دکتر سیدشهاب الدین ایزدی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) با شماره نظام پزشکی ۱۳۱۰۹۷ در تهران و محله عباسآباد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان مطهری، نبش خیابان علی اکبری، ساختمان نقش طاووس، طبقه دوم، واحد ۸ واقع شده است.
دکتر سیدشهاب الدین ایزدی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) با شماره نظام پزشکی ۱۳۱۰۹۷ از پزشکان معتبر در تهران است که تمرکز اصلی فعالیت او در زمینه ختنه تخصصی نوزادان، کودکان و بزرگسالان میباشد. دکتر سیدشهاب الدین ایزدی با بهرهگیری از دانش تخصصی جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)، خدمات مختلفی در زمینه مشاوره و انجام ختنه به روشهای علمی و استاندارد ارائه میدهد. مرکز تخصصی ختنه تهران، واقع در خیابان مطهری (تخت طاووس)، نبش خیابان علی اکبری (پارسا)، ساختمان نقش طاووس، پلاک ۱۳۳، طبقه دوم، واحد ۸، محل فعالیت ایشان است و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو مفتح، دسترسی آسانی دارد.
دکتر سیدشهاب الدین ایزدی دارای مدرک تخصصی جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی بوده و تجربه قابل توجهی در اصلاح عوارض ناشی از ختنه، درمان فتق، هیدروسل و مشکلات مجرای ادراری (هایپوسپادیاس) دارد. بیماران از حضور ایشان در مرکز تخصصی ختنه تهران برای دریافت خدماتی مانند ختنه به روش جراحی، کلامپ فلزی یا حلقه بهرهمند میشوند و انتخاب روش بر اساس شرایط فردی هر کودک و مشاوره مستقیم با والدین صورت میگیرد.
دکتر سیدشهاب الدین ایزدی در تهران و محله عباسآباد فعالیت دارد و بسیاری از خانوادهها ایشان را به دلیل دقت و رعایت استانداردهای علمی در انجام ختنه تخصصی انتخاب میکنند. برای دریافت نوبت، بیماران میتوانند با مرکز تخصصی ختنه تهران تماس بگیرند. حضور فعال ایشان در این مرکز و ارائه خدمات ختنه تخصصی باعث شده است که دکتر سیدشهاب الدین ایزدی به عنوان یکی از ارولوژیستهای معتمد شهر تهران شناخته شود. در پایان، دکتر سیدشهاب الدین ایزدی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری، با رویکرد تخصصی در ختنه، به ارائه خدمات پزشکی معتبر در تهران ادامه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان مطهری (تخت طاووس) دقیقا ابتدا و نبش خیابان علی اکبری (پارسا) جنب فضای سبز ساختمان نقش طاووس پلاک ۱۳۳ طبقه ۲ واحد ۸. مطب به ایستگاه مترو مفتح نزدیک است.
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۰زگیل تناسلی تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۱۸سلام من مشکل عفونت بیضه داشتم که رفتم پیش اقای دکتر مشکلم رفع شد .از همه چیز بگزریم اقای دکتر سیدشهابدالدین ایزدی خیلی اقای خوش اخلاقو مودب هستند .من از اقای دکتر راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر دقیق هستند قسمتی از مشکل حل شده و برای باقی موارد هنوز تحت نظر هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ممنون از ایشون و راهنمایی خوبشون هستم ولی مشکلم رفع نشد
۱۴۰۱/۱۰/۲۹عمل ختنه برای فرزندم با دقت، مهارت و حوصله ی فراوان انجام شد. هم برخورد ایشان بسیار محترمانه و آرامشبخش بود، هم نتیجهی جراحی فوقالعاده رضایتبخش شد. بدون درد، بدون خونریزی خیلی ممنون از دکتر عزیز بابت تخصص بی نظیرشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۱زگیل تناسلی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹اوکی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۵سلام پسرم برای ختنه پیش دکتر بردم کارشون بسیار عالی بود وهیچ گونه دردی نداشت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳برخورد عالی و تجویز صحیح
۱۴۰۱/۱۰/۲۶دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۲/۰۴/۱۷اوکی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بسیار با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۳برای درمان زگیل تناسلی بهشون مراجعه کردم . در مرحله اول درمان کاملا نتیجه رضایت بخشی گرفتم و درمان شدم (زگیل ها از بین رفتن و جاش هم دیگه نمونده ) و ویزیت های دوره ای رو برای چکاپ پیششون میرم . بسیار خوش برخورد و با حوصله براتون توضیح میدن و تو کار و تشخصیشونم هم دقیق هستن . دکتر با صحبت هاشون و اطلاعاتشون باعث روحیه دادن به بنده شدن و با اطمنیان خاطری که ایجاد کردن باعث دفع نگرانی هام راجب این بیماری شدن. امیدوارم هر جا هستند موفق و سلامت باشند.
۱۴۰۱/۰۷/۲۷دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۲/۰۴/۱۷نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بسیار عالی و خوش اخلاق هم متخصص خوبین و هم تراپیست
۱۴۰۱/۰۷/۲۳برای ختنه پسرم مراجعه کردم خیلی راضی هستم از همه چیز. اول اینکه محیط بسیار تمیز و با آرامش بود. و مشاوره و راهنمایی کاملی داشتند. و کار آقای دکتر هم ک بسیار عالی بود و پسرم اصلا گریه نکرد .. فقط بعد از پایان بی حسی حدود نیم ساعت گریه و بی قراری داشت همین! بعدش حالش خوب بود خداروشکر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ختنه انجام دادیم مشکلی نبود
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خوش اخلاق، متخصص، با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتری بسیار انسان و فردی بزرگوار که بیمار را شرمنده میکند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲با سلام وقت بخیر .ما هم برای ختنه پسرم بعد از جستجو و پرس جو کافی به دکتر مراجعه کردیم و واقعا دکتر خوش برخورد و متخصص داخل حرفه اشون هستن و بسیار خوب و کمترین درد و اذیت پسر ما رو ختنه کردن و واقعا کارشون عالی بود به طوری که میشه گفت خدا رو شکر نوزادمون اصلا اذیت و متوجه نشد.خواستم به این طریق ازشون سپاس و قدردانی کرده باشم و به پدر و مادرای عزیز توصیه کنم بدون هیچ نگرانی و استرسی راجب ختنه فرزندشون به دکتر مراجعه کنن 1404/۱۱/۱
۱۴۰۴/۱۱/۱۰سلام عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۴بسیارخوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵یکی از دوستام سوزاک می شد و دکتر دارو تجویز کردن ازش راضی بود و بهبود یافت
۱۴۰۳/۰۶/۰۲بی نظیر بی نظیر واقعا با حوصله با دقت کارشون انجام میدن خیلی به مریض احترام میزارن منشی هم خیلی با ادب هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوشاخلاق هستن و محیط مطبشون هم آرومه. منشی هم مؤدبه واقعا
۱۴۰۴/۰۴/۱۰مشکل زگیل تناسلی داشتم چند جا رفته بودم ولی نتیجه نگرفتم ولی دکتر ایزدی هم کارشون خوب بود و هم برخوردشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۴مشکل پروستات فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳درجال چکاپ هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷باسلام. برای ختنه نوزاد به ایشون مراجعه کردیم. کارشون عالی و بی نقص بود. خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم تشخیص بعد از کلی آزمایش
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بابت درمان مولوسکوم با فریز درمانی پیش ایشون رفتم.فعلا تحت درمان هستم.نتیجه فعلا رضایت بخش بوده.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوش برخورد است .بیماری را خوب تشخیص میدهد
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالی و بسیار با دقت و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار خوش اخلاق، صبور و حرفهای
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶صرفا یکبار مراجعه کرده ام و نتیجه خاصی نگرفته ام.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار متین و با آرامش همه چی رو توضیح میدند. معطلی کمی داشتم من دقیقا سر تایم رفتم داخل. هزینه ویزیت هم امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ، ۱۰۴ تومن بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۶ختنه پسرم بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۱من پسرای دوقلوم رو پیش آقای دکتر بردم، ایشون به روش کلامپ فلزی ختنه انجام دادند واقعا کارشون عالی بود، نیم ساعت هم بیشتر طول نکشید، بعدشم هم ۳-۲ روزه التهابشون خوب شد.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱جراحی ختنه توسط دکتر با دقت و مهارت عالی و بدون هیچ مشکلی انجام شد. مشاوره قبل ختنه بسیار کامل بود و همچنین نتیجه ی عمل خیلی عالی شد. از دکتر عزیز بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶برای ختنه پسرم مراجعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عالی و دقیق
۱۴۰۰/۱۲/۰۷به شدت محترم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵درحال پیگیری لدرمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ختنه عالی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۸دکتر بسیار عالی و بسیار حاذق و با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۵ملایر پدرم مریض ایشان بود بسیار عالی معالجه شدند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲تشخیص دکتری که قبلا رفته بودم جراحی بود اما با مراجعه به آقای دکتر ایزدی حتی بدون دارو مشکل بنده را مرتفع کردن،دکتر متشخص و فهیمی هستند، از خداوند برای شما سلامتی و طول عمر آرزومندم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵برای ختنه پسرم پیش ایشون رفتیم بسیار دکتر ماهر و مهربانی بودن پسرم یک هفته ای خوب شد بدون درد و خونریزی خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۱در حال ادامه روند معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ابتلا به HPV ایشان بسیار دقیق وبا حوصله هستند در حال درمان میباشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱مشکل کلیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پرفسورشهاب الدین ایزدی کارشون عالیه انشالله که موفق و پیروز باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۲بی نظیر هم رفتار هم تخصص
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عاااالی بود پسرم رو ختنه گردم هم رفتار شون هم حرفه ای بودن شون حتی زنگ زدن و بعد از یک هفته پیگیری کردن درجه یک بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند آن شالله همیشه موفق باشند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴سلام پسرم و پیش ایشون ختنه کردم کارشون عالی بود و خدا رو شکرمشکلی نداشتم ممنون از اقای دکتر و پرسنل خوبشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۲من یک جراحی سرپایی داشتم،عالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خیلی تشخیص خوبی داشت
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بهترین دکتر ختنه که تو عمرم دیدم بهترینن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی بسیار با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۲مشکل سوزش ادراری
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بسیار کارشون درسته
۱۴۰۱/۱۱/۰۸سنگ کلیه داشتم سونو تجویز کردن درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹برای ختنه واقعا عالی هستن با دقت با حوصله و بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سنگ کلیه بسیار با علم و متخصص هستن عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸سلام پسر دو و نیم سالمو برای ختنه پیش اقای دکتر بردم راضیم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷اخلاق دکتر عالیه و با بیمار بسیار حرفه ای و صمیمانه برخورد میکنه
۱۴۰۱/۰۸/۱۲سلام برای ختنه پسر ۲:ماهم مراجعه کردیم جراحی بسیار عالی انجام شد و هیچ خونریزی و دردی نداشت یک جراحی جدید انجام دادند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸برای ختنه پسرم مراجعه کردم، بسیار عالی، خوش برخورد و ختنه بدون مشکل انجام شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴ختنه پسرم.عالی بودن دکتر .هیچ درد و خونریزی بعد از خارج شدن از مطب پسرم نداشت.حتی روز اول هم اصلا اذیت نشد .
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکل نعوذ که درمان شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر با حوصله و کاردانی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰مهربان و دلسوز در عین حال کاملا برای بیماران وقت میگذارن واقعا ما ازشون ممنونیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ختنه و همه چیز خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خوبه عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲توضیحات بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹برای ختنه پسرم مراجعه کردم ، از نتیجه و عملکرد و برخورد و شرایط فراهم شده در مطب جناب ایزدی رضایت کامل دارم . بعد عمل هم پیگیری فرمودند تا از نتیجه اطمینان حاصل کنند . حرفهای و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴برای ختنه پسرم اومدم پیششون باروش کلامپ نقره ای یعنی عالی بودنه حین ختنه نه بعدش اصلااذیت نشد پسرم واقعا عالی بودن ازهمه نظر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ایشون دکتر نیستند بله پرفسور حاذقی هستند انشاالله سایه پروردگار مهربان بالای سرشون باشه بتونن سالها طبابت کنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۲مراجعه جهت انجام ختنه،نتیجه بسیار رضایت بخش ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶شخصی بسیار مودب و متخصص
۱۴۰۰/۱۰/۲۷درمان hpv
۱۴۰۱/۰۴/۱۲باسلام خدمت عزیزان من ورد بسیار شدید داشتم دکترهای زیادی رفتم هرکدامشان یه حرفی میزدن من نا امیدمیشدم ولی وقتی پیش دکتر ایزدی رفتم ایشون خیلی کار بلد وبا حوصله بنده را دراولین بار درمان کرد فقط اینو میتونم بگم خیلی عالی خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۵