تهران تهرانپارس...بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس ..روبروی داروخانه مینا ...نبش ۱۸۸ غربی ساختمان پزشکان ۳۲۴ طبقه دوم..
تلفن 02176703221
09120032799
تهران شریعتی خیابان بهارشیراز کوچه لواسانی پلاک 3 واحد 1
دکتر مهیار فصیحی جراح کلیه و مجاری ادراری و ناباروری با شماره نظام پزشکی ۱۱۳۱۶۲ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، روبروی داروخانه مینا، ساختمان پزشکان ۳۲۴ طبقه دوم قرار گرفته است.
دکتر مهیار فصیحی از جمله پزشکان برجسته در حوزه جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۱۱۳۱۶۲ به فعالیت حرفهای مشغول میباشد. دکتر مهیار فصیحی دارای تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) و همچنین فلوشیپ جراحی درونبین کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی) است که دانش و تجربه خود را با اخذ مدرک ART ناباروری از مرکز رویان و گذراندن دورههای پیشرفته تکمیل کرده است. تخصص اصلی دکتر مهیار فصیحی در جراحیهای پیشرفته کلیه و مجاری ادراری و درمان ناباروری مردان با استفاده از روشهای نوین اندویورولوژی و لاپاراسکوپی میباشد. مطب ایشان در منطقه تهرانپارس تهران، بین فلکه دوم و سوم، روبروی داروخانه مینا و نبش ۱۸۸ غربی ساختمان پزشکان ۳۲۴ طبقه دوم واقع شده است که دسترسی مناسبی را برای بیماران فراهم میکند.
دکتر مهیار فصیحی به عنوان فلوشیپ اندویورولوژی، در انجام جراحیهای کم تهاجمی و درمان بیماریهای مجاری ادراری و تناسلی با تکنیکهای پیشرفته سرآمد است. بیماران از مهارت ایشان در درمان سنگهای کلیه و مثانه، مشکلات ناباروری مردانه و تشخیص دقیق بیماریهای اورولوژی رضایت بالایی دارند. طبق نظرات مراجعهکنندگان، دکتر مهیار فصیحی با رویکرد علمی و اخلاق حرفهای، همواره سعی در انتخاب بهترین روش درمانی با کمترین عوارض را دارد. بسیاری از بیماران از برخورد محترمانه و توضیحات کامل ایشان در مورد روند درمان ابراز خرسندی کردهاند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری دکتر مهیار فصیحی فراهم است. برای بیماران ساکن شرق تهران یا محدوده تهرانپارس، مطب دکتر مهیار فصیحی گزینهای معتبر جهت مراجعه به جراح کلیه و مجاری ادراری و ناباروری محسوب میشود. حضور فعال ایشان در حوزه اورولوژی و ناباروری، به همراه مدارک معتبر تخصصی و فلوشیپ اندویورولوژی، این پزشک را به یکی از چهرههای شناختهشده در شهر تهران بدل کرده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس...بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس ..روبروی داروخانه مینا ...نبش ۱۸۸ غربی ساختمان پزشکان ۳۲۴ طبقه دوم..
تلفن ۰۲۱۷۶۷۰۳۲۲۱
۰۹۱۲۰۰۳۲۷۹۹
تهرانپارس...بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس ..روبروی داروخانه مینا ...نبش ۱۸۸ غربی ساختمان پزشکان ۳۲۴ طبقه دوم..
تلفن ۰۲۱۷۶۷۰۳۲۲۱
۰۹۱۲۰۰۳۲۷۹۹
شریعتی خیابان بهارشیراز کوچه لواسانی پلاک ۳ واحد ۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۳من مشکل عفونت ادرار داشتم و با یک بار ویزیت خوب شدم و تشخیص دکتر خوب بود و درمان شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹مشکل انسداد ادرار و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر بااخلاق وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بسیار دکتر خوب و با حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵تحت درمان هستم بسیار با اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۶هنوز دخترم تحت درمان هستن ولی در کل دکتر خوبی هستن و بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوب و باحوصله ای هستش
۱۴۰۱/۱۰/۰۴بسیار دکتر مهربان صبور و متبهر هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸بسیااار عالی .با حوصله .تشخیص دقیق و درمان دارویی کاملا موثر
۱۴۰۱/۰۵/۲۷دکتر حاذق و با آرامشی هستند و به من خیلی کمک کردند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۴سلام برای آزمایش رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عفونت کلیه داشتم عالی بود کارشون بسیار خوش برخورد و با تجربه بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ففلا نتیحه تداده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰پزشک خیلی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶پروستات چک آپ مجدد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خوبی بودن تشخیص درست دادن ولی نوبت گیری اینجا تاثیری نداره الکی هم ۳۰ تومن دادم ویزیت هم اونجا کامل دادم کم نشد ازش. کلا حضوری باید برین طبق تایمی که رسیدید به نوبت میفرسته تو
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر خوبی هستن من راضی بورم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶پروستات، بسیار با حوصله و حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار دکتر خوب و با تجریه ای ازشون متشکرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴پروستات داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر با دانش و اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵برخورد خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۶در حال
۱۴۰۳/۰۷/۰۸من برای عفونت مجاری ادراری و درد کلیه رفتم ویزیت.. همون داروهای دکتر زنان که قبلا بهم داده بودند دادند و هیچ تاثیری نداشت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر خوش برخوردی بودن و فعلا داروهایی که دادن رو دارم استفاده میکنم ولی در کل راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵نیاز ب راهنمایی دارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۱مشکل سوزش ادرار ام هنوز خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۳چند سال درد کشیدم وهیچ دکتری متوجه مشکلم نمیشد تا اینکه دکترفصیحی ویزیتم کرد ممنونم جناب دکتر فصیحی که هستی
۱۴۰۵/۰۴/۰۴پزشک خیلی محترمی هستند خیلی خوب بیمار رو از وضعیت بیماریش آگاه میکنن بدون اینکه رعب و وحشت درون بیمار بیاندازند و با آرامش تمام بیمار رو راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی خیلی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار دکتر خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۹باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷سلام.تازه خدمتشون رسیدم ولی از ایشان تعرف و تمجید زیاد شنیدم..مخصوصا اخلاقشون عالیه..فعلا در حال مصرف دارو هستم...امیدوارم انشالله جواب بگیرم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱برای عفونت ادراری مراجعه کرده بودم که تحت درمان قرار گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲پروستات
۱۴۰۳/۰۳/۰۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۷/۳۰تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۸سنگ کلبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷من تلفنی با ایشون مشاوره داشتم و خیلی کنجکاو هستم که از نزدیک ببینمشون.
۱۳۹۹/۰۸/۲۷برخورد مناسب
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی از اخلاق و عملکرد رضایت دارن
۱۴۰۲/۰۶/۱۶پزشک حاذق ، خوش برخورد ، با حوصله ، تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳سلام .مشکل پروستات دارم ی بار مراجعه کردم.هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱مشکل اسپرم داشتم که با کمک دکتر در حال حل شدنه
۱۴۰۳/۱۰/۳۰پدرم بودن مشکل پروستات دارن واقعارازی هستن ازاقای دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر حاضق وهابی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر با حوصله و دقیقی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۸خوب هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸آزمایشاتی برام نوشتند که دکترهای دیگر تا حالا ننوشته بودند که این آزمایشات در جریان درمانم کمک میکنند و فعلا تحت درمان میباشم .
۱۴۰۴/۰۳/۲۵برای مشکل پدرم رفته بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹راضی نبودم ۲ جلسه رفتم پیششون اما هنوز خوب نشدم با داروخانه ها زدو بند داره داروهایی گرون و مکمل ویزیت میکنه که از داروخانه درصد بگیره
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱پزشکی بسیار عالی باحوصله و با تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتر خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۲۵برای مشکل پروستات پدرم مراجعه داشتم، دکتری خوش برخورد و با حوصله بودند، و پدرم هنوز تحت درمان است.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار با اخلاق و با سواد خداوند عمر باعزت به خودشون و خانواده محترمشون بده در پناه امام زمان باشن آن شاالله
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دکتر بسیار خوش اخلاق و با صبور درمان من انجام شد و نتیجه درمان طی ۲۰ روز آینده مشخص میشود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹فعلآ تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰من مشکل عفونت ادرار داشتم و با یک بار ویزیت خوب شدم و تشخیص دکتر خوب بود و درمان شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار دکتر باحوصله ای هستن..با صحبتهاشون باعث آرامش میشن ونگرانی از بیمار دور میکنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶از چیزی که ناراحت شدم در این مطب این بود که از نوشتن دارو در سامانه امتناع کردن همون ابتدا سامانه قطع بود ولی بعد هم پیگیری کردم منشی توجهی نکرد و گوشی رو قطع کرد دارو و آزمایشات همه را مجبور شدیم آزاد انجام بدیم چون منشی مراکزی رو به اجبار معرفی می کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹پسرم مشکل داشت زود تشخیص دادن با یه نسخه حالش خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۷من مشکل عفونت ادرار داشتم و با یک بار ویزیت خوب شدم و تشخیص دکتر خوب بود و درمان شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹سنگ کلیه ..
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۵سابقه درمان بیمار را ندارند و جایی ثبت نمیکنند .
۱۴۰۵/۰۳/۲۵فعلا تحت
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مشکل انزال عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی با سواد خوش اخلاق منصف درجه یک
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۱۴سنگ کلیه
۱۴۰۱/۱۱/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۳سلام بابام مشکل پروستات داشت آقای دکتر عمل کرد و بهبود پیدا کرد.خیییلی خوش برخورد و صبور بودند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳تشهیص و نوع داروی تجویزی خیلی کمک کننده و خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سلام سنگ کلیه دمتر بسیار مهربان و خوش رو و با متنانت تمام با بیمارش صحبت می کند و با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر فصیحی دکتر مهربون ومنصف
۱۴۰۳/۱۱/۰۸تشخیص ایشان عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۵سنگ کلیه و دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۸رفتار خوب اخلاق خوب باحوصله و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۸رسیدگی وتشخیص بیماری و تجویز دارو و خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۷پروستات
۱۳۹۹/۱۰/۰۲بسیار دکتر با علمی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰دکتری عالی و خوش برخورد هستن و تشخیصشون هم عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ذیا طیار
۱۴۰۳/۰۳/۱۴مشکل کلیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیارعالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیا دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکترخیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عفونت داشتم فعلا تحت درمان دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱برای پسرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۳آقای دکتر فصیحی با اینکه اولین باریست که خدمت ایشون مراجعه کردم ایشون با دقت به حرفهای من گوش دادند وبعد برای من دارو تجویز کردند دکتر خوبیست
۱۴۰۴/۰۹/۱۳سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر بسیار دقیق و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۸مشکل پروستات
۱۴۰۳/۰۳/۲۷دکتر حاذق خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۷التهاب مثانه
۱۴۰۳/۰۵/۰۵بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۱/۱۱/۳۰دکتر خوب و با حوصلهای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بود ، بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ناراحتی پروستات
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عفونت پروستات
۱۴۰۳/۰۷/۱۵درمانم کامل نشد
۱۴۰۲/۰۱/۲۴صبورو متین
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برای پروستات رفتم فعلا دارو تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۲بسیارواردوباحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار عالی و پرحوصله هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷پروستات. دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۴من دفعه اولم بود خیلی متین و باصبر جواب دادن تا بحالم از روند درمانم راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴پروستات دکتر خوبی بودن با یک نسخه مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۳بسیار بسیار عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳پزشکی هست با دانش بالا ولی زیاد به حرف های بیمار توجه نمیکنه و با بیمار همدل نمیشه که بفهمه چی میگه فقط سریع داروهاشو مینویسه که بره سراغ بیمار بعدی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۸سنگ کلیه-عمل لیزر -بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خیلی خوش برخورد بودن من از اسلامشهر اومدم مطب چون شنیده بودم کارشون عالیه منشی مهربون داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۱انسان بسیار محترمی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مشکل کلیه و مثتانه دخترم 7 ساله است
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار با حوصله و دقت بالا عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴سلام عفونت مجاری ادرار داشتم درست تخلیه نمیشد ادرارم تکرر ادرار هم داشتم دکتر فوق العاده خوش برخورد الان تحت درمان هستم خیلی بهتر شدم فقط با یه نسخه درمان کرد هیچ هزینه اضافی نتراشید. ممنونم ازش
۱۴۰۴/۰۲/۰۴مدت انتظار زیاد نبود برخورد دکتر عالی بود تقریبا نتیجه گرفتم علائم بیماری قطع شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴تنگی مجرا داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عالی و با حوصله و ارامش دهنده هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سلام پسرم روجراحی کردن عالی واقعا
۱۴۰۱/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سلام،دکتر خوبی بودن از نظر من،به حرفام خوب گوش دادن با کمال آرامش،مشکلم رو خیلی زود متوجه شدن و تشخیص دادن بدون اینکه هزینه اضافی برای سونو و چیزای دیگه کنم که نشان از تجربه شون داره،داروها رو مصرف کردم و خدارو شکر خوب شدم،واقعا دکتر خوب یه نعمته
۱۴۰۳/۱۱/۲۴اورولوژی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار صبور وباسواد دلسوز وبه حرفهای بیمار بسیار توجه میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر بسیار حاذق و با سوادی می باشند
۱۴۰۲/۰۳/۰۴برای تکرر ادار پسرم در روز رفته بودم فعلا دارو تجویز کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸معمولی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۳۰برای درمان ناباروری مراجعه کردیم مارو به درستی راهنمایی کردن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار عالی با اخلاق خوب وبرخورد مناسب
۱۴۰۱/۰۶/۰۲زود انزالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مشکل عدم احتباس ادرار خیلی متشکر هستم از ایشون که مشکل من رو حل کردند
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتری حاذق . خوش اخلاق . عالی . تشخیص درست و درمان موثر . یک کلمه کارش درسته .
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکترحاذق وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خوبی است و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر با حوصله ایی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بینهایت خوش برخورد بامعاینه اول و قبل از سونوگرافی متوجه بیماری شدن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عفونت مثانه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی دکت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عالی بسیار خوب منکه رضایت داشتم از کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بادقت با حوصله حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی و هوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خوب مهربان و کار بلد هستن و با حوصله معاینه میکنن و توضیح میدن و از هر لحاظ عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سلام. من مشکل کراتنین خون داشتم رفتم خدمت دکتر فصیحی و و نتیجه مطلوب گرفتم ممنون از زحماتشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بد نیست
۱۴۰۴/۰۴/۱۹مطمئنن دکتر خوبی هستند که من مجدد ایشون رو انتخاب کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰من یک بار ب ایشون مراجعه کردم تااینجا ک خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار با
۱۴۰۱/۰۴/۲۶برای اولین بار عالی و خوش خنده مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درد کلیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵برای سنگ کلیه مراجعه کردم و با مصرف داروهای تجویز شده، سنگم پودر و دفع شد. دکتر بسیار خوب، خوش اخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۶برای اولین
۱۳۹۹/۱۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۳حاذق مهربان صبور کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲مشکل پروستات تحت درمانم نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل سنگ کلیه داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر خوبی بود و جراح فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۴/۳۰فعلا تحت درنات
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تشخیص وتجویزشان خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۴دکتر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲> با سلام و احترام بنده با علائمی مثل سوزش در ادرار، ترشح چرک، درد بیضه چپ و مشاهده چرک در منی به مطب دکتر مهیار فصیحی مراجعه کردم. دکتر با دقت علائم منو بررسی کردن و داروهایی برام تجویز شد که خوشبختانه بعد از چند روز، بهمرور علائمم رو به بهبودی رفت. روند درمان تحت نظر ایشون مفید بوده و فعلا بدون درد و ترشح هستم. از دکتر بابت دقت و تخصصشون تشکر میکنم، فقط پیشنهاد میکنم در ویزیتها زمان بیشتری برای توضیح دادن به بیمار گذاشته بشه تا روند درمان برای ما واضحتر بشه. با آرزوی سلامتی برای ایشون و بیمارانشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار عالی و با تحربه
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار مهربان و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵با تبحر
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بله حتما
۱۴۰۲/۰۴/۱۲فیبروز درقسمت انتهایی دستگاه دفع ادرار
۱۴۰۳/۱۲/۰۴با سلام دکتر بسار خوب و خوش برخوردی هستن و واسه مریض وقت میزارن
۱۳۹۸/۰۲/۰۵دکتر مهربان و دلسوز و کاربرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تشخیصشون خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷