دکتر امیر صادقی، متخصص و جراح چشم پزشکی و فلوشیپ قرنیه با شماره نظام پزشکی ۹۰۷۴۱ در اصفهان فعالیت دارد. مطب دکتر امیر صادقی در خیابان آمادگاه، ساختمان پزشکی سینا، طبقه سوم واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر امیر صادقی، متخصص و جراح چشم پزشکی و دارای فلوشیپ قرنیه، یکی از چهرههای برجسته در حوزه درمان بیماریهای چشم در اصفهان است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۹۰۷۴۱ به عنوان فوق تخصص جراحیهای سگمان قدامی چشم، شامل اعمالی مانند PRK، فمتو لیزیک، فمتواسمایل، پیوند قرنیه و جراحی آب مروارید مشغول فعالیت میباشند. مطب دکتر امیر صادقی در شهر اصفهان، خیابان آمادگاه بین کوچه ۱۳ و ۱۵ در ساختمان پزشکی سینا، طبقه سوم قرار دارد و بیماران میتوانند با مراجعه به این محل از خدمات تخصصی چشمپزشکی بهرهمند شوند.
مدارک علمی دکتر امیر صادقی شامل تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است که نشاندهنده دانش و مهارت بالای ایشان در جراحیهای پیشرفته چشم میباشد. ایشان عضو جامعه جراحان کاتاراکت و لیزیک آمریکا (ASCRS) هستند که این عضویت، اعتبار بینالمللی فعالیتهای حرفهای ایشان را نشان میدهد. همچنین دکتر امیر صادقی در سال ۱۳۹۶ به عنوان پزشک نمونه انتخاب شدهاند.
بیماران دکتر امیر صادقی معمولاً از دقت در تشخیص، مهارت در جراحیهای تخصصی چشم و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی دارند. با توجه به فعالیت چشمگیر در حوزه لیزیک و پیوند قرنیه، بسیاری از مراجعهکنندگان، دکتر امیر صادقی را برای درمان مشکلات چشمی خود انتخاب میکنند. اگرچه تعداد زیادی نظر بیماران ثبت نشده، اما فضای کلی حاکی از اعتماد و رضایت بیماران است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر امیر صادقی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است و بیماران میتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، وقت قبلی رزرو کنند. در پایان، دکتر امیر صادقی با تخصص چشمپزشکی و فلوشیپ قرنیه و فعالیت در اصفهان، یکی از گزینههای مطرح برای درمان بیماریهای چشم محسوب میشود.
دکتر امیر صادقی متخصص و جراح چشم پزشکی با فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است.
مطب دکتر امیر صادقی در اصفهان، خیابان آمادگاه، بین کوچه ۱۳ و ۱۵، ساختمان پزشکی سینا، طبقه سوم قرار دارد.
خدماتی مانند جراحی لیزیک، فمتولیزیک، فمتواسمایل، پیوند قرنیه، جراحی آب مروارید و معاینات تخصصی چشم ارائه میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت بگیرند.
خیر، در مطب دکتر امیر صادقی کودکان زیر ۷ سال پذیرش نمیشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آمادگاه - بین کوچه ۱۳ و ۱۵ ساختمان پزشکی سینا - طبقه سوم تلفن ۰۹۳۹۷۸۵۲۹۶۸. ۳۲۲۳۱۸۱۴
خیابان آمادگاه - بین کوچه ۱۳ و ۱۵ ساختمان پزشکی سینا - طبقه سوم تلفن ۰۹۳۹۷۸۵۲۹۶۸. ۳۲۲۳۱۸۱۴
عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خیلی دکتر خوش اخلاق کار درست
۱۴۰۳/۰۷/۰۹چشم مادرم آب مرواید داشت پیش ایشان عمل کردن به لطف خدا خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر صادقی بسیار ماهر و با اخلاق هستند که الحق به انسان امید و زندگی میده و در طبابت عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۸/۰۵آب مروارید قرار بر درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی خول
۱۴۰۲/۰۷/۱۷مشکل قرنیه که خداروشکرروب بهبودهست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عمل لیزیک انجام دادم.راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عمل PRkانجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۵/۰۴/۰۱لیزر کردم عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار خوب و آرام و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عمل لیزیک انجام داد یم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عمل چشم با رضایت کامل و بهبود سریع
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۱دکترفوق العاده باتجربه و کاربلد بسیار خوش اخلاق من عمل trans prk انجام دادم و کاملا راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی بود قرنیه درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶لیزیک کردم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خوب هس
۱۴۰۲/۰۱/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۹لیزیک چشم
۱۴۰۱/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵چشمم عفونت کرده بود خیلی اوضاع وخیمی داشت چند تا دکتر رفتم فایده ای نداشت تا اینکه اومدم پیش دکتر و عالی بودند عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱معاینات چکاب
۱۳۹۸/۰۵/۰۵پیر چشمی و فشار چشم که اطلاع نداشتم و توسط دکتر تشخیص داده شد. با استفاده از دارو فکر میکنم خیلی بهترم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیارعالی و خوش برخورد و در کار خود توانمند هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴سلام مجرای اشکی چشمم بسته بود و همیشه عفونت و قی داشت چشمم آقای دکتر عمل کردن تا حدودی بهتر شده ولی کامل خوب نشده دوباره مراجعه کردم معاینه کردن گفتن شن ریزه تولید میکنه دارو دادن انشاالله که این سری جواب بگیرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸پیوند قرنیه انجام دادم
۱۳۹۷/۱۱/۱۵خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۸سوزش چشم
۱۴۰۲/۰۴/۱۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر خیلی عالی وباتجربه
۱۴۰۲/۰۶/۱۶پسرم چشمانش مشکل داشت عمل کرد خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تعیین نمره چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام آب چشم داشتیم ک بسیار عالی عمل کردن و کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۱عمل قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عمل چشم نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۸داخل چشمم یه ضایعه بود معاینه کردن
۱۳۹۹/۰۵/۱۴مشکل قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۱/۲۶پزشک خوبی هستن اما هنوز محاسبه لنز مارو بعد حدود یک سال برای شرکت ارسال نکردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی بودند سوزش چشم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹آب مروارید عمل کردن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عمل آب مروارید هر دو چشمم را انجام دادند. عالی بود.ضمن اینکه انسانی خوش برخورد و بعد از عمل نیز باشکیبایی و دقت تمام پاسخگوی پرسش های بیمار و مشاوره لازم را می دهند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱برای چشم پدرم پیششون رفتیم وکاردرمان واخلاق ایشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶قوز قرنیه منتظر بررسی آقای دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸برخورد دکتر خیلی خوب بود.عمل آب مروارید پدرم پیش ایشون انجام داد که عالی بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار عالی دکتر با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱قوز قرنیه داشتم وهیچ دکتری متوجه نشده بودن ولی دکترصادقی متوجه شدن و با عینک درجه دقیق مشکلم حل شد و دیدم با عینک عالی شد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۹پدرم اب مروارید عمل کردن والان بسیار دید عالی دارن
۱۳۹۷/۰۵/۲۷پزشک باحوصله و با دقتی است.باسواد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷جناب آقای دکتر خیلی فهیم و با تجربه و در عین حال متین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی خو ب
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلان پیوند قرنیه انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۱همچه عالی پیش رفت
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی تبخال چشمی درست تشخیص دادن
۱۴۰۲/۱۰/۱۲عمل اب مروارید پدرم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵فعلا که هنوز نتیجه ای نگرفتم تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عمل prk انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱نوبت بگیریم
۱۴۰۱/۱۰/۲۸درود و مهر دکتر خوش اخلاق بودن اولین بار بود ویزیت شدم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴نحوی برخورد با بیماران ودر کار خود عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عمل icl
۱۴۰۴/۰۴/۰۲سلام برای معاینه چشم پسرم اومده بودم آقای دکتر خیلی آرام و با حوصله به حرف ها گوش میدند و خیلی دقیق معاینه میکنند عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲سلام عمل لیزیک کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶قوز قرنیه،پیش ایشان عمل کردم وبسیار بسیار راضی بودم.
۱۳۹۷/۰۶/۲۱برای معاینه چشم مراجعه کردم برخوردشون عالی بود وتشخیص صحیح دادند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷من فمتولیزیک انجام دادم کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۶بسیار با دقت و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۴تتو قرنیه انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالیه.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بهترین پزشک
۱۴۰۴/۰۹/۲۱معاینه
۱۳۹۸/۰۵/۲۷عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتری بسیار عالی ۱۳ سال پیش چشم مادرمنو عمل کردن لنز گذاشته عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۳دکتر با تجربه و دانش بالایی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سلام،پسرم جراحی prkکردن
۱۴۰۲/۰۸/۰۷بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۲/۲۷بسپیار خوش برخورد و باحوصله و محترم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عالی بودند در معایت و عمل
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عمل قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تشخیص بموقع آب سیاه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶به بیماران کمک مکند
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۷/۱۵فوق العاده خپش برخورد و کار درست
۱۴۰۲/۰۷/۰۳اقای دکتر خیلی خوش برخورد وصبور هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲پیوند قرنیه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷دکتر صادقی بسیار با اخلاق هستندو توی کارشون صبر و حوصله و مهارت دارند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳جناب دکتر امیر صادقی بسیار دکتر مهربان صبور و دلسوز هستند با دقت به صحبتهای بیمار گوش میدهند و تشخیص ایشون عالیه من آب مروارید عمل کردم خیلی راضی بودم دو بار هم برای التهاب و قرمزی چشم مراجعه کردم با یک ویزیت خوب شدم خدا بهشون سلامتی بده و خدا قوت بهشون میگم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خیلی خوب و خوش بر خورد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عمل غوز قرنیه الان یک هفته س
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۱/۱۱عمل لیزیک چشم در سال 98 و بسیار راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل کردم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳مادرم آب مروارید داشت و بخاطر مشکل شدید ریوی بیهوشی براش سخت دکتر خیلی خوب عملش کردن و الان چشم مادرم عالیه با بی حسی عمل کردن .همینطور خیلی خوش برخورد و مقید به کار .
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۱پدرم عمل کرده تازه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰برداشت ناخنک عالی انجام دادن بدون برگشت . دو سال پیش عمل کردم عالییییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳چشمم را لیزیک کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸فعلا تحت درمانم اما اخلاق ایشون درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۱۵روی قرنیه ام لک افتاده بود بر اثر تبخال اقای دکتر برام پیوند قرنیه انجام دادن واقعا عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۲۲خیلی خوب وکاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بله پیشنهادم به بیماران این است که واقعا کارش خیلی خوب انجام می دهد.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۱لیزیک انجام دادم فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عمل آب مروارید خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عمل فموتو انجام دادند و فوق العاده راضی هستم از اخلاق هم که واقعا حرف ندارند امتیاز عالی برای ایشون واقعا کمه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴خیلی با آرامش و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷مختصص درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر و واقعا هم کارشون عالی بود و هم اخلاقشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار عالی و حوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عمل پی ار کی انجام دادم راضی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عمل ترانس prk الان یک هفته میگذره و مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲معاینه شبکیه میخوام انجام بدن واسم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بسیار دکتر خوب ، باتجربه و صبوری هستند معاینه چشم ،فشار چشم خداروشکر نتیجه ی کار هم بسیار خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عمل prk
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تحت معالجه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۴آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳ایشون بهترین جراح هستن
۱۳۹۷/۰۴/۱۳بسیااااااار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مادرم بیماری آب مروارید داشتند و همزمان بیماری فشارخون هم داشتند آقای دکتر در بیمارستان میلاد مادرم عمل کردند خیلی راضی بودیم دکتر مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دقیق و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۰۷اب مروارید خیلی دکتر خوبیه و بااخلاق و فهیم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ناخنک چشم عمل کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶لیزیک راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸آب مروارید برای مادرم و برادرم و بلفارو برای خودم.ایسون دکتر خیلی آرام و مجربی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار مجرب و عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۱دکتر بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴دکتر خونسرد وآرام هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵زونا داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عمل چشم داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰آب مروارید. نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی و با اخلاق
۱۳۹۸/۱۱/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۱با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر امیر صادقی بابت جراحی تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای چکاپ دخترم رفتم واقعا آرامشی که دادن دخترم میگه فقط پیش دکتر صادقی میرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عمل چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالیمن عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰لیزیک انجام دادم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ویروس چشمی داشتم خیلی سریع خوب شدم البته با تجویز آقای دکتر صادقی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱چشمم خشک بود پلاک گذاشت و خیلی خوب بود راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۲۸خیلی عالی️
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مشکل خاصی نداشتم ، ایشان پزشک خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و به دقت بیمار را معاینه می کنند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴پیوند قرنیه
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ایشون عالی هس
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فوق العاده هست
۱۳۹۷/۰۹/۱۰معاینه بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۰آب مروارید.عمل بسیارعالی بود.
۱۴۰۰/۰۷/۱۴من عمل لیزیک انجام دادم خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر خیلی خوبی بودند من و خانمم عمل لیزر انجام دادیم خیلی راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مادرمن چشاش عمل کرد فعلن سه روز ولی ورم کرده
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷چشم چپم را عمل اب مروارید انجام داد عالی بود ،حالا برای چشم راست نوبت گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹پدرم آب مروارید داشت عمل کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سلام عمل فیزیک کردم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دستش برکت خدایش عالی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۸دکتر خوب
۱۳۹۸/۰۶/۰۶عمل ترنس پی آر کی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سلام و عرض ادب بسیار دکتر قهار و کار بلدی هستن ،موفقیتشون روز افزون.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲آب مروارید
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عالییییی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۱در حال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عالی..
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عمل لیزیک
۱۴۰۲/۱۲/۲۰فشار چشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵دکتر با تجربه ای و خوش اخلاق میباشد
۱۴۰۲/۰۷/۱۴عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۰۷/۱۷دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عمل ترنس پی ار کی انجام دادم بسیاردکترباانصافی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۵واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی همسر م برا عمل رفتن پیششون
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتربسیار خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱معاینه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار خوش برخورد و دلسوز بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۳۱ایشون بسیار پزشک عالی ای هستند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۳مادرم شبکه چشمش پاره شد عمل کرد خداروشکر خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۱برای ضعیفی چشم سالهاست که پیششون میرم خیای خوبن
۱۴۰۱/۰۷/۰۹تجربه ای ندارم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱زیرنظر دکتر برای عمل آب مرواید هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰من حساسیت و قرمزی و سوزش چشم داشتم که بعد یه هفته استفاده از دارو هایی که آقای دکتر دادن بهبود پیدا کردم. آقای دکتر عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱پزشک مسللم و توانمند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷لیزیک چشم و واقعا راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۲۸دکتر خوب و باحوصله ایه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۶/۲۲اب مروارید چشم داشتم انجام شد عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳باسلام ، مشکل چشم بابام کم سو بودن و دید ایشان بود که نتیجه ی خاصی حاصل نشد و ارجاع به متخصص گلوکم را داد و دوتا قطره دادند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عمل لیزیک پی آر کی ترانس پیششون انجام دادم در کلینیک پارسیان. دکتر بسیار با اخلاق و آرامی هستند، کادر کلینیک هم بسیار خوشرو بودند. 3 روزه که عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷عالی بسیار بامهارت وتشخیص ایشون دقیق بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۹عمل آب مروارید عالیی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی بی نظم و معطلی زیاد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۲قوزقرنیه داشتم و پیوند شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹مادرم عمل اب مروارید انجام دادند و نتیجه خوب بود.اقای دکتر خوش اخلاق و صبور و منظم هستند و دقت و تجربه خوبی دارند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱دو چشم عمل آب مروارید انجام شده و یک چشم عمل پیوند قرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۱/۱۱/۳۰درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خوش برخورد و بسیار مسلط
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی، نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خنک چشم داشتم خدا را شکر
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بله - نزدیک بینی و تجویز عینک
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ضعیفی چشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عالی. مداوا
۱۳۹۹/۰۴/۱۰دکتر فوق العاده کار بلد وبااخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۵من برای تعیین نمره چشم و فشار چشم به ایشون مراجعه کردم. تشخیصشون خوب هست و صبر و حوصله ی زیادی هم دارند و خیلی هم خوش اخلاق و خوش برخوردن و برای بیمار وقت کافی میذارن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵انصافا بخوبی برای بیماران ، وقت کافی میگذارند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸من برای مشکل شالازیون چشمم مراجعه کردم و کارشون بسیار عالی بود...و علاوه بر کار خوب بسیار خوش اخلاق هم هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵عمل آب مروارید .یک ماهی گذشته ،فعلا رای هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۴آب مروارید داشتم چشم معاینه شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار راضی بودم از عمل چشمم، مشکلم قوز قرنیه بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۸خوب و متخصص
۱۴۰۲/۰۸/۱۷پیش ایشون جراحی آب مروارید داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۱پدر پیش ایشان عمل آب مروارید انجام داده
۱۴۰۳/۰۱/۲۷مشکل عمل چشم،دکتر صادقی واقعا دکتر خوبیست
۱۴۰۱/۰۸/۰۹دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷