سلام مدت زیادی دلدردبودم به خانم دکتر مراجعه کردم باجلسه اول متوجه شدندکه زخم معده دارم والان زیرنظر خانم دکتر هستم برای معالجه وایشان بسیار دکتر بافهم وداناوخوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کرونا داشتم و تا حد زیادی بهبودی پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سلام. عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
من خیلی راضی بودم مشکلات تنفسی داشتم که بعد از مراجعه به پزشکان مختلف نهایتا بهم خانم دکتر رو توصیه کردن کامل خوب شدم خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
بسیار دکتر مجرب و کار بلدی هستن همچنین مهربون
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خیلی خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
خیلی راضیم مشکل گوارشی داشتم اندوسکوپی شدم خیلی راحت بود اصلا نفهمیدم پنس یکبار مصرف بود قیمتش هم نسبت به بقیه مناسب بود تشخیص ودرمانشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
موقع کرونا جونمون نجات داد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
عالی هستش
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
من۴۳سال دارم.واز بیماری های مختلفی رنج میبردم،دکتر بسیارعالی هستن،احترام وگوش کردن ب حرفهایم برام تاثیر ب سزایی داشت.برام آزمایش نوشتن.ونخسه ی خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
مشکل تپش قلب داشتم در حال بهبودی هستم کارشون خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
نوع دوم کرونا رو گرفته بودم خیلی درد داشتم ریه م عفونت کرده بود به لطف ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
سلام .دکتر خوبیه برای کرونا من و خانمم رو با یک نسخه خوب کرد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سلام من سرفه بعد کرونا داشتم خدا رو شکر با تشخیص داروی ایشون خوب شدم متشکرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
ناراحتی معده
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
ناراحتی معده داشتم .از دارو های تجویز شده هم بهبود حاصل شد .
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
تشخیص دادن که درد معدم بابت مصرف زیاد چای نبات هست و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
سلفه دارم
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
سلام پارسال کرونا داشتم همه گرفتیم عمومم فوت شد ولی من ی نسخه رفتمپیش خانوم دکتر باهمون یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی بسیارخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مشکل معده برادرم را با آندوسکپی تشخیص دادند و دارو دادند. بعد از ده روز مجددا باید بریم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
درمان نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
سلام من راضی هستم دستش درد نکنه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
کرونا داروی خوب دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عالی بود در یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
مشکل معده وبعدازدو دوره استفاده از دارو خوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
سلام ، ایشان پزشک حاذقی می باشند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
فشار خون
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خیلی دکتر خوبیه من راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
خیلی دلسوزه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
من برای کرونا رفتم و چند نفر دیگه رو هم فرستادم واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
الحمدلله
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
فشار خون بالا داشتم
ولی بعداز چند باری که پیش ایشان رفتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
بیماری آسم
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
معمولی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عالی ان ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کرونا.خوب بود.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار عالی و با حساسیت و دقت ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
خیری عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
مشگل گوارشی داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خیلی عالی ودلسوز خدا خیرشان بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مشکل معده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
خوبه ممنون
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار عابی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
بهترین و عالی ترین هستن ایشون در کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
مشکل گوارش نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
با سلام
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
خدا خیرشون بده ، برادرم مشکل معده داشتن و قبلش دو تا دکتر رفتیم که بدون نتیجه موند ولی پیش ایشون بعد از یک هفته حالش کاملا خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
کرونا گرفته بودم درمان درست وسلامتی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
ممنون از خانم دکتر ایشون دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
درحال معالجه هستم الان نمیشه نظر قطعی داد
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کار درست و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
خیلی دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیار دکتر مهربان دلسوزی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
با عرض سلام خانم دکتر خیلی خوش برخورد و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
وقت کامل برای بیمار استفاده نمیکند دانسته های بیمار را گوش نمیکند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
همسرم آسم داشتن و الان خوب شدن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
در مرحله معالجه می باشد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بسیار دکتر خوبی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
برای بیماری کرونا عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
کرونا و بیماری های تنفسی دیگه داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
صفرا داشتم معالجه شدم تشخیصشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
دکتر قابلی هستند ولی خیلی شلوغه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
چکآپ داشتم و خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
خانمم مشکل آسم داشت و باتجویز ایشون حالشون بهتره
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نتیجه مطلوب گرفتند بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
مادر من کرونا داشت با داروهای دکتر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
فشار خون ولی به لطف خاتم دکتر الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
چکاپ سالانه می رم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
معده
عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
واقعا دکتر فهیم و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار مجرب
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
میکروب معده درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
کرونا داشتم که بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تشخیص و اخلاق عااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
مشکل دیابت و تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خیلی مهربون و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خداردشکر
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
مشکل معده
معده
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
سلام سوزش داخلی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
خوب است
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
کرونا بود عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
فعلا جواب آزمایش میخوام ببرم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
نمیدانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
خیلی خوب بود با یک نسخه کامل خوب شدم مشکل تنفسی قدیمی داشتم به فوق تخصص ریه هم مراجعه کرده بودم ولی خب نشده بودم با یک نسخه خانم دکتر کاملا بهبود پیدا کردم همه اشناها ودوستانم رو میفرستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
درحال معالجه هستم الان نمیشه نظر قطعی داد
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
عالی...
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
بنده در دو ویزیت نزد ایشان در خصوص ارتروز پا مراجعه کردم و رضایت دارم از تشخیص و مداوای دارویی ایشان و ارزوی موفقیت بیشتر برایشان دارم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
تشخیص درست و دقیق
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
دکتر خوبین
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
مراحل درمان کرونا رو دارم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عالی عالی عالی خداخیرشون بده واقعا کرونا داشتم وبهبود پیدا کردم به لطف خدا وکمک خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی هستن ایشون در کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
هنوز مش
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
کم خونی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
بسیار کاربلد و حرفه ای
سال پیش مادرم دوماه کرونا داشتن پیش ۴ پنج تا دکتر رفتیم تشخیص ندادن ایشون با اولین ویزیت تشخیص دادن و خیلی زود نتیجه گرفتیمو مادرم کامل خوب شدن ان شاالله برقرار و سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
مشکل گوارش داشتم چندماه تحت نظرش قرارگرفتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
ناراحتی معده داشتم .با یک دوره درمان بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
هنوز نه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
کرونا بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
در حال درمان می باشم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار ع
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
معده درد
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
بسیار عالی و خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
گوارش و معد
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
دکتر بسیار خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
مشکل معدمو درست تشخیص دادن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
خوب هستنچ
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
کم خونی داشتم بسیار دکتر خوبی بودند
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بینظیرن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
دکترخوبیه ولی دردمنونتونست درمان کنه
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
عالی هستن و پرصبر
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بیمار ایشون هستم ولی هنوز مراحل کامل طی نشده
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بسیار عاللییییی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تنگی نفس شدید با یک نسخه خوب شدم
واقعا دکتر ماهر و باتجربه است
خداوند بهشون خیر بدهد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
تازه معالجه را شروع کردم نظر خاصی ندارم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
مشکل معده و استرس.... اخلاق و کارشون عالی... خدا بهشون سلامتی بده
ساعات پاسخگویی:۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۴ تا ۸عصرتوضیحات: طرف قرارداد کلیه بیمهها - کلیه بانکها و بنیاد شهیدمجهز به دستگاه ویدئوآندوسکوپی و کولونوسکوپی و دستگاه واشینگ تمام اتوماتیک جهت استریل کردندستگاه اسپیرومتری (تست تنفسی ریه) /دستگاه نوار قلب/ و تزریقات داخل مفصلقابل توجه بیماران محترم کلیه خدمات با تخفیف ویژه می باشد.
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲واقعا دکتر دلسوز وبسیار مهربان وحاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۶تازه ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۹بهترینن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۱واقعا عالی و متبحر هستن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰زخم معده و نتیجه عالی و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸سلام مدت زیادی دلدردبودم به خانم دکتر مراجعه کردم باجلسه اول متوجه شدندکه زخم معده دارم والان زیرنظر خانم دکتر هستم برای معالجه وایشان بسیار دکتر بافهم وداناوخوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶کرونا داشتم و تا حد زیادی بهبودی پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خوب بوده
۱۳۹۹/۰۳/۱۰سلام. عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۵من خیلی راضی بودم مشکلات تنفسی داشتم که بعد از مراجعه به پزشکان مختلف نهایتا بهم خانم دکتر رو توصیه کردن کامل خوب شدم خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر مجرب و کار بلدی هستن همچنین مهربون
۱۳۹۹/۱۰/۲۹پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۸دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲خیلی خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خیلی راضیم مشکل گوارشی داشتم اندوسکوپی شدم خیلی راحت بود اصلا نفهمیدم پنس یکبار مصرف بود قیمتش هم نسبت به بقیه مناسب بود تشخیص ودرمانشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۶موقع کرونا جونمون نجات داد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی هستش
۱۴۰۳/۰۷/۲۹من۴۳سال دارم.واز بیماری های مختلفی رنج میبردم،دکتر بسیارعالی هستن،احترام وگوش کردن ب حرفهایم برام تاثیر ب سزایی داشت.برام آزمایش نوشتن.ونخسه ی خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴مشکل تپش قلب داشتم در حال بهبودی هستم کارشون خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۲۳درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۴نوع دوم کرونا رو گرفته بودم خیلی درد داشتم ریه م عفونت کرده بود به لطف ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۴سلام .دکتر خوبیه برای کرونا من و خانمم رو با یک نسخه خوب کرد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۳۰سلام من سرفه بعد کرونا داشتم خدا رو شکر با تشخیص داروی ایشون خوب شدم متشکرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ناراحتی معده
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ناراحتی معده داشتم .از دارو های تجویز شده هم بهبود حاصل شد .
۱۴۰۱/۱۲/۰۵تشخیص دادن که درد معدم بابت مصرف زیاد چای نبات هست و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۸/۲۱سلفه دارم
۱۴۰۲/۰۱/۰۱سلام پارسال کرونا داشتم همه گرفتیم عمومم فوت شد ولی من ی نسخه رفتمپیش خانوم دکتر باهمون یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بسیارخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶مشکل معده برادرم را با آندوسکپی تشخیص دادند و دارو دادند. بعد از ده روز مجددا باید بریم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰درمان نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سلام من راضی هستم دستش درد نکنه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۱کرونا داروی خوب دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عالی بود در یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل معده وبعدازدو دوره استفاده از دارو خوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳سلام ، ایشان پزشک حاذقی می باشند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵فشار خون
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی دکتر خوبیه من راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۰۲خیلی دلسوزه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴من برای کرونا رفتم و چند نفر دیگه رو هم فرستادم واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵الحمدلله
۱۴۰۳/۰۸/۲۴فشار خون بالا داشتم ولی بعداز چند باری که پیش ایشان رفتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بیماری آسم
۱۳۹۸/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۵معمولی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی ان ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۶کرونا.خوب بود.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار عالی و با حساسیت و دقت ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۰فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خیری عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۱مشگل گوارشی داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خیلی عالی ودلسوز خدا خیرشان بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل معده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۲خوبه ممنون
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عابی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۳بهترین و عالی ترین هستن ایشون در کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مشکل گوارش نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷با سلام
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خدا خیرشون بده ، برادرم مشکل معده داشتن و قبلش دو تا دکتر رفتیم که بدون نتیجه موند ولی پیش ایشون بعد از یک هفته حالش کاملا خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۳عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷کرونا گرفته بودم درمان درست وسلامتی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ممنون از خانم دکتر ایشون دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۹درحال معالجه هستم الان نمیشه نظر قطعی داد
۱۴۰۲/۰۲/۰۳تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲کار درست و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خیلی دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار دکتر مهربان دلسوزی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۳با عرض سلام خانم دکتر خیلی خوش برخورد و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰وقت کامل برای بیمار استفاده نمیکند دانسته های بیمار را گوش نمیکند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲همسرم آسم داشتن و الان خوب شدن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳در مرحله معالجه می باشد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بسیار دکتر خوبی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹برای بیماری کرونا عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳کرونا و بیماری های تنفسی دیگه داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹صفرا داشتم معالجه شدم تشخیصشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر قابلی هستند ولی خیلی شلوغه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰چکآپ داشتم و خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خانمم مشکل آسم داشت و باتجویز ایشون حالشون بهتره
۱۴۰۰/۰۷/۲۷نتیجه مطلوب گرفتند بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مادر من کرونا داشت با داروهای دکتر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲فشار خون ولی به لطف خاتم دکتر الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸چکاپ سالانه می رم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴معده عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵واقعا دکتر فهیم و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار مجرب
۱۴۰۰/۰۷/۳۰میکروب معده درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸کرونا داشتم که بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱تشخیص و اخلاق عااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸مشکل دیابت و تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خیلی مهربون و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۴دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲خداردشکر
۱۴۰۰/۰۱/۲۰مشکل معده معده
۱۳۹۸/۱۱/۲۰دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴سلام سوزش داخلی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خوب است
۱۴۰۳/۰۵/۰۲کرونا بود عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلا جواب آزمایش میخوام ببرم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۸نمیدانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خیلی خوب بود با یک نسخه کامل خوب شدم مشکل تنفسی قدیمی داشتم به فوق تخصص ریه هم مراجعه کرده بودم ولی خب نشده بودم با یک نسخه خانم دکتر کاملا بهبود پیدا کردم همه اشناها ودوستانم رو میفرستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۶حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۲سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶درحال معالجه هستم الان نمیشه نظر قطعی داد
۱۴۰۲/۰۲/۰۳عالی...
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۱بنده در دو ویزیت نزد ایشان در خصوص ارتروز پا مراجعه کردم و رضایت دارم از تشخیص و مداوای دارویی ایشان و ارزوی موفقیت بیشتر برایشان دارم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱تشخیص درست و دقیق
۱۴۰۱/۰۵/۰۳دکتر خوبین
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مراحل درمان کرونا رو دارم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی عالی عالی خداخیرشون بده واقعا کرونا داشتم وبهبود پیدا کردم به لطف خدا وکمک خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن ایشون در کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۲هنوز مش
۱۴۰۰/۰۴/۱۵کم خونی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸بسیار کاربلد و حرفه ای سال پیش مادرم دوماه کرونا داشتن پیش ۴ پنج تا دکتر رفتیم تشخیص ندادن ایشون با اولین ویزیت تشخیص دادن و خیلی زود نتیجه گرفتیمو مادرم کامل خوب شدن ان شاالله برقرار و سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵مشکل گوارش داشتم چندماه تحت نظرش قرارگرفتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ناراحتی معده داشتم .با یک دوره درمان بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲هنوز نه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱کرونا بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰در حال درمان می باشم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار ع
۱۴۰۱/۰۶/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۵بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰معده درد
۱۴۰۱/۰۵/۲۰بسیار عالی و خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵گوارش و معد
۱۴۰۱/۰۵/۱۲دکتر بسیار خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مشکل معدمو درست تشخیص دادن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خوب هستنچ
۱۴۰۳/۰۳/۲۰کم خونی داشتم بسیار دکتر خوبی بودند
۱۴۰۲/۰۳/۲۸دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بینظیرن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکترخوبیه ولی دردمنونتونست درمان کنه
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عالی هستن و پرصبر
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بیمار ایشون هستم ولی هنوز مراحل کامل طی نشده
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار عاللییییی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲تنگی نفس شدید با یک نسخه خوب شدم واقعا دکتر ماهر و باتجربه است خداوند بهشون خیر بدهد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱تازه معالجه را شروع کردم نظر خاصی ندارم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۳مشکل معده و استرس.... اخلاق و کارشون عالی... خدا بهشون سلامتی بده
۱۳۹۸/۰۲/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵جون منو نجات دادن تشخیصشون عالیه مشکل تنفسی ومعده داشتم خبلی راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹کارشون واقعا عالیعخداوندخیرش دهد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰اجرشون با ائمه
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالی برای ک
۱۴۰۱/۰۴/۰۴مشکل عفونت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار خوب بودند درمان کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۲۱معده منو درمان کرد ، کرونامو خوب کردی نظیر هست این دکتر مهربونه ، عالیه ، عشقه عشق
۱۳۹۹/۱۰/۰۸مادرم کروناداشتن باکمک خانم دکتربهبودپیداکردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خوب وعالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱نا تمام مانده
۱۴۰۲/۰۲/۲۷هموروئید
۱۴۰۱/۱۲/۱۹تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۹برای مشکل معده برادرم رفتیم درست تشخیص دادن ودرمان شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مشکل معده فعلا ک نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوب هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۷تنگس نفس
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار خوش برخورد و متین هستند و تشخیصشون عالی هست.
۱۴۰۴/۰۶/۰۴باسلام واقعا دکتر خوب مهربان کار درست و کار بلدی هستن...
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۹درمان سرمای سختی که خورده بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲تحت درمان هستیم دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۷