سلام من قند بارداری داشتم شکر خدا زیر نظر ایشون بودم هم قندم کنترل شد و هم بچم سالم دنیا اومد و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و با تجربه ترین دکترای مشهد هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۴/۱۲
قند خونم تنظیم نمیشد. با تغییر نوع قرص شرایطم بهبود یافت
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بهبودی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
کم کاری تیروئید،سر تاریخی ک گفتن درمان شدم.
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سلام وخسته نباشید ایشان دکتری با مهارت عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عالی
بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
بسیار عالی و دیندار هستن خیلی ممنونم بزرگواری
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خوب ، دیابت ، کنترل شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
اقای دکتربسیارمحترم وحاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دیابت خیلی زیاد بود که با کمک اقای دکتر کرباس فروشان اومده قندم پایین
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
برای دیابت مادرم رفتیم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عالی بوذ
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
ببدللتاتتبثیعالبف
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بسیار عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مادرم دیابت دارند و تحت نظر ایشان هستند. و قندشان کنترل می شود.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
کم کاری تیروئید داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
برای تیروئید میرم پیششون همه چی خوب بوده تاالان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
فوق العادس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
همچنان مشکل تیروئید دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
در دست بررسی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تیرویید پرکار
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تیروئید دوهفته هنوز زیرنظرم ونتیجه خاصی نگرفتم هنوز
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
در مورد دیابت بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
جهت تنظیم قرص قندوانجام آزمایش که براساس آزمایش مقدارقرص راتعیین نمودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
عالی
بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
کم کاری تیروئید خوب بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
خیلی خوب بوده تشخیص وتجویز دارو
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
تیروئید عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بلی خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
توپ توپ دکترش
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خیلی عاالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مریض ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خیلی دکتر خوب و عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عالی بودن قند داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
دکتر پدرم بودن. بسیار بسیار خوش اخلاق و مهربان.الهی عمرشون طولانی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
سلام سرطان تیروئید عمل کردم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
سلام. ایشون دکتر خوبی هستند ولی وقتی مطب خصوصی میری خوب تحویل میگیرن جای دیگه که کار میکنند زود تند میپیجونن آدمو تا زودتر بری .
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
بسیار پزشک متعهد و کاردانی هستند . شکر خدا مسیر درمان مسیر موفقی بود .
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
دیابت نوع یک ، انسولین دریافت کرده و میزان قند خونم متعادل شده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
اخاااااق فوق العاده عاااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیار خوب،کم کاری تیرویید،به طور کامل درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی و آرام
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
من بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
مشگل تیروتتد دارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خوب بوده دیابت وتیریید
خوب عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
در مراحل اولیه درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بیماری
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دکتر خوبی هستند و برخورد خوبی دارند. فعلا تحت در مانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بله بسیار حاذق وازنظرمن ایشان انسان متقی وباانصافیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی
بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فشار خون بالا ..همراه با خون دماغ که با اولین مراجعه خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خیلی باحوصله وخوش برخورد و تشخیص دقیق
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
دکتر بس
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
باحوصله و دقت
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
مشکل دیابت دارم
و ایشان پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
با سلام مدت5 ساله که بیما رآقای دکتر هستم دیابت دارم که با تجویز خوب افای دکتر قندم کنترل وخیلی خوب شده با تشکر از زحمات اقای دکتر کرباس فروشان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
تیروئید، خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
بینظیر بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بسیار عالی و خ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سلام دوستان.من سرطان غده تیروئید داشتم.با کمک و راهنمایی آقای دکتر کربافروشان معرفی شدم به دکتر صدری زاده و بهترین نتیجه ممکن را گرفتم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
واسه مامان رفتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بیماری من ترویید بود که توسط دکتر تشخیص داده شدو اکنون با دارو تحد درمان هستم.
تیرویید
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالی عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷دیابت،
۱۴۰۰/۰۵/۰۵پدرم دیابت دارن و زیر نظر ایشون خداروشکر قندشون کنترل شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸دیابت بارداری
۱۳۹۹/۰۴/۱۶هنوز یک بار بیشتر نرفتم آزمایش دارم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار پزشک حاذق و کار بلدی است کاملا بیمار را توجیه میکند در کنترل دیابت من نقش زیادی داشته
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشکل قد کودکم بود وتا حدودی افزایش قد داشت
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۱سلام.من سرطان غده تیروئید داشتم.زیر نظر ایشون راهنمایی شدم والحمدالله درمان شدم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مامانم دیابت داشتند،که باتجویزآقای دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دیابت داشتم بسیار پزشک ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دیابت دارم انسولین می زنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۱برای رشد فرزندانم حضور دکتر رسیدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۳تحت درمانم و برخورد خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کاملا ازدکتر راضی بودیم چون درمان شدک
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار صبور و با شخصیت
۱۴۰۰/۰۹/۳۰مریض پرونده دار ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵کم کاری تیروئید. از رفتار و برخورد مناسب و وقتی که گذاشتن راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تحت کنترل هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰غددبوده نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵خوب بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دیابت و تزریق انسولین عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۲۲کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴درحال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱قند خون بارداری دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷تیرویید عالی بودن مرسی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴تیروئید فعلانتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸چن بار برا رشد فرزندم مراجعه داشتم خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تیروئید در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳نارسایی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰عمل تیروئید
۱۳۹۸/۰۹/۲۷مشگلی ندیدم عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تیروئید کنترل شد خداروشکر
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی و دانا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۹تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دوره آزمایشی را طی می کنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹دیابت بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دیابت بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۰۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ایشان بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶باسلام قدم بالا بود که طی سه نسخه توسط آقای دکتر مهار شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۹رشد قدی ،نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر متخصص و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹کم کاری غده تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای تیروئدم به شما مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل تیروئید و کبد دارم....نظرم مثبت است
۱۴۰۰/۱۲/۰۶تیرویید داشتم و از جناب دکتر کرباس فروشان واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴فوق العاده و بینظیر هستند کمال تشکر را داریم .
۱۴۰۰/۰۵/۱۰در حال بررسی ااست
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر خوبین خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مشکل دیابت
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۱واسه قد
۱۴۰۰/۰۴/۱۷مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴با سلام.قصد بارداری داشتم.آنتی تی پی او بالا بود.به کمک ایشان درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی ت
۱۳۹۹/۱۱/۱۲با سلام دیابت نوع 2 خیلی بالایی داشتم که با کمک آقای دکتر قندم خیلی پایین اومده که جای تشکر دارد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸پرکاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار دکتر هاذق و خوبی هستند .دقیق ب حرف مریض گوش میدهند و بهترین تصمیم رو میگیرند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶بیماری دیابت و نتیجه فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۶کم کاری تیرویید،ودرمان آن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تیروئید کم کار ر حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۶برای تیروییدم پیششون رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰آزمایش گرفتم میخوام نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶قند خون، تجویز انسولین
۱۴۰۰/۰۹/۲۷رفتارشون عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۱۲/۱۲مریضی قندخون داشتم باعوض کردن قرصهابهترشدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲واقعا اقای دکتر خیلی از روی اخلاص و علاقه به ویزیت و معاینعه مریض می پردازن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر بسیار حاذق و متعهد
۱۳۹۹/۰۵/۲۵قند داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتری بسیار خوش اخلاق و بادانشی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸فوق ال
۱۴۰۰/۰۶/۱۹تشخیص دقیق و با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۰۱من مریض ایشان هستم و پرونده دارم فقط چون مشهد نیستم باید تلفنی از ایشان یک راهنمایی بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۰۳با تجربه در زمینه کاری طبابت
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲تیرویید دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تیرویید و خو
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلا ممنخدیجهسیرغانیهستمقبلابیمارایشانبودهامخیلیبهمنکمککردن
۱۳۹۹/۰۳/۰۴قندبالا داشتم وبرای من انسولین تجویز کردند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار صبور و درمانشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار با دقت و حوصله زیاد پیگیر بیمار هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱سلام من قند بارداری داشتم شکر خدا زیر نظر ایشون بودم هم قندم کنترل شد و هم بچم سالم دنیا اومد و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و با تجربه ترین دکترای مشهد هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۴/۱۲قند خونم تنظیم نمیشد. با تغییر نوع قرص شرایطم بهبود یافت
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بهبودی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹کم کاری تیروئید،سر تاریخی ک گفتن درمان شدم.
۱۳۹۹/۰۷/۱۴سلام وخسته نباشید ایشان دکتری با مهارت عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۰بسیار عالی و دیندار هستن خیلی ممنونم بزرگواری
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب ، دیابت ، کنترل شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۱اقای دکتربسیارمحترم وحاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دیابت خیلی زیاد بود که با کمک اقای دکتر کرباس فروشان اومده قندم پایین
۱۴۰۰/۰۷/۱۰برای دیابت مادرم رفتیم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بوذ
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ببدللتاتتبثیعالبف
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۴/۱۰مادرم دیابت دارند و تحت نظر ایشان هستند. و قندشان کنترل می شود.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳کم کاری تیروئید داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶برای تیروئید میرم پیششون همه چی خوب بوده تاالان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶فوق العادس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶همچنان مشکل تیروئید دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸در دست بررسی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تیرویید پرکار
۱۳۹۹/۰۵/۰۷تیروئید دوهفته هنوز زیرنظرم ونتیجه خاصی نگرفتم هنوز
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰در مورد دیابت بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱درحال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳جهت تنظیم قرص قندوانجام آزمایش که براساس آزمایش مقدارقرص راتعیین نمودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹کم کاری تیروئید خوب بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۶خیلی خوب بوده تشخیص وتجویز دارو
۱۴۰۰/۰۳/۱۹تیروئید عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بلی خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴توپ توپ دکترش
۱۳۹۹/۰۴/۱۷خیلی عاالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مریض ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خیلی دکتر خوب و عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بودن قند داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷دکتر پدرم بودن. بسیار بسیار خوش اخلاق و مهربان.الهی عمرشون طولانی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱سلام سرطان تیروئید عمل کردم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶سلام. ایشون دکتر خوبی هستند ولی وقتی مطب خصوصی میری خوب تحویل میگیرن جای دیگه که کار میکنند زود تند میپیجونن آدمو تا زودتر بری .
۱۴۰۰/۰۶/۳۱با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیار پزشک متعهد و کاردانی هستند . شکر خدا مسیر درمان مسیر موفقی بود .
۱۳۹۹/۰۴/۲۶خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دیابت نوع یک ، انسولین دریافت کرده و میزان قند خونم متعادل شده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲اخاااااق فوق العاده عاااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار خوب،کم کاری تیرویید،به طور کامل درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی و آرام
۱۴۰۰/۰۳/۳۰من بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹مشگل تیروتتد دارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بوده دیابت وتیریید خوب عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵در مراحل اولیه درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بیماری
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر خوبی هستند و برخورد خوبی دارند. فعلا تحت در مانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بله بسیار حاذق وازنظرمن ایشان انسان متقی وباانصافیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فشار خون بالا ..همراه با خون دماغ که با اولین مراجعه خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۱۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی باحوصله وخوش برخورد و تشخیص دقیق
۱۳۹۸/۰۹/۱۹دکتر بس
۱۳۹۹/۰۹/۲۴مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶باحوصله و دقت
۱۴۰۰/۰۴/۱۹مشکل دیابت دارم و ایشان پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶با سلام مدت5 ساله که بیما رآقای دکتر هستم دیابت دارم که با تجویز خوب افای دکتر قندم کنترل وخیلی خوب شده با تشکر از زحمات اقای دکتر کرباس فروشان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱تیروئید، خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بینظیر بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار عالی و خ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام دوستان.من سرطان غده تیروئید داشتم.با کمک و راهنمایی آقای دکتر کربافروشان معرفی شدم به دکتر صدری زاده و بهترین نتیجه ممکن را گرفتم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰واسه مامان رفتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۲۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بیماری من ترویید بود که توسط دکتر تشخیص داده شدو اکنون با دارو تحد درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۸