برای دریافت نوبت از دکتر عفت طاهرخانی فوق تخصص کلیه، فشارخون،دیالیز و پیوند در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر عفت طاهرخانی فوق تخصص کلیه، فشارخون،دیالیز و پیوند در تهران: خیابان ستارخان-خیابان پاتریس لومومبا-نبش بلوار سروناز-پ۲۹-مجتمع سروناز-طبقه دوم-واحد۵
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر عفت طاهرخانی فوق تخصص کلیه، فشارخون،دیالیز و پیوند در تهران حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر عفت طاهرخانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ستارخان-خیابان پاتریس لومومبا-نبش بلوار سروناز-پ ۲۹-مجتمع سروناز-طبقه دوم-واحد ۵
کلیه پلیکیستیک
۱۴۰۲/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۶هنوز مراحل درمان به پایان نرسیده
۱۴۰۴/۰۴/۲۸آزمایش دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ازدوستان دکتردر درمانگاه معرفی کرده اند.تشکر فاضل
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سلام مادرم پیش خانوم دکتر ویزیت شدن و خدا رو شکر خیلی بهترن. خدا حفظشون کنه️
۱۴۰۴/۱۲/۱۱یک جلسه ویزیت شدهام
۱۴۰۰/۰۱/۱۶من یکجلسه توسط دکترطاهرخانی ویزیت شدم خیلی نتیجه بخش بودالان هم کلیه هام همفشارخونم وضعیت خوبی دارند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خیلی خوب خانم دکتر دقیق و عالی بودن تحت درمان هستیم فعلا ولی برخورد و وقتی که برای بیمار گذاشتن خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فوق العاده مهربان و ارام
۱۴۰۱/۰۸/۰۳نمیدونم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰همسرم نقرس داره فعلا آزمایش نوشته ،دکتر خوب و با تجربه ایه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳جلسه اول بود که رفتم ولی به نظر پزشک حاذقی میان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتر بسیار خوبی هستش
۱۴۰۱/۰۴/۲۲رفع درد کلیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱سدیم مادرم به شدت دفع می شد و توسط ایشون کنترل شد.خیلی راضی هستیم.
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ویزیت شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸یک جلسه ویزیت شدم 3 میل سنگ کلیه داشتم با داروهایی که دادن سنگم دفع شد.
۱۴۰۰/۰۵/۲۹دکتر باحوصله ای هستن ولی تازه مراحل اولیه ی درمان و پشت سر میذاریم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل فشار خون و با نسخههای ایشان تحت کنترل هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰برای نارسایی کلیه مراجعه کردیم خدا رو شکر بیمار تحت کنترل و درمان هستند. خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با دقت هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فشار خون بالا. مشکل برطرف شد.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸ایشون پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیار عالی و منعطف
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ایشون فوق العاده هستن خیلی وقت میزارن برای بیمار و تمام موارد رو بررسی میکنن تشخیص خوبی دارن و خیلی دکتر باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فعلاتازه مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دفع پروتئین
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دکتر خوب و
۱۴۰۳/۰۳/۰۶فعلا ت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶دکتر خوبی هستن خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب وبا حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر حاذق و وارد به کارشان و با اخلاق به درد بیمار مشکلش توجه مینمایند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مادرم فشارخون بالا دارندبردم دارو دادن فشارشون کنترل شد خداروشکر.
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴در نوبت دهی و پیگیری عالی هستن ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سلام. پزشک حاذق و دقیقی است برای بیماری همسرم مراجعه کردم نتیجه امید بخش بود .
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خانوم دکتر بسیار خوب وصبور هستن من واسه بیماری همسرم پیش ایشون رفتم ودرکارشون خیلی ماهر هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۰عفونت مثانه داشتم و هنوز یک جلسه رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خیلی دکتر خوبی هستن ومهربان!!دکتر چه مهربونه درد منو میدونه!!
۱۴۰۰/۰۶/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۱دکتر خیلی خوب مهربانی هست ولی الان نمیدونم مطبش کجاست میشه کمک کنید
۱۴۰۲/۰۸/۰۹سلام من برای مادرم رفته بودم خانم دکتر مدارک بیمارستانی مادرم رودیدن براشون دارو دادن فکرکنم داروهابرای ۲ماه باشه چون یه آزمایش برای مادرم نوشتن که تاریخ اول تیرماهه که نتیجه رابعدآزمایش بگن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۹دکتر خوبی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۶مامانم فشار داره دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۹دفع کراتین
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دفع پروتئین
۱۴۰۱/۱۰/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴یکبار رفتم ازمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فعلاآزمایش وسونو داده اند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر با حوصله و تشخیص شون خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل دیابت داشتم ،و فعلا تحت درمان هستم.به نظر میرسه که با توجه به عدم وقت کافی برای ویزیت دقت لازم رو ندارند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵دفع پروتین الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵برای دفع پروتئین فشارخون پیششون رفتم فعلا تحت درمانم ولی در کل ازشون راضیم چون قرصامو تغییر دادن فشارم همیشه نرمال
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار حاذق و خوش اخلاق هستندو تا درمان کامل همراه بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوب هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عفونت ادرار مادرم مراجعه کردیم بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸مشکل دفع زیادی کراتین داشتم ، خیلی دکتر خوبی هستند با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خیلی دکتر خوب وبا تجربه ای هستن.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عمل کرد خوبی داشت
۱۴۰۰/۱۰/۲۳سلام از ابتدای حضور در مطب منشبچی بسیار بسیار مهربان و با شخصیت پذیرای حضور شماست. معطلی در مطب نداریم و خانم دکتر بسیار با شخصیت با حوصله و کار بلد تمام صحبت های شما را گوش میدهد و اصلا مریضی را بزرگ جلوه نمیدهد و با آرامش ویزیت مینماید. درود بر بندگان خوب خدا
۱۴۰۴/۱۰/۱۰پزشک حاذق و بسیار باحوصله و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مشکل کلیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر حاذق و واردی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۹باتجربه وتشخیص بالا
۱۴۰۱/۰۳/۲۶مشکل دفع پروتئین داشتم خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خیلی دکترخوبی هستند من یکی ازبیماران دکترهستم من که ازدکترخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸اولین باره که مراجعه میکنم دارو تجویز کردن تا بعد ببینیم نتیجه چیس
۱۴۰۴/۰۵/۱۹با درود به خانم دکتر طاهر خانی انسانی وارسته و محترم با نسخه ایی که برایم نوشته اند وضعیت مریض من در حال بهبودی میباشد حاج خدر قنواتی از خوزستان شهرستان بندرماهشهر
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالی هستند تخت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ویزیت اولین بار بود فعلا فقط آزمایش برام نوشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی و با دقت !
۱۴۰۳/۱۲/۰۵نارسایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵نارسایی کلیه درحال حاضر بهبود یافتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳درحال درمان سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷در کارشون بسیار مهارت دارند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴مشکل نفرولوژی کلیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سنگ کلیه و خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عال
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بخاطر اتساع و هیدرونفروز کلیه چپ تحت درمان هستم و از روند درمان راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خیلی خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲هنوز هیچی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دفع پروتیین دارم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶کم کاری کلیه خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۸فعلا درم حله اولیه هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مشکل کلیه خیلی خول بود عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳تشخیصی و ازمایش
۱۳۹۹/۱۱/۰۵یک بار رفتم پیسش
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴کیست کلیه دارم . فعلن پرونده تشکیل دادم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹خیلی د
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دفع پروتئین بالا داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ایشان پزشک عالی و حاذق و دلسوز بیمار و بسیار با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فعلا که در دسترس نیستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰کراتینم بالا بود و با تجویز ایشان بهتر شد م.و با مراجعه به ایشان درمان را ا آدمه خواهم داد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶مشکل کلیه در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فشار خون
۱۴۰۳/۰۱/۲۶مهربان خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲مشکل کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱فشلر خون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر خوبی عست
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل کلیه داشتم درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳مرحله اول ازمایش
۱۳۹۹/۱۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تازه شروع به درمان کردم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰کراتین بالا
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۲خیلی مهربونه و با حوصله هستند.و بیخودی دارو نمیدن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عفونت ادراری بود و دکتر بی نظیز هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵مشکل نارسایی کلیه خیلی عالی ولی نوبت بزای دسترسی سخته
۱۳۹۹/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۷راضی نبودم و دیگه بهشون مراجعه نمیکنم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کلیهخوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۶خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۰۵برای مراجعه مجدد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶نارسایی کلیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۹فعلا آزمایش دادم تا بعدا نتیجه معلوم بشه
۱۴۰۳/۰۵/۲۷تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر ف
۱۴۰۳/۱۱/۳۰پدرم بیمار ایشان هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۸خیلی دکتر کار بلد و دلسوزی هستن برای همسرم سنگ تمام گذاشتن و کاری کردن که دوباره زنده شدن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خوب بود فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر بسیار خوب وبا صبر وحوصله جوابگو بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سلام مشکل سنگ کلیه داشتم و خوشبختانه با داروهای ایشون برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سلام و عرض ادب پزشک بسیار خوبی هستن، کراتینین مادر بنده رو کنترل کردند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳فعلا آزمایش برام داده. مشکل دفع پروتئین دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فعلا بتازگی تحت نظر دکتر طاهر خانی هستیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دفع پروتئین زیاده کلیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عاااالی ! با حوصله. با دقت
۱۴۰۴/۰۴/۳۰پزشک ماهرو دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵پزشک حاذقی هستن،تشخیص دقیق و درمان موثر
۱۴۰۱/۰۳/۰۹سنگ کلیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بکبار مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکترخوبوعالینتیجهمثبت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل کلیوی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳اولین بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴فعلا درحال درمانیم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲یک جلسه رفتنم، منتظر نتیجه ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۱سلام دکتر خیلی عالی ویزیت می کند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خانم دکتر ، حرفه ایی ، دقیق .
۱۴۰۵/۰۲/۲۷یک جلسه رفتم و تازه برام آزمایش نوشتن که انجام بدم ولی کاملا مشخصه که بسیار با حوصله و دقیق هستن .
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بد نبودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دکتر با حوصله صبور مهربون محیط مطب اروم خلوت همه سرتایم خودشون میومدن و میرفتن بسیار باعلم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر خیلی خوب مهربان وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بسیار صبور و خوش برخورد برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴کلیه فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی با من صحبت نکرد و نمیدونم واقعا درمانش موفق خواهد بود یا نه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دفع پروتئین شدید که کنترل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳من راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴آزمایش دادن و انجام شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸به علت کراتین بالا هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر خیلی با حوصله و عالی هست ماشاالله
۱۴۰۳/۰۹/۰۳مشکل تکرر ادرار داشتم آزمایش برام نوشته
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پزشک جوان و با دقت .
۱۴۰۰/۰۳/۲۰مسکل سنگ کلیه در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دفع پروتئن تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸یک جلسه ویزیت شدیم.فعلا ببینیم چی میشه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲مشکل کلیه دارم و دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷فشار خون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار دکتر مجرب و مادری هستن و برای بیماراشون وقت میزارن .
۱۴۰۱/۰۸/۰۹باحوصله و دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۴