کرد.درباره دکتر خدا ویسی هرچی بگم کمه .محارت .چیره دست.باشهامت با مرام .ویه کرد کرمانشاهی باحاله توصیه میکنم یک بار امتهان کنید
۱۴۰۴/۱۰/۳۰مشکل جوش پشت کمر داشتن ک درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی هستند همیشه درمان هاشون نتیجه بخشه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل جوش با اینکه کلا یک جلسه فعلا رفتم دیگه جوش جدید نمیزنم و پوستم داره صاف میشه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸صورتم مشکل داشت دکتر کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکترجوان و خوش اخلاق و با دقت هستند .بیماری زونا گرفتم با داروهای تجویزشده در حال بهبودی هستم .درمان این بیماری طول می کشه .تقریبا خوب شدم فقط آثار بیماری مونده که کم کم در حال از بین رفتن هست و به توصیه ایشون باید صبور باشم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالیه حرف نداره. از هر نظر تمام و کمال همه چیز تخصص اخلاق و....
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹تشخیص خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱فوالقادبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عالی واقعا در کارشون حرفه ای و بسیار خوش اخلاق هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۷سلام مادرم پیش ایشان رفتن ونتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷فعلا در
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷برای ریزش مو مراجعه کردم تازه درمانم شروع شده قبلا پیش دکترهای زیادی رفتم ونتیجه نگرفتم اما احساس میکنم علم این دکتر خیلی بالاتر بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فعلا نتیجه ای نداد۶
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر باتجربه بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق می باشند و
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برای درمان ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سلام برخورد آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و بااحترام بود . وقت کافی و راهنمایی لازم رو با حوصله در اختیار مریض گذاشتن امیدوارم که همواره پاینده و سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار عالی بودن تشخیص و تجویز بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶زگیل تناسلی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱اگزمای پوستی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱فقط میشناسم ایشون رو تا حالا کاری انجام ندادم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مشکلات التهاب پوست ،جوش های درد ناک ،تیرگی موست صورت تنظیم نبودن هورمون ها دکتر عالی و کارشون حرفه ای و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عشققق عشققق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر عالی هستند فقط باید زیر نظر شون باشم تا درمان بشم چون تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ریزش مو شدید داشتم که الان رفع شده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷حساسیت دارویی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱فوقالعاده
۱۴۰۴/۰۴/۰۴