دکتر فاطمه قاضی نور فلوشیپ قرنیه و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 101252 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان، خیابان محتشم کاشانی (دقیقی)، روبروی پارکینگ طبقانی، کلینیک فوق تخصصی دیداوران طبقه ۳ واقع شده است.
دکتر فاطمه قاضی نور از متخصصان برجسته چشم پزشکی و دارای فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است که در شهر اصفهان فعالیت حرفهای دارد. ایشان با شماره نظام پزشکی 101252 و مدارک تخصصی چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، دانشآموخته دانشگاه تهران (بیمارستان فارابی) بوده و تجربه چشمگیری در زمینه جراحیهای نوین چشم دارند. مطب دکتر فاطمه قاضی نور در اصفهان، خیابان محتشم کاشانی (دقیقی)، روبروی پارکینگ طبقانی بنبست گلشن (۲۴)، کلینیک فوق تخصصی دیداوران طبقه سوم واقع شده است که بیماران میتوانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای ویزیت مراجعه کنند.
دکتر فاطمه قاضی نور بهعنوان جراح و متخصص چشم، خدمات متنوعی از جمله جراحی حذف عینک با روشهایی مانند فمتو لیزیک، اسمایل، PRK و لازک، کارگذاری لنز داخل چشمی و کراس لینکینگ (CXL) ارائه میدهد. ایشان همچنین در انجام انواع جراحیهای آب مروارید، بهویژه موارد پیچیده، عمل جراحی ناخنک با گرافت سلولهای بنیادی، پیوند قرنیه و جراحیهای زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) تخصص دارد. بیماران اصفهانی که به دنبال درمان مشکلات قرنیه یا عملهای پیشرفته چشمپزشکی هستند، میتوانند از تجربه و دانش روز دکتر فاطمه قاضی نور بهرهمند شوند.
نظرات بیماران نشاندهنده رضایت بالای آنان از دقت در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای دکتر قاضی نور است. بسیاری از مراجعهکنندگان از نتایج مثبت جراحیهای حذف عینک و بهبود بینایی خود ابراز خرسندی کردهاند و فضای کلی مطب را آرامشبخش و حرفهای توصیف نمودهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است و این موضوع روند مراجعه و هماهنگی را بسیار آسانتر کرده است.
در مجموع، دکتر فاطمه قاضی نور، فلوشیپ قرنیه و جراح و متخصص چشم در اصفهان است که با شماره نظام پزشکی 101252 و مدارک معتبر، گزینهای مطمئن برای درمان انواع بیماریهای چشم و انجام جراحیهای پیشرفته چشمی محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان خیابان محتشم کاشانی (دقیقی) روبروی پارکینگ طبقانی بن بست گلشن (۲۴) کلینیک فوق تخصصی دیداوران طبقه ۳
تشخیص خوب میدهد
۱۴۰۰/۰۹/۲۵فوق العاده دکترخوب وباحوصله هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بهترین دکتر چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار دکتر باخلاق وصبوری هستن من نزد خانم دکتر عمل فمتواسمایل انجام دادم خیلی راضی بودم. به چند نفر از دوستانم هم ایشون را معرفی کردم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دکتر عا
۱۴۰۴/۰۸/۱۷استاد عمل جراحی اسمایل هستند، من همه جا رفته بودم ، هیچ چشم پزشکی حاضر نشد بخاطر نمره چشمم من را اسمایل کنه، ولی خانم دکتر ضمن خوشرویی همیشگی و توضیح عمل من را بخوبی عمل کردند و الان بسیار از دید چشمام راضی ام و ایشون را به دوستام هم معرفی کردم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من قرنیه ی چشمم آسیب دیده بود و گفته بودن باید عمل بشه ولی خانم قاضی نوری کمکم کرد که با لنز پانسمانیی خوب بشم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸پسرم خال چشم داره سال یکبارتوسط دکترویزیت میشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بدلیل خشکی چشم و تعیین نمره ی چشم مراجعه کردم راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۸قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶سلام آب مروارید و الحمدالله خوب بود وکار واخلاق دکتر هم خوب بود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عمل آب مروایید
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر خوب وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۹من که دو سال زیر نظر دکتر که هستم هیچ خوب نشدم اما خیلی بدتر هم شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار صبور ، با دقت و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بینایی سنجی و ی کیست کوچک در لبه بالای چشم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲برا ویزیت
۱۴۰۰/۰۶/۱۰چشمم اب مروارید داشت
۱۳۹۹/۱۱/۱۰فشاریم دارم ودیابت دربیمارستان بقیه الله مراجعه کردم دارو تجویز کردند راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۲۹جمله نمیتواند توصیف کند....... کافیست یکبار مطب ایشان مراجعه کنید....متخصص و محترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳تنبلی چشم و تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴چشم مادرم رو برا آب موروارید عمل کردن و واقعا پیگیر حال عمومی مریضاشون هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹چشم هام ضعیف بودن و نیاز به عینک داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۴عمل اب سیاه چشم..راضی هستم از اخلاق و کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی بود خشکی چشم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹تشخیص عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۱۱چهار ماه قبل پیش خانم دکتر عمل لیزیک کردم.نتیجه عالی بود.خانم دکتر قاضی نور بهترین و دقیق ترین جراح لیزیک هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰من بعد از عمل لازک چشمم دوبار پیش ایشون اومدم کارشون فوق العاده و برخورد خیلی گرم و متینی دارن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی با حوصله معاینه می کرد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی سطح علمی اشون در مورد قرنیه اشون خیلی خوبه
۱۴۰۵/۰۱/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتربسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳سلام. ایشون پزشک با حوصله ای هستن، وبرای بیمارشون وقت میزارن، چشمم ملتهب بود، وچون پیوند قرنیه انجام داده بودم، با داروی که تجویز کرد، التهاب چشممون درمان کرد. سلامت باشن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷چون به تازگی عمل کرده بودم،مشکل خشکی چشم و با ژلی که ایشون تجویز کردند مساله حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲جراحی چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مامانم ناخونک چشم داشت که خانم دکتر عملشون کردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۰براده اهن داخل چشمم بود خیلی راحت درش آورد، ، فقط این دکتر نوبت روزانه میده خدا سلامتی بهش بده
۱۴۰۰/۱۱/۰۷مومن، کار بلد، و از لحاظ علمی بالا
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خشکی چشم وآستیگمات وضعیف شدن چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۲۲مشکل شبکیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عمل لیزیک خودم عالی عالی بود، بلافاصله بعدش بدون عینک همه چیز را شفاف میدیدم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴ضعیفی چشم و خشکی چشم از عالی هم عالی تر بود فداتشون شم بسیار دکتر خوب و عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۰در حد معاینه چشمی بود. خوب بودن. با احترام برخود میکردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶برای معاینه چشم رفتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۹راضی ب
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵