تشخیص اشتباه سایر پزشکان مبنی بر تنبلی چشم ک این پزشک با تجربه ب عدم تنبلی چشم فرزندم پی بردند
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بسیار آگاه و خوش برخورد هستند
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
من عمل چشم پیش ایشون انجام دادم و عالی بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تنبلی چشم دخترم تحت نظر ایشان درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
سلام. من الان 33 سالمه. در 3 سالگی و 6 سالگی هر دو چشمم رو عمل انحراف توسط دکتر باقر ترابی انجام دادم. هنوزم هیچ مشکلی برام به وجود نیومده. چشمم ده دهم. دید عالی. بدون کوچکترین انحراف. واقعا کارشون درجه یک در ایران.
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
بسیار عالی هستند ایشون
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عمل لیزیک عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
برای معاینه چشم بچه ام رفته بودم که خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
تازه رفتم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
تنبلی چشم فرزندم که ایشان درمان کردند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عمل آب مروارید عمل کردیم. آشی بودیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالیییی هستند ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آب مروارید چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
دخترم زگیل چشم داشت عمل کردن عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
برای ضعیفی چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مشکل انحراف چشم داشتم راضی هستم هم کارشون خوبه هم اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
خیلی دقیق و با تجربه هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
بنده قوز قرنیه داشتم،ودکتر روی چشمهای بنده عملccl روانجام دادن،واقعاراضیم...
علاوه به تشخیص درست ودقیق،ودرمان درست
دکتری اخلاق مدار وباحوصله هستن وبرای بیماراشون وقت میزارنانشالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
چشمم تنبلی داشت همه چشم پزشک ها میگفتن باید عمل کنم ولی ایشون گفتن نیاز به عمل نیست بعد 12 سال خوب شدم و خیلی از ایشون راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
برای کوچک بودن چشم مراجعه شده
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
چشمام ضعیف بود عینک گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
ضعف ماهیچه ی چشم را درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
برا انحراف رفتم فعلا کاری انجام نداده براچشم پسرم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دکتر مهربون و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
معاینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
تنبلی چشم پسرم درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
با حوصله
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
استرابیسم تا حدود زیادی رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
انحراف داشتم و خیلی هم راضی هستم از کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
چشم لیزیک کردم عالی بود هم کارش هم اخلاقش
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
الان 35 سالمه و از 4 سالگی دکترم ایشون بودن.تشکرمیکنم بابت تمام زحماتشون و اینکه دکتر جدی و مهربون و از لحاظ تخصصی واقعا ازشون راضی بودم که 30 سال پیش ایشون میرفتیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
دکتز بسیار باسواد و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
چشمام خیلی تغییر میکرد درجش چندسال که پیش دکتر ترابی ک اومدم با ویزیت دقیق و عینکی و تجویز کردن چندساله الان عینکمو عوض نکردم و واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دکتر باتجربه ای
۱۳۹۷/۰۸/۰۴
دکتری بسیار عابی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
من یکی از بیماران راضی ایشان را دیدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
دکتر فوقالع
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
چک اپ پسرم از یک سالگی، به خاطر انحراف
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بنده شماره چشام4ونیم بود و نیم درجه آستیگمات داشتن و ایشون برای من لیزیک پی آر کی انجام دادند و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عالی است ایشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من بیست و پنج سال پیش عینک زدم وده سال پیش پیش خودشون لیزیک شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بچم انحراف چشم داشت که توسط دکتر عمل شد و خوشبختانه نتیجه خیلی عالی داشت....
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
سلام، یکی از آشنایان عمل جراحی داشتن و رضایت داشتن.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
خیلی عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
برا انحراف چشم پسرم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
انحراف چشم دخترم برای خودم وهمسرم وخیلی از اشنایان حدود 20 سال است راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آستیکمات
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
از دیگران تعریف ایشون را بسیار شنیدم.
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
دکتر خیلی خوب و دقیق است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
بیخیال
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
برای پسرم بود و تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بسیار پزشک با اخلاق و کارآمدی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
لیزیک چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
انحراف چشممو عمل کردم پیششون بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
انحراف شدید چشم چپ و عمل جراحی 4 بار انجام شد
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
انحراف چشم و یه عمر مدیونشون هستم با کار خوبشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
از بچگی دکترم بوده وعالی بود عملش
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
دوبینی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
چشم هام با شماره 3.5 رو پیش ایشون prk انجام دادم دو سال پیش. بدون مشکل بود و کاملا راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
عمل لیزیک
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
مشکل نزدیک بینی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
تنبلی چشم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مشکل خواصی نداشتم برای معاینه رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
دکتر خیلی خوبی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
عالی هستند از همه نظر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تنبلی چشم را در کودکی تشخیص دادن و روز به روز مطابق حرف دکتر بهتر شدم و در نهایت کامل رفع شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
دکترترابی عزیزپزشک خانوادگی ماست بیشتر15سال هست که دکتررازحمت میدهیم پسرم لوچی چشم داشت عمل کردندبسیارعالی عمل کردندخداوندایشان راسلامت بداردانسان بسیارشریف ومحترمی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
عمل لیزر بود و چشم دیگه آب مروارید آورده باید عمل بشم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
مشکل استرابیسم چشم داشتم کلن چشمم بهبودی کامل پیدا نمیکنه اما ایشون برا ظاهر چشمم زحمت کشیدن ومن راضی هستم از ایشون. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
درمان تبلی چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
تخصص عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عمل لیزیک چشم پیش اقای دکتر رفتیم بسیار هم راضی هستیم ،دکتر خانوادگی مون محسوب میشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عمل لیزیک انجام دادم و خیلی عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
Prk چشمم توسط ایشون انجام شد. راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
مشکل دید چشم وتغییرشماره عینک
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
برای چکاب بوده و بسیار عالی بودن تنبلی چشم دخترم را ب موقع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
لوچی چشم داشتم عمل کردم و نتیجه ی بسیار خوبی دیدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسته بودن مجرای اشکی پسرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دکتر خیلی مجرب وماهری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی تشخیص عالی داشتند
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
سلام قبلا دکتر چشم نوه ام بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
ایسون دکتر من از بجگی بوده اند
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
استرابیسم متناوب چشمی
با سه عمل جراحی کاملا رفع گردید
۱۳۹۷/۰۳/۱۸
انحراف چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بسیار تشخیص خوبی داذن خوش اخلاقن و در کل عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
آستیگمات بودم ویزیت شدم عمل کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
سلام من 20 سال پیش لیزر کردم واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
انحراف چشم،بهبود نیافتم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
عالی و با دقت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دخت م انحراف چشم داشته
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
نمره عینک
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
با حوصله وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دکتر خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
قرنیه چشمم آسیب دیده بود و ایشون خیلی ماهرانه من را تحت درمان قرار دادند
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
مشکل حادی نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر بسیار حاذق و با د
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خازش چشم داشتم و سوزس که کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
از بچگی دکترم بوده،یه عمل هم کردن که خیلی خوب بوده،عالییییی
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
عااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
آستیگماتیسم چشم هم دور و هم نزدیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
تنبلی چشم ،خداروشکر تنبلی چشم دخترم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عالی بودن از همه نطر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
جهت چکاپ رفتم و ایشان بسیار با اخلاق و عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
انحراف چشم خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۸
در دوران کودکی بیمار دکتر بوده ام
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
تنبلی چشم دمان شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خیلی زود نتیجه گرفتم. عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
انحراف چشم فرزند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
استرابیسم
۱۳۹۷/۰۳/۰۱
تنبلی چشم پسرم.دکتر بینظیری هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بسیار دکتر عالی من عمل چشم انجام داد پیش ایشان و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
به نظر من اقای دکتر دقت خوبی در معاینه بیمار دارند و برای بیمار وقت صرف می کنند
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
برای معاینه چشم بجه ام رفتم پزشک بسیار حاذقی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عمل نحراف چشم چپ
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
خیلی مهربون منطقی هستن
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
من 18 سالگی لیزر کردم تا الان که35 سلام شده عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عمل چشم انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عمل انحراف چشم انجام دادم واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
معالج دخترم بودند و دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
انحراف مخفی چشم که هنوز درمان نشده
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام عمل لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار تا بسیار دکتر عالی و بی نظیر من هم دخترم و هم خودم و مامانم پیش ایشون ویزیت میشیم همچنین دختر دایی و دختر ایشون هم که نزد جناب دکتر می رن بسیار راضی هستند . آقای دکتر با حوصله و خیلی با دقت همه جوانب رو معاینه می کنند فقط می تونم بگم بی نظیر
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خیلی عالی ودکترباتجربه ایهن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
عمل لازک دو چشم، نتیجه بسیار رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
در خصوص انحراف چشم و تشخیص و درمان آن عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
سلام کارشون عالیه من که همیشه دعا گویشون هستم چون چشم پسرم را بهش برگردوند
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
معاینه ی پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
من از بچه گی مریض دکتر ترابی بوده ام و مشکلم تنبلی چشم بوده که الان بهترشده ام
عمل اب مروارید چشم دخترم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بهترین
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عاللللللالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مادر شوهرم آب مروارید داشت عمل کرد خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خود اقای دکتر کارشون عالیه.ولی منشیشون دارن گار ایشون هم خراب میکنن. طرز برخورد و رفتار و حرکاتشون خیلی غیر عادیه.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵نوبت عمل داشته ام که کنسل شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۹لیزینک
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خوب بودن
۱۳۹۸/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۲۶عمل چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۰جهت معاینه
۱۳۹۹/۰۶/۱۱لیزیک کردم و خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خدا خیرش بده واقعا دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار دکتر باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴توسط دکتر باقری عمل لیزیک شدم وراضی راضی بودم ممنون جناب دکتر ترابی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶تنبلی چشم بچه دکارخیلی خوبی ان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار پزشک خوب و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰واقعادکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰کلا دکتر خانوادگی است
۱۳۹۷/۰۵/۰۶عالیییییییییئ
۱۳۹۹/۰۴/۲۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳لیزیک عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مادرم راعمل کرده بود عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیا ر عالی باتجربه وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بررسی بینایی چشم پسرم از تولد تا کنون
۱۳۹۹/۱۰/۰۶جهت چکاب مراجع کردم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکترخوبی هستن
۱۳۹۷/۰۸/۱۴دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶برای معاینه خوب بودش
۱۳۹۸/۱۲/۰۴آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۱۲معاینه سالیانه. دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۰از سال 81 تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بخاطر لنز شب عروسیم داشتم کور میشدم اقای دکتر نجاتم دادن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸تشخیص اشتباه سایر پزشکان مبنی بر تنبلی چشم ک این پزشک با تجربه ب عدم تنبلی چشم فرزندم پی بردند
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بسیار آگاه و خوش برخورد هستند
۱۳۹۹/۰۱/۳۱من عمل چشم پیش ایشون انجام دادم و عالی بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تنبلی چشم دخترم تحت نظر ایشان درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۷سلام. من الان 33 سالمه. در 3 سالگی و 6 سالگی هر دو چشمم رو عمل انحراف توسط دکتر باقر ترابی انجام دادم. هنوزم هیچ مشکلی برام به وجود نیومده. چشمم ده دهم. دید عالی. بدون کوچکترین انحراف. واقعا کارشون درجه یک در ایران.
۱۳۹۷/۰۶/۱۵بسیار عالی هستند ایشون
۱۳۹۷/۱۲/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عمل لیزیک عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳برای معاینه چشم بچه ام رفته بودم که خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰تازه رفتم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۳تنبلی چشم فرزندم که ایشان درمان کردند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عمل آب مروارید عمل کردیم. آشی بودیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالیییی هستند ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۹آب مروارید چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دخترم زگیل چشم داشت عمل کردن عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰برای ضعیفی چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲مشکل انحراف چشم داشتم راضی هستم هم کارشون خوبه هم اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۹خیلی دقیق و با تجربه هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بنده قوز قرنیه داشتم،ودکتر روی چشمهای بنده عملccl روانجام دادن،واقعاراضیم... علاوه به تشخیص درست ودقیق،ودرمان درست دکتری اخلاق مدار وباحوصله هستن وبرای بیماراشون وقت میزارنانشالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰چشمم تنبلی داشت همه چشم پزشک ها میگفتن باید عمل کنم ولی ایشون گفتن نیاز به عمل نیست بعد 12 سال خوب شدم و خیلی از ایشون راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸برای کوچک بودن چشم مراجعه شده
۱۳۹۹/۰۴/۰۷چشمام ضعیف بود عینک گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ضعف ماهیچه ی چشم را درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴برا انحراف رفتم فعلا کاری انجام نداده براچشم پسرم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر مهربون و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۰۹عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۲معاینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹تنبلی چشم پسرم درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲با حوصله
۱۳۹۹/۱۲/۱۹استرابیسم تا حدود زیادی رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲انحراف داشتم و خیلی هم راضی هستم از کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶چشم لیزیک کردم عالی بود هم کارش هم اخلاقش
۱۴۰۰/۰۱/۰۷الان 35 سالمه و از 4 سالگی دکترم ایشون بودن.تشکرمیکنم بابت تمام زحماتشون و اینکه دکتر جدی و مهربون و از لحاظ تخصصی واقعا ازشون راضی بودم که 30 سال پیش ایشون میرفتیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵دکتز بسیار باسواد و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷چشمام خیلی تغییر میکرد درجش چندسال که پیش دکتر ترابی ک اومدم با ویزیت دقیق و عینکی و تجویز کردن چندساله الان عینکمو عوض نکردم و واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر باتجربه ای
۱۳۹۷/۰۸/۰۴دکتری بسیار عابی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳من یکی از بیماران راضی ایشان را دیدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دکتر فوقالع
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱چک اپ پسرم از یک سالگی، به خاطر انحراف
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بنده شماره چشام4ونیم بود و نیم درجه آستیگمات داشتن و ایشون برای من لیزیک پی آر کی انجام دادند و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عالی است ایشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۵من بیست و پنج سال پیش عینک زدم وده سال پیش پیش خودشون لیزیک شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بچم انحراف چشم داشت که توسط دکتر عمل شد و خوشبختانه نتیجه خیلی عالی داشت....
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سلام، یکی از آشنایان عمل جراحی داشتن و رضایت داشتن.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۷برا انحراف چشم پسرم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰انحراف چشم دخترم برای خودم وهمسرم وخیلی از اشنایان حدود 20 سال است راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹آستیکمات
۱۴۰۰/۰۳/۱۷از دیگران تعریف ایشون را بسیار شنیدم.
۱۳۹۹/۰۱/۲۵دکتر خیلی خوب و دقیق است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بیخیال
۱۳۹۹/۰۴/۳۱فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۶برای پسرم بود و تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار پزشک با اخلاق و کارآمدی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۶لیزیک چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶انحراف چشممو عمل کردم پیششون بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۹انحراف شدید چشم چپ و عمل جراحی 4 بار انجام شد
۱۳۹۸/۱۰/۰۵انحراف چشم و یه عمر مدیونشون هستم با کار خوبشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۸از بچگی دکترم بوده وعالی بود عملش
۱۳۹۷/۰۴/۲۳دوبینی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵چشم هام با شماره 3.5 رو پیش ایشون prk انجام دادم دو سال پیش. بدون مشکل بود و کاملا راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۰۵عمل لیزیک
۱۳۹۷/۰۹/۲۴عمل چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱مشکل نزدیک بینی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱تنبلی چشم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مشکل خواصی نداشتم برای معاینه رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دکتر خیلی خوبی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱عالی هستند از همه نظر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تنبلی چشم را در کودکی تشخیص دادن و روز به روز مطابق حرف دکتر بهتر شدم و در نهایت کامل رفع شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۹دکترترابی عزیزپزشک خانوادگی ماست بیشتر15سال هست که دکتررازحمت میدهیم پسرم لوچی چشم داشت عمل کردندبسیارعالی عمل کردندخداوندایشان راسلامت بداردانسان بسیارشریف ومحترمی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عمل لیزر بود و چشم دیگه آب مروارید آورده باید عمل بشم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶مشکل استرابیسم چشم داشتم کلن چشمم بهبودی کامل پیدا نمیکنه اما ایشون برا ظاهر چشمم زحمت کشیدن ومن راضی هستم از ایشون. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹درمان تبلی چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸تخصص عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰عمل لیزیک چشم پیش اقای دکتر رفتیم بسیار هم راضی هستیم ،دکتر خانوادگی مون محسوب میشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عمل لیزیک انجام دادم و خیلی عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۸Prk چشمم توسط ایشون انجام شد. راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مشکل دید چشم وتغییرشماره عینک
۱۴۰۰/۰۴/۱۶برای چکاب بوده و بسیار عالی بودن تنبلی چشم دخترم را ب موقع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵لوچی چشم داشتم عمل کردم و نتیجه ی بسیار خوبی دیدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسته بودن مجرای اشکی پسرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر خیلی مجرب وماهری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی تشخیص عالی داشتند
۱۳۹۷/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سلام قبلا دکتر چشم نوه ام بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ایسون دکتر من از بجگی بوده اند
۱۴۰۰/۰۷/۰۱استرابیسم متناوب چشمی با سه عمل جراحی کاملا رفع گردید
۱۳۹۷/۰۳/۱۸انحراف چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بسیار تشخیص خوبی داذن خوش اخلاقن و در کل عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱آستیگمات بودم ویزیت شدم عمل کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۰۹سلام من 20 سال پیش لیزر کردم واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵انحراف چشم،بهبود نیافتم.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی و با دقت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دخت م انحراف چشم داشته
۱۴۰۰/۱۰/۰۹نمره عینک
۱۳۹۹/۰۹/۰۷با حوصله وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۹قرنیه چشمم آسیب دیده بود و ایشون خیلی ماهرانه من را تحت درمان قرار دادند
۱۳۹۹/۰۶/۳۱مشکل حادی نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر بسیار حاذق و با د
۱۳۹۸/۱۱/۲۳تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خازش چشم داشتم و سوزس که کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱از بچگی دکترم بوده،یه عمل هم کردن که خیلی خوب بوده،عالییییی
۱۳۹۷/۰۶/۰۵عااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸آستیگماتیسم چشم هم دور و هم نزدیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۸تنبلی چشم ،خداروشکر تنبلی چشم دخترم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی بودن از همه نطر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴جهت چکاپ رفتم و ایشان بسیار با اخلاق و عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱انحراف چشم خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۰۸در دوران کودکی بیمار دکتر بوده ام
۱۳۹۹/۰۹/۱۱تنبلی چشم دمان شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خیلی زود نتیجه گرفتم. عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶انحراف چشم فرزند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹استرابیسم
۱۳۹۷/۰۳/۰۱تنبلی چشم پسرم.دکتر بینظیری هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار دکتر عالی من عمل چشم انجام داد پیش ایشان و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵به نظر من اقای دکتر دقت خوبی در معاینه بیمار دارند و برای بیمار وقت صرف می کنند
۱۳۹۷/۰۸/۰۷عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸برای معاینه چشم بجه ام رفتم پزشک بسیار حاذقی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عمل نحراف چشم چپ
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی مهربون منطقی هستن
۱۳۹۷/۰۹/۱۰من 18 سالگی لیزر کردم تا الان که35 سلام شده عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴خوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عمل چشم انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عمل انحراف چشم انجام دادم واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸معالج دخترم بودند و دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶انحراف مخفی چشم که هنوز درمان نشده
۱۳۹۹/۱۰/۱۰سلام عمل لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار تا بسیار دکتر عالی و بی نظیر من هم دخترم و هم خودم و مامانم پیش ایشون ویزیت میشیم همچنین دختر دایی و دختر ایشون هم که نزد جناب دکتر می رن بسیار راضی هستند . آقای دکتر با حوصله و خیلی با دقت همه جوانب رو معاینه می کنند فقط می تونم بگم بی نظیر
۱۳۹۹/۰۹/۱۰خیلی عالی ودکترباتجربه ایهن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عمل لازک دو چشم، نتیجه بسیار رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۱/۲۷در خصوص انحراف چشم و تشخیص و درمان آن عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱سلام کارشون عالیه من که همیشه دعا گویشون هستم چون چشم پسرم را بهش برگردوند
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴معاینه ی پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۲/۱۷من از بچه گی مریض دکتر ترابی بوده ام و مشکلم تنبلی چشم بوده که الان بهترشده ام
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷برای معاینه چشم نزد ایشان رفتم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۵