۵۳۳ نفر
دکتر مهدی عبدی شهشهانی

دکتر مهدی عبدی شهشهانی

فلوشیپ شبکیه و لیزر

جراح و متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۱۲۶۸۱۱
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
۵۶۴ نفر

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

فوق العاده عالی و خوش برخورد بودن و تشخیص هم عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

ماشالله حرف نداره

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

دکتر بسیار با خلاق و زبده ای هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مشکل قرنیه داشتم با داروهای ایشون خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

خیلی خیلی

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

باحوصله و عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

دید چشم کم بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

آب مروارید کارشون عالی تشکر

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

اشک چشمم بسته بود با تجویز درست خوب شد

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عمل جراحی دو چشم به علت قند

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

یکی از بهترین ها هستند آقای دکتر .

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

چشم آب سیا

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

برای عمل لیزیک چشم رفتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

بهترین ها هستند یک انسان با اصالت ونمونه ویک دکتر کاربلد ونمره بیست

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

سلام خدا قوت آقای دکتر عبدی عالی با صبوری معاینه میکنه منشی ها اخلاق خیلی عالی پدرم شبکیه چشم و آب مروارید داشت خیلی راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

چشمم سنگ ساز هست و درمانی نداره

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

معاینه با حوصله و دقت به صحبتهای بیمار

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

خوب بود . یک بار تزریق داشتند

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

برای مادرم رفتم عالی بودند

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

معاینه چشم کودک.

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

سلام وقت بخیر. دکتر بااخلاق صبور و متخصص بودند

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

معاینه شبکیه چشم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

تنبلی. با صبر و دقت بالا معاینه کردند

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

عالی لیزیک حردم

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

واسه معاینه رفتیم خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

بسیار خوش برخورد با کمترین معطلی

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

مشکل دید بعد از عمل شبکیه بود که بعد از عمل آب مروارید رفع خواهد شد، واز تشخیص ایشان کاملا رضایت دارم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

باتجربه

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

عمل prk

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

والا تشخیص درستی ندادن

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بیمار ایشون

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

واقعا کار ایشان عالی هست

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

درود...دکتر و پرسنل همه عالی..خداقوت ب همه دکترا

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

سلام فعلا دارو تجویز کردند دوباره باید بررسی کنن و نظرشون رو بدهند

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۲۸

آب مروارید چشم مادرم رو عمل کردند. رضایت بخش بود. ایشون دکتر با اخلاق و با مهارتی هستند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عااالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

عمل شبکیه و خوب بوده

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

بهترین دکتری که دیدم واقعا میتونم بگم خدا ی فرشته هاش رو زمین همین دکتر هست اخلاق ۲۰ کارشون ۲۰ و برخوردشان ۲۰ و احترام به بیمار ۲۰یعنی تو اصفهان چنین دکتری ندیدم و پرسنل بسیار خوب و مهربانی هم دارنند از خوبی و مرام و کارشون هر چی بگم بخدا کم گفتم پنجه طلایی در اصفهان باید به ایشان تعلق بگیرد من آب مروارید داشتم عمل کردم واقعا راضیم الهی دکتر جونم ۱۲۰ساله باشید درود بر بهترین دکتر چشم پزشک و پنجه طلایی الهی خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

عمل کردم معاینه بعد از عمل رو رفتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

عالیه.فقط

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

تاری دید یکطرفه ویزیت معاینه

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

سلام من جهت خشکی چشم و فشار چشم مراجعه کردم برخورد ایشان خوب بود و با دقت و حوصله معاینه و دارو تجویز کردند .اگر نیاز داشتم باز هم به ایشان مراجعه میکنم و به دیگران هم معرفی میکنم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

بسیار عالی دلسوز و مهربان برخوردعالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

مادر بنده .خونریزی شبکیه چشم پیدا کردند . با ویزیت شما اولین تزریق را داخل چشم انجام دادند

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

فرصت مناسبی برای بیمار میگذاشتند. فضای مطب و منشی ها هم بسیار خوب بود.

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

فوق العاده خوش برخورد صبور و کار بلد

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عفونت چشم

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

کیست مویی

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

خوب و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

مادرم عمل آب مروارید پیش ایشون انجام دادن خیلی دکتر عالی و درجه یکی هستن.خدا براشون خوش بخواد هرجاهستن موفق باشن

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

عمل اب مروارید..بسیار عالییی..دکتر بسیار با اخلاق و مهربون..

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

عمل اب مروارید

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

فعلا تحت درمانم اما هزینه ویزیتشون خیلی گرون بود واینکه بیمه تکمیلی قبول نمیکنن این بد این همه هزینه بیمه میدیم بعدم همه چیز ازاد حساب میشه

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

سلام بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

آقای دکتر بسیار کار بلد متخصص از نظر اخلاق هم بسیار خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

اول با سلام به دکتر عزیز مهدی شهشهانی و تشکر و قدر دانی میکنم بی نهایت دکتر با اخلاق فهمیده با معرفت بزرگوار و کار بلد هستن امیدوارم همیشه سلامت باشن من از اهواز خدمتشون رفتم و بی نهایت از کارشون راضی هستم و اینکه قبلا پیش دکتری دیگه چشم چپم عمل شد ولی دید نداشتم با یک جلسه خدمت دکتر شهشهانی بزرگوار رفتم و مشکل چشمم برطرف شد از بستگان دکتر شهشهانی به من معرفی شد و خیلی راضی بودن من همیشه در همه لحظه ها دعا گوی این بزرگوار هستم و بازم از دکتر شهشهانی تشکر و قدر دانی میکنم هر چقدر تشکر کنم بازم فکر میکنم کمه خیلی دوست دارم دکتر پسرم امیدوارم خدا نگهدار خودت و عزیزات باشه فداتون بشم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

با سلام اتاق کامپیوتر اصلا دقت کافی نداشت من برای چک آپ رفته بودم ولی در حدی عجله ای بود بود که من نمره عینکی که برام تعیین شد رو قبول ندارم ولی خود دکتر از همه نظر عالی بودن خیلی با اخلاق و خوش بر خورد بودن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکتر خوبی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

سلام کدام بیمارستان چشم چشم اهدا میکن

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

سلام وقتتون

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

زمان انتظار مطب زیاد

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

دکتر خوب پغ

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

اخلاق و برخورد پزشک و منشی عالی و محترمانه بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

من مدت زیادی بود چشمش درد میکرد بهشون مراجعه کردم خیلی با حوصله و مهربون هستند و خیلی قشنگ چشممو معاینه کردند گفتند خشکی چشم دارم و قطره دارم خواهرمم ویزیت کردند و دارو دادند و خیلی از برخوردشون و دقتشون خوشمون اومد

۱۴۰۴/۰۳/۲۸

نوبت دهی و پذیرش در حد صفر

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

آب مروارید فوق العاده دقیق و دلسوز

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

مطب بسیار شلوغ بود ولی دکتر با صبر و حوصله وقت میزارن اما برای بیماری من کمکی نکردن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

فشار پشت چشم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

آب مروارید عالی عمل کردن

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

خیلی برخوردخوبی داشتن تشخیص خوبی داشتن ومعاینات مختلف فقط خیلی شلوع

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

اولین بار است مراجعه کرده ام . طرز برخورد بسیار خوب بود . در مورد نتیجه فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

دکتر با

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

معطلی زیاد تایم ویزیت خیلی (کمتر از ۴ دقیقه) عدم ارائه توضیحات کامل برای علت بیماری

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

ابن دکتر خیلی عالیه حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

لیزیک چشم.صبور و عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

فوق العاده خوش برخورد هستن و با حوصله.پی آر کی انجام دادم و خیلی راضی هستم ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

همسرم آب مروارید داشتن پیش دکتر عمل کردن بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

نظرمثبتی ندارم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

دکتر با تجربه وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

برخورد ایشان عالی دو ساعت تو صف انتظار خیلی بد هست مریض کلافه میشه

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

سلام .وقت بخیر عمل آب مروارید داشتم .راضی هستم نظرم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

التهاب و تازه درمان شروع شده

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

با حوصله و ضبور و با دقت

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عالی هست

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

بسیار حاذق و خوش اخلاق جراحی انجام دادم راضی هستم

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

اب مروارید

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

برای پلکم که سنگ ساز رفتم دکتر خوبی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

رفتار عالی عمل بدون درد و خیلی خوباما چشمم هنوز خوب نشده :((

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

با سلام، پزشکی مهربان، صبور، دلسوز و با تجربه هستند، انشاالله همیشه در پناه حق باشند. من که از درمان ایشان نتیجه گرفتم.

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

دخترم زود به دنیا اومد بعد از مرخص شدن برای چشم به مطب فرستادن

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

سلام من چند وقتی بود چشمام تار بودن واذیت میکرد رفتم پیش ایشون بعداز معاینه گفتن آستیگمات چشمم رفته بالا الان بناست برامعمل کنن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

معاینه برای آب مروارید و مشکلی نداشتم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

جراهی و بسیار عال کار کردن

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عمل لیزیک

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

ضعیفی چشم و رفع ضعیفی

۱۴۰۲/۱۲/۰۳

چشمم ضعیف بود عینک گرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

مشکلی وجود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عمل آب مروارید عالی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

واقعا کارشون حرف نداره مخصوصا در عمل چشم

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

بسیار پزشک

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

راضی ب

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

خیلی برخورد شایسته داشتن خدا کنه موفق باشند همیشه

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

پدرم عمل آب مروارید پیش ایشون انجام دادند

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

مدت انتظار زیر۱۵ دقیقه کاملا دقیق . برای معاینه رفتم و کارم زود انجام شد . تشخیص دقیق و رفتار محترمانه داشتن

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

یکم آدم و میترسونن ولی بد نیستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عالیه. کارشون خیلی خوبه و مخصوصا اخلاقشون عالیه

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

با حوصله وبا تخصص بالا

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

سلام .دکتر بسیار با اخلاق و تشخیص و طبابت عالی ولی منشی ها می تونن با اخلاقتر باشن

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

بسیار دقیق با حوصله و اخلاق خوب

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

لیزیک خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

ورم و درد پلک ، در حال درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

تحت درمان مشکلات شبکیه

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۱

خونریزی شبکیه در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عالی و باسواد

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

پیشنهاد میکنم بسیار بااخلاق وکاربلد

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

چشمم آب مرواریدداشت.عمل کردندازعمل کرد وی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

سلام دکتر شهشهانی واقعا عالی هستن خوش اخلاق ومهربون

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عرض سلام واحترام وتبریک اینکه آقای دکتر فوق تخصص گرفتن من یکبار ویزیت شدم سال ۹۹ که دیگه موفق نشدم ایشون منو ویزیت کنن چون برا فوق رفتند شهر دیگه.اما همون موقع تشخیص آب سیاه دادن که سال ۴۰۱ به یک چشم پزشگ مراجعه ولیزر کردن اما از کار اوشون اصلا راضی نبودم اگه نیاز باشه ویزیت بشم صددر صد انتخابم ایشون هستن کار بلد با حوصله خوش اخلاق وخوش برخورد پیشنهاد میکنم به پزشگان جوان اعتماد کنید چون علم شون به روزه اصلا به سابقه نیست البته تجربه هم به مرور زمان بدست میاد انشاالله خدا بهشون سلامتی طول عمر وعاقبت بخیری عنایت کنه موفق و موئید باشید انشاالله

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

بسیار با حوصله و دقیق

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

ضعف بینایی

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

معطلی زیاد

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

خشکی چشم تشخیصش درست بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دکترخوبیه

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

جدا شدگی شبکیهداشتم عمل کردن نتیجش عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

چشم مادرم آب مروارید داشت.عمل چشمشون توسط آقای دکتر انجام شد.بسیار راضی از عملکرد و رفتار عالی جناب دکتر.

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

دکتری خوب و خوش اخلاق فقط زمان انتظار برای معاینه کمی طولانیه

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

نظری ندارم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

خوب عالی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عاااالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

عمل فیتو لیزیک دکتری بسیار خوش اخلاق مهربان باتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

بسیار صبور بودند و عالی معاینه کردند

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

خیلی عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

خشکی چشم خدارا شکر بهتر هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

فوق العاده دکتر خوبی هستن وناخنک چشمم درمان کردن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر خوش اخلاق وعالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

آقای دکتر خیلی خوب و با تجربهای خیلی هم خوش برخورده.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

سلام من بار اول بود پیش ایشان ویزیت شدم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

خوب نبود

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

با احترام به پزشکان مسیولیت پذیر ایشون پزشکی حاذق با رفتاری دوستانه هستن ،به حرفای بیمارشون با دقت گوش میدن ووقت صرف میکنند براشون آرزوی سلامتی دارم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

درود بر شما دکتر خوب وبا حوصله ای هستن اما نوبت دهی با اینکه اینترنتی بود براساس ۲ ساعت بعداز زمان حضور در کلینیک بود وخیلی اتلاف وقت اذیت کننده بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

پسرم وسواس فکری داشتن و خیلی بهتر شدن

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

دکتر فردی صبور و خوش برخورد و کاربلد هستند.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

در حال معالجه ام

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

خشکی چشم داشتم،قطره دادند،خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

خوب است

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

مادر آب مروارید عمل کردن خیلی راضی هستن. ممنون از آقای دکتر شهشهانی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عالی بود من برا معاینه رفتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

من برای عمل آب مروارید و لنز مراجعه کردم ،کار جناب دکتر بسیار عالی و کاملا راضی هستم ،از فردای عمل دید بسیار خوب و بدون کوچکترین درد

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

مشکل دیابت داشتم وباید شبکیه وفشار چشم را کنترل می کردم

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

چشم ضعیف بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

خیلی دقیق وخوب وباحوصله رسیدگی میکنند.

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

عمل چشم عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

مشکل آب مروارید داشت مادرم ایشون گفتن باید عمل بشه که یک ماهی هست عمل شده و واقعا دکتر خوبی بودن از لحاظ رسیدگی و کار عمل و اخلاق عاااالی بودن. برای ایشون آرزوی سلامتی دارم

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

تشخیص عالی و فروتن. بی نظیر.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

سلام دکتر مهدی بسیار بسیار انسان خوش رو و خوش اخلاق و به تمام معنا با شخصیت هستن مشکل ما خشکی چشم بود فعلا یک هفته هست و فعلا داریم قطره استفاده میکنیم طول درمان هنوز کامل نشده توکل بخدا

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار خوش برخورد کارشون هم عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عالی و بسیار صبور و مهربان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

بسیار عالی نوبت عمل مطابق درخواست بیمار انجام شد

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

عمل لیزیک داشتم الان بعد از یکماه دید عالی دارم ، بدون ذره ای ابریزش و تاری دید

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

به موقع کار انجام شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیارحذق وکاربلد.

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

مشکل آستیگمات چشم دارم و برای چکاپ چشم رفتم پیش ایشون. دکتر فوقالعاده خوش برخورد و با حوصله ای هستند که خیلی برای بیمارشون وقت میگذارند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بسیار با حوصله جواب بیمارهاشون را میدن جلسه اول بود رفتیم خدمتشون در کل راضی هستم ازشون هم خودشون هم منشی هاشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

برای دخترم یکبار مراجعه کردم و قرار بود مجددا خرداد ماه ببرمش پیشش

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

فعلا اولین جلسه بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

باسلام خیلی خوب بود و دومشکل داشتم یک معاینه شبکیه چشم که بخوبی انجام شد و دومی تشخیص و درمان ورم ملتحمه که با تجویز دو قطره بخوبی انجام شد متشکرم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

خیلی با حوصله ماهر و خوش اخلاق فقط مطب بسیار شلوغی دارن که خسته کننده هست

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

بسیار دقیق و با حوصله و بسیار باسواد

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

پارگی شبکیه و عمل جراحی بی نظیر ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

تشخیص و برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

تحت درمان هستم ولی دکتر خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

خیلی دکتره عالی هست

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

بعد از معاینات دقیق و اسکن چشمی گفتند مشکل از مغز هست بعد از بررسی گسترده مغزی خدارو شکر هیچ مشکلی نبود ولی کماکان تاری دیر داره و آخرش علت تاری دید رو نفهمیدیم

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

ساعت ٩ صبح نوبت داشتیم ساعت یک بعد از ظهر ویزیت شدیم نمیدونم این نوبت گرفتن اینترنتی معنیش همین میشه؟؟

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

اقای دکتر بسیار باحوصله و صبر معاینه کرذند و از عمل لنز مادرم بسیار راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

فعلن نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

بسیار خوبی

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

عمل چشم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

باسلام عمل دکترخوب بود ومن رضایت دارم ازکارش

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

جراحی گلوکوم

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

تشخیص عالی بسیار مودب

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

لیزر شبکیه

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

مشکل کاهش دید و معاینه و تجویز انجام شد

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

عالی بودند.حساسیت چشم

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

هنوز ت

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

عمل لیزینگ رو برای داداشم با موفقیت انجام داد

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

پزشک بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عمل ویتروکتومی یاپارگی شبکیه بعد از چندین بار عمل هنوز نتیجه ای حاصل نشده فعلا تحت نظر

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

دکتر خوبی بودمد

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

قرنیه چشام خراش خورده بود بر اثر ضربه و با تشخصیشون درست شد و در کل دکتر با اعتماد بنفس و خوبی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

تاریخ دید... عالییییی بودند

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

اب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عالی عالی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

مشکل سوراخ شبکیه دوچشم بعد تشخیص عمل شدم خوب

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سلام من دیابتی هستم برای چکاب رفتم که خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

مادرم عمل آب مروارید انجام دادن و بسیار رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

دکترخوبی هستند اما زمان انتظار در مطب خیلی زباده

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

پدرم آب مروارید عمل کردند، راضی هستیم

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

بسیار با حوصله و خوش برخورد، عمل Trans PRK برام انجام دادن و بعد از پنج روز بدون درد دیدم اصلاح شد.

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

بسیارپزشک خوب خوش رفتاراست

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

سلام وقت بخیر .دکتر با اخلاق و با شخصیت و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

پارگی شبکیه مشکل حل شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

عمل چشم

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

سلام عالی دلسوز مهربان

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

درودوعرض ارادت جناب اقای دکتر بسیارخوش اخلاق وپیگیر وبه روزهستند امیدوارم پله های ترقی راروز به روزباموفقیت هرچه بهترطی بکنند

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

عالی و صبور و مهربون

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

مادرم عمل چشم مروارید انجام دادن پیششون خیلی خوب بود ولی معطلی بیمارستانشون زیاد بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

پزشکی متعهدو وظیفه شناس بیمه هم قبول میکنه

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بسیار عالی بود تجربه خیلی خوبی بود.

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

فوق العاده عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

چشم مادرم آب مروارید آورده بود خیلی کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

دکتر بسیار عالی و عمل اب سیاه کردم که نتیجه خیلی خوبی داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

مچ پام ولی هنوز کاری برای پام انجام نشده

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

برای چشم پسرم رفتم و عااااالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

برای آب مروارید تحت نظر ایشون هستم.

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

عمل آب مروارید انجام دادم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

سلام و احترام ،خدا حفظشون کنه بسیار خوش خلق و با دقت و کار امروز را به فردا نمیندازن ...خدا نور تشخیص خوبی به ذهن و تخصصشون دادن الحمدلله رب العالمین

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

عمل prk فعلا در دوره درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

سلام من اینترنتی نوبه گرفتمباتوجه به شماره وساعت مراجعه که بهم اعلام شدنیم ساعت قبل از نوبه مراجعه کردم منشی ساعت مراجعه نوبه بهم دادتقریبا بعد از همه اگرنوبت اینترنتی قابل اجرانیست پس حذف شود ومامیدانیم که اول وقت جهت نوبه مراجعه کنیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر با اخلاق و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بسیاردکتر عالی و با تجربه و با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خوب است

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

عمل چشم شبکه زن پایین

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دقت بالا و برخورد خوب

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

برای پلکم که سنگ ساز رفتم دکتر خوبی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

چشمم آب اورده

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

تاری دید

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

تشخیص درست و تجویز داروی مناسب

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

با سلام شبکیه چشم من مشکل داشت عمل کرده اند و هنوز دوره درمان را میگذرم.

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

دوستان

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

جراحی پلک

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مستانه

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

من نزد ایشون عمل لیزیک انجام دادم، بسیار عالی از هر نظر

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خشکی چ

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

جراحی چشم

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

عمل آب مروارید عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عمل شبکیه

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

دکتر خوب با اخلاق و بادقت به بیمارتوجه داشته و برای بیمار وقت میگذارد

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

دخترم پی ار پی انجام داد راضی بودیم .

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

سلام وقت بسیار کمی برای ویزیت بیمار می گذارند با عجله بیمار را ویزیت می کنند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

پدرم چشمش رو عمل کرد واقعا کارشون عالیه الان میخواد برای اون یکی چشمش مراجعه کنه

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶
اطلاعات تکمیلی
جراح و متخصص چشم فلوشیپ فوق تخصصی شبکیه دارای گواهینامه از شورای بین المللی چشم پزشکی FICO
خیابان حکیم نظامی
اصفهانخیابان حکیم نظامی خیابان محتشم کاشانی (دقیقی) کوچه شماره ۲۴ (گلشن) کلینیک چشم پزشکی دید آوران
شنبه و یکشنبه و چهارشنبه و ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۱:۰۰ شب
و سه شنبه‌ها از ۸ صبح تا ۱۲:۳۰
همراه داشتن کارت شناسایی الزامی میباشد
(پوشش دهی بیمه)
از ویزیت کودکان زیر ۵ سال معذوریم#
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹از ساعت ۱۹ الی ۲۱
    پس فردا
    ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    کسانی که دکتر مهدی عبدی شهشهانی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محمد ارسطویی چشم پزشکی جناب آقای دکتر محمد ارسطویی
    اینستاگرام دکتر مهدی عبدی شهشهانی

    دکتر مهدی عبدی شهشهانی فلوشیپ شبکیه و لیزر با شماره نظام پزشکی 126811 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان حکیم نظامی، خیابان محتشم کاشانی، کلینیک چشم پزشکی دید آوران واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.

    دکتر مهدی عبدی شهشهانی یکی از فلوشیپ‌های برجسته شبکیه و لیزر در شهر اصفهان است که با شماره نظام پزشکی 126811 شناخته می‌شود. دکتر مهدی عبدی شهشهانی دارای مدرک تخصصی چشم‌پزشکی و فلوشیپ ویتره و رتین بوده و همچنین گواهینامه بین‌المللی FICO را از شورای بین‌المللی چشم‌پزشکی دریافت کرده است. این پزشک به عنوان جراح و متخصص چشم و فوق تخصص شبکیه، خدمات تشخیص و درمان انواع بیماری‌های شبکیه، لیزر شبکیه، و اعمال جراحی ویتره را به بیماران ارائه می‌دهد.

    مطب دکتر مهدی عبدی شهشهانی در اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان محتشم کاشانی (دقیقی)، کوچه شماره ۲۴ (گلشن)، کلینیک چشم پزشکی دید آوران قرار دارد که امکان مراجعه بیماران از مناطق مختلف شهر را فراهم می‌کند. حضور ایشان در این مرکز باعث شده بیماران بتوانند با دسترسی آسان و در محیطی مجهز از خدمات تخصصی چشم‌پزشکی بهره‌مند شوند.

    دکتر مهدی عبدی شهشهانی به دلیل تخصص در درمان بیماری‌های شبکیه و مهارت در انجام جراحی‌های پیشرفته لیزر، مورد اعتماد بسیاری از بیماران قرار گرفته است. بیماران مراجعه‌کننده به مطب دکتر عبدی شهشهانی در اصفهان از دقت تشخیصی و رویکرد علمی ایشان رضایت بالایی داشته‌اند و این موضوع در نظرات آن‌ها قابل مشاهده است. بسیاری از بیماران از برخورد حرفه‌ای، توضیحات کامل و پیگیری موثر روند درمان توسط دکتر مهدی عبدی شهشهانی ابراز رضایت کرده‌اند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت نزد دکتر مهدی عبدی شهشهانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است، بنابراین بیماران می‌توانند بدون نیاز به تماس تلفنی، به راحتی زمان ویزیت خود را رزرو کنند. تخصص و تجربه علمی، مدارک معتبر و رضایت بیماران، این صفحه را به معتبرترین مرجع اطلاعات درباره دکتر مهدی عبدی شهشهانی تبدیل کرده است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر مهدی عبدی شهشهانی چه تخصصی دارد؟

    دکتر مهدی عبدی شهشهانی فلوشیپ شبکیه و لیزر و جراح و متخصص چشم است و در زمینه بیماری‌ها و جراحی‌های شبکیه و ویتره تخصص دارد.

    مطب دکتر مهدی عبدی شهشهانی کجاست؟

    مطب دکتر مهدی عبدی شهشهانی در اصفهان، خیابان حکیم نظامی، خیابان محتشم کاشانی (دقیقی)، کوچه شماره ۲۴ (گلشن)، کلینیک چشم پزشکی دید آوران واقع شده است.

    چگونه می‌توان برای ویزیت دکتر عبدی شهشهانی نوبت گرفت؟

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی عبدی شهشهانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    دکتر عبدی شهشهانی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    ایشان خدمات معاینه تخصصی شبکیه، لیزر شبکیه، جراحی ویتره و رتین، تزریق داخل چشمی و مشاوره تخصصی بیماری‌های چشمی را به بیماران ارائه می‌کند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    خیابان حکیم نظامی

    خیابان حکیم نظامی خیابان محتشم کاشانی (دقیقی) کوچه شماره ۲۴ (گلشن) کلینیک چشم پزشکی دید آوران

    خیابان حکیم نظامی

    خیابان حکیم نظامی خیابان محتشم کاشانی (دقیقی) کوچه شماره ۲۴ (گلشن) کلینیک چشم پزشکی دید آوران