عاااااالیییی من مامانم وداداشم 20 الی 30سال پیش عمل کردن هیچ مشکلی هم ندارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
آب مروارید راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
انسانی سریف وپزشکی ماهر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عمل لیزیک چشم داشتم و الان قرین به 20 سال هست که هسچ عارضهای نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بی نظیرررررر
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
عمل بسیارخوبی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
ناخونک چشمم را خارج کردم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سنجش بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
ده سال قبل لنز گذاشتن برای چشمم. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تاری دید.خیلی ببهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
عمل لیزیک چشم انجام دادم تقریبا 1هفته گذشته ولی مشکلی ندلشتم ولس شوهرم 2ماه پیش عمل کرده مشکلی نداشتن پیش همین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عمل چشم انجام دادیم نتیجه ی خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
فقط یکبار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
سلام بسیار عالی بود ه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عمل ناخنک چشم داشتم و بسیار حالی جراحی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
خیلی عالی هستند،تخصصشون عالیه،خداخیربهشون عطاکنه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
معاینه چشم
۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عالی بی نظیر
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
ناخنکداشتم دارو مصرف کردم یک مدت آرام شد ولی الآن شدید درد می کند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
کارش بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
عمل چشم انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سلام اقای دکتر چشمم را لیزیک کردن عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
عمل چشم بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جراح بسیار مجرب وکوتاهترین راه برای درمانی مفید
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چشم مادربزرگم مشکل داشت و بهترشد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
معاینه کردیم، پیرچمی داشتیم عینک گرفتیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
عمل لیزیک prk برای من انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار عالی عمل لیزیک انحام دادم لنز گذاشتم چشمم ضعیف بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
من برای معاینه چشم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سال 90 لیزیک کردم الان برا چکاب میرم
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
عمل لیزیک انجام دادم که واقعا کارشون حرف نداشت وخیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
6 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم از کارشون تااالانم هیچ مشکلی واسم بوجود نیومده
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
دوهفته از عمل میل زنی چشم پسرم میگذره ولی هنوز گاهی ابریزش داره طبیعی؟
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
چکاپ سالانه
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
معاینه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
نوبت گرفتن خیلی سخته
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من پیش ایشون عمل لازک انجام دادم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
جراحی عمل چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار پزشک
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام .من چشم هام از کودکی دچار تنبلی بود. در سنین بالاتر دچار ضعف چشمی شدم. نزدیک بینم خوب بود ولی دوربینم ضعیف بود. توسط دکتر عمل لازک انجام دادم. کارشون فوق العاده بود ایشون واقعا تجربه دارن. سرعت عمل بالایی دارن. بی نهایت از کارشون راضی هستم. سپاس دکتر جان.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
چشم راست براثراب نرواریدعمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
لیزیک کردم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
جراحی لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
عفونت چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
دکترخیلی خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
لیزیک انجام دادم راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
پسرم احتیاج به عمل میل زدن و باز کردن مجرای اشکی داشت که دکتر مرتضوی به بهترین نحو واسش عمل کردن0
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
عمل اب مروارید با موفقیت تمام
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ویروس چشمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
شستشوی لنز چشمی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
جهت عمل لیزر مراجعه کرده عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عمل لیزر
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
مادرم عمل آر کی انجام دادند و عالی بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
بله عالی بود .خدا خیر دهد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
من عمل انحراف چشم داشتم و خیلی ازشون راضی هستم خدا طول عمر به ایشان بده واقعا متخصص عالی هستش
انحراف چشم که خداروشکر با عمل ایشان خوب شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲عمل چشم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دوستی گفتند ایشان را در مکه زیارت کرده اند.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶عاااااالیییی من مامانم وداداشم 20 الی 30سال پیش عمل کردن هیچ مشکلی هم ندارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۴آب مروارید راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴انسانی سریف وپزشکی ماهر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل لیزیک چشم داشتم و الان قرین به 20 سال هست که هسچ عارضهای نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بی نظیرررررر
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عمل بسیارخوبی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ناخونک چشمم را خارج کردم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷سنجش بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ده سال قبل لنز گذاشتن برای چشمم. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تاری دید.خیلی ببهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷عمل لیزیک چشم انجام دادم تقریبا 1هفته گذشته ولی مشکلی ندلشتم ولس شوهرم 2ماه پیش عمل کرده مشکلی نداشتن پیش همین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عمل چشم انجام دادیم نتیجه ی خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲فقط یکبار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶سلام بسیار عالی بود ه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عمل ناخنک چشم داشتم و بسیار حالی جراحی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸خیلی عالی هستند،تخصصشون عالیه،خداخیربهشون عطاکنه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰معاینه چشم
۱۳۹۸/۰۱/۲۰عالی بی نظیر
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ناخنکداشتم دارو مصرف کردم یک مدت آرام شد ولی الآن شدید درد می کند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲کارش بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۴خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عمل چشم انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سلام اقای دکتر چشمم را لیزیک کردن عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عمل چشم بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲جراح بسیار مجرب وکوتاهترین راه برای درمانی مفید
۱۳۹۹/۱۲/۰۲چشم مادربزرگم مشکل داشت و بهترشد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲معاینه کردیم، پیرچمی داشتیم عینک گرفتیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عمل لیزیک prk برای من انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی عمل لیزیک انحام دادم لنز گذاشتم چشمم ضعیف بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۷عمل چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷من برای معاینه چشم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سال 90 لیزیک کردم الان برا چکاب میرم
۱۳۹۸/۰۹/۱۱عمل لیزیک انجام دادم که واقعا کارشون حرف نداشت وخیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳6 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم از کارشون تااالانم هیچ مشکلی واسم بوجود نیومده
۱۳۹۸/۰۴/۲۸دوهفته از عمل میل زنی چشم پسرم میگذره ولی هنوز گاهی ابریزش داره طبیعی؟
۱۴۰۰/۰۵/۲۰چکاپ سالانه
۱۳۹۸/۰۹/۰۵معاینه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶نوبت گرفتن خیلی سخته
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من پیش ایشون عمل لازک انجام دادم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۱جراحی عمل چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار پزشک
۱۳۹۸/۰۱/۱۷سلام .من چشم هام از کودکی دچار تنبلی بود. در سنین بالاتر دچار ضعف چشمی شدم. نزدیک بینم خوب بود ولی دوربینم ضعیف بود. توسط دکتر عمل لازک انجام دادم. کارشون فوق العاده بود ایشون واقعا تجربه دارن. سرعت عمل بالایی دارن. بی نهایت از کارشون راضی هستم. سپاس دکتر جان.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷چشم راست براثراب نرواریدعمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲لیزیک کردم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲جراحی لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عفونت چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دکترخیلی خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۳لیزیک انجام دادم راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶پسرم احتیاج به عمل میل زدن و باز کردن مجرای اشکی داشت که دکتر مرتضوی به بهترین نحو واسش عمل کردن0
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عمل اب مروارید با موفقیت تمام
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ویروس چشمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲شستشوی لنز چشمی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵جهت عمل لیزر مراجعه کرده عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عمل لیزر
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مادرم عمل آر کی انجام دادند و عالی بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بله عالی بود .خدا خیر دهد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱من عمل انحراف چشم داشتم و خیلی ازشون راضی هستم خدا طول عمر به ایشان بده واقعا متخصص عالی هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۱