۹۷۰ نفر
دکتر امیر صادقی

دکتر امیر صادقی

متخصص و جراح چشم پزشکی

فلوشیپ قرنیه

فلوشیپ شماره نظام: ۹۰۷۴۱
شنبه۰۶ تیر
پس فردا
دوشنبه۰۸ تیر
۴ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۶ روز دیگر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۸۵۸ نفر

عالیییی

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

خیلی دکتر خوش اخلاق کار درست

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

چشم مادرم آب مرواید داشت پیش ایشان عمل کردن به لطف خدا خوب شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

دکتر صادقی بسیار ماهر و با اخلاق هستند که الحق به انسان امید و زندگی میده و در طبابت عالی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

عمل لیزیک

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

آب مروارید قرار بر درمان شد

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

خیلی خول

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

مشکل قرنیه که خداروشکرروب بهبودهست

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

عمل لیزیک انجام دادم.راضی هستم

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عمل PRkانجام دادم

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق وکار بلد

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

لیزر کردم عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بسیار خوب و آرام و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

عمل لیزیک انجام داد یم

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عمل چشم با رضایت کامل و بهبود سریع

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

دکترفوق العاده باتجربه و کاربلد بسیار خوش اخلاق من عمل trans prk انجام دادم و کاملا راضیم

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عالی بود قرنیه درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

لیزیک کردم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

خوب هس

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خوب بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

لیزیک چشم

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

چشمم عفونت کرده بود خیلی اوضاع وخیمی داشت چند تا دکتر رفتم فایده ای نداشت تا اینکه اومدم پیش دکتر و عالی بودند عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

معاینات چکاب

۱۳۹۸/۰۵/۰۵

پیر چشمی و فشار چشم که اطلاع نداشتم و توسط دکتر تشخیص داده شد. با استفاده از دارو فکر میکنم خیلی بهترم.

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

بسیارعالی و خوش برخورد و در کار خود توانمند هستند.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عااااالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

سلام مجرای اشکی چشمم بسته بود و همیشه عفونت و قی داشت چشمم آقای دکتر عمل کردن تا حدودی بهتر شده ولی کامل خوب نشده دوباره مراجعه کردم معاینه کردن گفتن شن ریزه تولید میکنه دارو دادن انشاالله که این سری جواب بگیرم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عمل چشم انجام دادم

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

پیوند قرنیه انجام دادم

۱۳۹۷/۱۱/۱۵

خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

سوزش چشم

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

دکتر خیلی عالی وباتجربه

۱۴۰۲/۰۶/۱۶

پسرم چشمانش مشکل داشت عمل کرد خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

تعیین نمره چشم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سلام آب چشم داشتیم ک بسیار عالی عمل کردن و کاملا خوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۰۱

عمل قرنیه چشم

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عمل چشم نتیجه عالی

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

داخل چشمم یه ضایعه بود معاینه کردن

۱۳۹۹/۰۵/۱۴

مشکل قرنیه چشم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

عمل کردم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

پزشک خوبی هستن اما هنوز محاسبه لنز مارو بعد حدود یک سال برای شرکت ارسال نکردن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

عالی بودند سوزش چشم

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

آب مروارید عمل کردن

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عمل آب مروارید هر دو چشمم را انجام دادند. عالی بود.ضمن اینکه انسانی خوش برخورد و بعد از عمل نیز باشکیبایی و دقت تمام پاسخگوی پرسش های بیمار و مشاوره لازم را می دهند.

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

برای چشم پدرم پیششون رفتیم وکاردرمان واخلاق ایشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

قوز قرنیه منتظر بررسی آقای دکتر هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

برخورد دکتر خیلی خوب بود.عمل آب مروارید پدرم پیش ایشون انجام داد که عالی بود.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیار عالی دکتر با تجربه هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

قوز قرنیه داشتم وهیچ دکتری متوجه نشده بودن ولی دکترصادقی متوجه شدن و با عینک درجه دقیق مشکلم حل شد و دیدم با عینک عالی شد.

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

پدرم اب مروارید عمل کردن والان بسیار دید عالی دارن

۱۳۹۷/۰۵/۲۷

پزشک باحوصله و با دقتی است.باسواد.

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

جناب آقای دکتر خیلی فهیم و با تجربه و در عین حال متین هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

خیلی خو ب

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

سلان پیوند قرنیه انجام دادم خیلی راضی هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

همچه عالی پیش رفت

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

عالی تبخال چشمی درست تشخیص دادن

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

عمل اب مروارید پدرم

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

فعلا که هنوز نتیجه ای نگرفتم تا ببینیم چی میشه

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عمل prk انجام دادم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

نوبت بگیریم

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

درود و مهر دکتر خوش اخلاق بودن اولین بار بود ویزیت شدم تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

نحوی برخورد با بیماران ودر کار خود عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عمل icl

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

سلام برای معاینه چشم پسرم اومده بودم آقای دکتر خیلی آرام و با حوصله به حرف ها گوش میدند و خیلی دقیق معاینه میکنند عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

سلام عمل لیزیک کردم خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

قوز قرنیه،پیش ایشان عمل کردم وبسیار بسیار راضی بودم.

۱۳۹۷/۰۶/۲۱

برای معاینه چشم مراجعه کردم برخوردشون عالی بود وتشخیص صحیح دادند

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

من فمتولیزیک انجام دادم کارشون عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

بسیار با دقت و حاذق

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

تتو قرنیه انجام دادم

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالیه.

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بهترین پزشک

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

معاینه

۱۳۹۸/۰۵/۲۷

عالی و بی نظیر

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

دکتری بسیار عالی ۱۳ سال پیش چشم مادرمنو عمل کردن لنز گذاشته عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۵/۱۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۳

دکتر با تجربه و دانش بالایی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

سلام،پسرم جراحی prkکردن

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

بسیارعالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

بسپیار خوش برخورد و باحوصله و محترم

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

عالی بودند در معایت و عمل

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

عمل قوز قرنیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

تشخیص بموقع آب سیاه

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

به بیماران کمک مکند

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

دکتر خیلی خوبی هستن، خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۷/۱۵

فوق العاده خپش برخورد و کار درست

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

اقای دکتر خیلی خوش برخورد وصبور هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

پیوند قرنیه داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

دکتر صادقی بسیار با اخلاق هستندو توی کارشون صبر و حوصله و مهارت دارند

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

جناب دکتر امیر صادقی بسیار دکتر مهربان صبور و دلسوز هستند با دقت به صحبتهای بیمار گوش میدهند و تشخیص ایشون عالیه من آب مروارید عمل کردم خیلی راضی بودم دو بار هم برای التهاب و قرمزی چشم مراجعه کردم با یک ویزیت خوب شدم خدا بهشون سلامتی بده و خدا قوت بهشون میگم

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

خیلی خوب و خوش بر خورد

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عمل غوز قرنیه الان یک هفته س

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

خوب بوده است

۱۴۰۴/۰۱/۱۱

عمل لیزیک چشم در سال 98 و بسیار راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

فوق العاده

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

عمل کردم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

مادرم آب مروارید داشت و بخاطر مشکل شدید ریوی بیهوشی براش سخت دکتر خیلی خوب عملش کردن و الان چشم مادرم عالیه با بی حسی عمل کردن .همینطور خیلی خوش برخورد و مقید به کار .

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

پدرم عمل کرده تازه

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

برداشت ناخنک عالی انجام دادن بدون برگشت . دو سال پیش عمل کردم عالییییی

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

چشمم را لیزیک کردم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

فعلا تحت درمانم اما اخلاق ایشون درجه یک

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

روی قرنیه ام لک افتاده بود بر اثر تبخال اقای دکتر برام پیوند قرنیه انجام دادن واقعا عالی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

خیلی خوب وکاربلد

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

خوب است

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بله پیشنهادم به بیماران این است که واقعا کارش خیلی خوب انجام می دهد.

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

فوق العاده با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

لیزیک انجام دادم فوق العاده بود

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

عمل آب مروارید خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عمل فموتو انجام دادند و فوق العاده راضی هستم از اخلاق هم که واقعا حرف ندارند امتیاز عالی برای ایشون واقعا کمه

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

خیلی با آرامش و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

مختصص درجه یک

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر و واقعا هم کارشون عالی بود و هم اخلاقشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

بسیار عالی و حوش برخورد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

عمل پی ار کی انجام دادم راضی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

عمل ترانس prk الان یک هفته میگذره و مشکلی نداشتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

معاینه شبکیه میخوام انجام بدن واسم

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

بسیار دکتر خوب ، باتجربه و صبوری هستند معاینه چشم ،فشار چشم خداروشکر نتیجه ی کار هم بسیار خوب بود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵

بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

عمل prk

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

تحت معالجه

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

ایشون بهترین جراح هستن

۱۳۹۷/۰۴/۱۳

بسیااااااار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عالی با تجربه

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

مادرم بیماری آب مروارید داشتند و همزمان بیماری فشارخون هم داشتند آقای دکتر در بیمارستان میلاد مادرم عمل کردند خیلی راضی بودیم دکتر مهربان و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

دقیق و متخصص

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

اب مروارید خیلی دکتر خوبیه و بااخلاق و فهیم

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

ناخنک چشم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

لیزیک راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

آب مروارید برای مادرم و برادرم و بلفارو برای خودم.ایسون دکتر خیلی آرام و مجربی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بسیار مجرب و عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

دکتر بسیار با تجربه

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

عالی عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

دکتر خونسرد وآرام هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

زونا داشتم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

عمل چشم داشتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

آب مروارید. نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بسیار عالی و با اخلاق

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر امیر صادقی بابت جراحی تشکر میکنم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

برای چکاپ دخترم رفتم واقعا آرامشی که دادن دخترم میگه فقط پیش دکتر صادقی میرم

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

عمل چشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

عالیمن عمل لیزیک انجام دادم

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

لیزیک انجام دادم راضی هستم

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

ویروس چشمی داشتم خیلی سریع خوب شدم البته با تجویز آقای دکتر صادقی

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

چشمم خشک بود پلاک گذاشت و خیلی خوب بود راضی ام

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

خیلی عالی️

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

مشکل خاصی نداشتم ، ایشان پزشک خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و به دقت بیمار را معاینه می کنند

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

پیوند قرنیه

۱۳۹۸/۰۵/۰۴

ایشون عالی هس

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

فوق العاده هست

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

معاینه بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

آب مروارید.عمل بسیارعالی بود.

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

من عمل لیزیک انجام دادم خیلی عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

دکتر خیلی خوبی بودند من و خانمم عمل لیزر انجام دادیم خیلی راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مادرمن چشاش عمل کرد فعلن سه روز ولی ورم کرده

۱۳۹۹/۰۵/۲۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

عمل لیزیک

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

چشم چپم را عمل اب مروارید انجام داد عالی بود ،حالا برای چشم راست نوبت گرفتم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

پدرم آب مروارید داشت عمل کرد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سلام عمل فیزیک کردم راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

دستش برکت خدایش عالی عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

دکتر خوب

۱۳۹۸/۰۶/۰۶

عمل ترنس پی آر کی

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

سلام و عرض ادب بسیار دکتر قهار و کار بلدی هستن ،موفقیتشون روز افزون.

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

آب مروارید

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

عالییییی هستن

۱۳۹۸/۱۱/۱۱

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

عالی..

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عمل لیزیک

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

فشار چشم

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

دکتر با تجربه ای و خوش اخلاق میباشد

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

عالی کارشون حرف نداره

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عمل ترنس پی ار کی انجام دادم بسیاردکترباانصافی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۲۵

واقعا دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

عالی همسر م برا عمل رفتن پیششون

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

خوب و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتربسیار خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

معاینه

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بسیار خوش برخورد و دلسوز بیمار

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

ایشون بسیار پزشک عالی ای هستند.

۱۳۹۷/۰۶/۲۳

مادرم شبکه چشمش پاره شد عمل کرد خداروشکر خوب شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

برای ضعیفی چشم سالهاست که پیششون میرم خیای خوبن

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

تجربه ای ندارم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱

زیرنظر دکتر برای عمل آب مرواید هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

من حساسیت و قرمزی و سوزش چشم داشتم که بعد یه هفته استفاده از دارو هایی که آقای دکتر دادن بهبود پیدا کردم. آقای دکتر عالی هستن.

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

پزشک مسللم و توانمند

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

لیزیک چشم و واقعا راضی ام

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

دکتر خوب و باحوصله ایه

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر خیلی خیلی خوبه

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

اب مروارید چشم داشتم انجام شد عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

باسلام ، مشکل چشم بابام کم سو بودن و دید ایشان بود که نتیجه ی خاصی حاصل نشد و ارجاع به متخصص گلوکم را داد و دوتا قطره دادند.

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عمل لیزیک پی آر کی ترانس پیششون انجام دادم در کلینیک پارسیان. دکتر بسیار با اخلاق و آرامی هستند، کادر کلینیک هم بسیار خوشرو بودند. 3 روزه که عمل کردم

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

عالی بسیار بامهارت وتشخیص ایشون دقیق بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۹

عمل آب مروارید عالیی

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

خیلی بی نظم و معطلی زیاد

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

قوزقرنیه داشتم و پیوند شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

مادرم عمل اب مروارید انجام دادند و نتیجه خوب بود.اقای دکتر خوش اخلاق و صبور و منظم هستند و دقت و تجربه خوبی دارند.

۱۳۹۸/۰۷/۱۳

خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

دو چشم عمل آب مروارید انجام شده و یک چشم عمل پیوند قرنیه

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

من راضی بودم

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

بسیار با اخلاق و با حوصله

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

خوش برخورد و بسیار مسلط

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عالی، نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

خنک چشم داشتم خدا را شکر

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بله - نزدیک بینی و تجویز عینک

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

ضعیفی چشم

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

عالی. مداوا

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

دکتر فوق العاده کار بلد وبااخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

من برای تعیین نمره چشم و فشار چشم به ایشون مراجعه کردم. تشخیصشون خوب هست و صبر و حوصله ی زیادی هم دارند و خیلی هم خوش اخلاق و خوش برخوردن و برای بیمار وقت کافی میذارن.

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

انصافا بخوبی برای بیماران ، وقت کافی میگذارند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

من برای مشکل شالازیون چشمم مراجعه کردم و کارشون بسیار عالی بود...و علاوه بر کار خوب بسیار خوش اخلاق هم هستن

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

عمل آب مروارید .یک ماهی گذشته ،فعلا رای هستم.

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

آب مروارید داشتم چشم معاینه شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار راضی بودم از عمل چشمم، مشکلم قوز قرنیه بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۸

خوب و متخصص

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

پیش ایشون جراحی آب مروارید داشتم عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

پدر پیش ایشان عمل آب مروارید انجام داده

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

مشکل عمل چشم،دکتر صادقی واقعا دکتر خوبیست

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۷
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص در جراحی های سگمان قدامی چشم (PRK _ فمتو لیزیک _فمتواسمایل_پیوند قرنیه و آب مروارید)
عضو جامعه جراحان کاتاراکت و لیزیک آمریکا (ASCRS)
پزشک نمونه سال ۱۳۹۶
معاینات چشم پزشکی و لیزیک
اصفهانخیابان آمادگاه - بین کوچه ۱۳ و ۱۵ ساختمان پزشکی سینا - طبقه سوم تلفن ۰۹۳۹۷۸۵۲۹۶۸. ۳۲۲۳۱۸۱۴
ساعات کاری: روز‌های زوج ۴ تا ۸ عصر و سه شنبه‌ها ۵ تا ۷ عصر
نوبت دهی اینترنتی یا تلفنی
کودکان زیر ۷ سال پذیرش نمی شوند
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۶ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۴۵
    ۴ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۴۵
    ۵ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۴۵
    ۶ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۴۵
    کسانی که دکتر امیر صادقی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر الهه شریفیان چشم پزشکی سرکار خانم دکتر الهه شریفیان
    جناب آقای دکتر محمد ارسطویی چشم پزشکی جناب آقای دکتر محمد ارسطویی
    جناب آقای دکتر محمد ارسطویی چشم پزشکی جناب آقای دکتر محمد ارسطویی
    جناب آقای دکتر محمد ارسطویی چشم پزشکی جناب آقای دکتر محمد ارسطویی
    جناب آقای دکتر مهدی حیدری روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر مهدی حیدری
    اینستاگرام دکتر امیر صادقی

    دکتر امیر صادقی، متخصص و جراح چشم پزشکی و فلوشیپ قرنیه با شماره نظام پزشکی ۹۰۷۴۱ در اصفهان فعالیت دارد. مطب دکتر امیر صادقی در خیابان آمادگاه، ساختمان پزشکی سینا، طبقه سوم واقع شده و امکان نوبت‌دهی اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر امیر صادقی، متخصص و جراح چشم پزشکی و دارای فلوشیپ قرنیه، یکی از چهره‌های برجسته در حوزه درمان بیماری‌های چشم در اصفهان است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۹۰۷۴۱ به عنوان فوق تخصص جراحی‌های سگمان قدامی چشم، شامل اعمالی مانند PRK، فمتو لیزیک، فمتواسمایل، پیوند قرنیه و جراحی آب مروارید مشغول فعالیت می‌باشند. مطب دکتر امیر صادقی در شهر اصفهان، خیابان آمادگاه بین کوچه ۱۳ و ۱۵ در ساختمان پزشکی سینا، طبقه سوم قرار دارد و بیماران می‌توانند با مراجعه به این محل از خدمات تخصصی چشم‌پزشکی بهره‌مند شوند.

    مدارک علمی دکتر امیر صادقی شامل تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است که نشان‌دهنده دانش و مهارت بالای ایشان در جراحی‌های پیشرفته چشم می‌باشد. ایشان عضو جامعه جراحان کاتاراکت و لیزیک آمریکا (ASCRS) هستند که این عضویت، اعتبار بین‌المللی فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان را نشان می‌دهد. همچنین دکتر امیر صادقی در سال ۱۳۹۶ به عنوان پزشک نمونه انتخاب شده‌اند.

    بیماران دکتر امیر صادقی معمولاً از دقت در تشخیص، مهارت در جراحی‌های تخصصی چشم و برخورد حرفه‌ای ایشان رضایت بالایی دارند. با توجه به فعالیت چشمگیر در حوزه لیزیک و پیوند قرنیه، بسیاری از مراجعه‌کنندگان، دکتر امیر صادقی را برای درمان مشکلات چشمی خود انتخاب می‌کنند. اگرچه تعداد زیادی نظر بیماران ثبت نشده، اما فضای کلی حاکی از اعتماد و رضایت بیماران است.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر امیر صادقی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است و بیماران می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، وقت قبلی رزرو کنند. در پایان، دکتر امیر صادقی با تخصص چشم‌پزشکی و فلوشیپ قرنیه و فعالیت در اصفهان، یکی از گزینه‌های مطرح برای درمان بیماری‌های چشم محسوب می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر امیر صادقی چه تخصص و مدرکی دارد؟

    دکتر امیر صادقی متخصص و جراح چشم پزشکی با فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است.

    آدرس مطب دکتر امیر صادقی در اصفهان کجاست؟

    مطب دکتر امیر صادقی در اصفهان، خیابان آمادگاه، بین کوچه ۱۳ و ۱۵، ساختمان پزشکی سینا، طبقه سوم قرار دارد.

    چه خدماتی در مطب دکتر امیر صادقی ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند جراحی لیزیک، فمتولیزیک، فمتواسمایل، پیوند قرنیه، جراحی آب مروارید و معاینات تخصصی چشم ارائه می‌شود.

    آیا امکان نوبت‌دهی اینترنتی برای دکتر امیر صادقی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت بگیرند.

    آیا کودکان زیر ۷ سال توسط دکتر امیر صادقی ویزیت می‌شوند؟

    خیر، در مطب دکتر امیر صادقی کودکان زیر ۷ سال پذیرش نمی‌شوند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    معاینات چشم پزشکی و لیزیک

    خیابان آمادگاه - بین کوچه ۱۳ و ۱۵ ساختمان پزشکی سینا - طبقه سوم تلفن ۰۹۳۹۷۸۵۲۹۶۸. ۳۲۲۳۱۸۱۴

    معاینات چشم پزشکی و لیزیک

    خیابان آمادگاه - بین کوچه ۱۳ و ۱۵ ساختمان پزشکی سینا - طبقه سوم تلفن ۰۹۳۹۷۸۵۲۹۶۸. ۳۲۲۳۱۸۱۴