۶۸۳ نفر
دکتر باقر ترابی

دکتر باقر ترابی

متخصص چشم

متخصص شماره نظام: ۱۴۶۳۳
۹۸% پیشنهاد کاربران
۴۹۰ نفر

عمل اب مروارید چشم دخترم

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

بهترین

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عاللللللالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

مادر شوهرم آب مروارید داشت عمل کرد خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

خود اقای دکتر کارشون عالیه.ولی منشیشون دارن گار ایشون هم خراب میکنن. طرز برخورد و رفتار و حرکاتشون خیلی غیر عادیه.

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

نوبت عمل داشته ام که کنسل شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

لیزینک

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

خوب بودن

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

راضی بودم

۱۳۹۹/۰۲/۲۶

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

دکتر عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

جهت معاینه

۱۳۹۹/۰۶/۱۱

لیزیک کردم و خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

خدا خیرش بده واقعا دکتر کار بلدی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

بسیار دکتر باتجربه

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

توسط دکتر باقری عمل لیزیک شدم وراضی راضی بودم ممنون جناب دکتر ترابی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

تنبلی چشم بچه دکارخیلی خوبی ان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

بسیار پزشک خوب و حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

واقعادکترخیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

کلا دکتر خانوادگی است

۱۳۹۷/۰۵/۰۶

عالیییییییییئ

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۳۹۷/۰۴/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

لیزیک عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

مادرم راعمل کرده بود عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

دکتر بسیا ر عالی باتجربه وخوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

بررسی بینایی چشم پسرم از تولد تا کنون

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

جهت چکاب مراجع کردم بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

دکترخوبی هستن

۱۳۹۷/۰۸/۱۴

دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

برای معاینه خوب بودش

۱۳۹۸/۱۲/۰۴

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

معاینه سالیانه. دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

از سال 81 تحت نظرشون هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

بخاطر لنز شب عروسیم داشتم کور میشدم اقای دکتر نجاتم دادن

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

خیلی نتیجه گرفتم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

تشخیص اشتباه سایر پزشکان مبنی بر تنبلی چشم ک این پزشک با تجربه ب عدم تنبلی چشم فرزندم پی بردند

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

بسیار آگاه و خوش برخورد هستند

۱۳۹۹/۰۱/۳۱

من عمل چشم پیش ایشون انجام دادم و عالی بود.

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

تنبلی چشم دخترم تحت نظر ایشان درمان شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

سلام. من الان 33 سالمه. در 3 سالگی و 6 سالگی هر دو چشمم رو عمل انحراف توسط دکتر باقر ترابی انجام دادم. هنوزم هیچ مشکلی برام به وجود نیومده. چشمم ده دهم. دید عالی. بدون کوچکترین انحراف. واقعا کارشون درجه یک در ایران.

۱۳۹۷/۰۶/۱۵

بسیار عالی هستند ایشون

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

عمل لیزیک عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

برای معاینه چشم بچه ام رفته بودم که خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

تازه رفتم هنوز معلوم نیست

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تنبلی چشم فرزندم که ایشان درمان کردند .

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

عمل آب مروارید عمل کردیم. آشی بودیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالیییی هستند ایشون

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

آب مروارید چشم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

دخترم زگیل چشم داشت عمل کردن عالی

۱۳۹۹/۰۶/۳۰

برای ضعیفی چشم

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

مشکل انحراف چشم داشتم راضی هستم هم کارشون خوبه هم اخلاقشون

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

خیلی دقیق و با تجربه هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

بنده قوز قرنیه داشتم،ودکتر روی چشمهای بنده عملccl روانجام دادن،واقعاراضیم... علاوه به تشخیص درست ودقیق،ودرمان درست دکتری اخلاق مدار وباحوصله هستن وبرای بیماراشون وقت میزارنانشالله همیشه موفق باشن

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

چشمم تنبلی داشت همه چشم پزشک ها میگفتن باید عمل کنم ولی ایشون گفتن نیاز به عمل نیست بعد 12 سال خوب شدم و خیلی از ایشون راضیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

برای کوچک بودن چشم مراجعه شده

۱۳۹۹/۰۴/۰۷

چشمام ضعیف بود عینک گرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

ضعف ماهیچه ی چشم را درمان کردن

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

خیلی عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

برا انحراف رفتم فعلا کاری انجام نداده براچشم پسرم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

دکتر مهربون و با حوصله

۱۳۹۸/۱۰/۰۹

عمل لیزیک کردم عالی بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

معاینه خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

تنبلی چشم پسرم درمان شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

با حوصله

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

استرابیسم تا حدود زیادی رفع شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

انحراف داشتم و خیلی هم راضی هستم از کارشون

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

چشم لیزیک کردم عالی بود هم کارش هم اخلاقش

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

الان 35 سالمه و از 4 سالگی دکترم ایشون بودن.تشکرمیکنم بابت تمام زحماتشون و اینکه دکتر جدی و مهربون و از لحاظ تخصصی واقعا ازشون راضی بودم که 30 سال پیش ایشون میرفتیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

دکتز بسیار باسواد و دلسوزی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

چشمام خیلی تغییر میکرد درجش چندسال که پیش دکتر ترابی ک اومدم با ویزیت دقیق و عینکی و تجویز کردن چندساله الان عینکمو عوض نکردم و واقعا عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

دکتر باتجربه ای

۱۳۹۷/۰۸/۰۴

دکتری بسیار عابی

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

من یکی از بیماران راضی ایشان را دیدن

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

دکتر فوقالع

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

دکتر با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

چک اپ پسرم از یک سالگی، به خاطر انحراف

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

بنده شماره چشام4ونیم بود و نیم درجه آستیگمات داشتن و ایشون برای من لیزیک پی آر کی انجام دادند و خیلی راضیم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

عالی است ایشان

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

من بیست و پنج سال پیش عینک زدم وده سال پیش پیش خودشون لیزیک شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

بچم انحراف چشم داشت که توسط دکتر عمل شد و خوشبختانه نتیجه خیلی عالی داشت....

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

سلام، یکی از آشنایان عمل جراحی داشتن و رضایت داشتن.

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

خیلی عالی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

برا انحراف چشم پسرم

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

انحراف چشم دخترم برای خودم وهمسرم وخیلی از اشنایان حدود 20 سال است راضی هستم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

آستیکمات

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

از دیگران تعریف ایشون را بسیار شنیدم.

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

دکتر خیلی خوب و دقیق است

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

بیخیال

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

فوق العاده

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

برای پسرم بود و تشخیص دکتر عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

بسیار پزشک با اخلاق و کارآمدی هستند

۱۳۹۸/۰۷/۰۶

لیزیک چشم انجام دادم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

انحراف چشممو عمل کردم پیششون بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۸/۲۹

انحراف شدید چشم چپ و عمل جراحی 4 بار انجام شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۵

انحراف چشم و یه عمر مدیونشون هستم با کار خوبشون

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

از بچگی دکترم بوده وعالی بود عملش

۱۳۹۷/۰۴/۲۳

دوبینی

۱۴۰۰/۱۲/۲۷

معاینه چشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

چشم هام با شماره 3.5 رو پیش ایشون prk انجام دادم دو سال پیش. بدون مشکل بود و کاملا راضی هستم

۱۳۹۷/۱۰/۰۵

عمل لیزیک

۱۳۹۷/۰۹/۲۴

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

مشکل نزدیک بینی

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

تنبلی چشم.

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

مشکل خواصی نداشتم برای معاینه رفتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

دکتر خیلی خوبی

۱۳۹۹/۰۸/۰۱

عالی هستند از همه نظر

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

تنبلی چشم را در کودکی تشخیص دادن و روز به روز مطابق حرف دکتر بهتر شدم و در نهایت کامل رفع شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹

دکترترابی عزیزپزشک خانوادگی ماست بیشتر15سال هست که دکتررازحمت میدهیم پسرم لوچی چشم داشت عمل کردندبسیارعالی عمل کردندخداوندایشان راسلامت بداردانسان بسیارشریف ومحترمی هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

عمل لیزر بود و چشم دیگه آب مروارید آورده باید عمل بشم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

مشکل استرابیسم چشم داشتم کلن چشمم بهبودی کامل پیدا نمیکنه اما ایشون برا ظاهر چشمم زحمت کشیدن ومن راضی هستم از ایشون. خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

درمان تبلی چشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

تخصص عالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

عمل لیزیک چشم پیش اقای دکتر رفتیم بسیار هم راضی هستیم ،دکتر خانوادگی مون محسوب میشه

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عمل لیزیک انجام دادم و خیلی عالی بوده

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

خوب بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۸

Prk چشمم توسط ایشون انجام شد. راضی بودم

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

مشکل دید چشم وتغییرشماره عینک

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

برای چکاب بوده و بسیار عالی بودن تنبلی چشم دخترم را ب موقع تشخیص دادن

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

لوچی چشم داشتم عمل کردم و نتیجه ی بسیار خوبی دیدم

۱۳۹۸/۰۷/۲۷

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بسته بودن مجرای اشکی پسرم

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

دکتر خیلی مجرب وماهری هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

خیلی تشخیص عالی داشتند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

سلام قبلا دکتر چشم نوه ام بوده

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

ایسون دکتر من از بجگی بوده اند

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

استرابیسم متناوب چشمی با سه عمل جراحی کاملا رفع گردید

۱۳۹۷/۰۳/۱۸

انحراف چشم

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عالی بودند

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

بسیار تشخیص خوبی داذن خوش اخلاقن و در کل عالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

آستیگمات بودم ویزیت شدم عمل کردم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

سلام من 20 سال پیش لیزر کردم واقعا عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

انحراف چشم،بهبود نیافتم.

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

عالی و با دقت

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

دخت م انحراف چشم داشته

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

نمره عینک

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

با حوصله وتشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر خ

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

خیلی خیلی خوب بودن

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

قرنیه چشمم آسیب دیده بود و ایشون خیلی ماهرانه من را تحت درمان قرار دادند

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

مشکل حادی نبود

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

دکتر بسیار حاذق و با د

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

تنبلی چشم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

خازش چشم داشتم و سوزس که کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

از بچگی دکترم بوده،یه عمل هم کردن که خیلی خوب بوده،عالییییی

۱۳۹۷/۰۶/۰۵

عااااااالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

آستیگماتیسم چشم هم دور و هم نزدیک

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

تنبلی چشم ،خداروشکر تنبلی چشم دخترم برطرف شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عالی بودن از همه نطر

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

جهت چکاپ رفتم و ایشان بسیار با اخلاق و عالی بودند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

بسیار دکتر عالی هستند

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

انحراف چشم خوب بود

۱۳۹۷/۰۴/۰۸

در دوران کودکی بیمار دکتر بوده ام

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

تنبلی چشم دمان شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

خیلی زود نتیجه گرفتم. عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

انحراف چشم فرزند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

استرابیسم

۱۳۹۷/۰۳/۰۱

تنبلی چشم پسرم.دکتر بینظیری هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بسیار دکتر عالی من عمل چشم انجام داد پیش ایشان و راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

به نظر من اقای دکتر دقت خوبی در معاینه بیمار دارند و برای بیمار وقت صرف می کنند

۱۳۹۷/۰۸/۰۷

عالیه عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

برای معاینه چشم بجه ام رفتم پزشک بسیار حاذقی بودند

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عمل نحراف چشم چپ

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خیلی عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

خیلی مهربون منطقی هستن

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

من 18 سالگی لیزر کردم تا الان که35 سلام شده عالی بوده

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

خوب هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

عمل چشم انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عمل انحراف چشم انجام دادم واقعا راضی بودم

۱۳۹۹/۰۲/۱۸

معالج دخترم بودند و دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

انحراف مخفی چشم که هنوز درمان نشده

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

سلام عمل لیزیک انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

بسیار تا بسیار دکتر عالی و بی نظیر من هم دخترم و هم خودم و مامانم پیش ایشون ویزیت میشیم همچنین دختر دایی و دختر ایشون هم که نزد جناب دکتر می رن بسیار راضی هستند . آقای دکتر با حوصله و خیلی با دقت همه جوانب رو معاینه می کنند فقط می تونم بگم بی نظیر

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

خیلی عالی ودکترباتجربه ایهن

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

خوب بودند

۱۳۹۹/۱۰/۱۲

عمل لازک دو چشم، نتیجه بسیار رضایت بخش

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

در خصوص انحراف چشم و تشخیص و درمان آن عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

سلام کارشون عالیه من که همیشه دعا گویشون هستم چون چشم پسرم را بهش برگردوند

۱۳۹۹/۰۶/۰۳

بسیار دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

معاینه ی پسرم

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

من از بچه گی مریض دکتر ترابی بوده ام و مشکلم تنبلی چشم بوده که الان بهترشده ام

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

برای معاینه چشم نزد ایشان رفتم.

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۵
آدرس و تلفن مطب دکتر باقر ترابی
اصفهانخیابان چهارباغ بالا - کوچه بابک - ساختمان پگاه
روز‌های زوج
ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان چهارباغ بالا - کوچه بابک - ساختمان پگاه