۴۷۶ نفر
دکتر حمیدرضا ضیائی

دکتر حمیدرضا ضیائی

فلوشیپ قرنیه

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۵۵۱۴۶
۹۹% پیشنهاد کاربران
۳۴۳ نفر

دکتر فوق العاده با اخلاق و کاربلد

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

چشمانم ضعیف بود عملprkانجام دادم وهنوز درحال گذراندن دوران نقاهت هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

با ایشون عمل prkانجام دادم خداروشکر دیدم خوبه دکتر باشخصیت و صبور و مهربون

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

تشخیص خوبی داشتند

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خیلی خوب و با حوصله

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

من برای لیزیک رفتم پیششون و ایشون معاینه خیلی دقیقی داشتند .و متوجه سوراخ درشبکیه چشمم شدند

۱۳۹۷/۰۹/۰۷

پزشکی بسیار متواضع حاذق منظم ودقیق. بسیار انسان وباشخصیت به فکرمنافع بیمار. خداروشکر.

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

فقط معاینه

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

تقریبا خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

ایشون از نظر تخصص و انسانیت دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

عمل ناخنک

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عمل پیوندقرنیه فوق العاده ماهروعمل خوبی انجام شد بسیارراضی هستم خداخیرش بده

۱۳۹۷/۱۰/۰۸

عمل قرنیه

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عمل اب مروارید انجام دادن برامون خیلی عالی و خوب بوده کارشون و کاملا از عمل راضی هستم

۱۳۹۸/۰۴/۱۷

سلام آب مروارید عمل کردم بینایی بسیار عالی شد بهتر از عمل برخورد دکتر بود که از این بابت از ایشان راضایت کامل دارم

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

خوب بودند

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عمل لیزیک و بسیا

۱۳۹۷/۱۱/۳۰

قوز قرنیه داشم توسط ایشون عمل شدم الان خوبم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

دوماه پیش عمل لیزینک انجام دادیم خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

از تجربه ی بالایی برخوردار هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

دکترخوبی است

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

بسیار پزشک خوب می باشد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

به دیگر بیماران پیشنهاد میکنم حتما به آقای دکتر ضیایی مراجعه نمایید

۱۳۹۷/۱۱/۱۷

برای لیزیک چشم ویزیت شدم هنوز عمل انجام ندادم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

ناخونک چشم،وخیلی راضیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

عمل لیزیک کردم خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عمل پی ار کی عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

قوزقرنیه داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

بسیار عالی ریزبین دقیق و مهربان

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

دکتر خیلی خیلی خوب و ماهر

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

تبخال درون چشم و در حال مداوا هستم. دکتری است با اخلاق و با مرام و در تشخیص و درمان بسیار عالی است التماس دعا

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

پیوند قرنیه انجام دادم و راضی هستم

۱۳۹۷/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

پی ار کی

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

چشمم عفونت کرد با نسخه ی ایشون خوب خوب شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶

من تاری دید داشتم و خیلی عالی درمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

جراحی لیزیک و تاخنک کارشون و اخلاقشون عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

بسیار دکتر خوبی و اصلا مادی نیست و کارش هم عالی میباشد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹

عمل لازیک کردم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم

۱۳۹۷/۱۰/۱۹

مادر شوهرم را پیش دکتر بردیم وخیییلی راضی بودیم.هم عینک دوربین بهش ذاد وهم نزدیک بین کم دیدی چشم برطرف شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

مگس پران، تا حدود زیادی رفع سد.

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

بسیار دکتر مجرب و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

قوز قرنیه ، بسیار دکتر با انصاف و با تجربهای هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

دکتری است بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

دکتر خوبی هست مادیات براش هیچ ارزشی نداره فقط اون علمی که داره در چشم پزشکی نظر میده الکی عمل انجام نمیده

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

دکتر بسیار مجربی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عمل قوزقرنیه

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

خیلی دکتر عالی هستن

۱۳۹۷/۰۵/۱۵

عفته پیس عمل لیزیک انجام دادم فعلا مشکلی نداشتم

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عمل چشم

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

ایشان هر دو چشم مرا عمل نمودند و بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

لیزیک چشم عالی بودن

۱۳۹۷/۱۱/۲۹

به خاطر مشکل آب مروارید به ایشان مراجعه کردم نتیجه خیلی عالی گرفتم، شرایط خیلی خاصی داشتم که همه متخصصا هشدار میدادند

۱۳۹۷/۰۴/۲۱

پیوند قرنیه

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

مادرم و خاله پیش ایشان عمل داشتمد ونزدیک به 12سال هست که ماخانوادگی پیش ایشان میریم

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

بیماری قوز قرینه داشتم که با کمک دکتر ضیایی بهبود یافتم

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

بسیار دکتر مجربی هستند

۱۳۹۷/۰۳/۲۷

بسیااااارعالییبی

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

سلام وقت بخیر. مگس پرانی داشتم و آقای دکتر سوراخ شدن شبکیه رو خیلی خوب تشخیص دادن و به موقع درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عالی بود

۱۳۹۷/۰۵/۲۵

عمل پی آر کی انجام دادم...بسیار راضی بودم .از دقت و حساسیت ایشون برای کیفیت عمل.وهمچنین پی گیری هاو معاینات بعد ایشون بسایر دقیق هستند

۱۳۹۷/۰۷/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

کارشون حرف نداره

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

دکتر بسیاری عالی، متدین، با خدا، دلسوز ، ماهر، با دقت و .. هرچی بگم کم گفتم. چشم هامو عمل لازیک کردن درحالی شماره چشم هام یکم برای عمل خطرناک بود و نتیجه هم بسیار عالی. خدا خیرش بده همیشه دعاشون میکنم.

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

عمل لیزیک خواهرم خوب بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

عالی،بسیار پزشک عالی هستن با تشخیص و راهنمایی کاملا صحیح و به دوراز منفعت طلبی

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

قوز قرنیه.عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

باز کردن پیوند قرنیه

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

عمل لازک انجام دادم.عاااالی بود و هیچ مشکلی ندارم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

آب مروارید

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عمل پی آر کی انجام دادم پیش ایشون.کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

عمل لیزیک

۱۳۹۸/۰۸/۰۳

آب مروارید

۱۳۹۷/۰۲/۰۲

عمل کردم و عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

بهترین دکتر چشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خیلی عالی و نتیجه عالی عالی

۱۳۹۸/۰۳/۲۲

معاینه چشم...دکتر بسیار خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

مادرم مشکل چشم دارد و چندین بار نزد ایشات ویزیت شده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

کارش عالی

۱۳۹۹/۰۳/۰۵

کاهش دید

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

فقط ویزیت شدیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

عمل لیزیک انجام دادم واقعا دستشون دردنکن خیلی راضی هستم الانم برا چکاب بعد3ماه عمل میخوام

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

عمل پی آر کی انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

یک ماه پیش عمل لیزیک چشم داشتم راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بهتر از ایشون وجود نداره.

۱۳۹۸/۰۲/۲۵

بسیار بسیار پزشک خوب و عالی و حاذقی هستن من حتما به همه پبشنهاد میکنم این پزشک عالی رتبه رو خودم 7 سال پیش پی ار کی کردم الانم همسرم و پسرم میخوان عمل کنن

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

لیزیک عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عمل آب مروارید و لیزینک چشم چپم توسط دکتر انجام شده

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

بینایی

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

مادرم آب مروارید داشتن عمل کردن عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

کاتاراکت. نتیجه جراحی عالی بود بسیار مسئولیت پذیر و خوش برخورد و باسواد هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

خیلییی عااالی من خیلی راضی ام عمل قوز قرنیه انجام دادم

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

مادرم جایی دیگه عمل ناخنک انجام داد عود کردن واقای دکتربه بهترین شکل پیوند زدن و دیگه مشکل برطرف شد خداروشکر

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

دکتر ضیایی بسیار با تجربه و با اخلاق هستت

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

بسیا. عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

سلام، من مشکل غوز قرنیه و آب مروارید داشتم، به لطف آقای دکتر مشکلم حل شد، اخلاق آقای دکتر خیلی عالی و قابل تقدیر هست

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

از سال 88 تا الان پزشک بنده هستن و خداروشکر راضی ام

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عمل لیزیک انجام دادم و رضایت داشتم

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

سلام من قوز قرنیه دوتا چشم هایم داشت پیششان عمل کردم والان بهنمیدونم برای ماه رمضان میتونم روزه بگیرم یانه؟

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

بسیار دکتر مهربان و تخصص عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار تشخیصشون عالیه

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

من پیش ایشون عمل لیزیک انجام دادم فوق العاده اخلاق و طرز برخورد عالی داشتن و از میزان تخصص هم از بهترین پزشکان هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوب هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عمل قوز قرنیه داشتم ونتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

عالی دقیق و با اخلاق

۱۳۹۷/۰۹/۲۶

مشکل قوز قرنیه و به لطف اقای دکتر بیماریم کنترل شده

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

عمل آب مروارید داشتیم راضی بودیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

قوز قرنیه

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

کارشون

۱۳۹۷/۰۶/۰۳

عالی.چشم خواهرم عمل کرد.بسیار خوب.حالاتصمیم دارم خودم عمل کنم

۱۳۹۸/۰۵/۱۴

عالی و بسیار دقیق هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

خیلی عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

دکتر فوق العاده ای هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

پدرم رو مداوا کردن

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عمل آب مروارید.بسیار حاذق و دقیق

۱۳۹۹/۰۷/۲۶

حساسیت چشم داشتم،عالی بود

۱۳۹۸/۰۴/۰۴

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

دکتر خیلی

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

اب مروارید خیلی راضی هستیم برا بیمار وقت میزاره و ارزش قائله

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

خانمم عمل لیزیک انجام داده عالی بوده

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بسیار با اخلاق و ماهر

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

بسیار مجرب وکاردرست

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

تنبلی چشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عمل پی آر کی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

با سلام و ااحترام ایشان عالی هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۸

سلام .تبخال قرنیه داشتم و چشمم عفونت کرده بود مشکلم سریع حل شد و سریع نتیجه گرفتن بسیار دکترر حاذقی هستند

۱۳۹۷/۱۰/۱۱

ناخونک داشتم و نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

خواهر زاده ی من مشکل بینایی داشت و آقای دکتر با تشخیص خوبشون گفتن مشکل قرنیه دارن و پیوند زدن والان خوب خوب هستن

۱۳۹۹/۰۵/۳۱

از دوستان برای چک کردن چشم خیلی راضی بودن

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عمل فیکو و پی ارکی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

سوزش چشم زیادی دارم که هنوز مشکل دارم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

فوق العاده با حوصله و دقیق هستن اسفند 99 پیششون جراحی انجام دادم و فوق العاده راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

عالی بود چشمم نوریت شده بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

عمل اب مروارید انجام دادم و بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عمل لیزیک در حال حاضر نتیجه خوبی داشتم

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

بسیار خوب بودند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

50 روز پیش چشمهامو لیزیک کردم و خیلی راضی هستم دکتری به شدت دقیق و با حوصله و منظم هستند.بنظرم از بهترین دکترهای اصفهان هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

لیدز چشم

۱۳۹۷/۱۱/۲۳

سلام عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

باسلام یکی ازبستگان بیمارایشون بوده خیلی راضی بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۹

پیوند قرنیه

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

لیزیک.قوز قرنیه.هنوز دوره درمان تمام نشده

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

زخم قرنیه

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

لیزیک میخواستم انجام بدم ایشون گفتند صبرکن

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

بسیار عالی و بااخلاق هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عمل prk

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

برای معاینه

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

با سلام من چشمام خیلی ضعیف بود و نزد ایشان عمل کردم و الان کاملا راضی هستم و دیدم عالی شده

۱۳۹۸/۰۱/۱۹

بینایی ضعیف و عمل چشم

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

بس یاربسیار عالی و تشخیص درست

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

فقط معاینه

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خیلی خوب بودند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

عالی هستن

۱۳۹۸/۰۵/۱۲

عمل لیزیک داشتم و بسیااااار راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

خیلی عالیه

۱۳۹۷/۰۸/۲۶

بنده قوز قرنیه داشتم که با عملی که ایشان انجام داد متوقف شد خدا رو شکر

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

دوربینم ضعیف بوده عمل لیزیک قرنیه برام انجام دادن کارشون عالی بود خدایی

۱۳۹۸/۰۱/۳۱

بسیار دکتر خوش اخلاق ومهربان ودلسوز

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

بسیار عالی خدا امواتشا بیامرزه

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

آب مروارید درحال بررسی

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

عفونت چشم عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

ضعیفی دید

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

خواهرم پیوند قرنیه انجام دادن پیششون

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم. دکتر فوق العاده ای هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

لیزیک کردم،عالی بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

عمل لیزیک انجام دادم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

خشکی چشم،تشهیص و اخلاق عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

تبخال روی قرنیه

۱۳۹۷/۰۴/۲۴

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

چشمم را عمل کردم و خیلی از رسیدگی ایشان راضی بودم

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

دکتر باسواد و باتجربه ای هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

بهترین دکتر چشم پزشک

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

دکتر بااخلاق و عالی لیزیک انجام دادم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بسیار عالی ودلسوز

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

یکبار برای ویزیت خدمت ایشون رسیدم و لذت بردم از شخصیت ایشون و اینکه یکی از دوستام لنز داخل چشمی گذشتن سال 91 و تا الان راضی بوده

۱۳۹۷/۰۸/۰۳

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

سلام من نظرم اینکه خیلی از دکترم راضی هستم وعمل خوبی داشتم برای عمل قوزقرنیه دوچشمم.ومشکل قوزقرنیه داشتم والان بینایی هم تقریبا باعینک خوبم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دکتر بسیار دقیق و خوب

۱۳۹۸/۱۱/۰۳
آدرس و تلفن مطب دکتر حمیدرضا ضیائی
اصفهانخیابان آمادگاه - نبش خیابان باغ گلدسته - مجتمع گلدیس - ورودی ۱ - طبقه ۳
شنبه تا سه شنبه بعد از ظهر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان آمادگاه - نبش خیابان باغ گلدسته - مجتمع گلدیس - ورودی ۱ - طبقه ۳