دکتر مسعود یوسفی فلوشیپ ارولوژی و ناباروری مردان با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۶۴۵ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در فلکه اول صادقیه، ستارخان، نرسیده به چهارراه خسرو، پلاک ۹۶۴، ساختمان پزشکان سبز واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر مسعود یوسفی یکی از پزشکان برجسته در حوزه ارولوژی و فلوشیپ ناباروری و اختلالات جنسی مردان است که در شهر تهران به فعالیت تخصصی میپردازد. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۴۷۶۴۵ شناخته میشود و دارای مدارک تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) و فلوشیپ جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی است. دکتر مسعود یوسفی پس از اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه تهران، به عنوان رتبه برتر بورد تخصصی ارولوژی ایران نیز شناخته شده است.
تخصص اصلی دکتر مسعود یوسفی ارولوژی است و به عنوان فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری و ناتوانی و اختلالات جنسی (آندرولوژی) خدمات پزشکی ارائه میدهد. بیماران در تهران، بهویژه منطقه صادقیه، میتوانند از خدمات ایشان بهرهمند شوند. مطب دکتر مسعود یوسفی در فلکه اول صادقیه، ستارخان، نرسیده به چهارراه خسرو، پلاک ۹۶۴، ساختمان پزشکان سبز، طبقه همکف قرار دارد و امکانات مناسبی برای درمان و جراحی کلیه مشکلات ناباروری، ناتوانی جنسی، اختلالات جنسی، سنگهای ادراری، مشکلات مثانه و پروستات فراهم شده است.
تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر مسعود یوسفی، متخصص ارولوژی، در تشخیص دقیق و انتخاب روشهای درمانی مناسب برای ناباروری مردان و اختلالات جنسی مورد اعتماد مراجعان قرار گرفته است. بسیاری از بیماران از جراحیهای میکروسکوپی ناباروری و درمانهای متنوع مانند کرایوتراپی و واکسیناسیون زگیل تناسلی رضایت بالایی دارند. ایشان به دلیل دانش تخصصی و برخورد حرفهای، مراجعات متعددی را در تهران به خود اختصاص داده است.
دکتر مسعود یوسفی، فوق تخصص ارولوژی و آندرولوژی، با تکیه بر دانش روز و مهارتهای بالینی در حوزه ناباروری و ناتوانی جنسی مردان، به عنوان یکی از نامهای معتبر این حوزه در شهر تهران شناخته میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر مسعود یوسفی متخصص ارولوژی و دارای فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری و اختلالات جنسی مردان (آندرولوژی) است.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران دکتر مسعود یوسفی فعال است.
مطب دکتر مسعود یوسفی در فلکه اول صادقیه، ستارخان، نرسیده به چهارراه خسرو، پلاک ۹۶۴، ساختمان پزشکان سبز، طبقه همکف تهران قرار دارد.
دکتر یوسفی در درمان ناباروری مردان، اختلالات جنسی، ناتوانی جنسی، سنگهای کلیه و مجاری ادراری، مشکلات پروستات و زگیل تناسلی تخصص دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلکه اول صادقیه ستارخان نرسیده به چهارراه خسرو پلاک ۹۶۴ ساختمان پزشکان سبز طبقه همکف
بسیار دکتر باخلاق و کارشون عالی هست
۱۴۰۲/۰۸/۱۲با سلام آقای دکتر بسیار خوش برخورد و در مورد بیماری طوری صحبت میکند که امید هزار برابر میشه و راه درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالیییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۳۱باسلام تکرر ادرار عدم نقوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۹برخورد واخلاق خوب... بهترین دکتر باحوصله به حرفهای مریض گوش میده تجویزش عالیه مهارت ۲۰
۱۴۰۵/۰۲/۲۲اخلاق نیکو و توجه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکلم کمتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر با تجربه وخوش برخوردی بودندوبه حرف بیمار خوب توجه میکنند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷با صبر و حوصله، خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۰مشکل سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۳مشکل نعوز داشتم .ولی حل نشده
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سلام بسیار پزشک با دانش و مجربی هستن. به اندازه برای مراجعه کننده وقت میذارن و خوب به جزئیات گوش میکنن..
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار خوب و با اخلاق با صبر ویزیت میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عااااالیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷تا حدودی نتیجه گرفته ام
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عمل شدم و تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶رسوب کلسیم در کلیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۱برای چکاپ رفتم مشکلی نداشتم بسیار با سواد هستن و با حوصله پاسخ میدن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مشکل نعوذ، تقریبا مشکل حل شد. فعلا بیست روز است تحت درمانم و خوب جواب گرفتم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶مشکل سنگ کلیه و دکتر باانصاف
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار با حوصله به صحبت من گوش کردند و با حوصله پاسخ و توضیحات لازم را ارائه دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تشخیص درست ، به حرفهای بیمار کاملا گوش میدم ، وقت میزارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر باحوصله ایست و احترام بمریض وگوش بحرف مریض میده من اولین بارم بود که رفتم پیشش راضی هستم انشالله که درمانش جواب بده
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر بسیار با حوصله ویزیت کردند و همچنان تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳تکرر ادرار
۱۴۰۴/۰۴/۲۱معمولی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵من مشکل نعوذ داشتم با معاینه و تجویز دارو مشکل بندرو تا حد زیادی مرتفع کردن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خوب و مفید
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فقط یکبار رفتیم هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تازه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر خوب و حاذق وقت میزاره برای مریض دقیق توضیح میده
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹ناباروری
۱۴۰۳/۱۰/۰۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر یوسفی عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فعلا تحت نظر دکتر هستم بعدا نتیجه را اعلان میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۴برای همسرم وقت گرفته بودم خیلی راضی بود هم از نتیجه درمان هم برخورد پزشک خیلی خوب بده ممنون
۱۴۰۴/۰۶/۰۳ناباروری. در حال درمان هستیم. خوش برخورد هستند و خوب توضیح میدهند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام اخلاق آقای دکتر بسیار عالی زمان مناسبی رو اختصاص دادند. ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱اصلا سر وقت گرفته شده ویزیت نشدم. یک ساعت ونیم نشستم!!!!
۱۴۰۴/۰۵/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸پزشک بسیارباشخصیت و بامعلومات
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سیستم نوبت دهی بدی دارند. من ساعت ۶ نوبت داشتم، وقتی مراجعه کردم دوباره اسمم را نوشتن و گفتن یک ساعت دیگه بیا! البته دکتر بسیار حاذق و مسلط و خوش برخورد بودند و عالی راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۹هنوز به نت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱ایشان از هر لحاظ فوقالعاده بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خوب بودش
۱۴۰۴/۰۸/۲۵درد کلیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۵تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵درحال معالجه هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵همسرم تحت درمان هستن تشخیصشون درسته
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار خوب و عالی.
۱۴۰۳/۰۳/۳۰در روند درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر خوبیه باحوصله و حاذق
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیار مودب و حاذق و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۷تشخیص خیلی خوبی دارند. در مورد شب ادراری فرزندم به ایشون مراجعه کردیم و راه کارهای مناسبی دادند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹سلام ساعت 18 وقت داشتیم ساعت 21:30 ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سلام از حسن اخلاق ایشان و وقت گذاشتن برای آگاهی دادن به بیمار و تشخیص خوب بیماری از جناب آقای دکتر یوسفی ستودنی است و قابل تشکر
۱۴۰۵/۰۴/۰۱به نظر من د
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سلام شکری هستم یه وقت برایه ماینه میخاستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خوب هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی و با حوصله و دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ناباروری
۱۴۰۳/۰۱/۱۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی دکتر خوبی هستن با صبر و حوصله راهنمایی میکنن بهترین تشخیص رو برای من داشتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵ناباروری. همسرم چند مرتبه ویزیت شد و دارو استفاده میکنند. وقت میگذارند و با حوصله به سوالات پاسخ میدهند. آزمایش دی اف آی دومرحله ای رو تجویز کردند و نتیجه آزمایش به درمان بهتر کمک کرد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۸سلام کاملا برای بیمار در کمال آرامش زمان میگذارد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۲۰ناراحتی کلیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۹عدم نعوظ
۱۴۰۴/۰۱/۱۶درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر صبور باشخصیت و دانا
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر و بیزینس منخوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی عالیه دکترخوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۴دکتر بیسار
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تشخیص مناسب
۱۴۰۴/۰۹/۱۸هزینه بسیار بالا جهت اقدامات آتی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱پروستات
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فعلا که
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خیلی گرون
۱۴۰۴/۰۷/۰۹پروستات فعلا تحت نظرایشون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰فعلا نرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷درحال درمان هستم ولی با این ک یکبار مراجعه کردم خیلی خوب بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب بود در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹واقعا دکتر حاذق و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱یک بار
۱۴۰۴/۰۲/۲۶زگیل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار با حوصله و عالی جوابگو بودن و در دوران درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر حاذق با عملکرد خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷درحال درمان می باشم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خوش برخورد بودند. درمان رو تازه شروع کردم وهنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸جلسه اول بود،برخورد بسیار عالی،وقت کافی گذاشتن برای من،تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۶راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر باحوصله ای بودند درمورد مشکل پسرم خیلی خوب توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳در حین درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲مشکل التهاب پروستات داشتم تحت درمانم و کارها خوب پیش میره.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰درد شدید بیضه.فعلا دارو دادن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸دکتر خوش رو و با حوصله وقت میزارن برا بیمار راضی بودم .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۴دکتری هستند که مشکلات و راه حل ها رو خوب و به زبان ساده توضیح میدهند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶فعلا تحت نظر و شروع دارو هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۱تازه شروع به درمان کردیم ببینیم چه نتیجه ای میبینیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰راضی هستم ، رفتار مناسبی با بیماران دارند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۲در حال معالجه
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سلام تازه خدمت دکتر رسیدم جلسه اول بوده و آزمایش نوشته
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دفع سنگ
۱۴۰۳/۱۰/۲۱دکتر خییییلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴در حال درمان هستم بهتر شدم ولی هنوز نتیجه نهایی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بازوری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴ناباروری.تحت درمان هستیم فعلا
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی معمولی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بینهایت پزشک حاذق و دلسوز در امر ریشه یابی علت بیماری هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۶زیر درمان جناب دکتر استم.الان دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳اورولوژی بهبودی نسبی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹فوق العاده با حوصله و حرفه ای مشکل من را حل کرد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار با حوصله و انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار مجرب و با
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خیلی خوش اخلاق و خوش برخوردی بود کامل به حرفای مریض دقت میکنه برای مریض وقت میذاره و ریشه ای روی بیماری کار میکنه من هنوز دارم دارو مصرف میکنم باید ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۳/۱۰/۲۹همسرم درد در ناحیه سمت راست شکم داشتند فعلا براشون آزمایش و سونو نوشتن باید ملاحظه کنند نظر نهایی رو اعلام کنند
۱۴۰۴/۰۴/۰۳تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار دکتر باحوصله و باسواد و به حرف بیمار گوش میده و وقت و احترام برای بیمار میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عفونت مثانه ولی خیلی خوب عمل نکردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۳فعلا یک جلسه ویزیت حضوری شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷خیلی عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۲پروستات
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸درمان بشم نظر میدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برخورد کوتاهی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱فعلا تحت درمان داروها جواب نداد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دوبار پیش دکتر یوسفی ویزیت شدم کارش عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ایشان بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۳من یه مشکلی داشتم توی مجرای ادراریم که اینشون متوجه مشکلم شدند
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکترعالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹اقای دکتر کاملا با حوصله در مورد بیماری توضیح دادن و کارهای درمانی که میخوان انجام بدن رو کاملا توضیح دادن وقت ما به صورت اینترنتی بود که از زمان انتظار هم کاملا راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوب نبود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فعلا در مراحل
۱۴۰۳/۰۶/۱۱آقای دکتر واقعا صبور و دلسوز هستند.مشکل پسرم با یه جلسه رفع شد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹ناباروری داشتم.الان بچه دار شدم ممنون از دکتر یوسفی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴پروستات
۱۴۰۴/۰۱/۱۵ناباروری یک بار IVF انجام دادم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام ساعت 18 وقت داشتیم ساعت 21:30 ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۴در کمال آرامش و با دقت بسیار مسائل رو بررسی و بیمار را راهنمایی میکنند.
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷سلام دکتر خوش اخلاق ولی معمولی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹من رفتم پیششون او چندتا زائده روی و زیر الت رو فریز کردن و برام قرص و پماد نوشتن برای اخر ماه گفتن دوباره برم پیششون.آقا دکتر واقعا کاربلد و خوش برخورد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوش برخورد و تشخیص خوب و درمان خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی خوب و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱برای مشکلات اسپرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر بنظرم یکی از دکترای بیهمتا است
۱۴۰۴/۱۰/۰۱در مرحله درمان
۱۴۰۵/۰۳/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶تشخیص عالی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تحت دذمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خوش برخورد بسیار دکتر حاذق و دقیق و باحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی رو دستش دکتر نیومده
۱۴۰۴/۰۱/۰۳آقای دکتر خودشون بسیار صبور و مودب هستند و با دقت به صحبتهای بیمار توجه دارند. اتلاف وقت در مطب بسیار زیاد بودو پرسنل مطب بی توجه به مشکلات بیماران بودند و ادب را در خصوص بیماران و همراهان رعایت نمی کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۵در دست اقدام
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خیلی دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶من کاملا راضی هستم.تخصص وتعهد را کامل دارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر خوش اخلاق و دوست داشتنی و با حوصله و با تجربه ، ما راضی بودیم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷مشکل ناباروری در حال درمان هستم فعلا نتیجه مشخصی حاصل نشده و ایشان توسط یکی از متخصصان زنان معرفی شدند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سنگ کلیه داشتم و با تشخیص به موقع ایشان موفق به سنگ شکنی با لیزر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱فعلا د
۱۴۰۳/۰۹/۱۸اقای دکتر بسیار باحوصله و محترم هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مفیدبود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر باحوصله ایه ب دقت ب حرفای مریض گوش میده ولی مطبشون اصلا خوب و موجه نبود نسبت به ویزیتی ک میگیرن و طبابت خودشون خیلی گرم بود و تمیز نبود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر خیلی محترم و با علم هستن بنظرم هیشکی پشیمون نمیشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷ولله هیچی آزمایش نوشت رفتم دادم جوابشو میخام ببرم نشون بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تشکرو سپاس فراوان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳وقتتون بخیر تحت درمان هستن همسرم فک میکنم بتونیم نتیجه بگیریم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵تحت درمانم هنوز نتیچه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر خیلی خوبی وبرا مریض کلا وقت میزاره من پسرم برا شب ادراری بردم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار صبور و با حوصله راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶در کارش
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بهتر شدن ولی کامل بهبود نیافتم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سلام وقت بخیر خود دکتر خوش برخورد ولی دارویی که داده هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳در حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶مشکل اورولوژی داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار محترم وکاردان
۱۴۰۳/۰۹/۰۵ضعیف بودن اسپرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱مشکل زود انزالی.... به نظر مفید بودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۹