۱۰۷۶ نفر
دکتر احمدرضا باقی

دکتر احمدرضا باقی

فلوشیپ شبکیه

فلوشیپ شماره نظام: ۹۵۳۶۸
۹۷% پیشنهاد کاربران
۹۷۵ نفر

خونریزی شبکیه

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

من یه نسخه رفتم پیشش عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عمل آب مروارید وعالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

خونریزی شبکیه مادرم بود که تزریق توسط ایشان انجام شد.بسیار خوش اخلاق و کاربلد هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

پزشک عالی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

حیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خب عالی به به

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

ایجاد حفره در شبکیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

پاره شدن رگ چشم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر خوب و دقیقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

جراحی شبکیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

معاینه شبکیه و خیلی راضی بودم

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

بهترین

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عااالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

شبکه چشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

آب مروارید داشتن مادرم عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر خوش اخلاق و دقیقی هستند و پرسنل خوش برخوردی دارند من برای معاینه چشم و معاینه آب مروارید مراجعه کردم بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

مشکل شبکیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

ورم شبکیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

متشخص ترین دکتر و کاربلد من که راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

مشکل شبکیه چشم داشتند. تشخیص و طبابتشون و اخلاقشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

عالی ب

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

تمیدونم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

در بیمارستان پارس خ میر ....عالییییی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عمل چشم

۱۴۰۱/۰۶/۲۰

مشکل شبکیه چشم داشتم

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

تبابت خیلی عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

برای چکاپ به ایشان مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عالی هستند

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

بسیار دکتر با تجربه مودب مهربان و صبور هستند و با دقت معاینه میکنند

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عااالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عمل چشم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

مشکل پارگی شبکیه دو چشمم رو داشتم ،افای دکتر باغی عملم کردن و کارشون عالی بود ،نجاتم دادن.ازشون متشکرم دکتر خوش اخلاق و کار بلد

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

باخلاق و متبحر

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

درود معاینه چشم برخورد عالی اقای دکتر و معاینه کامل

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

مشکل خونریزی پشت شبکیه دارم تا بحال چندین بار تزریق داشتم ولی هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

عالییییی

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

باسلام ووقت بخیر...قبلا شبکیه چشمم سوراخ داشت پیششون لیزر کردم وحالاخوبم گفتندیکماه دیگه بایدویزیت بشید

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عالیییییی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

من چند سال پیش عمل شبکیه داشتم الان هم هردو چششم عمل آب مروارید داشتم دکتر عالی هستن از هر نظر

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

خیلی عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

تا حالا نیومدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

لیزر چشم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

کارشون

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

سلام من پیش اقای باقی لیزروتزریق داشتم واقعاازایشون راضیم دکترخیلی خوبیه

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

دکتر با حوصله دقیق باتجربه

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

برای معاینه رفتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

اولین باره می رم پیشش

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عمل شبکیه

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

چشمم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

آب مروارید که هنوزجراحی نکردم

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

بسیار عالی آب مروارید معاینه در کلینیک بسیار زمانبر ۵ ساعت منتظره معاینه بودیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

لیزر و تزریق اواستین

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

عالی عالیه

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

برای اب م

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

التهاب چشم بوده والان درحال درمان هستین

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

مشکل شبکیه داشتم و به یک دکتر دیگه معرفی شدم جهت انجام عمل لیزر

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

خونریزی شبکیه داشتم به لطف دکتر بهبودی کامل پیدا کردم

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عمل آب مروارید که رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

بسیار پزشک با استعداد و کاربردی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

آب سیاه -تشخیص عالی بود برخورد دکتر و پرسنلشان عالی بود خدا عمر با برکت به ایشان عطا کند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عاللبیی

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

انسداد ورید شبکیه درمان و تشخیص بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

با سلام جناب دکتر بسیار کاربلد متخصص صبور و متعهد

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

با حوصله و رسیدگی خوب دارند

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتر باتجربه وعالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

ایشون خیلی دکتر عالی وبا حوصله هستند و اخلاق و تشخیص خوب ومهمتر از همه اینکه نوبت دهی سریع وداخل کلینیک عکاسی برا چشم هم دارند

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سوراخ شدن شبکیه که ایشون لیزر کردن

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

عمل آب مروارید یکی از چشمها

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

خوب وعالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

لیزر شبکیه انجام دادم

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

دکتر فوقالعاده

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

دکتری بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

دکتر حاظقی است

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

بسیارپزشکخوشاخلاقوخوشبرخوردپزشکبسیارباتجربهوعالیمنچشمهایمعملکردودستبسیارعالیداردودقتوتشخیصعالیخداوندیارویاورشباشد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

دیابت چشم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

مشکل شبکیه تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

تزریق در چشم مادرم

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

از آشنایان شنیدم دکتر بسیار حاذق و کار بلدی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

باسلام و خسته نباشید ، ضمن تشکر از آقای دکتر بابت دقت عملی که دارند و برخورد خوبی که با بیمار دارند و تمام روشها و راههایی که برای درمان بیمار انجام میدهند سعی میکنند نهایت توجه و کارهای ممکنه را انجام بدهند ، به امید سلامتی و موفقیت روز افزون ایشون در پزشکی و در کنار خانواده محترم .

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

دکتر خوبین چند سال پیش شبکیه پدرموعمل کردن الان هم آبسیاه دارن باید عمل کنیم و اب مروارید مادرم توکل به خدا دعا کنید

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

آقای دکتر باتجربه و صبور متشکرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

سوراخ شدن شبکیه چشم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

جهت معاینه چشم مراجعه کرده بودم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

دلسوز بیمار هستند

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

از وضعیت نوبت ایشان بسیار راضی هستم .اخلاق و طبابت ایشان هم بسیار عالیست.برایشان آرزوی تندرستی و شادی دارم.

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

دوره درمان

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

مشکل شبکیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

مشکل شبکیه

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

کارشون عالیه.بهترین و سریعترین تشخیص رو ایشون داشتن

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

خیلی خو

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

دکتر بسبار با وجدان و حاذقی هستن.

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

لیزر و تزریق اداستین عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

قصد عمل کردن آب مروارید دارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

چکاب سالانه

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

بسیاار دکتر عالی و با سوادی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

مشکل آب مروارید و عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عمل شبکیه مادر داشتن عالی بودن

۱۴۰۱/۰۳/۰۶

هنوز نمیدونم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

برای مادربزرگ ام مراجعه کردیم

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر خیلی خیلی خیلی عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

مادرم بخاطر دیابت شبکه چشمشون دچار خونریزی میشه ک دکتر زحمت تزریق و عملشونو کشیدن و خداروشکر خوبن

۱۴۰۱/۰۹/۲۴

لیزرشبکیه چشم عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

دکتر خ

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

ایشون پزشک حاذق و متشخص و خوش برخوردی هستند و به طور دقیق و کامل معاینات چشم را با دستگاههای مجهز انجام میدهند

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

مشکل تاری دیدونتیجه اینکه مشکوک به آب مروارید

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

خود دکتر و بر خورد بسیار عالی ولی زمان انتظار بسیار طولانی و منشی که در رابطه نوبت بود بسیار بد برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

عمل شبکیه

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر قابل اعتمادی وخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

عالی و صبور

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

التهاب چشم فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

مشکل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

خونمردگی چشم الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

التهاب شبکیه

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

ازطریق دوستم با آقای دکتر اسنا شدم مادرشان را درمان کرده بودند خیلی راضی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

رسیدگی عالی و با حوصله به سوالات جواب میدن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

پزشک محترم، دقیق و با حسن خلق.

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

بد نبودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

آب مروارید عمل کردم عالی بودند

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

دکتر فوق العاده خوب و خوش برخوردهستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

چشمم حساسیت دا

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

شبکیه سوراخ شده بود لیزر کردم خوب بود اخیر بعضی وقتها درد دارم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

دکتر خاکی وبی دیا

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عمی شبکیه عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

تاری دید. ضعیف شدت چشم عینک و قطره

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

پزشک حاذق و باتجربه ای هستند برای مشکل التهاب شبکیه چشم تحت معالجه ایشان هستم که خداروشکر بهبود پیداکردم.

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

رضایت داشتم.

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

یک بار ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عالی عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

پدرم پارگی شبکیه داشتند عمل کردند

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

عمل چشم پدر و مادرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

پارگی شبکیه داشتم و بخوبی برطرف شده و مشکلی ندارم بسیار رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

بدونه نوبت بیمار ویزیت میشود

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

باسلام معاینه ی چشم پسرم

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

مادرم پیششون میرن. چشمش خونریزی کرده بود. خداروشکر

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عمل شبکیه انجام دادم بسیار عالی وبسیار مهربان وباادب

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

عمل آب مروارید داشتم هنوزنتیجه معلوم نیست

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

در حال درمان

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

عمل آب مروارید چشم خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار با دقت

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

آقای دکتر بابیمار خوش برخورد وباروحیه خوب روبرو میشود درمعاینه بیمار باصبر وحوصله است.ودرکارخود بسیار حاذق است

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

همچنان در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دکتر عالیه وبا حوصله با مریض رفتار میکنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عمل کردم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

بسیار خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

بسیار دکتر باحوصله و مهربانی هستند. من احتمال وجود سوراخ در شبکیه چشم رو داشتم و با اینکه دقیق معاینه شدم، باز هم دکتر نظر قطعی ندادند و خواستند که در فواصل دو هفتهای چند مرتبه دیگه هم معاینه بشم تا با اطمینان کامل بهم بگن که شبکیه سالم هست و این سطح از توجه برای من خیلی ارزشمند بود.

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

رماتیسم چشمی. خداروشکر درمان شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عمل لنز

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

دید چشم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

عمل آب م

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

سوراخ شدن شبکیه

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

عالی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

مشکل التهاب چشمی

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

بسیار کارشون عالی هست.مادرم آب مروارید داشتن چشمشون راعمل کردن هردوچشمش.راضی بودن.

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

با سلام من حدود 5 سال است که خاطر عمل آب مروارید هر دو چشم با دکتر آشنایی دارم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر باقی دکتر خیلی خوب و با تجربه است

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

ضعیف شدن چشم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

دکتر بسیار شریف و با اخلاق و تشخیص هم عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

اخلاق خوب وتجربه کافی ومهم تر از همه انسانیت ایشان فوق العاده است.

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خون ریزی شپکیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

ایشان پزشک حاذق و با تجربه و متعهد و اخلاق مدری هستندکه تشخیص ها و نحوه و شیوه ی درمانشان متفاوت و مؤثر و مفید است

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

برای پارگی مویرگ چشم مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

خیلی دکتور خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

واقعا دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

بسیارعالی

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

عمل شبکیه

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

عالی بودن خالم عمل چشم انجام دادن

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

درحد مشاوره

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

چشمم آسیب دیده بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

درود برشما، بنده چند سال پیش عمل آب مرواریدانجام دادم واز عمل خیلی راضی هستم ،

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

شبکیه. کار آقای دکتر و همکارانش عالی هست.

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

برخوردپزشک بسیار عالی و به صحبت های بیمار خوب گوش میدهد

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

برای معاینه رفتم، عینک تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

برای عمل اب مروارید

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عمل شبکیه

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

در حال درمان شبکیه هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیارعالی.

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عمل شبکیه چشم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

دکتر خوبی هستند ولی انتظار نوبت زیاده

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بسیاد دکتر حاذق و باحوصله و باتجربه و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

بسیار دکتر صبور و محترمی هستند. من سالهاست فقط پیش ایشون ویزیت میشم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عفونت چشم(گل مژه)؛هنوز درمان نشده

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بی نظیر هم در علم و هم در اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

مشکل شبکیه همچنان تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

ویزیت و عمل چشم اطرافیان

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

شبکیه چشم مادرم پاره شده بود ومادرم با دیابت بسیار بالا پیش ایشون دکتر حاذق وبا تجربه وخوش اخلاق عمل شدن ولی مادرم از دیابت شون هست هرچن یکبار شبکیه شون دوباره پاره شد ودوباره پیش خودشون عمل شد ومادرم تند تند چشمش خونریزی میکرد دکتر هنگام عمل چشم مادرم را کاملن لیزر کرده تا دم به دقیقه خونیریزی نکنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

مشکل نازکی شبکیه چشم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عمل داشتم.خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

شبکه چشمم نازک شده بود واب مروارید آورده بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵
آدرس و تلفن مطب دکتر احمدرضا باقی
اصفهانخیابان حکیم نظامی، محتشم کاشانی،(دقیقی)، نبش کوچه گلشن، کلینیک چشم پزشکی دیدآوران
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۲۵
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان حکیم نظامی، محتشم کاشانی،(دقیقی)، نبش کوچه گلشن، کلینیک چشم پزشکی دیدآوران