باسلام و خسته نباشید ، ضمن تشکر از آقای دکتر بابت دقت عملی که دارند و برخورد خوبی که با بیمار دارند و تمام روشها و راههایی که برای درمان بیمار انجام میدهند سعی میکنند نهایت توجه و کارهای ممکنه را انجام بدهند ، به امید سلامتی و موفقیت روز افزون ایشون در پزشکی و در کنار خانواده محترم .
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
دکتر خوبین چند سال پیش شبکیه پدرموعمل کردن الان هم آبسیاه دارن باید عمل کنیم و اب مروارید مادرم توکل به خدا دعا کنید
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
آقای دکتر باتجربه و صبور
متشکرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
سوراخ شدن شبکیه چشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
جهت معاینه چشم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
دلسوز بیمار هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
از وضعیت نوبت ایشان بسیار راضی هستم .اخلاق و طبابت ایشان هم بسیار عالیست.برایشان آرزوی تندرستی و شادی دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
دوره درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
مشکل شبکیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
کارشون عالیه.بهترین و سریعترین تشخیص رو ایشون داشتن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
خیلی خو
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
دکتر بسبار با وجدان و حاذقی هستن.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
لیزر و تزریق اداستین عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
قصد عمل کردن آب مروارید دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
چکاب سالانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
بسیاار دکتر عالی و با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
مشکل آب مروارید و عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
عمل شبکیه مادر داشتن عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
هنوز نمیدونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
برای مادربزرگ ام مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
دکتر خیلی خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
مادرم بخاطر دیابت شبکه چشمشون دچار خونریزی میشه ک دکتر زحمت تزریق و عملشونو کشیدن و خداروشکر خوبن
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
لیزرشبکیه چشم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
دکتر خ
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
ایشون پزشک حاذق و متشخص و خوش برخوردی هستند و به طور دقیق و کامل معاینات چشم را با دستگاههای مجهز انجام میدهند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
مشکل تاری دیدونتیجه اینکه مشکوک به آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خود دکتر و بر خورد بسیار عالی ولی زمان انتظار بسیار طولانی و منشی که در رابطه نوبت بود بسیار بد برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
دکتر قابل اعتمادی وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
التهاب چشم فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مشکل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
خونمردگی چشم الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
التهاب شبکیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
ازطریق دوستم با آقای دکتر اسنا شدم مادرشان را درمان کرده بودند خیلی راضی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
رسیدگی عالی و با حوصله به سوالات جواب میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
پزشک محترم، دقیق و با حسن خلق.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
بد نبودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
آب مروارید عمل کردم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
دکتر فوق العاده خوب و خوش برخوردهستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
چشمم حساسیت دا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
شبکیه سوراخ شده بود لیزر کردم خوب بود اخیر بعضی وقتها درد دارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
دکتر خاکی وبی دیا
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
عمی شبکیه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
تاری دید. ضعیف شدت چشم عینک و قطره
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پزشک حاذق و باتجربه ای هستند برای مشکل التهاب شبکیه چشم تحت معالجه ایشان هستم که خداروشکر بهبود پیداکردم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
رضایت داشتم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
پدرم پارگی شبکیه داشتند عمل کردند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
عمل چشم پدر و مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
پارگی شبکیه داشتم و بخوبی برطرف شده و مشکلی ندارم بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بدونه نوبت بیمار ویزیت میشود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
باسلام معاینه ی چشم پسرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
مادرم پیششون میرن. چشمش خونریزی کرده بود. خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
عمل شبکیه انجام دادم بسیار عالی وبسیار مهربان وباادب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
عمل آب مروارید داشتم هنوزنتیجه معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
عمل آب مروارید چشم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
آقای دکتر بابیمار خوش برخورد وباروحیه خوب روبرو میشود
درمعاینه بیمار باصبر وحوصله است.ودرکارخود بسیار حاذق است
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
همچنان در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
دکتر عالیه وبا حوصله با مریض رفتار میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
عمل کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
بسیار دکتر باحوصله و مهربانی هستند. من احتمال وجود سوراخ در شبکیه چشم رو داشتم و با اینکه دقیق معاینه شدم، باز هم دکتر نظر قطعی ندادند و خواستند که در فواصل دو هفتهای چند مرتبه دیگه هم معاینه بشم تا با اطمینان کامل بهم بگن که شبکیه سالم هست و این سطح از توجه برای من خیلی ارزشمند بود.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
رماتیسم چشمی. خداروشکر درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عمل لنز
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
دید چشم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عمل آب م
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
سوراخ شدن شبکیه
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
عالی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
مشکل التهاب چشمی
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
بسیار کارشون عالی هست.مادرم آب مروارید داشتن چشمشون راعمل کردن هردوچشمش.راضی بودن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
با سلام من حدود 5 سال است که خاطر عمل آب مروارید هر دو چشم با دکتر آشنایی دارم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
دکتر باقی دکتر خیلی خوب و با تجربه است
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
ضعیف شدن چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
دکتر بسیار شریف و با اخلاق و تشخیص هم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
اخلاق خوب وتجربه کافی ومهم تر از همه انسانیت ایشان فوق العاده است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
خون ریزی شپکیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
ایشان پزشک حاذق و با تجربه و متعهد و اخلاق مدری هستندکه تشخیص ها و نحوه و شیوه ی درمانشان متفاوت و مؤثر و مفید است
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
برای پارگی مویرگ چشم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
خیلی دکتور خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
عالی بودن خالم عمل چشم انجام دادن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
درحد مشاوره
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
چشمم آسیب دیده بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
درود برشما، بنده چند سال پیش عمل آب مرواریدانجام دادم واز عمل خیلی راضی هستم ،
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
شبکیه. کار آقای دکتر و همکارانش عالی هست.
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
برخوردپزشک بسیار عالی و به صحبت های بیمار خوب گوش میدهد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
برای معاینه رفتم، عینک تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
برای عمل اب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
در حال درمان شبکیه هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
بسیارعالی.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
عمل شبکیه چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دکتر خوبی هستند ولی انتظار نوبت زیاده
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
بسیاد دکتر حاذق و باحوصله و باتجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بسیار دکتر صبور و محترمی هستند. من سالهاست فقط پیش ایشون ویزیت میشم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عفونت چشم(گل مژه)؛هنوز درمان نشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بی نظیر هم در علم و هم در اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
مشکل شبکیه همچنان تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
ویزیت و عمل چشم اطرافیان
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
شبکیه چشم مادرم پاره شده بود ومادرم با دیابت بسیار بالا پیش ایشون دکتر حاذق وبا تجربه وخوش اخلاق عمل شدن ولی مادرم از دیابت شون هست هرچن یکبار شبکیه شون دوباره پاره شد ودوباره پیش خودشون عمل شد ومادرم تند تند چشمش خونریزی میکرد دکتر هنگام عمل چشم مادرم را کاملن لیزر کرده تا دم به دقیقه خونیریزی نکنه
خونریزی شبکیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من یه نسخه رفتم پیشش عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عمل آب مروارید وعالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خونریزی شبکیه مادرم بود که تزریق توسط ایشان انجام شد.بسیار خوش اخلاق و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰حیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خب عالی به به
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۹ایجاد حفره در شبکیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پاره شدن رگ چشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خوب و دقیقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵جراحی شبکیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۷معاینه شبکیه و خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳شبکه چشم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶آب مروارید داشتن مادرم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر خوش اخلاق و دقیقی هستند و پرسنل خوش برخوردی دارند من برای معاینه چشم و معاینه آب مروارید مراجعه کردم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مشکل شبکیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ورم شبکیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱متشخص ترین دکتر و کاربلد من که راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل شبکیه چشم داشتند. تشخیص و طبابتشون و اخلاقشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تمیدونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹در بیمارستان پارس خ میر ....عالییییی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عمل چشم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰مشکل شبکیه چشم داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵تبابت خیلی عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای چکاپ به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار دکتر با تجربه مودب مهربان و صبور هستند و با دقت معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عمل چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مشکل پارگی شبکیه دو چشمم رو داشتم ،افای دکتر باغی عملم کردن و کارشون عالی بود ،نجاتم دادن.ازشون متشکرم دکتر خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸باخلاق و متبحر
۱۴۰۴/۰۳/۰۶درود معاینه چشم برخورد عالی اقای دکتر و معاینه کامل
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مشکل خونریزی پشت شبکیه دارم تا بحال چندین بار تزریق داشتم ولی هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳باسلام ووقت بخیر...قبلا شبکیه چشمم سوراخ داشت پیششون لیزر کردم وحالاخوبم گفتندیکماه دیگه بایدویزیت بشید
۱۴۰۱/۰۷/۲۶عالیییییی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من چند سال پیش عمل شبکیه داشتم الان هم هردو چششم عمل آب مروارید داشتم دکتر عالی هستن از هر نظر
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹تا حالا نیومدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸لیزر چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱کارشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۱سلام من پیش اقای باقی لیزروتزریق داشتم واقعاازایشون راضیم دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر با حوصله دقیق باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹برای معاینه رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶اولین باره می رم پیشش
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عمل شبکیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۸چشمم عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۶/۰۲آب مروارید که هنوزجراحی نکردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی آب مروارید معاینه در کلینیک بسیار زمانبر ۵ ساعت منتظره معاینه بودیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴لیزر و تزریق اواستین
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۷برای اب م
۱۴۰۴/۰۷/۲۴التهاب چشم بوده والان درحال درمان هستین
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل شبکیه داشتم و به یک دکتر دیگه معرفی شدم جهت انجام عمل لیزر
۱۴۰۴/۰۷/۲۵خونریزی شبکیه داشتم به لطف دکتر بهبودی کامل پیدا کردم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عمل آب مروارید که رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار پزشک با استعداد و کاربردی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۲آب سیاه -تشخیص عالی بود برخورد دکتر و پرسنلشان عالی بود خدا عمر با برکت به ایشان عطا کند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عاللبیی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰انسداد ورید شبکیه درمان و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵با سلام جناب دکتر بسیار کاربلد متخصص صبور و متعهد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱با حوصله و رسیدگی خوب دارند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر باتجربه وعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶ایشون خیلی دکتر عالی وبا حوصله هستند و اخلاق و تشخیص خوب ومهمتر از همه اینکه نوبت دهی سریع وداخل کلینیک عکاسی برا چشم هم دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سوراخ شدن شبکیه که ایشون لیزر کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل آب مروارید یکی از چشمها
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹لیزر شبکیه انجام دادم
۱۴۰۲/۰۱/۱۵دکتر فوقالعاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتری بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دکتر حاظقی است
۱۴۰۱/۰۸/۰۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیارپزشکخوشاخلاقوخوشبرخوردپزشکبسیارباتجربهوعالیمنچشمهایمعملکردودستبسیارعالیداردودقتوتشخیصعالیخداوندیارویاورشباشد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دیابت چشم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱مشکل شبکیه تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تزریق در چشم مادرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳از آشنایان شنیدم دکتر بسیار حاذق و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۵باسلام و خسته نباشید ، ضمن تشکر از آقای دکتر بابت دقت عملی که دارند و برخورد خوبی که با بیمار دارند و تمام روشها و راههایی که برای درمان بیمار انجام میدهند سعی میکنند نهایت توجه و کارهای ممکنه را انجام بدهند ، به امید سلامتی و موفقیت روز افزون ایشون در پزشکی و در کنار خانواده محترم .
۱۴۰۴/۱۰/۰۱دکتر خوبین چند سال پیش شبکیه پدرموعمل کردن الان هم آبسیاه دارن باید عمل کنیم و اب مروارید مادرم توکل به خدا دعا کنید
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آقای دکتر باتجربه و صبور متشکرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سوراخ شدن شبکیه چشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶جهت معاینه چشم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دلسوز بیمار هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۷از وضعیت نوبت ایشان بسیار راضی هستم .اخلاق و طبابت ایشان هم بسیار عالیست.برایشان آرزوی تندرستی و شادی دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دوره درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل شبکیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۹کارشون عالیه.بهترین و سریعترین تشخیص رو ایشون داشتن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خیلی خو
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر بسبار با وجدان و حاذقی هستن.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱لیزر و تزریق اداستین عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰قصد عمل کردن آب مروارید دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹چکاب سالانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیاار دکتر عالی و با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل آب مروارید و عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عمل شبکیه مادر داشتن عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۶هنوز نمیدونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای مادربزرگ ام مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خیلی خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مادرم بخاطر دیابت شبکه چشمشون دچار خونریزی میشه ک دکتر زحمت تزریق و عملشونو کشیدن و خداروشکر خوبن
۱۴۰۱/۰۹/۲۴لیزرشبکیه چشم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر خ
۱۴۰۴/۰۵/۲۸ایشون پزشک حاذق و متشخص و خوش برخوردی هستند و به طور دقیق و کامل معاینات چشم را با دستگاههای مجهز انجام میدهند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مشکل تاری دیدونتیجه اینکه مشکوک به آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خود دکتر و بر خورد بسیار عالی ولی زمان انتظار بسیار طولانی و منشی که در رابطه نوبت بود بسیار بد برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر قابل اعتمادی وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱التهاب چشم فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خونمردگی چشم الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵التهاب شبکیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ازطریق دوستم با آقای دکتر اسنا شدم مادرشان را درمان کرده بودند خیلی راضی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷رسیدگی عالی و با حوصله به سوالات جواب میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹پزشک محترم، دقیق و با حسن خلق.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بد نبودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲آب مروارید عمل کردم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتر فوق العاده خوب و خوش برخوردهستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۲چشمم حساسیت دا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱شبکیه سوراخ شده بود لیزر کردم خوب بود اخیر بعضی وقتها درد دارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دکتر خاکی وبی دیا
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عمی شبکیه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱تاری دید. ضعیف شدت چشم عینک و قطره
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پزشک حاذق و باتجربه ای هستند برای مشکل التهاب شبکیه چشم تحت معالجه ایشان هستم که خداروشکر بهبود پیداکردم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹رضایت داشتم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پدرم پارگی شبکیه داشتند عمل کردند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عمل چشم پدر و مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹پارگی شبکیه داشتم و بخوبی برطرف شده و مشکلی ندارم بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بدونه نوبت بیمار ویزیت میشود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳باسلام معاینه ی چشم پسرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مادرم پیششون میرن. چشمش خونریزی کرده بود. خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عمل شبکیه انجام دادم بسیار عالی وبسیار مهربان وباادب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵عمل آب مروارید داشتم هنوزنتیجه معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۴/۰۵در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عمل آب مروارید چشم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸آقای دکتر بابیمار خوش برخورد وباروحیه خوب روبرو میشود درمعاینه بیمار باصبر وحوصله است.ودرکارخود بسیار حاذق است
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲همچنان در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر عالیه وبا حوصله با مریض رفتار میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عمل کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار دکتر باحوصله و مهربانی هستند. من احتمال وجود سوراخ در شبکیه چشم رو داشتم و با اینکه دقیق معاینه شدم، باز هم دکتر نظر قطعی ندادند و خواستند که در فواصل دو هفتهای چند مرتبه دیگه هم معاینه بشم تا با اطمینان کامل بهم بگن که شبکیه سالم هست و این سطح از توجه برای من خیلی ارزشمند بود.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰رماتیسم چشمی. خداروشکر درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عمل لنز
۱۴۰۱/۱۰/۱۴دید چشم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عمل آب م
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سوراخ شدن شبکیه
۱۴۰۱/۰۸/۳۰عالی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل التهاب چشمی
۱۴۰۴/۰۳/۲۳بسیار کارشون عالی هست.مادرم آب مروارید داشتن چشمشون راعمل کردن هردوچشمش.راضی بودن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۲با سلام من حدود 5 سال است که خاطر عمل آب مروارید هر دو چشم با دکتر آشنایی دارم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر باقی دکتر خیلی خوب و با تجربه است
۱۴۰۴/۰۳/۱۲ضعیف شدن چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر بسیار شریف و با اخلاق و تشخیص هم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲اخلاق خوب وتجربه کافی ومهم تر از همه انسانیت ایشان فوق العاده است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خون ریزی شپکیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۳ایشان پزشک حاذق و با تجربه و متعهد و اخلاق مدری هستندکه تشخیص ها و نحوه و شیوه ی درمانشان متفاوت و مؤثر و مفید است
۱۴۰۱/۰۷/۲۶درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲برای پارگی مویرگ چشم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خیلی دکتور خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی بودن خالم عمل چشم انجام دادن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳درحد مشاوره
۱۴۰۴/۰۵/۲۱چشمم آسیب دیده بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درود برشما، بنده چند سال پیش عمل آب مرواریدانجام دادم واز عمل خیلی راضی هستم ،
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸شبکیه. کار آقای دکتر و همکارانش عالی هست.
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برخوردپزشک بسیار عالی و به صحبت های بیمار خوب گوش میدهد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴برای معاینه رفتم، عینک تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲برای عمل اب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸در حال درمان شبکیه هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیارعالی.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عمل شبکیه چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستند ولی انتظار نوبت زیاده
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیاد دکتر حاذق و باحوصله و باتجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار دکتر صبور و محترمی هستند. من سالهاست فقط پیش ایشون ویزیت میشم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عفونت چشم(گل مژه)؛هنوز درمان نشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بی نظیر هم در علم و هم در اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل شبکیه همچنان تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷ویزیت و عمل چشم اطرافیان
۱۴۰۱/۱۱/۰۲شبکیه چشم مادرم پاره شده بود ومادرم با دیابت بسیار بالا پیش ایشون دکتر حاذق وبا تجربه وخوش اخلاق عمل شدن ولی مادرم از دیابت شون هست هرچن یکبار شبکیه شون دوباره پاره شد ودوباره پیش خودشون عمل شد ومادرم تند تند چشمش خونریزی میکرد دکتر هنگام عمل چشم مادرم را کاملن لیزر کرده تا دم به دقیقه خونیریزی نکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل نازکی شبکیه چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عمل داشتم.خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۱شبکه چشمم نازک شده بود واب مروارید آورده بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵