۶۴۸ نفر
دکتر جواد کرباسفروشان

دکتر جواد کرباسفروشان

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۸۰۸۳
۴۱۹ نفر

تیرویید

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

عالی عالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

دیابت،

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

پدرم دیابت دارن و زیر نظر ایشون خداروشکر قندشون کنترل شده

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

دیابت بارداری

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

هنوز یک بار بیشتر نرفتم آزمایش دارم

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

بسیار پزشک حاذق و کار بلدی است کاملا بیمار را توجیه میکند در کنترل دیابت من نقش زیادی داشته

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

مشکل قد کودکم بود وتا حدودی افزایش قد داشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

سلام.من سرطان غده تیروئید داشتم.زیر نظر ایشون راهنمایی شدم والحمدالله درمان شدم.

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

مامانم دیابت داشتند،که باتجویزآقای دکتربسیار

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

دیابت داشتم بسیار پزشک ماهری هستند

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

دیابت دارم انسولین می زنم

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

برای رشد فرزندانم حضور دکتر رسیدم

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

تحت درمانم و برخورد خوبی دارند

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

کاملا ازدکتر راضی بودیم چون درمان شدک

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

بسیار صبور و با شخصیت

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

مریض پرونده دار ایشون هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

کم کاری تیروئید. از رفتار و برخورد مناسب و وقتی که گذاشتن راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

تحت کنترل هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

غددبوده نتیجه بخش بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

خوب بودند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

دیابت و تزریق انسولین عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

خوب است

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

کوتاهی قد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

قند خون بارداری دارم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

تیرویید عالی بودن مرسی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

تیروئید فعلانتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

چن بار برا رشد فرزندم مراجعه داشتم خوب بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

تیرویید

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

تیروئید در حال درمان

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

نارسایی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

عمل تیروئید

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

مشگلی ندیدم عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

تیروئید کنترل شد خداروشکر

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی و دانا

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

خیلی خوش برخورد و حاذق

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

تیروئید

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

دوره آزمایشی را طی می کنم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

دیابت بارداری

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

دیابت بارداری

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

ایشان بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

باسلام قدم بالا بود که طی سه نسخه توسط آقای دکتر مهار شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

رشد قدی ،نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

دکتر متخصص و با تجربه

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

کم کاری غده تیروئید

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

برای تیروئدم به شما مراجعه کردم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

مشکل تیروئید و کبد دارم....نظرم مثبت است

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

تیرویید داشتم و از جناب دکتر کرباس فروشان واقعا ممنونم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

فوق العاده و بینظیر هستند کمال تشکر را داریم .

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

در حال بررسی ااست

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

دکتر خوبین خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

مشکل دیابت

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

بهبود یافتم

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

خوب است

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

واسه قد

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

مشکل تیروئید

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

با سلام.قصد بارداری داشتم.آنتی تی پی او بالا بود.به کمک ایشان درمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسیار عالی ت

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

با سلام دیابت نوع 2 خیلی بالایی داشتم که با کمک آقای دکتر قندم خیلی پایین اومده که جای تشکر دارد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

پرکاری تیروئید

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

بسیار دکتر هاذق و خوبی هستند .دقیق ب حرف مریض گوش میدهند و بهترین تصمیم رو میگیرند

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

بیماری دیابت و نتیجه فوقالعاده

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

کم کاری تیرویید،ودرمان آن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

تیروئید کم کار ر حال درمان

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بسیار راضی بودم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶

برای تیروییدم پیششون رفتم عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

آزمایش گرفتم میخوام نتیجه بگیرم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

قند خون، تجویز انسولین

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

رفتارشون عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۳

کم کاری تیرویید

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

مریضی قندخون داشتم باعوض کردن قرصهابهترشدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۲

واقعا اقای دکتر خیلی از روی اخلاص و علاقه به ویزیت و معاینعه مریض می پردازن

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

دکتر بسیار حاذق و متعهد

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

قند داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتری بسیار خوش اخلاق و بادانشی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

فوق ال

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

تشخیص دقیق و با صبر و حوصله

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

من مریض ایشان هستم و پرونده دارم فقط چون مشهد نیستم باید تلفنی از ایشان یک راهنمایی بگیرم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

خیلی خوب هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

تیرویید

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

با تجربه در زمینه کاری طبابت

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

تیرویید دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

تیرویید و خو

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

سلا ممنخدیجهسیرغانیهستمقبلابیمارایشانبودهامخیلیبهمنکمککردن

۱۳۹۹/۰۳/۰۴

قندبالا داشتم وبرای من انسولین تجویز کردند

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

بسیار صبور و درمانشون عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

بسیار با دقت و حوصله زیاد پیگیر بیمار هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

سلام من قند بارداری داشتم شکر خدا زیر نظر ایشون بودم هم قندم کنترل شد و هم بچم سالم دنیا اومد و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و با تجربه ترین دکترای مشهد هستن ایشون

۱۳۹۹/۰۴/۱۲

قند خونم تنظیم نمیشد. با تغییر نوع قرص شرایطم بهبود یافت

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بهبودی

۱۳۹۹/۰۸/۲۹

کم کاری تیروئید،سر تاریخی ک گفتن درمان شدم.

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

سلام وخسته نباشید ایشان دکتری با مهارت عالی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

بسیار عالی و دیندار هستن خیلی ممنونم بزرگواری

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خوب ، دیابت ، کنترل شده

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

اقای دکتربسیارمحترم وحاذق

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

دیابت خیلی زیاد بود که با کمک اقای دکتر کرباس فروشان اومده قندم پایین

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

برای دیابت مادرم رفتیم عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

عالی بوذ

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

ببدللتاتتبثیعالبف

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بسیار عالی و دلسوز

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

مادرم دیابت دارند و تحت نظر ایشان هستند. و قندشان کنترل می شود.

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

کم کاری تیروئید داشتم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

برای تیروئید میرم پیششون همه چی خوب بوده تاالان

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

فوق العادس

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

همچنان مشکل تیروئید دارم

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

در دست بررسی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

تیرویید پرکار

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

تیروئید دوهفته هنوز زیرنظرم ونتیجه خاصی نگرفتم هنوز

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

در مورد دیابت بسیار عالی بودند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

بسیار پزشک خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۱۱

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

جهت تنظیم قرص قندوانجام آزمایش که براساس آزمایش مقدارقرص راتعیین نمودند

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

کم کاری تیروئید خوب بودن

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

خیلی خوب بوده تشخیص وتجویز دارو

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

تیروئید عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

بلی خیلی زیاد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

توپ توپ دکترش

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

خیلی عاالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

مریض ایشان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

خیلی دکتر خوب و عالی هستند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

خوب هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

عالی بودن قند داشتم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

دکتر پدرم بودن. بسیار بسیار خوش اخلاق و مهربان.الهی عمرشون طولانی

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

سلام سرطان تیروئید عمل کردم بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

تیرویید

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

مشکل تیرویید داشتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

سلام. ایشون دکتر خوبی هستند ولی وقتی مطب خصوصی میری خوب تحویل میگیرن جای دیگه که کار میکنند زود تند میپیجونن آدمو تا زودتر بری .

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

با حوصله و دقیق

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

بسیار پزشک متعهد و کاردانی هستند . شکر خدا مسیر درمان مسیر موفقی بود .

۱۳۹۹/۰۴/۲۶

خوب و عالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

دیابت نوع یک ، انسولین دریافت کرده و میزان قند خونم متعادل شده است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

اخاااااق فوق العاده عاااالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بسیار خوب،کم کاری تیرویید،به طور کامل درمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

عالی و آرام

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

من بسیار راضی هستم

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

مشگل تیروتتد دارم

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

خوب بوده دیابت وتیریید خوب عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

در مراحل اولیه درمان هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

بیماری

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

دکتر خوبی هستند و برخورد خوبی دارند. فعلا تحت در مانم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بله بسیار حاذق وازنظرمن ایشان انسان متقی وباانصافیست

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

واقعا عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

فشار خون بالا ..همراه با خون دماغ که با اولین مراجعه خدا رو شکر خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

تیروئید

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

خیلی باحوصله وخوش برخورد و تشخیص دقیق

۱۳۹۸/۰۹/۱۹

دکتر بس

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

مشکل دیابت

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

باحوصله و دقت

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

مشکل دیابت دارم و ایشان پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

با سلام مدت5 ساله که بیما رآقای دکتر هستم دیابت دارم که با تجویز خوب افای دکتر قندم کنترل وخیلی خوب شده با تشکر از زحمات اقای دکتر کرباس فروشان

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

تیروئید، خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

بینظیر بودن

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

بسیار عالی و خ

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

سلام دوستان.من سرطان غده تیروئید داشتم.با کمک و راهنمایی آقای دکتر کربافروشان معرفی شدم به دکتر صدری زاده و بهترین نتیجه ممکن را گرفتم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

راضی بودم

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

واسه مامان رفتم عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

خوب وعالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

خوب است

۱۳۹۹/۰۶/۲۸

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

فوق العاده دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بیماری من ترویید بود که توسط دکتر تشخیص داده شدو اکنون با دارو تحد درمان هستم.

۱۴۰۰/۰۴/۲۸
آدرس و تلفن مطب دکتر جواد کرباسفروشان
مشهددانشگاه بیست خیابان گلستان م مهر طبقه چهارم
شنبه و یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۰۰

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    دانشگاه بیست خیابان گلستان م مهر طبقه چهارم