فوق العاده مهربان، صبور ، خوش اخلاق. در کار خودشون هم حرفه ای هستند . خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
تعیین نمره عینک بسیار دقیق
با اخلاق
مطب لاکچری
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
دکتر خیلی مهربان و صبوری هستن با کودکان بسیار رفتار مناسب و خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تشخیص خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
خوب عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
حساسیت و التهاب پلک با یه ویزیت کامل خوبشدم ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
من وخانوادم برای معاینه رفتیم و با بهترین امکانات معاینه شدیم و مشکلاتمون حل شد ممنون ازشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ویزیت معاینه چشم ، راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
معمولی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
چکاب سالیانه
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خیلی د
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
معاینه چشم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
معاینه والتهاب پلک
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
برای معاینه چشم و تعیین شماره عینک.. خوب و با حوصله انجام دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بسیار بسیار دکتر با حوصله و خوبی بودند خدا خیرشون بدهد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
مشکل در دور بینی و نمره شدن چشم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسیار راضی بودم. بسیار خوش اخلاق و وظیفه شناس هستند.
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
عمل لیزیک
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
لیزیک انجام دادم تشکر فراوان از ایشون دارم خیلی دلسوز و پیگیر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
برای چشم دخترم مراجعه کرذم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
دخترم مجاری اشکش تنگ بود خانم دکتر برای میل زد خوب شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
فقط چکاپ
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
با حوصله و دقت معاینه میکنند و وقت کافی برای شنیدن صحبت بیمار در نظر میگیرند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
واقعا دمتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
من برای چکاپ پسرم پیش ایشون میرم. بسیار صبور و مهربان هستن. وقت میگذارن و کامل توضیح میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
برای چکاپ فرزندم رفتم، ۷۰۰ تومن هزینه ویزیت گرفتن که بنظرم خیلی زیاد بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
خشکی چشم ونتیجه داشته
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مفید بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عااالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
برای بسته بودن مجرای اشک کودک. هنوز خوب نشده
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
برای ضعیفی چشم مراجعه داشتم و با دقت کامل انجام دادن هم خودم و هم دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بسیار عالی فوق العاده بودند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خوش برخورد و با حوصله
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ضعیفی چشم
با تجویز عینک بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
دکتر بسیار عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
خشکی چشم پسرم رو سریع تشخیص دادندوداروهایی که تجویزکردند بسیار تاثیرگزاربود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خانوم دکتر عمل لازک برام انجام دادن خیلی راضی هستم ، علم بالا و اخلاق عالی ایشون مثال زدنی هستش
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
سلام وقت بخیر
من دو بار پارسال و امسال مطب خانم دکتر مراجعه کردم برای ویزیت چشم پسرم و خودم یکی از دوستام ایشون را معرفی کردن و گفتن خیلی خوبن با حوصله و دقت رسیدگی میکنن منم واقعا راضی بودم هم از منشی مطب هم از خانم دکتر عزیز تنها موردی که بود من هر دو بار اینترنتی نوبت گرفتم از دات آی آر امسال بخاطر تعطیلی که تو دیماه بوجود اومد روزی که نوبت داشتم خودم تماس گرفتم ببینم حضور دارن بعد از چند بار تماس جواب دادن که نوبت اون روز کنسل شده و فردا بیاین یادشون رفته اطلاع رسانی کنن از قلم افتادیم انشاا... همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عمل لیزیک کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
دکتر مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بسیار باحوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر خوبی بودند وباحوصله وبا دقت
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بسیاردقیق وباحوصله و دروضعیت کرونایی بارعایت کامل اصول بهداشتی
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
بسیار عالی و با حوصله معاینه نیکنند .
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
گل مژه وبسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
پسرم مشکل روزبینی داشت و به افتاب حساس بود
و همچنین چشمهاش آستیکمات بود
توسط پزشک معاینه شد
و از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
آیا شماره تماس مطب تغییر کرده؟ هر چقدر با شماره های ثبت شده ،تماس میگیرم جواب داده نمیشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
برای سوزش و پلک زدن چشم فرزندم بود که مراجعه کردم با با یک ویزیت و تشخیص عالی درمان شد کارشون حرف نداره در نحوه برخورد و گوش کردن به حرف بیمار واقعآ عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
برای معاینه ی چشم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
این پزشک بسیار عالی و زحمت کش است و لی خوب چشم منو عمل کرده واقعا تشکر میکنم از خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
عالی ک بسیار صبور
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
ارتباطشون با بچه ها عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
تاری دیدهردوچشم که درحال درمان میباشم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
مهربون وصبور
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بسیار با حوصله و بادقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
چکاپ چشم نوزاد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
در تشخیص بیماری پزشک ماهری هستند با یک بار ویزیت مشکل چشم منو متوجه شدند و عینک برایم تجویز کردند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
برای معاینه چشم کودک 4 ساله ام پیش ایشان رفتیم و واقعا تشخیصشون درست بود . بسیار صبور و مهربان هستند .
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
ضعیف بودن چشم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بسیا عالی،صبور،بادقت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بسیار با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
معاینه روتین
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
چک شماره چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
پزشک حاذق و متبحری هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
رسیدگی و معاینه در حد عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
بنده پزشک متخصص هستم، و از نزدیک شاهد کار ایشان بوده ام، مهارت و ظرافت در جراحی، و دلسوزی ایشان بی نظیر است
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
چکاب کودک دقیق بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
دکتربسیارخوبی هستندمن ۴ساله خدمتشان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
عمل لیزیک بسیار بسیار راضی هستم
سپاس از احترام
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
برای مشاوره عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
کودکم تحت نظر ایشان است و همئشه راضئ بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
بسیار پزشک باحوصله وبا دقتی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خیلی با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
دخترم مشکوک به تنبلی چشم بود، ایشون معاینه کامل و عالی متناسب با رفتار کودک انجام دادن و تشخیص استیگمات دادن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
جراحی ناخنک انجام دادم و کاملا راضی هستم
به خصوص از رفتار خوب خانم دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
بسیار مهربان بودند وبا دقت به حرف گوش میدادند
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
برای معاینه ROP نوزاد نارس مراجعه کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
حساسیت فصلی داشتم خیلی زود خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
سلام برای نمره عینک رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
معاینه چشم نوزاد عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
بسیار با اخلاق، بسیار دقیق،
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
با اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
خانوم بسیار باحوصله محیط بسیار زیبای مطب
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
خانم دکتر بسیار با حوصله و دقیق هستند و تمام معاینات لازم را برای کودکان انجام میدهند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
چکاپ. از اخلاق و صبر و حوصلهای که داشتن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
خانم دکتر بسیار صبور بودند و منشی هم خیلی خوش اخلاق بود.
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
عالی بودند و خیلی وقت برای مریض میزارند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بسیار دکتر خوبی هست و وقت کافی برای معاینه بیمار میذاره
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عینک خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
پزشک بسیار باسواد با تسخیص عالی و وقت گذاری و معاینه دقیقبیمار ،بیمارمن مشکل التهاب روده داشت که به چشمش زده بود و ایشان بسیار عالی تشخیص دادن ،با آرزوی سلامتی وتوفیقات روز افزون برای ایشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
برای معاینه مراجعه کردم دقیق کارشون رو انجام میدن و سوالات بیمار رو جواب میدن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
بسیار عالی وبادقت
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
ناخنک دوباره رشد کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
عالی، باحوصله
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن و درمورد تنبلی چشم خیلی خوب راهنمایی کردن️
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خیلی با حوصله و دقیق هستن و خیلی خوب به صحبت های مریض گوش میدن، و تشییص هاشون عاااالیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بسیار صبور و با حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
معاینه چشم و عینک
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
دکتر خوبی هستند و به خاطر همین دوباره میخوام به خودشون مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
فقط معاینه. شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خیلی با حوصله معاینه میکنن و خوش برخورد هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
چشمم ضعیف بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
بینایی سنجی ۴۰ روزگی نوزادم بود ک خداروشکر خانم دکتر معاینه مرد و مشکلی نداشت
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
برای معاینه چشم دخترم رفتم . برخورد خوب و محترمانه داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشکلنزدیک بینی داشتم وایشون عینک تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
معاینه rop
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
بسیار حرفه ای و دقیق. حوصله در معاینه و ارایه توضیحات کافی. مودب . محیط آرام
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
برای بینایی سنجی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار عااااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
معاینه
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
بسیار با حوصله هستن.مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عالی متین مهربون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتر خیلی خوشبرد و کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بسیار پزشک خوب با اخلاق با حوصله و باسواد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
برای نوزاد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
صبورترین دکتر و ماهرترین دکتر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
فوق العاده هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
دکتر مهربان و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
درود چندین مرتبه است که در سالهای اخیر برای تعیین شماره عینک خدمت خانم دکتر رفته ام.پزشکی بسیار حاذق، صبور، دقیق،خوش برخورد.تشخیص ایشان بسیار دقیق است
تنشان سلامت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
فعلاهنوزجوابی نگرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۷
دکتر خیلی با تجربه و خوبی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
دکتر مهربون با حوصله عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عالی و بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
معاینه
با اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
بسیار با دقت و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عالی عالی عالیی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
دکتر خوش اخلاق و باسواد و وقت برای بیمار میذاره
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر خوب و با دقتی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
خیلی عالی اند
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
بسیار عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
یک ماه پیش خانم دکتر آب مروارید مادرم رو جراحی کردن خدا رو شکر دیدشون خیلی خوب شده
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
عمل لیزیک و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
،45566686
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عمل prk چشم هم برخورد و هم علم خیلی خوبی داشتند
و از جراحی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بینایی سنجی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
بسیار دکتر عالی و با سوادی هستن با تشخیص به موقع و درست ایشون باعث شدن من مشکل مغز و اعصابم رو سریع تشخیص بدم هرچی بگم عالی هستن کم گفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
نمره چشم. معاینه بسیار دقیق و با حوله ای داشتن. کارشون خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالیه و با دقت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
جراحی prk، کاملا راضی هستم، بسیار خوش اخلاق، مطب بسیار شیک
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
صبور باحوصله مهربان همراه با دانش کافی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
سلام راه اشک پسرم بسته بود مراجعه کردم برخوردورسیدگی خوبی داشتند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
بسیار باحوصله وبا دقت هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عمل آب مروارید عالی انجام شد
و خانم دکتر خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
حرف ندارن حرفه ای
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
برای دخترم رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
با سلام.
ایشون عالی هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسیا. دقیق معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
بهترین دکتر در اصفهان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
سلام خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
منشی بسیار خوب با توجه ب اینکه شلوغ بود بسیار خوش برخورد خود خانم دکتر هم بسیار دقیق من دفعه دوم بود رفتم قبلا برا دخترم و الان خودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
دکترعالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
بینایی سنجی کودک،عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
بدنبودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خوب شدند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بسیار صبور و خوش برخورد هستن و با دقت بیمار رو معاینه میکنند.
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
پزشک عالی و
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بسیار خوض اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
با حوصله و دقت ویزیت میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
بسیار با دقت و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عالی و صبور
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
برای معاینه چشم دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
نظر خا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
دکتر فوق العاده با دقت و با حوصله هستن البته من برای بزرگسال معاینه رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
عالیه. خوب رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیار دقیق و باحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
سنجش بینایی نوزادان نارس ونتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
کارگذاشتن لنز در سن 80سالگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار پزشک خوب و درجه یک و پیگیر
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
از بهترین های اصفهان
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
کارشون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
باسلام
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
برای تایین نمره عینک
بسیار خوش بخورد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عالی و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
معاینه چشم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
بهترین هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
عمل اب مروارید چشم همسرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
خیلی عالی صبور و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
جهت چکاب رفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
چشمم مگس پرانی داشت
از سابقه ضعیفی چشمم اطلاع دارند
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
برای چکاپ دختر ۳ساله م مراجعه کردم
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
به نظرم دکتر خوبی هستند دقیق معاینه میکند واسه بچه ها خیلی وقت میزارند با حوصله و مهربون هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
مراجعه جهت درمان مشکل بینایی، خانم دکتر با اخلاق شایسته و با دقت فراوان من را معاینه کردند
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
با سلام،دکتر بسیار با صبر و خوشروئی هستند و در یک جلسه مشکل جشمام رو متوجه شده و عینک برایم تجویز کردند
شنبه تا چهارشنبه، عصرها ساعت ۱۶ الی ۱۹ نوبت دهی معاینه ROP نوزادان نارس فقط به صورت تلفنی می باشد معاینه ROP نوزادان در روزهای یکشنبه انجام می گردد دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان فارابی) در رشته چشم رتبه اول آزمون شفاهی بورد تخصصی تاییدیه معاینات ROP نوزادان نارس از بیمارستان فارابی دانشگاه تهران
فوق العاده مهربان، صبور ، خوش اخلاق. در کار خودشون هم حرفه ای هستند . خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰تعیین نمره عینک بسیار دقیق با اخلاق مطب لاکچری
۱۳۹۸/۰۷/۲۷دکتر خیلی مهربان و صبوری هستن با کودکان بسیار رفتار مناسب و خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تشخیص خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خوب عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶حساسیت و التهاب پلک با یه ویزیت کامل خوبشدم ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۹من وخانوادم برای معاینه رفتیم و با بهترین امکانات معاینه شدیم و مشکلاتمون حل شد ممنون ازشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ویزیت معاینه چشم ، راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۴معمولی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶چکاب سالیانه
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی د
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۲۶معاینه چشم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰معاینه والتهاب پلک
۱۴۰۳/۰۴/۱۷برای معاینه چشم و تعیین شماره عینک.. خوب و با حوصله انجام دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار بسیار دکتر با حوصله و خوبی بودند خدا خیرشون بدهد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳مشکل در دور بینی و نمره شدن چشم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار راضی بودم. بسیار خوش اخلاق و وظیفه شناس هستند.
۱۳۹۹/۰۲/۰۸عمل لیزیک بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰لیزیک انجام دادم تشکر فراوان از ایشون دارم خیلی دلسوز و پیگیر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای چشم دخترم مراجعه کرذم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱دخترم مجاری اشکش تنگ بود خانم دکتر برای میل زد خوب شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳فقط چکاپ
۱۴۰۳/۰۷/۱۲با حوصله و دقت معاینه میکنند و وقت کافی برای شنیدن صحبت بیمار در نظر میگیرند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۱واقعا دمتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴من برای چکاپ پسرم پیش ایشون میرم. بسیار صبور و مهربان هستن. وقت میگذارن و کامل توضیح میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴برای چکاپ فرزندم رفتم، ۷۰۰ تومن هزینه ویزیت گرفتن که بنظرم خیلی زیاد بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۳خشکی چشم ونتیجه داشته
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مفید بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عااالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸برای بسته بودن مجرای اشک کودک. هنوز خوب نشده
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱برای ضعیفی چشم مراجعه داشتم و با دقت کامل انجام دادن هم خودم و هم دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار عالی فوق العاده بودند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶خوش برخورد و با حوصله
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ضعیفی چشم با تجویز عینک بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر بسیار عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خشکی چشم پسرم رو سریع تشخیص دادندوداروهایی که تجویزکردند بسیار تاثیرگزاربود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خانوم دکتر عمل لازک برام انجام دادن خیلی راضی هستم ، علم بالا و اخلاق عالی ایشون مثال زدنی هستش
۱۳۹۸/۱۰/۲۲سلام وقت بخیر من دو بار پارسال و امسال مطب خانم دکتر مراجعه کردم برای ویزیت چشم پسرم و خودم یکی از دوستام ایشون را معرفی کردن و گفتن خیلی خوبن با حوصله و دقت رسیدگی میکنن منم واقعا راضی بودم هم از منشی مطب هم از خانم دکتر عزیز تنها موردی که بود من هر دو بار اینترنتی نوبت گرفتم از دات آی آر امسال بخاطر تعطیلی که تو دیماه بوجود اومد روزی که نوبت داشتم خودم تماس گرفتم ببینم حضور دارن بعد از چند بار تماس جواب دادن که نوبت اون روز کنسل شده و فردا بیاین یادشون رفته اطلاع رسانی کنن از قلم افتادیم انشاا... همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عمل لیزیک کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بسیار باحوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خوبی بودند وباحوصله وبا دقت
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیاردقیق وباحوصله و دروضعیت کرونایی بارعایت کامل اصول بهداشتی
۱۳۹۹/۰۵/۱۶بسیار عالی و با حوصله معاینه نیکنند .
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹گل مژه وبسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰پسرم مشکل روزبینی داشت و به افتاب حساس بود و همچنین چشمهاش آستیکمات بود توسط پزشک معاینه شد و از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶آیا شماره تماس مطب تغییر کرده؟ هر چقدر با شماره های ثبت شده ،تماس میگیرم جواب داده نمیشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای سوزش و پلک زدن چشم فرزندم بود که مراجعه کردم با با یک ویزیت و تشخیص عالی درمان شد کارشون حرف نداره در نحوه برخورد و گوش کردن به حرف بیمار واقعآ عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۱عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲برای معاینه ی چشم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱این پزشک بسیار عالی و زحمت کش است و لی خوب چشم منو عمل کرده واقعا تشکر میکنم از خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۷/۲۴عالی ک بسیار صبور
۱۴۰۳/۰۷/۰۳ارتباطشون با بچه ها عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تاری دیدهردوچشم که درحال درمان میباشم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۲مهربون وصبور
۱۴۰۲/۰۵/۰۸بسیار با حوصله و بادقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲چکاپ چشم نوزاد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱در تشخیص بیماری پزشک ماهری هستند با یک بار ویزیت مشکل چشم منو متوجه شدند و عینک برایم تجویز کردند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶برای معاینه چشم کودک 4 ساله ام پیش ایشان رفتیم و واقعا تشخیصشون درست بود . بسیار صبور و مهربان هستند .
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ضعیف بودن چشم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیا عالی،صبور،بادقت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲معاینه روتین
۱۴۰۳/۰۷/۰۸چک شماره چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷پزشک حاذق و متبحری هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰رسیدگی و معاینه در حد عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بنده پزشک متخصص هستم، و از نزدیک شاهد کار ایشان بوده ام، مهارت و ظرافت در جراحی، و دلسوزی ایشان بی نظیر است
۱۳۹۸/۰۷/۲۳چکاب کودک دقیق بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹دکتربسیارخوبی هستندمن ۴ساله خدمتشان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عمل لیزیک بسیار بسیار راضی هستم سپاس از احترام
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶برای مشاوره عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹کودکم تحت نظر ایشان است و همئشه راضئ بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بسیار پزشک باحوصله وبا دقتی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خیلی با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دخترم مشکوک به تنبلی چشم بود، ایشون معاینه کامل و عالی متناسب با رفتار کودک انجام دادن و تشخیص استیگمات دادن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸جراحی ناخنک انجام دادم و کاملا راضی هستم به خصوص از رفتار خوب خانم دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۱۱بسیار مهربان بودند وبا دقت به حرف گوش میدادند
۱۳۹۹/۱۲/۰۹برای معاینه ROP نوزاد نارس مراجعه کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۲حساسیت فصلی داشتم خیلی زود خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سلام برای نمره عینک رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸معاینه چشم نوزاد عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار با اخلاق، بسیار دقیق،
۱۳۹۸/۰۷/۲۳با اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۳۰خانوم بسیار باحوصله محیط بسیار زیبای مطب
۱۳۹۹/۰۹/۲۷دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۱۱اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خانم دکتر بسیار با حوصله و دقیق هستند و تمام معاینات لازم را برای کودکان انجام میدهند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵چکاپ. از اخلاق و صبر و حوصلهای که داشتن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خانم دکتر بسیار صبور بودند و منشی هم خیلی خوش اخلاق بود.
۱۳۹۹/۰۷/۲۵عالی بودند و خیلی وقت برای مریض میزارند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوبی هست و وقت کافی برای معاینه بیمار میذاره
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عینک خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۶پزشک بسیار باسواد با تسخیص عالی و وقت گذاری و معاینه دقیقبیمار ،بیمارمن مشکل التهاب روده داشت که به چشمش زده بود و ایشان بسیار عالی تشخیص دادن ،با آرزوی سلامتی وتوفیقات روز افزون برای ایشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۲برای معاینه مراجعه کردم دقیق کارشون رو انجام میدن و سوالات بیمار رو جواب میدن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲بسیار عالی وبادقت
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ناخنک دوباره رشد کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی، باحوصله
۱۳۹۹/۱۱/۲۴خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن و درمورد تنبلی چشم خیلی خوب راهنمایی کردن️
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی با حوصله و دقیق هستن و خیلی خوب به صحبت های مریض گوش میدن، و تشییص هاشون عاااالیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بسیار صبور و با حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۹معاینه چشم و عینک
۱۴۰۲/۱۲/۱۶دکتر خوبی هستند و به خاطر همین دوباره میخوام به خودشون مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فقط معاینه. شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خیلی با حوصله معاینه میکنن و خوش برخورد هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۰چشمم ضعیف بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بینایی سنجی ۴۰ روزگی نوزادم بود ک خداروشکر خانم دکتر معاینه مرد و مشکلی نداشت
۱۴۰۲/۰۲/۳۰برای معاینه چشم دخترم رفتم . برخورد خوب و محترمانه داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۱۰مشکلنزدیک بینی داشتم وایشون عینک تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸معاینه rop
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بسیار حرفه ای و دقیق. حوصله در معاینه و ارایه توضیحات کافی. مودب . محیط آرام
۱۴۰۴/۱۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴برای بینایی سنجی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار عااااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۸معاینه
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بسیار با حوصله هستن.مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالی متین مهربون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوشبرد و کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸بسیار پزشک خوب با اخلاق با حوصله و باسواد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۸برای نوزاد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱صبورترین دکتر و ماهرترین دکتر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲فوق العاده هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۳خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹دکتر مهربان و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۴درود چندین مرتبه است که در سالهای اخیر برای تعیین شماره عینک خدمت خانم دکتر رفته ام.پزشکی بسیار حاذق، صبور، دقیق،خوش برخورد.تشخیص ایشان بسیار دقیق است تنشان سلامت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶فعلاهنوزجوابی نگرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۷دکتر خیلی با تجربه و خوبی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر مهربون با حوصله عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی و بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰معاینه با اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار با دقت و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی عالی عالیی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴دکتر خوش اخلاق و باسواد و وقت برای بیمار میذاره
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خوب و با دقتی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی عالی اند
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲یک ماه پیش خانم دکتر آب مروارید مادرم رو جراحی کردن خدا رو شکر دیدشون خیلی خوب شده
۱۳۹۹/۰۷/۲۵عمل لیزیک و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶،45566686
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عمل prk چشم هم برخورد و هم علم خیلی خوبی داشتند و از جراحی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بینایی سنجی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار دکتر عالی و با سوادی هستن با تشخیص به موقع و درست ایشون باعث شدن من مشکل مغز و اعصابم رو سریع تشخیص بدم هرچی بگم عالی هستن کم گفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۶/۱۰نمره چشم. معاینه بسیار دقیق و با حوله ای داشتن. کارشون خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالیه و با دقت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹جراحی prk، کاملا راضی هستم، بسیار خوش اخلاق، مطب بسیار شیک
۱۳۹۸/۰۹/۱۲فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱صبور باحوصله مهربان همراه با دانش کافی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴سلام راه اشک پسرم بسته بود مراجعه کردم برخوردورسیدگی خوبی داشتند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷بسیار باحوصله وبا دقت هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عمل آب مروارید عالی انجام شد و خانم دکتر خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۴/۲۴حرف ندارن حرفه ای
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برای دخترم رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹با سلام. ایشون عالی هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیا. دقیق معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بهترین دکتر در اصفهان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰سلام خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲منشی بسیار خوب با توجه ب اینکه شلوغ بود بسیار خوش برخورد خود خانم دکتر هم بسیار دقیق من دفعه دوم بود رفتم قبلا برا دخترم و الان خودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکترعالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بینایی سنجی کودک،عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بدنبودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب شدند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار صبور و خوش برخورد هستن و با دقت بیمار رو معاینه میکنند.
۱۴۰۲/۰۵/۲۱پزشک عالی و
۱۴۰۱/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار خوض اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۰با حوصله و دقت ویزیت میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بسیار با دقت و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی و صبور
۱۴۰۲/۰۱/۳۱برای معاینه چشم دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵نظر خا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر فوق العاده با دقت و با حوصله هستن البته من برای بزرگسال معاینه رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عالیه. خوب رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار دقیق و باحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۵سنجش بینایی نوزادان نارس ونتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷کارگذاشتن لنز در سن 80سالگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار پزشک خوب و درجه یک و پیگیر
۱۴۰۰/۰۱/۲۹از بهترین های اصفهان
۱۴۰۳/۱۰/۱۷کارشون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹باسلام
۱۴۰۰/۱۰/۲۲برای تایین نمره عینک بسیار خوش بخورد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳معاینه چشم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲بهترین هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عمل اب مروارید چشم همسرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خیلی عالی صبور و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۶جهت چکاب رفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰چشمم مگس پرانی داشت از سابقه ضعیفی چشمم اطلاع دارند
۱۴۰۳/۰۴/۲۴عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۶برای چکاپ دختر ۳ساله م مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۳به نظرم دکتر خوبی هستند دقیق معاینه میکند واسه بچه ها خیلی وقت میزارند با حوصله و مهربون هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸مراجعه جهت درمان مشکل بینایی، خانم دکتر با اخلاق شایسته و با دقت فراوان من را معاینه کردند
۱۳۹۸/۰۷/۲۳با سلام،دکتر بسیار با صبر و خوشروئی هستند و در یک جلسه مشکل جشمام رو متوجه شده و عینک برایم تجویز کردند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳الان میخایم نوبت بگیریم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶حساسیت چشم داشتم الان کاملا خوبشده
۱۴۰۰/۱۰/۳۰تنگی مجرا نوزاد
۱۴۰۴/۰۳/۳۰عالییییییی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۹