عدم رضایت
مشکل قد و وزن...نسبتا رضایت بخش
در مراحل اولیه درمان هستم
دکتر خوب وعالی
خوب بود
دکتر بسیار عالی است من آزمایش نوزادم دربیمارستان اشتباه شده بود و ایشان درست رو به من گفت که خیلی خوشحال شدم
کم کاری غده فوق کلیوی نتیجه:درحال مداوا ونتیجه بسیار عالی
مشکل روده و دفع با تجویز و تشخیص درست برطرف گردید .
کوتاه بودن قد پسرم،درمان دارم ادامه میدم
ولمان کن
بد نیست
در مرحله درمان هستم هنوز
خیلی خوب
خیلی خوب بود
عالییی
باتجربه وحوصله کافی ویزیت میکنند
برای رشد قد پسرم مراجعه کردم وعالی نتیجه گرفتم
یک سال واسه رشد قد و وزن پسرم دارو مصرف میکنه رشد یه خورده کرده ولی بازم نرمال نشده
مشکل چربی خون بالا
خوب بوده
دکتر خوبی است برای پسرم موثر بود
مشکل قد.عالی بود
واسه قد دختر 8 سالم رفتم بسیار مفید بود
از اطرافیان بودن نتیجه گرفتن
کوتاهی قدفرزندوایشان گفتن مشکل ژنتیک نیست
دکتر خوبی هستند و دقیق بررسی میکنن
عالی بود
رشد قد پسرم
رشد وقد
تاخیر رشد دخترم فعلا درحال درمان
بسیاااار عالی
در کودکی تیروئیدم را شناسایی و درمان کردند
رشدپسرم.و
کم وزنی نوزاد
برای رشدقد
برای دخترم ک تیرویید کم کار داشت و نتیجه خوببی گرفتم ممنون
کوتاه قدی پسرم
سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار عالی
جهت کنترل قد فرزندانم مراجعه کردم در جمع نتیجه مثبت بود
فقط ویزیت شد
در خصوص دخترم ک کوتاهی قد داشت
بسیار پزشک با تجربه ای هستند
نسبتا خوب بودن و من راضی بودم
هنوز نتیجه نگرفتم
عاااالی
اضافه وزن
بسیار عالی
در خصوص رشد فرزند خردسال مراجعه داشته ام که درمانش ادامه دارد
خوب هستند
پزشک حاذقی هستن
دکتر بسیار عالی و همچی تمام هستن
پسرم حدود15سال داره قد ووزنش کمه فقط یکباراونم 3ماه قبل بردم معاینه،داروهاشواین مدت استفاده کرده الان مجددبایدببرم ،هنوز نتیجه ای حاصل نشده
برای کمبود وزن دخترم پیششون میرم
کم کاری تیرویید وبهبود پیدا کردم خداروشکر
مشکل رشد خوب
کم کاری تیروئید از بدو تولد، تحت درمان
سلام دخترم دچار دیابت بی مزه شده بود خدا رو شکر خوب شد
کم کاری تیروئید در حال درمان
افزایش قد دخترم ولی خیلی موثر نبود
برای خواهرم سال 89عالی بود
سلام پسرم خیلی ضعیف بود و کم خونی داشت
دکتر خوبی هستن
رشد فرزندم
بسیار دکتر خویی هستند
کمبود هورمون رشد فرزندم
با اخلاق و صبور
برای رشدفرزندم مراجعه کردم گفتن مشکلی نیست رشدش خوبه
بهترشده.ام.تحت.درمانم
رشد ضعیف فرزندم که با مراجعه نتیجه مثبت کرفتم
هنوز هیچی فقط ازمایش نوشتن
بسیار خوب
مشکل لاغری داشتم و بر طرف شد
تیروئید عالی درمان شد
بله دیابت بیمزه
کم کاری تیروئید
هنوزنتیجه نگرفتم تو درمان هستم
سلام کم خونی پسرم
دکتر خوبی هست
عالییییییییییی
بسیارع
هنوزباراولمونه
واقعا فوق العاده است،خدا حفظش کنه،بنده گواتر داشتم 24 مهر ماه ایشون عمل کردند الان هیچ مشکلی ندارم.
درمان در مراحل ابتدایی است و هنوز دوره آن کامل نشده که نظر بدم.
درمان تیرویید
تحت درمان
دفعه دوم است که میخواهم برای ویزیت دخترم راپیش ایشان ببرم
مشکل کم کاری تیروید
دخترم تیروئید داشت
بلوغ زود رس فرزندم. در حال درمان می باشد.
برای بلوغ زود رس دخترم
بلوغ زودرس با تجویز دارو پیشگیری شد
خوب وعالی
قبلا مشکلات بلوغی رشدی داشتم عالی بود بسیار خوب
دکتر بسیار مجرب ودرجه یک
تیروئید ورشد
بلوغ زودرس که با دارو کنترل شد
مشکل بلوغ زودرس دخترم
غدد بهتر شده
اولین باره
هایپوتالامیک.تشخیص بیماری
مشکل قد
خودم نتیجه ای حاصل نکردم ولی دوستان ک رفتند خیلی راضی بودند
خیلی عالی و با تجربه
دکتر بسیار خوبی هستند
حقیقتش من دخترموتازه آوردم یبارویزیت شده الانم برای باردوم میخوام ببرم
بسیارعالی من نزدیک15سال هس پیش ایشون میرفتم
عالی و بی نظیر در تشخیص
بسیار دکتر خوبی هستند.
قد دخترم
خیلی نتیجه گرفتم عالی هست
برا افزایش قد دخترم اومدم دکترش عالیه
عالی بودن
خیلی عالی بودن
رشد ناکافی قد
کارشون عالیه
خوب بودن
وزن کم فرزنم
مشکل کم کاری تیروئید نتیجه عالی بوده است
من هموروئید دارم میخوام برای یکشنبه نوبت بگیرم برم عمل لیزری
برای کوتاهی قد پسرم مراجعه کردم درحال درمان
برای کم خونی
برای رشد پسرم مراجعه کردیم راضی بودیم
متابولیک
فعلا دارم 1هفته است از داروهابرای چاق شدن دخترم استفده میکنم بعداز 3باید برم دکتر
تحت درمان فرزندم
کمبود وزن دخترم جبران شد
برای رشد قد فرزندم دوسال هست ویزیت میشود
تروئیددخترم درکودکی
از نظر رشد قد فرزندم ضعیف بود بهبود نسبی یافت
تیروئید
بسیار عالی و مفید
دخترم کم کاری تروئید شدید داشت و با مراجعه خدمت آقای دکتر در حال حاضر خیلی بهتر شده.
کوتاهی قد . افزایش قد بهمراه داشتم
نتایج خوبی در مدت درمان گرفتم
شناخت خوب بیماری و تجویز عالی ایشان
فعلا تجربه ای نداشتم
سلام بیماری غدد.عالللی بود نتیجه
سلام . در مورد لاغری و کوتاهی قد دخترم
مشکل کوتاهی قد فرزند که الحمدلله تا الان دستورات آقای دکتر خیلی اثر بخش و مفید بوده است
بینظیرن
برای کوتاهی قد فرزندم رفتم
دکتر با تجربه و عالی
برای رشد کودکان عالی
بسیاربسیارپزشک خوبی هستن.من پسرم مشکل تغذیه داشت چندوقت تحت نظربودبه کلی مشکلش برطرف شد
کوتاهی قد دخترم
تشخیصشون عالیه
عالی هستند ایشون
دخترم نارسایی
عالی مثل همیشه ممنونم ازش
هنوز ی جلسه رفتم و فعلا ک اثری ندیدم
برای کمبود وزن پسرم و کوتاهی قدش
رشد قد ووزن متناسب سن کودک نیست و کودک اشتها ندارد هنوز نتیجه نگرفتم چون به موقع به پزشک مراجعه مجدد نداشتم
هورمون رشد
رشددخترم بسیار عالی بودالا واسه پسرم وقت میخوام
بسیار عالی هستن
برای چکاپ دخترم
عالی ه
تا الان خوب بودن
خوب هستن
دکتر شایستهای هستند
مشکل قد پیگیریمتازه مراجعه مردیم
از بیماران قدیمی آقای دکتر هستم.دکتر عالی و نتیجه عالی.برای رشد قد و وزن
دکتر خوبی هستند ، تشخیصشون خیلی خوب هست
برای رشد پسرم رفتم تا الان راضی هستم هنوز هم برای کنترل مراجعه داریم
رسد خوب باخ
تیروئید خفیف کودک دوباره ازمایشات رو تکار کردیم بعد از شش ماه درحال درمان هستیم
دکتر هوای است
عالی بی
رشد قد هنوز درمان کامل نشده
پیشنهاد میدهم پیش دکتر وکیلی. بروند
بیماری هورمونی
عالی بود مشکل کم خونی
قد دخترم کوتاه بود سه سال تحت نظر بود الان خدارو شکر قدش بلند شده
خیلی.خوب
هیچی مهم نبود
پسرم رشد قدش کم بود و یک نسخه پیش دکتر رفتم نتیجه داشت
نتیجه درست بود
خوب است غقدد داخی
برای چکاب دخترم
تازه دارم معالجه میکنم
سلام وزن وقدپسرم سه سال بود که هیچ تغییر نداشت ولی از وقتی تحت نظر دکتر هست خداراشکر خیلی خوب شده
دکتر بسیار عالی
برای قد فرزندم مراجعه کردم مثبت بود
مشکل قد خیلی خوب درمان شد
خیلی عالی هستن ایشان
دکترخیلی خوبی هستن برارشد قد دخترم میرفتم
پسرم را برای چکاپ رشد بردم و بسیار راضی بودم
بسبار عالی
بد نیست ولی سرش خیلی شلوغ هستش
عالی هستن
برای چکاپ دخترم مراجعه کردم و خیلی راضی هستم
واسه دخترم
مشکل قدر خوب
برای قد پسر کمی تغییر کرده
برای رشد قد رفتم خوب بود
مشکل رشد قد دخترم
هنوز در جریان درمان هستم
خوب بوده .چکاپ فرزندانم
خیییلی کارشون عالیه
مشکل قدی
نتیجه م
برای خواهرم و بچه های دختر خاله هام رفته بودیم ک خیلی خوب جواب داد درمانشون
کم بود وزن آزمایش نوشتن جواب رو میخوام ببرم پیش دکتر
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان دانشگاه - اول کفائی
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۵مشکل قد و وزن...نسبتا رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۲/۱۱در مراحل اولیه درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۴دکتر بسیار عالی است من آزمایش نوزادم دربیمارستان اشتباه شده بود و ایشان درست رو به من گفت که خیلی خوشحال شدم
۱۳۹۷/۰۲/۳۰کم کاری غده فوق کلیوی نتیجه:درحال مداوا ونتیجه بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۳/۲۶مشکل روده و دفع با تجویز و تشخیص درست برطرف گردید .
۱۳۹۷/۰۴/۱۷کوتاه بودن قد پسرم،درمان دارم ادامه میدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ولمان کن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بد نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۶در مرحله درمان هستم هنوز
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالییی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲باتجربه وحوصله کافی ویزیت میکنند
۱۳۹۸/۰۷/۲۱برای رشد قد پسرم مراجعه کردم وعالی نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶یک سال واسه رشد قد و وزن پسرم دارو مصرف میکنه رشد یه خورده کرده ولی بازم نرمال نشده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶مشکل چربی خون بالا
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب بوده
۱۳۹۹/۰۲/۲۰دکتر خوبی است برای پسرم موثر بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱مشکل قد.عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۴واسه قد دختر 8 سالم رفتم بسیار مفید بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۱از اطرافیان بودن نتیجه گرفتن
۱۳۹۹/۰۸/۲۱کوتاهی قدفرزندوایشان گفتن مشکل ژنتیک نیست
۱۳۹۹/۰۷/۳۰دکتر خوبی هستند و دقیق بررسی میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴رشد قد پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵رشد وقد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تاخیر رشد دخترم فعلا درحال درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۶بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲در کودکی تیروئیدم را شناسایی و درمان کردند
۱۴۰۰/۰۱/۰۳رشدپسرم.و
۱۳۹۹/۰۳/۲۳کم وزنی نوزاد
۱۳۹۹/۰۷/۲۱برای رشدقد
۱۳۹۷/۰۳/۰۸برای دخترم ک تیرویید کم کار داشت و نتیجه خوببی گرفتم ممنون
۱۳۹۸/۱۰/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۱خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۳کوتاه قدی پسرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹جهت کنترل قد فرزندانم مراجعه کردم در جمع نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۳فقط ویزیت شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۲در خصوص دخترم ک کوتاهی قد داشت
۱۳۹۸/۱۱/۲۹بسیار پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵نسبتا خوب بودن و من راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۵هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰اضافه وزن
۱۳۹۹/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰در خصوص رشد فرزند خردسال مراجعه داشته ام که درمانش ادامه دارد
۱۳۹۷/۰۴/۱۵خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۶دکتر بسیار عالی و همچی تمام هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پسرم حدود15سال داره قد ووزنش کمه فقط یکباراونم 3ماه قبل بردم معاینه،داروهاشواین مدت استفاده کرده الان مجددبایدببرم ،هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۶/۲۸برای کمبود وزن دخترم پیششون میرم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵کم کاری تیرویید وبهبود پیدا کردم خداروشکر
۱۳۹۹/۰۶/۰۶مشکل رشد خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۷کم کاری تیروئید از بدو تولد، تحت درمان
۱۳۹۷/۰۴/۲۲سلام دخترم دچار دیابت بی مزه شده بود خدا رو شکر خوب شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۳کم کاری تیروئید در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۱افزایش قد دخترم ولی خیلی موثر نبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳برای خواهرم سال 89عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سلام پسرم خیلی ضعیف بود و کم خونی داشت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶رشد فرزندم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار دکتر خویی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰کمبود هورمون رشد فرزندم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳با اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۱۶خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۹برای رشدفرزندم مراجعه کردم گفتن مشکلی نیست رشدش خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بهترشده.ام.تحت.درمانم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴رشد ضعیف فرزندم که با مراجعه نتیجه مثبت کرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۳۰هنوز هیچی فقط ازمایش نوشتن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل لاغری داشتم و بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۴تیروئید عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بله دیابت بیمزه
۱۳۹۸/۰۶/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۱۴هنوزنتیجه نگرفتم تو درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۲۸سلام کم خونی پسرم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عالییییییییییی
۱۳۹۷/۰۳/۱۶بسیارع
۱۴۰۰/۰۲/۲۰هنوزباراولمونه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱واقعا فوق العاده است،خدا حفظش کنه،بنده گواتر داشتم 24 مهر ماه ایشون عمل کردند الان هیچ مشکلی ندارم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰درمان در مراحل ابتدایی است و هنوز دوره آن کامل نشده که نظر بدم.
۱۳۹۷/۰۲/۰۳درمان تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۱۵خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۲۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دفعه دوم است که میخواهم برای ویزیت دخترم راپیش ایشان ببرم
۱۳۹۷/۰۳/۰۲مشکل کم کاری تیروید
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دخترم تیروئید داشت
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بلوغ زود رس فرزندم. در حال درمان می باشد.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴برای بلوغ زود رس دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بلوغ زودرس با تجویز دارو پیشگیری شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۵خوب وعالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰قبلا مشکلات بلوغی رشدی داشتم عالی بود بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر بسیار مجرب ودرجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶تیروئید ورشد
۱۳۹۹/۰۷/۱۴بلوغ زودرس که با دارو کنترل شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مشکل بلوغ زودرس دخترم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴غدد بهتر شده
۱۳۹۷/۰۴/۱۱اولین باره
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۶هایپوتالامیک.تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۶/۱۸مشکل قد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خودم نتیجه ای حاصل نکردم ولی دوستان ک رفتند خیلی راضی بودند
۱۳۹۹/۰۴/۱۱خیلی عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴حقیقتش من دخترموتازه آوردم یبارویزیت شده الانم برای باردوم میخوام ببرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶بسیارعالی من نزدیک15سال هس پیش ایشون میرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی و بی نظیر در تشخیص
۱۳۹۷/۰۶/۰۳بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۳قد دخترم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴خیلی نتیجه گرفتم عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۳برا افزایش قد دخترم اومدم دکترش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶رشد ناکافی قد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خوب بودن
۱۳۹۹/۰۶/۲۰وزن کم فرزنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳مشکل کم کاری تیروئید نتیجه عالی بوده است
۱۳۹۹/۰۵/۰۷من هموروئید دارم میخوام برای یکشنبه نوبت بگیرم برم عمل لیزری
۱۴۰۰/۰۶/۱۳برای کوتاهی قد پسرم مراجعه کردم درحال درمان
۱۳۹۹/۰۸/۱۰برای کم خونی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱برای رشد پسرم مراجعه کردیم راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸متابولیک
۱۴۰۱/۰۱/۱۷فعلا دارم 1هفته است از داروهابرای چاق شدن دخترم استفده میکنم بعداز 3باید برم دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۱تحت درمان فرزندم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عالییییییییییی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵کمبود وزن دخترم جبران شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵برای رشد قد فرزندم دوسال هست ویزیت میشود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸تروئیددخترم درکودکی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴از نظر رشد قد فرزندم ضعیف بود بهبود نسبی یافت
۱۳۹۷/۰۴/۱۱تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی و مفید
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دخترم کم کاری تروئید شدید داشت و با مراجعه خدمت آقای دکتر در حال حاضر خیلی بهتر شده.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴کوتاهی قد . افزایش قد بهمراه داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸نتایج خوبی در مدت درمان گرفتم
۱۳۹۸/۱۲/۲۰شناخت خوب بیماری و تجویز عالی ایشان
۱۳۹۷/۰۵/۱۸فعلا تجربه ای نداشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷سلام بیماری غدد.عالللی بود نتیجه
۱۳۹۹/۱۰/۱۱سلام . در مورد لاغری و کوتاهی قد دخترم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل کوتاهی قد فرزند که الحمدلله تا الان دستورات آقای دکتر خیلی اثر بخش و مفید بوده است
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بینظیرن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸برای کوتاهی قد فرزندم رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر با تجربه و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۰برای رشد کودکان عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیاربسیارپزشک خوبی هستن.من پسرم مشکل تغذیه داشت چندوقت تحت نظربودبه کلی مشکلش برطرف شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲کوتاهی قد دخترم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دخترم نارسایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی مثل همیشه ممنونم ازش
۱۳۹۸/۱۰/۲۸هنوز ی جلسه رفتم و فعلا ک اثری ندیدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶برای کمبود وزن پسرم و کوتاهی قدش
۱۳۹۹/۱۱/۰۹خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹رشد قد ووزن متناسب سن کودک نیست و کودک اشتها ندارد هنوز نتیجه نگرفتم چون به موقع به پزشک مراجعه مجدد نداشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱هورمون رشد
۱۳۹۸/۱۱/۱۶رشددخترم بسیار عالی بودالا واسه پسرم وقت میخوام
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸برای چکاپ دخترم
۱۳۹۸/۱۰/۰۶عالی ه
۱۴۰۰/۰۱/۰۹تا الان خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۵خوب هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتر شایستهای هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۳مشکل قد پیگیریمتازه مراجعه مردیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴از بیماران قدیمی آقای دکتر هستم.دکتر عالی و نتیجه عالی.برای رشد قد و وزن
۱۳۹۷/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستند ، تشخیصشون خیلی خوب هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۲برای رشد پسرم رفتم تا الان راضی هستم هنوز هم برای کنترل مراجعه داریم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷رسد خوب باخ
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تیروئید خفیف کودک دوباره ازمایشات رو تکار کردیم بعد از شش ماه درحال درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶دکتر هوای است
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی بی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲رشد قد هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۲۲پیشنهاد میدهم پیش دکتر وکیلی. بروند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بیماری هورمونی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عالی بود مشکل کم خونی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴قد دخترم کوتاه بود سه سال تحت نظر بود الان خدارو شکر قدش بلند شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خیلی.خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶هیچی مهم نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹پسرم رشد قدش کم بود و یک نسخه پیش دکتر رفتم نتیجه داشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۷نتیجه درست بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۱خوب است غقدد داخی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴برای چکاب دخترم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹تازه دارم معالجه میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام وزن وقدپسرم سه سال بود که هیچ تغییر نداشت ولی از وقتی تحت نظر دکتر هست خداراشکر خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴برای قد فرزندم مراجعه کردم مثبت بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشکل قد خیلی خوب درمان شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۹خیلی عالی هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۴دکترخیلی خوبی هستن برارشد قد دخترم میرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲پسرم را برای چکاپ رشد بردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بسبار عالی
۱۳۹۷/۰۱/۲۳بد نیست ولی سرش خیلی شلوغ هستش
۱۳۹۹/۰۴/۲۵عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲برای چکاپ دخترم مراجعه کردم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵واسه دخترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مشکل قدر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹برای قد پسر کمی تغییر کرده
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰برای رشد قد رفتم خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲مشکل رشد قد دخترم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰هنوز در جریان درمان هستم
۱۳۹۷/۰۵/۲۲خوب بوده .چکاپ فرزندانم
۱۳۹۷/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خیییلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل قدی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰نتیجه م
۱۴۰۰/۰۲/۱۵برای خواهرم و بچه های دختر خاله هام رفته بودیم ک خیلی خوب جواب داد درمانشون
۱۳۹۹/۰۲/۲۹کم بود وزن آزمایش نوشتن جواب رو میخوام ببرم پیش دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۱