چشمانم ضعیف بود عملprkانجام دادم
وهنوز درحال گذراندن دوران نقاهت هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
با ایشون عمل prkانجام دادم خداروشکر دیدم خوبه
دکتر باشخصیت و صبور و مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
من برای لیزیک رفتم پیششون و ایشون معاینه خیلی دقیقی داشتند .و متوجه سوراخ درشبکیه چشمم شدند
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
پزشکی بسیار متواضع حاذق منظم ودقیق.
بسیار انسان وباشخصیت به فکرمنافع بیمار.
خداروشکر.
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
فقط معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تقریبا خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
ایشون از نظر تخصص و انسانیت دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عمل ناخنک
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عمل پیوندقرنیه فوق العاده ماهروعمل خوبی انجام شد بسیارراضی هستم خداخیرش بده
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
عمل اب مروارید انجام دادن برامون خیلی عالی و خوب بوده کارشون و کاملا از عمل راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
سلام آب مروارید عمل کردم بینایی بسیار عالی شد بهتر از عمل برخورد دکتر بود که از این بابت از ایشان راضایت کامل دارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عمل لیزیک و بسیا
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
قوز قرنیه داشم توسط ایشون عمل شدم الان خوبم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دوماه پیش عمل لیزینک انجام دادیم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
از تجربه ی بالایی برخوردار هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسیار پزشک خوب می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
به دیگر بیماران پیشنهاد میکنم حتما به آقای دکتر ضیایی مراجعه نمایید
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
برای لیزیک چشم ویزیت شدم هنوز عمل انجام ندادم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
ناخونک چشم،وخیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عمل لیزیک کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عمل پی ار کی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
قوزقرنیه داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بسیار عالی ریزبین دقیق و مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
دکتر خیلی خیلی خوب و ماهر
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تبخال درون چشم و در حال مداوا هستم.
دکتری است با اخلاق و با مرام و در تشخیص و درمان بسیار عالی است
التماس دعا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
پیوند قرنیه انجام دادم و راضی هستم
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
پی ار کی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
چشمم عفونت کرد با نسخه ی ایشون خوب خوب شد
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
من تاری دید داشتم و خیلی عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
جراحی لیزیک و تاخنک کارشون و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بسیار دکتر خوبی و اصلا مادی نیست و کارش هم عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
عمل لازیک کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
مادر شوهرم را پیش دکتر بردیم وخیییلی راضی بودیم.هم عینک دوربین بهش ذاد وهم نزدیک بین
کم دیدی چشم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مگس پران، تا حدود زیادی رفع سد.
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بسیار دکتر مجرب و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
قوز قرنیه ، بسیار دکتر با انصاف و با تجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دکتری است بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
دکتر خوبی هست مادیات براش هیچ ارزشی نداره فقط اون علمی که داره در چشم پزشکی نظر میده الکی عمل انجام نمیده
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
دکتر بسیار مجربی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عمل قوزقرنیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
خیلی دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
عفته پیس عمل لیزیک انجام دادم فعلا مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عمل چشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
ایشان هر دو چشم مرا عمل نمودند و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
لیزیک چشم عالی بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
به خاطر مشکل آب مروارید به ایشان مراجعه کردم نتیجه خیلی عالی گرفتم، شرایط خیلی خاصی داشتم که همه متخصصا هشدار میدادند
۱۳۹۷/۰۴/۲۱
پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
مادرم و خاله پیش ایشان عمل داشتمد ونزدیک به 12سال هست که ماخانوادگی پیش ایشان میریم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بیماری قوز قرینه داشتم که با کمک دکتر ضیایی بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
بسیار دکتر مجربی هستند
۱۳۹۷/۰۳/۲۷
بسیااااارعالییبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
سلام وقت بخیر.
مگس پرانی داشتم و آقای دکتر سوراخ شدن شبکیه رو خیلی خوب تشخیص دادن و به موقع درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۵
عمل پی آر کی انجام دادم...بسیار راضی بودم .از دقت و حساسیت ایشون برای کیفیت عمل.وهمچنین پی گیری هاو معاینات بعد ایشون بسایر دقیق هستند
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
دکتر بسیاری عالی، متدین، با خدا، دلسوز ، ماهر، با دقت و .. هرچی بگم کم گفتم. چشم هامو عمل لازیک کردن درحالی شماره چشم هام یکم برای عمل خطرناک بود و نتیجه هم بسیار عالی. خدا خیرش بده همیشه دعاشون میکنم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
عمل لیزیک خواهرم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
عالی،بسیار پزشک عالی هستن با تشخیص و راهنمایی کاملا صحیح و به دوراز منفعت طلبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
قوز قرنیه.عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
باز کردن پیوند قرنیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
عمل لازک انجام دادم.عاااالی بود و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عمل پی آر کی انجام دادم پیش ایشون.کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
آب مروارید
۱۳۹۷/۰۲/۰۲
عمل کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بهترین دکتر چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
خیلی عالی و نتیجه عالی عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۲
معاینه چشم...دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
مادرم مشکل چشم دارد و چندین بار نزد ایشات ویزیت شده است
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
کارش عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
کاهش دید
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
فقط ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عمل لیزیک انجام دادم واقعا دستشون دردنکن خیلی راضی هستم الانم برا چکاب بعد3ماه عمل میخوام
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عمل پی آر کی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
یک ماه پیش عمل لیزیک چشم داشتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بهتر از ایشون وجود نداره.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بسیار بسیار پزشک خوب و عالی و حاذقی هستن من حتما به همه پبشنهاد میکنم این پزشک عالی رتبه رو خودم 7 سال پیش پی ار کی کردم الانم همسرم و پسرم میخوان عمل کنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
لیزیک عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عمل آب مروارید و لیزینک چشم چپم توسط دکتر انجام شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بینایی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
مادرم آب مروارید داشتن عمل کردن عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
کاتاراکت. نتیجه جراحی عالی بود
بسیار مسئولیت پذیر و خوش برخورد و باسواد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خیلییی عااالی من خیلی راضی ام عمل قوز قرنیه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مادرم جایی دیگه عمل ناخنک انجام داد عود کردن واقای دکتربه بهترین شکل پیوند زدن و دیگه مشکل برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
دکتر ضیایی بسیار با تجربه و با اخلاق هستت
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بسیا. عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
سلام، من مشکل غوز قرنیه و آب مروارید داشتم، به لطف آقای دکتر مشکلم حل شد، اخلاق آقای دکتر خیلی عالی و قابل تقدیر هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
از سال 88 تا الان پزشک بنده هستن و خداروشکر راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عمل لیزیک انجام دادم و رضایت داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
سلام من قوز قرنیه دوتا چشم هایم داشت پیششان عمل کردم والان بهنمیدونم برای ماه رمضان میتونم روزه بگیرم یانه؟
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بسیار دکتر مهربان و تخصص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
من پیش ایشون عمل لیزیک انجام دادم فوق العاده اخلاق و طرز برخورد عالی داشتن و از میزان تخصص هم از بهترین پزشکان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عمل قوز قرنیه داشتم ونتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عالی دقیق و با اخلاق
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مشکل قوز قرنیه و به لطف اقای دکتر بیماریم کنترل شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عمل آب مروارید داشتیم راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
قوز قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کارشون
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
عالی.چشم خواهرم عمل کرد.بسیار خوب.حالاتصمیم دارم خودم عمل کنم
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
عالی و بسیار دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
پدرم رو مداوا کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عمل آب مروارید.بسیار حاذق و دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
حساسیت چشم داشتم،عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
اب مروارید
خیلی راضی هستیم
برا بیمار وقت میزاره و ارزش قائله
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خانمم
عمل لیزیک انجام داده عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار با اخلاق و ماهر
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
بسیار مجرب وکاردرست
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عمل پی آر کی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
با سلام و ااحترام ایشان عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
سلام .تبخال قرنیه داشتم و چشمم عفونت کرده بود مشکلم سریع حل شد و سریع نتیجه گرفتن بسیار دکترر حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ناخونک داشتم و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خواهر زاده ی من مشکل بینایی داشت و آقای دکتر با تشخیص خوبشون گفتن مشکل قرنیه دارن و پیوند زدن والان خوب خوب هستن
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
از دوستان برای چک کردن چشم خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عمل فیکو و پی ارکی
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
سوزش چشم زیادی دارم که هنوز مشکل دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
فوق العاده با حوصله و دقیق هستن
اسفند 99 پیششون جراحی انجام دادم و فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
عالی بود چشمم نوریت شده بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
عمل اب مروارید انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عمل لیزیک در حال حاضر نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
50 روز پیش چشمهامو لیزیک کردم و خیلی راضی هستم دکتری به شدت دقیق و با حوصله و منظم هستند.بنظرم از بهترین دکترهای اصفهان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
لیدز چشم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
سلام عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
باسلام یکی ازبستگان بیمارایشون بوده خیلی راضی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
پیوند قرنیه
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
لیزیک.قوز قرنیه.هنوز دوره درمان تمام نشده
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
زخم قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
لیزیک میخواستم انجام بدم ایشون گفتند صبرکن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بسیار عالی و بااخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عمل prk
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
برای معاینه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
با سلام من چشمام خیلی ضعیف بود و نزد ایشان عمل کردم و الان کاملا راضی هستم و دیدم عالی شده
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
بینایی ضعیف و عمل چشم
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بس
یاربسیار عالی و تشخیص درست
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
فقط معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خیلی خوب بودند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
عمل لیزیک داشتم و بسیااااار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
خیلی عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بنده قوز قرنیه داشتم که با عملی که ایشان انجام داد متوقف شد خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دوربینم ضعیف بوده عمل لیزیک قرنیه برام انجام دادن کارشون عالی بود خدایی
۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بسیار دکتر خوش اخلاق ومهربان ودلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بسیار عالی
خدا امواتشا بیامرزه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
آب مروارید درحال بررسی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
عفونت چشم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
ضعیفی دید
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
خواهرم پیوند قرنیه انجام دادن پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم. دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
لیزیک کردم،عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
عمل لیزیک انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خشکی چشم،تشهیص و اخلاق عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
تبخال روی قرنیه
۱۳۹۷/۰۴/۲۴
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
چشمم را عمل کردم و خیلی از رسیدگی ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دکتر باسواد و باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
بهترین دکتر چشم پزشک
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دکتر بااخلاق و عالی لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
بسیار عالی ودلسوز
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
یکبار برای ویزیت خدمت ایشون رسیدم و لذت بردم از شخصیت ایشون و اینکه یکی از دوستام لنز داخل چشمی گذشتن سال 91 و تا الان راضی بوده
۱۳۹۷/۰۸/۰۳
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام من نظرم اینکه خیلی از دکترم راضی هستم وعمل خوبی داشتم برای عمل قوزقرنیه دوچشمم.ومشکل قوزقرنیه داشتم والان بینایی هم تقریبا باعینک خوبم
دکتر فوق العاده با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱چشمانم ضعیف بود عملprkانجام دادم وهنوز درحال گذراندن دوران نقاهت هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲با ایشون عمل prkانجام دادم خداروشکر دیدم خوبه دکتر باشخصیت و صبور و مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۱۹تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۴من برای لیزیک رفتم پیششون و ایشون معاینه خیلی دقیقی داشتند .و متوجه سوراخ درشبکیه چشمم شدند
۱۳۹۷/۰۹/۰۷پزشکی بسیار متواضع حاذق منظم ودقیق. بسیار انسان وباشخصیت به فکرمنافع بیمار. خداروشکر.
۱۴۰۰/۱۱/۲۲فقط معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تقریبا خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ایشون از نظر تخصص و انسانیت دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عمل ناخنک
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عمل پیوندقرنیه فوق العاده ماهروعمل خوبی انجام شد بسیارراضی هستم خداخیرش بده
۱۳۹۷/۱۰/۰۸عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عمل اب مروارید انجام دادن برامون خیلی عالی و خوب بوده کارشون و کاملا از عمل راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷سلام آب مروارید عمل کردم بینایی بسیار عالی شد بهتر از عمل برخورد دکتر بود که از این بابت از ایشان راضایت کامل دارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عمل لیزیک و بسیا
۱۳۹۷/۱۱/۳۰قوز قرنیه داشم توسط ایشون عمل شدم الان خوبم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دوماه پیش عمل لیزینک انجام دادیم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸از تجربه ی بالایی برخوردار هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار پزشک خوب می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷به دیگر بیماران پیشنهاد میکنم حتما به آقای دکتر ضیایی مراجعه نمایید
۱۳۹۷/۱۱/۱۷برای لیزیک چشم ویزیت شدم هنوز عمل انجام ندادم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ناخونک چشم،وخیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عمل لیزیک کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عمل پی ار کی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷قوزقرنیه داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار عالی ریزبین دقیق و مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتر خیلی خیلی خوب و ماهر
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تبخال درون چشم و در حال مداوا هستم. دکتری است با اخلاق و با مرام و در تشخیص و درمان بسیار عالی است التماس دعا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پیوند قرنیه انجام دادم و راضی هستم
۱۳۹۷/۰۹/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۳پی ار کی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰چشمم عفونت کرد با نسخه ی ایشون خوب خوب شد
۱۳۹۸/۰۵/۲۶من تاری دید داشتم و خیلی عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۷جراحی لیزیک و تاخنک کارشون و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار دکتر خوبی و اصلا مادی نیست و کارش هم عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۲۹عمل لازیک کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹مادر شوهرم را پیش دکتر بردیم وخیییلی راضی بودیم.هم عینک دوربین بهش ذاد وهم نزدیک بین کم دیدی چشم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مگس پران، تا حدود زیادی رفع سد.
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بسیار دکتر مجرب و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۹قوز قرنیه ، بسیار دکتر با انصاف و با تجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷دکتری است بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱دکتر خوبی هست مادیات براش هیچ ارزشی نداره فقط اون علمی که داره در چشم پزشکی نظر میده الکی عمل انجام نمیده
۱۳۹۸/۱۱/۱۹دکتر بسیار مجربی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عمل قوزقرنیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خیلی دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۰۵/۱۵عفته پیس عمل لیزیک انجام دادم فعلا مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عمل چشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ایشان هر دو چشم مرا عمل نمودند و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۱لیزیک چشم عالی بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۹به خاطر مشکل آب مروارید به ایشان مراجعه کردم نتیجه خیلی عالی گرفتم، شرایط خیلی خاصی داشتم که همه متخصصا هشدار میدادند
۱۳۹۷/۰۴/۲۱پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مادرم و خاله پیش ایشان عمل داشتمد ونزدیک به 12سال هست که ماخانوادگی پیش ایشان میریم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۳/۱۰راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بیماری قوز قرینه داشتم که با کمک دکتر ضیایی بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بسیار دکتر مجربی هستند
۱۳۹۷/۰۳/۲۷بسیااااارعالییبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷سلام وقت بخیر. مگس پرانی داشتم و آقای دکتر سوراخ شدن شبکیه رو خیلی خوب تشخیص دادن و به موقع درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۵عمل پی آر کی انجام دادم...بسیار راضی بودم .از دقت و حساسیت ایشون برای کیفیت عمل.وهمچنین پی گیری هاو معاینات بعد ایشون بسایر دقیق هستند
۱۳۹۷/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۱۰/۲۳دکتر بسیاری عالی، متدین، با خدا، دلسوز ، ماهر، با دقت و .. هرچی بگم کم گفتم. چشم هامو عمل لازیک کردن درحالی شماره چشم هام یکم برای عمل خطرناک بود و نتیجه هم بسیار عالی. خدا خیرش بده همیشه دعاشون میکنم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عمل لیزیک خواهرم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۲عالی،بسیار پزشک عالی هستن با تشخیص و راهنمایی کاملا صحیح و به دوراز منفعت طلبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰قوز قرنیه.عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸باز کردن پیوند قرنیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱عمل لازک انجام دادم.عاااالی بود و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۸فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عمل پی آر کی انجام دادم پیش ایشون.کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۸/۰۳آب مروارید
۱۳۹۷/۰۲/۰۲عمل کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بهترین دکتر چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی عالی و نتیجه عالی عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۲معاینه چشم...دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴مادرم مشکل چشم دارد و چندین بار نزد ایشات ویزیت شده است
۱۳۹۸/۱۰/۲۱کارش عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵کاهش دید
۱۴۰۰/۰۹/۰۸فقط ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عمل لیزیک انجام دادم واقعا دستشون دردنکن خیلی راضی هستم الانم برا چکاب بعد3ماه عمل میخوام
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عمل پی آر کی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰یک ماه پیش عمل لیزیک چشم داشتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بهتر از ایشون وجود نداره.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵بسیار بسیار پزشک خوب و عالی و حاذقی هستن من حتما به همه پبشنهاد میکنم این پزشک عالی رتبه رو خودم 7 سال پیش پی ار کی کردم الانم همسرم و پسرم میخوان عمل کنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۴لیزیک عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عمل آب مروارید و لیزینک چشم چپم توسط دکتر انجام شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بینایی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مادرم آب مروارید داشتن عمل کردن عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۵کاتاراکت. نتیجه جراحی عالی بود بسیار مسئولیت پذیر و خوش برخورد و باسواد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۱خیلییی عااالی من خیلی راضی ام عمل قوز قرنیه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴مادرم جایی دیگه عمل ناخنک انجام داد عود کردن واقای دکتربه بهترین شکل پیوند زدن و دیگه مشکل برطرف شد خداروشکر
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر ضیایی بسیار با تجربه و با اخلاق هستت
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیا. عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶سلام، من مشکل غوز قرنیه و آب مروارید داشتم، به لطف آقای دکتر مشکلم حل شد، اخلاق آقای دکتر خیلی عالی و قابل تقدیر هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵از سال 88 تا الان پزشک بنده هستن و خداروشکر راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عمل لیزیک انجام دادم و رضایت داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱سلام من قوز قرنیه دوتا چشم هایم داشت پیششان عمل کردم والان بهنمیدونم برای ماه رمضان میتونم روزه بگیرم یانه؟
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بسیار دکتر مهربان و تخصص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱من پیش ایشون عمل لیزیک انجام دادم فوق العاده اخلاق و طرز برخورد عالی داشتن و از میزان تخصص هم از بهترین پزشکان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عمل قوز قرنیه داشتم ونتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی دقیق و با اخلاق
۱۳۹۷/۰۹/۲۶مشکل قوز قرنیه و به لطف اقای دکتر بیماریم کنترل شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عمل آب مروارید داشتیم راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۰۹قوز قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱کارشون
۱۳۹۷/۰۶/۰۳عالی.چشم خواهرم عمل کرد.بسیار خوب.حالاتصمیم دارم خودم عمل کنم
۱۳۹۸/۰۵/۱۴عالی و بسیار دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷پدرم رو مداوا کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عمل آب مروارید.بسیار حاذق و دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۲۶حساسیت چشم داشتم،عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶اب مروارید خیلی راضی هستیم برا بیمار وقت میزاره و ارزش قائله
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خانمم عمل لیزیک انجام داده عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار با اخلاق و ماهر
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بسیار مجرب وکاردرست
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عمل پی آر کی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عمل چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳با سلام و ااحترام ایشان عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸سلام .تبخال قرنیه داشتم و چشمم عفونت کرده بود مشکلم سریع حل شد و سریع نتیجه گرفتن بسیار دکترر حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ناخونک داشتم و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خواهر زاده ی من مشکل بینایی داشت و آقای دکتر با تشخیص خوبشون گفتن مشکل قرنیه دارن و پیوند زدن والان خوب خوب هستن
۱۳۹۹/۰۵/۳۱از دوستان برای چک کردن چشم خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل فیکو و پی ارکی
۱۳۹۸/۱۱/۲۶سوزش چشم زیادی دارم که هنوز مشکل دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵فوق العاده با حوصله و دقیق هستن اسفند 99 پیششون جراحی انجام دادم و فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عالی بود چشمم نوریت شده بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عمل اب مروارید انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عمل لیزیک در حال حاضر نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۰50 روز پیش چشمهامو لیزیک کردم و خیلی راضی هستم دکتری به شدت دقیق و با حوصله و منظم هستند.بنظرم از بهترین دکترهای اصفهان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱لیدز چشم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳سلام عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳باسلام یکی ازبستگان بیمارایشون بوده خیلی راضی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹پیوند قرنیه
۱۳۹۷/۱۰/۱۷لیزیک.قوز قرنیه.هنوز دوره درمان تمام نشده
۱۴۰۰/۰۲/۰۴زخم قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹لیزیک میخواستم انجام بدم ایشون گفتند صبرکن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار عالی و بااخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عمل prk
۱۴۰۰/۰۸/۲۸برای معاینه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷با سلام من چشمام خیلی ضعیف بود و نزد ایشان عمل کردم و الان کاملا راضی هستم و دیدم عالی شده
۱۳۹۸/۰۱/۱۹بینایی ضعیف و عمل چشم
۱۳۹۹/۰۴/۰۵بس یاربسیار عالی و تشخیص درست
۱۳۹۸/۱۲/۱۰فقط معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی خوب بودند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۱۲عمل لیزیک داشتم و بسیااااار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خیلی عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۶بنده قوز قرنیه داشتم که با عملی که ایشان انجام داد متوقف شد خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دوربینم ضعیف بوده عمل لیزیک قرنیه برام انجام دادن کارشون عالی بود خدایی
۱۳۹۸/۰۱/۳۱بسیار دکتر خوش اخلاق ومهربان ودلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار عالی خدا امواتشا بیامرزه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷آب مروارید درحال بررسی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱عفونت چشم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ضعیفی دید
۱۴۰۰/۰۶/۲۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خواهرم پیوند قرنیه انجام دادن پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم. دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴لیزیک کردم،عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عمل لیزیک انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خشکی چشم،تشهیص و اخلاق عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱تبخال روی قرنیه
۱۳۹۷/۰۴/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۱چشمم را عمل کردم و خیلی از رسیدگی ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر باسواد و باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بهترین دکتر چشم پزشک
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر بااخلاق و عالی لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار عالی ودلسوز
۱۳۹۹/۱۲/۱۴یکبار برای ویزیت خدمت ایشون رسیدم و لذت بردم از شخصیت ایشون و اینکه یکی از دوستام لنز داخل چشمی گذشتن سال 91 و تا الان راضی بوده
۱۳۹۷/۰۸/۰۳بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵سلام من نظرم اینکه خیلی از دکترم راضی هستم وعمل خوبی داشتم برای عمل قوزقرنیه دوچشمم.ومشکل قوزقرنیه داشتم والان بینایی هم تقریبا باعینک خوبم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر بسیار دقیق و خوب
۱۳۹۸/۱۱/۰۳