تبا شخیص بموقع مشکل گرفتگی شریان که با آنژیو کلیه ی من رو نجات دادند.ممنون زحمات دکتر صمدانی واستادان محتم دکتر جنابی ودکتر سزاوار
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خیلی خیلی دکتر خوبی هست عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
مشگل کلیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عالب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
سلام..پزشک بسیار خوش برخورد وبا تجربه یی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
دفع پروتین داشتم وبهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بیماری پر فشاری مادرم. عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکتر بسیار خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
مراجعه بدلیل کراتین 1/7 بوده که تابحال توسط آقای دکترجنابی کنترل شده
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
فشار خون در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۱۴
دکتر مادرم بودن و مشکل کلیه شونو ایشون حل کردن شنیدم جنوبیا به دکتر میگن امامزاده آریا چون معتقدن دستان دکتر شفا بخشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بینظییر
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار عالی بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
سنگ کلیه و بهترین نتیجه را گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
چک آپ کلیه بود و خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
باسواد و با وجدان
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
دکتر فوق العاده با صبر و حوصله و معلومات بالا واقعا بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
مادرم مشکل کلیوی داشت و چند وقت تحت نظر ایشون بودن و رضایت داشتیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
دفع پروتین تحت در مان
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
مشکل کلیه داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
درمان شدو دیالیز نشد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بسیار توانمندودحاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دکتر مادرم هستن بسیار برای بیمار وقت میگذارند و اطلاعات بالا دارند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
من یکبارقبلا اومدم وخیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
چکاب.عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
پدرم با وجود سکته مغزی و عدم تحرک مشکل کلیه داشت و باید دیالیز میشد اما با داروهای تجویز شده و مراقبت بیمارستانی این مسئله برطرف شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
مشکل کلیه خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
متخصص بی نظیری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
فشار خون
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
پسرم نحت نظر ایشان بودند برای نارسایی کلیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
در یک کلمه عالی هستن ایشون حدود چندین ساله که مادرمو میبرم پیش ایشون برای بیماری دیابت و فشار
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی خانم موسوی مهربانمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
فشارخون و قند خون
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
پیوند کلیه یکی از اقوام
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
یک بار مراجعه کرده ام و فعلا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
بسیار دکتر عالی ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
دکتر حاذقیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
مشکل فسار خون که برطرف شد به حمدالله
۱۳۹۷/۰۷/۱۳
مشکل فشار خون
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
صبور، برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
فشار خون
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
نارسایی کلیه تجوبز و درمان عال
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
پدرم ناراحتی کلیه پیدا کرده بود خدارو شکر دکتر متوجه شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
مشکل سنگ کلیه داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تحت نظر ایشان هستم برای پیوند واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بسیار مسلط به کارشون هستن. و با اخلاق انسانی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
مشکل کلیه داشتیم
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
تشخیصش عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فشارخ.ن و طبابت ایشون تخصصی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
کوچک شدن کلیوی و دیالیز نشدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
یک بار برای معاینه رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالی بوده
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
در ویزیت اول فعلا آزمایش نوشتن ولی شنیدم دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
فشار خون
۱۳۹۷/۰۲/۰۷
بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خوب هستنو
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
نزدیک به بیست سال مریض ایشان هستم و یکی از بهترین دکتر ها ی که دیدم و بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
بسیاردکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
دفع پروتیئن از کلیه داشتم وبهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
فوق العاده دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
دکتر خوب و عالی و متعهد به کار بدون اقراق
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
با توجه به اینکه ایشان متخصص داخلی می باشند و بنده چون فشارخون داشتم به ایشان مراجعه و از نحوه تشخیص ایشان ودرمان بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فشار خون، کنترل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
مشکل فشار خون
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
بسیار زبردست و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بسیار با دانش
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خیلی عالی وخوبه است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار در تشخیص عالی و بینظیر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
راضی هستیم
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
مشکل کلیوی
نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
مشکل کبد و کلیه
دکتر جنابی حرف نداره
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مشکل فشار خون وکلیه داشتم که با کمک ایشون خیلی خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
عالی بودت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیارباتجربه وحاذق هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
یکی از بهترین پزشک ها
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار عا
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
خیلی خوب تشخیص میدن و درمان میکنن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بالا بودن کراتین نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
خوب بود،از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عفونت مجاری ادراری، بسیار عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
تخصصشان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
عالی و فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
نارسایی کلیه و چند سال است تحت نظرشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عفونت ادراری و عفونت مثانه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بله بسیاردکتر مجربی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
بسیارعالی وفهمیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بسیارخوب وحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
مشکل پروستات
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
مشکل کلیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالییییییییی
کلیه مادرم داشت از دست میرفت ایشون معالجه شون کرد
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
سنگ کلیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستند میخوام برم پیششون
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بخاطربیماری مادرخدابیامرزم باایشون اشناهستم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
سلام دکتر جنابی ..من فرزند بیمار شما به نام صنمبر کرمانی هستم ! دوباره اون عفونت کلیه مادرم رو بی حال کرده و درخواست کمک دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۸
عالیننننننننننن
۱۳۹۸/۰۹/۱۳
کراتین خونم بالابود ک توسط تجدیز ایشون پایین اومده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
دکتر حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
سلام بنده از شاگردان جناب آقای دکتر جنابی بودم از اساتید هیئت علمی دانشگاه هستند و به واسطه آموزش به دانشجویان اطلاعات و سطح سواد علمی ایشان به روز است و بسیار با تجربه و مشفق بیمار هستند و تایم کافی برای بیمار اختصاص می دهند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
مادرم تحت نظر ایشون بودن ، ومورد رضایت اینجانب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دفنپروتین
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خیلی دکتر خوبی هستن و کارش عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کراتین پدرم بالا بود فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
من مشکل کراتین بالا داشتم و خداروشکر ایشون کمک کردند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بسیار عالی، بهترین دکتر هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
رفتار منشی ایشون بسیار مودبانه وعالیییییییییییی بود از آقای دکتر هم که دیگه نمیشه حرفی زد کار ایشون بسار عالیییی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار خوش انرژی،حاذق
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
عفونت و شن کلیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
کلیه مادرم پیوندی بود ؛ 25% کارکرد داشت؛ با لطف خدا و تشخیص و مداوای ایشون دوباره کلیه احیا شد و حدود 10سال دیگر کار کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هنوز آزمایش دادیم ولی خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
مادر من تحت نظر ایشان بودند تقریبا همه خانواده ویزیت فشار خون و کلیه رو پیش ایشون میریم و نظر و تشخیص ایشون رو خیلی قبول داریم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
پزشک مادر اینجانب بنام زینب خواجه بگلی است
که هم اکنون در بیمارستان رسول اکرم بخش icu بستری هستند
تبا شخیص بموقع مشکل گرفتگی شریان که با آنژیو کلیه ی من رو نجات دادند.ممنون زحمات دکتر صمدانی واستادان محتم دکتر جنابی ودکتر سزاوار
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خیلی خیلی دکتر خوبی هست عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰مشگل کلیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عالب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سلام..پزشک بسیار خوش برخورد وبا تجربه یی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۸عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸دفع پروتین داشتم وبهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷بیماری پر فشاری مادرم. عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر بسیار خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مراجعه بدلیل کراتین 1/7 بوده که تابحال توسط آقای دکترجنابی کنترل شده
۱۳۹۹/۰۳/۳۱فشار خون در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۱۴دکتر مادرم بودن و مشکل کلیه شونو ایشون حل کردن شنیدم جنوبیا به دکتر میگن امامزاده آریا چون معتقدن دستان دکتر شفا بخشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بینظییر
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار عالی بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۹سنگ کلیه و بهترین نتیجه را گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳چک آپ کلیه بود و خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۲باسواد و با وجدان
۱۳۹۸/۱۰/۰۲دکتر فوق العاده با صبر و حوصله و معلومات بالا واقعا بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۶مادرم مشکل کلیوی داشت و چند وقت تحت نظر ایشون بودن و رضایت داشتیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶دفع پروتین تحت در مان
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشکل کلیه داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰درمان شدو دیالیز نشد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بسیار توانمندودحاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۲/۲۰دکتر مادرم هستن بسیار برای بیمار وقت میگذارند و اطلاعات بالا دارند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴من یکبارقبلا اومدم وخیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵چکاب.عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹پدرم با وجود سکته مغزی و عدم تحرک مشکل کلیه داشت و باید دیالیز میشد اما با داروهای تجویز شده و مراقبت بیمارستانی این مسئله برطرف شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵مشکل کلیه خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۴متخصص بی نظیری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳فشار خون
۱۳۹۹/۰۸/۰۵پسرم نحت نظر ایشان بودند برای نارسایی کلیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۹در یک کلمه عالی هستن ایشون حدود چندین ساله که مادرمو میبرم پیش ایشون برای بیماری دیابت و فشار
۱۳۹۸/۱۲/۲۵واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی خانم موسوی مهربانمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱فشارخون و قند خون
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پیوند کلیه یکی از اقوام
۱۳۹۸/۱۱/۱۷بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸یک بار مراجعه کرده ام و فعلا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۲۰بسیار دکتر عالی ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دکتر حاذقیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴مشکل فسار خون که برطرف شد به حمدالله
۱۳۹۷/۰۷/۱۳مشکل فشار خون
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹صبور، برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸فشار خون
۱۴۰۰/۰۳/۰۶نارسایی کلیه تجوبز و درمان عال
۱۳۹۹/۰۲/۲۷پدرم ناراحتی کلیه پیدا کرده بود خدارو شکر دکتر متوجه شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴مشکل سنگ کلیه داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲تحت نظر ایشان هستم برای پیوند واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۰۹بسیار مسلط به کارشون هستن. و با اخلاق انسانی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸مشکل کلیه داشتیم
۱۳۹۸/۱۰/۰۵تشخیصش عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶فشارخ.ن و طبابت ایشون تخصصی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۳کوچک شدن کلیوی و دیالیز نشدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰یک بار برای معاینه رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی بوده
۱۳۹۷/۰۲/۱۸در ویزیت اول فعلا آزمایش نوشتن ولی شنیدم دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵فشار خون
۱۳۹۷/۰۲/۰۷بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب هستنو
۱۳۹۹/۱۱/۲۹نزدیک به بیست سال مریض ایشان هستم و یکی از بهترین دکتر ها ی که دیدم و بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیاردکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۶عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دفع پروتیئن از کلیه داشتم وبهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴فوق العاده دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶دکتر خوب و عالی و متعهد به کار بدون اقراق
۱۳۹۹/۰۲/۲۹با توجه به اینکه ایشان متخصص داخلی می باشند و بنده چون فشارخون داشتم به ایشان مراجعه و از نحوه تشخیص ایشان ودرمان بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۰۴فشار خون، کنترل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵مشکل فشار خون
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۰بسیار زبردست و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار با دانش
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی عالی وخوبه است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار در تشخیص عالی و بینظیر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷راضی هستیم
۱۳۹۸/۰۳/۲۱مشکل کلیوی نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۱۳مشکل کبد و کلیه دکتر جنابی حرف نداره
۱۳۹۹/۰۹/۲۵مشکل فشار خون وکلیه داشتم که با کمک ایشون خیلی خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی بودت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیارباتجربه وحاذق هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۰یکی از بهترین پزشک ها
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عا
۱۳۹۷/۰۶/۰۶خیلی خوب تشخیص میدن و درمان میکنن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بالا بودن کراتین نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۴دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۳/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خوب بود،از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عفونت مجاری ادراری، بسیار عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تخصصشان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عالی و فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶نارسایی کلیه و چند سال است تحت نظرشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عفونت ادراری و عفونت مثانه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بله بسیاردکتر مجربی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳بسیارعالی وفهمیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۰بسیارخوب وحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل پروستات
۱۳۹۹/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۰مشکل کلیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالییییییییی کلیه مادرم داشت از دست میرفت ایشون معالجه شون کرد
۱۳۹۸/۰۴/۱۰سنگ کلیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبی هستند میخوام برم پیششون
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بخاطربیماری مادرخدابیامرزم باایشون اشناهستم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷سلام دکتر جنابی ..من فرزند بیمار شما به نام صنمبر کرمانی هستم ! دوباره اون عفونت کلیه مادرم رو بی حال کرده و درخواست کمک دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۸عالیننننننننننن
۱۳۹۸/۰۹/۱۳کراتین خونم بالابود ک توسط تجدیز ایشون پایین اومده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۲۰سلام بنده از شاگردان جناب آقای دکتر جنابی بودم از اساتید هیئت علمی دانشگاه هستند و به واسطه آموزش به دانشجویان اطلاعات و سطح سواد علمی ایشان به روز است و بسیار با تجربه و مشفق بیمار هستند و تایم کافی برای بیمار اختصاص می دهند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مادرم تحت نظر ایشون بودن ، ومورد رضایت اینجانب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دفنپروتین
۱۳۹۹/۰۲/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن و کارش عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کراتین پدرم بالا بود فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴من مشکل کراتین بالا داشتم و خداروشکر ایشون کمک کردند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار عالی، بهترین دکتر هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶رفتار منشی ایشون بسیار مودبانه وعالیییییییییییی بود از آقای دکتر هم که دیگه نمیشه حرفی زد کار ایشون بسار عالیییی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار خوش انرژی،حاذق
۱۳۹۸/۰۹/۰۶عفونت و شن کلیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶کلیه مادرم پیوندی بود ؛ 25% کارکرد داشت؛ با لطف خدا و تشخیص و مداوای ایشون دوباره کلیه احیا شد و حدود 10سال دیگر کار کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱هنوز آزمایش دادیم ولی خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مادر من تحت نظر ایشان بودند تقریبا همه خانواده ویزیت فشار خون و کلیه رو پیش ایشون میریم و نظر و تشخیص ایشون رو خیلی قبول داریم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پزشک مادر اینجانب بنام زینب خواجه بگلی است که هم اکنون در بیمارستان رسول اکرم بخش icu بستری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیارمتعهدوخوش اخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۱بی نظیر هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۱دفع پروتین داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲حرف نداره عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۸فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فشار خون داشتم و درمان شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ب سیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۷کرانیین بالا
۱۴۰۰/۰۹/۱۷