دکتر رضوان احمدی رکن آبادی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی با شماره نظام پزشکی 120658 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار فردوس شرق، ابتدای خیابان عقیل، ساختمان پزشکان پلاک ۵، طبقه ۴، واحد ۸ واقع شده است.
دکتر رضوان احمدی رکن آبادی دارای فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و متخصص قلب و عروق است که با شماره نظام پزشکی 120658 در شهر تهران فعالیت میکند. ایشان فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز قلب تهران بوده و دارای بورد تخصصی بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ فوق تخصصی اکوکاردیوگرافی هستند. دکتر رضوان احمدی رکن آبادی بیش از ۱۵ سال سابقه طبابت تخصصی در حوزه قلب و عروق دارد و عضو انجمن اکوکاردیوگرافی ایران و امریکا است. انجام بیش از ۵۰۰۰ اکو کاردیوگرافی پیشرفته، استرس اکو، کنتراست اکو، اکوی مری، اکو سه بعدی و اکوی تخصصی در بیماران شیمی درمانی از جمله تجربیات ارزشمند ایشان محسوب میشود.
مطب دکتر رضوان احمدی رکن آبادی در تهران، محله صادقیه، بلوار فردوس شرق، ابتدای خیابان عقیل، ساختمان پزشکان، پلاک ۵، طبقه ۴، واحد ۸ قرار دارد که پذیرای بیماران در روزهای شنبه تا سهشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و پنجشنبهها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ است. تخصص اصلی ایشان تشخیص و درمان بیماریهای عروق کرونر، کنترل و درمان فشار خون، نارسایی قلبی و آریتمی قلبی است. خدمات اکوکاردیوگرافی تخصصی، تست ورزش، نوار قلب، هولتر ریتم و فشار خون، تست عروق ABI، مشاوره قلب و عروق قبل از جراحی و پایش بیماران دیابتی و سرطانی نیز در مطب ایشان ارائه میشود.
بر اساس تجربه گسترده و مدارک معتبر، دکتر رضوان احمدی رکن آبادی از نظر تشخیص دقیق، مهارت در انجام اکوکاردیوگرافیهای پیشرفته و برخورد حرفهای با بیماران، مورد اعتماد جامعه پزشکی و بیماران قرار گرفته است. بیماران از دقت بالا در مشاوره و پیگیریهای تخصصی ایشان رضایت داشتهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز برای مراجعهکنندگان فراهم است.
دکتر رضوان احمدی رکن آبادی با ارائه خدمات تخصصی و استفاده از دانش روز، یکی از پزشکان برجسته قلب و عروق در تهران محسوب میشود.
دکتر رضوان احمدی رکن آبادی خدمات تخصصی نظیر اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، تست ورزش، نوار قلب، هولتر ریتم، کنترل فشار خون، درمان نارسایی قلبی و مشاوره قلب و عروق پیش از جراحی را ارائه میدهد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر احمدی رکن آبادی فراهم است.
مطب دکتر احمدی رکن آبادی در تهران، بلوار فردوس شرق، ابتدای خیابان عقیل، ساختمان پزشکان، پلاک ۵، طبقه ۴، واحد ۸ واقع شده است.
وی متخصص قلب و عروق و دارای فلوشیپ فوق تخصصی اکوکاردیوگرافی است و در زمینه بیماریهای قلبی، اکوکاردیوگرافی پیشرفته، بیماریهای عروق کرونر، آریتمی و نارسایی قلبی تخصص دارد.
افرادی با بیماریهای قلبی، فشار خون بالا، آریتمی قلبی، سابقه بیماری عروق کرونر یا نیاز به اکوکاردیوگرافی پیشرفته میتوانند به ایشان مراجعه کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس ۱: بلوار فردوس شرق، ابتدای خیابان عقیل، ساختمان پزشکان، پلاک ۵ طبقه ۴ واحد ۸، روزهای شنبه و یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و پنج شنبه
خانم دکتر بسیار صبور، مهربون، حمایتگر و حاذق هستن بسیار ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار عالی و دوست داشتنی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۹خانم دکتر مهربون و دوست داشتنی هستند. مدتیه تحت درمانشون هستم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳موارد را خیلی خوب گوش دادن وبررسی کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار دکتر پرتجربه و خوبی هستند .برای بیماران وقت میذاره .اکو قلب انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸برای استرس اکو رفتم خیلی خیلی دکتر خوش برخورد و باسواد بودن. و اینکه خانم دکتر تشخیصشون از تمام دکترایی که قبلا مراجعه کرده بودم خیلی دقیق تر بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار خوب و تشخیص عالی. ولی خدمات گران قیمت بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴آقای دکتر مجید ملک محمد استاد ممتاز ریه بیمارستان مسیح دانشوری با نامه کتبی خدمت خانم دکتر رکن آبادی برای اکو قلب وفشار ریوی ارجاع دادن که خانم دکتر که بسیار دقیق و کم نظیر وبی بدیل هستند معاینه دقیق انجام دادند وگزارش اکو که الحمدلله خوب بود را برای دکتر ملک محمد ارجاع دادند بسیار دقیق هستند وخانم دکتر خوب گوش میکنند وخیلی خوب داروها وسوابق پزشکی را بررس میکنند عالی هستند در تشخیص ودرمان کم نظیر و بسیار علی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خانم دکتر بسیار باسواد و باشخصیت بودن مادر من رو استرس اکو کردند و بعد از چکاپ کامل تشخیصشون آنژیو بود که گرفتگی یکی از رگهای قلب بود و خداروشکر بعد آنژیو حالشون بهتره
۱۴۰۳/۰۳/۲۱درحال پیگیری
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خانم دکتر احمدی عالی هستند برای اکوی قلب نزد ایشان رفتم ولی ی چک کامل قلب برام انجام دادند و خیال مرا راحت کردند و کلی روحیه برای بیماریم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکترخوب وعالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱تحت درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بهترین دکتر خانمی که تابحال دیدم... خیلی باسواد و دقیق و خیلی برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۳/۱۲برای درد قفسه سینه مراجعه کردم.اکو،نوار قلب،تست ورزش انجام شد.مشکلی نبود .برام آزمایش نوشتن.علت بیشتر درد استرس و فشار عصبی هست.خانم دکتر صبور و با احترامی هستن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار دقیق با تجربه و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹فشار خون بالا داشتم ، تحت درمان با قرص هستم .
۱۴۰۳/۱۱/۲۳انروز با ایشون نوبت ویزیت داشتم خیلی عالی مثل همیشه
۱۴۰۲/۰۹/۲۹دکترخوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۱استرس اکو انجام دادم به خوبی تشخیص دادند
۱۴۰۲/۱۰/۲۰از ویژگی های خانم دکتر احمدی خوش برخوردی ایشان و معاینه دقیقشان میباشد.
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتر خیلی خیلی با اخلاق و شریف و همچنین حاذق و با تخصص اولین بارم بود به ایشون مراجعه میکردم به بیمارن قلبی و دریچه ای ایشون رو توصیه می کنم. حتما تحت نظر ایشون درمانم رو ادامه میدم چون خیلی خیلی برای بیمار وقت میذارن و این برام خیلی با ارزش بود. باتشکر از خانم دکتر و پرسنل خوش برخوردشون
۱۴۰۳/۰۳/۲۲دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵به نظرم دکتر دلسوز و خوش برخوردی بودن ، از تشخیص شون هم راضی بودم ، در کل عالی.
۱۴۰۳/۰۵/۲۶مشکل تغییر صدا و تنگی نفس که ایشون تشخیص آنژیوگرافی دادن هرچند خودشون انجام ندادند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام دکتر خوبی بودن تمام اکو های تخصصی رو داشتن و من اونجا استرس اکو با تزریق انجام دادم. کلینیک خوبی بود خوشم اومد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار با حوصله ، با انرژی مثبت و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۷لطفا قبل از هر کاری هزینه رو به مریض بگید آخرش نگید انقد شده مجبوری کارت بکشی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۳عالی بودن مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۴دکتر احمدی بسیار دکتر حاذق و با اخلاق و پر حوصله هستند .منشی بسیار با ادب و فهمیده ای هم دارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳در خصوصچکاب مراجعه کردم خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر بسیار عالی مهربان خدا بهش سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۱/۰۷برای استرس اکو خدمت دکتر رسیدم به شدت ایشون رو توصیه می کنم و درکل کلینیک مجهز و پرسنل خوش برخورد و دکترهاش هم خیلی باسواد بودند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴استرس اکو برام انجام دادن خیلی دکتر خوبی بودن و ایشون رو به بیماران قلبی توصیه می کنم مشکل افتادگی دریچه داشتم که ایشون تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار مسلط می باشند؛ خیلی خوش اخلاق و متخصص در کتر خودشان؛ خدا رو شکر نتیجه گرفتیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲ضربان قلب بالا و نامه می خواستم برای انجام کولونوسکوپی فقط هزینه اکو مطب خیلی زیاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام تاییدیه جراحی بینی میخواستم و چکاپ کامل شدم و همچنین مادرم رو پیششون استرس اکو کردم و تحت نظرشون حالش بهتر شده
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بینارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۹برای استرس اکو منو فرستادن اونجا عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر خوبی هست فعلا پدرمو بردم تا روند درمان ببینم به چه صورت پیش میره
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل گرفتگی عروق داشتم .به توصیه خانم دکتر عزیز،آنژیو و بعد عمل قلب باز انجام دادم.الهی شکر. صمیمانه از زحمات خانم دکتر متشکرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار عالی خوش برخورد صبور
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلام برای اولین بار بردم پیش خانم دکتر مشکل خانمم رابانوار اکو فهمیدن دستشون درد نکنه انشاالله هرجاکه باشن موفقیت آرزو میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱پزشکی ماهر ،دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تشخیص شون از همه دکتر ها دقیق تر بود استرس اکو انجام دادم پیش ایشون و مشکل مادرزادی رگهای قلب داشتم که بعدش جراحی شدم و خداروشکر حالم خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰برای تنگی نفس خدمتشون رسیده بودم. (یک هفته ای میشه) خداروشکر بهترم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳من برای درد قفسه سینه ای داشتم مراجعه کردم اکو و تسن ورزش برام انجام دادن فعلا تحت نظر ایشون دارو مصرف میکنم راضیم از ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۶روز ۴ شنبه برای انجام استرس اکو مراجعه کرده بودم بسیار مجهز و حرفه ای. ممنون از دکتر و کادر با اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۹/۲۱من درد قفسه سینه داشتم رفتم پیش خانم دکتر نوار واکو گرفتم وبعد استرس اکو انجام دادم که گفتن باید آنژیو بشم وبعد هم برام فنر زدن.الان هم خدارو شکر خوبم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲با مشکل شدید گرفتگی عروق مراجعه نموده و با تجویز دارو طی دو دوره کاملا درمان صورت گرفت ، بسیار دکتر صبور و باتجربه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مشکل قلبی و بسیار عالی و تشکر از عملکرد ایشان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸برای کنترل فشارخون میرم پیششون.خیلی خوب شده فشارم
۱۴۰۲/۱۰/۲۵مشکل فشار خون داشتم درمان شدم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مادرم تنگی نفس داشت بردم خانم دکتر ویزیت واکو کردند متوجه شدیم قلبش ضعیف شده براش درمان رو شروع کردند والان حالش خوبه
۱۴۰۲/۰۹/۲۳سلام اجرشون با سید الشهدا اینقدرآرام وصبور درعین حال متخصص وکاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۳من مشکل تپش قلب دارم، چندتا دکتر عوض کردم اما از وقتی تحت نظر دکتر احمدی قرار گرفتم، خیلی وضعیتم بهتر شده
۱۴۰۳/۰۲/۲۳سلام بسیار دکتر با اخلاق و مهربون و با حوصله خیلی وقت گذاشتن برای مریض
۱۴۰۴/۰۹/۲۳درود بر دکتر عزیز ،کارسون واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر بسیار مهربان و دلسوز و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۳۰عالی و با سواد
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خیلی خانم دکتر خوش برخورد و مهربونی بودن و خیلی باسواد و حرفه ای در تخصصشون. برای استرس اکو مراجعه کردم و رضایت کامل داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱برای استرس اکو رفتم هم دکتر باسوادی بودند هم خیلی برای بنده وقت گذاشتند و پرسنل خوش برخوردی داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲آنفلوآنزا گرفتم و تنگی نفسم بعد دوهفته خوب نشد رفتم پیش ایشون با اکوی دقیقی که انجام دادن بهم گفتن دور قلبم وتو ریه آب جمع شده بهم دارو دادن وبعد یه ماه دوباره اکو شدم که بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲بسیار عالی وخوش برخورد باسواد بالا وبا حوصله بودن.کادر بسیار عالی هم داشتند
۱۴۰۲/۰۹/۲۲سلام باعرض ادب
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر خیلی خوش اخلاق کاربلد هستن.مشکل من درد قلب وپشت بود.تشخیص ایشون بعداز معاینه ونوارقلب واکو این بود که مشکلی ندارد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مشکل قلب و گرفتگی عروق ، با تجویز دارو مشکل رفع گردید ، خانم دکتر بسیار با حوصله و مهربان هستند .
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار دکتر باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳مشکل درد قفسه سینه داشتم ایشون اکو تخصصی انجام دادن وگفتن مشکل قلبی ندارم وگفتن درد عصبی وخیلی راهنمایی های خوبی داشتن با رعایت اونا مشکلم رفع شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۴مشکل فشار خون بالا ودرد قفسه سینه نتیجه بسیار مطلوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴استرس اکو برام انجام دادن و با تشخیص درست ایشون بعد از چند ماه تحت نظر ایشون بودم واقعا نتیجه گرفتم و حالم خوبه. خدا حفظشون کنه خانم دکتر باسواد مون رو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکترخوبی هستن. ولی منشی...
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار دکتر باتجربه و حاذقی هستن من پیش ایشون چکاپ کامل انجام دادم و جدا از تخصصشون واقعا خانم دکتر خوش برخوردی بودن و خیلی برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷پیششون کنتراست اکو کردم. دکتر باتجربه و باشخصیت و خیلی به من کمک کردن امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵سلام من اول هفته ویزیت شدم ۳۸۰ وسط هفته شد ۴۰۰ خیلی جالبه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر بسیار با حوصله و با متانت و با روی باز مشکل ما رو حل کردن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۵/۰۴مرتبا طپش قلب می گرفتم ویه بار زبانم بی حس شد رفتم سی تی اسکن مغز دکتر اعصاب گفت باید اکو بشی.رفتم دکتر احمدی اکو وبعدش اکو کنتراست انجام داد ویه سوراخ بین دهلیز قلبم بود که برام با کلیپس بستن.راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۱۵به خاطر مشکلات دریچه های قلبم پیش ایشون تحت نظرم.راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر دقیقی هستند اما خیلی در مورد بیماری توضیح نمیدهند و باید با سوال جواب بگیرید
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خانمی باسواد و خیلی باتجربه بودند ازشون ممنونیم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد و با حوصله به حرف بیمار گوش میکنه و بسیار دقیق با تشخیص کاملا درست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خانم دکتر خوبی بودند و از من استرس اکو گرفتند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بهترین و باتجربه ترین دکترهستن همیشه دعای خانوادم پشت سرشون موفق باشید خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار عالی خوش بر خورد ، پیگیر درمان بیماری
۱۴۰۳/۱۰/۱۴سلام، بسیار دکتر خوبی هستند ایشون، وقت بسیار در اختیار مریض میذارن تا بیمار شرح بده مشکلات رو، بعد از چند بار مراجعه به دکتر های مختلف و عدم گرفتن نتیجه مناسب، خوشبختانه ایشون مشکل بنده رو برطرف کردند. با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰پیش ایشون آکویناس تخصصی انجام دادم و استرس اکو با تست ورزش خیلی دکتر باسوادی بودن رضایت داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۴همسرم مشگل داشتن خوب شدن ایشون عالیترین پزشکن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳برای اکو مری به خاطر دریچه روماتیسم قلبی منو معرفی کردن به دکتر احمدی که اکو از طریق مری برام انجام دادند وبعد برای دریچه قلبم بالون کردند و الان خوبم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹مشکل تپش قلب شدید داشتم که با سالها درمان برطرف نمیشد. خانم دکتر با یک نسخه مشکل منو برطرف کردن و تونستم به روال عادی برگردم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی مهربان درجه یک با حوصله متخصص اصلا همه چی تمام
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار خوش برخورد. صبور
۱۴۰۴/۰۸/۰۵از اهواز رفتم پیش خانم دکتر برخوردشون عالی بود و تجربه پزشکیشون هم عالی بود انشاالله که همه نتیجه بگیرند
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عالللیییی هستن بهترین دکتر.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹همسرم احساس درد در قفسه سینه داشت با تشخیص خوب و به موقع خانم دکتر و معرفیشون برای آنژیوگرافی متوجه گرفتگی سه رگ اصلی قلب شدیم و درمان رو شروع کردیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵برای چک آپ رفتم بسیار دقیق بودند
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بنده مدت ها بود اریتمی قلبی اذیتم میکرد. از طریق همین سایت از خانم دکتر رکن ابادی نوبت گرفتم و مشکلم تونستن کنترل کنند. بسیار دکتر خوبی هستند. به چند نفر هم معرفی کردم و رفتند بشدت راضی بودند از رفتار و علم ایشان. با تشکر از سایت خوبتان
۱۴۰۳/۰۲/۲۶دکتر خوش اخلاق و با حوصله. اکو انجام دادم و دارو تجویز کردند برای درد قفسه سینه. ممنون از دکتر با سواد
۱۴۰۳/۰۹/۲۶این اولین جلسه ای بود که مادرم رو برای ویزیت برده بودم و ازشون راضی بودم خیلی با حوصله و دقیق کارشون رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۵پرولاپس میترال دارم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خانمم تو بارداری خیلی ورم کرده بود ارجاع دادن خانم دکتر که اکو کرد ومعلوم شد نارسایی قلب گرفته که گفتن مال بارداریه.دارو شروع کردند وبعد زایمان خیلی بهتر شده.ممنونم از زحماتشون
۱۴۰۲/۰۹/۳۰دکتر صبور و پاسخگو منشی عدم پاسخگویی مناسب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷باسلام برای مشکل فشار خون بالا به ایشان مراجعه کردم داروی جدید تجویز شده ان شاالله موثر باشه دکتر خوش برخورد ودقیقی بودن منتظر تاثیر تجویز ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲من از بچگی تنگی نفس داشتم تا اینکه رفتم پیش ایشون وبرام اکو مری انجام دادن که یه مشکل مادرزادی تو رگهای قلب وریه داشتم وجراحی شدم ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۹/۲۸خانم دکتر بسیار ماهر هستند تشکر
۱۴۰۲/۰۹/۳۰قلبم درد کرد و اکو دادم و نوار قلب گرفتم مشاوره عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸درد قفسه سینه طپش قلب شبانه داشتم برای چکاپ رفتم وهمه چیز تو مطب داشتند نوار قلب واکو وتست ورزش انجام دادم که همه چیز عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار عالی با تجربه و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار عالی با دقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷توصیه میکنم برای درمان حتما ایشان شما را ویزیت کند
۱۴۰۳/۰۹/۲۵مربوط به فشار م بود که قرص رو عوض کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر با دقت و با حوصله معاینه کردند. من راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷با حوصله ، دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳با سلام خانم دکتر بسیار با سواد هستن از اینکه دخترم را برای معالجه بردم پیش ایشون خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۹/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹برای بیماری قلبی مراجعه کردم ایشون متبهر ودر کارشون خیلی با حوصله هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۳دکتر خوبی بودن من رضایت داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خانم دکتر بیمارانشان را با صبر وحوصله ویزیت می کنند ودقت خوبی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مشکل فشار بالا حدود۱۳سال داشتم با دو جلسه فشارمو کنترل کردن طوری ک از ۲۲تونستن با ۲جلسه ویزیتب۱۲برسونن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳قبلا پزشک مرکز مون بوده
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سلام من و همسرم هفته پیش برای استرس اکو رفتیم خدمتشون و خیلی راضی بودیم انشاالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱یه مدتی بود که درد قفسه سینه داشتم وفشارام بالا میرفت رفتم برای بررسی که تشخیص دادند رگ آئورتم پاره شده واورژانسی منو بردند واسه عمل .ممنونم از تشخیص به موقع خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۰۵تو زمان بارداری خیلی طپش قلب وتنگی نفس داشتم منو فرستادند پیش خانم دکتر که اکو کردند ومعلوم شد تنگی خفیف دریچه دارم وبا دارو تا آخر بارداری خوب بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷استرس اکو پیششون انجام دادم و خدارو شکر نتیجه خوب بود. دکتر با تجربه ای بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر بسیار مهربان و عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خنده رو و خوش اخلاق و وثبت و آرام
۱۴۰۵/۰۳/۱۱من سرطان سینه دارم و شیمی درمانی می شدم رفته رفته تنگی نفس شدم وپاها ورم کرد رفتم خانم دکتر اکو کرد و گفتن که یکی از داروهایی که بهم میدادن قلبمو ضعیف کرده وبا همکاری دکتر شیمی درمانی دارومو عوض کردن وعلایمم برطرف شد ممنونم از تشخیص به موقعشون
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ایشون خیلی با سابقه وبا حوصله وبا معلومات زیاد بودند.ممنون از کادر مهربان ودلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ایشون بسیار مهربان هستند . وقت زیادی رو برای بیمار صرف می کنند . پزشک کاربلد وحاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خوش اخلاق و با حوصله معاینه دقیق وقت میزارن برای بیمار توضیحات کامل و جامع
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی مثل همیشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بهترین دکتر خانم. استرس اکو با تست ورزش داشتم که ایشون رو پیداکردم. خیلی باسواد و حرفه ای خوشم اومد از اینکه همچین خانم دکترایی هم داریم و باعث افتخاره
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خیلی با حوصله به حرفهام گوش دادن و خیلی سریع بهترین راه تشخیص و درنان رو انتخاب کردن و نتیجه هیلی خوبی گرفتم....از رفان پیششون صددر صد رلضی هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱من مشکل دریچه قلبی داشتم ولی نمیدونستم با مراجعه به ایشون و در طی اکو تخصصی که انجام دادند تشخیص دادند الان هم تحت مراقبت هستم
۱۴۰۲/۰۹/۳۰تنگی نفس شدید داشتم رفتم منو اکو کردند ونارسایی دریچه سمت راست داشتم وبرام دارو نوشتند
۱۴۰۲/۰۹/۲۷من با مشکل قلبی به ایشون مراجعه کردم تشخیصش ن خیلی خدب بود وبا داروهای ایشون درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ایشون رو توصیه میکنم من راضی بودم و خداروشکر مشکل بنده حل شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶درود. سالهاست تحت نظر ایشون هستم. بسیار پزشک ماهری هست. خیلی با حوصله معاینه میکنه و وقت میزاره برای مریض. سالها مشکل تپش قلب و فشار داشتم. از وقتی تحت نظر خانم دکترم مشکلات قلبی م حل شد. تشخیص شون عالیه. من که خیلی راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۲/۲۳