۱۷۹ نفر
دکتر سیدعلی اکبر مرتضوی

دکتر سیدعلی اکبر مرتضوی

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۲۲۶۶۹
۱۲۸ نفر

انحراف چشم که خداروشکر با عمل ایشان خوب شدم

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

عمل چشم خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

دوستی گفتند ایشان را در مکه زیارت کرده اند.

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

عاااااالیییی من مامانم وداداشم 20 الی 30سال پیش عمل کردن هیچ مشکلی هم ندارن

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

بینظیر

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

آب مروارید راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

انسانی سریف وپزشکی ماهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

عمل لیزیک چشم داشتم و الان قرین به 20 سال هست که هسچ عارضهای نداشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

موفقیت آمیز

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

بی نظیرررررر

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

عمل بسیارخوبی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

ناخونک چشمم را خارج کردم

۱۳۹۹/۰۵/۳۱

عالی بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

سنجش بینایی

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

ده سال قبل لنز گذاشتن برای چشمم. و راضی بودم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تاری دید.خیلی ببهترم

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

عمل لیزیک چشم انجام دادم تقریبا 1هفته گذشته ولی مشکلی ندلشتم ولس شوهرم 2ماه پیش عمل کرده مشکلی نداشتن پیش همین دکتر

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عمل چشم انجام دادیم نتیجه ی خوبی گرفتیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

فقط یکبار ویزیت شدم

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

سلام بسیار عالی بود ه

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عمل ناخنک چشم داشتم و بسیار حالی جراحی کردن

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

خیلی عالی هستند،تخصصشون عالیه،خداخیربهشون عطاکنه

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

عالیییی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

معاینه چشم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰

عالی بی نظیر

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

ناخنکداشتم دارو مصرف کردم یک مدت آرام شد ولی الآن شدید درد می کند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

کارش بسیار عالیه

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

خوب است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

عمل چشم انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

سلام اقای دکتر چشمم را لیزیک کردن عالی بود کارشون

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

عمل چشم بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

جراح بسیار مجرب وکوتاهترین راه برای درمانی مفید

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

چشم مادربزرگم مشکل داشت و بهترشد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

معاینه کردیم، پیرچمی داشتیم عینک گرفتیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

فقط ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

عمل لیزیک prk برای من انجام دادن

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار عالی عمل لیزیک انحام دادم لنز گذاشتم چشمم ضعیف بود

۱۳۹۸/۰۳/۲۷

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

من برای معاینه چشم رفتم و راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

سال 90 لیزیک کردم الان برا چکاب میرم

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

عمل لیزیک انجام دادم که واقعا کارشون حرف نداشت وخیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

6 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم از کارشون تااالانم هیچ مشکلی واسم بوجود نیومده

۱۳۹۸/۰۴/۲۸

دوهفته از عمل میل زنی چشم پسرم میگذره ولی هنوز گاهی ابریزش داره طبیعی؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

چکاپ سالانه

۱۳۹۸/۰۹/۰۵

معاینه

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

نوبت گرفتن خیلی سخته

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

من پیش ایشون عمل لازک انجام دادم عالی بودن

۱۳۹۹/۰۳/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

جراحی عمل چشم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار پزشک

۱۳۹۸/۰۱/۱۷

سلام .من چشم هام از کودکی دچار تنبلی بود. در سنین بالاتر دچار ضعف چشمی شدم. نزدیک بینم خوب بود ولی دوربینم ضعیف بود. توسط دکتر عمل لازک انجام دادم. کارشون فوق العاده بود ایشون واقعا تجربه دارن. سرعت عمل بالایی دارن. بی نهایت از کارشون راضی هستم. سپاس دکتر جان.

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

چشم راست براثراب نرواریدعمل کردم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

لیزیک کردم

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

جراحی لیزیک چشم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عفونت چشم

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

دکترخیلی خیلی خوبی هست

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

لیزیک انجام دادم راضیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

پسرم احتیاج به عمل میل زدن و باز کردن مجرای اشکی داشت که دکتر مرتضوی به بهترین نحو واسش عمل کردن0

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

عمل اب مروارید با موفقیت تمام

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر وراضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

ویروس چشمی

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

شستشوی لنز چشمی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

جهت عمل لیزر مراجعه کرده عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عمل لیزر

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

مادرم عمل آر کی انجام دادند و عالی بود.

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

بله عالی بود .خدا خیر دهد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

من عمل انحراف چشم داشتم و خیلی ازشون راضی هستم خدا طول عمر به ایشان بده واقعا متخصص عالی هستش

۱۴۰۰/۰۴/۰۱
آدرس و تلفن مطب دکتر سیدعلی اکبر مرتضوی
اصفهانفلکه فلسطین - ابتدای خیابان فلسطین - ساختمان نوید - طبقه اول
روز‌های زوج بعد از ظهر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    فلکه فلسطین - ابتدای خیابان فلسطین - ساختمان نوید - طبقه اول