قارچ ناخن داشتم بایک بار ویزیت درما ن شد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
دکتر مجرب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
زگیل تناسلی که ایشون تشخیص دادند.عالی بود و برای ادامه درمان باهاشون درارتباطم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
درمان اگزوما عالی بود طبابت ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
مشکل پوستی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
برای درمان جوش صورت بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
رازی بودم عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
معروف هستش منم از ی دکتردیگه شنیدم کارش ولی حرف نداره هرکی میره پیشش نتیجه میبینه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
لک حاملگی وآفتاب سوختگی در ناحیه گونه وپشت لب . ...عالی . بهبودی کامل .
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
حدود 6 سال پیش دختر 8 ماهم اگزما آز نور آفتاب گرفته بود که با دارویی که دکتر دادن در سه وزیت کاملا خوب شد ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
بسیار موثر و کار آمد
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
صورتم سوخته بود کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بیماری قارچ کاملا درمان شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اوکی هست
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بیما ری قارچ داشتم درمان کرد خیلی از دکتر ممنونم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
دخترم اگزما پوستی پا داشت خدارو شکر با کمک اقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
ریزش مو
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ویتیلیگو
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
لکه روی پوست داشتم داروی دست سازتجویزکردنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کارش خوبخ
۱۳۹۸/۰۷/۲۵
پوستی بهبود
۱۳۹۷/۰۷/۲۰
بیماری قارچ
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
من قبلا ب
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
در سن 18سالگی کناره های صورتم پراز جوش های ریز شده بود که در دوماه به کلی از بین رفت
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ریزش موی یه قسمتی از جلوی سرداشتم خوب نشده
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
اسکار پوستی،ک رو ب بهبودی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
دکتر بسیار وارد و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
درود،فرزندم توده خوش خیم درکنار ابرو داشت و مورد جراحی قرار گرفت، سال ها از این موضوع گذشت و من بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مشکل پوست داشتم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
کمک میکند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
برای لیزر رفته بودم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر بی نظیری هستن،من واقعا از تشخیصشون نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
اگه بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
هنوزنتیجه ای نگرفته ایم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
واقعا عالی بود از چیزی که خوشم اومد این بود که مثل سایر دکتر ها نگفت هی برو ماه دیگه بیا دو ماه دیگه بیا همون یه دفعه رفتم یه پماد داد گفت ده بار دیگه هم بیای همینه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
مشکل حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بیماری صدف
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
برای ناخن پام که قارچ گرفته بودرفتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
من برای لیزرموپیش آقای دکتر میرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
قارچ پوست پا . رفع شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
من همیشه از ایشون نتیجه مثبت گرفتم و سال های زیادی هست که هم خودم و هم اقوامم هر مشکل پوستی داشته باشیم به ایشان مراجعه می کنیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یک انسان و دکتر کامل
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
راصی هستم مشگل اگزما داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اگزمای پوستی داشتم و بطور کامل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
گوشت زائد داخل چشم
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
دکترفوق العاده ای
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
مشکل ریزش مو داشتم که خدارو شکر کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
مشکل چین و چروک صورت داشتم واقعا خیلی خیلی راضی هستم از آقای دکتر جواد گل چای
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بینظیر دکتر جان.. خدا بهشون سلامتی بده.. بمونن برامون...
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عاللللییییی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
میخچه پای فرزندم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
پزشک بسیار مجربی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کف پا اگزما داشت نوبت مجدد برای بهبود میخواهم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
من راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
برای اگزمای پوستی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
صددرصد.مشکل پوستی داشتم مداوا شدم.خدا ایشان را حفظ کند وهمیشه آرزوی سلامتی روز افزون برایشان دارم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
یه مشکل پوستی داشتم بر اثر کمبود ویتامین زینک..که همه جای بدن حتی صورت جوش میزد و بعدش زخم میشد..کلی دکتر رفتیم و انواع آنتی بیوتیکها رو مصرف کردم..اما جواب نگرفتم..یکی از دوستان دکتر گل چای رو معرفی کردن..ایشون توی اولین ویزیت تشخیص دادن و با یه شربت زینک همه چی حل شد خدا خیرش بده هنوزم دعاگوی ایشون هستیم.
مشکل پسوریازیس ناخن که هنوز به نتیجهای نرسیدم ولی درمان رو ادامه میدم. دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
Hpv awli
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تشخیص دهیشون فوقالعاده ست
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
اگزما داشتم که با داروهاشون درمان شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
دانه پوستی به شکل آبسه. با یک نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
ریزش مو داشتم که برطرف شد
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
در هر موردی که مراجعه کردم تشخیص ایشان عالی و نتیجه هم کاملا عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دوران ورزش حرفه ای درگیر قارچ کشاله ران شده بودم و طوری مداوا شدم که بعد 24 سال خبری از قارچ نیست خوشبختانه و به لطف درمان دکتر گل چای
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
دکتر بسیار حازقی میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بسار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکل پوستی ای و یک سال هیچ درمانی براش پیدا نشد و عوراض داروهای دکترای دیگه دردمو بیشتر کرد
دکتر گل چای عزیزو خوش مشرب با یه قرص پنج هزار تومنی و راهنمایی های دلسوزانه ظرف مدت یک هفته درمان کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
مشکل کچلیه سکه ای
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
کلویید ابرو داشتم توسط جناب دکتر ابریشن شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بچه بودم گال گرفته بودم ودکتر منو درمان کرد
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
من پوست صورتم بیماری روزاسه داشت تمام دکترهای پوست مو بندر عباس را رفتم خوب نشدم تا اینکه دوستان دکتر گل چای را به من معرفی کردن الان سه جلسه رفتم صورتم خیلی بهتر شده من خیلی خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
یه بیماری پوستی دارم که کمی بهتر شد ولی درمان نشدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
آقای دکتر کارشون فوق العاده هست بنده برای لیزر خال صورت بهشون مراجعه کردم حتی جای خال هم مشخص نیست
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
لک آفتاب سوختگی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
پسوریازیس و بیماریم کاملا کنترل شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
پسوریازیس ناخن داشتم که با تشخیص به موقع جناب دکتر کمکم بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
هر مشکلی بوده تا حالا درمان شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
عالییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عالی هستن ایشون .من انگشت دستم قارچ شده بود با یکبار ویزیت و تزریق و دارو خوب شد و مثل دکترای دیگه هی ببر بیار نمیکنن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
در حال حاضر ..
ریزش موهام کمتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پسر کوچکم مشکل پوستی داست
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
جراحی لیزر انگشت پا ،بهبودی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی دکتر خوبی هستن .من که راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
مشکل موی سر داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
گال و سریع خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دگتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خارش پوست ،بخاطر حساسیت به نور افتاب که درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
رفع جوش صورت
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
شنیدم که کارش خیلی خوب .
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
مشگل لکه پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
اگزمای پوستی داشتم و بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بهترین وبااخلاق ترین دکترپوست
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
من بیماری پوستی داشتم تو یکجلسه منو با دارو درمان کردن،دکتر گلچای بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
واسه پوستم رفته بودم عالی بود ولی برای ریزش مو نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
جوش صورت . با یکبار ویزیت و مصرف دارو ها نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
مشکل قارچی-نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بیماری پوستی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
لک روی صورت
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
واقعا راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
زیگیل و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
فوق العادست
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
سکه ای
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بهترین در نوع خودش
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
فعلا هیچی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خوب است
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
جوش صورت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
لک پیشانی. رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خواهرم لیکن پلان داشت اقای دکتر تشخیص دادند و خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
تبخال تتاسلی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
پتشی صورت نسبتاخوب شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مشکل گشا
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
بسیار دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۲/۱۵
روی انگشت دخترم زگیل زده بود وهرجا بردمش خوب نشد تا اینکه پیش دکتر گل چای عزیز بردم ایشون درمان کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بیماری لوپوس داشتم که جلو ریزش گرفته شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
در دهه شصت به ایشان مراجعه کردم و به کارش ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
نتیجه بخش و عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
جراحی پوست سر و ت تخلیه توده چربی در پیشانی و ابرو بدون جای زخم
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
درمان ایشان سریع و موثر است
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
انسانی بسیار باشخصیت و پزشکی بسیار توانا
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
بله عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بهترین دکتری هستش که من واقعاااا بهشون افتخار میکنم درجه 1
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
در هر زمینه ای معجزه میکنند
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من صورتم جوش های وحشتناک میزد حدود هشت سال پیش سه ماه تحت نظر دکتر بودم معجزه شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۴
دکتر بسیار خوب ومهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بهترین دکتری است که دیدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تحت عمل جراحی روی بینی که کارشون عالی بوده و باوجود مدتی از این عمل جراحی میگذره اثری از عود مجددش نیست.کارشون عالی.سایشون مستدام
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
خواهرم جای اسکار داشت از بین رفت
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
لک پوست عالی بود از تهران
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
بسیار دکتر کاربلد و باتجربه ای هستن ، برای اگزما رفتم که با دارو کاملا کنترل شد و زیر چشم هم بود که با داروی خارجی که گذاشتند کلا درمان شد ممنون از ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
فوق العاده هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
سلام فعلا رفت وامد میکنم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
نتجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
شوره سنگین سر داشتم که با داروهایی که آقای دکتر گل چای تجویز کردند خیلی بهتر شدم.
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
برداشتن چربی های زیر پوست
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اگزمای پوست داشتم وتوسط ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
آفتاب سوختگی صورت داشتم مشکلم روآقای دکترباحوصله حل کردند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکترخوبیه ازش راضیم که دوباره میخوام برم پیشش ویزیت بشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
درمان بیماری پیسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
زیر چشم جوشهای ریز داشتم برداشتند
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کارشون بسیار عالی هست من موهای به شدت ضعیفی داشتم و برای بهبودیش امیدی نداشتم اما ایشون با چن جلسه کاملا درمان کردن واقعا دکتر خوبی هستن خدا ازش راضی باشه
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
ریزش سکه ای مو دخترم داشت خداروشکر درحال درمان هست
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
بیماری من(پسوریازیس) درمان نداره ، ولی برای کنترلش واقعا ب من کمک کردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
کاردرست و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
بسیار دکتر خوبی هستن من برای لکه های صورتم پیششون ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
ریزش مو
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بسیار مفید چون وقت برای مشاوره بابیمار میگذارن و پیگیردوره درمان هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
میخچه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
من از کودکی تا الان که سی سالم هست بیمار ایشون بودم و همیشه نتیجه گرفتم. عالی.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
پسرم قارچ گرفته بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
موبود عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
خوب بود سال ها مبتلا به نوعی بیماری پوستی بودم ولی به صورت معجزه با تجویز یک کرم تمام مشکلاتم بعد از یک دهه خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
خیلی دکتر خوبیه من ک نتیجه گرفتم پوستم خیلی عالی شده به شماهم پیشنهاد میکنم که مشکل پوستی داربن یا تزریق حتما برین
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
افتخار گیلان
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
زائده چربی زیرپوستی در صورت داشتم که با دستکاری خودم پخش ومتورم شده بود...دکتر گلچای جراحی کردند و رفع شد...با سپاس از جان دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دکتر خوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
لیزر دوستم رفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
لک صورت صورتم بهتر شوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عالی با یک کرم مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
چندسال قبل پیش دکتر رفتم ولی داروهاش را استفاده نکردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بیماری قارچی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
پسوریازیس
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
هنوز نتیجه نگرفتم چون یک جلسه اومدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نارحتی پوستی داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
ایشان فوق العاده اند
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
بیماری پیسوریازیس
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
ریزش مو داشتم مشکلم برطرف شد به نظرمن ایشون بهترین دکتر پوست در رشت میباشند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
عالی
پیسی
ر حال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
سلام من برای پوست صورت لک میآمدم.صورتم پیلینگ انجام دادن برای جای جوش و لک خیلی بهتر شد.
قارچ ناخن داشتم بایک بار ویزیت درما ن شد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکتر مجرب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷زگیل تناسلی که ایشون تشخیص دادند.عالی بود و برای ادامه درمان باهاشون درارتباطم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹درمان اگزوما عالی بود طبابت ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۵مشکل پوستی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹برای درمان جوش صورت بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶رازی بودم عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹معروف هستش منم از ی دکتردیگه شنیدم کارش ولی حرف نداره هرکی میره پیشش نتیجه میبینه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴لک حاملگی وآفتاب سوختگی در ناحیه گونه وپشت لب . ...عالی . بهبودی کامل .
۱۴۰۰/۰۴/۰۵حدود 6 سال پیش دختر 8 ماهم اگزما آز نور آفتاب گرفته بود که با دارویی که دکتر دادن در سه وزیت کاملا خوب شد ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱بسیار موثر و کار آمد
۱۴۰۰/۰۱/۰۵صورتم سوخته بود کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بیماری قارچ کاملا درمان شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۰اوکی هست
۱۳۹۹/۱۲/۲۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بیما ری قارچ داشتم درمان کرد خیلی از دکتر ممنونم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹دخترم اگزما پوستی پا داشت خدارو شکر با کمک اقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۷ریزش مو
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ویتیلیگو
۱۳۹۹/۰۶/۲۶لکه روی پوست داشتم داروی دست سازتجویزکردنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲کارش خوبخ
۱۳۹۸/۰۷/۲۵پوستی بهبود
۱۳۹۷/۰۷/۲۰بیماری قارچ
۱۳۹۹/۰۹/۲۸من قبلا ب
۱۴۰۰/۰۵/۰۶در سن 18سالگی کناره های صورتم پراز جوش های ریز شده بود که در دوماه به کلی از بین رفت
۱۳۹۷/۰۸/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ریزش موی یه قسمتی از جلوی سرداشتم خوب نشده
۱۳۹۸/۰۸/۰۸اسکار پوستی،ک رو ب بهبودی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دکتر بسیار وارد و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶درود،فرزندم توده خوش خیم درکنار ابرو داشت و مورد جراحی قرار گرفت، سال ها از این موضوع گذشت و من بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰مشکل پوست داشتم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰کمک میکند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷برای لیزر رفته بودم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر بی نظیری هستن،من واقعا از تشخیصشون نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲اگه بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۱۰هنوزنتیجه ای نگرفته ایم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰واقعا عالی بود از چیزی که خوشم اومد این بود که مثل سایر دکتر ها نگفت هی برو ماه دیگه بیا دو ماه دیگه بیا همون یه دفعه رفتم یه پماد داد گفت ده بار دیگه هم بیای همینه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکل حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بیماری صدف
۱۳۹۹/۰۱/۱۷برای ناخن پام که قارچ گرفته بودرفتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷من برای لیزرموپیش آقای دکتر میرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸قارچ پوست پا . رفع شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۶من همیشه از ایشون نتیجه مثبت گرفتم و سال های زیادی هست که هم خودم و هم اقوامم هر مشکل پوستی داشته باشیم به ایشان مراجعه می کنیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴یک انسان و دکتر کامل
۱۴۰۰/۱۱/۱۰راصی هستم مشگل اگزما داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۵نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳اگزمای پوستی داشتم و بطور کامل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷گوشت زائد داخل چشم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۰۶دکترفوق العاده ای
۱۳۹۷/۰۷/۱۷مشکل ریزش مو داشتم که خدارو شکر کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۹مشکل چین و چروک صورت داشتم واقعا خیلی خیلی راضی هستم از آقای دکتر جواد گل چای
۱۳۹۹/۰۶/۳۰بینظیر دکتر جان.. خدا بهشون سلامتی بده.. بمونن برامون...
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عاللللییییی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰میخچه پای فرزندم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶پزشک بسیار مجربی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱کف پا اگزما داشت نوبت مجدد برای بهبود میخواهم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷من راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۱برای اگزمای پوستی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۴صددرصد.مشکل پوستی داشتم مداوا شدم.خدا ایشان را حفظ کند وهمیشه آرزوی سلامتی روز افزون برایشان دارم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰یه مشکل پوستی داشتم بر اثر کمبود ویتامین زینک..که همه جای بدن حتی صورت جوش میزد و بعدش زخم میشد..کلی دکتر رفتیم و انواع آنتی بیوتیکها رو مصرف کردم..اما جواب نگرفتم..یکی از دوستان دکتر گل چای رو معرفی کردن..ایشون توی اولین ویزیت تشخیص دادن و با یه شربت زینک همه چی حل شد خدا خیرش بده هنوزم دعاگوی ایشون هستیم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۷سلام بینهایت دکتر خوب وتشخیصشون ودرمانشون عاااااااااااالیییی زنده وسلامت باشن .باتشکرازایشون محتشمی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴در زمان نوجوانی مشکل ریزش مو داشتم و مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۵مشکلات پوست وزگیل و ریزش مو نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ریزش مو سکه لی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل پسوریازیس ناخن که هنوز به نتیجهای نرسیدم ولی درمان رو ادامه میدم. دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸Hpv awli
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴تشخیص دهیشون فوقالعاده ست
۱۴۰۰/۱۱/۰۹اگزما داشتم که با داروهاشون درمان شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲دانه پوستی به شکل آبسه. با یک نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ریزش مو داشتم که برطرف شد
۱۳۹۷/۰۸/۲۸در هر موردی که مراجعه کردم تشخیص ایشان عالی و نتیجه هم کاملا عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دوران ورزش حرفه ای درگیر قارچ کشاله ران شده بودم و طوری مداوا شدم که بعد 24 سال خبری از قارچ نیست خوشبختانه و به لطف درمان دکتر گل چای
۱۳۹۷/۰۷/۱۹خوب هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتر بسیار حازقی میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۳تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل پوستی ای و یک سال هیچ درمانی براش پیدا نشد و عوراض داروهای دکترای دیگه دردمو بیشتر کرد دکتر گل چای عزیزو خوش مشرب با یه قرص پنج هزار تومنی و راهنمایی های دلسوزانه ظرف مدت یک هفته درمان کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۵مشکل کچلیه سکه ای
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کلویید ابرو داشتم توسط جناب دکتر ابریشن شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بچه بودم گال گرفته بودم ودکتر منو درمان کرد
۱۳۹۹/۰۵/۰۷من پوست صورتم بیماری روزاسه داشت تمام دکترهای پوست مو بندر عباس را رفتم خوب نشدم تا اینکه دوستان دکتر گل چای را به من معرفی کردن الان سه جلسه رفتم صورتم خیلی بهتر شده من خیلی خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۰۹/۲۴یه بیماری پوستی دارم که کمی بهتر شد ولی درمان نشدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵آقای دکتر کارشون فوق العاده هست بنده برای لیزر خال صورت بهشون مراجعه کردم حتی جای خال هم مشخص نیست
۱۳۹۹/۱۰/۰۶لک آفتاب سوختگی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳پسوریازیس و بیماریم کاملا کنترل شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹پسوریازیس ناخن داشتم که با تشخیص به موقع جناب دکتر کمکم بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۵حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۱هر مشکلی بوده تا حالا درمان شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۶عالییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی هستن ایشون .من انگشت دستم قارچ شده بود با یکبار ویزیت و تزریق و دارو خوب شد و مثل دکترای دیگه هی ببر بیار نمیکنن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳در حال حاضر .. ریزش موهام کمتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۱۳پسر کوچکم مشکل پوستی داست
۱۴۰۰/۰۲/۲۱جراحی لیزر انگشت پا ،بهبودی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی دکتر خوبی هستن .من که راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۹مشکل موی سر داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴گال و سریع خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دگتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خارش پوست ،بخاطر حساسیت به نور افتاب که درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲رفع جوش صورت
۱۳۹۹/۰۶/۱۴شنیدم که کارش خیلی خوب .
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مشگل لکه پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳اگزمای پوستی داشتم و بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بهترین وبااخلاق ترین دکترپوست
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶من بیماری پوستی داشتم تو یکجلسه منو با دارو درمان کردن،دکتر گلچای بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵واسه پوستم رفته بودم عالی بود ولی برای ریزش مو نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴جوش صورت . با یکبار ویزیت و مصرف دارو ها نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶مشکل قارچی-نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بیماری پوستی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳لک روی صورت
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۵واقعا راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰زیگیل و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹فوق العادست
۱۴۰۰/۰۱/۱۶سکه ای
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بهترین در نوع خودش
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فعلا هیچی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب است
۱۳۹۸/۰۶/۱۲جوش صورت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۴لک پیشانی. رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خواهرم لیکن پلان داشت اقای دکتر تشخیص دادند و خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹تبخال تتاسلی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸پتشی صورت نسبتاخوب شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴مشکل گشا
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۲/۱۵روی انگشت دخترم زگیل زده بود وهرجا بردمش خوب نشد تا اینکه پیش دکتر گل چای عزیز بردم ایشون درمان کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بیماری لوپوس داشتم که جلو ریزش گرفته شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳در دهه شصت به ایشان مراجعه کردم و به کارش ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲نتیجه بخش و عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹جراحی پوست سر و ت تخلیه توده چربی در پیشانی و ابرو بدون جای زخم
۱۳۹۸/۱۱/۳۰درمان ایشان سریع و موثر است
۱۳۹۹/۰۶/۱۱انسانی بسیار باشخصیت و پزشکی بسیار توانا
۱۳۹۷/۰۸/۲۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴بله عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱بهترین دکتری هستش که من واقعاااا بهشون افتخار میکنم درجه 1
۱۴۰۰/۰۵/۱۹در هر زمینه ای معجزه میکنند
۱۳۹۹/۰۹/۲۵من صورتم جوش های وحشتناک میزد حدود هشت سال پیش سه ماه تحت نظر دکتر بودم معجزه شد
۱۳۹۷/۰۸/۰۴دکتر بسیار خوب ومهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین دکتری است که دیدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰تحت عمل جراحی روی بینی که کارشون عالی بوده و باوجود مدتی از این عمل جراحی میگذره اثری از عود مجددش نیست.کارشون عالی.سایشون مستدام
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خواهرم جای اسکار داشت از بین رفت
۱۴۰۰/۰۷/۰۶لک پوست عالی بود از تهران
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بسیار دکتر کاربلد و باتجربه ای هستن ، برای اگزما رفتم که با دارو کاملا کنترل شد و زیر چشم هم بود که با داروی خارجی که گذاشتند کلا درمان شد ممنون از ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۳۱فوق العاده هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۰/۲۳سلام فعلا رفت وامد میکنم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳نتجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷شوره سنگین سر داشتم که با داروهایی که آقای دکتر گل چای تجویز کردند خیلی بهتر شدم.
۱۳۹۸/۰۹/۱۲برداشتن چربی های زیر پوست
۱۳۹۹/۰۶/۲۴اگزمای پوست داشتم وتوسط ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۸آفتاب سوختگی صورت داشتم مشکلم روآقای دکترباحوصله حل کردند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکترخوبیه ازش راضیم که دوباره میخوام برم پیشش ویزیت بشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۱درمان بیماری پیسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵زیر چشم جوشهای ریز داشتم برداشتند
۱۳۹۷/۰۸/۳۰کارشون بسیار عالی هست من موهای به شدت ضعیفی داشتم و برای بهبودیش امیدی نداشتم اما ایشون با چن جلسه کاملا درمان کردن واقعا دکتر خوبی هستن خدا ازش راضی باشه
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ریزش سکه ای مو دخترم داشت خداروشکر درحال درمان هست
۱۳۹۸/۰۶/۱۰بیماری من(پسوریازیس) درمان نداره ، ولی برای کنترلش واقعا ب من کمک کردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴کاردرست و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار دکتر خوبی هستن من برای لکه های صورتم پیششون ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ریزش مو
۱۳۹۹/۰۹/۱۲بسیار مفید چون وقت برای مشاوره بابیمار میگذارن و پیگیردوره درمان هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳میخچه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵من از کودکی تا الان که سی سالم هست بیمار ایشون بودم و همیشه نتیجه گرفتم. عالی.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱پسرم قارچ گرفته بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰موبود عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۲خوب بود سال ها مبتلا به نوعی بیماری پوستی بودم ولی به صورت معجزه با تجویز یک کرم تمام مشکلاتم بعد از یک دهه خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱خیلی دکتر خوبیه من ک نتیجه گرفتم پوستم خیلی عالی شده به شماهم پیشنهاد میکنم که مشکل پوستی داربن یا تزریق حتما برین
۱۴۰۰/۱۲/۱۵افتخار گیلان
۱۳۹۹/۱۰/۱۷زائده چربی زیرپوستی در صورت داشتم که با دستکاری خودم پخش ومتورم شده بود...دکتر گلچای جراحی کردند و رفع شد...با سپاس از جان دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۹لیزر دوستم رفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۲لک صورت صورتم بهتر شوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی با یک کرم مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸چندسال قبل پیش دکتر رفتم ولی داروهاش را استفاده نکردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بیماری قارچی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷پسوریازیس
۱۳۹۹/۰۳/۲۵هنوز نتیجه نگرفتم چون یک جلسه اومدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸نارحتی پوستی داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ایشان فوق العاده اند
۱۳۹۷/۰۷/۱۷بیماری پیسوریازیس
۱۴۰۰/۰۱/۱۴جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ریزش مو داشتم مشکلم برطرف شد به نظرمن ایشون بهترین دکتر پوست در رشت میباشند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عالی پیسی ر حال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۰۴سلام من برای پوست صورت لک میآمدم.صورتم پیلینگ انجام دادن برای جای جوش و لک خیلی بهتر شد.
۱۳۹۹/۱۲/۰۱یه باربرای ریزش مورفتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸